Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - deutsch

Σελίδες: 12
1
26.10.2010 www.deutsch.gr 7 εβδομάδες πέρασαν από την έναρξη του σχολικού έτους και δεκάδες σχολικές μονάδες Β/θμιας Εκπ/σης παραμένουν χωρίς καθηγητές Γερμανικής γλώσσας. Τα κενά σε ώρες ΠΕ07 σύμφωνα με στοιχεία Τοπικών Επιτροπών, Δ/νσεων Β/θμιας Εκπ/σης και συνδικαλιστών ξεπερνούν τα 80 στα Γυμνάσια και στα Λύκεια όπου στις περισσότερες των περιπτώσεων οι μαθητές έχουν κενό ή αναγκάζονται να παρακολουθούν γλώσσα διαφορετική από τα Γερμανικά!

Στην Α/θμια Εκπ/ση η κατάσταση δεν είναι καλύτερη αφού ούτε με το σημερινό 3ο κύμα Αμω δεν καλύφθηκαν οι ανάγκες σε δεκάδες Δημοτικά Σχολεία σε Δωδεκάνησα, Χίο, Λέσβο, Σάμο, Κυκλάδες, Χανιά, Ρέθυμνο, Λασίθι, Έβρο, Φλώρινα, Κοζάνη, Ιωάννινα, Κέρκυρα και αλλού. Αν και περισσότεροι από 100 συνάδελφοι δεν αποδέχτηκαν ως τώρα την πρόσληψή τους ως Αμω, το Υπουργείο Παιδείας άφησε ακάλυπτες τις κενές θέσεις που προέκυψαν και προχώρησε σε τοποθετήσεις άλλων περιοχών!

Με την συνεχιζόμενη καθυστέρηση χάνονται πολύτιμες διδακτικές ώρες και οι σχολικές μονάδες δυσλειτουργούν αφού για τη Δεύτερη Ξένη Γλώσσα απαιτείται η ταυτόχρονη παρουσία συναδέλφων Γερμανικής-Γαλλικής.

Δ.Σ. Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας Π.Ε.

2
ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Όπως μας ενημερώνουν συνάδελφοι ΠΕ07 από τα Χανιά ξεκίνησαν την Παρασκευή 4 Σεπτέμβρη οι πρώτες κλήσεις ωρομισθίων Γερμανικών και Γαλλικών για τα Δημοτικά Σχολεία. Οι ενδιαφερόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις 10 Σεπτέμβρη για την επιλογή σχολικών μονάδων.
Και στις Περιφέρειες Ηπείρου, Αν. Μακεδονίας-Θράκης και Θεσσαλίας ξεκίνησαν οι κλήσεις ωρομισθίων, σύμφωνα με ενημέρωση συναδέλφων.
Καλούνται οι εγγεγραμμένοι στους Πίνακες ανά Περιφέρεια συνάδελφοι ΠΕ07 μόλις κληθούν τηλεφωνικά να ενημερώσουν άμεσα το Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ένωσης το οποίο παρακολουθεί τη ροή των προσλήψεων (Ονοματεπώνυμο, Δημ. σχολεία τοποθέτησης, ώρες/εβδομάδα, τηλέφωνο επικοινωνίας).
E-Mail: info@deutsch.gr

Το Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας Π.Ε.
www.deutsch.gr

3
Από το www.deutsch.gr
21.08.2009 Αναρτήθηκαν στο http://e-aitisi.sch.gr ο Πίνακας Κατάταξης Αναπληρωτών ΠΕ07 καθώς και ο Πίνακας Κατάταξης Αναπληρωτών ΠΕ07 μηδενικής προϋπηρεσίας. Από τους πίνακες αυτούς έχουν αφαιρεθεί από το ΥΠΕΠΘ οι συνάδελφοι που διορίστηκαν στις 13.08.2009. Δεν έχουν αφαιρεθεί ωστόσο οι πολύτεκνοι συνάδελφοι ΠΕ07, ο διορισμός των οποίων σε θέσεις μόνιμων εκπαιδευτικών δεν έχει ακόμη πραγματοποιηθεί.
Από τον Πίνακα Κατάταξης Αναπληρωτών ΠΕ07 αναμένονται την επόμενη εβδομάδα οι πρώτες προσλήψεις αναπληρωτών για το σχολικό έτος 2009-10.

Οι προσλήψεις αναπληρωτών ΠΕ07 της προηγούμενης σχολικής χρονιάς
http://www.deutsch.gr/new.php?j=358

4
συγχαρητήρια για το διορισμό σας!
www.deutsch.gr
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΟΥΣ

Συνάδελφοι, συγχαρητήρια για το διορισμό σας! Ευχόμαστε να γίνετε δασκάλες και δάσκαλοι αξιοπρεπείς και φωτεινοί και να ανεβάσετε τον κλάδο μας ακόμη πιο ψηλά! Πλέον ανήκετε στους μόνιμα διορισμένους συναδέλφους και πρώτο μέλημά σας είναι η προσωρινή σας τοποθέτηση. Πριν συμπληρώσετε την αίτηση για τοποθέτηση ελάτε σε επαφή με τους συναδέλφους της ειδικότητάς μας και συζητήστε όλοι μαζί. Είστε όλοι νεοδιόριστοι και έχετε τις ίδιες ανάγκες. Ένα σχολείο που επιλέγετε μπορεί σε εσάς να μην είναι τόσο αναγκαίο όσο σε κάποιον άλλο συνάδελφο. Η συναδελφικότητα θα πρέπει να χαρακτηρίζει όλες σας τις κινήσεις. Επίσης:

- να κρατήσετε αντίγραφα από την Πράξη Ανάληψης Υπηρεσίας όταν παρουσιαστείτε στο σχολείο όπου τοποθετείστε προσωρινά,
- να ενημερώνεστε για τα εισερχόμενα του σχολείου σας. Υπάρχει συγκεκριμένος φάκελος στο γραφείο των καθηγητών,
- να ενημερώσετε το Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ένωσης με Mail για το σχολείο ή τα σχολεία που έχετε αναλάβει και για τη νέα σας ταχυδρομική διεύθυνση!


