Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - mecheng_te

Σελίδες: 1
1
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« στις: Σεπτέμβριος 05, 2017, 02:22:33 πμ »
Συνάδελφε δεν είναι έτσι όταν συμπληρώσεις τον απαιτούμενο αριθμό ωρών ανεξαρτήτου έτους που έγιναν τότε το αναγάγεις σε έτος μπορείς να διαβάσεις το ΦΕΚ:

6. Η αναγωγή της διδακτικής πείρας του μη μόνιμου
εκπαιδευτικού προσωπικού σε έτη πλήρους απασχόλη−
σης γίνεται ως εξής:
α) Για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, 750 διδακτικές
ώρες αντιστοιχούν σε ένα έτος πλήρους απασχόλησης.
β) Για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, τα Σχολεία
Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.), τα φροντιστήρια Μέσης
Εκπαίδευσης και τα Κέντρα Ξένων Γλωσσών, 650 διδα−
κτικές ώρες αντιστοιχούν σε ένα έτος πλήρους απα−
σχόλησης.
γ) Για την τριτοβάθμια εκπαίδευση, 210 διδακτικές ώρες
αντιστοιχούν σε ένα έτος πλήρους απασχόλησης.
δ) Για τα Ι.Ε.Κ., Κ.Ε.Κ., ΚΕ.Μ.Ε., Εργαστήρια Ελευθέρων
Σπουδών, Κέντρα Ενδοεπιχειρησιακής Κατάρτισης ή άλ−
λους φορείς μη τυπικής εκπαίδευσης, 500 διδακτικές
ώρες αντιστοιχούν σε ένα έτος πλήρους απασχόλησης


https://edu.klimaka.gr/arxeio/nomothesia-fek/fek-2844-2012-systhma-pistopoihshs-ekpaidevtwn-enhlikwn-klimaka.pdf

Σύμφωνα με όσα γράφεις αν έχεις μειωμένο ωράριο ποτέ δεν θα συμπληρώσεις έτος αρα δεν θα πάρεις μόρια ξαναδέστο λίγο και με το ΙΕΚ που καταθέτεις την Αίτηση ... δεν τα λένε πάντοτε σωστά !!!

Συνάδελφε να δεχτώ ότι έχεις δίκιο.
Την εποχή 1997-2006 στα ΤΕΙ υπήρχαν χιλιάδες σπουδαστές και υπήρχαν άπειρες ώρες. Σου δίνω λοιπόν μία περίπτωση ενός συναδέλφου που είχε πλήρες ωράριο (20 ώρες την εβδομάδα).
Μαζί με τις επιτηρήσεις έβγαινε 16 βδομάδες το κάθε εξάμηνο.
Δες λίγο το παρακάτω παράδειγμα:
1ο εξάμηνο : 16*20=320
2ο εξάμηνο : 16*20=320
3ο εξάμηνο : 16*20=320

Συνολικά 960 ώρες. Αυτές οι ώρες σύμφωνα με τα λεγόμενα σου είναι 4 έτη και υπολείπονται και 120 ώρες. Τουλάχιστον σε μένα, αν και είμαι μία ανάλογη περίπτωση δε μου ακούγεται λογικό να είναι 4 έτη ενώ στην ουσία είναι 3 εξάμηνα.
Θα το χαρακτήριζα άδικο για κάποιον που είχε μειωμένο ωράριο για 4 έτη (συμπληρώνοντας όμως το 210 κάθε έτος).

Βέβαια σήμερα για να πάρεις κάποιες ώρες σε ΤΕΙ είναι λιγάκι δύσκολο και αν πάρεις δεν πρόκειται να είναι πάνω από 5-6 ώρες, το πολύ. Οπότε για να μαζέψεις ακόμα και σε 2 εξάμηνα τις 210 είναι πολύ δύσκολο.

