*

Αποστολέας Θέμα: Πώς γίνεται να διοριστούν αναπληρωτές με μηδέν μόρια  (Αναγνώστηκε 2306 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος konstance

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 38
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Στους 634 αναπληρωτές που ανακοινώθηκαν είναι αρκετοί με μηδενικά μόρια αλλά και με ελάχιστα μόρια. Πώς γίνεται να μη διοριστούν άτομα με περισσότερα μόρια και ενώ είχαν επιλέξει το κουτάκι για το διορισμό οπουδήποτε;

Πώς γίνεται αυτό; Ας μου απαντήσει κάποιος.

Επίσης, στον ενιαίο πίνακα γιατί τα ονόματα δεν είναι με φθίνουσα σειρά μορίων. Για παράδειγμα ο τελευταίος έχει 1,5 μόρια ενώ πριν από αυτόν υπάρχουν άλλοι με μηδέν. Όπως επίσης και η πρώτη έχει 22,7 μόρια ενώ υπάρχει στην 34η θέση άτομο με 71,9 μόρια.

Τι τελικά μετράει και με ποια σειρά βγαίνει αυτός ο πίνακας;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος marillu

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 54
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πώς γίνεται να διοριστούν αναπληρωτές με μηδέν μόρια
« Απάντηση #1 στις: Αυγούστου 19, 2007, 11:42:20 pm »
Καλησπέρα! Υπάρχουν άτομα με σκλήρυνση κατά πλάκας και διάφορα άλλα προβλήματα που αν θυμάσαι καλλά αναγράφονται στη αίτηση που συμπληρώνεις. Για το λόγο αυτό ένα άτομο με τέτοιο πρόβλημα είναι λογικό να έχει προτεραιότητα!
ΠΕ70

Αποσυνδεδεμένος konstance

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 38
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πώς γίνεται να διοριστούν αναπληρωτές με μηδέν μόρια
« Απάντηση #2 στις: Αυγούστου 20, 2007, 01:47:47 am »
Και τα άτομα που βρίσκονται στους αναπληρωτές των νηπιαγωγών της πρώτης φάσης και δεν υπάρχουν στον ενιαίο πίνακα είναι και αυτά της ίδιας κατηγορίας;

Γιατί κάποιοι προηγούνται με λιγότερα μόρια και σωστά μπορεί να είναι κάποιας ειδικής κατηγορίας αλλά αυτοί που δεν υπάρχει καθόλου το όνομά τους στον ενιαίο πίνακα σε ποια κατηγορία ανήκουν;

Αποσυνδεδεμένος marillu

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 54
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πώς γίνεται να διοριστούν αναπληρωτές με μηδέν μόρια
« Απάντηση #3 στις: Αυγούστου 20, 2007, 09:40:43 am »
Εδώ το μόνο που μπορώ να σου πω είναι: "Ζούμε στην Ελλάδα, όλα μπορει να συμβούν!" Δυστυχώς! :(
ΠΕ70

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος alexandra77

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 29
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πώς γίνεται να διοριστούν αναπληρωτές με μηδέν μόρια
« Απάντηση #4 στις: Αυγούστου 20, 2007, 06:17:02 pm »
Και το άλλο τρελό που μου συνέβη... Έχοντας 23 μήνες προυπηρεσίας με 14,2 μόρια (πως δεν το προσεξα κ ουτε που ηξερα) έχασα το διορισμό εξαιτίας του γραφείου α/βάθμιας που δεν μου έβαλε τα φετινά μόρια και καποιοι με 18 μηνες προυπηρεσιας διοριζονται ανετα. Μολις εμαθα για το λαθος των μοριων που δεν μου βαλανε φετος, μονο που δεν αυτοκτονησα. Ειναι να μη κανω καταγγελια τωρα?  >:( ???
ΠΕ60 ΣΜΕΑ

Αποσυνδεδεμένος antigastone

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 16
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πώς γίνεται να διοριστούν αναπληρωτές με μηδέν μόρια
« Απάντηση #5 στις: Αυγούστου 20, 2007, 07:22:56 pm »
Και τα άτομα που βρίσκονται στους αναπληρωτές των νηπιαγωγών της πρώτης φάσης και δεν υπάρχουν στον ενιαίο πίνακα είναι και αυτά της ίδιας κατηγορίας;

Γιατί κάποιοι προηγούνται με λιγότερα μόρια και σωστά μπορεί να είναι κάποιας ειδικής κατηγορίας αλλά αυτοί που δεν υπάρχει καθόλου το όνομά τους στον ενιαίο πίνακα σε ποια κατηγορία ανήκουν;


Το 20% του συνολικού αριθμού των αναπληρωτών που προσλαμβάνονται είναι τρίτεκνοι

σύμφωνα με το Νόμο 3454/2006 (Άρθρο 2, παράγραφος 4) «Ενίσχυση της οικογένειας και άλλες διατάξεις» 

4. α. Στην παρ. 5 του άρθρου 6 του ν. 3255/2004 (ΦΕΚ 138 Α΄) προστίθεται περίπτωση γ΄ ως εξής:
« γ) Από την έναρξη του σχολικού έτους 2006 – 2007 και εφεξής, κατά την πρόσληψη των αναπληρωτών εκπαιδευτικών πτυχιούχων ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων από τον πίνακα που συντάσσεται με βάση την περίπτωση α΄ της παρούσας παραγράφου, ποσοστό είκοσι τοις εκατό (20%) κατά κλάδο και ειδικότητα επί των εκάστοτε προσλαμβανόμενων αναπληρωτών, προσλαμβάνεται από τους εγγεγραμμένους στον πίνακα εκπαιδευτικούς που έχουν τρία τέκνα. Οι υπαγόμενοι στις ρυθμίσεις της παρούσας περίπτωσης, για το διορισμό των οποίων απαιτείται πτυχίο παιδαγωγικών σπουδών
της ΣΕΛΕΤΕ κατά τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 8 του ν. 1566/1985 (ΦΕΚ 167 Α΄), προσλαμβάνονται εφόσον κατέχουν το πτυχίο αυτό ή πτυχίο ισοδύναμο προς αυτό.
Η πρόσληψη γίνεται με βάση τη σειρά εγγραφής στον ανωτέρω πίνακα και εφόσον έχουν υποβάλει αίτηση για πρόσληψη στις περιοχές που πραγματοποιούνται οι προσλήψεις. Αν οι εγγεγραμμένοι στον ανωτέρω πίνακα δεν επαρκούν, τότε για τη συμπλήρωση του ποσοστού προσλαμβάνονται υποψήφιοι χωρίς προϋπηρεσία από συμπληρωματικό πίνακα στον οποίο κατατάσσονται οι αιτούντες με βάση την ημερομηνία κτήσης του πτυχίου τους και σε περίπτωση σύμπτωσης της ημερομηνίας αυτής με το βαθμό του πτυχίου τους. Κατά τον προσδιορισμό των θέσεων που αντιστοιχούν στο ανωτέρω ποσοστό, γίνεται στρογγυλοποίηση στην αμέσως επόμενη ακέραιη μονάδα, αν προκύπτει δεκαδικό υπόλοιπο ίσο ή μεγαλύτερο από το μισό της ακέραιης μονάδας.
Αν το δεκαδικό υπόλοιπο είναι μικρότερο από το μισό της ακέραιης μονάδας, δεν λαμβάνεται υπόψη.»

--------------------
Ολόκληρος ο νόμος εδώ: http://www.sekea.net/sekea_nomo.html


 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182687
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 656
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 599
Σύνολο: 605

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.047 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.