*

Αποστολέας Θέμα: Ιδιαίτερα Μαθηματικών σε μαθητές γυμνασίου  (Αναγνώστηκε 14190 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος philos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 13
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ιδιαίτερα Μαθηματικών σε μαθητές γυμνασίου
« στις: Ιουλίου 01, 2008, 11:23:44 pm »
Φέτος έδωσα για 2η φορά πανελλαδικές και σε λίγο καιρό πλέον θα είμαι φοιτητής στην ΑΣΟΕΕ.

Σκέφτομαι πολύ σοβαρά εδώ και μήνες να ξεκινήσω τη σχολική χρονιά που έρχεται να παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα μαθηματικών σε μαθητές γυμνασίου...
Προχθές αγόρασα το σχολικό της Γ' γυμνασίου (πραγματικά έχει αλλάξει κατά πολύ προς το καλύτερο το βιβλίο! ).

Το θέμα είναι ότι δεν έχω καθόλου εμπειρία και αγχώνομαι γιατί θέλω να κάνω σωστά τη δουλειά που θα μου αναθέσουν. Οι γονείς θα πληρώνουν άλλωστε.

1. Πόσες ώρες την εβδομάδα πρέπει να γίνονται σε κάθε μαθητή; Εννοώ δηλαδή, μήπως θα έπρεπε να προτείνω στους γονείς έναν x αριθμό ωρών την εβδομάδα;
2. Πόσες ώρες την ημέρα είναι καλύτερο να γίνονται σε έναν μαθητή; (1,2,3; )
3. Ποιο πρότυπο διδασκαλίας θεωρείτε κατάλληλο;
Αρχικά επεξήγηση θεωρίας με soft παραδείγματα, ύστερα ασκήσεις σχολικού και τέλος ασκήσεις που παρέχει αυτός που παραδίδει;
4. Τους μαθητές με μεγάλα κενά στην ύλη πως τους αντιμετωπίζετε;
Κυρίως προβληματίζομαι με τη σκέψη ότι μπορεί να έλθω αντιμέτωπος με μαθητές που θα έχουν αρκετά κενά στην ύλη και θα τους πρωτοσυναντώ στα μέσα με τέλη της σχολικής χρονιάς...
5. Προτείνετε να προσπαθώ να βρίσκομαι με τον μαθητή πιο μπροστά στην ύλη σε σχέση με το σχολείο (και παράλληλα να επιλύονται και οι ασκήσεις που δίνονται για το σπίτι - μιας που σίγουρα θα είναι ένα από τα ζητούμενα του γονέα και του μαθητή) ή σε κάθε παράδοση να εμμένω στο μάθημα που διδάχθηκε ο μαθητής στο σχολείο;
6. Τι είδους μαθητές είναι οι του γυμνασίου;
Θέλω να πω δλδ, κουμαντάρονται εύκολα;
πχ ένας μαθητής
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 01, 2008, 11:28:33 pm από philos »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών σε μαθητές γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:53:18 »

Αποσυνδεδεμένος nmavro73

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 562
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • Anastasiadesigns, κατασκευή και προώθηση ιστοσελίδων
Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών σε μαθητές γυμνασίου
« Απάντηση #1 στις: Σεπτεμβρίου 12, 2008, 02:34:55 pm »
Εγώ πάντως κάτω από 20 δεν σου συνιστώ να πάρεις. Τι θα σου μένει δηλαδή αν βάλεις μέσα υλικό, φωτοτυπίες, μεταφορικά κλπ;

Αποσυνδεδεμένος kaki_mpamia

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 31
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 The show must go on...
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών σε μαθητές γυμνασίου
« Απάντηση #2 στις: Σεπτεμβρίου 12, 2008, 05:07:52 pm »
Αν πάρει 20 ευρώ ο πρωτοετής φοιτητής, ο καθηγητής πόσα πρέπει να πάρει;  Θεωρώ υπερβολική την τιμή, εκτός αν το παιδί μένει σε μια πλούσια περιοχή.
"Όμορφος κόσμος, ηθικός, αγγελικά πλασμένος". Διονύσιος Σολωμός

Αποσυνδεδεμένος Vania

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1585
  • Φύλο: Γυναίκα
  • οσο ζω....διαβαζω...
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών σε μαθητές γυμνασίου
« Απάντηση #3 στις: Σεπτεμβρίου 20, 2008, 08:53:00 pm »
συναδελφοι μην με τρελαινετε.....ποιος παιρνει 20 στο γυμνασιο και μαλιστο -φοιτητης-???και τι σημαινει πλουσια περιοχη???αυτο ειναι εκμεταλλευση.δλδ οπου με συμφερει παιρνω 20 και οπου οχι 10??αν ειναι δυνατον!εχετε σκεφτει ποσο ασχημο θα ηταν να το μαθαινε αυτο ο γονιος που θα σας εδινε τα 20??το οτι τα εχει δεν σημαινει οτι θα ρθουμε εμεις να τον πιασουμε κοτσο ;)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών σε μαθητές γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:53:18 »

