Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Schnittke

Σελίδες: 123 ... 10
1
Σχολική ζώνη / Απ: Μάρτυρας σε χειροδικία συναδέλφου
« στις: Δεκέμβριος 17, 2012, 11:53:44 μμ »
Τελικά καταλήξαμε να συζητάμε πώς γίνεται να μην πέσει... αγία ράβδος!... Το θέμα είναι ότι όσο θεωρούμε τη σφαλιάρα ή την όποια μορφή σωματικής βίας επιλογή, αυτομάτως κλείνουν τα μάτια μας απέναντι σε όλες τις άλλες επιλογές που έχουμε.

Ένας εκπαιδευτικός που δεν τη θεωρεί επιλογή, μπορεί να σκαρφιστεί χίλιες δυο εναλλακτικές, ανάλογα με την περίσταση. Ένας εκπαιδευτικός που τη θεωρεί ανεκτή επιλογή, έστω και υπό προϋποθέσεις, καταλήγει να εστιάζει την προσοχή του σ' αυτή την επιλογή και να αγνοεί όλες τις υπόλοιπες.

Εγώ έχει τύχει να αντιμετωπίσω "άγρια" συμπεριφορά μέσα στην τάξη απλά ακουμπώντας το κεφαλάκι του παιδιού κάτω από το πηγουνάκι, όπως κάνουμε όταν θέλουμε να μας κοιτάξουν όντας κοντύτερα από μας.

Έχει τύχει να βάλω τέλος σε επιθετική συμπεριφορά παιδιού με το να καθίσω απλά δίπλα του την ώρα του μαθήματος και να το κρατάω "αγκαλίτσα" από τους ώμους.

Έχει τύχει να ηρεμήσω παιδί σε εκνευρισμό απλώς παίρνοντάς το αγκαλιά.

Έχω διορθώσει απείθαρχες συμπεριφορές στερώντας το παιχνίδι του διαλείμματος και κρατώντας το εκάστοτε παιδάκι "παρέα μου".

Σπανίως καταφεύγω στη "διάλεξη", γιατί θεωρώ ότι από μόνο του ένα λογικό επιχείρημα που επαναλαμβάνεται μόνο κουραστικό μπορεί να γίνει. Πολύ απλά δεν έχει νόημα αν δε συνοδευτεί με παραδείγματα προς μίμηση και κίνητρα. Το αντίστροφο όμως έχω δει ότι ισχύει, στα μικρότερα παιδιά τουλάχιστον.

Φροντίζω να εξηγώ ευθέως και αμέσως στα παιδιά πώς αισθάνομαι για τη συμπεριφορά τους. Αντί να προκαλέσω δηλαδή την ντροπή ή την ταπείνωσή τους μαλώνοντάς τα, τους εξηγώ πόσο άσχημα αισθάνομαι εγώ και γιατί. Η ταπείνωση, η ντροπή, ο θυμός απλά ρίχνουν λάδι στη φωτιά...

Δεν μπορείς να "νικήσεις" τον εκνευρισμό με περισσότερο εκνευρισμό. Το τελευταίο πράγμα που πρέπει να χρησιμοποιήσεις για να ηρεμήσεις τα πνεύματα είναι βία. Δυστυχώς πολλοί αισθάνονται ότι το ζητούμενο είναι να ελέγξεις τη συμπεριφορά και να επιβληθείς. Έτσι όμως μετατρέπεις την τάξη σε "πεδίο μάχης" στο οποίο πρέπει πάση θυσία να επικρατήσεις.
 
Ενώ το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να ηρεμήσεις τα πνεύματα ηρεμώντας πρώτα και κύρια εσύ...

2
Σχολική ζώνη / Απ: Μάρτυρας σε χειροδικία συναδέλφου
« στις: Δεκέμβριος 17, 2012, 02:56:34 μμ »
Χτες ήδη μίλησα μαζί της, ήταν το πρώτο που έκανα πριν αποφασίσω να κάνω οτιδήποτε άλλο... Ίσως σήμερα γι' αυτό και να συγκρατήθηκε τελευταία στιγμή... Έχει πολλά νεύρα αυτές τις μέρες, τι να πω... Μακάρι να μη με ξαναφέρει σε δύσκολη θέση!...

