1
Μεταθέσεις / Απ:
« στις: Ιουλίου 10, 2012, 05:34:29 pm »
Σ' ευχαριστώ πολύ!!! Και κάτι τελευταίο: αν του χρόνου πάρω τη βελτίωση θέσης θα πρέπει να υπηρετήσω για δύο χρόνια τη νέα μου οργανική, έτσι;;;;
Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.
Σελίδες: 12
1
Μεταθέσεις / Απ:« στις: Ιουλίου 10, 2012, 05:34:29 pm »
Σ' ευχαριστώ πολύ!!! Και κάτι τελευταίο: αν του χρόνου πάρω τη βελτίωση θέσης θα πρέπει να υπηρετήσω για δύο χρόνια τη νέα μου οργανική, έτσι;;;;
2
Μεταθέσεις / Απ:« στις: Ιουλίου 10, 2012, 04:46:30 pm »
Καλημέρα!! Από τη σχολική χρονιά 2009-2010 μέχρι και τη χρονιά που μόλις τελείωσε (2011-1012) ήμουν στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ. Πριν από λίγες μέρες πήρα οργανική θέση. Θα ήθελα να μάθω αν έχω δικαίωμα να υποβάλλω αίτηση για βελτίωση θέσης αυτό το χρόνο ή πρέπει να υπηρετήσω δύο χρόνια υποχρεωτικά στην οργανική μου; Ευχαριστώ....
Διευκρινίζω ότι όταν διορίστηκα υπηρέτησα 2 χρόνια στην οργανική μου σε δυσπρόσιτο και μετά πήρα μετάθεση. Από εκείνη τη στιγμή ήμουν στη διάθεση μέχρι τώρα που απέκτησα οργανική. Να φανταστώ ότι μπορώ, υπηρετώντας ένα χρόνο, να ζητήσω βελτίωση για την επόμενη χρονιά;;;; 3
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά« στις: Ιουλίου 10, 2012, 04:45:44 pm »
Καλημέρα!! Από τη σχολική χρονιά 2009-2010 μέχρι και τη χρονιά που μόλις τελείωσε (2011-1012) ήμουν στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ. Πριν από λίγες μέρες πήρα οργανική θέση. Θα ήθελα να μάθω αν έχω δικαίωμα να υποβάλλω αίτηση για βελτίωση θέσης αυτό το χρόνο ή πρέπει να υπηρετήσω δύο χρόνια υποχρεωτικά στην οργανική μου; Ευχαριστώ....
Διευκρινίζω ότι όταν διορίστηκα υπηρέτησα 2 χρόνια στην οργανική μου σε δυσπρόσιτο και μετά πήρα μετάθεση. Από εκείνη τη στιγμή ήμουν στη διάθεση μέχρι τώρα που απέκτησα οργανική. Να φανταστώ ότι μπορώ, υπηρετώντας ένα χρόνο, να ζητήσω βελτίωση για την επόμενη χρονιά;;;; 4
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών« στις: Ιουλίου 10, 2012, 01:32:53 pm »
Καλημέρα!! Από τη σχολική χρονιά 2009-2010 μέχρι και τη χρονιά που μόλις τελείωσε (2011-1012) ήμουν στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ. Πριν από λίγες μέρες πήρα οργανική θέση. Θα ήθελα να μάθω αν έχω δικαίωμα να υποβάλλω αίτηση για βελτίωση θέσης αυτό το χρόνο ή πρέπει να υπηρετήσω δύο χρόνια υποχρεωτικά στην οργανική μου; Ευχαριστώ....
