Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - lisaki2004

Σελίδες: 1
1
ναι, απλά εγώ έχω καταλάβει ότι αυτό ισχύει αν σου περίσεψε ταμείο την προηγούμενη χρονιά και έκανες διακοπή. τότε σου μετράνε από την καινούργια πρόσληψη. αν όμως δε σου βγήκε ταμείο; θα μα ςτρελάνουν ρε

2
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Γ' Φάση: ΠΕ02
« στις: Οκτωβρίου 05, 2009, 12:04:50 am »
παιδιά είναι λίγο άσχετο αλλά έχει να κάνει με τις εκλογές. Θυμάμαι μια χρονιά, ήμουν σχολείο ακόμα, που ήταν να γίνουν εκλογές και ο Γιωργάκης ήταν τότε Υπουργός Παιδείας. Ήταν τέλος Αυγούστου και ανακοινώνονται οι

3
το ίδιο πράγμα που λέτε για τη διακοπή και τη συνέχιση του επιδόματος από το προηγούμενο καλοκαίρι το έπαθα κι εγώ φέτος χωρίς να καταλάβω καν γιατί. Σημειωτέον τα 4 προηγούμενα χρόνια με τις ίδιες ακριβώ συνθήκες εργασίας και τα ίδια ένσημα κάθε καλοκαίρι μου έβγαζαν κανονικά επίδομα μέχρι τα Χριστούγεννα. Το σταματούσα κάθε Σεπτέμβριο με την πρόσληψη και κάθε ιούνιο από την αρχή. Φέτος πραγματικά έπεσα απ' τα σύννεφα. Μη μιλήσω για την ψυχική φθορά που υπέστην μέχρι ν αμου εξηγήσει κάποιος τι ακριβώ συμβαίνει - και το οποίο δεν κατάλαβα γιατί συμβαίνει. Και πιος νόμος το κατοχυρώνει κλπ κλπ...  Το μόνο που λέγαν είναι το νέο σύστημα του υπολογιστή. η δε διευθύντρια είπε: "δεν ξέρω εγώ παιδί μου απ' αυτά, ό,τι σου είπαν". Ε εκεί καταλαβαίνετε ή θα βγεις στον Αυτιά να τον ιντριγκάρεις να κάνει τηλεθέαση και σε νεανικά κοινά κι όχι μόνο στα γεροντάκια με τις "συνταξούλες" ή θα το καταπιείς και θα σκάσεις. Μέχρι να σου τη δώσει κάποια μέρα και να αρχίσεις τα αυτοσχέδια γκαζάκια... δλδ πόσο δούλεμα!!!

Επίσης, σχετικά με τον έξτρα μήνα, έκανα κι εγώ την αίτητση και χρειάστηκε μιάμιση ώρα, μάλιστα μιάμιση ώρα να καταφέρουν να συνεννοηθούν και να κατανοήσουν περί τίνος πρόκειται. Για ένα βοήθημα που το μοιράζουν σε φωτοτυπίες πάνω στους πάγκους τους. Μιλάμε για το απόλυτο χάος. Κι όχι ότι περίμενα στην ουρά... Κανένας υπάλληλος δεν ήξερε πώς έπρπε να το διαχειριστεί, ποιος και πού να υπογράψει κλπ... Στο τέλος έβαλα τα γέλια, έβαλαν κι αυτοί τα γέλια με την κατάντια τους και αν μη τι άλλο μου ζήτησαν κι ένα συγγνώμη, α, αυτό οφείλω να το πώ!

Επίσης, θα ήθελα να ρωτήσω αν έχει καταλάβει κανείς. Φέτος που δεν μου βγήκε ταμείο ανεργίας και συνέχισε το περσινό για 2 μήνες ώσπου να λήξει τελείως, για του χρόνου το καλοκαίρι - πρώτα ο Θεός κι η Παναγία ποιος θα ζει δεν ξέρουμε - αλλά άμα ζούμε ;)   θ αμου μετρήσουν κανονικά τα ένσημα πριν τον Σεπτέμβρη του 2009, Απρίλιο, Μάιο, Ιούνιο που δούλευα και τα φτύσανε φέτος; Μια κυρία μου είπε πως ναι αλλά εγώ δεν είμαι και τόσο σίγουρη. αν ξέρει κάποιος και μπορεί να με διαφωτίσει ευχαριστώ πολύ παιδιά. Δλδ θα πηγαίνει μι αχρόνια ολόκληρο και την επόμενη μισό και μετά από την αρχή πάλι;