Αποσυνδεδεμένος Αγάπη

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2282
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ......της συννεφιάς ρηγόπουλο.....
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών σε μαθητές γυμνασίου
« Απάντηση #4 στις: Σεπτεμβρίου 20, 2008, 09:59:35 pm »
Η τιμή σας πείραξε εσάς?
Που είναι φοιτητής στην ΑΣΟΕ κανείς δεν το πρόσεξε?


Δε θέλω του κισσού το πλάνο ψήλωμα,σε ξένα αναστηλώματα δεμένο.
Θέλω να είμαι ένα καλάμι,ένα χαμόκλαδο,μα όσο ανεβαίνω,μόνος ν' ανεβαίνω.

Αποσυνδεδεμένος Ανετος

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών σε μαθητές γυμνασίου
« Απάντηση #5 στις: Σεπτεμβρίου 20, 2008, 10:14:09 pm »
παντα κτυπα στο ψαχνο η αγαπη,μπραβο.ας περναγε στο μαθηματικο να το συζητουσαμε σε λιγο αυτος θα κανει και φυσικη-χημεια.Να βρει κανενα περιπτερο να κρατα τα λογιστικα βιβλια.

Αποσυνδεδεμένος Αγάπη

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2282
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ......της συννεφιάς ρηγόπουλο.....
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών σε μαθητές γυμνασίου
« Απάντηση #6 στις: Σεπτεμβρίου 20, 2008, 11:27:10 pm »
Από την 1η στιγμή το είδα το ποστ του και νευρίασα,αλλά είπα ας μην γίνω πάλι εγώ η κακιά.
Εδώ κουβεντάζουμε οι πτυχιούχοι καθηγητές αν το 10άρικο την ώρα είναι καλά για το γυμνάσιο και μου ήρθε ο φοιτητής της ΑΣΟΕ να μου κάνει μαθηματικά και ρωτάει αν το 10άρικο είναι καλά?
Γιατί?
Επειδή θυμάμαι να λύνει κλασματικές εξισώσεις και τη διακρίνουσα?


Δε θέλω του κισσού το πλάνο ψήλωμα,σε ξένα αναστηλώματα δεμένο.
Θέλω να είμαι ένα καλάμι,ένα χαμόκλαδο,μα όσο ανεβαίνω,μόνος ν' ανεβαίνω.

Αποσυνδεδεμένος philos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 13
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών σε μαθητές γυμνασίου
« Απάντηση #7 στις: Σεπτεμβρίου 20, 2008, 11:52:14 pm »
Τα 20 όντως είναι πολλά για ιδιαίτερο σε γυμνάσιο (και προσωπικά τα θεωρώ πολλά ακόμα και αν αυτός που παραδίδει έχει και τα όποια πτυχία).

Αγάπη, και επειδή είμαι φοιτητής στην ΑΣΟΕΕ τι σημαίνει, ότι οι μαθηματικές μου γνώσεις δεν επαρκούν για παράδοση μαθηματικών σε γυμνάσιο;

Sorry αλλά προσωπικά δεν έχω δει πουθενά πτυχιούχους καθηγητές να συζητάνε αν το 10ρικο την ώρα είναι εντάξει για το γυμνάσιο!

Επίσης πέρα από τις γνώσεις - στις οποίες ως φαίνεται κολλάς και χλευάζεις υπονοώντας πως μου είναι ελλείπείς για παράδοση σε γυμνασιάκια λες και με ξέρεις και από χθες - ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ παράγοντας είναι και η μεταδοτικότητα στην παράδοση, την οποία δεν αποκτάς ούτε εσύ ούτε κανένας άλλος συνάδελφος σου με πτυχία!

Σου τρώνε τις "δουλειές", Αγάπη, οι φοιτητές;  :-X


-philos

Αποσυνδεδεμένος Αγάπη

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2282
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ......της συννεφιάς ρηγόπουλο.....
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών σε μαθητές γυμνασίου
« Απάντηση #8 στις: Σεπτεμβρίου 21, 2008, 12:17:54 am »
Σόρυ,αλλά μάλλον δεν έχεις ψάξει αρκετά τα θέματα του φόρουμ.
Τράβα να δεις τα θέματα "τιμές για ιδιαίτερα" και "να το αναλάβω ή όχι".

