Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - bird1996

Σελίδες: 1234
1
dionp, τις ίδιες ακριβώς απορίες έχω κι εγώ. Απλά πρέπει να συνηθίσεις ότι ζεις σε μια παράλογη χώρα, που ο καθείς νοιάζεται για το δικό του συμφέρον κι ας σε κρεμά κι ας ξέρει το άδικο. Αφού το πελατειακό κράτος πέρασε τη γραμμή του επί χρόνια, απλά θα δεχτείς τους πυροβολισμούς απ΄όσους χαίρονται που κάποιοι είμαστε και χαζοί και δαρμένοι....

2
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Β Φάση Φιλολόγων 2015-16
« στις: Οκτώβριος 04, 2015, 10:16:23 μμ »
Μακάρι να γίνουν περισσότερες προσλήψεις. Αλλά και το πότε έχει σημασία. Αν καλούν λίγους λίγους και φτάσουμε Μάρτη....βράσε ρύζι!

3
Στα 27 αργά???? Για όνομα. Οι μεγαλύτεροι δηλαδή φούντο? Μην απογοητεύεστε από τόσο νωρίς. Βεβαίως έχετε δίκιο, από την άποψη της κατάστασης που επικρατεί. Ξέρετε όμως μεγαλύτεροι από εσάς, που πήραν πτυχίο μ΄άλλα δεδομένα, έζησαν παράλογα πράγματα, γιατί δεν έκαναν τάμα στον άγιο ρουσφέτιο. Εσείς θεωρώ ότι έχετε χρόνο, στο ενδεχόμενο που κάποια στιγμή γίνουν τελικά προσλήψεις, ενώ οι μεγαλύτεροι θα έχουν φτάσει σε ηλικία που θα τούς έχουν διαλύσει τη ζωή, οπότε ίσως μια αίσια έκβαση φαντάζει απλά ως αποζημίωση ψιχίων.

4
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ 2015-16
« στις: Σεπτέμβριος 29, 2015, 06:48:46 πμ »
Μακάρι να γίνει κάτι, έστω και με την ενισχυτική. Πάντως με τους ΑΜΩ πάλι υπάρχει ποσοστό στην τριτεκνία. Πολλοί με ελάχιστα ή καθόλου μόρια θα δουλέψουν στον τόπο τους, άρα θα δούμε, αν θα περισσέψει καμιά φτερούγα για τους υπόλοιπους. Το μόνο που μένει είναι να ελπίζουμε. Εξάλλου από χρόνου νομίζω ότι θα δουλεύουν μόνο τρίτεκνοι και ειδικές κατηγορίες.

5
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Α' Φάση Φιλολόγων
« στις: Σεπτέμβριος 25, 2015, 07:08:16 πμ »
Τα κενά για ΠΕ02 είναι 676 ( οι 9 ΑΜΩ). Μάλλον θα πάμε σε περισσότερες προσλήψεις από πέρσι.

6
Δε θέλω αντιπαράθεση με κανέναν. Πάντως φλόλογος με πτυχίο του 2005, είναι αδύνατο να έχει εργαστεί αν δεν έχει δώσει ΑΣΕΠ, εκτός κι αν ανήκει σε είδική κατηγορία ή έχει κάνει ΠΔΣ. Για άλλες ειδικότητες δεν ξέρω. Εγώ δεν κρίνω κανένα και τα μόρια τα πήρα κατόπιν επιτυχιών στο ΑΣΕΠ. Τουλάχιστον όμως εκτίθεται κάποιος, όταν λέει ότι στις χώρες της δύσης περνά κάποιος το κατώφλι ενός σχολείου, χωρίς να περάσει από συνεντεύξεις ειδικών. Ανεπίτρεπτο σε εκαιδευτικό να φέρει ως επιχείρημα κάτι που του μετέφεραν κάποιοι άλλοι ως κατάσταση κάπου στο εξωτερικό. Δεν ανταπαντώ σε κάποιον και δεν επιθυμώ διάλογο. Απλά λέω ότι οι εξετάσεις είναι πλέον το πιο δίκαιο σύστημα, γιατί και τα νέα παιδιά πρέπει να έχουν ελπίδα και προοπτική.

