Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - blogtruman

Σελίδες: 1
1
Με αφορμή κάποια μηνύματα για την απεργία.. Διαβάζω και θλίβομαι!

Αν δεν κάνουμε απεργία διαρκείας και τώρα ήμαστε άξιοι της μοίρας μας και καλά κάνουν ότι μας κάνουν!

Τι άλλο περιμένεις συνάδελφε να σου συμβεί για να κάνεις κάτι? Υποχρεωτικά σε μεταθέτουν, υποχρεωτικά σε μετατάσουν, υποχρεωτικά σε κάνουν ότι θέλουν, σου μειώνουν το μισθό, σε αφήνουν με τα παιδιά να κάνεις μάθημα σε παγωμένες τάξεις, να είστε 30 στο τμήμα, να μην ξέρεις τι σου γίνεται μέχρι μέσα Σεπτέμβρη, να αλλάζουν το πρόγραμμα σπουδών κατά το δοκούν, να μετατρέπουν την παιδεία σε ότι τους βολεύει.. Δεν πήρες είδηση ότι γραφίτη στα φωτοτυπικά από του γονείς ζητάμε και για να πληρώσουν για πετρέλαιο θα κάνουμε έρανο σε λίγο.

Και εσείς γενναίοι συνάδελφοί μου, κατηγορείτε ο ένας τον άλλο για βύσματα, ότι δεν πιάνει εμένα, ότι δεν κάνει την δουλειά της η ΟΛΜΕ (βάλε εσύ υποψηφιότητα και καν'την), ότι διαφωνείς, ότι δεν σου φτάνουν τα χρήματα, ότι η γάτα σου πονάει το στομάχι της..  >:(

Του χρόνου δεν θα έχεις δουλειά να πληρώσεις το δάνειο που τώρα πληρώνεις (και για αυτό δεν απεργείς) δεν το σκέφτεσαι? ότι θα σε μετακομίσουν με την οικογένειά σου με υποχρεωτική μετάθεση δεν σε απασχολεί? ότι σε υποτιμούν και σε μειώνουν αποκαλώντας σε τεμπέλη και άλλα κοσμητικά δεν σε θίγει?  :o

Δικαιολογίες θα βρεις πολλές για να μην απεργήσεις! Ολοι σε ενοίκια ήμαστε 900χλμ μακρυά από το σπίτι μας, μια δόση κάπου όλοι έχουμε, ένα παιδί και μια οικογένεια πολλοί την έχουν. Ολοι έχουμε ανάγκη τα έχουμε τα χρήματα από την εργασία μας.. Ολοι στο ίδιο καζάνι ήμαστε.

Η μήπως δεν ήμαστε όλοι??

Μήπως εγώ είμαι σπίτι μου (δεν έχω παράπονω καλά είναι) και μήπως είμαι και με ΑΣΕΠ (δεν με απολύουν εμένα), μήπως είμαι πάνω από 12 χρόνια στην υπηρεσία (δεν με μεταθέτουν εμένα αυτά είναι για τους "μικρούς"), μήπως είμαι ΠΕ02 (που δεν πάθαμε και τίποτα από ωράριο(, μήπως έγώ δεν μπορώ για τους παραπάνω λόγους να απεργήσω;  :-\

Ξυπνάτε όσο δεν μιλάτε και του χρόνου από εσάς θα θυσιάσουν! Δείτε το πεζά όπως αυτοί. Ολα θέμα πίεσης είναι! Αν θέλετε να πιάσουν τα υπουργεία τους να βάλουν "ταξη" εκεί αντί να ασχολούνται με το εύκολο (διασπασμένο υπουργείο) πρέπει να αγωνισθούμε. Η ομάδα που δεν μιλάει θα τα λουστεί! Τόσο ΑΠΛΑ.

