*

Αποστολέας Θέμα: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???  (Αναγνώστηκε 93708 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ariadni

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 482
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #28 στις: Σεπτεμβρίου 30, 2009, 03:51:54 pm »
Boldini, νομίζω ότι τέτοια ωράρια έχει μόνο ο εκπαιδευτικός στο δημόσιο. Φυσικά και δεν μορώ να συγκρίνω τον ιδωτικό τομέα με τον δημόσιο... Εγώ είμαι αδιόριστη και ξέρω καλά τι παίζει στον ιδιωτικό τομέα...  ;)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:07:54 »

Αποσυνδεδεμένος semeli ΠΕ02

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 465
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #29 στις: Οκτωβρίου 01, 2009, 12:50:55 am »
Δεν νομίζω ότι έχει και την τρελή προετοιμασία ο δάσκαλος στο σπίτι...Πού να δείτε ο φιλόλογος του φροντιστηρίου τι ξενύχτια τραβάει για προετοιμασία σε όποιο από τα πολλά διδακτικά αντικείμενα του αναθέσουν, για διορθώσεις γραπτών, ασκήσεων, διαγωνισμάτων, εκθέσεων κ.λπ.. Και όλα αυτά για ψίχουλα, ούτε λόγος για επιδόματα κ.λπ.. Επίσης έχω δει αρκετούς δασκάλους να κάνουν τρομερά ορθογραφικά λάθη και αρκετούς εξ αυτών να τονίζουν σε λάθος συλλαβή τις λέξεις στον προφορικό λόγο, π.χ. οι ανθρώποι.

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2316
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #30 στις: Οκτωβρίου 01, 2009, 01:17:55 am »
Δεν νομίζω ότι έχει και την τρελή προετοιμασία ο δάσκαλος στο σπίτι...Πού να δείτε ο φιλόλογος του φροντιστηρίου τι ξενύχτια τραβάει για προετοιμασία σε όποιο από τα πολλά διδακτικά αντικείμενα του αναθέσουν, για διορθώσεις γραπτών, ασκήσεων, διαγωνισμάτων, εκθέσεων κ.λπ.. Και όλα αυτά για ψίχουλα, ούτε λόγος για επιδόματα κ.λπ.. Επίσης έχω δει αρκετούς δασκάλους να κάνουν τρομερά ορθογραφικά λάθη και αρκετούς εξ αυτών να τονίζουν σε λάθος συλλαβή τις λέξεις στον προφορικό λόγο, π.χ. οι ανθρώποι.


Αποσυνδεδεμένος semeli ΠΕ02

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 465
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #31 στις: Οκτωβρίου 01, 2009, 01:26:49 am »
Δεν διαφωνώ elranna μου. Απλά θεωρώ υπερβολή να μιλάμε για πολλές ώρες προετοιμασίας των δασκάλων στο σπίτι ( αν είσαι φιλόλογος σε φροντιστήριο, με καταλαβαίνεις, θα ξέρεις τι εστί πίεση ). Στα υπόλοιπα συμφωνώ μαζί σου.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:07:54 »

Αποσυνδεδεμένος Boldini

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 790
  • Φύλο: Γυναίκα
  • όχι άλλο κάρβουνο(ΠΕ60)
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #32 στις: Οκτωβρίου 01, 2009, 01:33:55 am »
Semeli ΠΕ02 θέλεις να μιλήσουμε για εξαιρέσεις;;Γιατί έτσι έχω να σου πω και΄γω....για μαθηματικούς που δεν ξέρουν μαθηματικά,φυσικούς που δεν ξέρουν φυσική και πολλά πολλά άλλα.
Απλά να ξέρεις οτι όσο πιο μικρό είναι ένα παιδί τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες να χτυπήσει.Αυτό είναι ένα έξτρα άγχος που επωμιζόμαστε εμείς της πρωτοβάθμιας και όχι τόσο εσείς της Δευτεροβάθμιας.

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2316
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #33 στις: Οκτωβρίου 01, 2009, 01:42:20 am »
Semeli ΠΕ02 θέλεις να μιλήσουμε για εξαιρέσεις;;Γιατί έτσι έχω να σου πω και΄γω....για μαθηματικούς που δεν ξέρουν μαθηματικά,φυσικούς που δεν ξέρουν φυσική και πολλά πολλά άλλα.
Απλά να ξέρεις οτι όσο πιο μικρό είναι ένα παιδί τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες να χτυπήσει.Αυτό είναι ένα έξτρα άγχος που επωμιζόμαστε εμείς της πρωτοβάθμιας και όχι τόσο εσείς της Δευτεροβάθμιας.