Καλό θα ήταν, κάποια στιγμή να αλλάξουν κάποια πράγματα όσον αφορά τη μοριοδότηση για να εξαλειφθούν κάποιες αδικίες και να είναι κάποια σημεία ποιο ξεκάθαρα. 
 

2
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« στις: Σεπτέμβριος 03, 2017, 01:18:23 πμ »
Ευχαριστω που μπορω να το βρω αυτο ομως υπαρχει σε καποιο φεκ καποιο εγγραφο που να αποδεικνυει σε περιπτωση λαναθασμενης καταμετρησης να μπορω να κανω ενσταση;
Για να μετρήσει ένα έτος θα πρέπει να έχεις τις ώρες που αναφέρονται σε ένα έτος. Π.Χ. Αν έχεις διδάξει στην δευτεροβάθμια για τέσσερα έτη και το πρώτο έχει 300 ώρες και στα άλλα τρία έτη έχει από 800, συνολικά δηλαδή 300+3*800=2700 ώρες, τότε θα σου καταμετρήσουν 3 έτη και όχι τέσσερα γιατί στο πρώτο έτος δεν καλύπτεις το όριο παρόλο που έχει αθροιστικά σε ώρες περισσότερες από 4*650=2600. Το ίδιο ισχύει για όλες τις βαθμίδες. Έχω το ίδιο θέμα και εγώ αλλά έτσι είναι.

3
Εγώ εδώ και αρκετά χρόνια δεν ασχολούμε με ΙΕΚ για άλλους λόγους. Αλλά παλιά μας το ζητούσαν.
Και τώρα θα έπρεπε να γίνεται έλεγχος. Για το ΚΔΒΜ και γω άκουσα από φίλο αναπληρωτή ότι του το ζήτησαν υποχρεωτικά. Στα ΚΕΚ σε άλλα προγράμματα το ζητάνε και σε άλλα όχι.
Για τους δημόσιους υπάλληλους και συγκεκριμένα για τους εκπαιδευτικούς υπάρχει η παρακάτω διαδικασία η οποία πρέπει να τηρείται από όλους όσους κατά τη περίοδο ανάληψης ωρών έχουν σύμβαση με το δημόσιο (όχι μόνο οι μόνιμοι αλλά και οι αναπληρωτές).

Ο εκπαιδευτικός που αναλαμβάνει ώρες ζητά μία βεβαίωση από το ΙΕΚ που αναφέρει ότι έχει αναλάβει τις συγκεκριμένες ώρες στο συγκεκριμένο ΙΕΚ. Αν έχει αναλάβει ώρες σε παραπάνω από ένα ΙΕΚ θα πρέπει να πάρει και από όλα τα ΙΕΚ. Πάει στο σχολείο του και κάνει αίτηση προς το ΠΥΣΔΕ για να του δοθεί άδεια να εργαστεί για αυτές τις συγκεκριμένες ώρες. Στην αίτηση πρέπει να αναφέρεται ότι η εργασία είναι εκτός ωραρίου του σχολείου καθώς επίσης και το ποσό της ωριαίας αντιμισθίας. Η αίτηση αποστέλλεται από το διευθυντή του σχολείου με τη δική του εισήγηση (θετική) με διαβιβαστικό στο ΠΥΣΔΕ. Μέσα σε ένα μήνα περίπου το ΠΥΣΔΕ στέλνει στο σχολείο την άδεια την οποία ο εκπαιδευτικός την προσκομίζει στα αντίστοιχα ΙΕΚ. Δεν υπάρχει περίπτωση (προσωπική άποψη) ένας μόνιμος εκπαιδευτικός να κάνει απόκρυψη ανάθεσης γιατί είναι πάρα πολύ εύκολο με μία ανώνυμη καταγγελία (σε κάθε περιοχή γνωριζόμαστε όλοι και μπορεί να γίνει πολύ εύκολα διασταύρωση) να βρεθεί σε μία άσχημη κατάσταση (ΕΔΕ) η οποία θα του δημιουργήσει πάρα πολλά προβλήματα.

