1
Νεοδιόριστοι / Απ: Αξιολόγηση
« στις: Μαρτίου 26, 2025, 12:59:46 pm »Το πρόβλημα όμως θα εξακολουθεί να υφίσταται, τόσο με την αντίφαση μεταξύ του χαρακτηρισμού και του γεγονότος που επισημαίνεται ως ψόγος, όσο και με το αποδεικτέο ή όχι του ίδιου του γεγονότος. Αν, δηλαδή, το περιστατικό δεν έχει καταγραφεί σε κανένα βιβλίο ή πρακτικό, και άρα θεωρείται ως μη γενόμενο ή/και ψευδές, γιατί θα πρέπει να υπάρχει στο φάκελο; Που στο κάτω-κάτω, μπορεί σε 20 χρόνια ο/η lefkadi να υποβάλει υποψηφιότητα για κάποια θέση ευθύνης, ή για κάτι άλλο τέλος πάντων, και να βρεθεί μια στημένη επιτροπή που θέλει να ευνοήσει άλλον υποψήφιο και να βρει λαβή σε αυτό.
Γι' αυτό νομίζω ότι, εφ' όσον βέβαια τα πράγματα έχουν έτσι, έχει δίκιο ο DrIoannis που συνιστά στον/στην lefkadi να μην το αφήσει έτσι, αλλά να ψάξει αν και τι έχει καταγραφεί "με σφραγίδες και υπογραφές" (που έλεγε κι ο Κούρκουλος στο "Με φόβο και πάθος"). Αν δεν υπάρχει κάτι, τότε είναι καλύτερο να κάνει ένσταση προκειμένου αυτά να απαλειφθούν από την αξιολόγηση, ως στερούμενα αποδεικτικών στοιχείων.
Τέλος, όσο για την υστεροφημία τόσο στους μαθητές, όσο και στους συναδέλφους, πιστέψτε με ότι από τους πρώτους ελάχιστοι θα σε μνημονεύουν αν δεν είσαι μαθητοπατέρας, από τους δε δεύτερους δεν θα σε θυμάται κανείς ένα χρόνο -και πολύ λέω- μετά τη μετάθεση από τη σχολική μονάδα.
Εσύ πιστεύεις ότι ο Διευθυντής του σχολείου κατέγραψε το περιστατικό που ισχυρίζεται ότι έλαβε χώρα στο βιβλίο συμβάντων; Ποιος υπογράφει σε αυτό το βιβλίο; Μόνο ο διευθυντής υποθέτω. Οπότε τι να ψάξει να βρει σε ένα βιβλίο που το γράφει και υπογράφει μόνο ο διευθυντής; Κάνω λάθος;