Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - antigastone

Σελίδες: 12
1
Και τα άτομα που βρίσκονται στους αναπληρωτές των νηπιαγωγών της πρώτης φάσης και δεν υπάρχουν στον ενιαίο πίνακα είναι και αυτά της ίδιας κατηγορίας;

Γιατί κάποιοι προηγούνται με λιγότερα μόρια και σωστά μπορεί να είναι κάποιας ειδικής κατηγορίας αλλά αυτοί που δεν υπάρχει καθόλου το όνομά τους στον ενιαίο πίνακα σε ποια κατηγορία ανήκουν;


Το 20% του συνολικού αριθμού των αναπληρωτών που προσλαμβάνονται είναι τρίτεκνοι

σύμφωνα με το Νόμο 3454/2006 (Άρθρο 2, παράγραφος 4) «Ενίσχυση της οικογένειας και άλλες διατάξεις» 

4. α. Στην παρ. 5 του άρθρου 6 του ν. 3255/2004 (ΦΕΚ 138 Α΄) προστίθεται περίπτωση γ΄ ως εξής:
« γ) Από την έναρξη του σχολικού έτους 2006 – 2007 και εφεξής, κατά την πρόσληψη των αναπληρωτών εκπαιδευτικών πτυχιούχων ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων από τον πίνακα που συντάσσεται με βάση την περίπτωση α΄ της παρούσας παραγράφου, ποσοστό είκοσι τοις εκατό (20%) κατά κλάδο και ειδικότητα επί των εκάστοτε προσλαμβανόμενων αναπληρωτών, προσλαμβάνεται από τους εγγεγραμμένους στον πίνακα εκπαιδευτικούς που έχουν τρία τέκνα. Οι υπαγόμενοι στις ρυθμίσεις της παρούσας περίπτωσης, για το διορισμό των οποίων απαιτείται πτυχίο παιδαγωγικών σπουδών
της ΣΕΛΕΤΕ κατά τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 8 του ν. 1566/1985 (ΦΕΚ 167 Α΄), προσλαμβάνονται εφόσον κατέχουν το πτυχίο αυτό ή πτυχίο ισοδύναμο προς αυτό.
Η πρόσληψη γίνεται με βάση τη σειρά εγγραφής στον ανωτέρω πίνακα και εφόσον έχουν υποβάλει αίτηση για πρόσληψη στις περιοχές που πραγματοποιούνται οι προσλήψεις. Αν οι εγγεγραμμένοι στον ανωτέρω πίνακα δεν επαρκούν, τότε για τη συμπλήρωση του ποσοστού προσλαμβάνονται υποψήφιοι χωρίς προϋπηρεσία από συμπληρωματικό πίνακα στον οποίο κατατάσσονται οι αιτούντες με βάση την ημερομηνία κτήσης του πτυχίου τους και σε περίπτωση σύμπτωσης της ημερομηνίας αυτής με το βαθμό του πτυχίου τους. Κατά τον προσδιορισμό των θέσεων που αντιστοιχούν στο ανωτέρω ποσοστό, γίνεται στρογγυλοποίηση στην αμέσως επόμενη ακέραιη μονάδα, αν προκύπτει δεκαδικό υπόλοιπο ίσο ή μεγαλύτερο από το μισό της ακέραιης μονάδας.
Αν το δεκαδικό υπόλοιπο είναι μικρότερο από το μισό της ακέραιης μονάδας, δεν λαμβάνεται υπόψη.»

--------------------
Ολόκληρος ο νόμος εδώ: http://www.sekea.net/sekea_nomo.html


2
΄Μετά τις εκλογές ή μετα την ορκομωσία της κυβέρνησης στις 26 Σεπτεμβρίου;Εχει διαφορά.Κινδυνεύει το δικαίομα μετάθεσης μας αν διοριστούμε μετα την 1η Οκτωβρίου.Ομως λέει κάτι για πρόσληψη αναπληρωτών το 3ο δεκαήμερο Σεπτεμβρίου.Αρα μάλλον μετά τις εκλογές.

H «26 Σεπτεμβρίου»... ανήκει στο «3ο δεκαήμερο του Σεπτεμβρίου»!!!

Τα πράγματα είναι απλά:
Οι διορισμοί και οι προσλήψεις αναπληρωτών
ΠΡΕΠΕΙ να φέρουν την υπογραφή του/της υπουργού Παιδείας. 

