Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - kelkri

Σελίδες: 123 ... 5
1
Κανένας δεν είναι υπέρ του ντου και της αναταραχής.
Αλλά την αναταραχή την προκαλεί η κυβέρνηση, απολύοντας 10.000 δημόσιους+1000 ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς.
Η αναταραχή λοιπόν μετά από μια τέτοια πράξη της κυβέρνησης θεωρείται δεδομένη.
Την λύση την έχει η κυβέρνηση στα χέρια της.
Αν ως νέος ιερέας του θεού ήλιου, θελήσει να σφάξει 11.000 αζτέκους για να συνεχίσει ο θεός ήλιος να γυρίζει, και όσο και αν έχει καταφέρει να κοροϊδέψει την κοινή γνώμη για αυτή την αναγκαιότητα της θυσίας,  είναι πάντα πιθανό και αναμενόμενο οι αζτέκοι να αντιδράσουν.

2
Το πλεονέκτημα των εκπαιδευτικών όμως είναι ότι μια κατάληψη ενός μόνο κέντρου για μια μόνο ώρα αρκεί να τινάξει τις πανελλήνιες στον αέρα.

Για μια φορά, σίγουρα ναι.
Την επόμενη φορά όμως δεν θα υπάρχει αιφνιδιασμός.
Δεν ξέρω αν είναι πραγματικά ανέφικτο να φυλαχθούν τα εξεταστικά κέντρα και τι είδους κινητοποίηση μπορούν να κάνουν, αν το θελήσουν. Εξαρτάται από το πόσο πολύ θέλουν να εφαρμόσουν το συγκεκριμένο μέτρο.

Δεν είναι δύσκολο να φυλαχθούν τα εξεταστικά κέντρα.
Θα περάσει η αστυνομία από βραδύς, θα ελέγξει τους χώρους για ύποπτα αντικείμενα, θα βάλουν την κόκκινη κορδέλα της αστυνομίας, θα βάλουν βραδινές σκοπιές, θα βάλουν στην είσοδο των μαθητών ανιχνευτή μετάλλων, θα παρατάξουν και περιμετρικά κλούβες, και μετά οι εξετάσεις θα διεξαχθούν ομαλά.

Δουλευόμαστε; ;D

3
Ναι αλλά το πρακτικό ότι δεν έχουν απουσίες οι μαθητές και μπορούν να δώσουν εξετάσεις είχε υπογραφεί.
Εκεί θα πατήσουμε εμείς.

Και πώς και για πόσο θα αποφεύγεις να το υπογράψεις; Με συνεχόμενη μη αποδεικνυόμενη ασθένεια; Με απεργία που θα χαρακτηριστεί καταχρηστική;


Αν γίνει επιστράτευση, τότε πράγματι η μόνη απάντηση που έχουν οι εκπαιδευτικοί είναι η κατάληψη εξεταστικών κέντρων.
Το πλεονέκτημα των εκπαιδευτικών όμως είναι ότι μια κατάληψη ενός μόνο κέντρου για μια μόνο ώρα αρκεί να τινάξει τις πανελλήνιες στον αέρα. Και ας μην ξεχνάμε ότι μέσα σε κάθε εξεταστικό κέντρο θα βρίσκονται μέσα επιστρατευμένοι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι ως φιλικά προσκείμενοι στην απεργία μπορούν να ανοίξουν στα κρυφά την πίσω πόρτα του εξεταστικού κέντρου για να γίνει η κατάληψη (από άλλους βέβαια), χωρίς να το πάρουν είδηση οι αστυνομικοί που πολιορκούν το κτίριο.

Δεν είναι τόσο εύκολα τα πράγματα για την κυβέρνηση. Και αν νομίζει η κυβέρνηση ότι με μια επιστράτευση θα λύσει το πρόβλημά της, είναι μάλλον γελασμένη. Υπάρχουν χιλιάδες απελπισμένων ανθρώπων που δεν έχουν τίποτα να χάσουν, των οποίων η οργή ξεχειλίζει.

4
Εγώ πάντως θυμάμαι τις πανελλήνιες του 1988, γιατί έδινε εξετάσεις η αδελφή μου. Οι καθηγητές έκαναν απεργία διαρκείας. Τα νεύρα των παιδιών είχαν γίνει κρόσια λόγω των συνεχών αναβολών και του καύσωνα (τότε δεν υπήρχαν και τα air condition στα σπίτια). Τελικά, περί τα μέσα Ιουλίου η απεργία κρίθηκε παράνομη, οι καθηγητές επιστρατεύτηκαν για τις πανελλήνιες και οι ενδοσχολικές εξετάσεις του Λυκείου δεν έγιναν ποτέ με σχετική απόφαση.