4
Αναπληρωτές / Απ: Έχετε πάρει ώρες ΠΔΣ;
« στις: Οκτωβρίου 04, 2009, 11:42:35 pm »
Φυσικά δεν αναφέρομαι στον Γιωργάκη, ο άνθρωπος μοιάζει και μάλλον είναι τίμιος, με την έμφυτη τιμιότητα που έχεις όταν είσαι εκ γεννετής αριστοκράτης, γόνος Πρωθυπουργών κτλ κτλ, τι να σου λείψει για να σκεφτείς να κλέψεις, γιατί να το κλέψεις, τα έχεις όλα και χωρίς να το ζητήσεις, μαζί με πλήθος υπηρετών γύρω σου (αλλοδαπών και όχι μόνο) πρόθυμων να σε εξυπηρετήσουν σε ότι και όποτε το ζητήσεις.

Ακριβώς τα ίδια και για τον Καραμανλή, μοιάζει τίμιος σαν εκ γεννετής αριστοκράτης που είναι.


Το θέμα είναι με τους αποκάτω, τις χιλιάδες κοματικών λαμόγιων κάθε ηλικίας που περιμένουν και τους τρέχουν τα σάλια. Εκεί τι να πει κανείς έ; Ειδικά όποιος είναι στην πιάτσα πολλά χρόνια... Να υποθέσουμε ότι θα τους κάνει κανένα μαζικό εμβολιασμό ο Γιωργάκης για να γίνουν άνθρωποι και να κόψουν τις κλεψιές;

Γιατί και ο Σημίτης ο Τίμιος δεν έκλεβε, κανείς δεν μπορεί να το πει αυτό, αλλά από κάτω, ο ένας κουβαλούσε τα λεφτά με τις βαλίτσες, ο άλλος έπαιζε δις δραχμές στο ΧΑΑ και γενικώς υπήρξε ένας ξεδιάντροπος νεοπλουτισμός με γάμους στα Παρίσια, μαζική μετακόμιση στελεχών στην Εκάλη, αφού πήραν το μήνυμα βέβαια από τον μέγα επαναστάτη σοσιαλιστή, τον μπαμπά.

Γι αυτό, όπως έγραψα και παραπάνω, είναι δύσκολο να εντοπίσεις ποιός είναι χειρότερος, απλά το πάμε εναλλάξ γιατί δεν έχουμε και τίποτε άλλο, αφότου διώξαμε το

5


.... βλέπω ότι μερικοί τρέμουν στην ιδέα να ζήσουν το συναγωνισμό και πάνω στον πανικό τους σκαρφίζονται ατελείωτες θεωρίες περί παιδαγωγικής...

έχετε ανάγει το θέμα σε εντελώς άσχετο από αυτό που είναι πραγματικά, υπάρχει πολλή ζήτηση, υπάρχει μεγάλη απορρόφηση, παρόλα αυτά υπάρχουν σοβαρότατες ελλείψεις σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα και υπάρχει και ατέλειωτη ανεργία.

1+1=2  τι δεν καταλαβαίνετε από αυτό;

το να θεσπιστούν κάποια κριτήρια είναι θεμιτό και πρέπον και να μπει κάποιο πλαίσιο κι όχι ανεξαιρέτως, ή μια επιπλέον κατάρτιση, σύντομης διάρκειας (είναι παραπάνω κι από αρκετή).
Ακόμα και το να είναι ένα προσωρινό μέτρο ή ένα μέτρο που να εφαρμόζεται μόνο στον ιδιωτικό τομέα, που τόσο απαξιώνουν πλεόν οι δάσκαλοι.

Όλα τα υπόλοιπα είναι για να 'χουν να λένε όσοι φοβούνται για τη "θεσούλα" τους - και φαίνεται πόσο εμφανές είναι αυτό από το ότι τρέμουν να το συζητήσουν καν για να βρουν τη χρυσή τομή. δεν αναρωτιέστε γιατί δε νιώθουν την ίδια απειλή για τους νηπιαγωγούς; και δε μιλώ για τον κάθε δάσκαλο χωριστά, γι αόνομα του Θεού γιατί πολλοί έχουν μια τάση να παρανοούν ότι απαξιώνουμε. Μιλώ για τα συνδικάτα που κόπτονται και πρωτοστατούν...

