0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση Μόνο που εμείς Green δε συζητάμε για τους νόμους. Ως εκπαιδευτικοί συζητάμε για την ουσία της παιδείας και δε συζητάμε διοικητικά. Δε μίλησα για τον τάδε. Αναφέρθηκα γενικά. Και δε μίλησα αυθαίρετα και και με προσωπική εμπάθεια (εύχομαι όχι και 'συ). Στηρίζομαι στη γνώση και την εμπειρία μου. Δεν υπάρχει ουσία της Παιδείας όταν οι ΕΠΑΣ παρέχουν μόνο κατάρτιση και όχι εκπαίδευση και παρόλα αυτά δίνουν απολυτήριο Λυκείου. Η γνώση και η εμπειρία η δική σου ή του καθενός δεν αποτελεί τον γενικό κανόνα. ΠαράθεσηΕπιπρόσθετα, η πραγματική αξιοκρατική αξιολόγηση μπορεί ναι γίνει μόνο από εμάς τους ίδιους. Τους μάχιμους εκπαιδευτικούς εννοώ. Φαντάζομαι δεν εννοείς για αξιολόγηση από διορισμένους διευθυντές εκπαίδευσης, περιφερειάρχες, διευθυντές, υποδιευθυντές, σύμβουλους κ.ο.κ. Εννοώ επιτέλους αξιλόγηση του τι κάνει ο καθένας μέσα σε μία τάξη. Το πως θα γίνει είναι ένα άλλο θέμα.
Μόνο που εμείς Green δε συζητάμε για τους νόμους. Ως εκπαιδευτικοί συζητάμε για την ουσία της παιδείας και δε συζητάμε διοικητικά. Δε μίλησα για τον τάδε. Αναφέρθηκα γενικά. Και δε μίλησα αυθαίρετα και και με προσωπική εμπάθεια (εύχομαι όχι και 'συ). Στηρίζομαι στη γνώση και την εμπειρία μου.
Επιπρόσθετα, η πραγματική αξιοκρατική αξιολόγηση μπορεί ναι γίνει μόνο από εμάς τους ίδιους. Τους μάχιμους εκπαιδευτικούς εννοώ. Φαντάζομαι δεν εννοείς για αξιολόγηση από διορισμένους διευθυντές εκπαίδευσης, περιφερειάρχες, διευθυντές, υποδιευθυντές, σύμβουλους κ.ο.κ.
Τι εννοείς αρνιόντουσαν Green; Δεν είσαι εκπαιδευτικός;
Το σχεδιαζόμενο μοντέλο σήμερα είναι η κατάληξη στην οποία θα στριμώξουν με τους ζόρι τους εκπαιδευτικούς επειδή ακριβώς τόσα χρόνια αρνιόντουσαν να συζητήσουν σοβαρά για την αξιολόγηση τους.
Μην κινδυνολογούμε αλλά να αντισταθούμε στην υποβάθμιση της ζωής μας, εργασιακής και μη. Ποτέ δεν είναι αργά.