*

Αποστολέας Θέμα: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)  (Αναγνώστηκε 2676658 φορές)

0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Foufoutos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 692
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6230 στις: Οκτώβριος 15, 2015, 07:11:19 μμ »
Αν βρεις τέτοια περίπτωση Τheta να μας την υποδείξεις...Μα πόσο φιλότιμες προσπάθειες κάνετε να υποτιμήσετε την πιστοποίηση... Βαριέστε να διαβάσετε 265 σελίδες και γράφετε του κόσμου τις σαχλαμάρες μπας και συνεχίσουν να γίνονται τα ίδια χάλια που γίνονταν ως τώρα...Ολο λεφτά δεν έχετε, όλο τα ξέρετε γιατί τα κάνετε χρόνια...ενώ εμάς μας τρέχουν από τα μπατζάκια...αν τα ξέρετε κι είστε οι καλοί εκπαιδευτές πάτε δώστε να τελειώνετε κι αφήστε την υπονόμευση των άλλων...Ακου τί σκέφτηκε...ο φούρναρης να κάνει Αγγλικά με lower (μα πόσο παραπληροφορείς...μπας και σε πιστέψει κανένας άσχετος!).

Αμ η άλλη μπούρδα που διάβασα και δε μπορώ να τη βρω (ώρα τώρα ψάχνω) εξισώνεται λέεει η κομμώτρια με τον φυσικό ή καθηγητή (κάτι τέτοιο γράψανε)...Δηλαδή πώς εξισώνεται; Aφού καθένας θα διδάσκει το δικό του αντικείμενο...

Ασε το άλλο...ποιός είναι πιο εύκολο να γράψει καλά και να περάσει θεωρία; O φούρναρης ή ο απόφοιτος ΙΕΚ (που θα φάει και καλά τη θέση του διδάκτορα) ή ο διδάκτορας; Μα τί επιχειρήματα δημοτικού είναι αυτά...δικαιολογημένα φοβάστε να δώσετε εξετάσεις (τα 120 και καλά δεν έχετε ;D ;D ;D ;D)!
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 15, 2015, 07:28:50 μμ από Foufoutos »
stuDYING...!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:51:24 »

Αποσυνδεδεμένος Theta._

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 612
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω εκπαίδευση , Παναιτωλικό & Επανάσταση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6231 στις: Οκτώβριος 15, 2015, 07:33:00 μμ »
Συνάδελφε Foufoute

ΔΕΝ χρειάζεται Καμία επιθετικότητα...

ΚΑΜΙΑ...

Πες "υπερβολικό" το παράδειγμα του "πιστοποιημένου" Φούρναρη ... ή οποιουδήποτε άλλου Εμπειροτεχνίτη...

"ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ";;;..  Θα το δούμε ... Σε λίγες μέρες Εδώ θά' μαστε πάλι και θα συζητάμε (Ελπίζω ΧΩΡΙΣ χωσίματα και αγένειες)

Α!..

Και Χωρίς Υπαινιγμούς "..Βαριέστε να διαβάσετε 265 σελίδες ...".

Οι Περισσότεροι από Μας Δωμέσα ,  Χρόνια και Δεκαετίες ΔΕΝ έχουμε  Βαρεθεί νά' χουμε Διαβάσει , μελετήσει ΣΚΛΗΡΑ Χιλιάδες επί Χιλιάδων σελίδες (μεταξύ των Οποίων ΚΑΙ Παιδαγωγικά Και Επικοινωνίες Και Ψυχολογίες Και... και..)  , είτε για 2- 3 Πανεπιστήμια και βάλε , είτε για ακόμα Ανώτερες Σπουδές και Τίτλους ... είτε Πάνω στο Διδακτικό Έργο , Διότι Καμία Επιστήμη ΔΕΝ μένει Στάσιμη , Διότι ΔΕΝ δικαιούμεθα μα ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ να είμαστε ελλιπείς στις Προσδοκίας Κάθε Παιδιού που έχουμε Μπροστά μας στο Τμήμα..


...Στα "λοιπά"..

ΟΥΔΕΙΣ "υποτίμησε" την Πιστοποίηση , Ως Πραγματική Ανάγκη..

ΩΣΤΟΣΟ, Τη Γελοιότητα της "καθιέρωσής" της , της διαδικασίας και την "εισπρακτική" Λογική της , το άδικο της εφαρμογής της σε αυτό το φάσμα καταστάσεων ...

..Ε , ΟΥΔΕΙΣ δικαιούται να μου απαγορεύσει να επισημάνω Ή να "απαντά" με Χωσίματα και υπαινιγμούς..

.........

ΥΓΟΥ'

Γιατί ..κι όχι χάριν παιδειάς , παράξενο σου φαίνεται ένας Φούρναρης , Οδοντοτεχνίτης , βοηθός Οπτικών , Νοσοκόμος ΙΕΚ , και Τόσοι .. ΔΙΟΛΟΥ υποτιμητικά τους αναφέρω ..

Να έχουν και Λόουερ ..Και Προφίσιενσυ Και πιστοποίηση Η/Υ  ... ευτυχώς σε Χώρα αρκετά Μορφωμένων Ανθρώπων Ζούμε Και Γονιών που Κυνηγάνε τα παιδιά τους να πάρουν κανά "χαρτί" παραπάνω..

..Και πρόσθετα καμιά "πιστοποίηση"  , επί των "δικών μας" θεμάτων..





« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 15, 2015, 07:36:21 μμ από Theta._ »
Νόμος Είναι Το Δίκιο Του Εργάτη & του Παναιτωλικού

Αποσυνδεδεμένος Foufoutos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 692
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6232 στις: Οκτώβριος 15, 2015, 07:50:10 μμ »
Δε μιλάω εγώ υποτιμητικά αλλά κάποιοι άλλοι εδώ μέσα που κάνουνε το ασπρο μαύρο με πολύ αποτυχημένο τρόπο θα έλεγα...Καθένας έχει δικαίωμα να λέει αυτό που θέλει κι οι άλλοι όμως να σχολιάζουν εφόσον γράφει δημοσίως το σχόλιό του. Περιμένουμε λοιπόν να μας αναφέρεις τετοιες περιπτώσεις! Αφού λοιπόν θα έχουν όπως λες κάποια προσόντα κι είναι και πιστοποιημένοι ποιό το πρόβλημα; Aς μελετούσε ο απιστοποίητος διδάκτορας (που έχει και τέτοια πείρα) καλύτερα τα όσα αφορούν το μέρος που θέλει να εργαστεί όπως έκανε ο απόφοιτος ΙΕΚ (και καλά που θα του φάει τη θέση). Αν μη τι άλλο ο δεύτερος δείχνει ότι γνωρίζει τις προυποθέσεις που θέτει ο νόμος για να εργαστεί σε αυτό που τον ενδιαφέρει αρα καλώς ανταμείβεται με τη θέση καθώς δείχνει ότι ενδιαφέρεται για όσα αφορούν τη δουλειά του-συν ότι έχει καλύτερες δεξιότητες αναζήτησης εργασίας.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 15, 2015, 07:53:17 μμ από Foufoutos »
stuDYING...!

Αποσυνδεδεμένος joinJ

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 189
  • ὁ ἀναμάρτητος ὑμῶν πρῶτος βαλέτω λίθον
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6233 στις: Οκτώβριος 15, 2015, 08:28:21 μμ »
Αν βρεις τέτοια περίπτωση Τheta να μας την υποδείξεις...Μα πόσο φιλότιμες προσπάθειες κάνετε να υποτιμήσετε την πιστοποίηση... Βαριέστε να διαβάσετε 265 σελίδες και γράφετε του κόσμου τις σαχλαμάρες μπας και συνεχίσουν να γίνονται τα ίδια χάλια που γίνονταν ως τώρα...Ολο λεφτά δεν έχετε, όλο τα ξέρετε γιατί τα κάνετε χρόνια...ενώ εμάς μας τρέχουν από τα μπατζάκια...αν τα ξέρετε κι είστε οι καλοί εκπαιδευτές πάτε δώστε να τελειώνετε κι αφήστε την υπονόμευση των άλλων...Ακου τί σκέφτηκε...ο φούρναρης να κάνει Αγγλικά με lower (μα πόσο παραπληροφορείς...μπας και σε πιστέψει κανένας άσχετος!).

Αμ η άλλη μπούρδα που διάβασα και δε μπορώ να τη βρω (ώρα τώρα ψάχνω) εξισώνεται λέεει η κομμώτρια με τον φυσικό ή καθηγητή (κάτι τέτοιο γράψανε)...Δηλαδή πώς εξισώνεται; Aφού καθένας θα διδάσκει το δικό του αντικείμενο...

Ασε το άλλο...ποιός είναι πιο εύκολο να γράψει καλά και να περάσει θεωρία; O φούρναρης ή ο απόφοιτος ΙΕΚ (που θα φάει και καλά τη θέση του διδάκτορα) ή ο διδάκτορας; Μα τί επιχειρήματα δημοτικού είναι αυτά...δικαιολογημένα φοβάστε να δώσετε εξετάσεις (τα 120 και καλά δεν έχετε ;D ;D ;D ;D)!
Διαπιστώνω μία εμμονή στο πιστοποιητικό του ΕΟΠΠΕΠ. Οκ καλή η θεωρία των 265 σελίδων!
Θα ήθελα όμως να σκεφτούμε τα εξής:
α) γιατί κάποιοι δέχτηκαν να μπουν σε μία διαδικασία εξέτασης θεωρητικού μέρους που απαιτεί αποστήθιση και απαντήσεις σε θέματα ανάπτυξης; (αν θυμάμαι καλά από αυτά που διδάχτηκα στην ΑΣΠΑΙΤΕ και στα σεμινάρια χιλίων ωρών στην εκπαίδευση ενηλίκων δεν αποτελεί το πιο πρόσφορο τρόπο αξιολόγησης στην τυπική εκπαίδευση και στην εκπαίδευση ενηλίκων)
β) γιατί κάποιοι δέχτηκαν να ακολουθήσουν μία "επιταγή" ή το "ρεύμα", που κατά τη γνώμη μου δεν είναι τόσο "αγαθή", ενώ καλούνται να μεταλαμπαδεύσουν στους μαθητές τη θεωρία της κοινωνικής αλλαγής (από εκπαίδευση ενηλίκων) ή, με άλλα λόγια, να λειτουργήσουν ως δάσκαλοι στην τυπική εκπαίδευση που θα εξυπηρετούν  τα εξής: ι) "Η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Κράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες", ιι) "Σκοπός της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης είναι να συμβάλλει στην ολόπλευρη, αρμονική και ισόρροπη ανάπτυξη των διανοητικών και ψυχοσωματικών δυνάμεων των μαθητών, ώστε, ανεξάρτητα από φύλο και καταγωγή, να έχουν τη δυνατότητα να εξελιχθούν σε ολοκληρωμένες προσωπικότητες και να ζήσουν δημιουργικά", ιιι) οι μαθητές να γίνουν δημοκρατικοί και συμμετοχικοί πολίτες με ατομικές και κοινωνικές δράσεις για τα προβλήματα που απασχολούν τους ίδιους ή την κοινωνία (αυτά τα μάθαμε στην ΑΣΠΑΙΤΕ στα μαθήματα φιλοσοφία της παιδείας, εκπαιδευτική πολιτική).