Και σ' αυτό το σημείο αποχωρώ από το συγκεκριμένο θέμα, σε περίπτωση που κάποιος θελήσει να απευθυνθεί σε αυτά που γράφω δεν θα ασχοληθώ να απαντήσω περαιτέρω.
Καλή συνέχεια σε όλους.

6
Καλημέρα σε όλους.
1ον) δεν απαξιώνω πουθενά το τμήμα ή αυτούς που αποφοίτησαν από το τμήμα. Λέω απλώς ότι αυτοί που αποφάσισαν να διαχωρίσουν μια σχολή σε τμήματα, για να διδαχθούν προφανώς κατά τη γνώμη τους διαφορετικά αντικείμενα, δεν θα έπρεπε να δίνουν έτσι ελαφρά τη καρδία την άδεια να διδάσκουμε όλοι ο,τι να 'ναι γιατί δεν κατανοώ ποιός είναι τελικώς ο λόγος του διαχωρισμού. Και αναγνωρίζω την έλλειψη που μου αφήνουν οι σπουδές στη σχολή μου σε άλλα αντικείεμνα τα οποία δεν θα έπρεπε επισήμως να καλούμαι να διδάξω, όπως πχ η Ιστορία ή φιλοσοφία ή η ψυχολογία. ακριβώς γιατί υπάρχει κάποιος που μπορεί να το κάνει καλύτερα από μενα εξ αρχής. Φυσικά και ο καθένας έχει τις δυνατότηές του και όταν βρεθεί αντιμέτωπος με το αντικείεμνο όχι απλώς πρέπει να ανταποκριθεί αλλά οφείλει να μελετήσει επιπλέον με δική του ευθύνη για το τι θα μάθει περισσότερο. Το ίδιο ισχύει και με το σεμινάριο της ειδικής αγωγής. αν έχω τη δυνατότητα κι εγώ αύριο θα πάω να το κάνω για να σπρώξω όπως μπορώ τη διαδικασία της επαγγελματικής μου αποκατάστασης. αυτό όμως δε σημαίνει ότι δεν υπάρχει πρόβλημα στη ρίζα του θέματος. ότι το ίδιο το υπουργείο έχει συγκεκριμένη σχολή ειδικής αγωγής, την οποία ουσιαστικά απαξιώνει και δίνει τη δυνατότητα σε όλους εμάς να διεκδικούμε θέσεις που δε μένουν κενές επειδή έχουν απορροφηθεί όλοι εκείνοι που ξόδεψαν μια 4ετία μελετώντας το θέμα επισταμένως και κάνοντας και πρακτική κλπ. Πίστεψέ με, δεν τα βαζω με κανέναν που παλεύει με όποιον τρόπο μπορεί γαι να κάνει το καλύτερο για τη ζωή του. Ακόμα κι όταν αδικούνται κάποιοι, δεν μπορείς να κατηγορήσεις τον άνθρωπο που προσπαθεί μέσα από όποια ευκαιρία του δίνεται. Δεν μπορώ να μην επισημάνω όμως ότι κυβερνήσεις και υπουργοί έχουν δώσει τη δυνατότητα το θέμα να ξεχειλώσει τόσο πολύ που ουσιαστικά απαξιώνεται και κατργείται ο λόγος που οδήγησε στον αρχικό διαχωρισμό. δε λέω κάτι πολύπλοκο και νομίζω είναι σαφές ότι δεν αναφέρομαι σε συναδέλφους, αλλά σε θεσμούς. Γιατί έχει ειδικό τμήμα ψυχολογία ςστο ΦΠΨ όταν δεν τους δίνει καν τη δυνατότητα να εργαστούν ως ιδιώτες ψυχολόγοι... απλά μας δουλεύουν κανονικά ή ας πω ότι οι ανάγκες και η κατάσταση της κοινωνίας έχουν αλλάξει που αυτός ο διαχωρισμός όχι μόνο δεν εξυπηρετεί πια αλλά δημιουργεί σοβαρότατα προβλήματα.