Ναι αλλά το πρακτικό ότι δεν έχουν απουσίες οι μαθητές και μπορούν να δώσουν εξετάσεις είχε το 1988 υπογραφεί.
Εκεί θα πατήσουμε εμείς. Δεν πρέπει να υπογραφεί το πρακτικό με την επάρκεια φοίτησης πάση θυσία.

Θυμάμαι επίσης τον πρώτο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ για τους εκπαιδευτικούς το 1998 όπου παρά το γενικό χαμό που περιελάμβανε και  ρίψη δακρυγόνων έξω από τα εξεταστικά κέντρα, ο διαγωνισμός έγινε.

Τι σχέση έχει ο ΑΣΕΠ με τις πανελλήνιες;  Ίδια είναι σε αριθμό τα εξεταστικά κέντρα; Ίδιες είναι οι συνθήκες του 1998 ή του 1988 με σήμερα; Σήμερα μιλάμε για εξόντωση και πείνα, όχι απλά ανεργία.

Λες να πέφτουν δακρυγόνα και μέσα τα παιδιά να γράφουν εξετάσεις; Αντιλαμβάνεσαι πόσο μεγάλη κινητοποίηση της αστυνομίας θα χρειαστεί αν οι καθηγητές αποφασίσουν να αντιδράσουν στην επιστράτευση με καταλήψεις σε τυχαία μη φυλασσόμενα εξεταστικά κέντρα; Αντιλαμβάνεσαι ότι έστω και ένα εξεταστικό κέντρο να "πέσει" έστω και για μια ώρα, οι πανελλήνιες ακυρώνονται;

5
Εμείς έχουμε εμπιστοσύνη ο ένας στον άλλο;
Θέλουμε να κάνουμε κάτι όλοι μαζί για το καλό όλων μας;
Ή θέλουμε "ήρωες" που "θα βγάλουν το φίδι από την τρύπα";


Στο ξαναλέω γιατί δεν το κατάλαβες.

Πριν τους "ήρωες", πρέπει να παρθεί απόφαση για "πόλεμο".
Και την απόφαση αυτή θα την πάρουν οι "θεατές", και αυτό δεν τους στοιχίζει πραγματικά τίποτα.

Ας καταλάβουν λοιπόν πρώτα οι "θεατές" ότι από την δικιά τους πραγματικά ανώδυνη πράξη της ψηφοφορίας στις συνελεύσεις εξαρτάται ο "πόλεμος", ας ξεκινήσει ο "πόλεμος", και μετά βλέπουμε και συζητάμε για τους "ήρωες".

Αν οι "θεατές" δεν αποφασίσουν να ξεκινήσει ο "πόλεμος", ούτε καν την ελπίδα των "ηρώων" δεν θα έχουμε. Το "φίδι" θα μας φάει αμάσητους.

6

Αν είσαι και εσύ της σχολής όλοι μαζί απεργία για να κάνουμε την κυβέρνηση πιο πλούσια, ευχαριστώ δεν θα πάρω.
Άλλο το όλοι στο αγώνα, και άλλο το όλοι ταυτόχρονα στον αγώνα.
Να απεργήσουν και να δράσουν όσοι κάνουν ζημιά στην κυβέρνηση, και μάλιστα εκ περιτροπής, όχι όλοι μαζί.
Όσοι προτείνουν κατά μέτωπο επίθεση, εξυπηρετούν τους ύπουλους σχεδιασμούς των πουλημένων συνδικαλιστών που στοχεύουν όχι στην επιτυχία της απεργίας αλλά στην οικονομική μας εξόντωση.

Συμφωνώ ότι η αποτελεσματικότητα μια δράσης θέλει σχεδιασμό.
Όταν πρόκειται, όμως, για ομάδα ανθρώπων θέλει πρώτα εμπιστοσύνη ο ένας στον άλλο.
Ότι δεν θα τους πουλήσουν οι άλλοι την ώρα που θα έρθει η σειρά τους.

