1
Ιδιωτικά σχολεία / Απ: Μοντεσσοριανά Σχολεία
« στις: Μαΐου 14, 2013, 12:57:45 pm »
Καλημέρα σε όλους.
Λυπάμαι που είδα τόσο αργά την ανάρτηση. Είμαι νέο μέλος και έχω εκπαιδευτεί στο μοντεσσοριανό σύστημα για την ηλικία των τριών έως έξη ετών.
Υπάρχει επίσημος φορέας στην Ελλάδα, που παρέχει και πτυχίο πλέον A.M.I. αναγνωρισμένο σε όλες τις χώρες του εξωτερικού εκτός φυσικά από την Ελλάδα!
Παράλληλα γίνονται συνεχώς ημερίδες τόσο στην Αθήνα, όσο και στην Θεσσαλονίκη με συνεχείς παρουσιάσεις του υλικού (μάλιστα τα μαθηματικά θα παρουσιαστούν ξανά την Κυριακή 2 Ιουνίου σε μια εξάωρη ημερίδα), ενώ οργανώνεται για πρώτη φορά και μια μικρή εκπαίδευση - τριών εβδομάδων - για το πως δουλεύεται το υλικό στο δημοτικό.
Άσχετα με το αν ένα σχολείο είναι μοντεσσοριανό ή συμβατικό η αξία του εποπτικού υλικού είναι αδιαμφισβήτητη.
Η δυσκολία στο πως να το χρησιμοποιήσει κανείς καλύπτεται πλεον σε μεγάλο βαθμό μέσα από όλα αυτά που οργανώνονται και κυρίως τον τελευταίο χρόνο.
Το πως θα προμηθευτεί κανείς το υλικό είναι και αυτό εύκολο και σχετικά οικονομικό, μιας και υπάρχει πλέον κατάστημα πώλησης του εποπτικού υλικού στην Αθήνα και ηλεκτρονικό κατάστημα, που παρουσιάζονται οδηγίες για την χρήση του υλικού, αλλά και τρόποι για να κατασκευάσει κανείς μόνος του το δικό του εποπτικό υλικό.
Η σελίδα σ` αυτές τις ενότητες είναι ακόμη στα σπάργανα, αλλά από όσο γνωρίζω, σύντομα θα είναι εμπλουτισμένη με περισσότερες πληροφορίες
Για όλα αυτά όποιος ενδιαφέρεται για διευθύνσεις, πληροφορίες (μιας και είναι διαφορετικά πρόσωπα και φορείς που τα οργανώνουν), ας μου στείλει μήνυμα.
Σχετικά τώρα με τις αρνητικές εμπειρίες όσων έχουν έρθει σε επαφή με ''μοντεσσοριανά'' σχολεία.
Η δική μου εμπειρία είναι τελείως διαφορετική, έχοντας γνωρίσει πολύ αξιόλογους ανθρώπους στο χώρο, τόσο από πλευράς διεύθυνσης, όσο και από πλευράς εκπαιδευτικών.
Δυστυχώς την χρήση του ονόματος μοντεσσόρι μπορεί να την κάνει οποιοσδήποτε και η ίδια η μέθοδος απευθύνεται σε έμψυχο δυναμικό και αφορά την κατανόηση αυτού που την εφαρμόζει. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ένας παιδαγωγός ή ένας ιδιοκτήτης ιδιωτικού σχολείου δεν είναι πάντα ο καλύτερος εκφραστής της μεθόδου.
Λυπάμαι που είδα τόσο αργά την ανάρτηση. Είμαι νέο μέλος και έχω εκπαιδευτεί στο μοντεσσοριανό σύστημα για την ηλικία των τριών έως έξη ετών.
Υπάρχει επίσημος φορέας στην Ελλάδα, που παρέχει και πτυχίο πλέον A.M.I. αναγνωρισμένο σε όλες τις χώρες του εξωτερικού εκτός φυσικά από την Ελλάδα!
Παράλληλα γίνονται συνεχώς ημερίδες τόσο στην Αθήνα, όσο και στην Θεσσαλονίκη με συνεχείς παρουσιάσεις του υλικού (μάλιστα τα μαθηματικά θα παρουσιαστούν ξανά την Κυριακή 2 Ιουνίου σε μια εξάωρη ημερίδα), ενώ οργανώνεται για πρώτη φορά και μια μικρή εκπαίδευση - τριών εβδομάδων - για το πως δουλεύεται το υλικό στο δημοτικό.
Άσχετα με το αν ένα σχολείο είναι μοντεσσοριανό ή συμβατικό η αξία του εποπτικού υλικού είναι αδιαμφισβήτητη.
Η δυσκολία στο πως να το χρησιμοποιήσει κανείς καλύπτεται πλεον σε μεγάλο βαθμό μέσα από όλα αυτά που οργανώνονται και κυρίως τον τελευταίο χρόνο.
Το πως θα προμηθευτεί κανείς το υλικό είναι και αυτό εύκολο και σχετικά οικονομικό, μιας και υπάρχει πλέον κατάστημα πώλησης του εποπτικού υλικού στην Αθήνα και ηλεκτρονικό κατάστημα, που παρουσιάζονται οδηγίες για την χρήση του υλικού, αλλά και τρόποι για να κατασκευάσει κανείς μόνος του το δικό του εποπτικό υλικό.
Η σελίδα σ` αυτές τις ενότητες είναι ακόμη στα σπάργανα, αλλά από όσο γνωρίζω, σύντομα θα είναι εμπλουτισμένη με περισσότερες πληροφορίες
Για όλα αυτά όποιος ενδιαφέρεται για διευθύνσεις, πληροφορίες (μιας και είναι διαφορετικά πρόσωπα και φορείς που τα οργανώνουν), ας μου στείλει μήνυμα.
Σχετικά τώρα με τις αρνητικές εμπειρίες όσων έχουν έρθει σε επαφή με ''μοντεσσοριανά'' σχολεία.
Η δική μου εμπειρία είναι τελείως διαφορετική, έχοντας γνωρίσει πολύ αξιόλογους ανθρώπους στο χώρο, τόσο από πλευράς διεύθυνσης, όσο και από πλευράς εκπαιδευτικών.
Δυστυχώς την χρήση του ονόματος μοντεσσόρι μπορεί να την κάνει οποιοσδήποτε και η ίδια η μέθοδος απευθύνεται σε έμψυχο δυναμικό και αφορά την κατανόηση αυτού που την εφαρμόζει. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ένας παιδαγωγός ή ένας ιδιοκτήτης ιδιωτικού σχολείου δεν είναι πάντα ο καλύτερος εκφραστής της μεθόδου.