Πάντως και στα ΤΕΙ τη ζητούσαν τη βεβαίωση από το 2002 και μετά, τουλάχιστον στο ΤΕΙ ΚΟΖΑΝΗΣ.

Παλιότερα (πριν από το 2002) γνωρίζω κάποιους που δεν τα δήλωναν ούτε καν στην εφορία. Αργότερα βέβαια άκουσα μερικούς από αυτούς να γκρινιάζουν ότι τους κάλεσαν να τα δηλώσουν εκ των υστέρων με το αντίστοιχο πρόστιμο βέβαια.     

4
Mπορεί  κάποιος συνοπτικά να με διαφωτίσει;
Πέρυσι δίδαξα επί 2 εξάμηνα σε δημόσιο ΙΕΚ και κανένας ποτέ δε μου είπε τι είναι η πιστοποίηση.
Διάβασα εδώ κάποια πράγματα κατά τύχη αλλά μάλλον περισσότερο μπερδεύτηκα. Μπήκα και στο site του ΕΟΠΠΕΠ αλλά κι εκεί δεν κατάλαβα πολλά πράγματα-άσε που τα αρχεία π.χ. με την τράπεζα θεμάτων κολλάνε και δεν ανοίγουν.
Ρωτάω λοιπόν......
-Κάθε πότε γίνονται οι εξετάσεις πιστοποίησης; Πως το μαθαίνω αυτό;
-Είναι άλλο να είσαι πιστοποιημένος κι άλλο εγγεγραμμένος στο μητρώο εκπαιδευτών ανηλίκων;
-Είναι δύσκολες οι εξετάσεις, δηλαδή θέλει πολύ διάβασμα π.χ.;
-Μετράει όντως να είσαι πιστοποιημένος, όπως λέει και η φετινή προκήρυξη ή τελικά στα ΙΕΚ σε παίρνουν αν δεν υπάρχει άλλος με περισσότερα προσόντα ή απλά όποιον έχει μπάρμπα στην Κορώνη;

Αυτά τα ολίγα. Όποιος ξέρει ας με διαφωτίσει πάνω στο θέμα κι ότι άλλο γνωρίζει σχετικά. Ευχαριστώ προκαταβολικά.

Συνάδελφε καλησπέρα

Αυτό που αναφέρεις είναι γεγονός, πολλοί συνάδελφοι πηγαίνουν τυπικά 15 λεπτά πριν από το μάθημα τους και αποχωρούν μετά το τέλος αυτού. Οι νέοι ειδικά δεν έχουν γνωστούς (ειδικά αν το ΙΕΚ είναι μικρό) συναδέλφους ή αν έχουν μπορεί να μην έχουν την ίδια ημέρα.

Τον Μάιο του 2014 αν θυμάμαι καλά είχε βγει μία ανακοίνωση στην οποία έπρεπε όποιος επιθυμούσε να μπει στο μητρώο του ΕΟΠΠΕΠ να μπει σε μία συγκεκριμένη σελίδα και να συμπληρώσει τα στοιχεία τους (ατομικά, επαγγελματικά διδακτική εμπειρία, κλπ) να στείλει και κάποια χρήματα ανάλογα σε ποια κατηγορία ήταν (30-60-90-120). Στη συνέχεια θα έπρεπε να στείλει όλα τα έντυπα που αποδεικνύουν ότι είχε περάσει στην ιστοσελίδα (μαζί με το αποδεικτικό πληρωμής) και στη συνέχεια περίμενε να συνεδριάσει το η επιτροπή, το ΔΣ (δε γνωρίζω ακριβώς) και εφόσον όλα ήταν σωστά σου έδινε το δικαίωμα να δώσεις εξετάσεις.

Δε μπορούσαν να κάνουν όλοι, θα έπρεπε να έχεις κάποιες ώρες διδακτικές σε ενήλικες. Κάποιοι έκαναν κάποια εγκεκριμένα σεμινάρια σε κάποια ΚΕΚ (επί πληρωμή φυσικά) για να έχουν το δικαίωμα να είναι στη διαδικασία (θα μπορούσε να μας διαφωτίσει κάποιος που το έκανε δε γνωρίζω περισσότερα).

