Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - παιδεία13

Σελίδες: 12
1
http://trainersexams.eoppep.gr  στη δ/νση αυτή μπαίνεις με τα στοιχεία σου και βλέπεις κάτω-κάτω την ένδειξη "επιτυχής" ή μη στο θεωρητικό και το πρακτικό μέρος!!

...και ούτε μία ανακοίνωση στο site του εοππεπ? ευτυχώς που το είδε ο/η chrilar!!!!!!!

2
 Lasid, Mack77 και kostasMath σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις άμεσες απαντήσεις σας!
 Να είστε καλά!  :)

3
Καλησπέρα..!

Περιμένω ότι θα με φωνάξουν για ΠΔΣ, αλλά η απόφαση του να πάω η όχι τελικά εξαρτάται από το αν μετρά ή όχι η προϋπηρεσία των ολίγων αυτών ωρών-αν και όποτε γίνουν αυτές...

Επειδή το ψάχνω από χθες και δεν το βρίσκω, θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κανείς  το εξής: είναι βέβαιο ότι έστω και μία ώρα στην ΠΔΣ μετράει ως προυπηρεσία; Έχει κανείς σχετική εμπειρία; Με θορύβησε πολύ το γεγονός ότι στην ειδική εκπαίδευση (βλ. εγκύκλιο 117775/Γ6/27-08-2013/ΥΠΑΙΘ) "η) Προϋπηρεσία που αποκτήθηκε σε θέση αναπληρωτή ή ωρομισθίου σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε., Κ.Δ.Α.Υ. ή ΚΕ.Δ.Δ.Υ. στον ίδιο κλάδο της προς πλήρωση θέσης, υπολογίζεται στο σύνολο της και μοριοδοτείται με 0,10 μονάδες για κάθε μήνα.[...]Προϋπηρεσία μεγαλύτερη των δεκαπέντε (15) ημερών στρογγυλοποιείται σε μήνα. Προϋπηρεσία μικρότερη των δεκαπέντε (15) ημερών δεν υπολογίζεται.". Επαναλαμβάνω η ως άνω εγκύκλιος αναφέρεται στην ειδική αγωγή και όχι στην ΠΔΣ.
Ξέρει κανείς με σιγουριά με βάση ποιές διατάξεις/εγκυκλίους/ΥΑ μετριέται η προυπηρεσία του ωρομισθίου στην ΠΔΣ ;  ...θα ήθελα να αποφύγω άλλες δυσάρεστες εκπλήξεις! :o

Ευχαριστώ θερμά εκ των προτέρων όποιον απαντήσει!   ::)

4
dlqr, σ' ευχαριστώ θερμά για την απάντηση!  ;)

5
ΑΕΔ είναι Απόδειξη Επαγγελματικής Δαπάνης την οποία κόβει αυτός που παρέχει υπηρεσία.
Ενώ ΤΠΥ είναι Τιμολόγιο Παροχής Υπηρεσιών και το κόβει εκείνος που δέχεται την υπηρεσία.

Lasid, δεν είναι ακριβώς έτσι αυτό που λες. Είναι αντίστροφα: Όταν δεν έχεις την φορολογική υποχρέωση να τηρείς "βιβλία και στοιχεία", δηλ. δεν είσαι επιτηδευματίας, ελεύθερος επαγγελματίας κλπ και προκύψει να κάνεις μια δουλειά (π.χ. μια μετάφραση) τότε αυτός που δέχεται τις υπηρεσίες σου και εφόσον αυτός έχει φορολογικά βιβλία εκδίδει εκείνος τίτλο κτήσης (όπως έχει μετονομαστεί η απόδειξη επαγγελματικής δαπάνης) και με αυτό δικαιολογεί τη δαπάνη που έκανε. Μάλιστα, η πρώην ΑΕΔ και νυν τίτλος κτήσης έχει και όριο τα 5.000 ευρώ (αν δεν έχει αλλάξει πρόσφατα) το χρόνο, πράγμα που σημαίνει ότι αν κάνεις π.χ. μαθήματα και πληρώνεσαι με τίτλο κτήσης και σου βγει να πάρεις το χρόνο 5.100 ευρώ, θα πρέπει να κάνεις έναρξη δραστηριότητας στην εφορία κ.λπ.
Αντίθετα, όταν έχεις βιβλία (π.χ. μηχανικός) και παρέχεις υπηρεσίες, οφείλεις να κόψεις είτε απόδειξη παροχής υπηρεσιών (ΑΠΥ) αν ο λήπτης των υπηρεσιών σου είναι ιδιώτης (= δεν τηρεί βιβλία)  είτε τιμολόγιο (ΤΠΥ) αν ο λήπτης των υπηρεσιών σου είναι υπόχρεος σε τήρηση βιβλίων.


