Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - prof2

Σελίδες: 123 ... 7
1
Νομίζω ότι μία αυτοπυρπόλησή τους στο Σύνταγμα θα ήταν και πιο αποτελεσματική για τους ίδους και πιο σωτήρια για τους υπόλοιπους...

Μια χαρά τα λέει η ΟΛΜΕ

2
Καλά κάνουν αν αυτή είναι η γνώμη τους. Πολύ περίεργη αντίληψη περί δημοκρατικότητας έχουν οι εργολάβοι της δημοκρατίας σε αυτή τη χώρα...

Green διορίστηκες πέρυσι ή ακόμη ?

3
ναι συνάδελφε ΑΛΛΑ μιλάει για την κατάταξη στον πίνακα ΜΟΝΙΜΟΥ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ από ΑΣΕΠ όχι ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ειδικής. Τα περί αναπληρωτών για την ΕΙΔΙΚΗ καθορίζονται από το σχέδιο νόμου άρθρο 22.

Διάβασε καλύτερα ξανά το προηγούμενη απάντηση που σου έδωσα. Εξηγώ πως ΔΕΝ επηρεάζεται ο τρόπος διορισμού ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ από τον 3848


Ναι καλά νομίζεις
Η τελική κατάταξη μιλάει για τους αναπληρωτές και όχι για τους μόνιμους στο 3848
Αυτη είναι η ουσία
Γιατί αντικαθιστά το β,γ,δ (δηλ τυράκι για να μαλώνουμε ) και όχι την τελική κατάταξη των αναπληρωτών απο τη στιγμή που θα γίνει βεβαίως ο πρώτος διαγωνισμός ΑΣΕΠ βάση του 3848 .
Δες το καλύτερα αν και ξέρω ότι δεν σε ενδιαφέρει γιατί είσαι μόνιμος αλλά αυτό όλο που αναφέρεσαι είναι για ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ 1ο ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΠΟΙΑ ΛΙΣΤΑ ΓΙΑ ΜΟΝΙΜΟΥΣ για την οποια ισχυρίζεσαι
Εξάλλου ο 3848 δεν αναφέρεται καν σε λίστα μονίμων , δεν βγάζει καν θέσεις εκ των προτέρων για διοριστέους 
Βάζει απαραίτητη προυπόθεση πρόσληψης αναπληρωτών την επιτυχία στον ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΣΕΠ
τι δεν καταλαβαίνεις?

4
kinaigire κατάλαβες τι λέω ?

5
Λοιπόν έκατσα και διάβασα προσεχτικά όσα λες και είδα τους 2 νόμους. Ας δούμε τι είδα

τι μας λέει εδώ το σχέδιο νόμου
1. για διορισμό θα γίνει ΑΣΕΠ για τους κλάδους εκπαιδευτικών εαε, δηλαδή ΑΣΕΠ ειδικής
2. ο ΑΣΕΠ ειδικής θα γίνει με βάση το άρθρο 2 και 3 όπου όμως στο 3 δεν θα ισχύει η εκεί μοριοδότηση αλλά αυτή του σχεδίου νόμου (μάλιστα λέει άρθρο 21 παρ 3.i 3.ii 3.iii αλλά πρόκειται για τυπογραφικό εννοεί το άρθρο 22 του σχεδίου)

Αλλά ας δούμε τι είναι το άρθρο 2 στον 3848αν το διαβάσει κάποιος θα δει για την διενέργεια......

πάμε παρακάτω

εδώ μιλάει για την κατάταξη και την μοριοδότηση, αλλά αυτή με το σχέδιο νόμου δεν ισχύει όπως περιγράφεται εκεί αλλά όπως αναλύεται στο άρθρο 22

Πάμε τώρα στον ισχυρισμό σου (και των υπόλοιπων που μίλησες).
Συνάδελφε διάβασε προσεχτικά το 22 που μιλάει για τους αναπληρωτές, 1ο) Δεν λεει πουθενά ότι είναι μεταβατική 2ο) δεν γράφει ΤΙΠΟΤΑΩΓΙΑ ΑΣΕΠ, ούτε καν για πινακες από ΑΣΕΠ, ούτε μόρια από ΑΣΕΠ, τίποτα.

