*

Αποστολέας Θέμα: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο  (Αναγνώστηκε 168583 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #112 στις: Αύγουστος 02, 2013, 01:28:58 μμ »
Χειροτερα δεν μπορει να γινει, συναδελφε!

Δε δαγκωνα τη γλωσσα μου! :-X

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:50:53 »

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #113 στις: Αύγουστος 03, 2013, 01:53:43 μμ »
Τέσσερις φορές από πανελλαδικές εξετάσεις θα περνούν οι μαθητές του Λυκείου στη μαραθώνια προσπάθειά τους να εισαχθούν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Η «Κ» παρουσιάζει τη νέα διάρθρωση του Γενικού και του Τεχνικού Λυκείου, καθώς και το νέο σύστημα πρόσβασης σε ΑΕΙ και ΤΕΙ.

Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthron/%CF%8C%CE%BB%CE%BF-%CF%84%CE%BF-%CF%83%CF%87%CE%AD%CE%B4%CE%B9%CE%BF-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CE%BD%CE%AD%CE%BF-%CE%BB%CF%8D%CE%BA%CE%B5%CE%B9%CE%BF#ixzz2atzX5hkS

Αποσυνδεδεμένος steven_seagal

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 978
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #114 στις: Αύγουστος 07, 2013, 11:07:29 πμ »
Το Σχέδιο Νόμου για το Νέο και Τεχνολογικό Λύκειο θα κατατεθεί προς ψήφιση στη Βουλή τέλη Αυγούστου και  θα ψηφιστεί από την Ολομέλεια το αργότερο αρχές Σεπτεμβρίου. Μέχρι την Παρασκευή θα δοθεί σε δημόσια διαβούλευση, όπου φορείς, γονείς και μαθητές. Μέχρι χθες οριστικοποιήθηκε το κομμάτι που αφορά το Γενικό Λύκειο , ενώ για το Τεχνολογικό συνεχίζεται η επεξεργασία του από το επιτελείο της πολιτικής ηγεσία του υπουργείου Παιδείας
ΦΕΤΟΣ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ
 Στις προθέσεις του υπουργείου Παιδείας είναι   ειδικά για το Γενικό Λύκειο να ξεκινήσει εφαρμογή του από φέτος, για τους μαθητές της Α Λυκείου. Δεν αφορά τους μαθητές που φέτος θα φοιτήσουν στη Β και Γ Λυκείου.
Σύμφωνα με το Σχέδιο Νόμου:
ΠΟΙΟΙ ΒΑΘΜΟΙ ΘΑ ΜΕΤΡΟΥΝ
  Για την εισαγωγή των υποψηφίων στα ΑΕΙ θα μετρούν ο απολυτήριος βαθμός. Για παράδειγμα ένας μαθητές είχε βαθμολογικές επιδόσεις 14στην Α Λυκείου, 16 στην Β και 15στην Γ. Λυκείου. Αυτοί οι βαθμοί θα πολλαπλασιάζονται με συντελεστή 0,5 για την Α Λυκείου , 0,7 για τη Β Λυκείου και 0.9 για τη Γ Λυκείου.
ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΟΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ
Θα υπάρξει κι ένας δεύτερος  συντελεστής που θα ονομάζεται διορθωτικός, οποίος θα ενεργοποιείται μόνον στην περίπτωση που ο υποψήφιος στα μαθήματα του επιστημονικού πεδίου, στις πανελλαδικές πέτυχε μεγαλύτερους βαθμούς από αυτούς που είχε στην  τρεις τάξεις του Λυκείου.
ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μέχρι τώρα τα μαθήματα Γενικής παιδείας που παρακολουθούσαν οι μαθητές σε σχέση με αυτά της κατεύθυνσης , ήταν στην Α Λυκείου 80% Γενικής και 20% Κατεύθυνσης , στη Β Λυκείου από 50%  και στη Γ Λυκείου η αναλογία ήταν 40% με 60%.
ΤΙ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Το Σχέδιο Νόμου προβλέπει:
-στην Α Λυκείου 100% μαθήματα Γενικής Παιδείας,
-στη Β Λυκείου 80% Γενικής  και 20% Επ. Πεδίου, και,
-στη Γ Λυκείου αντίστροφα 20% Γενικής παιδείας και 80% Επιστημονικού πεδίου.
ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ
Οι υποψήφιοι στις πανελλαδικές θα εξετάζονται σε 4 μαθήματα , Τα Επιστημονικά Πεδία θα είναι τα εξής τέσσερα , με τα αντίστοιχα μαθήματα:
1ΟΝ  ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ : ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ, ΝΟΜΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ: Νέα, Αρχαία, Ιστορία, Λατινικά
2ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΡΙΟ: ΘΕΤΙΚΕΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ: Νέα, Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία
3ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΡΙΟ:ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΥΓΕΙΑΣ: Νέα, Φυσική, Χημεία, Βιολογία
4ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΡΙΟ: ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ:    Νέα, Μαθηματικά, Οικονομία ή Ιστορία και Οργάνωση Διοίκησης.
Ο ι κατευθύνσεις πλέον θα ονομάζονται ΠΕΔΙΑ
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ
Δίνεται η δυνατότητα στα Πανεπιστήμια, εφόσον θεωρούν ότι ένα μάθημα για μια σχολή έχει ιδιαίτερη σημασία να ορίζεται ειδικός συντελεστής.
ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΙ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ
Δημιουργείται Τράπεζα θεμάτων, από την οποία ο καθηγητής στις ενδοσχολικές εξετάσεις  θα αντλεί υποχρεωτικά το 50 % των θεμάτων που θα βάζει στους μαθητές  να   διαγωνιστούν. Τα υπόλοιπα θέματα θα τα δημιουργεί ο ίδιος ο καθηγητής όπως συνέβαινε μέχρι και σήμερα. Ετσι  θεσμοθετώντας την Τράπεζα Θεμάτων ο καθηγητές θα είναι υποχρεωμένος να διδάξει στους μαθητές όλη τη διδακτέα  ύλη που ορίζεται από το υπουργείο Παιδείας και όχι μέρος αυτής , όπως συνέβαινε μέχρι και σήμερα.. Η Τράπεζα θα περιλαμβάνει θέματα από  ολόκληρη την ορισθείσα διδακτέα ύλη.
ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΣ ΕΕΞΤΑΣΕΩΝ
Τις Πανελλαδικές Εξετάσεις θα διενεργεί Κρατικός Οργανισμός Εξετάσεων .

