Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - philos

Σελίδες: 1
1
Το θέμα για μένα δεν είναι αν κατέχει κανείς τη διδακτέα ύλη ή όχι. Από το πρώτο έτος της σχολής έκανα μαθήματα σε παιδάκια Γυμνασίου (κυρίως παιδιά συγγενών ή φίλων). Τέσσερα χρόνια μετά, το πανεπιστήμιο δεν μου δίδαξε τίποτα περισσότερο πάνω στη σχολική ύλη, άλλωστε το "λύω" που είναι αρκετό για το Γυμνάσιο το ήξερα πρίν μπω στη σχολή. Όμως μια επιστήμη δεν είναι μόνο αυτό. Αλλιώς θα παίρναμε πτυχίο καθηγητού και όχι πχ. μαθηματικού. Θεωρώ πως για να διδάξει κανείς χρειάζεται μία γενικότερη γνώση της εκάστοτε επιστήμης, αν φυσικά θέλει αυτό που κάνει να το κάνει καλά....
Τέσσερα χρόνια μετά, παραδέχομαι ότι έκανα πολύ μέτριο μάθημα ως πρωτοετής φοιτήτρια όχι γιατί δεν ήξερα την ύλη του γυμνασίου, αλλά γιατί δεν είχα τα επιπλέον εφόδια που προσφέρει η φοίτηση στο Πανεπιστήμιο, ακόμη κι αν αυτά φαίνονται άσχετα ή περιττά σε κάποιους.

ΥΓ: Η μεταδοτικότητά μου παραμένει η ίδια! :)
Θα συμφωνήσω. :)
Ωστόσο θεωρώ πως σχεδόν σε ό,τι κι αν κάνουμε για μεγάλο χρονικό διάστημα, όσο περνάει ο καιρός και κάνουμε μία ανασκόπηση στο παρελθόν διαπιστώνουμε πόσο "μέτριοι" ήμασταν κάποτε.
Πες το ωριμότητα του γενικότερου τρόπου σκέψης, πες το και εμπειρία.

@pierrer: Δεν θα είχα πρόβλημα να μου δίνουν και 5-6 ευρώ την ώρα.  ;)
Άλλωστε και στην αρχή θα μπορούσα άνετα να έπαιρνα τόσα και αν όντως αποδειχτεί ότι "μπορώ", να ανεβάζω την τιμή εν καιρώ. Μάλιστα είχα σκεφτεί να προτείνω στους γονείς να κάνω τις 2 πρώτες ώρες δωρεάν παράδοση ώστε και το παιδί να με επιλέγει εφόσον το επιθυμεί αλλά και να μη φεύγουν άδικα χρήματα από τους γονείς.
Ευχαριστώ ωστόσο για την προθυμία σου να μου εξηγήσεις πόσο δύσκολη είναι η ζωή και πόσο αδύνατα κάποια πράγματα.  :P

-petros

2
Αυτο πηγα να κανω γιατι ειδα οτι πεσανε ολοι πανω του. Τελικα κακως εκανα αν κρινω απο το αποτελεσμ ;)α
Διαβάζοντας το post #20 νόμιζα αρχικά πως είπες ότι δεν υπάρχουν καθηγητές που να κάνουν ιδιαίτερα σε μαθήματα που δεν κατέχουν πτυχίο και για το λόγο αυτό παρανόησα και το άλλο post περί εμού και ενός μαθηματικού που κάνει φυσική, παρεξήγηση.  :)



3


Εχω την αίσθηση οτι πήγε να σε υποστηρίξει αλλά δεν το κατάλαβες
Ναι, δίκιο έχεις. Έτσι που ήταν διατυπωμένο μου ξέφυγε το "μην" στο παραπάνω μήνυμα.  ;D

Το ότι υπάρχουν καθηγητές που κάνουν ιδιαίτερα σε μαθήματα που δεν κατέχουν πτυχίο, το θεωρώ δεδομένο.