Αυτό ξαναπές το! 2 χρόνια σε λύκειο ήμουνα συνηθισμένη στα μεγάλα παιδιά. Φέτος που είμαι σε γυμνάσιο κοντεύω να λαλήσω έτσι όπως τρέχουν τα μικράκια μου πάνω κάτω. Δεν θέλω ούτε να φανταστώ πώς είναι να έχεις εφημερία σε δημοτικό...

Αποσυνδεδεμένος Boldini

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 790
  • Φύλο: Γυναίκα
  • όχι άλλο κάρβουνο(ΠΕ60)
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #34 στις: Οκτωβρίου 01, 2009, 02:07:00 am »
Semeli ΠΕ02 θέλεις να μιλήσουμε για εξαιρέσεις;;Γιατί έτσι έχω να σου πω και΄γω....για μαθηματικούς που δεν ξέρουν μαθηματικά,φυσικούς που δεν ξέρουν φυσική και πολλά πολλά άλλα.
Απλά να ξέρεις οτι όσο πιο μικρό είναι ένα παιδί τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες να χτυπήσει.Αυτό είναι ένα έξτρα άγχος που επωμιζόμαστε εμείς της πρωτοβάθμιας και όχι τόσο εσείς της Δευτεροβάθμιας.

Αυτό ξαναπές το! 2 χρόνια σε λύκειο ήμουνα συνηθισμένη στα μεγάλα παιδιά. Φέτος που είμαι σε γυμνάσιο κοντεύω να λαλήσω έτσι όπως τρέχουν τα μικράκια μου πάνω κάτω. Δεν θέλω ούτε να φανταστώ πώς είναι να έχεις εφημερία σε δημοτικό...

σε προκαλώ να σκεφτείς πώς είναι στο νηπιαγωγείο ;D ;D ;D :P
Τέλος πάντων δεν απαξιώνω την δουλειά κανενός,ο κάθε κλάδος και βαθμίδα έχει τα΄ζόρια του.Το πρόβλημά μας θα πρέπει να είναι το Υπουργείο που δεν διευκολύνει το έργο μας ώρες-ώρες και όχι οι υπόλοιποι κλάδοι ή βαθμίδες.
Και εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να ανοίξουν οι κλάδοι της Δευτεροβάθμιας
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 01, 2009, 02:09:28 am από Boldini »

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4153
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #35 στις: Οκτωβρίου 01, 2009, 02:12:39 am »
Αν και διάβασα αρκετά από όσα γραφήκαν θέλω να σταθώ περισσότερο στον τίτλο του θέματος. Η δάσκαλοι καλύπτουν από μόνοι τους την πρωτοβάθμια εκπαίδευση για αυτό και οι ανάγκες είναι μεγάλες. Εγώ νομίζω ότι το πρόβλημα βρίσκεται στον σχεδιασμό της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και συγκεκριμμένα στον αριθμό των σχολών και των αντίστοιχων φοιτητών. Θα μπορούσε η πολιτεία να προβλέψει έγκαιρα τις ανάγκες σε δασκάλους και σε καθηγητές στην βθμια και να είχε προ πολλού αλλάξει την αναλογία θέσεων στα πανεπιστήμια στις καθηγητικές (ή δασκαλικές) σχολές. Κάτι τέτοι δεν έγινε και μάλλον τώρα είναι και αργά...

Τώρα ποιοι δουλεύουν περισσότερο και ποιοι λιγότερο εξαρτάται όχι μόνο από την ειδικότητα αλλά και από τον ίδιο τον εκπαιδευτικό. Ένας νέος σχετικά συνάδελφος μου είπε πρόσφατα ότι ο διευθυντής του είπε κάτι που του έκανε μεγάλη εντύπωση. Εμείς οι εκπαιδευτικοί κάνουμε ότι δουλεύουμε και το κράτος κάνει πως μας πληρώνει....Δεν ξέρω σε ποιο βαθμό ισχύει κάτι τέτοιο, δεν διδάσκω σε δημόσιο σχολείο να το γνωρίζω. Το αφήνω να το σχολιάσετε εσείς...