likio.gr

Αποσυνδεδεμένος founes

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #115 στις: Αύγουστος 07, 2013, 11:15:50 πμ »
Λογικά οι κακοί μαθητές θα στραφούν στο τεχνολογικό Λύκειο με τέτοιο βαθμό δυσκολίας
που θα έχει το γενικό λύκειο. Ο καιρός θα δείξει.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:50:53 »

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #116 στις: Αύγουστος 07, 2013, 12:02:03 μμ »
Ετσι  θεσμοθετώντας την Τράπεζα Θεμάτων ο καθηγητές θα είναι υποχρεωμένος να διδάξει στους μαθητές όλη τη διδακτέα  ύλη που ορίζεται από το υπουργείο Παιδείας και όχι μέρος αυτής , όπως συνέβαινε μέχρι και σήμερα.. Η Τράπεζα θα περιλαμβάνει θέματα από  ολόκληρη την ορισθείσα διδακτέα ύλη.

Δεν νομίζω οτι ισχύει αυτό! Μπορεί π.χ. εγώ να επιλέξω να μην διδάξω λεπτομερώς το χ κεφάλοιο και απλά στις εξετάσεις να μην επιλέξω θέματα του κεφαλαίου αυτού από την Τράπεζα θεμάτων! Εκτός αν τα θέματα δε τα διαλέγει ο διδάσκων, αλλά κάποια επιτροπή σε επίπεδο νομού!
 Δεν θεωρώ θετικό αυτό το μέτρο, καθώς ενισχύει τον εξετασιοκεντρικό χαρακτήρα του Λυκείου! Δεν προάγει την γνώση και την δημιουργική σκέψη των μαθητών, ενώ οι μαθητές θα εξαναγκάζονται και πάλι να διαβάζουν 3-4 κύρια μαθήματα και να παραμελούν τα "δευτερεύοντα", τα οποία είναι ουσιαστικά αυτά που προάγουν τον πλουραλισμό στη γνώση! Όπως και να το κάνουμε, σχολείο δεν είναι Αρχαία - Αρχαία - Αρχαία ή Μαθηματικά - Μαθηματικά - Μαθηματικά κλπ
 Πιστεύω κι εγώ οτι πολλοί θα στραφούν στα Τεχνικά και δικαιολογημένα!
  

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #117 στις: Αύγουστος 07, 2013, 01:32:49 μμ »
Εκτός αν τα θέματα δε τα διαλέγει ο διδάσκων, αλλά κάποια επιτροπή σε επίπεδο νομού!

Σε επιπεδο χωρας θα ειναι, αφου το ειπαν: πανελλαδικου χαρακτηρα. Οπως ειναι στις Πολιτειες των ΗΠΑ το standardized testing, μονο που εδω θα εχει λογο κι ο διδασκοντας, αφου θα βαζει τα μισα θεματα.

Καλυτερα να ειχαν μια και μοναδικη εξεταση αυτου του στυλ (πανελλαδικου χαρακτηρα standardized testing) στο τελος της Α'λυκειου, ετσι ωστε οι μαθητες που δεν τα καταφερνουν να πανε στο Τεχνολογικο, παρα να εχουν θεματα τοσο απο Τραπεζα οσο κι απο τον διδασκοντα, διοτι τ'αποτελεσματα ετσι δε θα ειναι συγκρισιμα.

Αποσυνδεδεμένος demeb

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 948
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #118 στις: Αύγουστος 07, 2013, 02:11:47 μμ »
Εκτός αν τα θέματα δε τα διαλέγει ο διδάσκων, αλλά κάποια επιτροπή σε επίπεδο νομού!

Σε επιπεδο χωρας θα ειναι, αφου το ειπαν: πανελλαδικου χαρακτηρα. Οπως ειναι στις Πολιτειες των ΗΠΑ το standardized testing, μονο που εδω θα εχει λογο κι ο διδασκοντας, αφου θα βαζει τα μισα θεματα.

Καλυτερα να ειχαν μια και μοναδικη εξεταση αυτου του στυλ (πανελλαδικου χαρακτηρα standardized testing) στο τελος της Α'λυκειου, ετσι ωστε οι μαθητες που δεν τα καταφερνουν να πανε στο Τεχνολογικο, παρα να εχουν θεματα τοσο απο Τραπεζα οσο κι απο τον διδασκοντα, διοτι τ'αποτελεσματα ετσι δε θα ειναι συγκρισιμα.
και πού θα ξέρω εγώ τι θέματα θα μου στείλουν από την κεντρική επιτροπή για να μην συμπέσουν τα θέματά μας;
Επίσης, αν εγώ κάνω Α λυκείου σε δύο σχολεία, πώς θα βάλω την ίδια μέρα θέματα και στα δὐο σχολεία;

Αποσυνδεδεμένος steven_seagal

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 978
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #119 στις: Αύγουστος 07, 2013, 02:26:48 μμ »
Στην επαρχία , υπάρχουν σχολεία, που οι καθηγητές βάζουν 20άρια στους μαθητές χωρίς να το αξίζουν , διότι είναι γνωστοί των γονιών.
 