Διευκρινίζω ότι όταν διορίστηκα υπηρέτησα 2 χρόνια στην οργανική μου σε δυσπρόσιτο και μετά πήρα μετάθεση. Από εκείνη τη στιγμή ήμουν στη διάθεση μέχρι τώρα που απέκτησα οργανική. Να φανταστώ ότι μπορώ, υπηρετώντας ένα χρόνο, να ζητήσω βελτίωση για την επόμενη χρονιά;;;; 5
Εργασιακά / αναγνώριση προηγούμενου χρόνου ασφάλισης« στις: Δεκεμβρίου 03, 2008, 05:38:06 pm »
Καλησπέρα σε όλους!!! Έχω μια μεγάλη απορία σε σχέση με την αναγνώριση ενσήμων από το ΙΚΑ. Συγκεκριμένα διορίστηκα πέρσι και αναρωτιέμαι μήπως πρέπει να κάνω κάτι με τα ένσημα του ΙΚΑ που έχω από προηγούμενες εργασίες (ένσημα 4 ετών από εργασία στον ιδιωτικό τομέα - καμία σχέση με την εκπαίδευση). Στη δευτεροβάθμια μου είπαν ότι θα τα καταβάλλω όταν έρθει η ώρα να συνταξιοδοτηθώ μετά από πολλά πολλά χρόνια (ανήκω στο καθεστώς των νέων ασφαλισμένων αφού για πρώτη φορά ασφαλίστηκα μετά το 1993). Στο alfavita επιβεβαίωσα απ' όσα διάβασα ότι αυτό που ακούγεται για εξαγορά του χρόνου ασφάλισης στον ιδιωτικό τομέα - στο διάστημα των 2 χρόνων από το διορισμό - δεν αφορά όσους εργάζονταν στον ιδιωτικό τομέα - άρα δεν έχω να κάνω κάτι). Συνεπώς ως επιβεβαίωση θα μπορούσε κάποιος ευγενής συνάδελφος να με ενημερώσει όσον αφορά τα εξής :
1) Όντως δε χρειάζεται να κάνω κάτι; Παραθέτω και το συγκεκριμένο σημείο από το alfavita "Οι διορισθέντες µετά την 1-1-83 δεν εξαγοράζουν το χρόνο ασφάλισης στον ιδιωτικό τοµέα, αλλά το ∆ηµόσιο που είναι ο απονέµων φορέας της σύνταξης, όταν ο υπάλληλος συνταξιοδοτηθεί, θα υπολογίσει τόσο τη σύνταξη που αντιστοιχεί στα χρόνια ασφάλισης του δικού του τοµέα µε βάση τη νοµοθεσία του, όσο και τη σύνταξη του συµµετέχοντα φορέα που είναι το Ι.Κ.Α, Τ.Ε. 6
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Διευκρίνηση για συμπλήρωση αίτησης μετάθεσης!!!!« στις: Νοεμβρίου 20, 2008, 02:12:11 pm »Ευχαριστώ!!! 7
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Διευκρίνηση για συμπλήρωση αίτησης μετάθεσης!!!!« στις: Νοεμβρίου 19, 2008, 08:11:17 pm »Καλησπέρα σε όλους!!! Υπηρετώ ως δυσπρόσιτη (βρίσκομαι επιτέλους στον δεύτερο χρόνο υπηρεσίας) και φέτος έχω το δικαίωμα για μετάθεση. Δεν έχω καθόλου προϋπηρεσία, επομένως η ερώτησή μου είναι η εξής : στην αίτηση μετάθεσης χρειάζεται σε κάποιο σημείο να αναφέρω το σχολείου όπου υπηρετώ. Με δεδομένο ότι η υπηρεσία μου αφορά δύο χρόνια (ως δυσπρόσιτη)πρέπει να συμπληρώσω δύο φορές (κάθε χρόνο ξεχωριστά) αυτή μου την υπηρεσία ή αρκεί μόνο μία όπου θα αναφέρω το συνολικό χρόνο δηλαδή δύο χρόνια; Ευχαριστώ εκ των προτέρων όσους μου δώσουν τα φώτα τους!!!! 8
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά: Γραμματική« στις: Οκτωβρίου 14, 2008, 03:56:54 pm »Σ' ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!! Είχα ψάξει και εγώ σε βοηθήματα αλλά δεν έλεγε κάτι συγκεκριμένο. Καλή συνέχεια!!!! 9
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά: Γραμματική« στις: Οκτωβρίου 14, 2008, 01:12:10 pm »Καλησπέρα!!! Μια απορία στα Λατινικά αναφορικά με μια λέξη στο κεφάλαιο 28 του σχολικού βιβλίου. Το δευτερόκλιτο ουσιαστικό nihilum (στο κείμενο είναι γενική της αξίας nihili) έχει πληθυντικό αριθμό στην κλίση του; 10