Το Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας Π.Ε. σας εύχεται «καλή τοποθέτηση» και σας καλεί να συνεργαστείτε μαζί μας στην προσπάθεια για την εξάπλωση της Γερμανικής γλώσσας σε περισσότερα σχολεία:

- κατά τη διαδικασία επιλογής σχολικής μονάδας προσωρινής τοποθέτησης μπορείτε να δηλώσετε και Γυμνάσια στα οποία δεν έχει εισαχθεί ακόμη η Γερμανική γλώσσα.
- σε περίπτωση που στην περιοχή διορισμού δεν υπάρχουν αρκετά διαθέσιμα Γυμνάσια, μπορείτε να επιλέξετε Γενικά Λύκεια για την προσωρινή σας τοποθέτηση.
- εάν δεν συμπληρώσετε πλήρες ωράριο στο Γυμνάσιο ή στο Γενικό Λύκειο της προσωρινής τοποθέτησης, μπορείτε να συμπληρώσετε ώρες και στα αντίστοιχα Δημοτικά σχολεία. Η τελευταία δυνατότητα είναι εξαιρετικής σημασίας κυρίως στις περιοχές που αντιμετωπίζουν αδυναμία εξεύρεσης ωρομισθίων.


Τέλος, υπενθυμίζουμε πως οι αιτήσεις για τις μεταθέσεις υποβάλλονται το Νοέμβριο, ενώ αιτήσεις για απόσπαση -θα πρέπει να συντρέχουν σοβαροί λόγοι- μπορούν να υποβληθούν μετά την ορκωμοσία σας.

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας Π.Ε.


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ

To ΥΠΕΠΘ πρόχωρησε σήμερα σε 302 διορισμούς καθηγητών Γερμανικής Φιλολογίας και συγκεκριμένα διορίζονται:
- 17 συνάδελφοι με τη ρύθμιση του 30μηνου
- 17 συνάδελφοι με τη ρύθμιση του 24μηνου
- 132 συνάδελφοι με το 40% (μέχρι και 11,5 μόρια καθαρής προϋπηρεσίας)
- 16 συνάδελφοι της πρώτης φάσης των διοριστέων του ΑΣΕΠ (που δεν διορίστηκαν πέρσι για διάφορους λόγους)
- 120 συνάδελφοι της δεύτερης φάσης των διοριστέων του ΑΣΕΠ (από το 199 έως το 396)
Σημ.: 63 συνάδελφοι (διοριστέοι μέσω ΑΣΕΠ) επέλεξαν να διοριστούν φέτος και όχι πέρσι για προσωπικούς λόγους. Το Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ένωσης είχε ενημερώσει έγκαιρα για τη δυνατότητα μη επιλογής του ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ, ενώ φέτος έπρεπε να επιλέξει κανείς το ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ οπωσδήποτε.

Στο επόμενο διάστημα θα κληθούν να υποβάλλουν αίτηση για πλήρωση των 62 κενών θέσεων οι επιλαχόντες του ΑΣΕΠ. Η διαδικασία θα ολοκληρωθεί σε δύο φάσεις μόλις το ΑΣΕΠ αποστείλει στο ΥΠΕΠΘ τα ονόματα των επιλαχόντων. Οι άμεσα ενδιαφερόμενοι συνάδελφοι να αναμένουν την έκδοση εγκυκλίου συμπληρωματικών διορισμών μέσα στο επόμενο διάστημα.

Η έρευνα της Πανελλήνιας Ένωσης επιβεβαιώθηκε πλήρως. Καλούμε τους υπόλοιπους συναδέλφους που κατέθεσαν αίτηση αλλά δεν διορίστηκαν φέτος να μας βοηθήσουν για την υλοποίηση της έρευνας για την επόμενη χρονιά.

Η Επιτροπή Ερευνών της Πανελλήνιας Ένωσης

5
http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank8417g.php

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΡΕΥΝΩΝ

Η Επιτροπή Ερευνών, σε συνεργασία με τη Γενική Γραμματέα της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας Π.Ε., Κωνσταντίνα Πλιάτσικα, η οποία παρέστη στη χθεσινή συνάντηση με τον Υπουργό Παιδείας κ. Ευριπίδη Στυλιανίδη ως Γεν. Γραμματέας της Πανελλήνιας Ένωσης Αναπληρωτών κατέληξε σε ορισμένες πρώτες εκτιμήσεις σχετικά με τον κλάδο Γερμανικής Φιλολογίας με βάση τις ρυθμίσεις, στις οποίες προτίθεται να προβεί το ΥΠ.Ε.Π.Θ. για τους διορισμούς των εκπαιδευτικών:

1. Υπολογίζεται πως περισσότεροι από 30 είναι οι συνάδελφοι ΠΕ07 που εμπίπτουν στη ρύθμιση για πρόσθετους διορισμούς με τη νέα ρύθμιση του 24μηνου (με την προϋπόθεση της επιτυχούς συμμετοχής στο διαγωνισμό ΑΣΕΠ). Οι 30 αυτοί συνάδελφοι προστίθενται στους 132 που διορίζονται με το 40%. Το σύνολο των συναδέλφων που διορίζεται μέσω της πραγματικής προϋπηρεσίας θα ξεπεράσει φέτος τους 162.

2. Στο τεύχος 16 του aktuell (σελ. 16-17) δημοσιεύτηκαν τα ονόματα των συναδέλφων που διορίζονται με το 60% (198 θέσεις με διαγωνισμό ΑΣΕΠ) και με το 40% (132 θέσεις με πραγματική προϋπηρεσία) σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκέντρωσε και επεξεργάστηκε η Επιτροπή Ερευνών της Πανελλήνιας Ένωσης.

Στο ίδιο τεύχος (σελ. 24) καταγράφτηκε η εκτίμηση πως «η τελευταία συμβασιούχος καθηγήτρια ΠΕ07 που θα μονιμοποιηθεί τον Αύγουστο του 2008 θα έχει εργαστεί ως ωρομίσθια ή αναπληρώτρια επί 13 μήνες ως τον Ιούνιο του 2008».

ΑΛΛΑΓΗ: Με τους 30 περίπου επιπλέον διορισμούς η ΒΑΣΗ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ διαμορφώνεται γύρω στους 11 μήνες πραγματικής προϋπηρεσίας μέχρι τον Ιούνιο του 2008.

3. Λόγω του γεγονότος ότι οι διορισμοί μέσω ΑΣΕΠ ή προϋπηρεσίας αποτελούν ουσιαστικά «συγκοινωνούντα δοχεία», θα υπάρξουν και άλλοι συνάδελφοι –επιτυχόντες του ΑΣΕΠ 2006- οι οποίοι θα προστεθούν στους 56 «επιλαχόντες» που διορίζονται λόγω ένταξης ισάριθμων συναδέλφων στην κατηγορία του 40% και στη νέα ρύθμιση του 24μηνου (με την προϋπόθεση της επιτυχούς συμμετοχής στο διαγωνισμό ΑΣΕΠ).

4. Διευκρινίζεται ότι για τους 132 συναδέλφους, που διορίζονται με το 40%, δεν τίθεται ως προϋπόθεση από το ΥΠ.Ε.Π.Θ η επιτυχία στον ΑΣΕΠ.