Υ.Γ. Οσο για τα λάθη της ΟΛΜΕ.. Σε κάθε πόλεμο οι στρατηγοί, αξιωματικοί μπορεί να κάνουν και κάποια λάθη (ή λάθη τα βλέπουν κάποιοι) δεν σημαίνει ότι οι στρατιώτες δεν πολεμάνε επειδή διαφωνούν! Τότε σίγουρα ο στρατός αυτός θα χάσει τη μάχη. Ο πιο μεγάλος κίνδυνος αποτυχίας ενός αγώνα είναι να μην τον δώσουμε

2
Τα καινά πλεονάσματα είναι προφανές ότι βγηκαν με γνώμονα να βολέψουν ανα νομό (το λιγότερο δυνατό ξεβόλεμα). Δεν είναι ούτε οι πραγματικοί πλεονάζοντες ούτε τα πραγματικά κενά, με διάθεση να βοηθηθεί ο πλεονάζον (λιγότεροι πλεονάζοντες περισσότερα κενά). Καλό είναι αυτό όχι κακό για τους εκπαιδευτικούς και για την υπηρεσία.

δεν υπάρχει 100% δικαιοσύνη. Ολα είναι θέμα υποκειμενικής ερμηνείας (και από πια μεριά είναι ο καθένα). Αν και με συνέφερε να κάνω αίτηση πανελλαδικά (εχώ πολλά μόρια και είμαι ΠΟΛΥ μακρυά από το σπίτι μου) θεωρώ ότι κάτι τέτοιο δεν μπορεί να γίνει τώρα στις υποχρεωτικές μετατάξεις (άλλο οι εθελοντικές όπως είχαν σχεδιαστεί που δε θίγονταν συνάδελφος αλλα επρόκειτο για νέες θέσεις μετάθεσης πρακτικά).

Δεν είναι δυνατόν με την απειλή της υποχρεωτικής μετάταξης ανα την Ελλάδα να ζητάμε να γίνουν με βάσει τα μόρια πανελλαδικά και όχι κατά νομό πρωτίστως! Πόσο μάλλον όταν θα σήμαινε σε 7 μέρες (1 Σεπ) να μετακομίσει κάποιος με όλη την οικογένειά του στην "νέα" θέση όπου να είναι..

ΘΑ είχε σαν αποτέλεσμα τα 12νησα να έρθουν Θεσνικη και η θεσνικη να πάει στα 12νησα! Ελεος! κάποτε ένας καθηγητής ΠΕ19 καλώς ή κακώς (καλώς) μπόρεσε και έπιασε μια θέση θεσνίκη προερχόμενος από νησιά. Στην θεσνικη σταμάτησε να παίρνει μόρια (λογικό). Παντρεύτηκε έκανε οικογένεια. Ένας άλλος πληροφορικός ΠΕ19 σε ένα νησί τον πέρασε σε μόρια αλλα εδώ και χρόνια δεν μπορεί να έρθει θεσνικη.. Τι να κάνουμε τώρα, να του φάει τη θέση του παλιού (γιατί για αυτό πρόκειται αν γίνουν πανελλαδικά ως πρώτο κριτήριο) γιατί έτσι τον βολεύει?


Υ.Γ.  Και σταματήστε την ιστορία με τα βύσματα... δεν είναι όλοι οι πλεονάζοντες βύσματα! Κάποιοι ακόμα και εκεί που είναι έκαναν αγώνα να πάρουν μετάθεση (πχ από νησί σε στεριά) και ας κατέστει αυτομάτως υπεράριθμοι εκεί που πήγαν.. Το πρόβλημα των βυσμάτων δεν μπορούμε να το λύσουμε τώρα δεν υπάρχουν αστερίσκοι στους νόμους για βύσματα και μη! (και νομίζω και ποτέ)

Υ.Γ2 Οι πρώτοι θα την γλυτώσουν κουτσά στραβά (πχ θα παραμείνουν στην εκπαίδευση). Οι δεύτεροι το 2014 τι θα κάνουν?