Στο μεταξύ κατεβάζεις το αρχείο που αναφέρεις και ξεκινάς το διάβασμα. Στα θέματα υπάρχουν 3 ερωτήσεις και είναι για μία ώρα. Στη συνέχεια ακολουθεί η μικροδιδασκαλία προς τους υπόλοιπους εξεταζόμενους η οποία έχει κάποιους κανόνες που θα βρεις εύκολα στη σελίδα του ΕΟΠΠΕΠ.

Για να δώσεις εξετάσεις όμως πρέπει να κάνεις αίτηση. Οι αιτήσεις για εξετάσεις γίνονται ηλεκτρονικά και οι θέσεις εξαντλούνται πολύ γρήγορα γι' αυτό θα πρέπει να παρακολουθείς της σελίδα του ΕΟΠΠΕΠ ή εδώ στο Forum, πιστεύω ότι θα γραφτεί αμέσως.

Τώρα για το διάβασμα, ναι θέλει διάβασμα αλλά το πόσο είναι υποκειμενικό για τον καθένα.         

Για φέτος σύμφωνα με το έντυπο που κυκλοφόρησε εδώ και δύο μέρες που αναφέρει τα μόρια και τη διαδικασία λέει ότι θα υπάρχουν δύο λίστες και ότι θα προηγηθούν οι πιστοποιημένοι. Περιμένουμε να δούμε τι θα εφαρμοστεί.

Έχει ακουστεί ότι μέχρι το τέλος του έτους θα υπάρξει άλλη μία περίοδος πιστοποίησης, αυτό μου είπαν τουλάχιστον οι εξεταστές μου τον Ιούλιο αλλά από τότε έχουν γίνει πολλά στη χώρα μας και τίποτε δεν είναι σίγουρο.

Κατά τη γνώμη μου πάντα ο αριθμός των πιστοποιημένων είναι πολύ μικρός και αυτό θα έχεις ως αποτέλεσμα να μην επηρεαστούν περσινές λίστες σε μεγάλο βαθμό. 

Για οποιαδήποτε λεπτομέρεια στη διάθεση σου

5
Τι εννοεί ο μόνιμος που κλαίγεται κιόλας ,ότι καλώς του επιτρέπουν να συμπληρώνει εισόδημα του γιατί δεν του  φθάνουν και ο άνεργος νέος να μην έχει μαντήλι να κλάψει.Ωραία ανάλυση μας κάνει και βάζει και τον εαυτό του μέσα, για το αν είσαι στη περιοχή σου ,αν έχεις σπίτι ή οικογένεια,λες και όλοι οι υπόλοιποι που θέλουν ένα μικρό βοήθημα από τα διεκ έχουν λυμένα τα προβλήματα τους.
Η εγκύκλιος στερείται λογικής ,δεν αντέχει σε καμία επιχειρηματολογία και δεν μπορεί να απαντήσει σε κανένα από τα παρακάτω γιατί.
Γιατί δίνει τη δυνατότητα στους μόνιμους του Δημοσίου να συμπληρώσουν το μισθό τους γιατί δεν τους φθάνει ενώ τη στερεί την  από τον συν/χο. Και οι δύο κατηγορίες ανήκουν στους <εννοούμενους>
Γιατί δίνει τη δυνατότητα στον μόνιμο να συμπληρώσει ωράριο γιατί θα πληρώνεται κανονικό μισθό χωρίς πλήρες ωράριο ενώ την στερεί από τον άνεργο να πάρει κάποιες επιπλέον ώρες .
Γιατί δίνει τη δυνατότητα επιπλέον μοριοδότησης στον μη πιστοποιημένο μόνιμο να προηγηθεί γιατί έχει πολλές ώρες στην εκπαίδευση ενώ τη στερεί από τον πιστοποιημένο άνεργο να μοριοδοτηθεί (ελάχιστα μόρια στην ανεργία) και να κερδίσει κάτι παραπάνω.
Να ξεκαθαρίσω ότι η θέση μου είναι  να υπηρετούν την Εκπαίδευση χωρίς περιορισμό και αποκλεισμό όσοι μπορούν και την αγαπούν, αλλά το πνεύμα της εγκυκλίου δεν είναι ξεκάθαρο.
Αν στόχος της εγκυκλίου ήταν η μείωση της ανεργίας θα τους είχαν βγάλει τους μονίμους από τη διαδικασία.
Αν επίσης  στόχος τους ήταν να πάρουν μόνο πιστοποιημένους δεν θα επέτρεπαν να συμπληρώνουν ωράριο οι μη πιστοποιημένοι μονιμάδες. Αλλά ο στόχος της εγκυκλίου στερείται λογικής ,δεν υπηρετεί το συμφέρον της Εκπαίδευσης αλλά συγκεκριμένες κατηγορίες .Πρέπει να αποσυρθεί άμεσα και να διορθωθεί στα σημεία που δημιουργεί αδικίες .