Θα μπορούσα να αναφερθώ και σε πολλά περισσότερα αλλά δεν θέλω να κουράσω. Έγραψα σήμερα κάποιες σκέψεις και σε προηγούμενο μήνυμα στο θέμα: "Πρόσληψη ωρομισθίων σδε". Αν και στο τελευταίο μήνυμα της η Theta μπορεί να αναφέρει , κατά τη γνώμη μου,  ένα ακραίο παράδειγμα αλλά μένω στο πνεύμα και όχι στο γράμμα του νόμου των όσων έγραψε.



« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 15, 2015, 08:39:11 μμ από joinJ »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:51:24 »

Αποσυνδεδεμένος Theta._

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 612
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω εκπαίδευση , Παναιτωλικό & Επανάσταση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6234 στις: Οκτώβριος 15, 2015, 08:32:10 μμ »

•   Τελευταίο  «καταφύγιο» , όταν λείπει στοιχειώδης Διαλεκτική , το τόσο μα τόσο τριμμένο..

«..αλλά κάποιοι άλλοι εδώ μέσα που κάνουνε το ασπρο μαύρο με πολύ αποτυχημένο τρόπο θα έλεγα...»

..άσ’ το Άσπρο και το Μαύρο (η Πραγματική Ζωή έχει ΟΛΑ τα Χρώματα , που Εμφανίζονται Έτσι ή Αλλοιώς ανάλογα με πόσο και ΠΟΙΟ ΦΩΣ τα βλέπουμε …)

..στους ΠΑΟΚτζήδες ή τους Μαυραετούς της Δόξας Δράμας , που τουλάχιστο ΚΑΙ από μένα και από σένα , το Άσπρο – Μαύρο το ξέρουν Πολύ καλύτερα…


•   Στα Λοιπά:
•   Έχω ξαναμιλήσει , Τόσες φορές , ΚΑΙ για τον «Κλάδο Μας» , που ούτε Ενιαίος είναι , ούτε αλληλέγγυος , Ούτε …  Ούτε...  Είπα  για «κοινωνικούς αυτοματισμούς»..

•   «ΟΚ» , ας σκοτωθούμε οι «μόνιμοι» και οι πρ. «Διαθέσιμοι» , οι «παλιοί» και οι «νέοι» στα Δ.Ι.Ε.Κ.  , οι «πιστοποιημένοι» , «απιστοποίητοι» , οι  Επιστήμονες , οι Διδάκτορες και οι «Εμπειροτεχνίτες» (που ΔΙΟΛΟΥ … Κανένας ΔΕΝ μείωσε..)

•   ..Ούτε τους «Πιστοποιημένους».   Το Εγκληματικό της Διαδικασίας όμως ΝΑΙ..

•   ..Και ΔΕΝ μ’ ενδιαφέρει το άλλο Ύστατο καταφύγιο της αμηχανίας «Νόμιμο και ‘Ηθικό’»…

Κανένας Λόγος να επεκταθώ σ’ αυτήν τουλάχιστο την «μεταξύ μας ‘συζήτηση’».
.. Η οποία , επαναλαμβάνω , από πλευράς σου, με Προσβάλει ..

..αρκετά μπινελίκια , πέφτουν «αυτοματισμένα»   στο Φόρουμ και Υπ. Παιδείας , Κράτος κάνουν τη δουλειά τους..  Ας Μ ην το βαρύνω άλλο , λοιπόν…

Έκαστος με τις … Τι να κάνουμε Παγιωμένες Απόψεις του και ΣΤΟΠ

Αλλοιώς ,  «πάσσαλος πασσάλω εκκρούεται»

Νόμος Είναι Το Δίκιο Του Εργάτη & του Παναιτωλικού

Αποσυνδεδεμένος Theta._

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 612
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω εκπαίδευση , Παναιτωλικό & Επανάσταση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6235 στις: Οκτώβριος 15, 2015, 08:36:15 μμ »
Συνάδελφε joinJ

Ευχαριστώ για τη Γνώμη - Γνώση Και Κριτική σου...

Μια ΔΙΟΡΘΩΣΗ Μόνον!..

Όχι ...Η Theta._  ... Ο Theta._ 

Θεεεενκς!!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 15, 2015, 08:39:38 μμ από Theta._ »
Νόμος Είναι Το Δίκιο Του Εργάτη & του Παναιτωλικού