Αποσυνδεδεμένος Boldini

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 790
  • Φύλο: Γυναίκα
  • όχι άλλο κάρβουνο(ΠΕ60)
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #36 στις: Οκτωβρίου 01, 2009, 02:26:11 am »
Αν και διάβασα αρκετά από όσα γραφήκαν θέλω να σταθώ περισσότερο στον τίτλο του θέματος. Η δάσκαλοι καλύπτουν από μόνοι τους την πρωτοβάθμια εκπαίδευση για αυτό και οι ανάγκες είναι μεγάλες. Εγώ νομίζω ότι το πρόβλημα βρίσκεται στον σχεδιασμό της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και συγκεκριμμένα στον αριθμό των σχολών και των αντίστοιχων φοιτητών. Θα μπορούσε η πολιτεία να προβλέψει έγκαιρα τις ανάγκες σε δασκάλους και σε καθηγητές στην βθμια και να είχε προ πολλού αλλάξει την αναλογία θέσεων στα πανεπιστήμια στις καθηγητικές (ή δασκαλικές) σχολές. Κάτι τέτοι δεν έγινε και μάλλον τώρα είναι και αργά...

Τώρα ποιοι δουλεύουν περισσότερο και ποιοι λιγότερο εξαρτάται όχι μόνο από την ειδικότητα αλλά και από τον ίδιο τον εκπαιδευτικό. Ένας νέος σχετικά συνάδελφος μου είπε πρόσφατα ότι ο διευθυντής του είπε κάτι που του έκανε μεγάλη εντύπωση. Εμείς οι εκπαιδευτικοί κάνουμε ότι δουλεύουμε και το κράτος κάνει πως μας πληρώνει....Δεν ξέρω σε ποιο βαθμό ισχύει κάτι τέτοιο, δεν διδάσκω σε δημόσιο σχολείο να το γνωρίζω. Το αφήνω να το σχολιάσετε εσείς...
με μεγάλη μου λύπη συνειδητοποιώ οτι οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας συνδέουν την ποσότητα της εργασίας με την ποσότητα των γραπτών που διορθώνουν.

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4153
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #37 στις: Οκτωβρίου 01, 2009, 02:35:31 am »
Στο σημείο που υπογραμμίζεις εννοώ το εξής. Είναι στο χέρι του εκπαιδευτικού οι πολλές διορθώσεις/προετοιμασίες στο σπίτι. Άλλοι το επιδιώκουν και άλλοι το αποφεύγουν.

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4153
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #38 στις: Οκτωβρίου 01, 2009, 02:39:12 am »
Αν και φυσικός γνωρίζω ότι στο μάθημα γλώσσας/έκθεσης τουλάχιστον στον ιδιωτικό τομέα οι φιλόλογοι όταν κάνουν δύο 45λεπτα μάθημα έχουν στο σπίτι άλλη τόση δουλειά. Δεν είναι αμελητέα ποσότητα!

Αποσυνδεδεμένος Boldini

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 790
  • Φύλο: Γυναίκα
  • όχι άλλο κάρβουνο(ΠΕ60)
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #39 στις: Οκτωβρίου 01, 2009, 02:43:24 am »
Στο σημείο που υπογραμμίζεις εννοώ το εξής. Είναι στο χέρι του εκπαιδευτικού οι πολλές διορθώσεις/προετοιμασίες στο σπίτι. Άλλοι το επιδιώκουν και άλλοι το αποφεύγουν.
άρα έχει να κάνει με τον άνθρωπο και όχι με την ειδικότητα.Αυτό που υπογράμμισα(bold) δεν λέει το ίδιο.Τέλος πάντων νομίζω οτι δεν υπάρχει λόγος να παίζουμε με τις λέξεις,ελπίζω να καταλαβαινόμαστε :)