Συνάδελφε προφανώς και δεν κλαίγομαι όπως γράφεις, το να καταγράφω μία πραγματικότητα δε σημαίνει ότι κλαίγομαι. Υπάρχει πολύ μεγάλος αριθμός ανθρώπων που έχουν έρθει σε πολύ δύσκολη οικονομική κατάσταση για αμέτρητους λόγους και όχι μόνο από την κρίση και αυτοί φυσικά δεν είναι μόνο οι εκπαιδευτικοί.

Δεν πιστεύω να νομίζεις ότι εγώ γεννήθηκα διορισμένος στο δημόσιο, όλοι έχουμε αρχίσει από το ίδιο σημείο, από την ημέρα που λάβαμε το πτυχίο μας. Είναι παράλογο να διαχωρίζει κάποιος το έναν όμοιο του θετικά όσο ο άλλος είναι στην ανεργία, κοινό αγωνιστή και μόλις ο άλλος διοριστεί να τον θεωρεί τεμπέλη που έχει το μισθό του και δεν πρέπει να διεκδικήσει τίποτε άλλο στη ζωή του.   

Το σύστημα επιλογής των ΙΕΚ σε συνδυασμό με την προσθήκη της πιστοποίησης έχει αλλάξει τα τελευταία 15 χρόνια σε πολύ μεγάλο βαθμό. Και μένα που φαινόταν περίεργο να με δέχονται ως εργαστηριακό συνεργάτη σε ΤΕΙ με θέση αξιολόγησης εντός δεκάδας (που δημοσιοποιούνταν) και στα ΙΕΚ που έκανα τα χαρτιά μου για 5 χρόνια δεν με είχαν καλέσει ούτε για μία ώρα.   

Σέβομαι την άποψη σου δε σημαίνει όμως  ότι συμφωνώ με αυτή και είμαι σίγουρος ότι όταν με το καλό (στο εύχομαι) διοριστείς να κάνεις την αυτοκριτική σου για την οπτική γωνία που θα έχεις τότε. Να αναφέρω (τουλάχιστον από αυτά που έχω ακούσει από άλλα μέλη του forum) ότι όταν ξεκίνησε το Forum τα περισσότερα μέλη ήταν αδιόριστοι και σήμερα μετά από αρκετά χρόνια τα περισσότερα από αυτά τα μέλη έχουν διοριστεί, τι κάνετε δηλαδή τους βάζετε απέναντι ενώ μέχρι χθες ήταν στο πλάι σας;

