Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Ivanna

Σελίδες: 12
1
Ναι αλλά το θέμα είναι να μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε μακροπρόθεσμα στην τάξη. Τι να το κάνω το glogster πχ. και γιατί να αφιερώσω χρόνο να το μάθω αν μπορώ να φτιάξω μέχρι 3 αφίσες δωρεάν. Σε ερώτημά μου προς τους επιμορφωτές μου απάντησαν ότι μπορώ να φτιάξω 2ο λογαριασμό και να έχω άλλες 3 δωρεάν. Σύνολο 6. Εξαιρετική απάντηση δεν το συζητώ.

2
Εγώ έκανα ένα δωρεάν e-learning φέτος από το πανεπιστήμιο πελοποννήσου 7 εβδομάδων. Ήταν πολύ ωραία. Μάθαμε storybird, prezi, mindomo, dipity και φωτόδεντρο. Το glogster δεν είναι τίποτα δύσκολο, σιγά. Μόνη μου το έμαθα. Με τίποτα δεν αξίζει τα 130 ευρω το συγκεκριμένο σεμινάριο. Το εκνευριστικό είναι ότι τα περισσότερα από αυτά τα προγράμματα πχ glogster, storybird, dipity κτλ δεν είναι δωρεάν άρα δε νομίζω ότι έχουν νόημα. Πρέπει να μας μαθαίνουν προγράμματα ανοιχτού κώδικα. Λέω εγώ τώρα, αλλά ποιος με ακούει.

3
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μουσική (2015)
« στις: Ιανουαρίου 18, 2015, 10:27:47 pm »

4
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μουσική (2015)
« στις: Ιανουαρίου 18, 2015, 12:10:27 pm »
Landau επειδή μ έπιασε μια ταραχή είπα να ισσοροπίσω τις μουσικές επιλογές με μια επιλογή στο άλλο άκρο.

https://www.youtube.com/watch?v=WO8q9tWp3OY

5
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μουσική (2015)
« στις: Ιανουαρίου 18, 2015, 11:54:01 am »
Κι ένα εκκλησιαστικο ακομη.Οποτε μας λεγανε στο δημοτικο,μαθητρια λεμε,"προσευχη",ολο αυτό ελεγα μεσα στο μπουγιο,στο προαυλιο που μας μαζεύανε.Πρεπει να ντρεπομαι,το ξερω,ημουν καραγκιόζης αλλα ημουν και μικρη,δεν πιανεται.
 
Προσευχη-Σπυρος Ζαγοραίος
 
 https://www.youtube.com/watch?v=HwRkcNMzUO8

Χαχα!!!!!! Έλιωσα!!!!!

6
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μουσική (2015)
« στις: Ιανουαρίου 17, 2015, 09:54:03 pm »
Μάρκο είδα τι ανέβασες στο τοπικ εκκλησιασμός-προσευχή και θυμήθηκα κι εγώ αυτό

https://www.youtube.com/watch?v=JDtMofjAARk

7
Εργασιακά / Απ: Τσίπρας απαντά για παιδεία
« στις: Ιανουαρίου 15, 2015, 09:20:59 pm »
Το χειρότερο είναι ότι ένα μεγάλο ποσοστό εκπαιδευτικών, αν κάποιος τους έλεγε ότι δε θα κάνει κανενός είδους αξιολόγηση και θα τους επαναφέρει το μισθό στα επίπεδα του 2009, θα ήταν "εντάξει". Τίποτα άλλο δε θα τους ένοιαζε.
Λες και το 2009 η Εκπαίδευση ήταν αυτό που θέλαμε ως μαθητές ή αυτό που ονειρευτήκαμε ως εκπαιδευτικοί.

Δε θα μπορούσες να το πεις καλύτερα!



