Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - KPAPATH

Σελίδες: 123
1
ΕΠΑΛ/ΕΠΑΣ / Απ:
« στις: Νοεμβρίου 08, 2012, 01:44:33 pm »
Σήμερα το βράδυ ή αύριο!!!

2
ΕΠΑΛ/ΕΠΑΣ / Απ:
« στις: Νοεμβρίου 05, 2012, 05:35:13 pm »
Μακάρι!!! Πολύ "ησυχία" πάντως...

3
ΕΠΑΛ/ΕΠΑΣ / Απ:
« στις: Νοεμβρίου 01, 2012, 09:25:25 pm »
Κάποιες πολύ έγκυρες πηγές πληροφορούν για διορισμούς αναπληρωτών τεχνικών ειδικοτήτων τη Δευτέρα ή την Τρίτη ή την Τετάρτη... Μακάρι!!!

4
ΕΠΑΛ/ΕΠΑΣ / Απ:
« στις: Οκτωβρίου 30, 2012, 11:05:59 am »
Ισχύει ότι μέχρι τις 15 Νοεμβρίου θα κληθούν διάφορες τεχνικές ειδικότητες (ΠΕ, ΤΕ και ΔΕ), αρκετές στον αριθμό;

5
Μην κινδυνολογούμε αλλά να αντισταθούμε στην υποβάθμιση της ζωής μας, εργασιακής και μη. Ποτέ δεν είναι αργά.

6
ΕΠΑΛ/ΕΠΑΣ / Απ:
« στις: Οκτωβρίου 25, 2012, 10:48:08 pm »

7
Η ανάγκη της αξιολόγησης είναι αναγκαία παντού, αρχίζοντας από τα πάνω και φθάνοντας σε εμάς όπου και αν εργαζόμαστε. Σε ένα μη υγιές σύστημα, κοινωνικοπολιτικά, πιστεύουμε ότι μπορεί να υπάρξει υγιής αξιολόγηση; Αυτούς που μας έχουν στην ανεργία και τη φτώχεια ποιος τους αξιολογεί; Η τρόικα: Θετική αξιολόγηση.

8
Και σύμφωνα με το μοντέλο Διαμαντοπούλου, μάλλον θα σε αξιολογήσω εγώ ή κάποιος άλλος μόνιμος εκπαιδευτικός σαν εμένα. Συμφωνείς;
σ.σ. δε σε ειρωνεύομαι αλλά σου μιλάω με επιχειρήματα. Μην εκνευριστείς.
Με εκτίμηση!

9
Το σχεδιαζόμενο μοντέλο σήμερα είναι η κατάληξη στην οποία θα στριμώξουν με τους ζόρι τους εκπαιδευτικούς επειδή ακριβώς τόσα χρόνια αρνιόντουσαν να συζητήσουν σοβαρά για την αξιολόγηση τους.
Αν πάντως επιθυμείς τόσο πολύ την αξιολόγηση και είσαι υποψήφιος για διορισμό ως αναπληρωτής θα πρέπει να αξιολογηθείς για να γίνεις δεκτός ως αναπληρωτής ΑΚΩ ή ΑΜΩ ή ΕΣΠΑ ή ωρομίσθιος.

10
Τι εννοείς αρνιόντουσαν Green; Δεν είσαι εκπαιδευτικός;

11
Παράθεση
     Μόνο που εμείς Green δε συζητάμε για τους νόμους. Ως εκπαιδευτικοί συζητάμε για την ουσία της παιδείας και δε συζητάμε διοικητικά. Δε μίλησα για τον τάδε. Αναφέρθηκα γενικά. Και δε μίλησα αυθαίρετα και και με προσωπική εμπάθεια (εύχομαι όχι και 'συ). Στηρίζομαι στη γνώση και την εμπειρία μου.
Δεν υπάρχει ουσία της Παιδείας όταν οι ΕΠΑΣ παρέχουν μόνο κατάρτιση και όχι εκπαίδευση και παρόλα αυτά δίνουν απολυτήριο Λυκείου. Η γνώση και η εμπειρία η δική σου ή του καθενός δεν αποτελεί τον γενικό κανόνα.

     
Παράθεση
Επιπρόσθετα, η πραγματική αξιοκρατική αξιολόγηση μπορεί ναι γίνει μόνο από εμάς τους ίδιους. Τους μάχιμους εκπαιδευτικούς εννοώ. Φαντάζομαι δεν εννοείς για αξιολόγηση από διορισμένους διευθυντές εκπαίδευσης, περιφερειάρχες, διευθυντές, υποδιευθυντές, σύμβουλους κ.ο.κ.
Εννοώ επιτέλους αξιλόγηση του τι κάνει ο καθένας μέσα σε μία τάξη. Το πως θα γίνει είναι ένα άλλο θέμα.

   
1ον) Οι ΕΠΑ.Σ. δε δίνουν απολυτήριο λυκείου αλλά πτυχίο
2ον) Εύχομαι να μην επιθυμείς και για την αξιολόγηση το μοντέλο Διαμαντοπούλου ή το σχεδιαζόμενο σήμερα...

12
Green με συγχωρείς αλλά δεν είσαι καλά ενημερωμένος για την τεχνική και επαγγελματική εκπαίδευση στο εξωτερικό. Μια ματιά στο Γερμανικό εκπαιδευτικό σύστημα θα σε βοηθούσε.

13
ΕΠΑΛ/ΕΠΑΣ / Απ:
« στις: Οκτωβρίου 25, 2012, 10:05:32 pm »
Επίσης να πω ότι μπορούμε να ανοίξουμε άλλο forum γιατί ξεφεύγουμε από την αγωνία και την αναμονή μας για β' φάση!!!

14
     Μόνο που εμείς Green δε συζητάμε για τους νόμους. Ως εκπαιδευτικοί συζητάμε για την ουσία της παιδείας και δε συζητάμε διοικητικά. Δε μίλησα για τον τάδε. Αναφέρθηκα γενικά. Και δε μίλησα αυθαίρετα και και με προσωπική εμπάθεια (εύχομαι όχι και 'συ). Στηρίζομαι στη γνώση και την εμπειρία μου.
     Επιπρόσθετα, η πραγματική αξιοκρατική αξιολόγηση μπορεί ναι γίνει μόνο από εμάς τους ίδιους. Τους μάχιμους εκπαιδευτικούς εννοώ. Φαντάζομαι δεν εννοείς για αξιολόγηση από διορισμένους διευθυντές εκπαίδευσης, περιφερειάρχες, διευθυντές, υποδιευθυντές, σύμβουλους κ.ο.κ.
      Τέλος, πάλι πέρα από τους νόμους, μη θεωρείς ως δεδομένο ότι όλοι είμαστε υπέρ της κατάρτισης. Εγώ προσωπικά θέλω σχολεία (σε αυτά διοριζόμαστε ως μόνιμοι και αναπληρωτές και όχι σε ΙΕΚ). Σε αυτό είμαι κάθετος όταν μιλάμε για τις ευαίσθητες ηλικίες της εφηβίας. Για μεγαλύτερες ηλικίες; Είμαι επίσης υπέρ της γνώσης (θεωρία και πράξη εννοώ) και όχι της κατάρτισης. Μοιάζει με το: εργασία και όχι απασχόληση.

Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182792
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 716
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 620
Σύνολο: 622

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.045 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.