Τη δήλωση αυτή έκανε σήμερα σε τηλεοπτικό σταθμό, ο υφυπουργός Παιδείας Συμεών Κεδίκογλου, αναφερόμενος στον  διορθωτικό συντελεστή που θα ενεργοποιείται μόνον στην περίπτωση που ο υποψήφιος στα μαθήματα του επιστημονικού πεδίου, στις πανελλαδικές πέτυχε μεγαλύτερους βαθμούς από αυτούς που είχε στην  τρεις τάξεις του Λυκείου.
Είναι άδικο σε κάποια σχολεία οι μαθητές να παίρνουν 20άρια και σε κάποια άλλα 15άρια και να ξεκινούν την εισαγωγή στα ΑΕΙ  από διαφορετική αφετηρία. Γι αυτό είπε  ο κ. υφυπουργός, μπαίνει ο συντελεστής για να διορθώσει αυτή την αδικία.

esos.gr

Αποσυνδεδεμένος founes

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #120 στις: Αύγουστος 07, 2013, 02:27:54 μμ »
Θα κοιμάσαι στο ένα σχολείο και θα σε πηγαίνει περιπολικό στο δεύτερο.
Μα είναι τόσο απλό...

 ;D ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος kamakis

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 169
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #121 στις: Αύγουστος 07, 2013, 02:28:56 μμ »
Ετσι  θεσμοθετώντας την Τράπεζα Θεμάτων ο καθηγητές θα είναι υποχρεωμένος να διδάξει στους μαθητές όλη τη διδακτέα  ύλη που ορίζεται από το υπουργείο Παιδείας και όχι μέρος αυτής , όπως συνέβαινε μέχρι και σήμερα..

Μην απεργεις και μην κινητοποιησε γιατι εχεις και μια υλη να βγαλεις με καθε θυσια, οποτε αν το κανεις θα κανεις και αμισθι αναπληρωσεις (με αυξημενο ωραριο)

επισης τα αποτελεσματα των μαθητων στα κοινα θεματα αυτης της επιτροπης θα χρησιμοποιηθουν ως μοχλος αξιολογησης μας (λες και η αποδοση ειναι μονοπαραγοντικη και εξαρταται μονο απο την ποιοτητα του καθηγητη και οχι και απο το ευρυτερο κοινωνικο περιβαλλον) και την κατηγοριοποιηση των σχολειων σε καλα και κακα

η πληρης απαξιωση των πτυχιων και του επαγγελματος μας     

Αποσυνδεδεμένος kamakis

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 169
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #122 στις: Αύγουστος 07, 2013, 02:32:10 μμ »
Ετσι  θεσμοθετώντας την Τράπεζα Θεμάτων ο καθηγητές θα είναι υποχρεωμένος να διδάξει στους μαθητές όλη τη διδακτέα  ύλη που ορίζεται από το υπουργείο Παιδείας και όχι μέρος αυτής , όπως συνέβαινε μέχρι και σήμερα..

Μην απεργεις και μην κινητοποιησε γιατι εχεις και μια υλη να βγαλεις με καθε θυσια, οποτε αν το κανεις θα κανεις και αμισθι αναπληρωσεις (με αυξημενο ωραριο)

επισης τα αποτελεσματα των μαθητων στα κοινα θεματα αυτης της επιτροπης θα χρησιμοποιηθουν ως μοχλος αξιολογησης μας (λες και η αποδοση ειναι μονοπαραγοντικη και εξαρταται μονο απο την ποιοτητα του καθηγητη και οχι και απο το ευρυτερο κοινωνικο περιβαλλον) και την κατηγοριοποιηση των σχολειων σε καλα και κακα


η πληρης απαξιωση των πτυχιων και του επαγγελματος μας     

και συμπληρωνω .... με αυτον τον τροπο φορτωνονται ολες οι ευθυνες αυτης της παρεχομενες παιδειας στους εκπαιδευτικους   

Αποσυνδεδεμένος mmmm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1712
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #123 στις: Αύγουστος 07, 2013, 02:36:19 μμ »
Όποιος θέλει να δει τι ακολουθεί στην εκπαίδευση και αν έχει όρεξη ας διαβάσει καλά το εκπαιδευτικό σύστημα της Γερμανίας (διαφέρει από κρατίδιο σε κρατίδιο αλλά η κεντρική φιλοσοφία είναι ίδια). Προσωπική εκτίμηση:
Στο Νέο ας πούμε Γενικό Λύκειο θα πηγαίνουν μόνο οι "καλοί" μαθητές με τελικό προορισμό τα Πανεπιστήμια.
Οι υπόλοιποι θα πηγαίνουν είτε σε Τεχνολογικό (με πρόσβαση σε ΤΕΙ και στην αγορά εργασίας) είτε σε ΙΕΚ με πρόσβαση μόνο στην αγορά εργασίας.
Απλά αυτά θα γίνουν σε διάστημα 2-3 ετών.