Αποσυνδεδεμένος lisaki2004

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 8
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #40 στις: Οκτωβρίου 01, 2009, 03:08:51 am »
με ενδιαφέρον διάβασα όλες τις απόψεις και θα ήθελα απλά αν πω δύο πράγματα.
1ον) όποιος δεν έχει κάνει αυτή τη δουλειά και δεν έχει μπει σε τάξη - οποιαδήποτε τάξη γιατί καθεμιά έχει τη δυσκολία της, Δημοτικο, Γυμνάσιο, Λύκειο - πραγματικά δεν έχει δικαίωμα να εκφέρει άποψη για τη δουλειά του εκπαιδευτικού, για την καλοκαιρινή του άδεια, για τα λεφτά που παίρνει και για ό,τι άλλο τον αφορά.
Χώρια από την προετοίμασια και τη διόρθωση, που γίνονται εκτός τάξης και σχολείου ενίοτε, είναι τόση η ψυχική ανάλωση και φθορά, το "υλικό" που καταθέτει ο εκπαιδευτικός από τον ίδιο τον ψυχισμό και τον εαυτό του, γιατί δεν μπορεί να κάνει αλλιώς όταν έχει απέναντί του έμψυχα όντα, που αν δεν υπήρχαν τέτοιες αργίες το "κάψιμο" θα ήταν αμεσότατο,μόνιμο και ανεπανόρθωτο.
Δε μιλάμε για τις εξαιρέσεις των κακών ανθρώπων ή ανθρώπων που δεν ενδιαφέρονται για το τι δουλειά κάνουν και απλά σε μια βολική συγκυρία βρέθηκαν εκεί, ίσως αυτές μοιάζουν πιο τρανταχτές, και θα τις συναντήσουμε σε κάθε επάγγελμα. Υπάρχει πλήθος εκπαιδευτικών που βιώνει το λειτούργημά του, δεν είναι κανείς άγιος αλλά υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που κάνουν ό,τι καλύτερο μπορούν είτε είναι διορισμένοι, είτε πασχίζουν παλεύοντας με τέρατα σε ιδιωτικό περιβάλλον είτε εύχονται να καταφέρουν κάτι από τα δύο. Εγώ προσωπικά, ανήκοντας στην ταλαιπωρημένη ομάδα των φιλολόγων,  έχω περάσει από όλες τις βαθμίδες, ενιχυτική και ωρομισθία σε δημόσιο γυμνάσιο - Λύκειο, δημοτικό σε ιδιωτικό (γιατί κάπως πρέπει να ζεις μέχρι να πληρωθείς από τα άλλα-και δόξα τω Θεώ...) έν απράγμα έχω αποκομίσει. ας μην αντιμετωπίζουμε με ελαφρότητα τον κόπο και τη δουλειά κανενός και ας μην πετάμε μπαρούφες έχοντας πλήρη άγνοια επί της ουσίας για το θέμα, απλά και μόνο επειδή μας φαίνεται κάτι, κάπως. Ο δάσκαλος βέβαια δεν έχει τον κόπο της προετοιμασίας του φιλολόγου, ούτε τον έφηβο που παίζει ψυχροπολεμικά μέσα στην τάξη, αλλά και το να σηκώνεται το 8χρονο ξαφνικά και να φέρνει σβούρες, να λέει ό,τι του κατέβει στο κεφάλι, να συμπαρασύρει και τα άλλα και ό,τι βρεθεί στο δρόμο του δίχως να έχει νόημ ατο πόσο κλείνει η φωνή σου απλά μιλώντας ανάμεσά τους... δεν είναι και το πιο βολικό πράγμα του κόσμου να το ζεις καθημερινά... και να πρέπει να το αντιμετωπίζεις αδιάλειπτα και συνεχόμενα με κοσμιότητα και καλοσύνη και στερότητα... για να γίνει άνθρωπος κάποια στιγμή τελικά...

2ον) Θα συμφωνήσω με τη φίλη παραπάνω που έγραψε ότι το πρόβλημα ξεκινά απ' τα λάθη στην τριτοβάθμια εκπαίδευση κι ότι το ίδιο το κράτος σαμποτάρει ουσιαστικά τους καθηγητές, όταν μέσα από 3-4 σχολές με πλήθος φοιτητών η καθεμία τους οδηγεί όλους στην ίδια επαγγελματική αποκατάσταση δίχως να έχουν καν τα ουσιαστικά προσόντα. δεν μπορούμε να λεγόμαστε πχ όλοι φιλόλογοι και να μπορούμε να κάνουμε τα ίδια μαθήματα. Εγώ πχ ανήκωβ στο κλασικό τμήμα της φιλοσοφικής. δεν διδάχθηκα και δεν γνωρίζω ιστορία ούτε εις  βάθος ούτε εις μήκος ούτε εις πλάτος, σε καμία αξιοπρεπή διάσταση που να μου επιτρέπει να μπω και να διδάξω σε άλλους. μπορώ φυσικά να διαβάσω μόνη και το κάνω, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα. Το ίδιο ισχύει και για τον ιστορικό. Δεν έχει τη δική μου κατάρτιση σε αρχαία και λατινικά και με ποια λογική θεωρείται το πτυχίο μας ίδιας φύσεως. Είναι άλλα αντικείμενα, να μην ασχοληθώ καν με το ΦΠΨ και τον λόγο ύπαρξης αυτής της σχολής. Δεν αναφέρομαι σε συναδέλφους αλλά στον τρόπο λειτουργίας και σκέψης των Υπουργείων παιδείας σχετικά με την Τριτοβάθμια εκπαίδευση.