2ον) Δεν γνωρίζω τα νούμερα για τα οποία μιλάς και ας μην ξεχνάμε ότι μεγάλο ποσοστό των επιτύχοντων στις πανεπιστημιακές σχολές βρίσκονται εκεί τυχαία. ή γιατί τους πήγε ο βαθμός ή γιατί τους φαίνεται εύκολο ή γιατί φαντάζονται τι ωραία που είναι Ιούνιος Ιούλιος Αύγουστος. Δε βρίσκονται εκεί για το πώς θα περνάνε από Σεπτέμβριο μέχρι Μάιο. Ε τι θες να σχολιάσω για ανθρώπους που δεν ξέρουν πού πάνε.
Επιπλέον αυτοί που δίνουν ΑΣΕΠ σε μεγάλο μέρος, παλεύουν οι άνθρωποι να καταξιώσουν αυτό το οποίο σπούδασαν, να ποκατασταθούν και γιατί όχι με τη βεβαιότητα του Δημοσίου. Πού είναι το καό σε αυτό και σε τι επηρρεάζει τα υπόλοιπα που λέω. Υπάρχουν κάποιοι που θα δίνουν σ εδιάφορους διαγωνισμούς Δημοσίου γιατί τους ενδιαφέρει να εξασφαλιστούν σε μια "θεσούλα" όπως λέμε και να ησυχάσουν οι άνθρωποι και καλά κάνουν στην κοινωνία που ζούμε, υπάρχουν κάποιοι που αγαπούν αυτή τη δουλειά και θέλουν να την κάνουν χωρίς να τους κατατρέχει καμιά αγωνία και υπάρχουν και κάποιοι σαν και μενα που δεν ασχολούνται καν με τον ΑΣΕΠ λίγο γιατί πρακτικώς μοιάζει αδύνατο και γιατί ιδελογικώς το θεωρώ μεγάλη μούφα για να ξοδέψω κι άλλο κόπο, ενέργεια, διάβασμα, αγωνία κλπ... και παλεύουν με ό,τι μπορούν για να επιβιώσουν. Έχω κάνει κι άλλες δουλειές, δεν είμαι τόσο νέα όσιο νομίζεις και μπορώ να συγκρίνω ως ένα επίπεδο. στράφηκα σε αυτή τη δουλιεά γιατί την αγαπώ, γιατί με κάνει να ξυπνάω χαρούμενη το πρωί που θα βρεθώ εκεί και κάνω θυσίες γι' αυτό κι όχι επειδή βολεύτηκα σε μια θέση ή επειδή έτυχε μπροστά μου. Την επιλέγω κάθε μέρα και δε δέχομαι την απαξίωση του τύπου "Ιούνιος Ιούλιος Αύγουστος" Αυτός που το λέει αυτό ίσως δε θα πρεπε να την κάνει. Επίσης, δε θα συγκρίνω ανόμοια πράγματα γιατί δεν ξέρω να τα συγκρίνω. δεν μπορώ να φανταστώ τον κόπο που κάνει ένας οικοδόμος ή τον΄κινδυνο που διατρέχει μια αεροσυνοδός ή την αγωνία που ζει μια νοσοκόμα αν τρυπηθεί από μια βελόνα, αλλά ξέρω να πω για τη δική μου δουλειά ότι το "ξόδεμα" είναι μεγάλο και δεν υπάρχει εκπαιδευτικός ο οποίος  ζει μέσα στην τάξη και κάθε φορά που γυρνάει στο σπίτι του να είναι φρέσκος και άνετος. έχει ανάγκη από συνεχόμενα διαστήματα απομάκρυνσης από το εκπαιδευτικο έργο  για να ανανεώνεται και να συνεχίζει. εγώ αυτό δεν το θεωρώ εύκολο. τώρα, τι κάνουν οι άλλοι όταν μπαίνουν σε τάξη - όποια τάξη δεν έχω ιδέα. κάποιος όμως που δεν έχει την ελάχιστη επαφή (δεν ξέρω αν εσύ Μάρκος έχεις)  δε μπορεί να κρίνει και να λέει ότι είσαι αραχτός ή ότι λέω κάτι που δεν το πιστεύω. Μπορεί να λέει ότι ίσως φαίνεται έτσι αλλά όχι κρίνει.