7
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Αναπληρωτές ΠΕ02 2015 - 2016
« στις: Σεπτέμβριος 07, 2015, 07:57:06 μμ »
Πέρσι προσελήφθησαν συνολικά 700 περίπου αναπληρωτές φιλόλογοι και όντως στην α΄ φάση κλήθηκαν 198-199 άτομα. Φέτος, όμως, συνταξιοδοτήθηκαν κάτι περισσότερο από 300 φιλόλογοι (απ' όσα είχα διαβάσει), άρα τα κενά είναι σίγουρα περισσότερα και μάλιστα υπάρχουν νομοί (Δωδ/νησα, Έβρος, Κυκλάδες, Ευρυτανία, Εύβοια, Ηράκλειο), που κυριολεκτικά άδειασαν από φιλολόγους! Λογικό, λοιπόν, είναι η φετινή α΄ φάση να έχει περισσότερους από την αντίστοιχη περσινή, ειδικότερα δε, αν αργήσει να πραγματοποιηθεί (π.χ. Οκτώβριος), οι ανάγκες θα είναι πιο πιεστικές, συνεπώς, θεωρώ πως 250-300 φιλόλογοι για αρχή θα είναι ένα καλό νούμερο! Μακάρι να είναι και περισσότεροι, βέβαια!
Μακάρι να έχεις δίκιο. Θεωρώ, όμως, ότι με τυχόν αύξηση των μαθητών ανά τάξη,με τη συρρίκνωση των ωρών των φιλολογικών μαθημάτων και τις υπερραριθμίες που ακόμα δε φαίνονται...τα πράγματα θα είναι δύσκολα. Αποδείχτηκε ότι είμαστε η χείριστη των ειδικοτήτων ως προς την αποκατάσταση.

8
Στις περισσότερες ανεπτυγμένες χώρες πάντως ακόμα και η διετής θητεία ως αναπληρωτής σου δίνει το δικαίωμα μόνιμης σχέσης εργασίας. Η λογική του καρεκλοκένταυρου δεν έχει να κάνει με τη μονιμότητα ή όχι, αλλά με τη νοοτροπία που κουβαλάει ο καθένας. Η μονιμοποίηση και η μετατροπή μιας σχέσης εργασίας από προσωρινή σε μόνιμη μετά από εύλογο χρονικό διάστημα είναι ένα δικαίωμα των εργαζομένων που απαντάται σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης και σκοπός της ύπαρξης του είναι η προστασία του εργαζομένου από την καταχρηστική πρακτική των εργοδοτών να ονομάζουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες τους σε προσωρινές για να εξοικονομούν χρήματα. Στην προκειμένη περίπτωση το ελληνικό δημόσιο που καταχρηστικά και για πολλά χρόνια χρησιμοποιεί του ίδιους ανθρώπους στις ίδιες θέσεις εργασίας (απλά τους "Ανακατεύει" κάθε χρόνο) ως αναπληρωτές, ενώ καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες. Δεν κάνουμε καλλιστεία στην εκπαίδευση, ούτε είναι η εργασία στην εκπαίδευση ένα διαρκές "reality show". Μέχρι να έρθει η στιγμή να μπει κάποιος στην τάξη έχουν λειτουργήσει τόσα πολλά φίλτρα τελικά αυτοί που μπαίνουν έχουν ένα ικανοποιητικό επίπεδο. Το να λέμε κάθε φορά "να βρούμε τους καλύτερους", είναι ένα επιχείρημα που χρησιμοποιήθηκε από πολιτικούς για να δικαιολογήσουν την αδιοριστία. Δεν υπάρχουν καλύτεροι, ότι με την έννοια ποτέ δεν θα τους βρεις σε έναν κλάδο που υπάρχουν ανάγκες για 120.000 εργαζομένους. 120.000 άνθρωποι είναι μια ολόκληρη πόλη. Εκεί μέσα λογικό είναι να έχεις κάθε είδους άνθρωπο. Το μόνο που χρειάζεται είναι οι πάγιες διαδικασίες και μηχανισμοί που υπάρχουν να λειτουργούν, ώστε να απομακρύνονται πχ παιδεραστές όπως ανέφερε κάποιος  κλπ.  Το ξαναγράφω, ότι ήμουν διοριστέος του ΑΣΕΠ του 2002 και μάλιστα σε καλή σχετικά σειρά. Σε τίποτα δεν με έκανε καλύτερο. Προσωπικά πιο πολύτιμη και ωφέλιμη θεωρώ την προϋπηρεσία που απέκτησα στην τάξη πριν διοριστώ. Δεν είμαι κατ' ανάγκην κατά του ΑΣΕΠ, αλλά θεωρώ αστεία τη ¨θεοποίηση" του. Σε τίποτα δεν τον θεωρώ πιο αξιοκρατικό από την προϋπηρεσία. Η εκπαίδευση εκτός από γνώσεις, πτυχία και ικανότητες, είναι και πάθος, θέληση, αγάπη και μεράκι. Μπορεί πχ να μετρηθεί το ότι κάποιοι εκπαιδευτικοί θα κάνουν το Σάββατο πρόβα με τους μαθητές τους για το θεατρικό του σχολείου; μπορεί να μετρηθεί ότι ένας άνθρωπος του αρέσει τόσο πολύ η τάξη και η διδασκαλία που θα πάει στην Αϊ-Στράτη ως αναπληρωτής, ενώ κάποιος άλλος θα προτιμήσει να δουλέψει σε μια καφετέρια και θα μείνει στη Θεσσαλονίκη ή την Αθήνα και επί τη ευκαιρία θα διαβάσει να δώσει και στον ΑΣΕΠ και θα γράψει καλά; τα τελευταία χρόνια λοιπόν έχω γνωρίσει αναπληρωτές που εργάζονται 5, 6, ακόμα και 10 χρόνια έχοντας γυρίσει όλη την Ελλάδα κυριολεκτικά από την αγάπη τους για την εκπαίδευση. Αυτοί οι άνθρωποι για μένα έχουν αποδείξει περισσότερο από οποιονδήποτε άλλον την ικανότητα τους να μπαίνουν στην τάξη.