Το έχουμε αυτό;
Ποιός εμπιστεύεται όλους τους συναδέλφους του;
Του έχουν δώσει τέτοια δείγματα γραφής;

Ζητάμε αξιολόγηση (Έχει ειπωθεί και αυτό σε αυτό το νήμα).
Γιατί; Γιατί νομίζουμε ότι οι άλλοι "κάνουν στραβά τη δουλειά τους".
Και ποιός μας λέει ότι αυτοί που θα μας αξιολογήσουν θα βρουν την δικιά μας δουλειά σωστή;
Δεν είναι θέμα ανθρώπων;

Φυσικά και είναι θέμα ανθρώπων και σχεδιασμού, για να πετύχει η απεργία.

Γιαυτό και ο σχεδιασμός θα πρέπει να είναι τέτοιος ώστε να μην απαιτεί μαζική συμμετοχή και απόλυτη εμπιστοσύνη, αλλά να μπορούμε με μεμονωμένες κινήσεις κάποιων "ηρώων" να πετυχαίνουμε το σκοπό της απεργίας.

Οι πολλοί το μόνο που χρειάζεται είναι να δείξουν εμπιστοσύνη στους "ήρωες". Και αυτό μπορούν να το κάνουν χωρίς κανένα ουσιαστικά προσωπικό κόστος, απλά κάνοντας ένα πολύ απλό και ανώδυνο πράγμα, να εκφραστούν με την ψήφο τους. Έτσι ώστε να προκηρυχθεί τελικά η απεργία και να απελευθερωθούν οι δυνάμεις αυτές των "ηρώων".

Γιατί κακά τα ψέματα, αν δεν προκηρυχθεί ο "πόλεμος", πως θα ξεχωρίσουν οι "ήρωες";

7

ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΠΕΡΓΙΑ διήμερη κ όχι ασθένεια! Σημασία έχουν οι συγκεκριμένες μέρες κ ο αιφνιδιασμός...

Η ξαφνική ασθένεια κατά την υπογραφή του πρακτικού φοίτησης είναι για την (πιθανή) περίπτωση που οι συνδικαλιστές μας πουλήσουν.
Και δεν χρειάζεται όλα τα σχολεία να πετύχουν αυτήν την συντονισμένη αρρώστια. Ένα μόνο σχολείο να μην βγάλει πρακτικό πανελλαδικά, οι πανελλήνιες αναβάλλονται.

8

Υπάρχει και η ασθένεια της μιας ημέρας. Τελευταία μέρα, να μας πιάσει όλους πονοκέφαλος και να μην πάει κανείς στην υπηρεσία του.

Καλά, πλάκα κάνεις;
Να μιλάμε σοβαρά.
Αν θέλουμε αποτέλεσμα πρέπει να είμαστε όλοι μαζί στον αγώνα.

Βέβαια, το πρόβλημα του κλάδου μας είναι ότι ο καθείς είναι αλλού και ο καθένας έχει τις άκρες του (ή αυτές που νομίζει ότι θα έχει για πάντα).

Για αυτό είμαστε διασπασμένοι και επαφίουμε τις ελπίδες μας στους άλλους που θα βγάλουν το φίδι από την τρύπα.

Πρώτα πρέπει να είμαστε όλοι μαζί και μετά τα υπόλοιπα.

Αν είσαι και εσύ της σχολής όλοι μαζί απεργία για να κάνουμε την κυβέρνηση πιο πλούσια, ευχαριστώ δεν θα πάρω.
Άλλο το όλοι στο αγώνα, και άλλο το όλοι ταυτόχρονα στον αγώνα.
Να απεργήσουν και να δράσουν όσοι κάνουν ζημιά στην κυβέρνηση, και μάλιστα εκ περιτροπής, όχι όλοι μαζί.
Όσοι προτείνουν κατά μέτωπο επίθεση, εξυπηρετούν τους ύπουλους σχεδιασμούς των πουλημένων συνδικαλιστών που στοχεύουν όχι στην επιτυχία της απεργίας αλλά στην οικονομική μας εξόντωση.

9


Συνάδελφοι, μην υπογράψετε πρακτικό με επαρκή φοίτηση.
Έτσι οι πανελλήνιες δεν μπορούν να ξεκινήσουν.


Αν βρισκόμαστε σε απεργία εκείνες τις ημέρες, φυσικά και δεν θα υπογραφούν τα σχετικά πρακτικά ( αν και έχω την αίσθηση ότι οι μαθητές μπορούν να συμμετέχουν σε Πανελλήνιες πριν τον χαρακτηρισμό της φοίτησης, μέσω απόφασης του Υπουργείου - αυτό θέλει ψάξιμο).