3
Οι χημικοι αντιδρούν με τον εκτοπισμο τους απο τη θετική κατεύθυνση και τον περιορισμό τους στους τομείς υγειας. Θα ηταν παραλογο να ζητουσαν να μην εξεταζεται η πληροφορικη για τους τομεις πληροφορικοης.
Ο εκτοπισμος της Χημειας ηταν και το πρωτο σενάριο για το οποιο αντέδρασαν οι Χημικοι. Οτι απο καποιους πηγε να εντοπιστεί πλήρως η Χημεια. Απο κει και περα διαφωνώ με την ανακοίνωση της Ενωσης Χημικών.
φίλε μου το λάθος των χημικών (δλδ κάποιων εκπροσώπων τους) είναι ότι τα έβαλαν με τους πληροφορικούς και τους αποκάλεσαν "συντεχνίες" (και άλλα γραφικά) ενώ το μόνο που έκαναν οι πληροφορικοί είναι να διαπραγματευτούν το αυτονόητο (παρουσία τους στο λύκειο). Από ότι κατάλαβα κάποιοι θα δίνουν και πληροφορική στις πανελλαδικές (όπως ΑΟΘ σήμερα?) και μένει και αυτό να το δούμε (παίζονται πολλά παιχνίδια με xls και αριθμούς βγαίνουν δεν βγαίνουν).

Η επίθεση είναι απαράδεκτη ειδικά σε ένα κλάδο (πληροφορική) που είναι εμφανές ότι θέλουν να τον αποδεσμευσουν από

4
57 σχολές αει/τει (το 1/5 ή 20%) έχει ως αντικείμενο πληροφορική/τηλεποικηνονίες. Αυτά τα παιδιά έπρεπε να διαγωνίζονται στην χημεία?
Εγώ κατάλαβα αυτά τα παιδιά θα μπορούν να δώσουν πληροφορική.. Ξαναδώθηκαν λοιπόν (δίκαια) ώρες στην Γ λυκείου στην πληροφορική

Με το παλιό ήταν 2+2 ίσως και +2 (6) τώρα.. 2. Επίσης  αφαιρέθηκαν 4 ώρες από β λυκείου (με τα τώρα δεδομένα) και στο Γυμνάσιο η πληροφορική αντί 2 που είχαν προαναγγείλει (από μονόωρο) ξαναέγινε σήμερα 1 ώρα! Δηλαδή ότι δίνουν στην Γ λυκείου το αφαιρούν από το γυμνάσιο και με το παραπάνω (-3)

Ποια συμφέροντα και άλλα συνωμοτικά βλέπουν οι συνάδελφοι της Χημείας από τους Πληροφορικούς? Ο κλάδος ΠΕ19/20 πετσοκόφτηκε από την

5
βλέποντας ότι κενά σε κάποιο νομό (Πυσδε) δίνονται μόνο όταν υπάρχουν τουλάχιστον τα ίδια (ή περισσότερα) πλεονάσματα είναι προφανές ότι έχουν στο μυαλό τους μετατάξεις μέσα στο ίδιο πύσδε (νομό). Πχ στην ξανθη κανέναν κενό πληροφορικής όπως και κανέναν πλεόνασμα πληροφορικής (ενώ υπάρχουν αναμορφωμένα).

Το πλεονάζοντες - κενά = 1297 είπε κάποιος που πλησιάζει λένε επικίνδυνα σε αριθμό 1300 ονομάτων σε διαθεσιμότητα που θέλει η τρόικα. Αν ισχύει (δεν γνωρίζω τπτ για το 1300) είναι προφανές ότι τα νούμερα είναι κατασκευασμένα.

Το θέμα είναι οι "πρώτοι" (αυτοί που κάνουν αίτηση τώρα) μάλλον θα βολευτούν. Αυτοί που έρχονται του χρόνου τι θα κάνουν? Η πληροφορική θα φύγει από τα λύκεια και θα έχουμε νέες υπεραριθμίες του χρόνου.