Στο επόμενο τεύχος του aktuell θα δημοσιευτούν τα ονόματα των συναδέλφων ΠΕ07 που θα διοριστούν επιπλέον με τη νέα ρύθμιση τόσο μέσω της πραγματικής προϋπηρεσίας όσο και μέσω του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ.

www.deutsch.gr

6
Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας Π.Ε.

χάρη στην ανταπόκριση των συναδέλφων

- διορίζονται όλοι οι συνάδελφοι της έρευνας
- στην περιοχή των 11,5 μορίων η βάση διορισμού
- απόλυτη πρόβλεψη των επιλαχόντων του ΑΣΕΠ

αναλυτικά το δημοσίευμα: http://www.deutsch.gr/thema.php?j=68

Απόλυτα επιτυχής χαρακτηρίζεται η τελευταία μεγάλη έρευνα που πραγματοποίησε η Επιτροπή Ερευνών της Πανελλήνιας Ένωσης σχετικά με τους διορισμούς της φετινής χρονιάς. Από το Φεβρουάριο του 2008 γνώριζαν οι 132 συνάδελφοι πως θα διοριστούν με το 40% στην εκπαίδευση, ενώ τον Απρίλιο δημοσιεύτηκε η συνέχεια της έρευνας με τη ρύθμιση του ΥΠΕΠΘ. Έτσι, από νωρίς γνώριζαν και οι 62 τελευταίοι από τους 364 συνολικά συναδέλφους πως διορίζονται ως επιλαχόντες του ΑΣΕΠ 2006.

Η μεθοδολογία της -μοναδικής στην ελληνική εκπαίδευση- έρευνας βασίζεται στην άμεση επικοινωνία και αλληλοτροφοδότηση στοιχείων μεταξύ Επιτροπής Ερευνών και συναδέλφων, γεγονός που το επιτρέπει η ιδιότητα του τακτικού μέλους στην Πανελλήνια Ένωση που φέρει η μεγάλη πλειοψηφία του κλάδου μας. Η Πανελλήνια Ένωση εμφανίζει φέτος ποσοστά τακτικών μελών άνω του 70% στον κλάδο των καθηγητών Γερμανικής Φιλολογίας.

Για την έρευνα
- Τα ονόματα των συναδέλφων που δημοσιεύτηκαν στην έρευνα συμπεριλαμβάνονται στα 165 πρώτα ονόματα του προσωρινού Πίνακα του ΥΠΕΠΘ που πρόκειται να διοριστούν και -το κυριότερο- δεν έφεραν αστερίσκο. Τα 4 νέα ονόματα βρίσκονται μέσα στο περιθώριο σφάλματος.
- Η τελευταία συνάδελφος που θα διοριστεί θα έχει 11,731 μόρια καθαρής προϋπηρεσίας. Η πρόβλεψη της έρευνας ήταν συγκεκριμένη: “…και η βάση διορισμού «κατεβαίνει» στην περιοχή των 11,5 μηνών πραγματικής προϋπηρεσίας”.
- Στην έρευνα δημοσιεύτηκε το όνομα της συναδέλφισσας γύρω από το οποίο θα ολοκληρωθεί η πρόσληψη αριθμού επιλαχόντων του ΑΣΕΠ 2006. Και πέρσι στις 6 Ιουλίου, την ημέρα ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων του διαγωνισμού ΑΣΕΠ ανακοινώθηκε στην ιστοσελίδα μας πως “…ο τελευταίος επιλαχών ΠΕ07 θα ξεπεράσει τον α/α 470 του πίνακα επιτυχόντων”.

Σημ.: Η είσοδος στον πίνακα συναδέλφων από το εξωτερικό δεν είναι δυνατόν να προβλεφτεί, ενώ η πραγματική σειρά κατάταξης του κάθε συναδέλφου εμφανίζει διακύμανση λόγω της δυσκολίας που παρουσιάζει η καταγραφή πολλών ωρομισθιών και στις δύο βαθμίδες.


Ανακοίνωση για τους προσωρινούς πίνακες
Σήμερα ανακοινώθηκαν από το ΥΠΕΠΘ οι προσωρινοί πίνακες Διορισμών, από τους οποίους θα γίνουν οι διορισμοί του 30μηνου, του 24μηνου και του 40%, και Αναπληρωτών, από τους οποίους θα προσληφθούν αναπληρωτές και ωρομίσθιοι κατά το σχολικό έτος 2007-08. Επίσης δημοσιεύτηκαν προσωρινοί πίνακες Μηδενικής Προϋπηρεσίας στους οποίους εντάσσονται όσοι δεν έχουν μόρια ΑΣΕΠ και κατατάσσονται σύμφωνα με το έτος λήψης Πτυχίου. Οι πίνακες Ωρομισθίων ανά περιφέρεια θα ανακοινωθούν μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία εξετάσης των ενστάσεων.

Για τους διορισμούς
Την επόμενη εβδομάδα θα κληθεί να υποβάλλει αίτηση για μόνιμο διορισμό ένας αριθμός συναδέλφων ΠΕ07 μεγαλύτερος από όσους τελικά θα διοριστούν, όπως γίνεται κάθε χρόνο. Ένας μικρός αριθμός συναδέλφων που θα διοριστούν μέσω προϋπηρεσίας θα υποβάλλει και δεύτερη αίτηση για μόνιμο διορισμό λόγω του γεγονότος ότι ανήκει στον πίνακα διοριστέων του διαγωνισμού ΑΣΕΠ 2006 (396 θέσεις). Οι αιτήσεις μέσω προϋπηρεσίας εξετάζονται πρώτες, συνεπώς οι συνάδελφοι αυτοί διορίζονται με την προϋπηρεσία τους και παραχωρούν τη θέση του σε αντίστοιχο αριθμό επιλαχόντων. Αίτηση για μόνιμο διορισμό θα υποβάλλουν και οι 136 εναπομείναντες διοριστέοι του διαγωνισμού ΑΣΕΠ 2006 (18 ΑΣΕΠ1+118 ΑΣΕΠ2) μέχρι δηλαδή και τον α/α 396. Φέτος προκύπτουν και 62 θέσεις για επιλαχόντες από τον πίνακα των επιτυχόντων του διαγωνισμού ΑΣΕΠ 2006. Τα ονόματα όσων συναδέλφων θα κληθούν να καταλάβουν τις κενές αυτές θέσεις έχουν δημοσιευτεί στην έρευνα μας (aktuell τ. 16 και 17, βλ. παραπάνω). Συνοψίζοντας, το φετινό Ιούλιο θα διοριστούν 165 συνάδελφοι με προϋπηρεσια και 137 συνάδελφοι με ΑΣΕΠ, ενώ το φθινόπωρο θα διοριστούν 62 συνάδελφοι ως επιλαχόντες.