Έχω να προτείνω το εξής: Ας κάνουν βιολογία και οι μαμές.
Γιατί όχι?
Μήπως δεν έχουν τις γνώσεις?
ή μήπως δεν έχουν μεταδοτικότητα?

ΥΓ : Εδώ που ζω,φοιτητές δεν υπάρχουν,αλλά και να υπήρχαν δε θα αντιμετώπιζα δυσκολίες λόγω της παρουσίας τους,δεδομένου ότι δουλεύω με συγκεκριμένα άτομα.


Δε θέλω του κισσού το πλάνο ψήλωμα,σε ξένα αναστηλώματα δεμένο.
Θέλω να είμαι ένα καλάμι,ένα χαμόκλαδο,μα όσο ανεβαίνω,μόνος ν' ανεβαίνω.

Αποσυνδεδεμένος philos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 13
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών σε μαθητές γυμνασίου
« Απάντηση #9 στις: Σεπτεμβρίου 21, 2008, 01:05:50 am »
Σόρυ,αλλά μάλλον δεν έχεις ψάξει αρκετά τα θέματα του φόρουμ.
Τράβα να δεις τα θέματα "τιμές για ιδιαίτερα" και "να το αναλάβω ή όχι".

Έχω να προτείνω το εξής: Ας κάνουν βιολογία και οι μαμές.
Γιατί όχι?
Μήπως δεν έχουν τις γνώσεις?
ή μήπως δεν έχουν μεταδοτικότητα?

ΥΓ : Εδώ που ζω,φοιτητές δεν υπάρχουν,αλλά και να υπήρχαν δε θα αντιμετώπιζα δυσκολίες λόγω της παρουσίας τους,δεδομένου ότι δουλεύω με συγκεκριμένα άτομα.
Όπως δεν μπορούν όλοι να κάνουν ιδιαίτερα επειδή δεν κατέχουν πτυχίο, έτσι δεν μπορούν να κάνουν ιδιαίτερα και όσοι κατέχουν.
Το πτυχίο είναι απλά μια πιστοποίηση των γνώσεων ανεξάρτητα αν μερικοί εξυπνάκηδες το έχουν κάνει σημαιούλα, το έχουν τυπώσει σε μπλουζάκια, σε σφραγίδες ή και στον ποπό τους για να νιώθουν κάποιοι.

Επίσης από τα γραφόμενά σου δείχνεις ότι δεν έχεις ιδέα περί του προγράμματος σπουδών της ΑΣΟΕΕ και του επιπέδου των μαθηματικών που διδάσκονται από το τμήμα Πληροφορικής μέχρι και το τμήμα της Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.


Το ότι εσύ περικλείεσαι από αμέτρητα παιδάκια που τελείωσαν το λύκειο και το μόνο που συγκράτησαν είναι η διακρίνουσα και οι κλασματικές εξισώσεις, δε νομίζω ότι με απασχολεί. Ούτε επίσης ο πεσιμισμός που σε διακατέχει ως πτυχιούχος εκπαιδευτικός (υποθέτω πως είσαι για να παίρνεις τη θέση που παίρνεις στο θέμα) σε σχέση με όποιον άλλον μη πτυχιούχο μπαίνει - έστω και σε μικρό βαθμό - στα "λημέρια" σου.
Και μεταξύ μας, 100δες πτυχιούχοι πιο χρήσιμο θα ήταν το πτυχίο τους στην εκπαίδευση ως σφουγγάρι για τον πίνακα παρά ως πιστοποιητικό για το διορισμό τους.  ;)


-philos

« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 21, 2008, 07:43:27 pm από philos »

Αποσυνδεδεμένος Αγάπη

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2282
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ......της συννεφιάς ρηγόπουλο.....
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών σε μαθητές γυμνασίου
« Απάντηση #10 στις: Σεπτεμβρίου 21, 2008, 01:10:07 am »
Εντάξει με κάλυψες.


Δε θέλω του κισσού το πλάνο ψήλωμα,σε ξένα αναστηλώματα δεμένο.
Θέλω να είμαι ένα καλάμι,ένα χαμόκλαδο,μα όσο ανεβαίνω,μόνος ν' ανεβαίνω.