όχι βέβαια. τίποτα δεν μπορεί να κάνει το υπουργείο.
Μαθητής που έχει μείνει από απουσίες δεν μπορεί να συμμετέχει στις πανελλήνιες.
Και αν έχει μείνει ή όχι από απουσίες, μόνο ο σύλλογος το πιστοποιεί.

Αν αρρωστήσουμε λοιπόν όλοι συντονισμένα τελευταία μέρα που υπογράφεται το πρακτικό, τότε πανελλήνιες δεν γίνονται.
Και δεν χρειάζεται όλα τα σχολεία να πετύχουν αυτήν την συντονισμένη αρρώστια. Ένα μόνο σχολείο να μην βγάλει πρακτικό πανελλαδικά, οι πανελλήνιες αναβάλλονται.

10
Π.∆. 60/2006 ΦΕΚ 65 τ. Α΄
Άρθρο 35
Χαρακτηρισμός φοίτησης και συνέπειες στην προαγωγή και απόλυση μαθη-
τών
1. Η φοίτηση όλων των μαθητών των Ενιαίων Λυκείων χαρακτηρίζεται
με πράξη του Συλλόγου των διδασκόντων καθηγητών την ημέρα που λήγουν
τα μαθήματα ως επαρκής ή ανεπαρκής,
με βάση το σύνολο των απουσιών που
σημειώθηκαν κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους, σε συνδυασμό με την ε-
τήσια προφορική επίδοση σε όλα τα μαθήματα.

Αν κ το είχα αναφέρει κ παλιότερα, αναρωτιέμαι κατά πόσο μπορεί η απεργία την κρίσιμη αυτή μέρα κ τις δύο επόμενες μέχρι την Παρασκευή που αρχίζουν οι Πανελλαδικές(ώστε να μην βλάπτεται οικονομικά ο καθένας μας, όπως από μια απεργία που θα διαρκούσε όσο οι πανελλαδικές)να αναστείλει τη συμμετοχή των μαθητών σε αυτές( αφού δε θα έχει κριθεί η φοίτηση ως επαρκής), να κάνει κατανοητό σε υποκριτές δημοσιογράφους κ κοινή γνώμη πόσο σημαντικά είναι κ τα άλλα καθήκοντά μας εκτός διδασκαλίας(απουσίες, πρακτικά συλλόγων, παράδοση βαθμολογίας, συνεδριάσεις συλλόγου ...) που αφορούν κ το ωράριό μας, ενώ τέλος είναι αντίδραση που λειτουργεί αιφνιδιαστικά όπως το υπουργείο μας έπραξε ανακοινώνοντας τα μέτρα πριν τις διακοπές του Πάσχα;;

είναι πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση, και θα σου συνιστούσα να την επαναλαμβάνεις αυτούσια όσο κάποιοι εδώ μέσα συνεχίζουν να επαναλαμβάνουν και αυτοί τα ίδια και τα ίδια.

Συνάδελφοι, μην υπογράψετε πρακτικό με επαρκή φοίτηση.
Έτσι οι πανελλήνιες δεν μπορούν να ξεκινήσουν.


Αν βρισκόμαστε σε απεργία εκείνες τις ημέρες, φυσικά και δεν θα υπογραφούν τα σχετικά πρακτικά.
Αν πάλι δεν βρισκόμαστε σε απεργία, το να μην υπογράψουμε τα πρακτικά αποτελεί παράβαση καθήκοντος.

Υπάρχει και η ασθένεια της μιας ημέρας. Τελευταία μέρα, να μας πιάσει όλους πονοκέφαλος και να μην πάει κανείς στην υπηρεσία του.

11
Π.∆. 60/2006 ΦΕΚ 65 τ. Α΄
Άρθρο 35
Χαρακτηρισμός φοίτησης και συνέπειες στην προαγωγή και απόλυση μαθη-
τών
1. Η φοίτηση όλων των μαθητών των Ενιαίων Λυκείων χαρακτηρίζεται
με πράξη του Συλλόγου των διδασκόντων καθηγητών την ημέρα που λήγουν
τα μαθήματα ως επαρκής ή ανεπαρκής,
με βάση το σύνολο των απουσιών που
σημειώθηκαν κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους, σε συνδυασμό με την ε-
τήσια προφορική επίδοση σε όλα τα μαθήματα.