Αποσυνδεδεμένος yiannk

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 125
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6236 στις: Οκτώβριος 15, 2015, 08:44:00 μμ »
Mπορεί  κάποιος συνοπτικά να με διαφωτίσει;
Πέρυσι δίδαξα επί 2 εξάμηνα σε δημόσιο ΙΕΚ και κανένας ποτέ δε μου είπε τι είναι η πιστοποίηση.
Διάβασα εδώ κάποια πράγματα κατά τύχη αλλά μάλλον περισσότερο μπερδεύτηκα. Μπήκα και στο site του ΕΟΠΠΕΠ αλλά κι εκεί δεν κατάλαβα πολλά πράγματα-άσε που τα αρχεία π.χ. με την τράπεζα θεμάτων κολλάνε και δεν ανοίγουν.
Ρωτάω λοιπόν......
-Κάθε πότε γίνονται οι εξετάσεις πιστοποίησης; Πως το μαθαίνω αυτό;
-Είναι άλλο να είσαι πιστοποιημένος κι άλλο εγγεγραμμένος στο μητρώο εκπαιδευτών ανηλίκων;
-Είναι δύσκολες οι εξετάσεις, δηλαδή θέλει πολύ διάβασμα π.χ.;
-Μετράει όντως να είσαι πιστοποιημένος, όπως λέει και η φετινή προκήρυξη ή τελικά στα ΙΕΚ σε παίρνουν αν δεν υπάρχει άλλος με περισσότερα προσόντα ή απλά όποιον έχει μπάρμπα στην Κορώνη;

Αυτά τα ολίγα. Όποιος ξέρει ας με διαφωτίσει πάνω στο θέμα κι ότι άλλο γνωρίζει σχετικά. Ευχαριστώ προκαταβολικά. 

Αποσυνδεδεμένος Foufoutos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 692
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6237 στις: Οκτώβριος 15, 2015, 08:54:41 μμ »
Ας τα πάρουμε με τη σειρά:

"α) γιατί κάποιοι δέχτηκαν να μπουν σε μία διαδικασία εξέτασης θεωρητικού μέρους που απαιτεί αποστήθιση και απαντήσεις σε θέματα ανάπτυξης; (αν θυμάμαι καλά από αυτά που διδάχτηκα στην ΑΣΠΑΙΤΕ και στα σεμινάρια χιλίων ωρών στην εκπαίδευση ενηλίκων δεν αποτελεί το πιο πρόσφορο τρόπο αξιολόγησης στην τυπική εκπαίδευση και στην εκπαίδευση ενηλίκων)"

Γιατί όχι; Δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτα κι επιπλέον δυστυχώς δεν καθορίσαμε εμείς τις εξετάσεις οπότε αλλού τα παράπονά σου. Εξάλλου αν έχεις κάνει σεμινάρια όπως λες θα τα χεις διαβάσει  όλα αυτά χίλιες φορές άρα πολύ εύκολο να γράψεις-δε ζητάνε να τα γράφεις κατά λέξη κιόλας,απλά να είσαι στο πνεύμα-το αναφέρει στην αρχή του βιβλιόυ εξάλλου...(κάνε τον κόπο να δεις την τράπεζα θεμάτων-το λέω βιβλίο γιατί το εκτύπωσα έτσι)

"γιατί κάποιοι δέχτηκαν να ακολουθήσουν μία επιταγή" ή το "ρεύμα", που κατά τη γνώμη μου δεν είναι τόσο "αγαθή", ενώ καλούνται να μεταλαμπαδεύσουν στους μαθητές τη θεωρία της κοινωνικής αλλαγής (από εκπαίδευση ενηλίκων)"

Με την ίδια λογική όσοι έχουν τέτοιες απόψεις να μην πηγαίνουν στο πανεπιστήμιο γιατί είναι κατά του συστήματος ή δεν είναι σωστός ο τρόπος που εξετάζουν στις πανελλήνιες. Ασε που θα διάβασες στην ΑΣΠΑΙΤΕ τη φιλοσοφία του Κλασσικισμού-όπου το σύστημα αναπαράγει τον εαυτό του μέσω της εκπαίδευσης (φαντάζομαι μόλις το διάβασες παράτησες την ΑΣΠΑΙΤΕ που είναι μέρος του συστήματος-ή μήπως όχι;  ;D)
 
"ή, με άλλα λόγια, να λειτουργήσουν ως δάσκαλοι στην τυπική εκπαίδευση που θα εξυπηρετούν  τα εξής
"

Τα ΙΕΚ δεν είναι τυπική...(κι αυτό είναι μέσα στην ύλη για την πιστοποίηση...)άρα τα υπόλοιπα μάλλον δεν είναι στο σκοπό της εκπαίδευσης αφού μιλάμε για μη τυπική...Για το λόγο αυτό δε μετράει η ΑΣΠΑΙΤΕ σε τετοιες δομές γιατί είναι για τυπική εκπαίδευση.

"ενώ καλούνται να μεταλαμπαδεύσουν στους μαθητές τη θεωρία της κοινωνικής αλλαγής (από εκπαίδευση ενηλίκων)"

Δεν καλούμαστε να μεταλαμπαδεύσουμε στην εκπαίδευση ενηλίκων-δε θα το έθετα έτσι. Ο Freire που αναφέρεις είναι μία θεωρία που όπως θα δεις στην ύλη δέχεται αρκετή κριτική και θεωρείται ότι δεν ταιριάζει σε όλα τα πλαίσια. Εχει και άλλες όπως της μετασχηματίζουσας (που εμένα μου αρέσει πιο πολύ)...δεν υπάρχει περιορισμός στο ποιά θα χρησιμοποιήσεις-αυτό εξαρταται από την "προσωπική θεωρία" (Ματσαγγούρας) του εκπαιδευτή που παίζει βασικό ρόλο στον τρόπο που διδάσκεις γιατί περνάς απόψεις έτσι κι αλλιώς(ασχέτως τπως θα τις εκλάβει ο εκπαιδευόμενος-αλλη θεωρία αυτή). Στους ενήλικες στόχος είναι αν θυμάσαι από τα πολύωρα σεμινάρια που έκανες η προσωπική ανάπτυξη, η ανάπτυξη κριτικού στοχασμού και κυρίως η αυτοπεποίθηση με το να μάθουν -πως - να -μαθαίνουν.