3
Σχολική ζώνη / Απ: Μάρτυρας σε χειροδικία συναδέλφου
« στις: Δεκέμβριος 17, 2012, 02:11:42 μμ »
Σήμερα παραλίγο να ξαναγίνει το κακό με άλλο παιδάκι... Τέλος πάντων, επειδή με βλέπω πολύ σύντομα μπλεγμένη ως "θεατή", σε πρώτη φάση θα ενημερώσω τη μητέρα του πρώτου παιδιού ότι το παιδάκι της δεν τα παραλέει... Από κει και πέρα και χωρίς τη δική μου συνενοχή, εκείνη ας πράξει όπως κρίνει. (Αν ξαναγίνει το κακό κι εγώ δεν κάνω τίποτα, θα είναι σα να καλύπτω τη διευθύντριά μου...) Με τη δεύτερη σφαλιάρα θα απευθυνθώ πλέον στη σχολική σύμβουλο. Ας ελπίσουμε όμως να μη χρειαστεί! Λίγες μέρες μείναν μέχρι τις γιορτές, αν φύγουν ήρεμα, τότε με τη νέα χρονιά ίσως να είμαστε καλύτερα!...

4
Σχολική ζώνη / Απ: Μάρτυρας σε χειροδικία συναδέλφου
« στις: Δεκέμβριος 15, 2012, 03:48:17 μμ »
Μου έχει τύχει μαθητής στην τάξη που δεν πήγαινε στην "καρέκλα της ηρεμίας" για να καθίσει να ησυχάσει. Πήρα λοιπόν την "καρέκλα της ηρεμίας" και την πήγα σ' αυτόν, τον έβαλα να κάτσει σ' αυτήν χωρίς ν' αλλάξει θέση και μετά έκατσα κι εγώ δίπλα του.

Τι θα πει "χάνεις το διάλειμμά σου"; Εγώ δεν το βλέπω έτσι. Θα θυσιάσω και 10 και 20 και όλα τα διαλείμματά μου αν χρειαστεί, προκειμένου να κρατήσω ένα παιδάκι ήρεμο μέσα στην τάξη! Είναι κι αυτό μέρος της δουλειάς μας!

emmaki, ευχαριστούμε για το link!

Και ναι, πολύ θα ήθελα να προέβλεπε κι εδώ ο νόμος πολύ σκληρότερες ποινές για την άσκηση βίας (σωματικής και ψυχολογικής), τόσο ενδοοικογενειακής όσο και σχολικής. Και να εφαρμοζόταν. Θυμάμαι πολύ καλά πώς είναι να είσαι παιδί. Άνευ όρων αγάπη κι αποδοχή, ό,τι κι αν συμβεί. Αυτή είναι η δική μου "μαγική συνταγή". Και όσο μπορείς να προλαβαίνεις τον "χαμό" στο ξεκίνημά του, να παρατηρείς συνεχώς και να ηρεμείς τα οξυμένα πνεύματα, όχι να τα οξύνεις παραπάνω.

Καθαρά προσωπική μου άποψη: Αν δεν μπορεί κάποιος να το κάνει αυτό, καλύτερα ας μείνει μακριά από την τάξη. Βέβαια κανείς δε μας είπε όταν επιλέγαμε τι θα σπουδάσουμε ότι στην τάξη θα μας χρειαζόταν ιώβεια υπομονή, αλλά όταν συνειδητοποιείς στην πορεία την πραγματικότητα (πρακτικές ασκήσεις κ.λπ) και βλέπεις ότι φτάνεις σε σημείο να δικαιολογείς τη χρήση βίας, τότε μάλλον η τάξη δεν είναι για σένα... Τώρα το πώς και το γιατί μπορεί να βρεθεί στην Ελλάδα κάποιος σε θέση ακατάλληλη για το χαρακτήρα του είναι ένα τεράααααστιο θέμα και δυστυχώς δεν είναι ούτε καινούριο ούτε υπό εξαφάνιση... Η δουλειά μας είναι από δύσκολη έως τυραννική κάποιες φορές...