Στον Στράτο θα ήθελα να πω το εξής: Το ίδιο επιθυμώ και δι υμάς - πριν αρχίσετε να μιλάτε. Τι ξέρουμε όλοι για το πώς αποκτιέται αυτή η προυπηρεσία; Εγώ έκαν ααίτηση και εργάστηκα μία χρονιά έτσι και μάλιστα εντελώς δοκιμαστικά στην αρχή της καριέρας μου και δεν με κάλεσαν ξανά ούτε ήθελα να το συνεχίσω γιατί δεν αποσκοπούσε σε κάτι που διευκόλυνε τη ζωή μου στα επόμενα χρόνια. Πιθανότατα τώρα να ήμουν σε κάποια λίστα αλλά προτίμησα εξαρχής τον ιδιωτικό τομέα και τον προσωπικό μου αγώνα. Αν ωστόσο είχα κάποι μέσον ικανό να μου δώσει θέση ΠΔΣ βεβαιότατα και θα το χρησιμοποιούσα μέχρις εξαντλήσεως για να προωθηθώ όπου και όσο μπορώ. Και να είσαι σίγουρος ότι θα το έλεγα γιατί ζούμε σε μια ζούγκλα που δεν υπάρχει περίπτωση να δεις άσπρη, εξασφαλισμένη μέρα αν δεν υπάρχει κονέ στη μέση και αν μη τι άλλο από στοιχειώδη πρόθεση εντιμότητας απέναντι στη ζωή θα είχα τουλάχιστον το σθένος να πω: "ναι ρε μάγκα, ήμουν τυχερή, είχα μέσον και το χρησιμοποίησα. μην αισθάνεσαι ηλίθιος που δεν καταφέρνεις κάτι, σου το λέω ξεκάθαρα. δε σε κοροιδεύω" Επειδή όμως ούτε μπάρμπας ούτε θεία ούτε πατέρας ούτε μάνα ούτε νονός ασχολούνται με το θέμα τα έφτυσα κι εγώ κατάμουτρα και αποφασισα να αγωνιστώ όσο μπορώ με τις μικρές μου δυνάμεις εκεί που τελοσπάντων κάποιος κάποια στιγμή θ αμπορέσει κάτι να εκτιμήσει από αυτό που έχω να προσφέρω. Μικρό; μικρό, αλλά δικό μου...

Το θέμα με τους δασκάλους δεν είναι αν έχουν ή όχι την ικανότητα να διδάξουν, αλίμονο αν 4 χρόνια δεν έιχαν αποκτήσει την ικανότητα. Αυτό που σχολιάζω και κάποιοι δεν θέλουν να το καταλάβουν είναι ότι στον κλάδο των δασκάλων υπάρχουν κενά. Δεν υπάρχουν άνθρωποι να κάνουν τη δουλειά. Αυτό λέω. είναι όλοι απορροφημένοι. Και επιτρέπεται να διδάξουν νηπιαγωγοί, παλιοί συναξιούχοι - που το ξαναλέω, παίρνουν ήδη τη σύνταξή τους - και δεν επιτρέπεται σε ένα μεγάλο αριθμό ανθρώπων, άνεργων, που έχουν την επιστημονική κατάρτιση, να καλύψουν τέτοιες θέσεις. Γνωρίζω ιδιωτικό σχολείο που λειτουργεί αποκλειστικά με νηπιαγωγούς,3-4 συνταξιούχους και 3-4 φιλολόγους δηλωμένους ψευδώς. Νομίζω πως έχει δύο δασκάλους στη θέση των διευθυντών για να καλύπτεται. Ε, αν δε το καταλαβαίνετε αυτό τι να σας πω...

Συγγνώμη αν σας κούρασα, δεν μπορούσα να μην απαντήσω. Με συναδελφική αλληλεγγύη πάντα