Τα όσα γράφετε φανερώνουν απλά την αναγκαιότητα της πιστοποίησης (με την έννοια ότι όσοι την έχουν έχουν μια στοιχειώδη γνώση για το τί πράγμα μιλάμε όταν λέμε εκπαίδευση ενηλίκων και γνωρίζουν κάποια βασικά πράγματα για τις δομές της)...αναφέρεις ένα κατεβατό για κάτι που ισχύει στην τυπική στην οποία δεν ανήκουν τα ΙΕΚ! Το κερασάκι ο Τheta που μάλλον κι αυτός δεν έχει καν ξεφυλλίσει την ύλη  σε θαυμάζει και σε ευχαριστεί!!!
;D ;D ;D ;D ;D Μιλάμε για πολύ γέλιο-να στε καλά με κάνατε και γέλασα!!!!Αμα τα ξέρεις τόσο καλά ;D ;D ;D ;D τί να πας να δώσεις εξετάσεις!;  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Να λοιπόν ποιοί είναι κατά της πιστοποίησης- να οι έμπειροι που τα ξέρουν και τα κάνουν χρόνια κι η πιστοποποίηση είναι μόνο εισπρακτικό μέτρο και δεν την δίνουν γιατί είναι κατά αυτής από άποψη επειδή και καλά είναι πολύ διαβασμένοι... ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 15, 2015, 09:19:34 μμ από Foufoutos »
stuDYING...!

Αποσυνδεδεμένος pcs

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 161
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6238 στις: Οκτώβριος 15, 2015, 09:04:11 μμ »
ΩΣΤΟΣΟ, Τη Γελοιότητα της "καθιέρωσής" της , της διαδικασίας και την "εισπρακτική" Λογική της , το άδικο της εφαρμογής της σε αυτό το φάσμα καταστάσεων ...



Εγώ συμφωνώ ότι η πιστοποίηση έγινε καθαρά εισπρακτικά, εσύ συμφωνείς ότι τα μεταπτυχιακά επί πληρωμή είναι εισπρακτικά; Και αν ναι τότε γιατί μπαίνεις στη διαδικασία να πληρώσεις κάτι που είναι εισπρακτικό; Και αν δεν έχεις δώσει χρήματα για μεταπτυχιακό αφού είσαι ενεργός με την επιστημή σου αποκλείεται να μην έχεις πληρώσει έστω ένα σεμινάριο Γιατί λοιπόν το ένα σε πειράζει και το άλλο όχι;
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 15, 2015, 09:07:09 μμ από pcs »

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6239 στις: Οκτώβριος 15, 2015, 09:20:25 μμ »
ΩΣΤΟΣΟ, Τη Γελοιότητα της "καθιέρωσής" της , της διαδικασίας και την "εισπρακτική" Λογική της , το άδικο της εφαρμογής της σε αυτό το φάσμα καταστάσεων ...



Εγώ συμφωνώ ότι η πιστοποίηση έγινε καθαρά εισπρακτικά, εσύ συμφωνείς ότι τα μεταπτυχιακά επί πληρωμή είναι εισπρακτικά; Και αν ναι τότε γιατί μπαίνεις στη διαδικασία να πληρώσεις κάτι που είναι εισπρακτικό; Και αν δεν έχεις δώσει χρήματα για μεταπτυχιακό αφού είσαι ενεργός με την επιστημή σου αποκλείεται να μην έχεις πληρώσει έστω ένα σεμινάριο Γιατί λοιπόν το ένα σε πειράζει και το άλλο όχι;

Το μεταπτυχιακό δεν είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να καταθέσεις αίτηση. Αν αύριο το βάλουν ως απαραίτητο προσόν για να κάνεις αίτηση, προσωπικά παρόλο που έχω μεταπτυχιακό θα το θεωρήσω παράλογο. Προσωπικά πιστεύω πως όλα αυτά τα πιστοποιητικά και οι προϋποθέσεις γίνονται για 2 λόγους: α) συντηρείται ένας τζίρος που έχει να κάνει με σχετικά προγράμματα και σεμινάρια που χρηματοδοτούνται μέσα ΕΣΠΑ και β) μεταθέτει την ευθύνη για τη μη επιλογή από την πολιτική ηγεσία στον ίδιο τον υποψήφιο. "Ας είχες τα προσόντα να δουλέψεις". Φυσικά όλα τα προσόντα θα πρέπει να μοριοδοτούνται μέσα σε κάποια όρια, Μπορεί τα παραδείγματα που αναφέρθηκαν να είναι ακραία, αλλά έχουν κάποιες δόσεις αλήθειας. Επειδή μιλάμε για επαγγελματική εκπαίδευση και το μεταπτυχιακό και οι πιστοποιήσεις στην εκπαίδευση ενηλίκων, αλλά και η προϋπηρεσία τόσο η διδακτική όσο και η επαγγελματική πρέπει να προσμετρώνται. πχ μπορεί κάποιος να ειναι εξαίρετος χημικός εκπαιδευτικός και με πιστοποίηση και με μεταπτυχιακό και να έρθει κάποιος απλός πτυχιούχος που να δουλεύει 10 χρόνια σε εργαστήριο εταιρείας που φτιάχνει καλλυντικά ή φάρμακα. Ποιος είναι καταλληλότερος για το σχετικό μάθημα στην ειδικότητα των βοηθών φαρμακοποιών; κάθε προσόν πρέπει να προσμετάται μέχρι ένα σημείο.  Φυσικά άριστο σύστημα δεν μπορεί να υπάρξει ποτέ, αρκεί να υπάρχουν όμως ξεκάθαροι κανόνες (που στο παρελθόν δεν υπήρχαν) να ξέρει ο καθένας τι μοριοδοτείται και πόσο, να είναι σταθεροί για αρκετά χρόνια και να μην υπάρχουν εξαιρέσεις, όπως οι διαθέσεις εκπαιδευτικών από τη δευτεροβάθμια. Πρώτα από όλα για τους ίδιους τους συναδέλφους της δευτεροβάθμιας, αφού είναι εξουθενωτικό να είσαι το πρωί στο σχολείο και ανάλογα το διευθυντή σου 8-2 και μετά να τρέχεις και σε κάποιο ΙΕΚ που μπορεί να απέχει και δεκάδες χλμ από το σχολείο που υπηρετείς για να κάνει 2-3 ώρες μάθημα. Είναι άλλο κάποιος να εκτιμά ότι έχει τις αντοχές και την ανάγκη και να κάνει μόνος του αίτηση και να κριθεί με ίσα κριτήρια με τους άλλους υποψήφιους και άλλο να κάνουμε λάστιχο έναν εργαζόμενο για να γλιτώσουμε 300 ευρώ το εξάμηνο, τα οποία θα λείψουν και από έναν άνεργο.