5
Σχολική ζώνη / Απ: Μάρτυρας σε χειροδικία συναδέλφου
« στις: Δεκέμβριος 15, 2012, 03:17:31 μμ »
Αφαίρεση προνομίων; Καναδυό τέτοιες περιπτώσεις που μου έχουν τύχει μέσα στην τάξη τις αντιμετώπισα με το να πάρω το παιδί μαζί μου στο διάλειμμα και να μην το αφήσω να παίξει έτσι με τα άλλα παιδιά. Είχε αποτέλεσμα; Ναι! Γιατί αφενός με το να κρατάω "παρέα μου" στο διάλειμμα του έδειξα ότι δε σταμάτησα να το αγαπώ παρά τη συμπεριφορά του και δεν το απέρριψα, απ' την άλλη όμως το βοήθησα να αντιμετωπίσει την "ποινή" του με τρόπο που ναι μεν τσούζει αλλά δεν πληγώνει.

Ειδικά στην προσχολική αγωγή τέτοιες περιπτώσεις είναι περιπτώσεις παιδιών με μεγάλη ανασφάλεια. Ένα παιδάκι που νιώθει ότι το απορρίπτουν (στο σπίτι συνήθως) με οποιονδήποτε τρόπο, μπορεί να αντιδράσει πολύ άσχημα. Το ζητούμενο είναι στο σχολείο να μην επαναλαμβάνεται αυτό που το πληγώνει αλλού.

Θέλει καθημερινή και συνεχή προσπάθεια και άπειρα αποθέματα αντοχής.

Σφαλιάρες πάλι όχι... :)

6
Σχολική ζώνη / Απ: Μάρτυρας σε χειροδικία συναδέλφου
« στις: Δεκέμβριος 14, 2012, 03:25:09 μμ »
 Ευχαριστώ, παιδιά... Το ότι θα το συζητήσω μαζί της είναι το μόνο βέβαιο. Απλά δεν ξέρω τι υποχρεούμαι να κάνω αφενός απέναντι στην οικογένεια του παιδιού αλλά και στο ενδεχόμενο που αυτή θελήσει να προχωρήσει το θέμα παραπέρα.

Αξιολόγησε το συμβάν: τί εννοείς χειροδικία; Μία σφαλιάρα ή ένα ελαφρύ ταρακούνημα από τον παιδαγωγό δεν αποτελεί ποινικό αδίκημα αλλά άμεσος τρόπος να επαναφέρεις κάποιον που βρίσκεται σε σύγχιση και σε κατάσταση εν εξάλλω και δεν αποτελεί τραυματικό συμβάν για ένα παιδι, εφόσον δεν γίνεται με συχνότητα παρά είναι της στιγμής. Συζήτησέ το με τη διευθύντριά σου και όχι εδω μέσα μόνο. Αν δυσκολεύεσαι, ειναι θέμα δικής σου αυτοπεποίθησης. Σκέψου μήπως την αδικείς. Τροφή για σκέψη σου δίνω.
Το γεγονός ότι δεν παρενέβης όταν συνέβη αμέσως και ούτε μίλησες ευθύς μαζί της, είναι κάτι που οφείλεις να αναρωτηθείς εσύ η ίδια μιας και κάνεις λόγο για την διδακτική (παιδαγωγική θα εννοείς) επάρκειά της.
Μεμονωμένα γεγονότα αποδίδονται στην ''κακιά στιγμή'', μην σε τρομοκρατούν. Αν η συνάδελφός σου το κάνει με σύστημα, τότε συζήτησέ το και επικοινωνησε με τη σχολική σύμβουλό σας για να είναι ενήμερη σχετικά.
Αυτά έχω να πώ ως εκπαιδευτικός και νομικός παράλληλα.
Καλή δύναμη

Αυτό που ξαφνικά βρίσκομαι κολλημένη στον τοίχο με μπόλικη "τροφή για σκέψη" πραγματικά με ξεπερνά και αυτό ακριβώς είναι που φοβάμαι, Gale2012. Δεν είναι θέμα δικής μου αυτοπεποίθησης, είναι θέμα διαστροφής τρίτων.

Επίσης δεν ξέρω ούτε τι σπουδές έχεις κάνει ούτε τις πηγές της πληροφόρησής σου, κι επειδή δεν έχω σκοπό να καυχηθώ για τις δικές μου, θα σου πω ως πρώην παιδί που γνώρισε πολλές "κακές στιγμές" στο νηπιαγωγείο και τον παιδικό σταθμό αλλά και στο σπίτι ότι κάνεις λάθος και θα σου θυμίσω την περίπτωση συναδέλφου νηπιαγωγού (άντρα αν θυμάμαι καλά) που πρόσφατα δέχθηκε πειθαρχική δίωξη για την "κακιά στιγμή", όπως την αποκαλείς.