και δεν μπορώ να μην αναφέρω τον απαράδεκτο αποκλεισμό των φιλολόγων από τα Δημοτικά, όταν νηπιαγωγοί και συνταξιούχοι - κάποιοι μάλιστα διετούς φοιτήσεως, με έναν ήδη σίγουρο μισθό στο τσεπάκι τους - θεωρούνται πιο αρμόδιοι από έναν καταρτισμένο φιλόλογο να διδάξει ελληνικά. Πόσο περισσότερο θα έπρεπε να είχαμε συσπειρωθεί και με απόλυτη κατακραυγή, να σηκώσουμε τον κόσμο ανάποδα μέχρι να ικανοποιηθεί το αίτημά μας για κάτι που ήδη συμβαίνει παρανόμως αλλά δε μας δίνει την ευκαιρία να κατοχυρώσουμε καμιά προυπηρεσία, καμία μονιμότητα ακόμη και στον ιδιωτικό τομέα, κανένα προνόμιο πέρα από τη δυνατότητα ν αέχουμε απλά να τρώμε (πράγμα που δεν είναι και πάντα αυτονόητο). κι εδώ είναι που με πνίγει το δίκιο και με τσακίζει η κατάντια γι' αυτές τις τόσο αξιόλογες μα τόσο - τόσο περιφρονημένες από παντού σπουδές μας, και μου τελειώνουν οι αξιοπρπείς λέξεις και το μόνο που έχω να πω δε θέλω πραγματικά να το γράψω από σεβασμό στους συνομιλητές και ομοιοπαθείς συναδέλφους.

Υγ: να με συγχωρούν οι δάσκαλοι, δεν έχω τίποτε μαζί τους, απλά θεωρώ πως είναι πικρό και απάνθρωπο να μην τείνουμε μεταξύ μας να λύνουμε τα διέξοδα αλλά αντιθέτως να τα εντείνουμε με σαδιστικό τρόπο.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Μα τόσοι πολλοί Δάσκαλοι???
« Απάντηση #41 στις: Οκτωβρίου 01, 2009, 09:43:37 am »
lisaki2004, τωρα να πω οτι διαφωνω σε καποια πραγματα οπως οταν λες οτι δεν μπορουν να εκφερουν αποψη αυτοι που δεν εχουν μπει σε ταξη, ή οταν απορεις γιατι το τμημα  ΦΠΨ υπαρχει, δεν θα μπω στη λογικη σου. προσεξε ομως πως επιχειρηματολογεις (εκπαιδευτικος εισαι και καταλαβαινεις).Απαξιωνοντας τμημα ειναι σαν να απαξιωνεις τις ιδιες της επιστημες.
δεν απαξιωνουμε κανεναν συναδελφο ο,τι κι αν τελειωσε,ή δεν του απαγορευουμε να εχει αποψη επειδη δεν μπηκε σε ταξη!!!!

να σου πω,γιατι εισαι νεα οτι το ΦΠΨ υπηρχε απο πριν το 1960 και ηταν ενταγμενο στην τοτε ενιαια φιλοσοφικη σχολη οπως και το ιστορικο-αρχαιολογικο.

επισης, οτι δεν ειναι και απο τα πλεον δυσκολα επαγγελματα αυτο ειναι γνωστο τοις πασι. μεταξυ μας δεν θα λεμε πραγματα που δεν τα πιστευουμε.αν οπως λεμε ειναι τρομερα δυσκολο επαγγελμα τοτε γιατι 90,000 δινουν καθε 2χρονια ασεπ και δεν παραμενουν σε αλλες δουλειες?ή να ψαξουν να κανουν κατι αλλο πιο "νορμαλ"επαγγελμα. Δεν ειναι εκει το θεμα.αλλου ειναι.στο ποσο υπευθυνος εισαι σε αυτο που κανεις.

τελος, θεωρω οτι οι δασκαλοι ειναι παρα πολυ ικανοι να διδαξουν τα ελληνικα στους μαθητες τους και δεν ειναι αναγκη να μπει φιλολογος για να κανει αυτο.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 01, 2009, 10:04:06 am από MARKOS »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182559
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 617
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 519
Σύνολο: 522

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.