8
Εργασιακά / Απ: Τσίπρας απαντά για παιδεία
« στις: Ιανουαρίου 14, 2015, 11:43:23 pm »
Τα διάβασα, αλλά μου φαίνεται υπερβολικά ουτοπικό να τα κάνει οοοοοόλα αυτά που λέει. Το ζήτημα πάντως δεν είναι να ανοίξουν όλα τα σχολεία που έκλεισαν. Στην τελική υπήρχαν σχολεία που λειτουργούσαν με 5 παιδιά ενώ στο διπλανό χωριό που απείχε μόνο 5 λεπτά υπήρχε κι άλλο σχολείο. Το πρώτο και κύριο ζήτημα είναι να στελεχωθούν τα σχολεία που έχουν σοβαρές ελείψεις σε προσωπικό. Ενισχυτική, παράλληλη στήριξη, τμήματα ένταξης κλπ.

9
Εργασιακά / Απ: Τσίπρας απαντά για παιδεία
« στις: Ιανουαρίου 14, 2015, 11:05:29 pm »
Όχι δεν είπε τίποτα!

Για εκπαίδευση δε μίλησε καθόλου, μόνο για τα πανεπιστήμια. Μίλησε επίσης για άξιους δημόσιους λειτουργούς που τιμάνε το λειτούργημά τους και κρατάνε όρθιες κοινωνικές δομές και για παράδειγμα ανέφερε τις νοσηλεύτριες. Μια μικρή πίκρα την ένιωσα που για μας δεν είπε τίποτα. Τα τελευταία 5 χρόνια το δημόσιο σχολείο πλήττεται και αν αυτό δεν το έχει καταλάβει κανείς στην κοινωνία, οφείλεται στους εκπαιδευτικούς που το στελεχώνουν και δίνουν την ψυχή τους σε αυτό που κάνουν.

10
Όσο το μάθημα των θρησκευτικών, ο εκκλησιασμός και η προσευχή γίνεται με τον τρόπο που ορίζει το σύνταγμα να πραγματοποιούνται στα σχολεία, όχι μόνο δε βλάπτει, αλλά είναι και πολύ ωφέλιμο για τα παιδιά. Σαφώς και δεν παθαίνει τίποτα ούτε το παιδί , ούτε ο δάσκαλος με το να κάνει προσευχή, να διδάσκει στα παιδιά πώς συμπεριφερόμαστε όταν βρισκόμαστε σε εκκλησία ή με τη διαδασκαλία του μαθήματος των θρησκευτικών , μέσα από το οποίο περνάνε τόσα ωραία μηνύματα και δημιουργούνται προυποθέσεις για τόσο ωραίες συζητήσεις και σκέψεις που οφελούν τα παιδιά. Εκεί που διαφωνώ είναι στο να γίνονται τα θρησκευτικά αφορμή για να βγάζει ο καθένας την όποια ιδεολογία του στα παιδιά είτε είναι ένθεος είτε άθεος. Με τα παιδιά πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί. Διδάσκουμε συγκεκριμένα πράγματα σε κάθε μάθημα και αυτά ορίζονται με ακρίβεια τόσο από το αναλυτικό πρόγραμμα όσο και από τις εγκυκλίους. Πολλοί δάσκαλοι και καθηγητές, ιδίως στα Γυμνάσια - Λύκεια ξεφεύγουν νομίζω και αυτό δε σχετίζεται μόνο με το μάθημα των θρησκευτικών , αλλά και με τις πολιτικές πεποιθήσεις του καθενώς. Και το ξαναλέω , ξεφεύγουν και οι δύο πλευρές αυτό είναι γεγονός.