-petros

4
Αναρωτιεμαι αν υπαρχει κανεις καθηγητης που να μην εχει διδαξει σε ιδιαιτερο μαθημα κατι αλλο εκτος απο αυτο που εχει σπουδασει, πχ φυσικος να κανει χημεια, μαθηματικος να κανει φυσικη κλπ
Υπάρχει.

Μεταξυ του philou  κι ενος μαθηματικου που κανει φυσικη δεν βλεπω καποια διαφορα
Και;


5
Λυπάμαι πολύ αγόρι μου,αλλά δεν πας καλά.
Ακόμη δεν μπήκες στο πανεπιστήμιο και την ψώνισες.
Δλδ εσείς που μπήκατε και τελειώσατε το πανεπιστήμιο εγκρίνεται να την ψωνίσετε;  ;D

Δεν επικοινωνούμε ως φαίνεται.


-petros

6
οσον αφορα τον philos με καλυψαν οσο μιλησατε και κυριως η Αγαπη!!φιλε μου παιρνα κανα μαθημα πρωτα και μετα ελα να μας πεις τι ειναι το πτυχιο πυ θα παρεις μετα απο μεγαλη προσπαθεια μετα απο 4,5 γιατι οχι και 6 χρονακια???αυτο που λες για την μεταδοτικοτητα το εχω ακουσει απο πολλους και βαρεθηκα...εχω ακουσει πολλους της πληροφορικης να θελουν να το παιξουν καθηγητες θετικων μαθηματων.πολλους με ενα προφισιενσι στο χερι να θεωρουν ισαξιο αυτο το χαρτακι με το πτυχιο της αγγλικης φιλολογιας,πολλους δασκαλους(παλαιοτερα γιατι τωρα δεν εχουν αναγκη)να διαφημιζονται ως φιλολογοι και παει λεγοντας...λοιπον,με κουρασατε >:(και μια καθαρηστρια μπορει να εχει μεταδοτικοτητα,αυτο σημαινει οτι μπορει να κανει ιδιατερα???ο καθενας στο ειδος του...και συ στα λογιστικα και τα οικονομικα σου...ασοε βγαζεις οχι μαθηματικο,ουτε φυσικο,ουτε χημικο.οσο για τις γνωσεις που εχεις αυτο ασ το...ειναι μηδαμινες μπροστα σε μαθηματικους,φυσικους κ.α.η σχολη σου ειναι τελεια αληθεια και σιγουρα διαβασες πολυ για να μπεις αλλα αυτο δεν σημαινει πως εισαι παντογνωστης ;)σιγουρα στο μελλον θα καταφερεις κατι πολυ καλο πανω σ αυτο που σπουδαζεις :)
Εσείς από την αρχή του TOPIC αρχήσατε τα περί πτυχίου και ειδικοτήτων.
Όπως επίσης, εσείς μιλάτε συνεχώς λες και μπήκα και είπα ότι σκέφτομαι να διοριστώ καθηγητής και παιδαγωγός ή ότι εξισώνω τις γνώσεις μου με τις γνώσεις ενός πτυχιούχου μαθηματικού.
Είπα ξεκάθαρα ότι οι γνώσεις μου στα μαθηματικά επαρκούν και με το παραπάνω για παράδοση σε μαθητές γυμνασίου (εκτός κι αν εσείς θαρρείτε πως ως πτυχιούχοι μαθηματικοί και καθηγητές σε γυμνάσιο αξιοποιείτε στο μέγιστο τη γνώση της μαθηματικής επιστήμης που κατέχετε! ).

Τα κατ' οίκον ιδιαίτερα μαθήματα είναι free επάγγελμα και το ασκούν πολλοί φοιτητές σε μαθητές

7
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.  :)

Οι απαντήσεις μου ήταν όσο προκλητικές ήταν και οι αναφορές/ υπονοούμενα προς εμένα (περί φοιτητή ΑΣΟΕΕ, ας κρατάω λογιστικά βιβλία, θέλω να παραδώσω επειδή θυμάμαι διακρίνουσα και εξισώσεις κ.α.)
Επαφή με το αντικείμενο της Διδακτικής επιστήμης δεν έχω πέρα από ένα βιβλίο Μεθοδολογία της Σύγχρονης Διδασκαλίας (Θανάσης Α. Τριλιανός) που είχε πέσει πρόσφατα στα χέρια μου.