Όσον αφορά για την φράση σου "Αν στόχος της εγκυκλίου ήταν η μείωση της ανεργίας θα τους είχαν βγάλει τους μονίμους από τη διαδικασία." με αυτή τη λογική αν εσύ δούλευες για ένα χρόνο θα έπρεπε να αφήσεις τη θέση την επόμενη χρονιά για να εργαστεί ένας άλλος που δεν είχε εργαστεί ποτέ. Η προκήρυξη δίνει μία πριμοδότηση στους ανέργους (κατά την γνώμη μου σωστό) αλλά η προκήρυξη διασφαλίζει ότι αυτοί που θα διδάξουν έχουν κάποια προσόντα (δεν συμφωνώ με το προβάδισμα των καθηγητών που μετατάχθηκαν ή θα διατεθούν από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, θα μπορούσαν να τους τοποθετήσουν σε διοικητικές θέσεις) και δεν είναι επιδοτούμενο πρόγραμμα του ΟΑΕΔ για μείωση της ανεργίας με εισοδηματικά κριτήρια.

Και κάτι ενημερωτικό για τους συνταξιούχους επειδή τυγχάνει να έχω κάποιους γνωστούς που ενώ πέρσι έκαναν αίτηση και τους κάλεσαν για ώρες δεν τις αποδέχτηκαν τελικά (οι συγκεκριμένοι συνάδελφοι ήταν ανάμεσα στα πρώτα δύο άτομα στον πίνακα μοριοδότησης στην ειδικότητα τους). Ο λόγος ήταν ότι θα έπρεπε να το δηλώσουν και θα είχαν μείωση των αποδοχών της σύνταξης (κατά 30% αν θυμάμαι καλά, αν γνωρίζει κάποιος ποιο σίγουρα ας με διορθώσει) και το εισόδημα που θα είχαν από 6 και 7 ώρες αντίστοιχα θα ήταν μικρότερο.
Η μόνη περίπτωση που έχω ακούσει αλλά δε μπορώ να την επιβεβαιώσω είναι συνταξιούχα σε ιδιωτικό ΙΕΚ με δηλωμένες ώρες το μέγιστο και "μερικές μαύρες". Σε αυτή την περίπτωση οι αποδοχές ξεπερνούν την μείωση που προκύπτει μετά από τη δήλωση εργασίας.   

6
Συνάδελφε JimP δεν υπάρχει κανένας αποκλεισμός προς τους δημόσιους υπαλλήλους για ανάθεση έως 10 ώρες. και να ενημερώσω ότι και εγώ ανήκω σε αυτή την κατηγορία.

Θα ήθελα όμως να σκεφτείς λίγο τον εαυτό σου μετά από λίγα χρόνια. Σου εύχομαι να διοριστείς και εσύ σε ένα δημόσιο σχολείο (δε σου λέω αν είναι κοντά ή μακριά από τον τόπο μόνιμης κατοικία σου) και έχεις μία οικογένεια με 2-3 παιδιά (χωρίς να εξετάζω την περίπτωση αν εργάζεται η σύζυγο σου. Πιστεύεις αλήθεια ότι με τα 1.050/μήνα ευρώ (ξεκινώντας από τα 800/μήνα) που θα λαμβάνεις για τα πρώτα 10 χρόνια θα μπορείς να συντηρήσεις την οικογένεια σου; Δηλαδή αν μέχρι εκείνη τη στιγμή εσύ έχεις 1000 ώρες σε ΙΕΚ, 500 σε ΣΔΕ, 1000 σε ΤΕΙ και 3 πτυχία θα σου φαινόταν σωστό να σε αποκλείσουν από τη διαδικασία και να σου ακυρώσουν όλη αυτή την εμπειρία και τα πτυχία σου;

Σε ενημερώνω ότι αν δεν είσαι στην περιοχή της μόνιμης κατοικίας σου, αν δεν έχεις δικό σου σπίτι, αν δεν υπάρχει δεύτερο συμπληρωματικό εισόδημα, αν δεν υπάρχει οικονομική βοήθεια από γονείς δεν μπορείς να ανταποκριθείς. Αυτό στο λέω μετά βεβαιότητας γιατί πολύ απλά το ζω, γιατί ούτε δικό μου σπίτι έχω (340 ευρώ ενοίκιο) ούτε στον τόπο κατοικίας μου εργάζομαι (120 ευρώ βενζίνες), έξοδα διατροφής (300 ευρώ). Σε τέτοιες δύσκολες καταστάσεις είναι πάρα πολύς κόσμος δυστυχώς.