7
με ενδιαφέρον διάβασα όλες τις απόψεις και θα ήθελα απλά αν πω δύο πράγματα.
1ον) όποιος δεν έχει κάνει αυτή τη δουλειά και δεν έχει μπει σε τάξη - οποιαδήποτε τάξη γιατί καθεμιά έχει τη δυσκολία της, Δημοτικο, Γυμνάσιο, Λύκειο - πραγματικά δεν έχει δικαίωμα να εκφέρει άποψη για τη δουλειά του εκπαιδευτικού, για την καλοκαιρινή του άδεια, για τα λεφτά που παίρνει και για ό,τι άλλο τον αφορά.
Χώρια από την προετοίμασια και τη διόρθωση, που γίνονται εκτός τάξης και σχολείου ενίοτε, είναι τόση η ψυχική ανάλωση και φθορά, το "υλικό" που καταθέτει ο εκπαιδευτικός από τον ίδιο τον ψυχισμό και τον εαυτό του, γιατί δεν μπορεί να κάνει αλλιώς όταν έχει απέναντί του έμψυχα όντα, που αν δεν υπήρχαν τέτοιες αργίες το "κάψιμο" θα ήταν αμεσότατο,μόνιμο και ανεπανόρθωτο.
Δε μιλάμε για τις εξαιρέσεις των κακών ανθρώπων ή ανθρώπων που δεν ενδιαφέρονται για το τι δουλειά κάνουν και απλά σε μια βολική συγκυρία βρέθηκαν εκεί, ίσως αυτές μοιάζουν πιο τρανταχτές, και θα τις συναντήσουμε σε κάθε επάγγελμα. Υπάρχει πλήθος εκπαιδευτικών που βιώνει το λειτούργημά του, δεν είναι κανείς άγιος αλλά υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που κάνουν ό,τι καλύτερο μπορούν είτε είναι διορισμένοι, είτε πασχίζουν παλεύοντας με τέρατα σε ιδιωτικό περιβάλλον είτε εύχονται να καταφέρουν κάτι από τα δύο. Εγώ προσωπικά, ανήκοντας στην ταλαιπωρημένη ομάδα των φιλολόγων,  έχω περάσει από όλες τις βαθμίδες, ενιχυτική και ωρομισθία σε δημόσιο γυμνάσιο - Λύκειο, δημοτικό σε ιδιωτικό (γιατί κάπως πρέπει να ζεις μέχρι να πληρωθείς από τα άλλα-και δόξα τω Θεώ...) έν απράγμα έχω αποκομίσει. ας μην αντιμετωπίζουμε με ελαφρότητα τον κόπο και τη δουλειά κανενός και ας μην πετάμε μπαρούφες έχοντας πλήρη άγνοια επί της ουσίας για το θέμα, απλά και μόνο επειδή μας φαίνεται κάτι, κάπως. Ο δάσκαλος βέβαια δεν έχει τον κόπο της προετοιμασίας του φιλολόγου, ούτε τον έφηβο που παίζει ψυχροπολεμικά μέσα στην τάξη, αλλά και το να σηκώνεται το 8χρονο ξαφνικά και να φέρνει σβούρες, να λέει ό,τι του κατέβει στο κεφάλι, να συμπαρασύρει και τα άλλα και ό,τι βρεθεί στο δρόμο του δίχως να έχει νόημ ατο πόσο κλείνει η φωνή σου απλά μιλώντας ανάμεσά τους... δεν είναι και το πιο βολικό πράγμα του κόσμου να το ζεις καθημερινά... και να πρέπει να το αντιμετωπίζεις αδιάλειπτα και συνεχόμενα με κοσμιότητα και καλοσύνη και στερότητα... για να γίνει άνθρωπος κάποια στιγμή τελικά...

2ον) Θα συμφωνήσω με τη φίλη παραπάνω που έγραψε ότι το πρόβλημα ξεκινά απ' τα λάθη στην τριτοβάθμια εκπαίδευση κι ότι το ίδιο το κράτος σαμποτάρει ουσιαστικά τους καθηγητές, όταν μέσα από 3-4 σχολές με πλήθος φοιτητών η καθεμία τους οδηγεί όλους στην ίδια επαγγελματική αποκατάσταση δίχως να έχουν καν τα ουσιαστικά προσόντα. δεν μπορούμε να λεγόμαστε πχ όλοι φιλόλογοι και να μπορούμε να κάνουμε τα ίδια μαθήματα. Εγώ πχ ανήκωβ στο κλασικό τμήμα της φιλοσοφικής. δεν διδάχθηκα και δεν γνωρίζω ιστορία ούτε εις  βάθος ούτε εις μήκος ούτε εις πλάτος, σε καμία αξιοπρεπή διάσταση που να μου επιτρέπει να μπω και να διδάξω σε άλλους. μπορώ φυσικά να διαβάσω μόνη και το κάνω, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα. Το ίδιο ισχύει και για τον ιστορικό. Δεν έχει τη δική μου κατάρτιση σε αρχαία και λατινικά και με ποια λογική θεωρείται το πτυχίο μας ίδιας φύσεως. Είναι άλλα αντικείμενα, να μην ασχοληθώ καν με το ΦΠΨ και τον λόγο ύπαρξης αυτής της σχολής. Δεν αναφέρομαι σε συναδέλφους αλλά στον τρόπο λειτουργίας και σκέψης των Υπουργείων παιδείας σχετικά με την Τριτοβάθμια εκπαίδευση.