Το θέμα το είχα ανοίξει πριν από 3-4 μήνες και από τότε έχω αποφασίσει τελικά να μην ασχοληθώ με παράδοση ιδιαίτερων, τουλάχιστον στο προσεχές μέλλον, αλλά να ασχοληθώ - όπως ανέφερες - σε κάποια επιχείρηση, πάνω στο αντικείμενό μου, μέχρι να προσαρμοστώ στη σχολή και γενικά να στρώσει το καθημερινό μου πρόγραμμα.  :)


-petros

8
Σόρυ,αλλά μάλλον δεν έχεις ψάξει αρκετά τα θέματα του φόρουμ.
Τράβα να δεις τα θέματα "τιμές για ιδιαίτερα" και "να το αναλάβω ή όχι".

Έχω να προτείνω το εξής: Ας κάνουν βιολογία και οι μαμές.
Γιατί όχι?
Μήπως δεν έχουν τις γνώσεις?
ή μήπως δεν έχουν μεταδοτικότητα?

ΥΓ : Εδώ που ζω,φοιτητές δεν υπάρχουν,αλλά και να υπήρχαν δε θα αντιμετώπιζα δυσκολίες λόγω της παρουσίας τους,δεδομένου ότι δουλεύω με συγκεκριμένα άτομα.
Όπως δεν μπορούν όλοι να κάνουν ιδιαίτερα επειδή δεν κατέχουν πτυχίο, έτσι δεν μπορούν να κάνουν ιδιαίτερα και όσοι κατέχουν.
Το πτυχίο είναι απλά μια πιστοποίηση των γνώσεων ανεξάρτητα αν μερικοί εξυπνάκηδες το έχουν κάνει σημαιούλα, το έχουν τυπώσει σε μπλουζάκια, σε σφραγίδες ή και στον ποπό τους για να νιώθουν κάποιοι.

Επίσης από τα γραφόμενά σου δείχνεις ότι δεν έχεις ιδέα περί του προγράμματος σπουδών της ΑΣΟΕΕ και του επιπέδου των μαθηματικών που διδάσκονται από το τμήμα Πληροφορικής μέχρι και το τμήμα της Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.


Το ότι εσύ περικλείεσαι από αμέτρητα παιδάκια που τελείωσαν το λύκειο και το μόνο που συγκράτησαν είναι η διακρίνουσα και οι κλασματικές εξισώσεις, δε νομίζω ότι με απασχολεί. Ούτε επίσης ο πεσιμισμός που σε διακατέχει ως πτυχιούχος εκπαιδευτικός (υποθέτω πως είσαι για να παίρνεις τη θέση που παίρνεις στο θέμα) σε σχέση με όποιον άλλον μη πτυχιούχο μπαίνει - έστω και σε μικρό βαθμό - στα "λημέρια" σου.
Και μεταξύ μας, 100δες πτυχιούχοι πιο χρήσιμο θα ήταν το πτυχίο τους στην εκπαίδευση ως σφουγγάρι για τον πίνακα παρά ως πιστοποιητικό για το διορισμό τους.  ;)


-philos


9
Τα 20 όντως είναι πολλά για ιδιαίτερο σε γυμνάσιο (και προσωπικά τα θεωρώ πολλά ακόμα και αν αυτός που παραδίδει έχει και τα όποια πτυχία).

Αγάπη, και επειδή είμαι φοιτητής στην ΑΣΟΕΕ τι σημαίνει, ότι οι μαθηματικές μου γνώσεις δεν επαρκούν για παράδοση μαθηματικών σε γυμνάσιο;

Sorry αλλά προσωπικά δεν έχω δει πουθενά πτυχιούχους καθηγητές να συζητάνε αν το 10ρικο την ώρα είναι εντάξει για το γυμνάσιο!