Κι επειδή δε θέλω να βρεθώ σε παρόμοια θέση ως μάρτυρας που δεν πρόλαβε να μπει ανάμεσα στη σφαλιάρα και το παιδί (γιατί πώς αλλιώς θα μπορούσα να παρέμβω αλήθεια; μετά εννοείται ανέλαβα να το παρηγορήσω, αλλά εκείνη την ώρα δηλαδή τι έπρεπε να κάνω που δεν έκανα;), γι' αυτό και ξεκίνησα το θέμα.

Νομίζω ότι όταν ο μόνος τρόπος που ως εκπαιδευτικός βρίσκεις για να γίνεις κατανοητός σε μια δύσκολη στιγμή είναι η σφαλιάρα (άλλοτε κι οι απειλές και οι τσιρίδες, ψυχολογική δηλαδή βία αντί για σωματική), τότε πραγματικά είσαι ανεπαρκής. Βρίσκομαι κι εγώ αντιμέτωπη καθημερινά με τόσα παιδιά. Αν δεν έχεις την οξυδέρκεια να προλάβεις τη "σύγχυση" στην οποία αναφέρεσαιGale 2012, τουλάχιστον ας έχεις κατά νου τις εναλλακτικές που (υποτίθεται ότι) σου προσφέρει η κατάρτιση κι η μακρόχρονη εμπειρία σου.

7
Σχολική ζώνη / Μάρτυρας σε χειροδικία συναδέλφου
« στις: Δεκέμβριος 14, 2012, 02:10:48 μμ »
Στο σχολείο όπου εργάζομαι ως αναπληρώτρια συν-διδάσκω με τη διευθύντρια. Πρόκειται για γυναίκα μεγάλης προϋπηρεσίας και δυστυχώς ανάλογης διδακτικής ανεπάρκειας. Σήμερα μπροστά μου λοιπόν χειροδίκησε εναντίον ενός προνηπίου. Το παιδί εννοείται έβαλε τα κλάματα, και όταν ήρθε η μητέρα του για να το πάρει στο σχόλασμα, εκείνο της είπε με τη μία τι είχε συμβεί. Η διευθύντριά μου προσπάθησε να τα μπαλώσει λέγοντας ότι το παιδί τα παραλέει κι ότι είναι μυγιάγγιχτο. Εγώ κράτησα απόσταση απ' τη συζήτηση. Η μητέρα φάνηκε να δέχεται την εξήγηση της διευθύντριας, αλλά ποτέ δεν ξέρεις...

Το ερώτημά μου είναι το εξής: Εγώ ως αυτόπτης μάρτυρας του περιστατικού τι πρέπει να κάνω; Οι γονείς του παιδιού δεν πρέπει να γνωρίζουν τι πραγματικά έγινε; Δεν οφείλω να τους ενημερώσω αντί ν' αφήσω το παιδί να βγαίνει φαντασιόπληκτο και "μυγιάγγιχτο"; Αν οι ίδιοι οι γονείς παρά το ότι η μητέρα έδειξε να δέχεται τα λεγόμενα της διευθύντριας τελικά κινηθεί εναντίον της με κάποιο τρόπο, εγώ ως αυτόπτης μάρτυρας που δεν παρενέβη με κάποιο τρόπο δεν μπορώ να βρω τον μπελά μου; Τι πρέπει να κάνω; Αν πάλι δε μιλήσω και δεν κινηθούν κι οι γονείς και το περιστατικό κάποια στιγμή επαναληφθεί;

Οποιαδήποτε συμβουλή και πληροφορία μπορείτε να μου δώσετε επί του θέματος θα μου είναι πολύτιμη!