6
Παράθεση
Και το βασικό πτυχίο πληροφορικής δεν είναι τις περισσότερες φορές αρκετό για μαθήματα ειδικότητας. Θα σου παραθέσω μερικά παραδείγματα για να τεκμηριώσω τη θέση μου περί "υποβάθμισης".

καλά τα λες αλλά ένας "πληροφορικός" θα το μάθει το μάθημα άμα του το αναθέσουν.  Στην φάση που ήμαστε δεν ειναι δυνατόν να θέλουμε να έχουμε και εξειδικευσεις στον κλάδο.
Κανείς δεν γεννήθηκε μαθημένος. Ο πληροφορικός πρέπει στην καριέρα του να εξελίσσεται. Όταν εγώ τελείωνα την πληροφορική δεν υπήρχαν CMS, (jοοmla, drupal, wordpress) αλλά δεν σημαίνει πως δεν έκατσα να μάθω. Δεν έχει και ενδιαφέρων να κάθεσαι στάσιμος ειδικά στην επιστήμη μας. Ειδικότητες και ειδικά μαθήματα θα ξετρυπώσουν πολλά στον κλάδο μας. Οπως στον ιδιωτικό τομέα καλά θα κάνει το κράτος να μας δίνει κίνητρα για μετεκπαιδεύσεις (σεμηνάρια) ακόμα και αν αυτό έχει κόστος για την υπηρεσία. Στο ιδιωτικό οι σοβαρές εταιρίες "εκπαιδεύουν" τους εργαζόμενούς τους και αυτό κάνει και τους υπαλλήλους πιο ευτυχισμένους..

7
Το μέτρο αυτό έχει σαν σκοπό πάλι να ρίξει και άλλο το ηθικό των καθηγητών ενώ ελάχιστα βοηθάει την παιδεία (αν) καθώς είτε στο σπίτι επιστρέψει ο καθηγητής είτε στο σχολείο μείνει δεν αλλαζει ο τρόπος που δουλευει (τουλάχιστον ο σωστός). Αντιθέτως με την υποχρεωτική παρανομή καλά θα κάνουν να φτιάξουν ένα γραφείο για τον καθαίνα και όχι μια καρέκλα στην γωνία και ο τελευταίος όρθιος που είναι σήμερα. Αυτό πρέπει να το απαιτήσουμε.

Τώρα, το 6 ώρες δεν διευκρινίζεται αν είναι ωρολογιακές ή διδακτικές. Αν είναι διδακτικές τότε το ωράριο είναι 1-6 ώρα ή 2-7 και όχι 8.00-14.00. Επιπλέον αν υποθέσουμε ότι είναι διδακτικές (νομίζω έτσι εφαρμόζονταν σε κάποια σχολεία) το 30 την εβδομάδα επιτρέπει να είσαι πχ 1 μέρα από 1-7 και την επόμενη 1-5. Ακόμα καλύτερα για κάποιον με 24 ώρες και ένα κενό την μερα (που είναι λιγο) πάει στις 29 ώρες την εβδομάδα. Για αυτή την κατηγορία εκπαιδευτικών μικρή πρακτική διαφορά έχει το μέτρο.

Τελικά για μένα δεν είναι το μέτρο καθε αυτό αλλά ο τρόπος και ο σκοπός που εισάγεται που το κάνει τουλάχιστον ύποπτο.

Υ.Γ. Το ενδεχόμενο οι κάρτες να είναι σε καποιο συρτάρι και να τις χτυπάει ο πρώτος και ο τελευταίος (όπως σε αρκετές εταιρίες στον ιδιωτικό) πως θα αντιμετωπιστεί? Με βιομετρικά είναι ένας τρόπος αλλά αυτό έχει άλλα κωλύματα (και νομικά). Από την άλλη τι γίνεται αν ένας εκπαιδευτικός ξεχάσει την κάρτα του μια μερα?


Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182818
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 773
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 532
Σύνολο: 542

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.045 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.