Επίσης πέρα από τις γνώσεις - στις οποίες ως φαίνεται κολλάς και χλευάζεις υπονοώντας πως μου είναι ελλείπείς για παράδοση σε γυμνασιάκια λες και με ξέρεις και από χθες - ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ παράγοντας είναι και η μεταδοτικότητα στην παράδοση, την οποία δεν αποκτάς ούτε εσύ ούτε κανένας άλλος συνάδελφος σου με πτυχία!

Σου τρώνε τις "δουλειές", Αγάπη, οι φοιτητές;  :-X


-philos

10
Φέτος έδωσα για 2η φορά πανελλαδικές και σε λίγο καιρό πλέον θα είμαι φοιτητής στην ΑΣΟΕΕ.

Σκέφτομαι πολύ σοβαρά εδώ και μήνες να ξεκινήσω τη σχολική χρονιά που έρχεται να παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα μαθηματικών σε μαθητές γυμνασίου...
Προχθές αγόρασα το σχολικό της Γ' γυμνασίου (πραγματικά έχει αλλάξει κατά πολύ προς το καλύτερο το βιβλίο! ).

Το θέμα είναι ότι δεν έχω καθόλου εμπειρία και αγχώνομαι γιατί θέλω να κάνω σωστά τη δουλειά που θα μου αναθέσουν. Οι γονείς θα πληρώνουν άλλωστε.

1. Πόσες ώρες την εβδομάδα πρέπει να γίνονται σε κάθε μαθητή; Εννοώ δηλαδή, μήπως θα έπρεπε να προτείνω στους γονείς έναν x αριθμό ωρών την εβδομάδα;
2. Πόσες ώρες την ημέρα είναι καλύτερο να γίνονται σε έναν μαθητή; (1,2,3; )
3. Ποιο πρότυπο διδασκαλίας θεωρείτε κατάλληλο;
Αρχικά επεξήγηση θεωρίας με soft παραδείγματα, ύστερα ασκήσεις σχολικού και τέλος ασκήσεις που παρέχει αυτός που παραδίδει;
4. Τους μαθητές με μεγάλα κενά στην ύλη πως τους αντιμετωπίζετε;
Κυρίως προβληματίζομαι με τη σκέψη ότι μπορεί να έλθω αντιμέτωπος με μαθητές που θα έχουν αρκετά κενά στην ύλη και θα τους πρωτοσυναντώ στα μέσα με τέλη της σχολικής χρονιάς...
5. Προτείνετε να προσπαθώ να βρίσκομαι με τον μαθητή πιο μπροστά στην ύλη σε σχέση με το σχολείο (και παράλληλα να επιλύονται και οι ασκήσεις που δίνονται για το σπίτι - μιας που σίγουρα θα είναι ένα από τα ζητούμενα του γονέα και του μαθητή) ή σε κάθε παράδοση να εμμένω στο μάθημα που διδάχθηκε ο μαθητής στο σχολείο;
6. Τι είδους μαθητές είναι οι του γυμνασίου;
Θέλω να πω δλδ, κουμαντάρονται εύκολα;
πχ ένας μαθητής

11
Ευχαριστώ πολύ για τα θετικά σχόλια και για όσους έκαναν εγγραφή!  :)


12
Συγχαρητήρια, πολύ καλοφτιαγμένο to site σου. Σου εύχομαι καλή επιτυχία.
Ευχαριστώ!  :D


-philos

13
Καταρχήν να σας συστηθώ. Ονομάζομαι Πέτρος και είμαι απόφοιτος ενιαίου λυκείου (φέτος τελείωσα).
Σκοπεύω να ξανα συμμετάσχω στις πανελλαδικές εξετάσεις καθώς, δυστυχώς δεν πέρασα εκεί που ήθελα.