Για τις προσλήψεις αναπληρωτών και ωρομισθίων
Ο Πίνακας Αναπληρωτών που έχει δημοσιευτεί περιλαμβάνει πολλά σφάλματα κυρίως στις φετινές προϋπηρεσίες. Με την ολοκλήρωση των ενστάσεων και των φετινών διορισμών θα δημοσιευτεί από το ΥΠΕΠΘ ο διορθωμένος πίνακας Αναπληρωτών από τον οποίον θα γίνουν οι φετινές προσλήψεις συμβασιούχων. Σαν πρώτη εκτίμηση μπορούμε να πούμε πως η επόμενη χρονιά θα έχει τους λιγότερους αναπληρωτές και τους περισσότερους ωρομισθίους όσο ποτέ, εκτός και αν καταφέρουμε μαζικές προσλήψεις Αναπληρωτών και στην Α/θμια, γεγονός που αποτελεί στόχο μας.

Ευχαριστούμε όλους τους συναδέλφους για τη συνεργασία τους στην επιτυχή αυτή έρευνα και θα επανέλθουμε με την πρόβλεψη των διορισμών της διετίας 2009-2010.
Η τηλεφωνική ενημέρωση των νεοδιόριστων -στο τηλέφωνο 6946-339652- θα συνεχιστεί και την επόμενη εβδομάδα μέχρι τη λήξη υποβολής των αιτήσεων. Μπορείτε να επικοινωνείτε με την Επιτροπή Ερευνών όπως πάντα στο Mail forschung@deutsch.gr

Για την Επιτροπή Ερευνών

Σλίμπας Πάκης

Καρανικόλας Μιχάλης

Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας Π.Ε.
www.deutsch.gr

7
25.06.2008 ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΑΝ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ
Από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, ανακοινώνεται ο αριθμός των θέσεων κατά κλάδο και ειδικότητα, ανά βαθμίδα εκπαίδευσης, που προκηρύσσονται για την κατάρτιση των πινάκων διοριστέων εκπαιδευτικών κατά τα σχολικά έτη 2009-2010 και 2010-2011 για την κάλυψη θέσεων, οι οποίες αντιστοιχούν στο ποσοστό 60% του συνόλου των οργανικών θέσεων. Ο αριθμός των θέσεων για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση είναι 3.120 και για την Δευτεροβάθμια 2.610. Το σύνολο των θέσεων για την Πρωτοβάθμια και την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση είναι 5.730.

Οι θέσεις ΑΣΕΠ 2008 στους ξενόγλωσσους κλάδους κατανέμονται ως εξής:

ΠΕ05 Γαλλικής Γλώσσας 144
ΠΕ06 Αγγλικής Γλώσσας 264
ΠΕ07 Γερμανικής Γλώσσας 144
ΠΕ34 Ιταλικής Γλώσσας 9


Η Επιτροπή Ερευνών της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας Π.Ε. (www.deutsch.gr) ανακοινώνει τα αναλυτικά στοιχεία των διορισμών της επόμενης διετίας:

ΠΕ07 Γερμανικής Γλώσσας
Για το 60% των θέσεων (ΑΣΕΠ): 144
Για το 40% των θέσεων (Προϋπηρεσία): 96
ΣΥΝΟΛΟ: 240

ΠΕ06 Αγγλικής Γλώσσας
Για το 60% των θέσεων (ΑΣΕΠ): 264
Για το 40% των θέσεων (Προϋπηρεσία): 176
ΣΥΝΟΛΟ: 440

ΠΕ05 Γαλλικής Γλώσσας
Για το 60% των θέσεων (ΑΣΕΠ): 144
Για το 40% των θέσεων (Προϋπηρεσία): 96
ΣΥΝΟΛΟ: 240

ΠΕ34 Ιταλικής Γλώσσας
Για το 60% των θέσεων (ΑΣΕΠ): 9
Για το 40% των θέσεων (Προϋπηρεσία): 6
ΣΥΝΟΛΟ: 15

Δημοσιεύτηκε: http://www.deutsch.gr/new.php?j=294

8
http://www.deutsch.gr/img/ypomnhma_diekdikhseis_11022008site.pdf
Για τις διεκδικήσεις του κλάδου στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

9
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΠE 07)

Τ.Θ. 51717 ΤΚ 14503 Αθήνα www.deutsch.gr  athen@deutsch.gr


Αθήνα, 17.04.2008
Πληροφορίες: Μ. Καρανικόλας
Κινητό: 6946-339652


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΡΕΥΝΩΝ

Η Επιτροπή Ερευνών, σε συνεργασία με τη Γενική Γραμματέα της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας Π.Ε., Κωνσταντίνα Πλιάτσικα, η οποία παρέστη στη χθεσινή συνάντηση με τον Υπουργό Παιδείας κ. Ευριπίδη Στυλιανίδη ως Γεν. Γραμματέας της Πανελλήνιας Ένωσης Αναπληρωτών κατέληξε σε ορισμένες πρώτες εκτιμήσεις σχετικά με τον κλάδο Γερμανικής Φιλολογίας με βάση τις ρυθμίσεις, στις οποίες προτίθεται να προβεί το ΥΠ.Ε.Π.Θ. για τους διορισμούς των εκπαιδευτικών:


1. Υπολογίζεται πως περισσότεροι από 30 είναι οι συνάδελφοι ΠΕ07 που εμπίπτουν στη ρύθμιση για πρόσθετους διορισμούς με τη νέα ρύθμιση του 24μηνου (με την προϋπόθεση της επιτυχούς συμμετοχής στο διαγωνισμό ΑΣΕΠ). Οι 30 αυτοί συνάδελφοι προστίθενται στους 132 που διορίζονται με το 40%. Το σύνολο των συναδέλφων που διορίζεται μέσω της πραγματικής προϋπηρεσίας θα ξεπεράσει φέτος τους 162.


2. Στο τεύχος 16 του aktuell (σελ. 16-17) δημοσιεύτηκαν τα ονόματα των συναδέλφων που διορίζονται με το 60% (198 θέσεις με διαγωνισμό ΑΣΕΠ) και με το 40% (132 θέσεις με πραγματική προϋπηρεσία) σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκέντρωσε και επεξεργάστηκε η Επιτροπή Ερευνών της Πανελλήνιας Ένωσης.

Στο ίδιο τεύχος (σελ. 24) καταγράφτηκε η εκτίμηση πως «η τελευταία συμβασιούχος καθηγήτρια ΠΕ07 που θα μονιμοποιηθεί τον Αύγουστο του 2008 θα έχει εργαστεί ως ωρομίσθια ή αναπληρώτρια επί 13 μήνες ως τον Ιούνιο του 2008».
ΑΛΛΑΓΗ: Με τους 30 περίπου επιπλέον διορισμούς η ΒΑΣΗ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ διαμορφώνεται γύρω στους 11 μήνες πραγματικής προϋπηρεσίας μέχρι τον Ιούνιο του 2008.


