1
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2014
« στις: Ιούλιος 21, 2014, 08:21:04 μμ »
Απλά μερικές ερωτήσεις-τεστ και ένα μικρό σχόλιο.
Ερωτήσεις Σωστό/Λάθος:
1. Το σενάριο Γ (8.5%) ποιος δηλαδή το εισηγήθηκε-επέβαλε; Προφανώς η ηγεσία (βλέπε υπουργός).
2. Τώρα γιατί δεν το δέχεται (βλέπε πάλι υπουργός);
3. Μήπως χαλάει τη ζαχαρένια (του υπουργού) η "αντίσταση-μη νομιμοποίηση" τουλάχιστον ενός αιρετού;
Ερώτηση ανάπτυξης-ερευνητική:
4. Η θέση του άλλου αιρετού ποια είναι αλήθεια; (ξέχασα... φορτίζει το κινητό για να έχει μπαταρία για αύριο) Ας τον πάρει κάποιος ένα τηλέφωνο στο κάτω-κάτω να τον ρωτήσει ρε παιδί μου.
Ερώτηση πολλαπλών επιλογών:
5. Τι έχει μεγαλύτερο πολιτικό κόστος για τον υπουργό;
α. Να πάει στο σενάριο Α (5%) και να δυσαρεστήσει 1000 "κατσίκες" αλλά με μια πιο διαχειρίσιμη κατάσταση κενών.
β. Να πάει στο σενάριο Β (17%) και να έχει 1500 "ευτυχισμένες κατσίκες" αλλά το Σεπτέμβρη να βλέπουμε στα παράθυρα κατοίκους ακριτικών-δύσκολων περιοχών χωρίς καθηγητές.
γ. Να πάει το σενάριο Γ (8.5%) και να το πάρει επάνω του και να "παρανομήσει" χωρίς ομόφωνη απόφαση του ΚΥΣΔΕ με ότι συνέπειες μπορεί να έχει κάτι τέτοιο (δεν νομίζω να έχει και καμία, εδώ που τα λέμε).
Οδηγίες-Παρατηρήσεις
Το θέμα είναι καθαρά και βαθιά ΜΟΝΟ πολιτικό και όσο δεν νοούν αρκετοί στην κοινωνία ότι μόνο πολιτικά θα έρθει οποιαδήποτε λύση τα ίδια και χειρότερα θα έχουμε. Όταν λέω "πολιτικό" δεν εννοώ τον υπουργό, αιρετούς και συνδικαλιστές. Μιλάω για την συγκεκριμένη πολιτική των συγκεκριμένων ίδιων ανθρώπων που κυβερνούν τα τελευταία 4-5 χρόνια. Τα υπόλοιπα για αλλαγές στους αλγορίθμους, στην μοριοδότηση, αναπληρωτές vs μόνιμους, ΠΕχ vs ΠΕy, παλιοί vs νέοι, εξόριστοι σε νησιά vs βολεμένους στις πόλεις, διαθέσιμους vs οργανικούς vs υπεράριθμους vs αποσπασμένους... (ουφ βαρέθηκα) με σκοπό να "αποκατασταθεί η νομιμότητα και η δικαιοσύνη"(του καθενός από την τρέχουσα θέση του) τα θεωρώ το λιγότερο γελοία.
Ερωτήσεις Σωστό/Λάθος:
1. Το σενάριο Γ (8.5%) ποιος δηλαδή το εισηγήθηκε-επέβαλε; Προφανώς η ηγεσία (βλέπε υπουργός).
2. Τώρα γιατί δεν το δέχεται (βλέπε πάλι υπουργός);
3. Μήπως χαλάει τη ζαχαρένια (του υπουργού) η "αντίσταση-μη νομιμοποίηση" τουλάχιστον ενός αιρετού;
Ερώτηση ανάπτυξης-ερευνητική:
4. Η θέση του άλλου αιρετού ποια είναι αλήθεια; (ξέχασα... φορτίζει το κινητό για να έχει μπαταρία για αύριο) Ας τον πάρει κάποιος ένα τηλέφωνο στο κάτω-κάτω να τον ρωτήσει ρε παιδί μου.
Ερώτηση πολλαπλών επιλογών:
5. Τι έχει μεγαλύτερο πολιτικό κόστος για τον υπουργό;
α. Να πάει στο σενάριο Α (5%) και να δυσαρεστήσει 1000 "κατσίκες" αλλά με μια πιο διαχειρίσιμη κατάσταση κενών.
β. Να πάει στο σενάριο Β (17%) και να έχει 1500 "ευτυχισμένες κατσίκες" αλλά το Σεπτέμβρη να βλέπουμε στα παράθυρα κατοίκους ακριτικών-δύσκολων περιοχών χωρίς καθηγητές.
γ. Να πάει το σενάριο Γ (8.5%) και να το πάρει επάνω του και να "παρανομήσει" χωρίς ομόφωνη απόφαση του ΚΥΣΔΕ με ότι συνέπειες μπορεί να έχει κάτι τέτοιο (δεν νομίζω να έχει και καμία, εδώ που τα λέμε).
Οδηγίες-Παρατηρήσεις
Το θέμα είναι καθαρά και βαθιά ΜΟΝΟ πολιτικό και όσο δεν νοούν αρκετοί στην κοινωνία ότι μόνο πολιτικά θα έρθει οποιαδήποτε λύση τα ίδια και χειρότερα θα έχουμε. Όταν λέω "πολιτικό" δεν εννοώ τον υπουργό, αιρετούς και συνδικαλιστές. Μιλάω για την συγκεκριμένη πολιτική των συγκεκριμένων ίδιων ανθρώπων που κυβερνούν τα τελευταία 4-5 χρόνια. Τα υπόλοιπα για αλλαγές στους αλγορίθμους, στην μοριοδότηση, αναπληρωτές vs μόνιμους, ΠΕχ vs ΠΕy, παλιοί vs νέοι, εξόριστοι σε νησιά vs βολεμένους στις πόλεις, διαθέσιμους vs οργανικούς vs υπεράριθμους vs αποσπασμένους... (ουφ βαρέθηκα) με σκοπό να "αποκατασταθεί η νομιμότητα και η δικαιοσύνη"(του καθενός από την τρέχουσα θέση του) τα θεωρώ το λιγότερο γελοία.