Αυτά που αναφέρεις εσύ είναι στον 3848 ο οποίος όμως στο σχέδιο νόμου αναφέρεται ΜΟΝΟ ως προς το άρθρο 2 και 3 και μόνο για μόνιμο διορισμό, ΟΧΙ ΓΙΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ.
Αν δε υπολογίσεις ότι ο ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΟΣ νόμος υπερισχύει του γενικότερου, δηλαδή η πρόσληψη αναπληρωτών με βάση το σχέδιο νόμου που είναι της ειδικής από τον 3848 που είναι γενικός, τότε από όλα τα παραπάνω βγαίνει το συμπέρασμα ότι η πρόσληψη αναπληρωτών ΕΙΔΙΚΗΣ δεν επηρεάζεται καθόλου από τον μελλοντικό ασεπ ειδικής. Αυτό βγαίνει από όσα γράφουν μέχρι τώρα, αν το αλλάξουν αύριο δεν ξέρω.

Αν είδατε εσείς κάτι που δεν είδα παρακαλώ διαφώτισε με.



διαγωνισμού συντάσσονται από το Α.Σ.Ε.Π., κατά κλάδο
και ειδικότητα, οι τελικοί πίνακες κατάταξης εκπαιδευ−
τικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
(Πίνακες Επιλογής Εκπαιδευτικών για την Πρωτοβάθμια
και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση – Π.Ε.Ε.Π.Δ.Ε.), στους
οποίους εντάσσονται όσοι συγκέντρωσαν τη βαθμολο−
γική βάση στο διαγωνισμό αυτόν ή σε έναν τουλάχιστον
από τους δύο προηγούμενους διαγωνισμούς.
Η σειρά κατάταξης των μετεχόντων στον τελικό πί−
νακα προσδιορίζεται από τις μονάδες που συγκέντρω−
σαν στο διαγωνισμό, από ακαδημαϊκά κριτήρια, από την
προϋπηρεσία τους ως εκπαιδευτικών και από κοινωνικά
κριτήρια ως ακολούθως:
(α) Μονάδες από το διαγωνισμό:
Υπολογίζεται η συνολική βαθμολογία που συγκέντρω−
σε ο υποψήφιος στο διαγωνισμό ή σε έναν από τους δύο
προηγούμενους διαγωνισμούς του Α.Σ.Ε.Π. Αν ο υποψή−
φιος συγκέντρωσε τη βαθμολογική βάση σε περισσό−
τερους διαγωνισμούς, λαμβάνεται υπόψη εκείνος στον
οποίο συγκέντρωσε την υψηλότερη βαθμολογία.
(β) Ακαδημαϊκά κριτήρια:
Ο βαθμός του πτυχίου: για πτυχία με βαθμολογική
κλίμακα από ένα (1) έως δέκα (10) υπολογίζεται μία (1)
μονάδα για κάθε βαθμό του πτυχίου πάνω από το βαθμό
πέντε (5), καθώς και κλάσματα αυτής με αναγωγή στο
δεύτερο δεκαδικό ψηφίο. Σε περίπτωση που η κλίμακα
είναι διαφορετική, ο βαθμός υπολογίζεται με αναγωγή
στην κλίμακα αυτή.
Η γλωσσομάθεια: δύο (2) μονάδες για την άριστη,
μιάμιση (1,50) για την πολύ καλή και μία (1) μονάδα για
την καλή γνώση ξένης γλώσσας, η οποία αποδεικνύεται
σύμφωνα με τις διατάξεις που ισχύουν για το προσο−
ντολόγιο των δημοσίων υπαλλήλων. Δεν παρέχονται
μονάδες για τη γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας ή ξένης
γλώσσας που αποτελεί ειδικό προσόν διορισμού.
Η πιστοποιημένη γνώση χειρισμού ηλεκτρονικού υπο−
λογιστή, όπως αποδεικνύεται σύμφωνα με τις διατά−
ξεις που ισχύουν για το προσοντολόγιο των δημοσίων
υπαλλήλων, ή οι πιστοποιημένες δεξιότητες στις Τεχνο−
λογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.)
επιπέδου 1: μία (1) μονάδα. Δεν παρέχονται μονάδες
για τη γνώση χειρισμού ηλεκτρονικού υπολογιστή που
πιστοποιείται από τίτλο σπουδών που αποτελεί ειδικό
προσόν διορισμού.
Η κατοχή δεύτερου πτυχίου στις επιστήμες της αγω−
γής ή σε γνωστικό αντικείμενο σχετικό με τα μαθήματα
που διδάσκονται στην ίδια βαθμίδα εκπαίδευσης: δυό−
μιση (2,50) μονάδες.
Η κατοχή μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών ενός του−
λάχιστον ακαδημαϊκού έτους στο γνωστικό αντικείμενο
του κλάδου ή της ειδικότητας για την οποία διαγωνί−
σθηκε ο υποψήφιος: δύο (2) μονάδες.
Η κατοχή μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών ενός του−
λάχιστον ακαδημαϊκού έτους στη διδακτική του γνω−
στικού αντικειμένου του κλάδου ή της ειδικότητας για
την οποία διαγωνίσθηκε ο υποψήφιος ή στις επιστήμες
της αγωγής: δυόμιση (2,50) μονάδες.
Η κατοχή διδακτορικού διπλώματος στο γνωστικό
αντικείμενο του κλάδου ή της ειδικότητας για την οποία
διαγωνίσθηκε ο υποψήφιος: τρεις (3) μονάδες.
Η κατοχή διδακτορικού διπλώματος στη διδακτική
του γνωστικού αντικειμένου του κλάδου ή της ειδικό−
τητας για την οποία διαγωνίσθηκε ο υποψήφιος ή στις
επιστήμες της αγωγής: πέντε (5) μονάδες.
Οι διατάξεις της παραγράφου 4 του άρθρου 2 εφαρ−
μόζονται και για τους τίτλους που αναφέρονται στην
παρούσα περίπτωση.
Σε περίπτωση υποψηφίου που έχει διδακτορικό και
μεταπτυχιακό τίτλο στο ίδιο επιστημονικό αντικείμενο,
μοριοδοτείται μόνο το διδακτορικό δίπλωμα.
(γ) Πραγματική εκπαιδευτική προϋπηρεσία:
− Η προϋπηρεσία από 0 έως και 8 μήνες: 0,10 μονάδες
για κάθε μήνα
− Η προϋπηρεσία από 8 έως και 16 μήνες: 0,15 μονάδες
για κάθε μήνα
− Η προϋπηρεσία από 16 έως και 24 μήνες: 0,20 μονά−
δες για κάθε μήνα
− Η προϋπηρεσία από 24 έως και 32 μήνες: 0,30 μο−
νάδες για κάθε μήνα
− Η προϋπηρεσία από 32 έως και 40 μήνες: 0,35 μο−
νάδες για κάθε μήνα
− Η προϋπηρεσία από 40 έως και 60 μήνες: 0,40 μο−
νάδες για κάθε μήνα
Το ανώτατο συνολικό όριο μονάδων από προϋπηρεσία
είναι 16,80 μονάδες.
Λαμβάνεται υπόψη η συνολική διάρκεια της πραγμα−
τικής εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, όπως αυτή ορίζεται
στις διατάξεις της παραγράφου 5 του άρθρου 6 του
ν. 2525/1997 (ΦΕΚ 188 Α΄) και της παραγράφου 34 του  ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ (ΤΕΥΧΟΣ ΠΡΩΤΟ) 1441
άρθρου 6 του ν. 3027/2002 (ΦΕΚ 152 Α΄), όπως ισχύουν.
Σε περιπτώσεις προϋπηρεσίας με μειωμένο ωράριο γί−
νεται αναγωγή στο εκάστοτε υποχρεωτικό εβδομαδιαίο
ωράριο διδασκαλίας.
(δ) Κοινωνικά κριτήρια:
− Η μόνιμη αναπηρία 67% και άνω ή,.......................................................................