3. Λόγω του γεγονότος ότι οι διορισμοί μέσω ΑΣΕΠ ή προϋπηρεσίας αποτελούν ουσιαστικά «συγκοινωνούντα δοχεία», θα υπάρξουν και άλλοι συνάδελφοι –επιτυχόντες του ΑΣΕΠ 2006- οι οποίοι θα προστεθούν στους 56 «επιλαχόντες» που διορίζονται λόγω ένταξης ισάριθμων συναδέλφων στην κατηγορία του 40% και στη νέα ρύθμιση του 24μηνου (με την προϋπόθεση της επιτυχούς συμμετοχής στο διαγωνισμό ΑΣΕΠ).


4. Διευκρινίζεται ότι για τους 132 συναδέλφους, που διορίζονται με το 40%, δεν τίθεται ως προϋπόθεση από το ΥΠ.Ε.Π.Θ η επιτυχία στον ΑΣΕΠ.


Στο επόμενο τεύχος του aktuell θα δημοσιευτούν τα ονόματα των συναδέλφων ΠΕ07 που θα διοριστούν επιπλέον με τη νέα ρύθμιση τόσο μέσω της πραγματικής προϋπηρεσίας όσο και μέσω του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ.

10
Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης
Panhellenischer Deutschlehrerverband
ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΔΡΑ
Τ.Θ. 51717
Τ.Κ. 14503 Αθήνα
Fax: 210-2777648
www.deutsch.gr

ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΥΠΕΠΘ
29.01.2008

Κύριε υπουργέ, κύριε Γενικέ,

στις 23 Ιανουαρίου 2008 μετά τη συνάντησή σας με το Δ.Σ. της ΔΟΕ προχωρήσατε σε δηλώσεις σχετικά με το έργο που διετέλεσε η υπηρεσία σας ως προς τη Δεύτερη Ξένη Γλώσσα. Συγκεκριμένα δηλώσατε πως 86.000 μαθητές διδάσκονται φέτος το μάθημα της Γερμανικής σε 6.500 τμήματα και 89.000 το μάθημα της Γαλλικής σε 6.700 της Ε’ και ΣΤ’ τάξης.

Ως εκπρόσωποι των καθηγητών Γερμανικής Φιλολογίας νιώθουμε την ανάγκη να επισημάνουμε τη σημασία της διδασκαλίας δεύτερης κατ’ επιλογήν ξένης γλώσσας στο Δημοτικό σχολείο και να σας μεταφέρουμε την ικανοποίηση των συναδέλφων μας για την πορεία του θεσμού που ξεκίνησε πιλοτικά κατά το σχολικό έτος 2005-06.

Ωστόσο, νιώθουμε την ανάγκη να μεταφέρουμε και την ανησυχία τους για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες εργάζονται 1200 περίπου ωρομίσθιοι οι οποίοι τοποθετήθηκαν με καθυστέρηση 2-3 μηνών, μετακινούνται σε 3 ή περισσότερες σχολικές μονάδες και, επιπλέον, δεν έχουν λάβει ακόμη τις φετινές τους αποδοχές.

Κύριε υπουργέ, κύριε Γενικέ,

το Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης καταθέτει τις προτάσεις του για την αναβάθμιση του μαθήματος «Δεύτερη Ξένη Γλώσσα» μετά την τριετή πορεία του στο Δημοτικό Σχολείο:

Για τη διδασκαλία του μαθήματος

- Αύξηση των διδασκόμενων ωρών που θα επιφέρει την ουσιαστική και αποτελεσματική εκμάθηση της δεύτερης ξένης γλώσσας. Γι’ αυτό υπάρχουν δύο δυνατότητες:
α) την έναρξη της διδασκαλίας του μαθήματος από την Δ’ τάξη προκειμένου να αρθούν οι ανισότητες που παρουσιάζονται ανάμεσα σε μαθητές που λαμβάνουν εξωτερική βοήθεια και σε άλλους που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα για φροντιστήρια, κ.α.. Κατά τη φάση γνωριμίας στην Δ’ τάξη ο μαθητής θα έρχεται σε πρώτη επαφή με τη γλώσσα μέσω παιχνιδιού, χειροτεχνίας, τραγουδιού και ηχομιμητικών πράξεων.
β) τη διδασκαλία του μαθήματος στις δύο τελευταίες τάξεις των μεγάλων Δημοτικών σχολείων με 3 ώρες την εβδομάδα γεγονός που θα οδηγήσει στην εμπέδωση της ύλης και στην επίτευξη των διδακτικών στόχων πιο αποτελεσματικά. (Η λύση αυτή μπορεί να εφαρμοστεί ακόμη και με την παράλειψη της Ευέλικτης Ζώνης η οποία ούτως ή άλλως σε πολλά σχολεία δεν εφαρμόζεται.)

Όπως αποδείχθηκε στα τρία αυτά χρόνια, η ηλικία των μαθητών των τελευταίων τάξεων του Δημοτικού σχολείου είναι κατάλληλη για την εκμάθηση ξένων γλωσσών μέσα από παιγνιώδη διδασκαλία. Επίσης, η επαφή των μαθητών με περισσότερους εκπαιδευτικούς για μεγαλύτερα διαστήματα συμβάλλει στη διεύρυνση του πνευματικού τους ορίζοντα και στην έγκαιρη συγκρότηση της προσωπικότητάς τους.

- Δημιουργία οργανικών θέσεων ΠΕ07 και ΠΕ05 στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση έτσι ώστε να λαμβάνουν χώρα από το σχολικό έτος 2008-09 διορισμοί και μετατάξεις συναδέλφων. Οι οργανικές θέσεις να συστήνονται αρχικά στα 10/θέσια και άνω Δημοτικά σχολεία με βάση χωροταξικά κριτήρια ανά Δήμο και τις οικείες Σχολικές Επιτροπές. Να δοθεί οδηγία στις κατά τόπους Δ/νσεις για τοποθετήσεις ΠΕ07 κατά προτεραιότητα σε 3 12/θέσια σχολεία (3Χ8 ώρες=24 ώρες). Οι διορισμοί στην Πρωτοβάθμια να ξεκινήσουν από φέτος σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και σε άλλες περιοχές που φέτος παρατηρήθηκε το φαινόμενο αδυναμίας πρόσληψης ωρομισθίων ΠΕ07 (Δωδεκάνησα, Κρήτη, Πελοπόννησος, κ.α.).

