Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - habanero

Σελίδες: 123 ... 18
1
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!Κι εγώ αυτό της είπα, ότι είναι σαν να ξοδεύει την ενέργειά του. Της έλεγα βέβαια, ότι δεν έχει τη σημασία του φανερώνομαι το αναλίσκομαι, αλλά δεν μπορούσε να το δεχτεί και με προβλημάτισε :-)

2
Κι εγώ ορισμό και παραδείγματα σκέφτηκα. Ωστόσο , κατάλαβα ότι θα γίνει χαμός πάλι με αυτή την ερώτηση ;D :o

3
Παιδιά, μια μαθήτριά μου, με πολύ καλό επίπεδο και επιμελής, έγραψε ως συνώνυμο του αναλίσκεται, το ρήμα "φανερώνεται" επειδή, όπως μου είπε όταν τη ρώτησα, ταίριαζε με τα συμφραζόμενα του κειμένου. Η λέξη αναλίσκεται, έχει τέτοια σημασία στο κείμενο?  :-X :-[ Εμένα δεν μου ταιριάζει...

Α!Και κάτι άλλο :Φοβάται μήπως το ότι έκανε αναφορά σε φασισμό της στερήσει μονάδες αν "πέσει" σε Χρυσαυγίτη βαθμολογητή! Δεν μπορούμε να το ξέρουμε αυτό, ε? :o Εγώ πάντως της είπα ότι αν το στήριξε, επαρκώς, είναι μια χαρά!!!

4
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Μαΐου 15, 2014, 01:22:10 am »
Αχ παιδιά πείτε μου για το

5
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιανουαρίου 23, 2014, 04:18:58 pm »
Ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση:-)

6
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιανουαρίου 23, 2014, 12:17:13 pm »
Κανείς?Μήπως το βιβλίο "Κοινός νους" ή το "θηρεύοντας το λόγο" ταιριάζουν στην περίπτωση δυνατών μαθητών?Αντε καλέ πείτε μου ;D

7
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιανουαρίου 22, 2014, 11:50:05 pm »
Γεια σας συνάδελφοι!Θα μπορρούσατε να μου προτείνετε ένα βοήθημα με κριτήρια απαιτητικά κρτιτήρια αξιολόγησης για τη γ' λυκείου? Μέχρι στιγμής, δουλεύω κυρίως με Ζήτη, τον εκδοτικό όμιλο συγγραφέων καθηγητών, και τις ερωτήσεις κ.ε.ε. Χρειάζομαι κάτι δυσκολο για κάποιους  πολύ καλούς μαθητές μου .Σας ευχαριστωωὠ :D :-* ;D :-*!!!

8
Σωστά απέδωσα λοιπόν μεταφυσική χροιά στο απόφθευγμα... :-\ Ευχαριστώ για τη βοήθεια. Είχα διαβάσει κάποια πράγματα κι εγώ από αυτή τη σελίδα καθώς έψαχνα και πριν θέσω εδώ το ερώτημα,αλλά ανρωτιόμουν μήπως υπάρχει κάποιο βιβλίο με ερμηνεία της "Ασκητικής" όπου γίνεται παρόμοια αναφορά.Ευχαριστώ πολύ  :)

9
 Παιδιά, θα μπορούσατε α με παραπέμψετε σε βιβλιογραφία για την ανάλυση της φράσης αυτής που είναι στην επιτύμβια πλάκα στον τάφο του Καζαντζάκη? Θέλω να επιβεβαιώσω ότι έχει μεταφυσικό χαρακτηρα. Είχα μία συζήτηση όπου ο συνομιλητής υποστήριζε ότι η φράση σχετίζεται μόνο με τον παράγοντα τύχη. Να μη βασιζόμαστε στην τύχη, έλεγε, αλλά "Συν Αθηνα και χείρα κίνει" .Εξέφρασα την άποψή μου ότι το απόφθευγμα στον τάφο, έχει μεταφυσικό περιεχόμενο. (Δεν ελπίζω π.χ ότι θα έχω μεταθάνατον ζωή, ή ό,τι θα με σώσει κάποια ανώτερη δύναμη, έτσι δεν έχω και το φόβο της αμαρτίας, της τιμωρίας κ.τ.λ άρα είμαι ελεύθερος από την καταπίεση τέτοιων ιδεών που  με γεμίζουν ενοχές και με κρατούν δέσμιο). Υπάρχει συγκεκριμένη ανάλυση της φράσης?

10
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Νοεμβρίου 28, 2013, 04:04:20 pm »
Το άγχος δεν είναι σήμερα η αγωνία για την απόκτηση περισσότερων πραγμάτων, όσο η δυσφορία επειδή κάτι μας λείπει. Πάντα υπάρχει κάτι που μας λείπει για να ηρεμήσουμε· κάτι παραπάνω που ξεφεύγει από τις δυνατότητές μας και ενίοτε από τη φαντασία μας. Κάτι που συχνά είναι απροσδιόριστο και σχεδόν ανέφικτο. Κάποια στιγμή αισθανόμαστε να το πλησιάζουμε και σχεδόν να το αγκαλιάζουμε, αλλά μια στιγμή αργότερα, μόλις που έχουμε νιώσει λίγη ανακούφιση, το ηρεμιστικό έχει πετάξει. Από στόχο σε στόχο, βυθιζόμαστε στο άγχος. Το άγχος γίνεται μια οδυνηρή συνήθεια, που το αίτιό της μας διαφεύγει.
 Είναι έγκυρο το επιχείρημα της παραγράφου? Θεωρώ ότι δεν είναι  καθώς το συμπέρασμα δεν προκύπτει με λογική αναγκαιότητα από τις προκείμενες. Το βοήθημα όμως από όπου πήρα το κείμενο, δίνει ως απάντηση ότι είναι έγκυρο.Εσείς τι λέτε?

11
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Οκτωβρίου 31, 2013, 03:16:22 pm »
Μάλλον για να μπερδέψει τους φροντιστές!Αλλά δεν μασάμε!!! ;D Σίγουρα ο σύνδεσμος "αλλά" εκφράζει αντίθεση, αλλά μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε και προσθετικά, χωρίς στην προηγούμενη πρόταση να υπάρχει το όχι μόνο?

Σκεφτόμουν ότι τουλάχιστον εσύ θα απαντούσες :)

12
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Οκτωβρίου 31, 2013, 03:01:35 pm »
Να ρωτήσω κι εγώ κάτι: Στην πρόταση "Θα μπορούσε να γίνει αναφορά στον παιδευτικό χαρακτήρα της τέχνης, στον ψυχοπαιδαγωγικό της ρόλο και στη διαθεματικότητα", είναι σωστό, αν αντί για το σύνδεσμο "και", χρησιμοποιήσουμε το "αλλά και"? Θεωρούσα ότι για να βάλουμε τον αλλά πριν τον και, θα έπρεπε να έχουμε στην προηγούμεμη πρόταση, το "όχι μόνο".Μια μαθήτριά μου όμως, χρησιμοποιεί πάντα τον "και", μαζί με το σύνδεσμο "αλλά"

13
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Οκτωβρίου 31, 2013, 02:56:25 pm »
Θα μπορούσε να γίνει αναφορά στην παιδευτική λειτουργία της τέχνης, στον ψυχοπαιδαγωγικό της ρόλο και στη διαθεματικότητα. :)


14
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Οκτωβρίου 29, 2013, 09:39:24 pm »
Ευχαριστώ παιδιά!

Σελίδες: 123 ... 18

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182514
  • Σύνολο θεμάτων: 19472
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 540
Σύνολο: 546

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.043 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.