Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - fractalbit

Σελίδες: 123
1
Ανακοινώσεις / Τα νέα του pde στο site σας (rss feed και widget)
« στις: Ιούνιος 02, 2011, 09:29:08 μμ »

Μπορείτε πλέον να ενσωματώσετε τα νέα του pde στο προσωπικό σας site ή απλά να χρησιμοποιήσετε το rss feed για ενημέρωση όπως εσείς τη θέλετε.

Το rss feed βρίσκεται στη διεύθυνση: http://www.pde.gr/rss.php
Εξορισμού εμφανίζει πρώτα τα 3 σημαντικά θέματα και μετά τα υπόλοιπα ταξινομημένα χρονολογικά. Αν θέλετε να μην κάνει διαχωρισμό σε σημαντικά, τότε μπορείτε να χρησιμοποιείτε αυτό το λινκ: www.pde.gr/rss.php?important=false

Το widget είναι κώδικας που μπορείτε να πάρετε με απλό copy/paste και να εμφανίσετε τα νέα του pde στο δικό σας site/blog. Απαραίτητη προϋπόθεση το σημείο που θα κάνετε copy/paste να υποστηρίζει html και όχι π.χ. απλό κείμενο ή bbcode. Ακολουθεί ο κώδικας μαζί με κάποιες επεξηγήσεις για τις ρυθμίσεις (τις οποίες ΔΕΝ είναι απαραίτητο να πειράξετε)...


Κώδικας: [Επιλογή]
<script type="text/javascript" src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.6/jquery.min.js"></script>
<div id="pdeFeedWidget"></div>
<script type="text/javascript">
pfwOptions = {
   'stylesheet'      : 'http://www.pde.gr/feedWidget/pfw-blue.css',
   'numberOfItems'    : 6,
   'importantFirst'   : true
}
</script>
<script type="text/javascript" src="http://www.pde.gr/feedWidget/pfw.script.min.js"></script>

Στον παραπάνω κώδικα μπορείτε προαιρετικά να αλλάξετε 3 ρυθμίσεις.

Η πρώτη (stylesheet) σας επιτρέπει να φορτώσετε ένα δικό σας stylesheet ώστε να αλλάξετε την εμφάνιση του widget. Αν δεν ξέρετε τι είναι τα stylesheets και το css καλύτερα μην πειράξετε αυτή την επιλογή.

Η δεύτερη (numberOfItems) σας επιτρέπει να ορίσετε πόσα νέα θα φαίνονται στο widget. Οι δυνατές τιμές είναι από 1 έως 10.

Η τρίτη (importantFirst) ορίζει το αν θα φαίνονται πρώτα τα 3 πιο σημαντικά θέματα (όπως στην αρχική σελίδα του pde.gr) ή αν θα υπάρχει απλά χρονολογική ταξινόμηση ανεξάρτητα από το αν κάποιο θέμα είναι σημαντικό ή όχι (αλλάξτε την τιμή σε false).

Αν το site σας "τρέχει" ήδη κάποια πρόσφατη έκδοση του jquery μπορείτε να αφαιρέσετε την πρώτη γραμμή του κώδικα ώστε να μην φορτώνει το jquery 2 φορές.

2
Πες τα ρε άνθρωπε γιατί με έχει τρελάνει αυτό το πρόγραμμα! Σύντομα θα προσθέσω κι εγώ τη λίστα που έχω κάνει με προβλήματα/bugs που αντιμετώπισα/αντιμετωπίζω και καλό θα ήταν να το κάνουν και άλλοι όσο πιο τεκμηριωμένα και περιγραφικά μπορούν, έτσι ώστε να τα συγκεντρώσουμε και να τα αποστείλουμε μαζικά μπας και τα διορθώσουν.

