Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - ELENI_1987

Σελίδες: 1
1
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Βιβλιογραφία και Σημειώσεις για ΙΕΚ
« στις: Οκτώβριος 18, 2016, 11:47:13 μμ »
Καλησπέρα σας!

Θα μπορούσε κάποιος να με κατευθύνει για το μάθημα "Βασικές αρχές φύλαξης και προστασίας μουσείων και αρχαιολογικών χώρων";
Πιθανή βιβλιογραφία; Ποιες ακριβώς ερωτήσεις πιστοποίησης είναι του μαθήματος;

Έχω βρει ελάχιστα πράγματα αναφορικά με το τι πρέπει να διδαχθεί...

Ευχαριστώ!

Καλησπέρα!

Εχω ένα αρχείο με όλες τις ερώτησεις της πιστοποίησης για την ειδικότητα με απαντήσεις. Στείλε μου αν θες το μαιλ σου σε πμ να σου τις στείλω!


2
Σχετικά με μαθήματα που αφορούν συγκεκριμένη ειδικότητα (π.χ. ΠΕ02) με ειδικό προσόν (π.χ. μεταπτυχιακό μουσειολογία) ισχύει το εξής ως προς την προτεραιότητα ανάθεσης:
1. Πιστοποιημένος με το ειδικό προσόν.
2. Πιστοποιημένος χωρίς το ειδικό προσόν.
3. Μη πιστοποιημένος με το ειδικό προσόν.
4. Μη πιστοποιημένος χωρίς το ειδικό προσόν.
Και αυτό γιατί το στοιχείο της προκήρυξης "ο πιστοποιημένος προηγείται παντός άλλου" υπερισχύει του ειδικού προσόντος που θέτει η ανάθεση του μαθήματος για εκπαιδευτές που ανήνουν στην ίδια ειδικότητα (π.χ. ΠΕ02).
Με άλλα λόγια, δεν μπορεί να επιλεγεί εκπαιδευτής φιλόλογος μη πιστοποιημένος με σειρά 40 και μεταπτυχιακό μουσειολογίας και να παρακαμφθεί ο πιστοποιημένος φιλόλογος με σειρά 2.
Αν δεν είναι κάποιος πιστοποιημένος, δεν νομίζω ότι μπορεί να κερδίσει ένσταση εναντίον κάποιου πιστοποιημένου.
Σημειωτέον ότι οι φιλόλογοι δημόσιοι υπάλληλοι που παίρνουν απόσπαση στα ΙΕΚ, διδάσκουν τα πάντα στα ΙΕΚ, φτάνει να έχουν ανάθεση ΠΕ02.

Θεωρώ οτι δεν μπορεί να ισχύει αυτό εφόσον τα απαραίτητα προσόντα ξεκαθαρίζουν τι απαιτείται. Στην περιπτωση μου δεν αναφέρεται φιλόλογος κατά προτεραιότητα με τάδε μεταπτυχιακό. Μιλάει υποχρεωτικά για συγκεκριμένο πτυχίο κ μεταπτυχιακο και ελλείψει (σε κάποιες περιπτώσεις) αυτού αναλαμβανουν άλλες ειδικόητες (πχ συντηρητες)  Αν είναι να διδάξει ο μαθηματικός που του λείπουν ώρες ή που είναι πιστοποιημένος στη θέση του ΠΕ02.
Με την ίδια λογική, το μάθημα των αγγλικών για παράδειγμα που μπορούν να το διδάξουν η αγγλικής φιλολογίας αλλά και οσοι εχουν αδεια διδασκαλιας (δηλαδη proficiency) αν εχει καποιος με  proficiency πιστοποιηση εκπαιδευτων και ο αγγλικης δεν έχει τον παρακάμπτει! Δεν το βρίσκω λογικό

3
Eleni που μπορούμε να βρούμε αυτό το προσοντολογιο του ΙΝΕΔΙΒΙΜ. Είναι καινούργιο, ενημερωμένο;

Πας εδώ και επιλέγεις την ειδικότητα που σε ενδιαφέρει. Σε κάποια σελίδα αναφέρει και τα προσόντα εκπαιδευτών

http://www.gsae.edu.gr/el/epaggelmatiki-katartisi/i-e-k-institoyta-epaggelmatikis-katartisis/odigos-eidikotiton