Εγώ θα ήθελα να ρωτήσω κάτι σε σχέση με τις αιτήσεις του ΕΟΠΠΕΠ: η αίτηση η on line αποθηκεύεται ή την κάνεις μια κι έξω? Μπορείς να βάλεις κάποια στοιχεία, μετά να την αποθηκεύσεις και να συνεχίσεις από εκεί που ήσουν; Μπορείς όταν επανέλθεις να κάνεις αλλαγές/διορθώσεις κ.λπ.?? Ευχαριστώ πολύ! :)

6
και εμένα, πάντως, μου είπαν τηλεφωνικά ότι δεν πρόκειται να βγει νέα προκήρυξη φέτος-θα ανανεωθούν απλά οι περυσινές συνεργασίες...

7
Όποιος θέλει μπορεί να υπογράψει την παρακάτω επιστολή προς το Υπουργείο Παιδείας

http://www.gopetition.com/petitions/%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%83%CF%89%CF%83%CE%B7-%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%B7%CF%83-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%BD-%CE%BB.html

Η συζήτηση της σχετικής  Αίτησης Ακύρωσης που έχει ασκηθεί στο ΣτΕ δεν έχει λάβει χώρα ακόμα...

8
και επί του πρακτέου, όποιος θέλει ας υπογράψει την παρακάτω ηλεκτρονική συλλογική διαμαρτυρία για την κατάργηση του μαθήματός μας στο ενιαίο λύκειο από τα μαθήματα γενικής παιδείας

http://www.gopetition.com/petitions/%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%83%CF%89%CF%83%CE%B7-%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%B7%CF%83-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%BD-%CE%BB.html

ιδίως ενόψει του ότι εκκρεμεί το Συμβούλιο της Επικρατείας η σχετική Αίτηση για την Ακύρωση της απόφασης της κ. Χριστοφιλοπούλου

9
Κατατακτήριες / Απ: κατατακτήριες νομικής
« στις: Μάρτιος 16, 2013, 03:16:25 μμ »
Ispania1989,

η νομική από την ισπανική φιλολογία, έχει μεγάλη διαφορά. Το ζήτημα είναι τί σε ενδιαφέρει, τί σου αρέσει να διαβάζεις. Δεν είναι θέμα "αναγνωρισμένου" και μη πτυχίου. Εγώ είμαι απόφοιτος νομικής και οι συνάδελφοί μου που δουλεύουν σε άσχετες δουλειές και δανείζονται χρήματα για να πληρώνουν τις ασφαλιστικές τους εισφορές δεν είναι λίγοι την εποχή που ζούμε. "Αναγνωρισμένο" κάνεις εσύ το πτυχίο σου, με τη δουλειά που καταβάλεις μετά την ολοκλήρωση των σπουδών σου. Δεν είναι θέμα αναπαραγωγής κοινωνικού στερεότυπου ("γιατρός ή δικηγόρος") η επαγγελματική μας σταδιοδρομία, αλλά θέμα πολύ προσωπικό που θέλει πολύ προσωπικό ψάξιμο, προκειμένου να φανεί καθαρά η κατεύθυνση που μας ταιριάζει. Εμένα η γνώμη μου είναι να πάρεις το χρόνο σου και να μη βιαστείς να επιλέξεις τον δρόμο σου από εδώ και πέρα. Συνάντησε όσο πιο πολύ κόσμο μπορείς από τη μία επιστήμη και από την άλλη, πήγαινε στα σχετικά επιστημονικά συνέδρια, πάρε μια καλή γεύση και μετά αποφασίζεις χωρίς αμφιταλαντεύσεις.