Αποσυνδεδεμένος mecheng_te

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6240 στις: Οκτώβριος 15, 2015, 09:25:33 μμ »
Mπορεί  κάποιος συνοπτικά να με διαφωτίσει;
Πέρυσι δίδαξα επί 2 εξάμηνα σε δημόσιο ΙΕΚ και κανένας ποτέ δε μου είπε τι είναι η πιστοποίηση.
Διάβασα εδώ κάποια πράγματα κατά τύχη αλλά μάλλον περισσότερο μπερδεύτηκα. Μπήκα και στο site του ΕΟΠΠΕΠ αλλά κι εκεί δεν κατάλαβα πολλά πράγματα-άσε που τα αρχεία π.χ. με την τράπεζα θεμάτων κολλάνε και δεν ανοίγουν.
Ρωτάω λοιπόν......
-Κάθε πότε γίνονται οι εξετάσεις πιστοποίησης; Πως το μαθαίνω αυτό;
-Είναι άλλο να είσαι πιστοποιημένος κι άλλο εγγεγραμμένος στο μητρώο εκπαιδευτών ανηλίκων;
-Είναι δύσκολες οι εξετάσεις, δηλαδή θέλει πολύ διάβασμα π.χ.;
-Μετράει όντως να είσαι πιστοποιημένος, όπως λέει και η φετινή προκήρυξη ή τελικά στα ΙΕΚ σε παίρνουν αν δεν υπάρχει άλλος με περισσότερα προσόντα ή απλά όποιον έχει μπάρμπα στην Κορώνη;

Αυτά τα ολίγα. Όποιος ξέρει ας με διαφωτίσει πάνω στο θέμα κι ότι άλλο γνωρίζει σχετικά. Ευχαριστώ προκαταβολικά.

Συνάδελφε καλησπέρα

Αυτό που αναφέρεις είναι γεγονός, πολλοί συνάδελφοι πηγαίνουν τυπικά 15 λεπτά πριν από το μάθημα τους και αποχωρούν μετά το τέλος αυτού. Οι νέοι ειδικά δεν έχουν γνωστούς (ειδικά αν το ΙΕΚ είναι μικρό) συναδέλφους ή αν έχουν μπορεί να μην έχουν την ίδια ημέρα.

Τον Μάιο του 2014 αν θυμάμαι καλά είχε βγει μία ανακοίνωση στην οποία έπρεπε όποιος επιθυμούσε να μπει στο μητρώο του ΕΟΠΠΕΠ να μπει σε μία συγκεκριμένη σελίδα και να συμπληρώσει τα στοιχεία τους (ατομικά, επαγγελματικά διδακτική εμπειρία, κλπ) να στείλει και κάποια χρήματα ανάλογα σε ποια κατηγορία ήταν (30-60-90-120). Στη συνέχεια θα έπρεπε να στείλει όλα τα έντυπα που αποδεικνύουν ότι είχε περάσει στην ιστοσελίδα (μαζί με το αποδεικτικό πληρωμής) και στη συνέχεια περίμενε να συνεδριάσει το η επιτροπή, το ΔΣ (δε γνωρίζω ακριβώς) και εφόσον όλα ήταν σωστά σου έδινε το δικαίωμα να δώσεις εξετάσεις.

Δε μπορούσαν να κάνουν όλοι, θα έπρεπε να έχεις κάποιες ώρες διδακτικές σε ενήλικες. Κάποιοι έκαναν κάποια εγκεκριμένα σεμινάρια σε κάποια ΚΕΚ (επί πληρωμή φυσικά) για να έχουν το δικαίωμα να είναι στη διαδικασία (θα μπορούσε να μας διαφωτίσει κάποιος που το έκανε δε γνωρίζω περισσότερα).

Στο μεταξύ κατεβάζεις το αρχείο που αναφέρεις και ξεκινάς το διάβασμα. Στα θέματα υπάρχουν 3 ερωτήσεις και είναι για μία ώρα. Στη συνέχεια ακολουθεί η μικροδιδασκαλία προς τους υπόλοιπους εξεταζόμενους η οποία έχει κάποιους κανόνες που θα βρεις εύκολα στη σελίδα του ΕΟΠΠΕΠ.