Και επειδή ως μόνιμος πρέπει να πάρει άδεια από το ΠΥΣΔΕ για να εργαστεί, ακόμα και για τα ΙΕΚ ή κάνεις αυτό για το οποίο είσαι νόμιμος (ώρες σε ΙΕΚ) ή αρχίζεις τα ιδιαιτέρα για τα οποία είμαι προσωπικά αντίθετος όσον αφορά τους δημόσιους υπαλλήλους. 

Δυστυχώς οι καταστάσεις που ζούμε μας φέρνουν πολλές φορές απέναντι όσον αφορά τον τρόπο σκέψης αλλά στη θέση του απέναντι μετά από λίγο καιρό μπορεί να βρεθούμε και εμείς.     

7
Καλησπέρα σε όλους, διαβάζω τα μηνύματα όλως των συναδέλφων εδώ και μερικές ημέρες και βλέπω ότι υπάρχουν αναφορές (μάλλον από συναδέλφους που δεν είναι στο χώρο της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης) σε μερικά θέματα για τα οποία θα ήθελα να δώσω κάποιες πληροφορίες.

Ο αριθμός των καθηγητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που επέστρεψαν από τη διαθεσιμότητα και μετατάχθηκαν μετά από δική τους αίτηση (προφανώς για να πάνε πιο κοντά στα σπίτια τους) είναι 43 σε όλη την Ελλάδα. Νομίζω ότι είναι πάρα πολύ δύσκολο να είναι περισσότεροι από δύο στο ίδιο ΙΕΚ και ακόμα πιο δύσκολο να είναι δύο και να είναι και από την ίδια ειδικότητα. Αλλά ακόμα και έτσι είναι 43. Οι συγκεκριμένοι τοποθετήθηκαν μέσα στο 2015 (κάπου τον Ιούνιο) και οι υπεύθυνοι γνώριζαν ότι από 1-9-2015 θα ισχύει ο νέος νόμος απλά δε το έδωσαν σημασία, υπήρχαν πιο σημαντικά θέματα μάλλον για να λύσουν, λέμε τώρα.

Τώρα για τους καθηγητές που δεν έχουν ωράριο και πρόκειται να διατεθούν στα ΙΕΚ ο αριθμός τους θα είναι επίσης μικρός έως ελάχιστος διότι εδώ και τέσσερα χρόνια δεν έχει γίνει "κανένας" διορισμός και ο αριθμός αυτών που έφυγαν στη σύνταξη είναι αρκετές χιλιάδες. Στην ειδικότητα που πιθανόν και μόνο για το 2015-16 μπορεί να υπάρξουν διαθέσεις είναι για αυτούς που προέρχονται από διαθεσιμότητα και επειδή έχουν μαθητές μόνο στη Β' τάξη ΕΠΑΛ δεν καλύπτουν όλοι ωράριο. Δεν μπορώ να υπολογίσω τον αριθμό αλλά με μία πολύ πρόχειρη προσωπική εκτίμηση δεν πιστεύω ότι θα είναι πάνω από 150 με 200 άτομα, μπορεί και λιγότερα γιατί πολλά από αυτά τα άτομα ζήτησαν και τοποθετήθηκαν στις Διευθύνσεις.

Τα παραπάνω δε σημαίνουν ότι θεωρώ ότι καλώς έγιναν, δεν τους δικαιολογώ, απλά οι άνθρωποι τόσα καταφέρνουν, τόσα κάνουν (για τους υπεύθυνους στα υπουργεία αναφέρομαι). Θα έπρεπε να τους τοποθετήσουν σε διοικητικές θέσεις στις οποίες υπάρχουν κάθε χρόνο κενά και να μην υπάρχει κανένα θέμα (εκτός αν κάποιοι από αυτούς είναι πιστοποιημένοι).