Maria,
επειδή προετοιμάζω παιδιά για κατατακτήριες, έχω να σου πω ότι μπορείς και μόνη σου να περάσεις, αρκεί να είσαι σταθερή στο διάβασμά σου και να έχεις κάποιον να συζητάς τα δύσβατα σημεία, εφόσον σου προκύψουν (εξαρτάται από τί σπουδές έχεις ολοκληρώσει κλπ). Η συμβουλή του παραπάνω μέλους για παρακολούθηση μαθημάτων στη σχολή είναι αυτή που θα σου έδινα και εγώ. Πρέπει να πηγαίνεις, να παίρνεις σημειώσεις και ενημερώνεσαι για τα "αγαπημένα" θέματα των καθηγητών κλπ! Καλή τύχη!

10
ΑΣΠΑΙΤΕ / Απ: Επίπεδο σπουδών στην ΑΣΠΑΙΤΕ
« στις: Νοέμβριος 02, 2012, 11:47:30 πμ »
ρε παιδιά,

επειδή το επίπεδο σπουδών της ΑΣΠΑΙΤΕ είναι πολύ σημαντικό πράγμα και επειδή μόνο μέσω κάποιου φόρουμ ή γνωστού μπορούμε να μάθουμε τί πραγματικά γίνεται, πλιζζζζζζζ αφήστε τις προσωπικές κριτικές για τη γνώμη του ενός ή του άλλου συνομιλητή και απλώς αφήστε να παραθέτει ο καθένας την εμπειρία του και την κριτική του, που είναι τόσο χρήσιμη για μας, που δεν έχουμε παρακολουθήσει το ΕΠΠΑΙΚ! Σεβαστείτε λίγο και μας που έχουμε αγωνία για το τί θα αντιμετωπίσουμε και μην το κάνουμε μεσημεριανό το φόρουμ!

Ούτως ή άλλως, είναι δεδομένο ότι σε κάθε παράρτημα γίνεται άλλη δουλειά οπότε τίποτε δεν εφαρμόζεται σε γενικό επίπεδο, άρα δεν είναι ανάγκη να βγαίνουν άμυνες σε κάθε δεύτερο πόστ! ???

Επίσης θα ήταν χρήσιμο, όποιος αναφέρει κάτι από την προσωπική του εμπειρία και μέσα φυσικά από το δικό του φίλτρο, να αναφέρει αν γίνεται και για ποιό παράρτημα πρόκειται!!

θένξ και μπράβο στον/στην "Πληροφορική" που άνοιξε το ζήτημα! :) :) :) :) :) :) :)

11
οοοοοhhhh!!

μερσύ μποκού!!  ;D

12

συγχαρητήρια και από μένα σε όσους πέρασαν!

παιδιά, επειδή δεν βλέπω πουθενά μέχρι πότε έχουμε προθεσμία για εγγραφή ή επανεγγραφή, μήπως έχει μάθει κανείς τηλεφωνικά; :o

13
Γενικά ο κανόνας της ισχύος εν τη ενώσει βλέπουμε να έχει αποτελέσματα!
Εγώ πάντως, ως νομικός, διατίθεμαι να βοηθήσω προς την κατεύθυνση αυτή! Όποιος πάρει την πρωτοβουλία μετά την έναρξη των μαθημάτων, ας επικοινωνήσει μαζί μου με πμ να συντονιστούμε!   :)

14
Tώρα ΤΕΜ που το μάθημα "Πολιτική και Δίκαιο" ουσιαστικά καταργείται από τα σχολεία, εμφανίζεται μεγάλο ποσοστό οπαδών του Χίτλερ σε παιδιά ηλικίας 15-18 και έχουμε και τη Χρυσή Αυγή στην Ελληνική Βουλή, ω ναι, τί χαρά,  θα απαλλαγείτε από μια περιττή ειδικότητα!