Αυτά και υπομονή.

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #124 στις: Αύγουστος 07, 2013, 02:48:12 μμ »
Εκτός αν τα θέματα δε τα διαλέγει ο διδάσκων, αλλά κάποια επιτροπή σε επίπεδο νομού!

Σε επιπεδο χωρας θα ειναι, αφου το ειπαν: πανελλαδικου χαρακτηρα. Οπως ειναι στις Πολιτειες των ΗΠΑ το standardized testing, μονο που εδω θα εχει λογο κι ο διδασκοντας, αφου θα βαζει τα μισα θεματα.

Καλυτερα να ειχαν μια και μοναδικη εξεταση αυτου του στυλ (πανελλαδικου χαρακτηρα standardized testing) στο τελος της Α'λυκειου, ετσι ωστε οι μαθητες που δεν τα καταφερνουν να πανε στο Τεχνολογικο, παρα να εχουν θεματα τοσο απο Τραπεζα οσο κι απο τον διδασκοντα, διοτι τ'αποτελεσματα ετσι δε θα ειναι συγκρισιμα.
και πού θα ξέρω εγώ τι θέματα θα μου στείλουν από την κεντρική επιτροπή για να μην συμπέσουν τα θέματά μας;
Επίσης, αν εγώ κάνω Α λυκείου σε δύο σχολεία, πώς θα βάλω την ίδια μέρα θέματα και στα δὐο σχολεία;

Ισως τα θεματα απο την τραπεζα να καθοριζονται καθε Μαϊο απο συγκεκριμενο ευρος υλης, ωστε να ξερει ο καθηγητης να βαλει τα δικα του θεματα απο την υπολοιπη υλη. Αλλά ο καθορισμος δε θα πρεπει να γινεται πριν τον Μαϊο, ωστε ν'αναγκαζεται ο καθηγητης να διδαξει ολη την υλη της τραπεζας θεματων κι οχι μονο αυτη απο την οποια θα μπουν τα μισα θεματα.

Για το δευτερο ερωτημα σου, δεν ξερω πώς θα μπορουσε να γινει!

Παντως, ξαναλεω οτι αν ο διδασκοντας επιλεγει μονος του τα μισα θεματα απο την τραπεζα, αυτο το συστημα δε θα εχει κανενα νοημα, ουτε προκειται να περιορισει τον αριθμο των μαθητων που επιλεγουν το ΓΕΛ αντι του ΕΠΑΛ. Διοτι ο καθηγητης μπορει απλά να περασει ολη τη χρονια διδασκοντας μονο τα θεματα της τραπεζας και τιποτα αλλο, πραγμα που παρατηρηθηκε σε πολλα σχολεια στις ΗΠΑ απ'οταν αρχισε να εφαρμοζεται το συστημα. Ουσιαστικα, το λυκειο απο φορεας γενικης παιδειας μετατρεπεται σε μηχανισμο προετοιμασιας για τις προαγωγικες εξετασεις.

Το καλυτερο θα ηταν να κανουν μια τετοια εξεταση (πανελλαδικου ή τοπικου χαρακτηρα) πριν την Α'λυκειου, ωστε να μπαινουν εξαρχης στο ΓΕΛ οσοι εχουν περισσοτερες πιθανοτητες να εχουν μια καλη πορεια σε αυτο κι οι υπολοιποι να επιλεγουν αλλους δρομους. Σε πολλες χωρες του κοσμου οι μαθητες δινουν εξετασεις για να μπουν στο λυκειο της προτιμησης τους.