Αποσυνδεδεμένος pierre

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 115
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών σε μαθητές γυμνασίου
« Απάντηση #11 στις: Σεπτεμβρίου 21, 2008, 02:42:52 am »
Phile γίνεσαι προκλητικός και καλό θα ήταν να σταματήσεις...
"εύφρων πόνον ευ τελέσασιν" Αισχύλου Αγαμέμνων (στιχ. 806)

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών σε μαθητές γυμνασίου
« Απάντηση #12 στις: Σεπτεμβρίου 21, 2008, 02:53:55 am »
Philos το βρισκω απολυτα θεμιτο ως φοιτητης να θελεις να εξοικονομησεις καποια χρηματα. Ομως θεωρω οτι περα απο το γνωστικο αντικειμενο που δεν εκφραζω καμια αμφιβολια οτι το κατεχεις θα επρεπε να υπαρχει και αυτο που λενε παιδαγωγικη καταρτιση.
Δεν αμφιβαλλω οτι εχεις καλη διαθεση και γνωση ομως σε καθε γνωστικο αντικειμενο υπαρχει και η διδακτικη του οπως και οι παιδαγωγικες αρχές που το διεπουν και σαφως ειναι απαραιτητες για να διδαξει καποιος.
Δεν αμφιβαλλω οτι μπορει να υπαρχουν πολλοι συναδελφοι με ελλειπεις γνωσεις στο γνωστικο αντικειμενο και παιδαγωγικες αδυναμιες αυτο ομως δε σημαινει οτι πρεπει ο καθενας που εχει καποιες γνωσεις να τις εφαρμοζει στους τομεις που δεν εχει σπουδασει.
Για εμενα το γεγονος οτι γνωριζεις καλα μαθηματικα δε σημαινει οτι εισαι και εκπαιδευτικος. Και για να κανεις τον καθηγητη πρεπει να εχεις και τυπικα προσοντα. Και η μητερα μου ξερει καλη ορθογραφια αλλα δε θα τη βαλουμε να τη διδαξει στο σχολειο που εργαζομαι. Και ο αντρας μου ειναι λατρης της ιστοριας και μπορω αν σου πω οτι εχει ασχοληθει μαζι της περισσοτερο απο εμενα που ειμαι φιλολογος διαβαζοντας και μελετωντας τη αλλα αυτο δε σημαινει οτι αν καποια μερα εχω πονοκεφαλο θα κανει αυτος μαθημα στους μαθητες μου.
Με λιγα λογια το να κατεχεις το γνωστικο αντικειμενο δε σου παρεχει ουτε τα τυπικα ουτε τα ουσιαστικα προσοντα (παιδαγωγικη κατάρτιση) για να διδασκεις .Το παιδαγωγικο ελλειμα δεν το επιτρεπει Το γεγονος οτι καποιοι ανθρωποι με τυπικα προσοντα δεν μπορουν να ανταπεξελθουν ειναι ενας λογος για να ειμαστε πιο προσεκτικοι στο ποιοι ασχολουνται με το χωρο αυτο και γιατι.
Τελος θεωρω οτι αν ηθελες να βγαλεις καποια χρηματα γιατι δε δοκιμαζεις κατι στο δικο σου τομεα που θα σε βοηθησει να αποκτησεις και επαγγελματικη εμπειρια ? (ημιααπασχοληση σε καποιο λογιστικο γραφειο ή σε καποια οικονομικη ή χρηματιστηριακη εταιρεια κ.λ.π). Το παιδι ειναι δυσκολο ως αντικειμενο γιατι εδω δε μιλαμε απλως για αριθμους. Μιλαμε για προσωπικοτητες και παιδαγωγικη ψυχολογια.

Σου ευχομαι καλη επιτυχια σε οτι και αν αποφασισεις  :)

Αποσυνδεδεμένος philos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 13
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερα Μαθηματικών σε μαθητές γυμνασίου
« Απάντηση #13 στις: Σεπτεμβρίου 21, 2008, 11:31:01 am »
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.  :)

Οι απαντήσεις μου ήταν όσο προκλητικές ήταν και οι αναφορές/ υπονοούμενα προς εμένα (περί φοιτητή ΑΣΟΕΕ, ας κρατάω λογιστικά βιβλία, θέλω να παραδώσω επειδή θυμάμαι διακρίνουσα και εξισώσεις κ.α.)
Επαφή με το αντικείμενο της Διδακτικής επιστήμης δεν έχω πέρα από ένα βιβλίο Μεθοδολογία της Σύγχρονης Διδασκαλίας (Θανάσης Α. Τριλιανός) που είχε πέσει πρόσφατα στα χέρια μου.

Το θέμα το είχα ανοίξει πριν από 3-4 μήνες και από τότε έχω αποφασίσει τελικά να μην ασχοληθώ με παράδοση ιδιαίτερων, τουλάχιστον στο προσεχές μέλλον, αλλά να ασχοληθώ - όπως ανέφερες - σε κάποια επιχείρηση, πάνω στο αντικείμενό μου, μέχρι να προσαρμοστώ στη σχολή και γενικά να στρώσει το καθημερινό μου πρόγραμμα.  :)


-petros
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 21, 2008, 07:47:16 pm από philos »

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182720
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 699
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 606
Σύνολο: 619

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.047 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.