Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Mits2007

Σελίδες: 123
1
Άδειες / Απ: Άδεια ανατροφής τέκνου
« στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 05:15:18 μμ »
αν έχεις την 9μηνη άδεια, μπορείς να ζητήσεις την άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου που απαιτείται για να διδάξεις σε δημόσιο ΙΕΚ τα απογεύματα; ή δεν έχεις τέτοιο δικαίωμα;

Από την εκπαιδευτική νομοθεσία που αναφέρεται στην άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου δεν έχω βρει κάποιο σημείο που η άδεια ανατροφής να συνιστά ανασταλτικό λόγο παροχής της. Αν κάποιος ξέρει κάτι περισσότερο ας μας το πει.  ::)

2
Κι όμως κάποιοι πρόλαβαν να βρουν κάποια "ωραία μαγειρέματα" στο survey!

ΠΕ20, οργανικά ανήκων στην Δ/νση ΔΕ Ζακύνθου(αναφέρθηκε σε σχόλια στο alfavita - δείτε τη λίστα με τα μόρια των εθελοντικών μετατάξεων), πήρε μετάταξη στην ΠΕ Δυτικής Αττικής, ενώ η Δ/νση Ζακύνθου δεν έδωσε πλεονάσματα στην ειδικότητά του.
Το πιο ωραίο όμως είναι πως στο πεδίο ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ ΟΡΓΑΝΙΚΗΣ αντί για Ζάκυνθος (ΔΕ) έχει Δυτικής Αττικής (ΠΕ)!!!


Είναι απίστευτα γρήγοροι όταν θέλουν! Στο Survey ΗΔΗ έχουν ενημερώσει το πεδίο Οργανική με τη Δ/νση Π.Ε. που πήραν μετάταξη και διέγραψαν (!) αυτούς των διοικητικών θέσεων. Άρα ούτε από 'κει μπορούμε να βρούμε όλα τα ΠΥΣΔΕ Προέλευσης.

3
Ok neri1940.
Θα ακολουθήσω αυτό που λες!

4

Παράθεση

Λοιπόν επειδή το έψαξα πολύ το θέμα και για να μη δημιουργούνται εντυπώσεις χωρίς λόγο, δεν υπήρχε κανένας περιορισμός στο αν μπορούσαν ή δε μπορούσαν να κάνουν αίτηση όσοι προέρχονται από περιοχές χωρίς πλεόνασμα, εφόσον στην ίδια περιοχή τους δεν υπήρχε κενό και δε βρέθηκαν τελικά εκεί να παίρνουν θέση. Είχαν κάθε δικαίωμα για οποιοδήποτε άλλο ΠΥΣΠΕ αν εκεί υπήρχε κενή θέση. Τα παραπάνω μου διαβεβαίωσε ο διευθυντής δε. Για την απόλυτη ακρίβεια, μου είπε ότι όλοι ανεξαιρέτως είχαν το δικαίωμα, ακόμα και αυτοί με οργανική σε περιοχές δίχως πλεονάσματα από τη στιγμή που το Υπουργείο δεν απέκλεισε κανέναν από τη διαδικασία με σαφείς οδηγίες. Το κακό είναι ότι το διαπιστώσαμε εκ των υστέρων, ότι υπήρχε ασάφεια και δεν κάναμε αιτήσεις από φόβο. Από κει και πέρα, ο καθένας πήρε τα ρίσκα του. Το Υπουργείο έτρεξε μια απαράδεκτη και αδιαφανή διαδικασία κι εμείς έχω την εντύπωση ότι με το χαλασμένο τηλέφωνο και τις ερμηνείες και παραερμηνείες που έκανε ο καθένας μας αλληλοεπηρεαστήκαμε. Το χειρότερο στην όλη ιστορία είναι ότιι έχουν βρεθεί "από πάνω" άτομα με λιγότερα μόρια, ενώ έχουν μείνει έξω άτομα με περισσότερα, δεν ξέρουμε όμως ακόμα με ποια κριτήρια έγιναν πραγματικά αυτές οι μετατάξεις. Υπήρχε πχ κρυφή προτεραιότητα στην εντοπιότητα; Μετρούσε παραπάνω η πρώτη προτίμηση; Απαιτούνται, λοιπόν, καθαρές απαντήσεις ακριβώς επί του διαδικαστικού.