3
alfavita.gr: Εξελίξεις για τους διορισμούς, τοποθετήσεις, αποσπάσεις μέχρι τις εκλογές
 
Σύμφωνα με πληροφορίες από το υπουργείο παιδείας η alfavita.gr ενημερώνει:
1. Οι διορισμοί των φιλολόγων του ΑΣΕΠ (διοριστέοι) θα ανακοινωθούν μετά τις εκλογές. Οι αιτήσεις όμως γίνονται κανονικά στις καθορισμένες ημερομηνίες.
2. Οι διορισμοί των καθηγητών γερμανικής και καλλιτεχνικών του ΑΣΕΠ θα γίνουν και αυτοί μετά τις εκλογές. Οι αιτήσεις όμως γίνονται κανονικά στις καθορισμένες ημερομηνίες.
3. Το ίδιο ακριβώς θα γίνει και για την κατηγορία του 30μηνου των ΤΕ και ΔΕ.
4. Τα ίδια ισχύουν και για τους μουσικούς.
5. Παράλληλα οι πολύτεκνοι εκπαιδευτικοί αν και η κατάθεση αιτήσεών τους έγινε νωρίς δεν θα έχουν αποτελέσματα σχετικά με τους διορισμούς παρά μόνο μετά τις εκλογές.
 
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Σύμφωνα με ενημέρωση από το υπουργείο παιδείας υπάρχει μία μικρή πιθανότητα η οποία θα αποσαφηνιστεί τη Δευτέρα 20/08 ή την Τρίτη 21/08 να κατατεθεί αίτημα στο Συμβούλιο της Επικρατείας από το ΥΠΕΠΘ και να δοθεί άδεια για να γίνουν οι διορισμοί των παραπάνω μόνο κατηγοριών μέσα στον Αύγουστο. Οι πιθανότητες όμως, όπως σημειώθηκε παραπάνω είναι ελάχιστες.
 
6. Οι αποσπάσεις στην Κεντρική Υπηρεσία του ΥΠΕΠΘ και στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο έχουν υπογραφτεί όμως δεν έχει διευκρινιστεί αν θα δοθούν στη δημοσιότητα. Ιδιαίτερα οι αποσπάσεις στην Κεντρική Υπηρεσία του ΥΠΕΠΘ συνήθως δεν δίνονται στη δημοσιότητα και οι αποσπασμένοι ειδοποιούνται τηλεφωνικά.
7. Δεν έχει διευκρινιστεί τι ακριβώς συμβαίνει με τις αποσπάσεις στα ΠΕΚ.
8. Δεν θα γίνουν μέχρι και τη διεξαγωγή των εθνικών εκλογών προσλήψεις αναπληρωτών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Οι προσλήψεις αναπληρωτών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αναμένεται να γίνουν (Α φάση) το τρίτο δεκαήμερο του Σεπτεμβρίου.
9. Δεν θα γίνουν πριν από τις εκλογές αποσπάσεις εντός ΠΥΣΔΕ.
10. Μετά τις εκλογές θα υπάρξει δεύτερη φάση αποσπάσεων.
11. Σχετικά με το διορισμό μονίμων νηπιαγωγών: Το υπουργείο διόρισε 980 (500 + 480 ΑΣΕΠ). Θα υπάρξει και διορισμός πολυτέκνων νηπιαγωγών και ο συνολικός αριθμός θα είναι περίπου 1.050.
12. Οι εκπαιδευτικές άδειες θα ανακοινωθούν μετά τις εθνικές εκλογές.
13. Οι ανανεώσεις εκπαιδευτικών αδειών έχουν ήδη γίνει σε ορισμένα ΑΠΥΣΔΕ και ΑΠΥΣΠΕ. Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να επικοινωνήσουν με τα ΑΠΥΣΔΕ και τα ΑΠΥΣΠΕ των περιοχών τους.
 
Η alfavita.gr παρακολουθεί από κοντά όλες τις εξελίξεις και με βάση τα ερωτήματα που της απευθύνουν οι εκπαιδευτικοί θα έχει νέα ενημέρωση τη Δευτέρα 20/08.

http://www.xkatsikas.gr/anakoinoseis/anak20070819cs.php



4
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Απ:
« στις: Αυγούστου 19, 2007, 12:43:04 pm »
Ο ενιαίος πίνακας των μόνιμων διορισμών (του 40%)
και οι ενιαίοι πίνακες των αναπληρωτών (

5
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Απ:
« στις: Αυγούστου 18, 2007, 10:06:55 pm »
Ο ενιαίος πίνακας των μόνιμων διορισμών (του 40%)
και οι ενιαίοι πίνακες των αναπληρωτών (

6
Θα περιοριστώ ΜΟΝΟΝ στα εξής:

O καθενας έχει τις δικες του αποψεις και ειναι σεβαστες. Για τα Νομπελ η αποψη μου είναι οτι παρολο που αξιολογες προσωπικοτητες τα έχουν καταφερει, ο τροπος με τον οποιο τιθενται καποιες υποψηφιοτητες θα σε κανει να δεις οτι κατα καιρους έχουν βρεθει υποψηφιοι άνθρωποι που δεν αξιζουν και εχουν παραγκωνιστει σημαντικες προσωικοτητες. Αν δεις τους υποψηφιους για το βραβειο Ειρηνης θα καταλαβεις τι εννοω.