Αρχικά να σου επισημάνω ότι οι προσλήψεις  στο εξωτερικό γίνονται κατόπιν σοβαρής διαδικασίας και την εποπτεία έχουν συμβούλια στα σχολεία με απόλυτη διαφάνεια και σε συνεργασία με ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς ώστε να προσλαμβάνουν τους καλύτερους. Άρα προσπαθείς να συσχετίσεις άσχετες διαδικασίες μεταξύ τους. Δεύτερον, αν είσαι εκπαιδευτικός, όπως διατείνεσαι, τότε ή  κοροιδεύεις ή είσαι πολύ μεγάλος. Εγώ δεν ξέρω κανέναν της γενιάς μου, που δε θα δρχόταν να πάει να δουλέψει οπουδήποτε. Ποιος είπε ότι όποιος δίνει ΑΣΕΠ, δεν έχει μερακι? Όλο τα ίδια λέμε. Δεν είχαμε άλλη επιλογή από το να δώσουμε εξετάσεις. Αν είχα μπάρμπα στην Κορώνη κι εγώ θα αποκτούσα προυπηρεσία, όπως και πολλοί άλλοι. Αλλά πιστεψέ με δουλεύοντας σαν είλωτας, έχοντας οικογένεια, προσπάθησα να περάσω στο ΑΣΕΠ. Κι εγώ είχα μεράκι και όνειρα, αν και ασεπίτισσα. Δούλεψα και μακριά, αλλά το χάρηκα. Έλεος πια με την πιπίλα περί θυσιών. Πήγα μακριά και δε διαμαρτυρήθηκα. Είδα στα μακρινά όμως ανθρώπους που πόνταραν στο ¨μακρινό¨, για να συγκεντρώσουν μόρια και ν΄ανέβουν ψηλά στους πίνακες, αν θα άνοιγαν και όλη μέρα μάς έπρηζαν με τη θυσία τους. Αυθαίρετα όσα γράφεις για καφετέριες και τα βρίσκω έως ποτισμένα με μένος. Όταν θα ΄ρθει η ώρα κάποια στιγμή να διεκδικείς ΝΟΜΙΜΑ δικαιώματά σου κι οι άλλοι να σου βαπτίζουν κρέας ψάρι, τότε θα νιώσεις τι σημαίνει αδικία. Και δε λέω να μη διοριστούν όσοι δεν έχουν ΑΣΕΠ και βέβαια έχουν δικαιώματα, που όμως δε θα παραβιάζουν το νόμιμο δικό μου δικαίωμα, όπως εξάλλου έγινε αποδεκτό το Φεβρουάριο του 2015 από το ΣΤΕ. Μα να λες ότι προτιμούν τις καφετέριες από το σχολείο....σε ποια εποχή ζεις?