Επειδή προτιμώ να μιλώ με στοιχεία, έχουμε το εξής:
Στο Ν. Ηλείας δεν δόθηκαν πλεονάσματα για καθηγητές ΠΕ19-20 (παράδοξο), ενώ στην Περιφέρεια Δυτ. Ελλάδας υπήρχαν αρκετά πλεονάσματα.
Πολλοί συνάδερφοι που ανήκουμε οργανικά στο Ν. Ηλείας κάναμε αίτηση για μετάταξη τόσο για το Ν. Ηλείας όσο και το Ν. Αχαϊας που ανήκει στην ίδια Περιφέρεια, ωστόσο οι αιτήσεις μας αγνοήθηκαν πλήρως!
Από τα 9 κενά του Ν. Ηλείας καλύφθηκαν τα 6, οι 2 από το Ν. Αιτωλ/νιας και οι 4 από την υπόλοιπη Ελλάδα.

Για τα παραπάνω τι έχεις να πεις;;

 

5
Καλησπέρα!

Διαβάστε τα σχόλια που υπάρχουν στο παρακάτω άρθρο.

http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CF%84%CE%AC%CE%BE%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%BC%CE%B5-%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%B1-%CE%BA%CF%81%CE%B9%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B9%CE%B1-%CE%AD%CE%B3%CE%B9%CE%BD%CE%B1%CE%BD-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CF%8E%CF%83%CF%84%CE%B1-%CE%BC%CF%80%CE%B5%CE%BB%CE%AD%CF%81%CF%87%CE%B1

Έκανα λοιπόν τον έλεγχο που αναφέρει ο συνάδερφος και πράγματι βρήκα 1 ΠΕ19 από τον Ν. Λευκάδας, 1 ΠΕ20 από τον Ν. Λέσβου και 1 ΠΕ20 από τον Ν. Ζακύνθου που πήραν μετάταξη, χωρίς οι Δ/νσεις Δ/θμιας Εκπ/σης που ανήκουν να έχουν δώσει πλεονάσματα!!!

Σίγουρα ανοίγει ο δρόμος για ενστάσεις για να μας εξηγήσει το υπουργείο ποια διαδικασία ακολουθήθηκε στις συγκεκριμένες περιπτώσεις. Πιστέυω πως οι περιπτώσεις είναι >3, αρκεί κάποιος να ψάξει όλες τις ειδικότητες και όλους τους νομούς.
 

6
@nikitas

>>1) Γιατί κάποιοι απορείτε που πήραν μετάταξη συνάδελφοι οι οποίοι ανήκαν σε διευθύνσεις όπου δεν υπήρχαν πλεονάζοντες >>στην ειδικότητά τους, ούτε και αντίστοιχα κενά στην α'θμια, σύμφωνα με την εγκύκλιο του υπουργείου; Αφού ο πάσα εις, που >>λεν και οι διανοούμενοι, είχε τη δυνατότητα να κάνει αίτηση μετάταξης. Θα χρησιμοποιήσω για παράδειγμα τον εαυτό μου. >>Ανήκω σε μια διεύθυνση όπου είμαστε πολλά άτομα στην ειδικότητά μου στη διάθεση, παρ' όλα αυτά, το υπουργείο δεν >>εμφάνισε κανέναν από μας ως πλεονάζοντα στην εγκύκλιο, γι' αυτό και δεν έκανα αίτηση μετάταξης. Θα μπορούσα όμως >>κάλλιστα να 'χα κάνει και να 'χα μεταταγεί, σε γειτονική περιοχή σε αυτή που ανήκω. Άρα, δεν υπάρχει κάτι το μεμπτό εδώ.