4
Συνάδελφοι,

Σήμερα υπέπεσε κάτι στην αντίληψη μου που νομίζω αξίζει να το μοιραστώ με εσάς για να το ψάξετε κι εσείς ο καθένας στην ειδικότητα που τον αφορά. Όπως όλοι ξέρουμε τα ΙΕΚ έχουν αρχίσει (κακώς, εφόσον δεν τελείωσαν οι ενστάσεις) τις αναθέσεις. Σήμερα το μεσημέρι λοιπόν τηλεφώνησα σε ένα από τα ΙΕΚ (όχι εκεί που κατέθεσα φάκελο) για να ρωτήσω τι γίνεται. Μου είπαν οτι τους πέτυχα στην φάση που τηλεφωνούσαν στους υποψήφιους της ειδικότητας μου για να τους καλέσουν να έρθουν. Κάπου εδώ να σημειώσω οτι για την ειδικότητα που ενδιαφέρομαι απαιτείται από το προσοντολόγιο/οδηγό σπουδών του ΙΝΕΔΙΒΙΜ, πέρα από το πτυχίο, μεταπτυχιακό σε συγκεκριμένο αντικείμενο σε 6 από τα μαθήματα που διδάσκονται. Φυσικά οι υποψήφιοι στους πίνακες κατάταξης δεν εμφανίζονται με ή χωρίς μεταπτυχιακό, και μάλιστα το συγκεκριμένο μεταπτυχιακό, απλά με σειρά κατάταξης με βάση τα μόρια τους. Περίμενα λοιπόν μέχρι το απόγευμα και αφού δεν μου τηλεφώνησαν τους ξαναπήρα τηλέφωνο. Μου είπαν οτι η θέση δόθηκε στον 3ο σε κατάταξη από τον πίνακα.  Οταν ρώτησα αν έχει το συγκεκριμένο μεταπτυχιακό μου ειπάν οτι δεν το έχει. Τους είπα οτι είναι απαραίτητο με βάση το προσοντολόγιο/οδηγό σπουδών του ΙΝΕΔΙΒΙΜ και μου απάντησαν οτι δεν μπορούν αυτοί να ξέρουν τι μεταπτυχιακά έχει ο καθένας και απλά θα πάρουν τον πρώτο διαθέσιμο από τον πίνακα. Επέμεινα αλλά μάταια, τους είπα οτι γι'αυτό καταθέτουμε και βιογραφικό αλλά και τους τίτλους των πτυχίων μας ώστε να ελέγξουν οτι πληρούμε τα τυπικά προσόντα. Μετά μίλησα και με το ΙΕΚ που κατέθεσα φάκελο και με βεβαίωσαν οτι για την συγκεκριμένη ειδίκευση (σε αυτά τα 6 μαθήματα) ειναι υποχρεωμένοι να πάρουν άτομο με το συγκεκριμένο μεταπτυχιακό και οτι και οι ίδιοι δέχτηκαν καταγγελίες προηγούμενη χρονιά που δεν το τήρησαν. Τι γίνεται λοιπόν; Κάνει ο κάθε διευθυντής οτι θέλει; Το ΙΝΕΔΙΒΙΜ έχει ορίσει τα ΑΠΑΡΑΊΤΗΤΑ προσόντα των υποψηφίων εκπαιδευτών και τα έχει αναρτήσει στη σελίδα του. Πως τα παρακάμπτει αυτά ο διευθυντής και ο κάθε διευθυντής ενός ΙΕΚ σαν να επρόκειτο για το τσιφλίκι του; Εγώ θα προχωρήσω το θέμα με κάθε ένδικο μέσο και σας εφιστώ την προσοχή. Τσεκάρετε ποιους παίρνουν και αν πληρούν τα τυπικά προσόντα. Επίσης αν κάποιος γνωρίζει δικηγόρο που να έχει ασχοληθεί με ιεραρχικές προσφυγές ας μου στείλει τα στοιχεία του. Ευχαριστώ!  :(

5
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Απρίλιος 06, 2016, 04:06:57 πμ »
Καλησπέρα σε όλους!

Θα μπορούσε κάποιος να μου επιβεβαιώσει τα συντακτικά φαινόμενα που είναι στην εξεταστέα ύλη για φέτος;