απο το ΦΕΚ του 3848 για την τελικη καταταξη των αναπληρωτων
Αντικαθιστά  το β,γ,δ και όχι το α ,

6
Δηλαδή καταργεί τα 2 έως 6 πλασματικά χρόνια που έδινε σε μεταπτυχιακό ή διδακτορικό?
Θέλει επεξήγηση εδώ

7
Micho κάπου μπλέκεσαι ,δηλ ζητάς να μην περάσει το νομοσχέδιο αυτό ,όπως ζητάμε και εμείς αλλά ζητάς να εφαρμοστεί ο 3848
Δεν είναι λίγο αντιφατικό αυτό?
0 3848 μιλάει για ΑΣΕΠ και γράφει στα παλιά του τα παπούτσια το διδακτορικό
και κάτι ακόμη
Κανείς δεν ισχυρίζεται ότι δεν πρέπει να δουλεύει ο διδακτορικός ,
ο 3848 το λέει ξεκάθαρα ,δεν θα δουλεύει αν δεν περάσει ΑΣΕΠ κάθε 2 χρόνια παρακαλώ ,ΚΑΘΕ φορά θα πρέπει να περνάει για να δουλέυει, 'οπως όλοι μας  !!!
ΥΓ Η πιστοποιημένη παιδαγωγική επάρκεια ειναι γνωστό ότι ήταν ένα κολπάκι για να βγάλουν κάποιοι εκατομμύρια
ΥΓ2 Με το σκεπτικό σου αυτό θα πρέπει να απολυθούν οι πάντες για να μπουν στο σχολείο οι μεταπτυχιακοί κτλ στη θέση αυτων που δουλέυουν από 3 έως 35 χρόνια ,δηλ ανθρωποφαγία

8
Και για την πρωτοβάθμια το ίδιο είναι , εδω  ανήκουμε στη δευτεροβάθμια

9
εεεε συνάδελφε μπορείς να το κάνεις πιο λιανά γιατί αυτός ο συνδυασμός που λες δεν μπορώ να τον πετύχω, και αν εγώ δεν μπορώ τότε μπορεί και άλλοι να μην μπορούν, πως προκύπτει η ανακύκλωση κάθε 2-4 χρόνια ? ψυλλιάζομαι ότι εννοείς τον ΑΣΕΠ αλλά και πάλι δεν ξέρω αν μιλάς για Α/θμια Β/θμια γενική ειδικής  κλπ. Γίνε σε παρακαλώ σαφέστερος, σε ευχαριστώ.
το βρήκες ΑΣΕΠ

10
Παρακολουθώ με ενδιαφέρον τις απόψεις σας και με θλίψη αντιλαμβάνομαι ότι οι περισσότεροι απο εδώ δεν έχουν καταλάβει  το νόμο και το πνεύμα του παρά μόνο αποσπασματικά κοιτώντας συγκεκριμένα άρθρα .
Τα κριτήρια που έχει θεσπίσει στους αναπληρωτές χαρακτηρίζονται ως μεταβατικά και δυστυχώς  ξεκαθαρίζει στον επόμενο ΑΣΕΠ τι θα γίνει !!!
ΠΩΣ γίνεται να  μπαίνουμε σε διαβούλευση σε έναν νόμο που κρύβει άπειρες παγίδες , είναι γραμμένος έντεχνα και παραπέμπει στο ν. 3848 .
Και δεν είναι προσωπική μου άποψη αυτή
Με όσους συναδέλφους έχω μιλήσει από 3 εώς 33 χρόνια υπηρεσίας ,από αναπληρωτές μέχρι διευθυντές σχολείων που φιλοτιμήθηκαν να διαβάσουν τους νόμους , καταλήγουμε όλοι στο ίδιο συμπέρασμα !!!
Αναπληρωτές ειδικής Αγωγής νομού Ευβοίας


11
μπορείς να μου πεις από που προκύπτει η ανακύκλωση ανά 2-4 χρόνια που λες, σε πια άρθρα το είδες?