Λοιπόν το θέμα δεν είναι τι μπορουμε να κανουμε για να λειτουργησουμε σωστά αλλά τι να κανουμε οταν υποχρεωνόμαστε να χρησιμοποιήσουμε ενα πρόγραμμα που ΔΕΝ λειτουργει...
Αναλυτικότερα:
 - Οι απαιτήσεις είναι υπερβολικές (τουλάχιστον όταν ξεκίνησε να διανέμεται). Οπωσδήποτε 1GB μνήμη αποκλειστικά σε WindowsXP δλδ απαραίτητα πληρωμή 800 ευρω σε εταιρία κ στην microsoft
για λειτουργικότητα που θα μπορούσε να εξυπηρετείται και από έναν υπολογιστή των 100€.
- Η εγκατάσταση ήθελε αρκετές τεχνικές γνώσεις χωρις να οδηγεί εγγυημένα σε επιτυχία. Προσωπικά προσπάθησα τουλάχιστον 4 φορές να ολοκληρώσω την εγκατάσταση με 2-3 ωρες διαρκεια κάθε φορά.
- Η μεταφορά των μαθητών από την δ-βαση ήταν αδύνατη (ήρθε τεχνικός του πληνετ και αφου εκτυπώσαμε τα στοιχεία σε excel τα εισαγαμε ημι-χειροκινητα). Μιλάμε για 330 μαθητες.
- Το πρόγραμμα για περίπου 1 χρόνο εκτελούνταν μια φορά στις δέκα που το ανοίγαμε. Τις περισσότερες φορές κολλούσε. Εδώ και ένα εξάμηνο μόνο έχουν βγει εκδόσεις οι οποίες ανοίγουν φυσιολογικά.   
- Οι μαθητές δεν μπορούν να διασταυρωθούν ειτε γιατί τα στοιχεία τους συμπίμπτουν με άλλους μαθητές σε άλλα σχολεία, είτε γιατι σε άλλα σχολειά απο τα οποία μας έχουν έρθει μαθητές δεν έχουν περαστεί οι μεταγραφές, είτε για άγνωστους λόγους χωρίς προφανή αιτία.
- Το ίδιο και για το προσωπικό. ( δεν έχω καταφέρει να περάσω πάνω από 5 καθηγητές, οι υπόλοιποι υποτίθεται ήδη υπάρχουν ή έχουν ίδιο αφμ κλπ χωρίς να ισχύει κάτι τέτοιο).
- Κάνει λάθη στους υπολογισμούς των μέσων όρων.
- Τα αποτελέσματα δεν μπορούν να εκδωθούν για όσους δεν διασταυρώνονται.
Και πολλά ακόμα...
 Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί καν έχει δεχτεί το υπουργείο να παραλάβει ενα τέτοιο πρόγραμμα από τον ΕΠΑΦΟ πριν καν δοκιμάσει την λειτουργία του, ποσο μάλλον να υποχρεώνει τα σχολεία να το λειτουργούν όταν ήδη υπάρχουν δεκάδες ανοιχτού λογισμικού και εμπορικά προγράμματα διαχείρισης σχολείου.

3
Δε μιλάω τόσο για προβλήματα εγκατάστασης αλλά για προβλήματα ΧΡΗΣΗΣ του προγράμματος. Πόσοι από σας τύπωσαν τελικά αποτελέσματα φέτος, χωρίς να έχουν προβλήματα; (όπως π.χ. γινόταν με τη Δ-Βάση;). Τί γίνεται στις περιπτώσεις που το RTFM δε φτάνει και πρέπει να μιλήσεις απευθείας με το support?

Και προς θεού ΔΕΝ κατηγορώ τα 2-3 άτομα που βάλαν στο support (αντιθέτως τα λυπάμαι). Κατηγορώ την κεντρική διαχείρισή του eschool και το υπουργείο Παιδείας που έβαλε ΜΟΝΟ 2-3 άτομα για support σε όλα τα σχολεία της Ελλάδας.

Το να καταγράψουμε όλα τα bugs που έχει το πρόγραμμα και να τα προωθήσουμε νομίζω ότι είναι καλή ιδέα (άσχετα βέβαια αν πάλι εμείς θα πρέπει να βγάλουμε το φίδι από την τρύπα, μέχρι να λυθούν).

4
Δεν ξέρω πόσοι από σας έχετε δουλέψει το eschool, τον αντικαταστάτη της Δ-Βάσης. Πρόκειται για ένα προχειροφτιαγμένο πρόγραμμα, ΔΥΣΧΡΗΣΤΟ και ΑΡΓΟ στη λειτουργία του ενώ δεν λείπουν και τα bugs σε πολλές περιπτώσεις. Όλα τα παραπάνω τα καταπίνω. Αυτό που δεν μπορώ να χωνέψω είναι η ανύπαρκτη υποστήριξη γι αυτό το πρόγραμμα το οποίο από φέτος μας ανάγκασαν να το χρησιμοποιήσουμε υποχρεωτικά!

Πιο συγκεκριμένα, αν πάρει κάποιος το τοπικό ΚΕΠΛΗΝΕΤ σε παραπέμπουν στο τηλέφωνο 2103443941 και στο email eschoolsupport@ypepth.gr
Αν πάρει κάποιος την Τεχνική υποστήριξη του ΤΕΙ Αθήνας (έχει αναλάβει τα σχολεία της Πελοποννήσου) σε παραπέμπουν πάλι στο ίδιο τηλέφωνο και εμαιλ.