- Δημιουργία νέων θέσεων Σχολικών Συμβούλων ΠΕ07 αποκλειστικά για τις ανάγκες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Για την παράλληλη διδασκαλία Γερμανικής-Γαλλικής

- Σχηματισμό τμημάτων παράλληλης διδασκαλίας Γερμανικής-Γαλλικής στα πολυθέσια Δημοτικά σχολεία: μέσα στα υπάρχοντα τμήματα χωρίς την άρση του αλφαβητικού διαχωρισμού των μαθητών και σύμφωνα με την Υ.Α. Φ.3/897/97652/Γ15/13.10.2005 για είκοσι πέντε (25) μαθητές προς έναν (1) εκπαιδευτικό Π.Ε.

Τι ισχύει φέτος:
Έστω ότι η 12/θέσια σχολική μονάδα διαθέτει 4 τμήματα (Ε1, Ε2 και ΣΤ1 και ΣΤ2), σχηματίζονται 2 τμήματα της «πλειοψηφούσας» γλώσσας και 1 τμήμα της «μειοψηφούσας» γλώσσας τα οποία λειτουργούν ταυτόχρονα με την πρόσληψη 3 εκπαιδευτικών. Τα 2 τμήματα της «πλειοψηφούσας» γλώσσας αποτελούνται από μαθητές των αντίστοιχων τμημάτων αλφαβητικά ενώ στο 1 τμήμα της «μειοψηφούσας» γλώσσας συγκεντρώνονται όσοι μαθητές επέλεξαν τη συγκεκριμένη γλώσσα.
Αποτέλεσμα αυτής της πρακτικής είναι:
- η υποβάθμιση της προσωπικότητας των εκπαιδευτικών ΠΕ07 και ΠΕ07 καθώς αντί να τοποθετούνται σε όσο γίνεται λιγότερες σχολικές μονάδες, παγιώνεται η τακτική της πολυδιάσπασης και της συμπλήρωσης ωραρίου σε 4 έως και 6 σχολεία.
-η αδυναμία κατάρτισης εβδομαδιαίου προγράμματος καθώς σε αυτό εμπλέκονται 3 διαφορετικοί εκπαιδευτικοί Δεύτερης Ξένης Γλώσσας και δύο εκπαιδευτικοί ΠΕ70 (δάσκαλοι). Συνεπώς για την κατάρτιση του προγράμματος απαιτείται η συμφωνία 5 (πέντε) εκπαιδευτικών γεγονός που προκαλεί προστριβές και άσκοπες παρεξηγήσεις.
-η χαλάρωση των μαθητών κατά τη διάρκεια του μαθήματος «Δεύτερη Ξένη Γλώσσα» οι οποίοι συναντούν μαθητές άλλων τμημάτων τους οποίους θα έβλεπαν κανονικά μόνο στο διάλλειμα.
-η καταστρατήγηση της Υ.Α. Φ.3/897/97652/Γ15/13.10.2005 όπου με τις συμπτύξεις που γίνονται αντί για 25 μαθητές σχηματίζονται τμήματα έως και 35 μαθητών.

Τι προτείνουμε:
α) το χωρισμό των υπαρχόντων τμημάτων Ε1, Ε2 και ΣΤ1 και ΣΤ2 ως εξής:
Ε1 Γερμανικών και Ε1 Γαλλικών
Ε2 Γερμανικών και Ε2 Γαλλικών
ΣΤ1 Γερμανικών και ΣΤ1 Γαλλικών
ΣΤ2 Γερμανικών και ΣΤ2 Γαλλικών
και β) την αποφυγή συμπτύξεων διαφορετικών τάξεων που το μόνο που έχουν να προσφέρουν είναι η διόγκωση της τάξης και ο εξαναγκασμός του εκπαιδευτικού σε άσκοπες μετακινήσεις.

Ο σχηματισμός των τμημάτων να γίνεται χωρίς απαιτούμενα όρια μαθητών αλλά σύμφωνα με τον ισχύοντα αλφαβητικό διαχωρισμό των τμημάτων στα πολυθέσια Δημοτικά Σχολεία. Έτσι, διατηρείται ο χαρακτήρας της σχολικής τάξης και οι μαθητές αντιλαμβάνονται το μάθημα «Δεύτερη Ξένη Γλώσσα» ως ισότιμο με τα άλλα μαθήματα.

Για την κατοχύρωση του εκπαιδευτικού ΠΕ07 και ΠΕ05 και του μαθήματός του στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση:

- Ουσιαστική επιμόρφωση με δειγματικές διδασκαλίες στην ίδια βαθμίδα για τις ίδιες ηλικιακές ομάδες.
-Βαθμολόγηση του μαθήματος «Δεύτερη Ξένη Γλώσσα» με κλίμακα που προβλέπεται για τις αντίστοιχες τάξεις (έως το 10).

Για τη συμπλήρωση του ωραρίου:

-Δυνατότητα σχηματισμού τμημάτων Ενισχυτικής Διδασκαλίας τόσο για την αντιμετώπιση αδυναμιών όσο και για την προετοιμασία μαθητών για τις εξετάσεις απόκτησης του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας επιπέδων Α1 και Α2.
-Δυνατότητα δεύτερης ανάθεσης των μαθημάτων «Ιστορία» και «Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή» της Γ’ έως και Στ’ τάξης μετά από αντίστοιχη επιμόρφωση και μόνο σε περίπτωση έλλειψης εκπαιδευτικών ΠΕ70. (Στη Β/θμια Εκπ/ση προβλέπεται κανονικά δεύτερη ανάθεση για όλες τις ειδικότητες.)

Σας αναφέρουμε επίσης πως με πρωτοβουλία ωρομίσθιων συναδέλφων Γερμανικής Φιλολογίας ξεκίνησε η έμπρακτη σύνδεση του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας με το σχολείο. Αν και τα μαθήματα ξεκίνησαν το Νοέμβριο του 2007 δεκάδες μαθητές προετοιμάζονται για τις εξετάσεις του ΚΠΓ στο διαβαθμισμένο επίπεδο Α1-Α2 που θα λάβουν χώρα τον ερχόμενο Μάιο.
Επίσης, οι φοιτητές Γερμανικής Φιλολογίας ΑΠΘ πραγματοποιούν για δεύτερη χρονιά πρακτική άσκηση σε Δημοτικά σχολεία της Θεσσαλονίκης, η οποία περιλαμβάνει παρακολούθηση και παράδοση μαθημάτων.

Κύριε υπουργέ, κύριε Γενικέ,

πιστεύουμε πως μόνο μετά από γενναίες αποφάσεις θα μπορέσει η ξενόγλωσση εκπαίδευση να αναπτυχθεί και να αποκτήσει τη θέση που της αξίζει στην ελληνική κοινωνία.
Αναμένοντας την απάντησή σας στα ζητήματα που θέτουμε, σας ευχόμαστε καλή δύναμη στην εκτέλεση των καθηκόντων σας.