Αρθρο 21 σε συνδυασμό με τον 3848 .

Μαθετέ να διαβάζετε σωστά τους νόμους γιατί στο τέλος θα πέσει κλάμα ( για τους αναπληρωτές και όχι για τον kinegiro)

12
Το νομοσχέδιο είναι επερχόμενος εργασιακός μεσαίωνας για τους  αναπληρωτές .
Δεν λαμβάνει καν υπόψην του ούτε τυπικά προσόντα ,ούτε προυπηρεσία .
Τα βάζει σε 2η μοίρα τουλάχιστον !!!


Τώρα θα μου πείτε ότι λέω βλακείες έτσι  ?

Αμ δε.
Στην πλήρη εφαρμογή του  νόμου το Υπουργείο παιδείας  θα μπορεί να  ανακυκλώνει το εργασιακό δυναμικό σχεδόν στο σύνολο του κάθε 2 με 4 χρόνια και χωρίς καμία ελπίδα για διορισμό ή για να μην γίνομαι και υπερβολικός χωρίς σχεδόν καμία ελπιδα για διορισμό .
Δυστυχώς οι νόμοι που έχουν ψηφιστεί και αυτός που θα έρθει αύτο λένε και μόνο ,
όλα τα άλλα απλά τυράκι






13
Πιστεύω πως στο νέο σύστημα θα πρέπει να μοριοδοτείται με 2 ή 3 χρόνια προϋπηρεσίας το μάστερ και να δοθεί και μεγαλύτερη βαρύτητα στον ΑΣΕΠ γενικής (αφού δε γίνεται ειδικής) κατά τα πρότυπα της γενικής (1 μόριο για κάθε μονάδα πάνω από τη βάση).

α ρε τρολ , εχεις φτασει και στα 1000+ μηνυματα !!!!
ο καθε ενας οπως τον βολευει αδιαφορωντας για το τί ειναι δκαιο και τί θα πρεπει να εφαρμοστει
κατα το δοκουν νεοελληνα !!!!

14
O εκπαιδευτικός κλάδος είναι ο πιο διαιρεμένος στην κρίσιμη στιγμή.Αυτό αιτιάται στους πολλούς τρόπους διορισμούς που υπάρχουν,όσο και αν κάποιοι δεν το δέχονται.Το υπουργείο με την συναίνεση των συνδικαλιστών δημιούργησε λίστες διορισμών για να ελέγχει τους εκπαιδευτικούς στην λογική του διαίρει και βασίλευε.Αφού έπαιξε για χρόνια με αυτές,τώρα θυμήθηκε τις παρανομίες που έγιναν,τα πλαστά πτυχία και τις ξεχασμένες ΕΔΕ.
Συμπέρασμα,φίλε Μάρκο,ο κλαδος των εκπαιδευτικών θα ενωθεί μόνο όταν όλοι οι εκπαιδευτικοί διορίζονται με την συνταγματικά κατοχυρωμένη διαδικασία του ΑΣΕΠ.Γιατί μόνο έτσι δεν θα δίνεται η αφορμή στον εκάστοτε υπουργό να καταγγέλει παρανομίες εις βάρος των εκπαιδευτικών.Αυτή είναι η δική μου λογική.
Τώρα για τους φίλους του 24μήνου,ένα έχω να πω:αν όλοι διορίζονταν με ασεπ,θα ήταν και αυτοί διορισμένοι.Αυτό θα έπρεπε να υποστηρίξετε στο δικαστήριο και το αποτέλεσμα θα ήταν διαφορετικό!


Ο κλάδος φίλε διαιρέθηκε απο τον νόμο 3848/10 γιατί κάποιοι νόμισαν ότι πιάσαν τον πάπα ξέρεις απο που !
Αυτήν ειναι η αλήθεια

Σελίδες: 123 ... 7

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32310
  • Τελευταία: Alex.pe83
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160986
  • Σύνολο θεμάτων: 19226
  • Σε σύνδεση σήμερα: 660
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 465
Σύνολο: 467

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.071 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.