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά: Σύνταξη« στις: Σεπτεμβρίου 17, 2008, 04:35:33 pm »Επομένως το αναφέρω ως παράθεση λέγοντας να συμπληρώσουν σε παρένθεση τον παραπάνω κανόνα (κύριο όνομα δίπλα σε προσηγορικόλειτουργεί ως παράθεση) για το γραπτό στις πανελλαδικές αν τους ζητηθεί. Σ΄ευχαριστώ και πάλι. Μου έφυγε ένα βάρος γιατί νόμιζα ότι τους το είχα πει λάθος. 11
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά: Σύνταξη« στις: Σεπτεμβρίου 17, 2008, 04:24:24 pm »Σ' ευχαριστώ πολύ!!! Μπορείς όμως να μου εξηγήσεις γιατί ακριβώς μπορεί να λειτουργήσει ως παράθεση λόγω της υπεροχής που ένοιωθαν οι Ρωμαίοι για την πόλη τους ; Δηλαδή το urbem στην περίπτωση αυτή δεν το θεωρούμε ως κάτι γενικό αλλά ως συγκεκριμένα ΤΗΝ ΠΟΛΗ (ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ); Επομένως από κάτι ειδικό " urbem" πηγαίνουμε σε κάτι γενικό "Romam"'; Λίγο περίεργο δεν ακούγεται; Συγνώμη για τις απορίες μου αλλά ειλικρινά έχω πελαγώσει. Απλά χρειάζομαι μια εξήγηση ώστε να μπορούν να το κατανοήσουν ως πιθανή εκδοχή και οι μαθητές μου. Η πιο εύκολη λύση μου φαίνεται ότι είναι να το πω επεξήγηση για να τελειώνουμε - αλλά με τρώει το σαράκι της απορίας...... Μπορείς ίσως να γίνεις πιο αναλυτική; Σ' ευχαριστώ και πάλι για την υπομονή και τη διάθεση που δείχνεις για βοήθεια!!!! 12
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά: Σύνταξη« στις: Σεπτεμβρίου 17, 2008, 04:08:45 pm »Καλησπέρα σε όλους!!! Έχω μια απορία σχετικά με τη συντακτική λειτουργία μιας λέξης στα λατινικά γ΄ λυκείου. Ειδικότερα στο κεφ. 21 στη φράση " .....everterunt urbem Romam" το Romam ενώ κανονικά φαίνεται επεξήγηση σε δύο βοήθηματα το συνάντησα ως παράθεση (η λειτουργία της λέξεως ως παράθεση αιτιολογείται ως εξής : τα κύρια ονόματα τίθενται ως παράθεση στα προσηγορικά και τα προσηγορικά στα κύρια, τουτέστι παράθεση είναι κάθε φορά αυτό που βρίσκεται δεύτερο στη σειρά, π.χ : Ό μάντις Ἀρηξίων / Ἀρηξίων ὀ μάντις. Ισχύει τελικά κάτι τέτοιο; Παρακαλώ πολύ όποιον γνωρίζει κάτι να μου δώσει τα φώτα του, γιατί ειλικρινά ενώ μου φαίνεται ως επεξήγηση νομίζω ότι θα μπορούσε να ισχύει και η παραπάνω λειτουργία σύμφωνα με την ερμηνεία που δίνεται. Ευχαριστώ πολύ και καλό απόγευμα!!!!! 13
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Φιλοσοφία« στις: Σεπτεμβρίου 05, 2008, 05:23:03 pm »
Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά για τις κατατοπιστικότατες πληροφορίες σας. Ουφ!! μου έφυγε ένα βάρος!!!
![]() ![]() ![]() 14
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Φιλοσοφία« στις: Σεπτεμβρίου 04, 2008, 09:17:58 pm »
Καλή σχολική χρονιά σε όλους τους συναδέλφους. Έχω στα χέρια μου το βιβλίο της φιλοσοφίας της β΄λυκείου θεωρητικής κατεύθυνσης και ομολογώ ότι έχω πελαγώσει. Ο τρόπος με τον οποίο είναι γραμμένος δικαιολογεί απόλυτα το χαρακτηρισμό "αμπελοφιλοσοφίες". Παρακαλώ πολύ όποιον γνωρίζει τυχόν οδηγίες για τον τρόπο εξέτασης του μαθήματος να τις μοιραστεί με μία συνάδελφο που αγωνιά σε νησί άγονης γραμμής. Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!!! Καλοδεχούμενες είναι βέβαια και τυχόν διδακτικές προτάσεις επί του παρόντος βιβλίου.
Σελίδες: 12
|