Νόμιζα ότι ήταν ξεκάθαρο ότι μιλούσα για τα Νόμπελ Φυσικής - Χημείας  και μάλιστα, όπως έγραψα, της τελευταίας 30ετίας, άρα μετά τον ψυχρό πόλεμο!

Η αναφορα στα Ιαπωνεζακια έγινε ως σχολιασμος του γεγονοτος ότι σε κα΄ποιες κοινωνιες η απόρριψη σε διαγωνισμους ή σε διαδικασιες επιλογων κατατασσει αυτοματα τα ατομα ως αποτυχημενα με δυσαρεστες συνεπειες. (και στην ελλάδα είχαμε κάποια κρουσματα).

Δε διαφωνώ με τα περί κρουσμάτων,
αλλά παντού και σε όλα υπάρχει «αξιολόγηση», από τους πελάτες ενός κομμωτηρίου ως προς την δουλειά των ιδιοκτητών του μέχρι... και την «συμπεριφορά» του συντρόφου σου πόσο μάλλον στην εκπαίδευση, άρα... 


Δεν έχω κανενα προβλημα πραγματικα ουτε με το αν θα εχουν αρνητικη βαθμολογια ή οχι τα τεστ του ΑΣΕΠ.
Δεν ειμαι ειδικος επιστημονας για να εξετασω ποιο συστημα είναι δικαιοτερο και ποιο όχι. Μπορει εσυ να έχεις δικιο. Δεν έχω τις γνωσεις να το κρινω.

Ναι, αλλά το έκανες...

Έγραψες:
Θέλω να πω ότι είναι χοντρή απογοητευση να φτανεις στην πηγη και να μην πινεις νερο. Μου έχει συμβει και εμενα 2 φορες και φετος δεν περασα. Οποτε καταλαβαινεις πικρα.
Εγώ περασα 2 μαθηματα στην αξιολογηση στο μεταπτυχιακο μου στην Αγγλια (assessment και testing) μελετησα όλους τους τροπους, είδη και μεσα αξιολογησης και αυτο τον ορο δεν το είδα πουθενα. Φαινεται είναι παγκοσμια ελληνικη πρωτοτυπια όπως και ο ορος επιτυχων μη διοριστεος.
 Σε ολες τις χώρες του κοσμου αν απαντησεις 50 στις 100 ερωτηαεις, το ποσοστο σου είναι 50%, στην Ελλάδα είναι 30%.


Απλά τη νοοτροπια σχολιασα και θα μου αρεσε λιγο περισσοτερη εμπιστοσυνη στους ελληνες επιστημονες.


Προκύπτει (και αν ναι πως;) το αντίθετο απ’ τα δικά μου γραφόμενα;  

Να είσαι παντα καλά.

Αντεύχομαι !!

7
1)   Δες πόσοι Αμερικανοί έχουν πάρει βραβεία Νόμπελ τα τελευταία 30 χρόνια, ποιες εταιρίες κρατούν τα ινία στην τεχνολογία κτλ. O Bill Gates βέρο αμερικανάκι είναι, και ως μαθητής και (όσο ήταν) φοιτητής διακρίθηκε ως «σπασίκλας»     
2)   Οι Ιάπωνες αυτοκτονούν γενικώς για κάθε αποτυχία τους (you know: χαρακίρι – πατροπαράδοτό τους) πολλοί αυτοκτονούν όταν κάνουν κάποιο λάθος στη δουλειά τους και απολυθούν! Σημαίνει κάτι αυτό για την αρνητική ή μη βαθμολόγηση; 
   
3)   «Και μη ξεχναμε ότι τα μεγαλύτερα ερευνητικά ιδρύματά τους (ΜΙΤ, ΗARVARD) είναι επανδρωμένα από ξένους επιστήμονες όπως και η ΝΑSA (μάλιστα πολλοί από αυτούς είναι Έλληνες).»
Λυπάμαι αλλά πάλι αδιάβαστη πιάστηκες… φυσικά και υπάρχουν ξένοι επιστήμονες ΑΛΛΑ η πλειοψηφία (85%) είναι Αμερικανοί (δες τα Νομπέλ)! 
4)   «Ο καθένας λέει το κοντό του και το μακρύ του»
Συμφωνώ απόλυτα, εάν δεν υπήρχε η αρνητική βαθμολογία οι αποτυχόντες του διαγωνισμού θα μιλούσαν για διαγωνισμό «λόττο» κτλ.