11
Από τη στιγμή που τα θρησκευτικά, η προσευχή και ο εκκλησιασμός είναι μέρος του σχολείου οφείλουμε να τα σεβόμαστε, να τα τηρούμε και να τα διδάσκουμε τόσο καλά όσο και τα υπόλοιπα μαθήματα. Είναι ντροπή να γίνεται πρωινή προσευχή και να μην είναι οι δάσκαλοι με τους μαθητές τους να μεριμνούν για την τάξη και την κοσμιότητα την ώρα της πρωινής προσευχής. Ή να υπάρχουν μαθητές που δεν ξέρουν να κάνουν το σταυρό τους ή να πουν το πάτερ ημών. Αλίμονο, εδώ σε τζαμί μπαίνεις και βγάζεις τα παπούτσια σου από σεβασμό και μονο στο χώρο που για κάποιους είναι ιερός. Δεν έχει να κάνει με το τι πιστεύεις αλλά με το κάτα πόσο έχεις την ωριμότητα να σεβαστείς αυτό που πιστεύει ο συνάνθρωπός σου.


12
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μουσική (2015)
« στις: Ιανουαρίου 11, 2015, 01:17:46 pm »
Καλημέρα σε όλους με αγαπημένους Χαίνηδες!!!

https://www.youtube.com/watch?v=s9isW51-4Jg

13
Λοιπόν, θα πω κι εγώ τη γνώμη μου αν και το θέμα έχει μείνει ανενεργό πολύ καιρό. Είναι πολύ σημαντικό τόσο για το δάσκαλο, όσο και για το μαθητή αλλά και το γονέα να γνωρίζει πάρα πολύ καλά ποιοι είναι οι στόχοι κάθε τριμήνου σε κάθε τάξη που διδάσκει. Αυτό τον βοηθάει να κάνει στοχευμένα πράγματα και να μην κουράζει τους μαθητές άδικα. Επίσης με αυτό τον τρόπο αποφεύγεται η επιδίωξη μη ρεαλιστικών στόχων ενώ δεν αντιμετωπίζεται επιπόλαια η μη επίτευξη στόχων απαραίτητων για τη συγκεκριμένη τάξη.

Θα μιλήσω κυρίως για τις τάξεις Α',

14
Σχολική ζώνη / Απ: Δίκτυο πρόληψης σχολικής βίας
« στις: Ιανουαρίου 07, 2015, 04:28:25 pm »
Όλα αυτά ωραία φαίνονται αλλά αμά το ψάξεις λίγο ανακαλύπτεις πώς όχι μόνο εξυπηρετούν συμφέροντα τρίτων αλλά έχουν και συγκεκριμένο στόχο όχι τόσο αθώο όσο φαίνεται με μια πρώτη ματιά. Παρόλα αυτά οι περισσότερες δράσεις που γίνονται τελευταία εχουν ενδιαφέρον και είναι χρήσιμες τόσο για εμάς όσο και για τα παιδιά. Νομίζω το μυστικό για να το διασκεδάσεις, να το χαρείς και να ωφεληθείς απ' όλα αυτά είναι να κάνεις αυτό που πραγματικά σου αρέσει όχι με κριτήριο το πόσο κόπο ή χρόνο απαιτεί ή τι χαρτί θα προσθέσει στο βιογραφικό σου αλλά με κριτήριο το αν σύμφωνα με τη λογική σου είναι χρήσιμο και θα βοηθήσει κάπου ή όχι.

Και φυσικά να μη σκέφτεσαι τι κρύβεται πίσω από αυτό γιατί τότε ειλικρινά δε θα κάνουμε τίποτα παρά θα μας φάει η μιζέρια.

Όσο για το χρόνο που ανέφερες είναι πολύτιμος και λιγοστός για όλους μας ειδικά για τους έχοντες οικογένεια. Αλλά εργαζόμαστε 6 ώρες μάξιμουμ τη μέρα που σημαίνει ότι έχουμε περιθώριο για 2-3 ώρες επιπλέον δουλειάς μες στη μέρα. Αν όλοι τις επενδύσουμε σε κάποιες από τις δράσεις που γίνονται τα σχολεία μας θα γίνουν πιο όμορφα και οι ζωές μας επίσης. 

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182529
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 548
Σύνολο: 557

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.046 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.