Το θέμα είναι ότι αυτό το τηλέφωνο ΔΕΝ ΤΟ "ΒΓΑΖΕΙΣ" ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ! Έχω πάρει "άπειρες" φορές, διαφορετικές μέρες και διαφορετικές ώρες και είτε μιλάει είτε λέει ότι βρίσκεται προσωρινά εκτός λειτουργίας. Το πιο πιθανό είναι ότι το έχουν κατεβασμένο!

Επικοινώνησα με τη γραμματεία του Eschool και είχα τον παρακάτω διάλογο (εν συντομία):

- Γειά σας τηλεφωνώ σχετικά με προβλήματα που έχουμε...
- Πήρατε σε λάθος τηλέφωνο, το τηλέφωνο της τεχνικής υποστήριξης είναι το 2103443941
- Ναι μα το θέμα είναι ότι δεν απαντάει ποτέ, όποια ώρα κι αν πάρουμε
- Το γνωρίζουμε αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε εμείς κάτι
- Ναι μα είναι εποχή που θέλουμε να βγάλουμε αποτελέσματα στα σχολεία και έχουμε ένα σωρό προβλήματα, δεν θα έπρεπε να υπάρχει επαρκές προσωπικό;
- Θα έπρεπε αλλά όπως σας είπα εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι
- Τουλάχιστον μεταφέρτε το ως παράπονο στους υπευθύνους.
- Το έχουμε κάνει πάνω από 100 φορές.

Με λίγα λόγια κανείς δεν είναι υπεύθυνος και λύση δεν υπάρχει. Επειδή με μεμονωμένες διαμαρτυρίες όπως η δικιά μου ΔΕ γίνεται τίποτα, θα πρότεινα να συντάξουμε ένα κείμενο, να το υπογράψουμε με τα ονόματά μας και το σχολείο στο οποίο διδάσκουμε και να το αποστείλουμε σε όλους τους αρμόδιους φορείς απαιτώντας απάντηση από την ίδια υπουργό Παιδείας που μας ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ να χρησιμοποιήσουμε αυτό το πρόγραμμα.

Ακούω τις απόψεις και τις προτάσεις σας...

5
Το ξέρω αυτό που λες και το καταλαβαίνω για τους διπλανούς. Είναι ο νόμος του Μέρφι που λέει ότι "ο καπνός πηγαίνει πάντα στο μη καπνιστή" και έχει τύχει να αλλάξω θέση με τους φίλους μου για να μην πηγαίνει ο καπνός πάνω τους. Αλλά εντάξει όταν έχεις 2-3 μέτρα απόσταση και σου κάνουν παρατήρηση είναι λίγο υπερβολικό δεν νομίζεις;

6
Ζώα, υπάρχουν και καπνιστές και αντικαπνιστές. Όταν πάω κάπου, πάντα ρωτάω αν επιτρέπουν το κάπνισμα στο χώρο τους και δέχομαι οποιαδήποτε απάντηση είτε θετική είτε αρνητική. Ωστόσο έχει τύχει να μου κάνουν παρατήρηση σε ανοιχτό υπαίθριο χώρο (δεν μιλάω για σχολείο αλλά για καφετέρια) πράγμα που το θεωρώ αστείο. Υπάρχουν "περίεργοι" αντικαπνιστές οι οποίοι κάνουν σαν υστερικοί μόλις μυρίσουν λίγο καπνό λες και θα πάθουν καρκίνο μέσα σε 3 λεπτά! Επίσης ξέρω πολλούς που δεν είναι καπνιστές (ούτε ήταν ποτέ) και με αφήνουν να καπνίζω στο χώρο τους μέσα σε λογικά πλαίσια και αν υπάρχει επαρκής εξαερισμός (Π.χ. παράθυρα ώστε να γίνεται ρεύμα.)

Ναι το τσιγάρο είναι λάθος και πρέπει να το κόψουμε πρώτα απ' όλα για τη δική μας υγεία και μετά και για τους υπολοίπους αλλά πρέπει να καταλάβουν μερικοί ότι πολλοί καπνιστές είναι ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΟΙ και ΔΕΝ είναι εύκολο.

