Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - tsuku_elf

Σελίδες: 1
1
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ωρομίσθιοι φιλόλογοι
« στις: Ιανουαρίου 11, 2008, 08:45:24 am »
Καλημέρα,

Σήμερα με καλέσανε από Λέσβο για 11 ώρες, δυστυχώς αρνήθηκα  :'( ,γιατί θα έπρεπε να παραιτηθώ από τη δουλειά μου & να μετακομίσω σε άλλο νησί   :-\  ,οπότε όσοι βρίσκονται κάτω από το 50 στον Πίνακα Περιφέρειας

2
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ωρομίσθιοι φιλόλογοι
« στις: Ιανουαρίου 10, 2008, 12:44:28 pm »
Καλημέρα,

Σήμερα με καλέσανε από Λέσβο για 11 ώρες, δυστυχώς αρνήθηκα  :'( ,γιατί θα έπρεπε να παραιτηθώ από τη δουλειά μου & να μετακομίσω σε άλλο νησί   :-\  ,οπότε όσοι βρίσκονται κάτω από το 50 στον Πίνακα Περιφέρειας

3
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Οκτωβρίου 31, 2007, 01:44:41 pm »
Angel1ca έχεις δίκιο νομίζω σχετικά με την αναλογία ως είδος επαγωγής. Στην περίπτωση αυτή εξετάζεις αν πρόκειται για κυριολεκτική ή μεταφορική αναλογία, αν έχεις δηλαδή να κάνεις με τέλεια ή ατελή επαγωγή.
Το ίδιο εξετάζεις σχετικά και με τις επαγωγές της μορφής "αίτιο-απιοτέλεσμα"  και "γενίκευση". Στην επαγωγή τύπου "αίτιο - αποτέλεσμα" εάν η αιτώδης σχέση είναι αποκλειστικά χρονολογική (π.χ. Τρίτη και 13) έχεις ατελή επαγωγή. Στην περίπτωση της γενίκευσης έχεις ατελή επαγωγή αν η γενίκευση βασίζεται σε μεμονωμένα και ανεπαρκή στοιχεία.

Αυτά πολύ συνοπτικά και σύμφωνα με το πώς τα έχω αντιληφθεί εγώ τουλάχιστον. Αν κάποιος συνάδελφος διαφωνεί ας με διορθώσει, πρόκειται ούτως ή άλλως για ένα αρκετά "σκοτεινό" σημείο της ύλης για τους μαθητές, αλλά και για εμάς.



4
Ευχαριστώ πολύ.
 :)

5
Γεια σας συνάδελφοι και συγχαρητήρια για την πληροφόρηση που παρέχετε :)
Θα ήθελα την βοήθεια των εμπειρότερων φιλολόγων.
Έχω αναλάβει την προετοιμασία για πανελλήνιες μαθήτριας της γ' λυκείου, σε όλα τα μαθήματα της κατεύθυνσης.
Πόσες ώρες σε εβδομαδιαία βάση θεωρείτε απαραίτητες ανά μάθημα, με δεδομένο ότι δεν έχουμε να αντιμετωπίσουμε κενά σε Αρχαία/Λατινικά και έχει ήδη γίνει πολύ καλή θερινή προετοιμασία;
Δε θα ήθελα να επιβαρύνω υπερβολικά το χρόνο του παιδιού, αλλά ούτε και να αντιμετωπίσουμε προβλήματα στην κάλυψη της ύλης.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182528
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 536
Σύνολο: 549

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.046 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.