9
Δουλεύουμε  για ελάχιστα χρήματα στον ιδιωτικό τομέα και μέσα στην ανασφάλεια διαρκώς. Το δεύτερο πλέον είναι το πιο εξαντλητικό. Σα να μην υπάρχει μέλλον. Ανάθεμα τις επαγγελματικές επιλογες των 18....

10
Νομίζω ότι ο διαγωνισμός πρέπει να συνεχίσει να υπάρχει ( έστω και με άλλη μορφή) και να δίνονται βέβαια προσαυξήσεις σε προσόντα. Αν πάλι θεωρούν κάποιοι ότι υποκινητές του ΑΣΕΠ τα φροντιστήρια, τότε σιωπώ, όταν όλοι γνωρίζουμε πόσο πληρώνεται ένα μεταπτυχιακό. Ξέρετε δεν έχουν όλοι τα χρήματα για μεταπτυχιακά. Αν μιλήσουμε για ισότητα ευκαιριών, τότε πρέπει να υπάρχει ισότητα και στις προυποθέσεις διδασκαλίας σε σχολείο, εφόσον δεν υπάρχει κρατική μέριμνα στους μη έχοντες. Σημειωτέον ότι έχω μεταπτυχιακό, αλλά δε το προτάσσω, γιατί δεν πιστεύω ότι κάτι τέτοιο δεν είναι σωστό. Εκτός βέβαια, αν υπάρξει νόμος που να λέει ότι θα διδάσκουν σε σχολεία μόνο οι κάτοχοι μεταπτυχιακού. Άρα, οι προσαυξήσεις πρέπει να υπάρχουν μόνο όταν κάποιος πετυχαίνει στη γραπτή δοκιμασία.

11
Δε συμφωνώ με όσα γράφεις: ο γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ είναι ένα αντικειμενικό κριτήριο, είτε αρέσει, είτε δεν αρέσει! Δείχνει ποιος κατέχει άριστα, μέτρια ή καθόλου το γνωστικό αντικείμενο και μάλιστα σε θέματα υψηλότατης δυσκολίας (τουλάχιστον στους περισσότερους κλάδους)! Με τον ίδιο τρόπο ακυρώστε και τις Πανελλήνιες, με τις οποίες εισάγονται οι μαθητές στα ΑΕΙ και ΤΕΙ, επειδή αποτελούν μια τρίωρη εξέταση! Αν θέλεις διορισμούς με βάση τη ημερομηνία κτήσης πτυχίου, να σου θυμήσω πως η επετηρίδα έχει καταργηθεί σχεδόν 18 χρόνια! Τέλος, να ξαναγράψω την πάγια θέση μου: πως η προυπηρεσία, που συχνά αποκτήθηκε με διασυνδέσεις, μέσα, ακόμη και εικονικά, δε σε κάνει σε καμία περίπτωση ικανό και κατάλληλο για διορισμό! Άλλωστε, γιατί χιλιάδες τέτοιοι εκπαιδευτικοί, δηλ. με μεγάλη προυπηρεσία, δεν τόλμησαν να προσέλθουν ποτέ σε ΑΣΕΠ, να αποδείξουν το εύλογο, δηλ. τις γνώσεις τους σε παιδαγωγικά θέματα, σε διδακτική και σε επιμέρους θέματα του κλάδου τους; Γιατί απλούστατα έκρυβαν την ανεπάρκειά τους ως εκπαιδευτικοί, κάτω από τη μάσκα της μεγάλης προυπηρεσίας! Απαράδεκτο και υποτιμητικό για όλους μας!
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