Για να δώσεις εξετάσεις όμως πρέπει να κάνεις αίτηση. Οι αιτήσεις για εξετάσεις γίνονται ηλεκτρονικά και οι θέσεις εξαντλούνται πολύ γρήγορα γι' αυτό θα πρέπει να παρακολουθείς της σελίδα του ΕΟΠΠΕΠ ή εδώ στο Forum, πιστεύω ότι θα γραφτεί αμέσως.

Τώρα για το διάβασμα, ναι θέλει διάβασμα αλλά το πόσο είναι υποκειμενικό για τον καθένα.         

Για φέτος σύμφωνα με το έντυπο που κυκλοφόρησε εδώ και δύο μέρες που αναφέρει τα μόρια και τη διαδικασία λέει ότι θα υπάρχουν δύο λίστες και ότι θα προηγηθούν οι πιστοποιημένοι. Περιμένουμε να δούμε τι θα εφαρμοστεί.

Έχει ακουστεί ότι μέχρι το τέλος του έτους θα υπάρξει άλλη μία περίοδος πιστοποίησης, αυτό μου είπαν τουλάχιστον οι εξεταστές μου τον Ιούλιο αλλά από τότε έχουν γίνει πολλά στη χώρα μας και τίποτε δεν είναι σίγουρο.

Κατά τη γνώμη μου πάντα ο αριθμός των πιστοποιημένων είναι πολύ μικρός και αυτό θα έχεις ως αποτέλεσμα να μην επηρεαστούν περσινές λίστες σε μεγάλο βαθμό. 

Για οποιαδήποτε λεπτομέρεια στη διάθεση σου

Αποσυνδεδεμένος Foufoutos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 692
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6241 στις: Οκτώβριος 15, 2015, 09:28:34 μμ »
Το μεταπτυχιακό δεν είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να καταθέσεις αίτηση. Αν αύριο το βάλουν ως απαραίτητο προσόν για να κάνεις αίτηση, προσωπικά παρόλο που έχω μεταπτυχιακό θα το θεωρήσω παράλογο. Προσωπικά πιστεύω πως όλα αυτά τα πιστοποιητικά και οι προϋποθέσεις γίνονται για 2 λόγους: α) συντηρείται ένας τζίρος που έχει να κάνει με σχετικά προγράμματα και σεμινάρια που χρηματοδοτούνται μέσα ΕΣΠΑ και β) μεταθέτει την ευθύνη για τη μη επιλογή από την πολιτική ηγεσία στον ίδιο τον υποψήφιο. "Ας είχες τα προσόντα να δουλέψεις". Φυσικά όλα τα προσόντα θα πρέπει να μοριοδοτούνται μέσα σε κάποια όρια, Μπορεί τα παραδείγματα που αναφέρθηκαν να είναι ακραία, αλλά έχουν κάποιες δόσεις αλήθειας. Επειδή μιλάμε για επαγγελματική εκπαίδευση και το μεταπτυχιακό και οι πιστοποιήσεις στην εκπαίδευση ενηλίκων, αλλά και η προϋπηρεσία τόσο η διδακτική όσο και η επαγγελματική πρέπει να προσμετρώνται. πχ μπορεί κάποιος να ειναι εξαίρετος χημικός εκπαιδευτικός και με πιστοποίηση και με μεταπτυχιακό και να έρθει κάποιος απλός πτυχιούχος που να δουλεύει 10 χρόνια σε εργαστήριο εταιρείας που φτιάχνει καλλυντικά ή φάρμακα. Ποιος είναι καταλληλότερος για το σχετικό μάθημα στην ειδικότητα των βοηθών φαρμακοποιών; κάθε προσόν πρέπει να προσμετάται μέχρι ένα σημείο.  Φυσικά άριστο σύστημα δεν μπορεί να υπάρξει ποτέ, αρκεί να υπάρχουν όμως ξεκάθαροι κανόνες (που στο παρελθόν δεν υπήρχαν) να ξέρει ο καθένας τι μοριοδοτείται και πόσο, να είναι σταθεροί για αρκετά χρόνια και να μην υπάρχουν εξαιρέσεις, όπως οι διαθέσεις εκπαιδευτικών από τη δευτεροβάθμια. Πρώτα από όλα για τους ίδιους τους συναδέλφους της δευτεροβάθμιας, αφού είναι εξουθενωτικό να είσαι το πρωί στο σχολείο και ανάλογα το διευθυντή σου 8-2 και μετά να τρέχεις και σε κάποιο ΙΕΚ που μπορεί να απέχει και δεκάδες χλμ από το σχολείο που υπηρετείς για να κάνει 2-3 ώρες μάθημα. Είναι άλλο κάποιος να εκτιμά ότι έχει τις αντοχές και την ανάγκη και να κάνει μόνος του αίτηση και να κριθεί με ίσα κριτήρια με τους άλλους υποψήφιους και άλλο να κάνουμε λάστιχο έναν εργαζόμενο για να γλιτώσουμε 300 ευρώ το εξάμηνο, τα οποία θα λείψουν και από έναν άνεργο.