8
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Β φάση αναπληρωτών ΠΕ60
« στις: Σεπτέμβριος 30, 2012, 06:35:05 μμ »
Αν πτωχεύσει η χώρα, η χώρα θα σταματήσει να πληρώνει τους δανειστές της. Εμάς έχει σταματήσει να μας πληρώνει επί της ουσίας εδώ και καιρό. Το τι θα απογίνουμε εμείς αν αυτό συμβεί σε μεγάλο βαθμό εξαρτάται από την αλληλεγγύη που είμαστε σε θέση να δείξουμε μεταξύ μας. Και η Ισλανδία πτώχευσε. Μακάρι να είχαμε πτωχεύσει κι εμείς το 2010... Έχουμε ήδη περάσει 3 απάνθρωπα χρόνια και πάμε για τέταρτο. Αν πτωχεύαμε το '10, ήδη θα ήμασταν πολύ καλύτερα απ' ό,τι είμαστε τώρα... Αν πτωχεύσουμε τώρα κι εφόσον έχουμε αντέξει ως εδώ, πιστεύω ότι θα τα καταφέρουμε. Αν ΔΕΝ πτωχεύσουμε, δεν ξέρω...

Όπως καταλάβατε, περισσότερο φοβάμαι τη μη πτώχευση και τη συνέχιση αυτής της απανθρωπιάς!...

9
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Β φάση αναπληρωτών ΠΕ60
« στις: Σεπτέμβριος 30, 2012, 02:12:34 μμ »

evdokia,
Πτώχευση της Ελλάδας; Μα οι Έλληνες έχουν ήδη πτωχεύσει εδώ και 2 χρόνια τουλάχιστον, γιατί η "Ελλάδα" δεν τους πληρώνει (= τους πληρώνει ελάχιστα και μετά τους τα παίρνει πίσω). Υποτίθεται ότι οι της α' φάσης θα πληρωθούμε από βδομάδα. Εγώ δεν έχω τέτοιες προσδοκίες. Υπήρχαν συνάδελφοι αναπληρωτές πέρυσι από α' φάση που πρώτη φορά πληρώθηκαν Νοέμβρη. Αυτή τη στιγμή οι μετακινήσεις των μαθητών αποτελούν αντικείμενο φιλανθρωπίας και όχι πληρωμένη υπηρεσία.

Ακούμε "πτώχευση" και φοβόμαστε. Εμείς έχουμε πτωχεύσει εδώ και χρόνια. Η "Ελλάδα" που δεν έχει πτωχεύσει ακόμα, επειδή προφανώς ουδεμία σχέση τη συνδέει μ' εμάς τους πολίτες, ας πάει να κάνει να μην πω τι...

10
Ωραίο κεραμίδι βραδιάτικα! Εγώ με θέση κοντά στο 1900 περίμενα κατά Γενάρη και αν, σήμερα με την ησυχία μου έκανα τις δουλείτσες μου όλη μέρα, και τώρα συνειδητοποιώ ότι με κάλεσαν Α' Σάμου!!!

Απ' τη μια θέλω να κλάψω από χαρά, γιατί ήθελα πώς και πώς να μπω επιτέλους σε τάξη, αλλά κι απ' την άλλη μου ήρθε τόσο ξαφνικό που μου 'ρχεται να χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο!... Ούτε εξετάσεις έκανα ακόμα ούτε τίποτα!!

Για πείτε, έχει καμιά από σας εμπειρία από Σάμο; Λογικά θα είναι ακριβή η ζωή εκεί, θα τα βγάζω πέρα; Έχει υπηρετήσει καμιά εκεί να μου πει εντυπώσεις;
Η Σάμος πήρε πολλά άτομα. Μία απ' αυτές είναι η jioannio. Στείλ' της ένα μήνυμα. Μία φίλη μου έχει σχέσεις με Καρλόβασι Σάμου (όχι λόγω αναπλήρωσης). Μου έχει πει τα καλύτερα λόγια, και για τους ανθρώπους αλλά και για το κόστος ζωής. Είναι, δηλαδή, πολύ φτηνότερο από άλλα νησιά. Θα περάσεις καλά, σίγουρα! Συγχαρητήρια και καλή χρονιά!

Σ' ευχαριστώ, Δημητρούλα! Μου έφτιαξες τη διάθεση με τις πληροφορίες σου!! Λίγο εσύ, λίγο το Lexotanil... :D
Μάλλον κάθε κεραμίδι σε καλό, που λένε!... :)
Καλή υπομονή και σε όσες περιμένετε, κορίτσια... Μετά κι απ' το σημερινό, θα είμαι η πρώτη που θα σας γράφω εδώ όταν χάνετε το κουράγιο σας πως πραγματικά ΠΟΤΕ δεν ξέρεις!...