Δηλαδή, ΣΤΗΝ ΥΛΗ:
1. μετατροπή εξάρτησης ειδικού απαρεμφάτου (λατινισμός, άρση λατινισμού)
2. μετατροπή πρότασης σε μετοχή
3. μετατροπή μετοχής σε δευτερεύουσα πρόταση
4. μετατροπή πρότασης σε απαρεμφατική
5. μετατροπή αφαιρετικής απόλυτης χρονικής μετοχής σε χρονική πρόταση
6. μετατροπή ενεργητικής σύνταξης σε παθητική και το αντίστροφο
7. απαγόρευση
8. β' όρος σύγκρισης
9. προσδιορισμός χρόνου
10. προσδιορισμός τόπου
11. προσδιορισμός σκοπού (αιτιατική σουπίνου/ad+αιτιατική γερουνδίου/causa ή gratia+γενική γερουνδίου/τελική πρτ/αναφορική-τελική πρτ)
12. παθητική περιφραστική συζυγία και μετατροπή της σε σύνταξη debeo + απαρέμφατο
13. ακολουθία χρόνων και ιδιόμορφη ακολουθία χρόνων
14. εισαγωγη και εκφορά δευτερευουσών πρτ
15. Υποθετικοί Λόγοι και μετατροπή από ενα είδος σε άλλο
16. Ευθείες και Πλάγιες ερωτηματικές προτάσεις (τι μπορεί να ζητηθεί όμως πέρα από αναγνώριση τους;)
17. Μετατροπή επιθετικού προσδιορισμού/παράθεσης σε αναφορική πρτ
18. Αυτοπάθεια και Αλληλοπάθεια (όπου τι μπορεί να ζητηθεί;)

ΕΚΤΟΣ ΥΛΗΣ:
1. Γερουνδιακή έλξη
2. Πλάγιος Λόγος
3. Μετατροπή Ευθείας ερωτηματικής σε Πλάγια και το αντίστροφο
4. Εξαρτημένοι Υποθετικοί Λόγοι


Είναι σωστή η παραπάνω λίστα; Ευχαριστώ!

6
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Μάρτιος 18, 2016, 07:49:02 μμ »
καλησπέρα. ελλείψει αορίστου ο παρακείμενος θεωρείται στα λατινικά και ιστορικός χρόνος.

Ευχαριστώ πάρα πολύ!  :D

7
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Μάρτιος 17, 2016, 08:26:52 μμ »
Καλησπέρα σε όλους!

Έχω μια ερώτηση σχετικά με την μετατροπή μετοχών σε δευτερεύουσες προτάσεις.
Η θεωρία λέει οτι βρίσκουμε τον χρόνο που θα μπει το ρήμα μας με βάση την ακολουθία των χρόνων.
Έτσι η μετοχή Ενεστώτα θα γίνει ρήμα Ενεστώτα αν εξαρτάται από ρήμα αρκτικού χρόνου ή ρήμα Παρατατικού αν εξαρτάται από ρήμα ιστορικού χρόνου κτλ.
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι ποιο είναι το ρήμα εξάρτησης με βάση το οποίο θα κρίνουμε τον χρόνο. Λογικά θα έπρεπε να είναι το ρήμα της πρότασης στην οποία βρίσκεται η μετοχή, αλλά με βάση τα παραδείγματα που διαβάζω δεν βγαίνει.
Δηλαδή:
ΚΕΙΜΕΝΟ 24
eique ab ostio Ennium quaerenti, ancilla dixisset: αναφορική μετοχή που δηλώνει το σύγχρονο
Μετατροπή: eique, qui ab ostio Ennium quaerebat, ancilla dixisset--> μετατροπή σε Παρατατικό γιατί το dixisset είναι ιστορικός χρόνος
ΑΛΛΑ
ΚΕΙΜΕΝΟ 29
homo quidam ei occurit corvum tenens : επιθετική (ή τροπική) μετοχή που δηλώνει το σύγχρονο
Μετατροπή: homo quidam, qui corvum tenebat, ei occurit--> μετατροπή σε Παρατατικό πάλι. Δεν θα έπρεπε όμως να μετατραπεί σε Ενεστώτα καθώς το ρήμα της πρότασης occurit είναι Παρακείμενος (άρα αρκτικός);

Θα εκτιμούσα πολύ την βοήθεια σας, έχω μπερδευτεί πολύ!  :-[

8
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Αύγουστος 27, 2015, 09:08:28 μμ »
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις!

9
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Αύγουστος 27, 2015, 05:39:36 πμ »
Καλημέρα,

Έχω μια ερώτηση σχετικά με τα ουσιαστικά των λατινικών, θα το εκτιμούσα πολύ αν μπορούσε να με βοηθήσει κάποιος.

Έχω πάρει το βοήθημα του Σαββάλα και στην γραμματική αναφέρει στην Β' ΚΛΙΣΗ το ουσιαστικό ficus ως το μόνο θηλυκό της Β' ΚΛΙΣΗΣ. Στην συνέχεια όμως στην Δ' ΚΛΙΣΗ αναφέρει και πάλι οτι τα μόνα θηλυκά της Δ' κλίσης είναι το domus και το ficus.

Τελικά τι ισχύει; Έχω μπερδευτεί!

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας προκαταβολικά  :)

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 740
Σύνολο: 742

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.077 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.