Κάνεις λάθος αν νομίζεις ότι όσοι τελειώνουν τη Νομική είναι ταγμένοι δικηγόροι! Άλλο νομικός σύμβουλος, άλλο δικηγόρος, άλλο δικαστής, άλλο συμβολαιογράφος και άλλο εκπαιδευτικός κλάδου νομικών και πολιτικών επιστημών! Και όμως όλοι την ίδια σχολή τελειώνουν!

Ποιός κερδίζει και ποιός χάνει όμως από την συρρίκνωση της ειδικότητας αυτής που τόσο κατακρίνεις; Το να ξέρεις ποιο είναι το σύστημα θεσμών μέσα στο οποίο αναπτύσσεις τη ζωή σου, να ξέρεις τί είναι Σύνταγμα, να ξέρεις τί είναι η ΕΕ και τί μπορεί και τί δεν μπορεί να κάνει, νομίζεις είναι θέματα μικρότερης σημασίας από το να ξέρεις μαθηματικά και λογοτεχνία; ή ακόμη περισσότερο από το να ξέρεις οικιακή οικονομία και θρησκευτικά; ή από το να μαθαίνεις (επιδερμικά) μια δεύτερη ξένη γλώσσα ή να κάνεις καλλιτεχνικά; ποιά μαθήματα είναι "βασικά" και ποιά "μη βασικά"; να τα καταργήσουμε τα μη βασικά; σκοπός του σχολείου ποιός είναι; να ξέρουμε όλοι να αναλύουμε ποιήματα, να λύνουμε ασκήσεις, να τρέχουμε 3 κύκλους στο προαύλιο και μετά μπάσκετ,  να μιλάμε για το θεό, για τό τί πρέπει να φοράμε και τί να καταναλώνουμε, αλλά...να μην έχουμε ιδέα για το τί γίνεται γύρω μας; να μην μπορείς να καταλάβεις τί πραγματικά λέει η εφημερίδα, αναγιγνώσκοντας θεσμικά τα πράγματα; το τί πρακτικά σημαίνει να είσαι πολίτης και πώς μπορείς να συμμετέχεις ενερητικά στο γίγνεσθαι που εκτυλίσσεται γύρω σου, δεδομένου ότι αυτό υποχρεωτικά σε επηρεάζει; (φορολογείσαι, χρειάζεσαι παροχές υγείας, ασφάλιση, παιδεία κ.λπ.)

Το μήνυμα αυτό έπρεπε να το είχα δει νωρίτερα για να απαντήσω εγκαίρως. Τώρα το είδα, τώρα απάντησα. Σε καμία απολύτως περίπτωση δεν επιθυμώ να θίξω συναδέλφους που διδάσκουν τα παραπάνω γνωστικά αντικείμενα. Το αντίθετο μάλιστα, θέλω αναφέροντάς τα, να αναδείξω τη σημασία που έχει κάθε αντικείμενο για τη γνωστική και κοινωνική ανάπτυξη των παιδιών στο σχολείο. Όλα τα αντικείμενα per se  είναι χρήσιμα και απαραίτητα για το "άνοιγμα" των παιδιών προς την κοινωνία.

Ωστόσο, δεν γίνεται να μένουν δίχως απάντηση σχόλια του τύπου "καλά εσείς οι δικηγόροι να είστε στην εκπαίδευση;" που προφανώς προέρχονται μόνο από ημιμαθείς, αμαθείς και τελικά επικίνδυνους εκπαιδευτικούς που θεωρούν ότι τα παιδιά αν μπορούν να διαβάζουν και να κάνουν διαίρεση, είμαστε εντάξει. Όχι. Εντάξει είναι μόνο αυτοί που γνωρίζουν ότι άνθρωπος ο αμαθής είναι εύκολα χειραγωγίσιμος, καθώς και όσοι θα βολευτούν με τη νέα κατάσταση κοιτάζοντας το δικό τους μόνο μικρο-συμφέρον (περισσότερες αναθέσιμες ώρες κλπ). Για μένα έτσι έχουν τα πράγματα και εκφράζω προσωπική μου άποψη.

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32310
  • Τελευταία: Alex.pe83
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160983
  • Σύνολο θεμάτων: 19226
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 25
Επισκέπτες: 595
Σύνολο: 620

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.071 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.