και δεν μπορώ να μην αναφέρω τον απαράδεκτο αποκλεισμό των φιλολόγων από τα Δημοτικά, όταν νηπιαγωγοί και συνταξιούχοι - κάποιοι μάλιστα διετούς φοιτήσεως, με έναν ήδη σίγουρο μισθό στο τσεπάκι τους - θεωρούνται πιο αρμόδιοι από έναν καταρτισμένο φιλόλογο να διδάξει ελληνικά. Πόσο περισσότερο θα έπρεπε να είχαμε συσπειρωθεί και με απόλυτη κατακραυγή, να σηκώσουμε τον κόσμο ανάποδα μέχρι να ικανοποιηθεί το αίτημά μας για κάτι που ήδη συμβαίνει παρανόμως αλλά δε μας δίνει την ευκαιρία να κατοχυρώσουμε καμιά προυπηρεσία, καμία μονιμότητα ακόμη και στον ιδιωτικό τομέα, κανένα προνόμιο πέρα από τη δυνατότητα ν αέχουμε απλά να τρώμε (πράγμα που δεν είναι και πάντα αυτονόητο). κι εδώ είναι που με πνίγει το δίκιο και με τσακίζει η κατάντια γι' αυτές τις τόσο αξιόλογες μα τόσο - τόσο περιφρονημένες από παντού σπουδές μας, και μου τελειώνουν οι αξιοπρπείς λέξεις και το μόνο που έχω να πω δε θέλω πραγματικά να το γράψω από σεβασμό στους συνομιλητές και ομοιοπαθείς συναδέλφους.

Υγ: να με συγχωρούν οι δάσκαλοι, δεν έχω τίποτε μαζί τους, απλά θεωρώ πως είναι πικρό και απάνθρωπο να μην τείνουμε μεταξύ μας να λύνουμε τα διέξοδα αλλά αντιθέτως να τα εντείνουμε με σαδιστικό τρόπο.

8
πάντως πιστεύω ότι πρέπει όσο μπορούμε  να το κάνουμε σαφές πια αυτό στα παιδιά που δηλώνουν μηχανογραφικό. Το τι θα σπουδάσεις - ίσως κι αν είναι αυτό που νιώθεις ότι σε ενδιαφέρει πολύ, μπορεί να μην έχει καμία σχέση με αυτό που θα κάνεις ως δουλειά για να ζεις... εμάς κανείς δε μας ταρακούνησε στα 16 και στα 17 να μας πει...αν πρέπει να επιβιώσεις κι έχεις ανάγκη χρήματα ίσως πρέπει να σκεφτείς τι θα σε βοηθήσει να ζεις... γιατί πρέπει να έχεις να φας για να είσαι και λίγο ρομαντικός κι αυτό χρειάζεται να το ακούσεις και στα 17...θα μπορούσ απρώτα να έχω μια κατάρτιση έστω τεχνική που θα μου επέτρεπε τα προς το ζην, χωρίς να εξαρτώμαι από κανέναν και μετά να επιδιώξω το καλύτερο σε εκείνο που αγαπώ... Έτσι φύγαμε από ένα σχολείο πηγαίνοντας κατευθείαν στο άλλο με μόνο γνώνομα το τι μου αρέσει πολύ για να επενδύσω τον κόπο μου και τον εαυτό μου να καταρτιστώ όσο καλύτερα και να γίνω το καλύτερο που μπορώ σε αυτό που αγαπώ...αλλά πόσα χρόναι εις βάρος άλλων...δεν πρέπει κάποτε να μας επιτραπεί μέσα σε αυτή την κοινωνία να ολοκληρώσουμε την προσωπικότητά μας ως ενήλικοι, δουλέυοντας πάνω στην επένδυση που τόσο αγαπήσαμε;  κι εν πάσει περιπτώσει εγώ θέλω κάποιος να με αποζημιώσει για την ψυχική οδύνη του να πρέπει επιτακτικά να επιλέξω κάτι σε μια άκαιρη ηλικία δίχως να μου δίνει όλα τα απαιτούμενα στοιχεία ξεκάθαρα...έστω για να ξέρω πώς να συνδυάσω την αγάπη μου με την επιβίωση.... ίσως τα σημερινά παιδιά να μπορούν λίγο να γλυτώσουν κάτι απ' αυτό..
α στο καλό συγχίστηκα πάλι >:(

9
κι εγώ τη βρίσκω πολύ σωστή αυτή τη σκέψη και λογική

10
καλησπέρα σε όλους ;)