Παιδιά μιλάμε για ευρωπαικη οδηγια που πρέπει να εφαρμοστεί και ειναι γνωστη εδώ και χρόνια. Κάποια στιγμή ο νόμος πρέπει να εφαρμόζεται και όχι μόνο να τα παίρνουμε από Ευρώπη και να τα μοιράζουμε στους κολλητούς μας...Οποιοι νοιάζονται να ειναι σωστοί επαγγελματίες έσπευσαν όσοι είχαν άλλο τρόπο παρακαλούσαν κι ακόμη παίρνουν τηλέφωνα και παρακαλούν να μην ισχύσει η επάρκεια. Επιτέλους να μπει μια τάξη- οι κολλητοί διευθυντών και άλλων δε θα πάθουν κάτι αν διαβάσουν 265 σελίδες...
stuDYING...!

Αποσυνδεδεμένος pcs

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 161
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6242 στις: Οκτώβριος 15, 2015, 09:32:02 μμ »
Το μεταπτυχιακό δεν είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να καταθέσεις αίτηση. Αν αύριο το βάλουν ως απαραίτητο προσόν για να κάνεις αίτηση, προσωπικά παρόλο που έχω μεταπτυχιακό θα το θεωρήσω παράλογο. Προσωπικά πιστεύω πως όλα αυτά τα πιστοποιητικά και οι προϋποθέσεις γίνονται για 2 λόγους: α) συντηρείται ένας τζίρος που έχει να κάνει με σχετικά προγράμματα και σεμινάρια που χρηματοδοτούνται μέσα ΕΣΠΑ και β) μεταθέτει την ευθύνη για τη μη επιλογή από την πολιτική ηγεσία στον ίδιο τον υποψήφιο. "Ας είχες τα προσόντα να δουλέψεις". Φυσικά όλα τα προσόντα θα πρέπει να μοριοδοτούνται μέσα σε κάποια όρια, Μπορεί τα παραδείγματα που αναφέρθηκαν να είναι ακραία, αλλά έχουν κάποιες δόσεις αλήθειας. Επειδή μιλάμε για επαγγελματική εκπαίδευση και το μεταπτυχιακό και οι πιστοποιήσεις στην εκπαίδευση ενηλίκων, αλλά και η προϋπηρεσία τόσο η διδακτική όσο και η επαγγελματική πρέπει να προσμετρώνται. πχ μπορεί κάποιος να ειναι εξαίρετος χημικός εκπαιδευτικός και με πιστοποίηση και με μεταπτυχιακό και να έρθει κάποιος απλός πτυχιούχος που να δουλεύει 10 χρόνια σε εργαστήριο εταιρείας που φτιάχνει καλλυντικά ή φάρμακα. Ποιος είναι καταλληλότερος για το σχετικό μάθημα στην ειδικότητα των βοηθών φαρμακοποιών; κάθε προσόν πρέπει να προσμετάται μέχρι ένα σημείο.  Φυσικά άριστο σύστημα δεν μπορεί να υπάρξει ποτέ, αρκεί να υπάρχουν όμως ξεκάθαροι κανόνες (που στο παρελθόν δεν υπήρχαν) να ξέρει ο καθένας τι μοριοδοτείται και πόσο, να είναι σταθεροί για αρκετά χρόνια και να μην υπάρχουν εξαιρέσεις, όπως οι διαθέσεις εκπαιδευτικών από τη δευτεροβάθμια. Πρώτα από όλα για τους ίδιους τους συναδέλφους της δευτεροβάθμιας, αφού είναι εξουθενωτικό να είσαι το πρωί στο σχολείο και ανάλογα το διευθυντή σου 8-2 και μετά να τρέχεις και σε κάποιο ΙΕΚ που μπορεί να απέχει και δεκάδες χλμ από το σχολείο που υπηρετείς για να κάνει 2-3 ώρες μάθημα. Είναι άλλο κάποιος να εκτιμά ότι έχει τις αντοχές και την ανάγκη και να κάνει μόνος του αίτηση και να κριθεί με ίσα κριτήρια με τους άλλους υποψήφιους και άλλο να κάνουμε λάστιχο έναν εργαζόμενο για να γλιτώσουμε 300 ευρώ το εξάμηνο, τα οποία θα λείψουν και από έναν άνεργο.
Ούτε η πιστοποίηση είναι υποχρεωτική στην προκύρηξη που δημοσιεύτηκε. Γράφει ότι προηγούνται οι πιστοποιημένοι δεν σε αποκλείει από τη διαδικασία. Σε ότι αφορά "με τα ίδια κριτήρια" που αναφέρεις με ένα μόνιμο, δεν υπάρχει αυτό που λες και το ξέρεις από τη στιγμή που οι πίνακες σχεδόν κάθε χρόνο είναι ενιαίοι.Την προϋπηρεσία που έχει ένας μόνιμος είναι ελάχιστοι αυτοί που μπορούν να τον φτάσουν ή να τον προσπεράσουν.

Αποσυνδεδεμένος Foufoutos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 692
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #6243 στις: Οκτώβριος 15, 2015, 09:32:56 μμ »
Ούτε η πιστοποίηση είναι υποχρεωτική στην προκύρηξη που δημοσιεύτηκε. Γράφει ότι προηγούνται οι πιστοποιημένοι δεν σε αποκλείει από τη διαδικασία. Σε ότι αφορά "με τα ίδια κριτήρια" που αναφέρεις με ένα μόνιμο, δεν υπάρχει αυτό που λες και το ξέρεις από τη στιγμή που οι πίνακες σχεδόν κάθε χρόνο είναι ενιαίοι.Την προϋπηρεσία που έχει ένας μόνιμος είναι ελάχιστοι αυτοί που μπορούν να τον φτάσουν ή να τον προσπεράσουν.

++++++ 'ετσι ακριβώς!
stuDYING...!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159882
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 509
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 466
Σύνολο: 470

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.106 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.