Επειδή από χθες είμαι αρκετά ζαλισμένος, μπορεί κάποιος να μου πει σε ποιες Δ/νσεις έγινε το παραπάνω που αναφέρει ο συνάδερφος, γιατί στη δική μου αγνοήθηκαν εντελώς οι αιτήσεις των εντός ΠΥΣΔΕ από την στιγμή που "δεν δηλώθηκε" αριθμός πλεοναζόντων!

7
Συνάδερφοι,

η απόφαση που δημοσιεύτηκε ως ΦΕΚ επιτρέπει, σύμφωνα με όσα αναφέρει στην τελευταία της σελίδα, να κάνουν αίτηση όλοι όσοι είτε ανήκουν στην Παράγραφο 1 είτε στην Παράγραφο 2 με τις θέσεις που δίνονται ανά Περιεφερειακή Δ/νση Εκπ/σης.
Δηλαδή, δεν υπάρχει περιορισμός στο να πρέπει ο κλάδος σου να έχει πλεονάζοντες. Αρκεί στην Περιφέρεια που ανήκεις, για τον κλάδο σου, να έχουν δοθεί κενά είτε σε Πρωτοβάθμια είτε σε φορείς.
Σωστά δεν τα ερμηνεύω;;;

8
Μικρο-λαθάκια δεν νομίζω, μεγάλα και πολλά λάθη έχουν γίνει κατά τον υπολογισμό των πλεοναζόντων και των κενών!
Για παράδειγμα, στους ΠΕ19-20 δεν μπορεί η Αιτωλοακαρνανία να δίνει 39 πλεονάζοντες ενώ η Ηλεία 0 (αφού γνωρίζουμε ότι οι υπεράριθμοι + διάθεση ΠΥΣΔΕ Ηλείας > 30). Και από την άλλη στην Πρωτοβάθμια η Αιτωλοακαρνανία να δίνει 30 θέσεις (που βρέθηκαν;) ενώ η Ηλεία μόνο 9.
Αν βέβαια δεν πρόκειται για λάθος τότε προφανώς σκοπεύουν να αφήσουν υπεράριθμους, με ότι αυτό συνεπάγεται για υποχρεωτικές μεταθέσεις, κλπ, τους ΠΕ19-20 της Ηλείας, ενώ από την άλλη οι υπεράριθμοι της Αιτωλοακαρνανίας να βολευτούν στην Πρωτοβάθμια Ηλείας.
Η παραπάνω ανάλυση γίνεται από την στιγμή που ένα μεγάλο μέρος των καθηγητών των 2 αυτών νομών διαμένει στην Πάτρα.
Για την Αχαϊα δεν αναφέρομαι αφού οι αριθμοί 35 - 30 είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα!

Να προσθέσω ότι η Δ/θμια Ηλείας δεν είχε ιδέα για τους πλεονάζοντες - κενά που βγήκαν (έτσι είπαν σε συνάδερφο)!  ;D
Βέβαια από τις 11 και μετά το τηλέφωνο είναι κατεβασμένο (αν πάρεις σε άλλο γραφείο σε παραπέμπει στο κατεβασμένο)! >:(

9
Από την εγκύκλιο των μετατάξεων, την οποία καλό θα ήταν να έχουμε διαβάσει αναλυτικά, παραθέτω:

Για τη διαδικασία των μετατάξεων αυτών (βάσει του άρθρου 12 παρ. 5 (περίοδος β) του
ν. 3260/2004) εφαρμόζονται κατά τα λοιπά οι διατάξεις του άρθρου 73 του ν. 3528/2007 (ΦΕΚ Α'
25) οι οποίες αντικατέστησαν τις όμοιες του άρθρου 71 του ν. 2683/1999 (ΦΕΚ 19 Α'). Στις διατάξεις
αυτές ορίζεται ότι:

2. Οι αιτήσεις μετάταξης εισάγονται στο υπυρεσιακό συμβούλιο εντός μηνός από την
υποβολή τους και στην περίπτωση της παρ. 1 του άρθρου 71 από τη λήξη της προθεσμίας
υποβολής των αιτήσεων. Το υπηρεσιακό συμβούλιο οφείλει να αποφανθεί εντός δύο (2) μηνών το
αργότερο,
αφού συνεκτιμήσει τόσο την καταλληλότητα του υποψηφίου για την άσκηση των
καθηκόντων του κλάδου στον οποίο ζητεί να μεταταγεί, όσο και τις ανάγκες της υπηρεσίας.

Επομένως, σύμφωνα με το Νομικό Πλαίσιο των μετατάξεων ως καταληκτική ημερομηνία οριζόταν η 2 Ιουλίου, οπότε είναι καλυμμένοι.

 

10
Ωραίες μεταρρυθμίσεις! Αυτά είναι.. έξω η Πληροφορική από το Γενικό και Τεχνικό Λύκειο!
Τι λες τώρα, να έρθουμε σε σύγκρουση με τους φιλολογους-μαθηματικούς και οικονομολόγους;;;
Τι χρειάζεται να μάθουν τα παιδιά αυτή την άχρηστη Επιστήμη που δεν πρόκειται να τους χρησιμεύσει πουθενά;
Αφού ούτως ή άλλως για απλοί εργάτες σε πολυεθνικές και φάμπρικες προορίζονται,
δεν χρειάζεται να ακονίσουν το μυαλό τους περαιτέρω...

Στο θέμα μας τώρα, να δούμε για πόσο θα συνεχιστεί η κοροϊδία με τις μετατάξεις, γουστάρουν φαίνεται να μας βλέπουν να αγχωνόμαστε, παίζουν βέβαια με τη φωτιά γιατί αργά ή γρήγορα θα τους πάρει ο Δι@ολο$!

11
Τι εννοείς με αυτό που γράφεις;Θα γίνουν μόνο υποχρεωτικές ή δεν θα γίνουν καθόλου;Ή μήπως αναφέρεσαι στις 900 για τις οποίες είχαμε κάνει αίτηση παλιότερα;

Α,και κατι άλλο.Πάνε οι εθελοντικές μας μετατάξεις.Dust in the wind...

12
Έτσι είναι όπως τα λες συνάδερφε! Μεγάλη μ@λ@..ι@ τελικά το να σπουδάσεις και να μορφωθείς σε αυτή τη χώρα!
Φάγαμε τα χρόνια μας σε σπουδές (προπτυχιακές, μεταπτυχιακές, επιμορφώσεις, κ.ά) για να έχουμε τον κάθε άχρηστο να μας προσφωνεί τεμπέληδες!
Ενώ από την άλλη το κάθε λαμόγιο (συγγνώμη καλύτερα να πω "ο έχων άλλο δρόμο") που μπήκε όπως μπήκε σε μια υπηρεσία (στρατό, εκκλησία, δημόσιο γενικά) να βολεύεται εσαεί και να απολαμβάνει τα προνόμια στο έπακρο.
 

Και θα τη γλυτώσουν οι ΕΠΟΠ, οι παπάδες και οι συμβασιούχοι του Παυλόπουλου.

πολύ  σωστά  τα  λες. Σήμερα   που  εγώ  απολύομαι (μετά απο 2 πτυχία και  ΑΣΕΠ)   ο ξάδερφός  μου ΕΠΟΠ  που έχει  τελειώσει  απλά  μια σχολή  του  ΟΑΕΔ,  ανακοίνωσε οτι   πήρε  μετάθεση για  το σπίτι  του,  γιατί  δεν του  φτάνουν  τα  1200   ευρώ που έπαιρνε. Ενώ  εγώ που  νοίκιαζα και  ξενοίκιαζα  κάθε  χρόνο στη  διάθεση,  μου  έφταναν  τα  780.
ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ.  είναι  ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ  και  όχι  ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