Το Διοικητικό Συμβούλιο

Καρατσιομπάνης Γιάννης
Πλιάτσικα Κωνσταντίνα

11
26.10.2007 www.deutsch.gr Ξεκίνησαν οι πρώτες κλήσεις ωρομισθίων Γερμανικής και Γαλλικής Φιλολογίας για τις ανάγκες του μαθήματος «Δεύτερη Ξένη Γλώσσα» της Ε’ και ΣΤ’ τάξης. Οι Δ/νσεις Α/θμιας, η μία μετά την άλλη, καλούν δεκάδες ωρομίσθιους προκειμένου να καλυφθούν οι προσφερόμενες ώρες οι οποίες φέτος είναι αυξημένες κατά 50%.

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
- Η Δ/νση Α/θμιας Κυκλάδων είναι η πρώτη Δ/νση που καλεί σήμερα συναδέλφους για τα Δημοτικά σχολεία του νησιωτικού συμπλέγματος. Όπως μας πληροφορούν οι συνάδελφοι, ανατίθενται 12 ώρες σε κάθε ωρομίσθιο. Πρόκειται για μία Δ/νση που θα αντιμετωπίσει πρόβλημα εξεύρεσης ωρομισθίων για γεωγραφικούς και κατ’ επέκταση οικονομικούς λόγους. Μετά από παρέμβαση της Πανελλήνιας Ένωσης διατέθηκαν ώρες της Πρωτοβάθμιας σε μόνιμα διορισμένους συναδέλφους και αναπληρωτές (Νάξος, Μήλος, Σύρος), γεγονός που σηματοδοτεί την έναρξη των διορισμών ΠΕ07 στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση από το επόμενο έτος.
- Η Δ/νση Α/θμιας Χανίων κάλεσε επίσης ωρομίσθιους για τα 6/θέσια και άνω Δημοτικά σχολεία της περιοχής. Όπως μας πληροφορούν οι συνάδελφοι, ανατίθενται 12 ώρες σε κάθε ωρομίσθιο. Στη Δ/νση Χανίων πέρσι είχε παρουσιαστεί μεγάλο πρόβλημα κάλυψης των προσφερόμενων ωρών καθώς οι ανάγκες απαιτούσαν περισσότερους ωρομίσθιους από όσους είχαν κάνει αίτηση.

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ
Το Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ένωσης:
- ενημέρωσε για την έναρξη των προσλήψεων σήμερα στις 10.00 με έκτακτη αποστολή μαζικού SMS 1.128 συναδέλφους-μέλη της Πανελλήνιας Ένωσης σε σύνολο 1.374 συναδέλφων που έχουν κάνει αίτηση για πρόσληψη.
- δημοσιεύει στο προσεχές τεύχος του περιοδικού aktuell Οδηγό Πλεύσης Ωρομισθίων Πρωτοβάθμιας και νέα στοιχεία της έρευνας για τα τμήματα Γερμανικής-Γαλλικής.
- ξεκινά ΣΥΝΕΧΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ για το θέμα των προσλήψεων στην ιστοσελίδα www.deutsch.gr.
- είναι έτοιμο να παρέμβει στις Δ/νσεις Α/θμιας για την επίλυση προβλημάτων που θα ανακύψουν σχετικά με το σχηματισμό τμημάτων και το ωράριο των εκπαιδευτικών.

Το Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ένωσης καλεί τους συναδέλφους που θα εργαστούν φέτος ως ωρομίσθιοι στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση:
α) να συνεργαστούν μαζί του στον δύσκολο αγώνα για την κάλυψη των 12.000 περίπου ωρών, έτσι ώστε:
- να μην κινδυνέψει η βιωσιμότητα των τμημάτων στα αντίστοιχα Γυμνάσια Υποδοχής.
- να δοθεί το δικαίωμα σε όλους τους μαθητές να διδαχτούν τη γλώσσα της προτίμησής τους σε τμήματα παράλληλης διδασκαλίας.
β) να συμβάλουν καθοριστικά και φέτος στην επιτυχή έκβαση της διδασκαλίας του μαθήματος «Δεύτερη Ξένη Γλώσσα» σε περισσότερα από 2.500 Δημοτικά σχολεία της χώρας.

Το Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ένωσης καλεί το Παράρτημα Βόρειας Ελλάδας και τις ανά τη χώρα Τοπικές Επιτροπές να συνεδριάσουν έκτακτα προκειμένου να αντιμετωπιστούν άμεσα τα προβλήματα σχηματισμού τμημάτων στην Ε’ και στην ΣΤ’ τάξη που θα προκύψουν. Κάθε μόνιμα διορισμένος συνάδελφος της Β/θμιας έχει χρέος να διασφαλίσει με την παρουσία του την ομαλή λειτουργία των τμημάτων Γερμανικής γλώσσας στα αντίστοιχα Δημοτικά σχολεία προέλευσης των μαθητών του.

Διαβάστε επίσης:
Έρευνα της Πανελλήνιας Ένωσης για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση [13.09.2007]
http://www.deutsch.gr/cp/img/ereunes_proslipseis_oromisthion2007.pdf

ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
ΠΩΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ

Υπενθυμίζουμε ότι η πρόσληψη ωρομισθίων εκπαιδευτικών γίνεται από ενιαίο πίνακα ωρομισθίων που συντάσσεται κατά Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης κάθε έτος. Κάθε υποψήφιος ωρομίσθιος εγγράφεται στον πίνακα μόνο μιας Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης.
Ποιούς νομούς περιλαμβάνει η κάθε Περιφέρεια
http://www.deutsch.gr/cp/img/ENOSI_perifereiakes_dieuthinseis_ekpaideusis_NOMOI.pdf

ΑΠΟ ΦΕΤΟΣ ΜΕΧΡΙ 21 ΩΡΕΣ
για όσους συναδέλφους εργαστούν σε διαφορετικές βαθμίδες

Σύμφωνα με την αριθμ. 202/2006 Πράξη του Ελεγκτικού Συνεδρίου, το ωράριο απασχόλησης των ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που παρέχουν διδακτικό έργο με μία ή περισσότερες συμβάσεις στην ίδια βαθμίδα εκπαίδευσης, δεν μπορεί να υπερβαίνει το μισό του υποχρεωτικού ωραρίου του νεοδιόριστου εκπαιδευτικού του οικείου κλάδου και βαθμίδας εκπαίδευσης (ένδεκα (11) ώρες για τους κλάδους ΠΕ και ΤΕ01 ή δεκατέσσερις (14) ώρες για τον κλάδο ΔΕ01 της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και δώδεκα (12) ώρες για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση αντίστοιχα).
Σύμφωνα με την ίδια ως άνω Πράξη, οι ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί που απασχολούνται με συμβάσεις σε διαφορετικές βαθμίδες εκπαίδευσης εκπαίδευσης, μπορούν να απασχολούνται μέχρι του συνόλου του υποχρεωτικού εβδομαδιαίου ωραρίου του νεοδιόριστου εκπαιδευτικού του οικείου κλάδου και βαθμίδας εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ είκοσι μία (21) ώρες ώρες, κλάδος ΤΕ 01 είκοσι δύο (22) ώρες, κλάδος ΔΕ 01 είκοσι οχτώ (21 ώρες για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και 24 ώρες για τους κλάδους της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης).