Αν κ το είχα αναφέρει κ παλιότερα, αναρωτιέμαι κατά πόσο μπορεί η απεργία την κρίσιμη αυτή μέρα κ τις δύο επόμενες μέχρι την Παρασκευή που αρχίζουν οι Πανελλαδικές(ώστε να μην βλάπτεται οικονομικά ο καθένας μας, όπως από μια απεργία που θα διαρκούσε όσο οι πανελλαδικές)να αναστείλει τη συμμετοχή των μαθητών σε αυτές( αφού δε θα έχει κριθεί η φοίτηση ως επαρκής), να κάνει κατανοητό σε υποκριτές δημοσιογράφους κ κοινή γνώμη πόσο σημαντικά είναι κ τα άλλα καθήκοντά μας εκτός διδασκαλίας(απουσίες, πρακτικά συλλόγων, παράδοση βαθμολογίας, συνεδριάσεις συλλόγου ...) που αφορούν κ το ωράριό μας, ενώ τέλος είναι αντίδραση που λειτουργεί αιφνιδιαστικά όπως το υπουργείο μας έπραξε ανακοινώνοντας τα μέτρα πριν τις διακοπές του Πάσχα;;

είναι πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση, και θα σου συνιστούσα να την επαναλαμβάνεις αυτούσια όσο κάποιοι εδώ μέσα συνεχίζουν να επαναλαμβάνουν και αυτοί τα ίδια και τα ίδια.

Συνάδελφοι, μην υπογράψετε πρακτικό με επαρκή φοίτηση.
Έτσι οι πανελλήνιες δεν μπορούν να ξεκινήσουν.

12
Ξεφεύγουμε από το θέμα (κλασικά), αλλά ας τα μεταφέρουν μετά στις προτάσεις για το φόρουμ. Δηλαδή να μπει σε κάθε μήνυμα Like - Dislike όπως π.χ. στο youtube?  ;D

δεν υπάρχει μόνο το Like-dislike.
υπάρχουν και άλλα κριτήρια, όπως το off-topic, το funny, το troll, το crap.

ο κάθε αναγνώστης έχει την δυνατότητα να φιλτράρει όπως επιθυμεί και να δει όλα τα μηνύματα, το προεπιλεγμένο φίλτρο όμως εξαφανίζει όσα δεν πιάνουν την βάση ή είναι χαρακτηρισμένα.

13
Όποιος θέλει να αξιολογεί απόψεις σε ένα φόρουμ, ας αγοράσει το φόρουμ, ας το ελέγχει κι ας βάλει αλγόριθμο αξιολόγησης (αν μείνει κανένας να γράφει μετά δηλαδή).

Δεν υπάρχει αλγόριθμος αξιολόγησης, οι απόψεις σε αυτά τα φόρουμ κρίνονται από τους αναγνώστες.
Σε τέτοια φόρουμ μιλάνε δεκάδες χιλιάδες άτομα, μιας και η αξιολόγηση μηνυμάτων είναι ο μοναδικός τρόπος για να λειτουργήσει ένα φόρουμ με πολύ κόσμο.

14
νομιζω οτι ο εξοβελισμος αποψεων απο ενα forum και δη εκπαιδευτικο δεν ειναι πρεπον...με ποια λογικη κατηγορειται καποιος οτι κανει προπαγανδα εναντιον της απεργιας ενω η πλειοψηφια των μηνυματων παει να μας πεισει οτι ειναι εθνικη καταστροφη το να μην κανουμε απεργια , να αποκλεισουμε εξεταστικα κεντρα  κτλ ...αυτο θεωρειται δηλαδη οτι ικανοποιει την αναγκη μας για ενημερωση και δεν ειναι προπαγανδα;

Δεν μιλάμε για εξοβελισμό απόψεων.
Μιλάμε για ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ απόψεων.

Υπάρχει η τεχνική δυνατότητα σε διάφορα φόρουμ, να κρίνονται οι απαντήσεις από τους αναγνώστες για την ποιότητά τους, και όσες αξιολογούνται με κακό βαθμό να κρύβονται από τον μέσο αναγνώστη, χωρίς βέβαια να εξαφανίζονται.

Σελίδες: 123 ... 5

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160962
  • Σύνολο θεμάτων: 19226
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 27
Επισκέπτες: 466
Σύνολο: 493

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.077 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.