Πάντως αν είδες οι Αμερικανοι δεν έχουν το θρασος των δικών μας. Γράφουν scaled score που θα πει κλιμακουμενος βαθμος για να δηλώσουν ότι δεν είναι βαθμος που προκυπτει απο αναγωγη των σωστων στο συνολο αλλά βαθμος που έχει προερθει από επεξεργασια και τροποποιηση. Οι δικοι μας έχουν το θρασος να δηλώνουν ότι ο βαθμος σου είναι 30% όταν έχει ς απαντησει τις μισες ερωτησεις σωστα. Ετσι όμως δημιουργουνται οι εντυπώσεις περι ασχετοσυνης των καθηγητων.

Τελικά θα μας εντοπίσεις που είναι ακριβώς το πρόβλημά σου;
Στο scaled score ή στην αποτυχία;   
Γιατί το πρώτο "λύνεται" πανεύκολα... 

8
Θέλω να πω ότι είναι χοντρή απογοητευση να φτανεις στην πηγη και να μην πινεις νερο. Μου έχει συμβει και εμενα 2 φορες και φετος δεν περασα. Οποτε καταλαβαινεις πικρα. Είναι χοντρη βλακεια αυτο το επιτυχοντες μη διοριστεοι
(παρεπιπτοντως έχει δει σε άλλο διαγωνισμο αρνητικη βαθμολογια? Εγώ περασα 2 μαθηματα στην αξιολογηση στο μεταπτυχιακο μου στην Αγγλια (assessment και testing) μελετησα όλους τους τροπους, είδη και μεσα αξιολογησης και αυτο τον ορο δεν το είδα πουθενα.

Φαινεται είναι παγκοσμια ελληνικη πρωτοτυπια
όπως και ο ορος επιτυχων μη διοριστεος.




Από τα περίφημα Αμερικανικά GRE tests

Total score = Correct
Incorrect/4

Δηλ. ο τελικός βαθμός προκύπτει από τα μόρια των σωστών απαντήσεων πλην το 1/4 από τα μόρια που αντιστοιχούν στις λανθασμένες απαντήσεις  που δίνει ο εξεταζόμενος !!!

Τώρα, πλέον, έμαθες ακόμη ένα «είδος και μέσο αξιολόγησης»...

που προφανώς ΚΑΙ ΔΕΝ είναι... ελληνική πρωτοτυπία !

 

Σε ολες τις χώρες του κοσμου αν απαντησεις 50 στις 100 ερωτηαεις, το ποσοστο σου είναι 50%, στην Ελλάδα είναι 30%.

Και στην USA, τουλάχιστον, όπως (ίσως να) διαπίστωσες από τα παραπάνω !


Ρικάκι μου όλοι περναμε πίκρα. άλλοι περασαν και δεν διοριζονται, άλλοι δεν περασαν και θεωρουν ότι αδικηθηκαν, άλλοι ήξεραν μεχρι και τι ώρα ξυπνησε ο παπας Ιννοκεντιος και διοριζονται στην Κωλοπετινιτσα και θα πρεπει να επιστρεψουν σπιτι τους σε 5 χρονια. Δεν είναι λυση αυτη. Πρεπει να βρεθουν τροποι να απορροφηθουν περισσοτεροι συναδελφοι. Για αλλου και αλλου έχουν λεφτα, την παιδεια την εχουν πάντα τελευταια.

Ας είναι καλά η ### και ο ΚάΛΟΣ!!!

9
Μαύρη πίκρα...
Και: η Δ' Έβρου, η Γ' Κεφαλληνίας, η Γ' Πειραιά, η

10
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: Τι γίνεται με το 60%-40% ?
« στις: Αυγούστου 16, 2007, 06:32:44 pm »
χαχαχα.....ναι το mail μου είναι αυτό, αλλά δεν είμαι ο Κάτσικας.!! ;D ;D

 ;D ;D ;D

11
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: Τι γίνεται με το 60%-40% ?
« στις: Αυγούστου 16, 2007, 06:13:51 pm »
Διακρίνω μια επιθετικότητα από μέρους σου και πραγματικά αναρωτιέμαι το λόγο.

Σου εξήγησα ότι έβαλα τον πίνακα και έγραψα ότι είναι παλαιός και καθαρά με ενημερωτικό χαρακτήρα σχετικά με το τι περίμεναν και τι έγινε.