11
Ωραίο κεραμίδι βραδιάτικα! Εγώ με θέση κοντά στο 1900 περίμενα κατά Γενάρη και αν, σήμερα με την ησυχία μου έκανα τις δουλείτσες μου όλη μέρα, και τώρα συνειδητοποιώ ότι με κάλεσαν Α' Σάμου!!!

Απ' τη μια θέλω να κλάψω από χαρά, γιατί ήθελα πώς και πώς να μπω επιτέλους σε τάξη, αλλά κι απ' την άλλη μου ήρθε τόσο ξαφνικό που μου 'ρχεται να χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο!... Ούτε εξετάσεις έκανα ακόμα ούτε τίποτα!!

Για πείτε, έχει καμιά από σας εμπειρία από Σάμο; Λογικά θα είναι ακριβή η ζωή εκεί, θα τα βγάζω πέρα; Έχει υπηρετήσει καμιά εκεί να μου πει εντυπώσεις;

12
Ομολογουμένως χρόνια είχα να διαβάσω τόσο προκλητικά αστοιχείωτο άρθρο.

Προχτές βέβαια διάβαζα στα πρακτικά της κατάθεσης του Γ. Φλέσσα στην εξεταστική της Βουλής για το πώς η CIVITAS κατά καιρούς κανονίζει συναντήσεις δημοσιογράφων, εκδοτών, καναλαρχών και πολιτικών με την τρόικα προκειμένου να τους υπαγορεύσουν πώς να ασκήσουν την πολιτική της λιτότητας μιντιακά... Επίσης η CIVITAS έχει αναλάβει την αποδελτίωση του ελληνικού τύπου για λογαριασμό της τρόικας, προκειμένου να ελέγχει αν οι παραπάνω δημοσιογράφοι & co. υπακούν στις υποδείξεις της τρόικας. Τι να λέμε τώρα γι' αυτά που διαβάζουμε κι ακούμε...

ΥΓ: Όσοι ενδιαφέρεστε να διαβάσετε τα πρακτικά, τα βρήκα εδώ: http://olympia.gr/2010/06/12/siemens-46/

13
Και να θυμήσουμε ότι τις 2 προηγούμενες χρονιές (2010-2011 και 2011-2012) η β' φάση ήταν μόνο Ανατολική Αττική, με μικρό αριθμό και τις δύο χρονιές...
Ναι, αλλά φέτος δεν θα υπάρχει Εύη Χριστοφιλοπούλου να κάνει παιχνίδι στην Ανατολική Αττική... ;D ;D ;D ;D ;D

Δε λέτε πάλι καλά που τα επιτελεία στελεχώνονται από στεριανούς;! Για φανταστείτε τι θα γινόταν αν η Χριστοφιλοπούλου (ή ο Αρβανιτόπουλος πχ) εκλεγόταν Δωδεκάνησα και καταγόταν από καμιά Κάρπαθο... Στις 2000 θα έφτανε το σύστημα σε κάθε Β' φάση για να καλυφθούν οι ανάγκες των ψηφοφόρων τους! :D

14
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: ΠΕ60 - Πρωτες επιλογες!
« στις: Αύγουστος 12, 2012, 06:51:15 μμ »
Εγώ παιδιά με περσινή θέση 1900+ ανέβηκα 43 θέσεις.

Ελάτε τώρα να στοιχηματίσουμε λίγο! Δεδομένου ότι τα οργανικά κενά στην ΠΕ είναι κατά Μπράτη 3800 λόγω των μειωμένων διορισμών τα τελευταία 2 χρόνια, πόσα Νηπιαγωγεία λέτε να καταργήσει/ συγχωνεύσει/ υποβαθμίσει φέτος ο Αρβανιτόπουλος με τις πιστώσεις για 16.500 αναπληρωτές συνολικά για ΠΕ και ΔΕ;

(Δε θέλω να γίνομαι Κασσάνδρα, αλλά δε βλέπω τα κουκιά να φτάνουν, ιδίως αν 1 στους 4 αναπληρωτές φέτος μπει μέσω ΕΣΠΑ.)

Σελίδες: 123 ... 10

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32315
  • Τελευταία: mixalios11
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161207
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 747
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 474
Σύνολο: 479

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.