Ωστόσο, μιας που τελείωσα το σχολείο αποφάσησα να δημιουργήσω μια νέα διαδικτυακή κοινότητα αφιερωμένη στους μαθητές γυμνασίου - λυκείου. Είναι κάτι που το σκεφτόμουν από καιρό αλλά δεν το υλοποιούσα λόγω του περιορισμένου διαθέσιμου χρόνου που είχα στη Γ' Λυκείου. Την έβρισκα και βρίσκω καλή ιδέα (την ύπαρξη μιας τέτοιας κοινότητας- forum) όχι μόνο επειδή προσωπικά μου φαίνεται ενδιαφέρουσα, αλλά και επειδή είναι κάτι που μπορεί να προσφέρει (και σε εμένα που ξανα δίνω πανελλαδικές αλλά και στους άλλους) και να τραβήξει το ενδιαφέρον.

www.iSchool.gr

Το iSchool είναι μια νέα διαδικτυακή κοινότητα (και όχι μόνο) που απευθύνεται κυρίως σε μαθητές γυμνασίου - λυκείου.
Σκοπός του είναι να αποτελέσει χώρος ανταλλαγής απόψεων, υλικού και άλλων χρήσιμων πληροφοριών για τους μαθητές, αλλά και ένας χώρος- στέκι όπου οι μαθητές θα μπορούν να συζητάνε με συνομηλίκους τους για ότιδήποτε.

Το δούλευα όλο το καλοκαίρι, ενώ, καθημερινά μου ερχόντουσαν νέες ιδέες, που τις περισσότερες κατάφερα και υλοποίησα.
Έδωσα μεγάλη έμφαση για ένα κατάλληλο περιβάλλον εμφάνισης αλλά και στην εύκολη περιήγηση.
Το δυσκολότερο τμήμα του (από άποψη δουλειάς) ήταν και είναι αυτό του λεξικού καθώς δεν πρόκειται για μία έτοιμη database αλλά για ένα σύστημα λεξικού του οποίου το περιεχόμενο ξεκίνησε από το μηδέν και συμπληρώνεται με τον καιρό (σημειώνω πως θέλει πολύ δουλειά ακόμα).

Για να μην μακρυγορώ, στην ιστοσελίδα, ως εγγραγραμμένα μέλη, θα συναντήσετε διάφορες υπηρεσίες όπως: Λεξικό, Αριθμομηχανή, Προσωπικό Σημειωματάριο, section Πανελλαδικών Εξετάσεων, δυνατότητα συγγραφής μαθηματικών τύπων LaTex στο Forum, Messenger και σε λίγες ημέρες θα ανοίξει και το section των Links.

Σημειώνω πως το Forum δεν απευθύνεται αποκλειστικά σε μαθητές, αλλά και σε απόφοιτους και καθηγητές που έχουν την καλή διάθεση να βοηθήσουν σε θέματα μαθημάτων, να συμβουλέψουν, να παραθέσουν τις σχολικές τους εμπειρίες κ.τ.λ.


Το Site βρίσκεται Online εδώ και περίπου 1 μήνα (και κλειστό), για την κατασκευή του και επειδή χθες άρχισα να το διαδίδω, ορίζω ως επίσημη ημέρα έναρξής του, τη συγκεκριμένη (εξού και η σχετική αναφορά στα στατιστικά του).

Πιστεύω πως ένα οργανωμένο site-forum μαθητών είναι κάτι που έλλειπε από το ελληνικό διαδίκτυο.
Ελπίζω να τραβήξει το ενδιαφέρον και να έχει επιτυχία, ενώ, δεδομένου ότι θα φιλοξενεί κατά το πλήστων άτομα μικρής ηλικίας (που ως γνωστών πολλά παιδιά βρίσκουν την ευκαιρία να σκανταλίζουν στο net), θα κάνω ότι μπορώ μαζί με τους συντονιστές για να αποκτήσει και να διατηρήσει ένα αξιόλογο επίπεδο.

Θα χαρώ να ακούσω τις όποιες προτάσεις και γνώμες σας, αλλά και να κάνετε εγγραφή όσοι θέλετε. :)

www.iSchool.gr


Ευχαριστώ! :D

-philos

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182792
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 716
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 604
Σύνολο: 606

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.046 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.