(Αρ. Εγκυκλίου: Φ.361.1/214/64492/Δ1)

Πίνακας κατάταξης ωρομισθίων ανά περιφέρεια
http://e-aitisi.sch.gr/oromisthioi_2007/index.html

Πίνακας κατάταξης ωρομισθίων μηδενικής προϋπηρεσίας ανά περιφέρεια
http://e-aitisi.sch.gr/oromisthioi_2007_zero/index.html

12
22.10.2007 Το Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας Π.Ε. προχωρά σε δημοσιοποίηση των κενών ΠΕ07 στα Γυμνάσια όλης της χώρας με τις τοποθετήσεις αναπληρωτών των δύο πρώτων κυμάτων οι οποίες κρίνονται ολιγάριθμες και ανεπαρκείς.
www.deutsch.gr

ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ ΧΩΡΙΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Πειραιάς: 1ο Γσιο Αίγινας, Γσιο Μεσαγρού, Αχαΐα: Γσιο Καλαβρύτων, 2ο Γσιο Παραλίας Πατρών, Εύβοια: Γσιο Προκοπίου, Γσιο Μαντουδίου, Θεσπρωτία: 3ο Γσιο Ηγουμενίτσας, 1ο Γσιο Ηγουμενίτσας, Γσιο Πέρδικα, Καστοριά: Γσιο Κωσταραζίου, Γσιο Οινόης, Φλώρινα: Γσιο Λεχόβου, Γσιο Βαρικού, Μουσικό Γσιο Αμυνταίου, Κοζάνη: Γσιο και ΛΤ Βελβεντού, Γσιο Λιβαδερού, Γσιο Γαλατινής, Πέλλα: Γσιο Προμάχων, Σέρρες: Γσιο Δημητριτσίου, Δράμα: 4ο Γσιο Δράμας, Γσιο Καλαμπακίου, Γσιο Φωτολίβους, Γσιο Κυργίων, Καβάλα: 4ο Γσιο Καβάλας, Έβρος: Γσιο Κυπρίνου, Γσιο Μεταξάδων, Γσιο Σαμοθράκης, Γσιο Ν. Βύσσας, Γσιο Λαβάρων, Φθιώτιδα: 6ο Γσιο Λαμίας, Γσιο Αγ. Κων/νου, Γσιο Αταλάντης, Τρίκαλα: 8ο Γσιο Τρικάλων, 1ο Γσιο Πύλης, Χαλκιδική: Γσιο Παλαιοχωρίου, Μαγνησία: 3ο Γσιο Βόλου, 2ο Γσιο Ν. Ιωνίας, Γσιο Σκοπέλου, Γσιο Τρικερίου, Λάρισα: 2ο Γσιο Λάρισας, Γσιο Πυργετού, Γσιο Αγιάς, 1ο Γσιο Ελασσόνας, 2ο Γσιο Ελασσόνας, 1ο Γσιο Φαρσάλων, 2ο Γσιο Φαρσάλων, Αρκαδία: Μουσικό Γυμνάσιο και Λύκειο Τρίπολης, Ροδόπη: Γσιο Ξυλαγανής, Μεσσηνία: Γσιο Αρφαρών, 2o Γσιο Καλαμάτας, 6ο Γσιο Καλαμάτας, 4ο ΕΛ Καλαμάτας, Γσιο Καρδαμύλης, Λακωνία: Μουσικό Γσιο Σπάρτης, Μουσικό Λύκειο Σπάρτης, Ηλεία: 3ο Γσιο Αμαλιάδας, 1ο Γσιο Αμαλιάδας, Ηράκλειο: Γσιο Τυμπακίου, Γσιο Αρκαλοχωρίου, Γσιο Γουβών, Καλλιτεχνικό Γσιο, 9ο Γσιο Ηρακλείου, Χανιά: Γσιο Βρυσών, Γσιο Κανδάνου, Λέσβος: Γσιο Καλλονής, Γσιο Αγ. Παρασκευής, Χίος: Γσιο Ψαρών, Κυκλάδες: 2ο Γσιο Νάξου, Γσιο Βίβλου, Γσιο Πάρου, Γσιο Τήνου, Γσιο Αρχίλοχου, Γσιο Άνδρου, Δωδεκάνησα: Γσιο Ιαλυσσού, Μουσικό Γσιο Ρόδου, 1ο Γσιο Κω, 1ο Γσιο Καλύμνου, 2ο Γσιο Καλύμνου, Γσιο Πηγαδίων, Γσιο Απερίου, ΤΕΕ Καρπάθου, Θεσσαλονίκη: Γσιο Κυμίνων, Γσιο Ασπροβάλτας, Γσιο Σταυρού, Γσιο Κορωνίας (Λαγκαδίκια), Ημαθία: Γσιο Μαρίνας Ανθεμίων, Πέλλα: Γσιο Προμάχων, Ροδόπη: Γσιο Ν. Σιδηροχωρίου, Γσιο Ν. Καλλίστης, Ξάνθη: Γσιο Τοξότων, Αττική: 28 λειτουργικά κενά.

www.deutsch.gr

13
19.10.2007 Σήμερα Παρασκευή 19 Οκτωβρίου κλήθηκε η πρώτη συνάδελφος από τη ΔΔΕ Καστοριάς για να αναλάβει ώρες σε Γυμνάσια της περιοχής.
Θα υπάρχει άμεση ενημέρωση μόλις ξεκινήσουν οι προσλήψεις ωρομισθίων στην Α/θμια Εκπ/ση.
www.deutsch.gr

14
http://www.deutsch.gr/img/ereunes_proslipseis_oromisthion2007.pdf

Στο επόμενο τεύχος του περιοδικού aktuell θα υπάρξει Φάκελος για τους Ωρομίσθιους ΠΕ07 της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

www.deutsch.gr


Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160949
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 32
Επισκέπτες: 567
Σύνολο: 599

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.196 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.