Εναλλακτικα, η εξεταση να γινεται μετα την Α' λυκειου, ωστε ο μαθητης του Τεχνολογικου που καλυψε τα κενα του να μπορει να μετεγγραφει στο ΓΕΛ, ενω του ΓΕΛ που διαπιστωνει οτι δεν τον παιρνει, να μετεγγραφει στο ΕΠΑΛ. Αλλά το μειονεκτημα ειναι οτι ο μαθητης θα χανει τους φιλους που εκανε, γι'αυτο πιστευω οτι ειναι καλυτερο ενα συστημα εξετασεων πριν την Α'λυκειου, οπως θα γινεται και για τα Προτυπα.

Δε διαφωνω με τον τελικο στοχο της μειωσης των εισακτεων στα πανεπιστημια κι ΑΤΕΙ, απλά δε νομιζω οτι ειναι σωστο να επιτευχθει διαλυοντας τους δυστυχους μαθητες που θα πηγαινουν στα ΓΕΛ με συνεχεις εξετασεις. Καλυτερα μονο μια εξεταση πριν την Α'λυκειου, παρα ολες αυτες οι εξετασεις μεσα στο λυκειο.
Οι χωρες με τη μικροτερη ανεργια ειναι αυτες που δεν παραγουν αφειδως πτυχιουχους ανωτατων ιδρυματων, αλλά οι μαθητες προσανατολιζονται και σε αλλα επαγγελματα. Δεν ειναι ντροπη να μη γινει καποιος πτυχιουχος αλλά να παει στο ΕΠΑΛ για να σπουδασει κατι αλλο! Ντροπη ειναι το συστημα να τους κανει ολους πτυχιουχους και μετα ν'αναγκαζονται να μεταναστευουν στο εξωτερικο επειδη εδω ειναι ανεργοι σ'αυτο που σπουδασαν.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #125 στις: Αύγουστος 07, 2013, 02:53:08 μμ »
Καλυτερα να ειχαν μια και μοναδικη εξεταση αυτου του στυλ (πανελλαδικου χαρακτηρα standardized testing) στο τελος της Α'λυκειου, ετσι ωστε οι μαθητες που δεν τα καταφερνουν να πανε στο Τεχνολογικο, παρα να εχουν θεματα τοσο απο Τραπεζα οσο κι απο τον διδασκοντα, διοτι τ'αποτελεσματα ετσι δε θα ειναι συγκρισιμα.


Γιατί σε εδεχόμενη αποτυχια ο μαθητης να πηγαινει στο τεχνολογικό? Νομίζω πως η εξέταση στο 50-50 ειναι πιο "σωστή"

2ον, Πιστεύω πως και αν ακομα αρκετοι μαθητες στραφουν στο τεχνολογικο, γρηγορα θα σταματησει αυτό. Τιποτα δεν θα τους αποτρέψει....(τους γονεις εννοω):
π.χ. ;D
(Ακου να σου πω ,...το παιδι μου ειναι "διαβαστερό" και τα "παιρνει" τα γραμματα.Δεν θα μου πεις εσυ σε ποιό τ'υπο Λυκείου θα το παω, Να πας το δικό σου παιδί, που γνωριζεστε και βαζετε αβέρτα τους βαθμους στα δικα σας παιδιά, αριστούχοι, αλλά στο τελος βλεπουμε τα χάλια τους... Εσυ, κοίτα να κανεις καλα τη δουλειά σου και ασε το "σε ποιο λυκειο θα παει το παιδι μου"....)

Απο τους "κύκλους" στις "Δεσμες"
απο τις Δεσμες στις κατ/νσεις
απο τις κατ/νσεις στα "πεδία"
................α, ρε παιδεία....

Πολύ μ΄αρεσει το νεο Λυκειο.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 07, 2013, 02:56:05 μμ από MARKOS »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159864
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 602
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 418
Σύνολο: 431

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.11 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.