13
Για δείτε λίγο το παρακάτω: http://esos.gr/article/eidisis-tritovathmia-ekpaidefsi/exasfalisi-paidagogikis-eparkeias-katoxon-metaptyxiakon-titlon-spoydon

Πλέον φαίνεται να παρέχουν παιδαγωγική επάρκεια και άλλα μεταπτυχιακά (π.χ. Πληροφορική στην Εκπαίδευση). Γνωρίζεις κανείς αν κάτι τέτοιο ισχύει και για τις αντίστοιχες κατευθύνσεις μεταπτυχιακών προγραμμάτων άλλων πανεπιστημίων;

14
Εργασιακά / Απ: Δεύτερη ειδικότητα
« στις: Ιούλιος 09, 2013, 06:09:41 μμ »
Να σου εξηγήσω γιατί:
Όταν εσύ όλα αυτά τα χρόνια τρέχεις στα βουνά και στα νησιά με την οικογένειά σου μακριά από τον τόπο συμφερόντων σου (ας μου επιτραπεί αυτός ο όρος), οι συγκεκριμένοι έχουν "πιάσει" τις θέσεις στα αστικά κέντρα με συνέπεια η μετάθεση να μοιάζει όνειρο απατηλό. Πλέον, εμείς, οι πτυχιούχοι Πληροφορικής είμαστε που θα νιώσουμε στο πετσί μας και τις συνέπειες τις διαθεσιμότητας.

Σαφώς και οι ευθύνες ανήκουν στο Υπουργείο που τους έδωσε την δυνατότητα, αλλά μπορείς να ορκιστείς ότι και οι ίδιοι (συνδικαλιστές τους, ενώσεις κ.ά.) δεν έβαλαν το χεράκι τους ώστε Μαθηματικοί, Φυσικοί, Θεολόγοι, κλπ να έρθουν με τον τρόπο αυτό από το Καστελόριζο στην Αθήνα,Πάτρα κ.ά.;;
Πληροφορικοί υπήρχαν και τότε για διορισμό αλλά η ΣΕΛΕΤΕ ήταν προαπαιτούμενο, ενώ με ένα σεμινάριο μετατροπής σε Πληροφορικό πλέον γινόσουν επιστήμονας 2 σε 1!



όπα δεν έβρισα κανέναν. διάβασες καλά τι έγραψα?
προφανώς και οι ευθύνες πρέπει να αναζητηθούν σε αυτόν που τους έδωσε τη δυνατότητα. Δεν είπα ότι φταίνει αυτοί.
Απλά είπα ότι είναι άδικο εώς παράνομο να έχει κάποιος με ένα πτυχίο 2 ειδικότητες.

Για καθήστε ρε παιδιά , ωραία αυτά που μας λέτε και μπράβο σε όποιον έχει δύο πτυχία να πάρει και 2η ειδικότητα.
Αλλά τι μαγκία είναι αυτή με ένα πτυχίο να έχεις δύο ειδικότητες? Που σκούστηκε? καταρχήν είναι δυνατόν να είναι νόμιμο?

@
ζητάω συγγνώμη για το offtopic  ;D

Τους έδωσε τη δυνατότητα.  Ξαναρωτάω.  Θα έλεγες όχι ευχαριστώ θα μείνω στο Καστελόριζο;  Το υπουργείο που δημιούργησε το πρόβλημα έπρεπε να βρει μια λύση όλα αυτά τα χρόνια.  Δεν το έκανε.  Αλλά να βρίζουμε τους συναδέλφους... Δεν φταίνε εκείνοι.  Και πραγματικά είναι off topic.  Εάν θέλετε να το συζητήσουμε περαιτέρω ανοίξτε άλλο topic.

Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32313
  • Τελευταία: anikologr3
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161200
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 747
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 501
Σύνολο: 504

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.077 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.