Κατά τη γνώμη μου, απο τη στιγμή που πωλούνται νόμιμα τσιγάρα, θα πρέπει να υπάρχουν ειδικοί χώροι (με σωστό εξαερισμό) στους χώρους εργασίας και διασκέδασης. Διαφορετικά ας απαγορέψουν την ΠΩΛΗΣΗ των τσιγάρων, να τελειώνει το θέμα και να μην έχουμε και φαινόμενα ρατσισμού. Ποιός θα τολμήσει όμως να το κάνει; Ποιός θα τα βάλει με τις καπνοβιομηχανίες; Ποιός θα χάσει τα υπέργκα ποσά που κονομάνε από τη φορολογία των τσιγάρων; Οπότε σου λέει, βλάκες είμαστε; Θα τα βάλουμε με τον έρμο τον καπνιστή, ας κόψει το λαιμό του για το που θα καπνίσει ή ας μένει σπίτι του, το πολύ πολύ να του κόψουμε και κανα πρόστιμο, ώστε να τα οικόνομήσουμε κι απο κει! ΕΛΕΟΣ δηλαδή. Θα μου πείτε έτσι, πάλι δεν θα την πληρώσει ο καπνιστής που δεν θα μπορεί να καπνίσει; Ναι, αλλά θα έχει τεράστιο ΚΟΣΤΟΣ και για αυτούς που παίρνουν τις αποφάσεις και είναι μία ΚΑΘΑΡΗ λύση, όχι "σας πουλάω ψωμί αλλά θα το τρώτε μόνο σπίτι σας".

Και οι καπνιστές έχουν ψυχή! ;D

7
Είμαι από τους τυχερούς που θα πάνε στη διημερίδα με κάλυψη των εξόδων.

Υπάρχουν άλλα μέλη του pde.gr που θα παρεβρεθούν εκεί;

Επίσης μήπως ξέρετε ποιά έξοδα καλύπτονται και μέχρι ποιο ποσό;

8
Ανακοινώσεις / Απ: Αναβάθμιση και νέες λειτουργίες
« στις: Φεβρουάριος 01, 2008, 03:09:15 μμ »
Επανήλθαν και τα γνωστά smileys. ctrl+f5 για να τα δείτε. Enjoy :)

9
Ανακοινώσεις / Απ: Αναβάθμιση και νέες λειτουργίες
« στις: Φεβρουάριος 01, 2008, 02:17:39 μμ »
Διορθώθηκε το θέμα με το avatar :)

10
Ανακοινώσεις / Απ: Αναβάθμιση και νέες λειτουργίες
« στις: Ιανουάριος 31, 2008, 05:12:17 πμ »
Πρέπει να δώσω και γω τα συγχαρητήρια μου για τις αλλαγές.
Μπορεί να είναι λίγο δύσκολο στην αρχή για πολλούς αλλά είναι όπως όταν παίρνεις ένα καινούργιο αμάξι.
Μπορεί να είναι πολύ πιο άνετο αλλά στην αρχή δυσκολεύεσαι να το οδηγήσεις.
Θα ήθελα να κάνω και γω μια παρατήρηση όμως.
Η φωτογραφία εμφανίζεται και στα αριστερά της οθόνης, σε ένα περιθώριο, κάτι που μικραίνει ακόμα περισσότερο το χώρο.
Πιστεύω ότι δεν είναι αναγκαία αφού υπάρχει στην κεφαλίδα
Φαντάζομαι θα διορθωθεί στη συνέχεια.

A και κάτι άλλο. Τα παλιά τα smilies που θα τα βρούμε;
Αυτά είναι λίγο άσχημα και κιτρινιάρικα  :P
Γενικά όλα δείχνουν ότι θα υπάρξει μεγαλύτερη οργάνωση.
Keep up with the good work! :)

Θα με πέτυχες πάνω στις αλλαγές που έκανα ;D

Ήδη έγιναν πολλές διορθώσεις ως προς τη δομή και την εμφάνιση και στο μέλλον θα γίνουν κι άλλες βελτιώσεις.

Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι με την αναβάθμιση αυτή, το περιεχόμενο θα είναι πολύ πιο καλά δομημένο και θα μπορούμε να βρίσκουμε τα σημαντικά θέματα πιο εύκολα :)

11
Συγχαρητήρια, πολύ καλοφτιαγμένο to site σου. Σου εύχομαι καλή επιτυχία.

12
Θετικά μαθήματα / Απ: Πληροφορική Γ' Γυμνασίου
« στις: Ιανουάριος 30, 2007, 11:32:56 μμ »
Χαλαρώστε, συζήτηση κάνουμε.