είναι το 1ο μήνυμα που γράφω σ'αυτό το φόρουμ, μόλις τώρα το ανακάλυψα και αληθινά είμαι πολύ συγκινημένη που δε νιώθω πια τόσο μόνη μέσα στον κόσμο. Γιατί, κακά τα ψέματα, μόνο κάποιος που έχει περάσει το ίδιο μονοπάτι μπορεί ακριβώς να καταλάβει τι περνάμε, την απογοήτευση...ενίοτε και την αγανάκτηση και την αδιάκοπη προσδοκία, τον ασταμάτητο αγώνα γι'αυτό που θα 'πρεπε να 'ναι αυτονόητο και δεδομένο...
Κι εγώ φιλόλογος, αποφοίτησα το 2002, εδώ στην Αθήνα.... του κλασικού κι εγώ... και παρόλο που δεν έχω μετανιώσει ούτε για μια στιγμή για τις σπουδές, θα 'θελα να'χα την πρόνοια να 'εχω κάνει και κάτι άλλο μαζί... μια κομμωτική δεν ξέρω... κάτι...
Χρυσή με κάνανε οι γονείς μου να δηλώσω τη νομική, έγιναν μάχες ολόκληρες που δεν ξεκολλούσα από τη φιλολογία ;D και το παιδαγωγικό;...ούτε να το φτύσω...δε μου άρεσαν τα παιδάκια, δεν άντεχα τόση ανωριμότητα... τέτοιες κοτσάνες έλεγα...να τώρα...
Τι να πω παιδιά... αυτό για το κύμα συνταξιοδότησης το έχω ακούσει κι εγώ, λέγεται συχνα...αλλά πότε;;; να μη σχολιάσω τα υπουργεία και τις αποφάσεις τους... μπορούν να διδάσκουν στα δημοτικά στη θέση των δασκάλων συνταξιούχοι δάσκαλοι και νηπιαγωγοί, ακόμα και λογοθεραπευτές αλλά δεν επιτρέπεται να προσλαμβάνονται φιλόλογοι.... μα δεν είναι να αγανακτείς;;;;; δηλαδή ο συνταξιούχος δάσκαλος έχει 2 μισθούς κι εγώ που 'μαι νέος άνθρωπος να μην έχω να φάω; δεν χωράει στο μυαλό μου αυτό, τρελαίνομαι... κι επειδή για ΑΣΕΠ, έτσι όπως είναι τα πράγματα δεν έχει ελπίδα...εργάζομαι κι εγώ σε δημοτικό, στην απογευματινή μελέτη... ημιαπασχόληση φυσικά... και με ζητάνε να πάω το πρωί για να κάνω το χαμάλη στις φοιτητριούλες που προσλαμβάνουν και δεν έχουν ιδέα... και δε μου κάνουν και σύμβαση, δεν έχω σταθερό μισθό... καταλαβαίνετε...μα δε μας εξευτελίζουν;
αλλά πόσο το εύχομαι να έρθει η ώρα που θα μας παρακαλανε  κι εμάς όπως τους δασκάλους... αυτά τα ίδια τα ιδιωτικά που μας φτύνουν τώρα... τότε να δεις....
και τι δεν έχουμε διαβάσει... και δε μιλάω για το ευρύτερο πεδίο γνώσεων του καθενός μας...αλλά για τη σχολή την ίδια... για τα μαθήματα κα ι μόνο...τι δεν έχουμε εξεταστεί, από την οξεία και την περισπωμένη ως .... με κοροιδέυει η αδερφή μου όταν λέω ότι στο βιογραφικό μου, στις ξένες γλώσσες θα βάλω λατινικά και μηκυναικά... :P...γιατί δεν ξενύχτησα εγώ...δεν άφησα κόπο και ιδρώτα για να μπορέσω κάποια στιγμή να ζω αξιοπρεπώς κάνοντας αυτό που αγαπάω... κι όλοι ξέρουμε πως αυτή είναι μια δουλειά που δεν μπορείς να την κάνεις αν δε θέλεις πολύ... σου καίει το νευρικό σύστημα...γι' αυτό αγανακτώ... και συγγνώμη που τα λέω όλα μαζί σε σας αλλά συνήθως δε μιλάω γιατί δεν μπορεί κάποιος που δεν είναι ομοιοπαθής να το βιώσει αυτό που λέω...γι' αυτό μας πιάνει κατάθλιψη ή γινόμαστε κυνικοί μετά... πού να βρεις διέξοδο στην υγεία...αχ τελοσπάντων σας ζάλισα...αλλά χάρηκα πολύ που σας βρήκα - είίναι αν μη τι άλλο μια συμπαράσταση να το βλέπεις ότι κι άλλοι αγωνίζονται και καταλαβαίνουν τι περνάς κι εσύ :D

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182529
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 587
Σύνολο: 602

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.