12
Τώρα αυτό το λες για αρνητικό ή θετικό στοιχείο του Σύριζα. Ως κριτήριο διορισμού να βάλει την προυπηρεσία και όχι τον ΑΣΕΠ...που το κακό. Τα χάλια με τον ΑΣΕΠ δημιουργήθηκαν (παραθυράκια κτλ.)
Να πάω να ψηφίσω για υπερ του ΑΣΕΠ....δεν είμαι και χθεθινός......Όχι και ότι αυτά που είπαν και αυτοί έγιναν...αλλά εγώ βλέπω νόημα μόνο σε ένα σύστημα χωρίς ΑΣΕΠ και με βάση ημερομηνία πτυχίου και προυπηρεσία.
Ο ΑΣΕΠ ποτέ δεν ήταν αξιοκρατικό μέσο διορισμού  βλέπε 60%/40%.
Για πες τι προτείνεις για τους έχοντες παλιό πτυχίο και όχι προυπηρεσία, αλλά ΑΣΕΠ? Τέτοιες θεωρίες κατά ου ΑΣΕΠ υποστηρίζουν όσοι χρησιμοποίησαν τα παραθυράκια έχοντας ήσυχη τη συνείδησή τους ότι ο διαγωνισμός τούς υποτιμούσε. Για πες λοιπόν, για τους άλλους, τους ανίκανους ν΄ανοίξουν παράθυρα- μπαλκονόπορτες, Καιάδας???

13
Δυστυχώς οι νέες ελαστικές σχέσεις εργασίας, που εφαρμόζονται τα τελευταία χρόνια, πιθανόν να οδηγήσουν και σε καθεστώς αλλεπάλληλων διαγωνισμών ( σ΄ένα μακρινό μέλλον), που το μόνο που θα προσφέρουν θα είναι αναπλήρωση. Όμως εξαιτίας της τραγικής κατάστασης που διαμορφώνεται στην αγορά εργασίας, μάλλον δε θα υπάρχουν περιθώρια αντίδρασης.

14
Αναπληρωτές / Απ: 2η φορά αιτήσεις. Ο λόγος;
« στις: Σεπτέμβριος 01, 2015, 07:05:05 μμ »
Touristakos πολύ καλή η απαντησή σου. Δηλαδή και όσοι δεν είχαν την ευκαιρία να δώσουν ασεπ φανταζομαι θα μπαίνουν στο δευτερο πίνακα ασχετα με το αν τρεχουν σε όλη την Ελλαδα ε;
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί γίνεται τώρα; Πέρυσι δεν είχαν κάνει ανάλογα προσφυγή.
Σχετικά με την έλλειψη ΦΕΚ που είχαν οι πρώτες εγκύκλιοι δεν έφτιαγε το υπουργείο ασχετα με την προσφυγη;
Δηλαδή θα πρέπει να περιμένουμε να δικαιωθούν ή όχι; συγγνωμη αλλά προφανώς αυτό δεν πρόκειται να λυθεί από την υπερησιακή κυβέρνηση...
Η προσφυγή πότε έγινε; πότε πρόλαβε και βγήκε η απόφαση;
Φαντάζομαι ότι για τις ειδικότητες που ¨τρέχουν¨ανά την Ελλάδα χωρίς ΑΣΕΠ δε θα αλλάξει κάτι. Το θέμα αφορά στις ειδικότητες που υπάρχουν επιτυχόντες του ΑΣΕΠ με πολύ καλή σειρά και που κάθε χρόνοι τους ξεπερνούν άλλοι χωρίς ΑΣΕΠ. Όλοι θέλουν να εργαστούν και αυτό είναι θεμιτό. Απλά πρέπει πια να ακολουθηθεί μια πιο αξιόπιστη διαδικασία. Μην προτρέξουν οι θιασώτες της περιφρόνησης του ΑΣΕΠ να βρίσουν, γιατί ειλικρινά έχω και εγώ ανάγκη να δουλέψω, όπως και αυτοί. Τις σάρκες μας τις φάγαμε εξαιτίας των χείριστων πολιτικών επιλογών των τελευταίων 20 χρόνων, που επειδή εξυπηρετούσε το πελατειακό κράτος έβρισκε πάντα υποστηρικτές. Εφόσον φηφίστηκε το ΑΣΕΠ στους εκπαιδευτικούς, έπρεπε να είναι μόνο αυτός ο τρόπος πρόσληψης με κάποιες πριμοδοτήσεις ανά κατηγορίες. Είναι μια επαχθής διαδικασία που κανείς δεν ήθελε να περάσει, όμως όσοι δεν είχαμε άκρες σε ΠΔΣ, κλπ, δεν είχαμε άλλη επιλογή.

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160931
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 577
Σύνολο: 596

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.071 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.