Όπως είπα και παραπάνω χρειάζεται μία ισορροπία. Ναι να μάθουμε τα παιδιά να σκέφτονται αλγοριθμικά άμα μπορούμε να τα καταφέρουμε αλλά δεν συμφωνώ στο να γίνει αυτό αυτοσκοπός από μικρές ηλικίες. Νομίζω ότι κάποιες βασικές δεξιότητες στο χειρισμό προγραμμάτων και στη διαχείριση αρχείων πρέπει να τις μάθουν όλοι. Το χτίσιμο ενός website μπορεί να μην είναι αλγοριθμική σκέψη αλλά δεν παύει να είναι σκέψη, ενώ περιλαμβάνει και άλλες ευχάριστες αλλά και χρήσιμες διαδικασίες για τα παιδιά. Εξάλλου αν θελήσεις να το πας και παραπέρα και βλέπεις ότι υπάρχει ενδιαφέρον μπορείς να τους μάθεις και κάποια server side γλώσσα προγραμματισμού όπως η php. Όμως εκεί μάλλον πάει μακριά η βαλίτσα. Γενικά δεν θεωρώ ότι η θεωρία πρέπει να είναι αποκομμένη από την πράξη. Θεωρώ το μάθημα "ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον" το πιο ενδιαφέρον απ' όλα αλλά θεωρώ επίσης σωστό το γεγονός ότι διδάσκεται στην 3η Λυκείου και όχι νωρίτερα.

Όσον αφορα στα gadgets, συμφωνώ περισσότερο με τον euler. Με το να επιδοθούμε σε έναν αγώνα τεχνολογικής επίδειξης ίσως καταφέρουμε να κεντρίσουμε το ενδιαφέρον των παιδιών αλλά ως παρενέργειες θα αυξήσουμε την καταναλωτική μανία τους (λες και δεν είναι ήδη αυξημένη) και αναπόφευκτα θα κάνουμε τα παιδιά από φτωχές οικογένειες να αισθανθούν μειονεκτικά.

13
Θετικά μαθήματα / Απ: Πληροφορική Γ' Γυμνασίου
« στις: Ιανουάριος 27, 2007, 01:31:33 πμ »
Τα πρώτα χρόνια που έφτιαχνα web sites πίστευα ότι το μόνο που χρειάζεται είναι ένας καλός text editor και τίποτα άλλο. Κώδικας και μόνο κώδικας έλεγα, τα WYSIWYG προγράμματα είναι σχεδόν άχρηστα. Πόσο λάθος ήμουνα. Στην πραγματικότητα ο πιο αποδοτικός είναι αυτός που ξέρει πότε να χρησιμοποιήσει τις ευκολίες των προγραμμάτων και πότε να "λερώσει" τα χέρια του με κώδικα ;D

Τί θέλω να πω με αυτό; Το θέμα είναι να κρατάς μία ισορροπία. Όχι ή το ένα ή το άλλο. Και τα δύο είναι χρήσιμα. Όσον αφορά το σε ποιό ποσοστό πρέπει αυτές οι δύο τάσεις να αναμειχθούν η άποψή μου είναι η εξής:

Όσο μικρότερα τα παιδιά, τόσο περισσότερη έμφαση στις δεξιότητες / χειρισμό. Όσο μεγαλώνουν τόσο περισσότερη "Πληροφορική ως επιστήμη". Εκτός αν θέλουμε να καταλάβουν τα παιδιά το δυαδικό σύστημα από το δημοτικό, όταν καλά καλά δεν ξέρουν να κάνουν πρόσθεση στο δεκαδικό!

14
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις/απόψεις/προτάσεις σας.

Το μήνυμά μου δεν το έγραψα μόνο για να γκρινιάξω. Το έγραψα πιο πολύ για να αφυπνιστώ εγώ ο ίδιος μπας και ανατρέψω την τελματώδη κατάσταση που επικρατεί ειδικά με τα παιδιά των μεγάλων τάξεων που το μόνο που θέλουν είναι να παίζουν παιχνίδια. Ξέρω ότι φταίω και εγώ για αυτή την κατάσταση ίσως στον μεγαλύτερο βαθμό εκτός από τις συνθήκες και τις συνήθειες των παιδιών από προηγούμενες χρονιές.

Όπως είπα και στην τελευταία παράγραφο του προηγούμενου μηνύματος, θα αλλάξω τακτική και θα προσπαθήσω για το καλύτερο ...

Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32313
  • Τελευταία: anikologr3
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161200
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 747
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 596
Σύνολο: 598

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.083 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.