Μερικές προσωπικές απόψεις

Για τους πιστοποιημένους οι οποίοι σύμφωνα με το έγγραφο θα προηγηθούν. Εξέτασα την περσινή λίστα με τα μόρια στη δική μου ειδικότητα (στο δικό μου νομό) και από τους 27 της λίστας μόλις οι 5 έχουν αποκτήσει πιστοποίηση (μέσα στους 5 είμαι και εγώ) να αναφέρω μόνο ότι και οι 5 πιστοποιημένοι σήμερα είχαμε ανάθεση ωρών σχεδόν όλοι στον ανώτατο αριθμό ωρών πέρσι. Αυτό σημαίνει ότι φέτος που υπάρχει ένα επιπλέον 1ο εξάμηνο στη συγκεκριμένη ειδικότητα όχι μόνο δε θα αλλάξει τίποτα στην περσινή λίστα αλλά θα "φορτώσουν" ώρες και αυτοί που ήταν στην ουρά της λίστας και είχαν λίγες ώρες ή αν υπάρχουν και νέοι στη λίστα το ποιο πιθανόν είναι να πάρουν και αυτοί ώρες. Αν έχετε κρατήσει την περσινή λίστα της ειδικότητας σας κάντε έναν έλεγχο, πιστεύω ότι επειδή το ποσοστό των πιστοποιημένων είναι πάρα πολύ μικρό δεν θα υπάρχουν μεγάλες ανακατατάξεις για το 2015-16.

Θα πρότεινα λοιπόν σε όσους έχουν στο μυαλό τους να ασχοληθούν με την κατάρτιση (εκπαίδευση ενηλίκων) είτε σαν βασική απασχόληση, είτε σαν δεύτερη απασχόληση να επισπεύσουν να λάβουν την πιστοποίηση έτσι ώστε να φτάσουμε να την έχουμε όλοι και τυπικά να μην έχει καμία αξία όσον αφορά τη θέση μας στη λίστα επιλογής.

Πάντως η αλήθεια είναι ότι υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός συναδέλφων που γνώριζαν για την αίτηση στον ΕΟΠΠΕΠ, γνώριζαν ότι θα υπάρχουν εξετάσεις και ο καθένας για τους δικούς του λόγους δεν έκανα τον κόπο να κάνουν την αίτηση ή άλλοι αφού είχαν κάνει την αίτηση δεν θέλησαν να εξεταστούν. Ειδικά γι' αυτούς που έχουν αρκετές ώρες και προσβλέπουν στο μέλλον να έχουν ένα μικρό μεν εισόδημα αλλά εισόδημα δε μπορώ να δεχθώ ότι δεν επένδυσαν τα 90 ή 120 ευρώ για την πιστοποίηση (εξαιρούνται και οι σπάνιες περιπτώσεις στις οποίες και αυτά τα χρήματα δεν υπήρχαν).           

Και κάτι τελευταίο για τα μόρια που αλλάζουν από χρονιά σε χρονιά. Είμαι την άποψης οποιοσδήποτε τίτλος ή προϋπηρεσία να λαμβάνει μόρια, όχι με την ίδια βαρύτητα φυσικά αλλά αυτό που πρέπει να γίνει είναι να υπάρχει σταθερότητα όσον αφορά τα μόρια για 4 χρόνια, 5 χρόνια ή και παραπάνω. Να γνωρίζουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι παλαιοί και νέοι ότι αν αποκτήσουν κάτι θα έχει κάποια μόρια και όχι την επόμενη χρονιά να έχει τα μισά.   

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160967
  • Σύνολο θεμάτων: 19226
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 22
Επισκέπτες: 493
Σύνολο: 515

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.056 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.