Ποιοι περίμεναν;;;;;;

Απ'την άλλη δεν θα σου ζητήσω την άδεια για να ποστάρω κάτι μολονότι σου εξήγησα το και το λόγο.


Ομοίως,
«δεν θα σου ζητήσω την άδεια για να» κριτικάρω ό,τι γράφεις, παραθέτεις ή σχολιάζεις στο forum... 



Ο Κάτσικας δεν είμαι 


Σίγουρα;;;
Γιατί το e-mail που δίνεις είναι...  kats@mycosmos.gr

 ;D

12
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: Τι γίνεται με το 60%-40% ?
« στις: Αυγούστου 16, 2007, 05:55:23 pm »
Χωρίς καμία διάθεση αντιπαράθεσης θα έλεγα σε εσένα καθώς και σε κάθε άλλο που γνωρίζει ανάγνωση να κοιτάξει την επικεφαλίδα του πίνακα που παρέθεσα.

Δηλαδή : Και οι προβλέψεις που έγιναν στα μέσα της χρονιάς:

Καμία σχέση λοιπόν με την ορθότητα ή μη αυτών που αναφέρεις. Απλά εγώ παράθεσα τον πίνακα που είχε στα μέσα της χρονιάς αναρτηθεί σχετικά με τις προσλήψεις.
 

Από τη στιγμή που υπάρχουν γεγονότα (οι προσλήψεις!!!) πριν από 3 μέρες,
εσύ μας λες για τις «προβλέψεις που έγιναν στα μέσα της χρονιάς» ;;;;;;;


Προς τι? Ο Κάτσικας είσαι και διεκδικείς τα εύσημα ??

Τέλος, υπάρχουν και άτομα από το 30μηνο που διόρίστηκαν από τον ενιαίο, αλλά αυτό είναι μια άλλη συζήτηση.

Δεν είναι άλλη συζήτηση, είναι το κύριο περιεχόμενο των παμπολλών προσφυγών που θα ακολουθήσουν ακριβώς μετά την δημοσίευση των αντίστοιχων ΦΕΚ. 



13
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: Τι γίνεται με το 60%-40% ?
« στις: Αυγούστου 16, 2007, 05:18:28 pm »

14
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: Τι γίνεται με το 60%-40% ?
« στις: Αυγούστου 16, 2007, 03:54:16 pm »
ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ 2007-2008 ΑΝΑ ΚΛΑΔΟ (13/8/2007)

Ο υπολογισμός των ποσοστών έγινε χωρίς να ληφθεί υπόψη το πλήθος των διορισμών  των πραγματικών 30μηνιτών (όπως ορίζει ο Ν.3255/2004).

Τα στοιχεία είναι από την ιστοσελίδα του ΥΠ.Ε.Π.Θ.:  http://www.ypepth.gr/el_ec_category1757.htm

ΚΛΑΔΟΣ ΠΕ01 (Θεολόγοι)
ΑΣΕΠ 2006:                          42   (44,7%)
Ενιαίος Πίν. Διορισμών:       52   (55,3%)
30μηνο:                                   0
---------------------------------------
ΣΥΝΟΛΟ :                           94

ΚΛΑΔΟΣ ΠΕ02 (Φιλόλογοι)
ΑΣΕΠ 2006:                           * (δεν έχουν εκδοθεί ακόμη)
Ενιαίος Πίν. Διορισμών:    333
30μηνο:                                  4
---------------------------------------
ΣΥΝΟΛΟ :                        337*

ΚΛΑΔΟΣ ΠΕ03 (Μαθηματικοί)
ΑΣΕΠ 2006:                       285    (48,2%)
Ενιαίος Πίν. Διορισμών:    306    (51,8%)
30μηνο:                                  5 
--------------------------------------
ΣΥΝΟΛΟ :                        596

ΚΛΑΔΟΣ ΠΕ04.01 (Φυσικοί)
ΑΣΕΠ 2006:                       143    (45,25%)
Ενιαίος Πίν. Διορισμών:    173    (54,75%)
30μηνο:                                  4 
--------------------------------------
ΣΥΝΟΛΟ :                        320

ΚΛΑΔΟΣ ΠΕ04.02 (Χημικοί)
ΑΣΕΠ 2006:                        80     (45,45%)
Ενιαίος Πίν. Διορισμών:     96     (54,55%)
30μηνο:                                 0 
--------------------------------------
ΣΥΝΟΛΟ :                       176

ΚΛΑΔΟΣ ΠΕ04.04 (

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182687
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 656
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 537
Σύνολο: 539

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.