Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - tsampig

Σελίδες: 1
1
Οικονομικά / Απ: Νέο
« στις: Μαρτίου 11, 2016, 09:58:33 am »
Η σύμβαση είναι έργου με ΙΚΑ και μέσα στη σύμβαση αναγράφεται μεταξύ αυτών που συμφωνούνται ως υποχρέωση του αναδόχου η οκτάωρη καθημερινή παρουσία όπως και ίσχυε στην πράξη στο χώρο εργασίας.

έργου ε;;;  έμπλεξες...

Αν σε κόψουν ρώτα κανένα δικηγόρο εργατολόγο.
Ίσως γίνεται να πας σε δικαστήριο και να διεκδικήσεις απόφαση υπέρ σου, ότι παρόλο που είναι σύμβαση έργου υποκρυπτεται εξαρτημένη εργασία (ακριβώς λόγω της υποχρέωσής σου για καθημερινή οκτάωρη παρουσία). Αυτό γινόταν παλιά. Τώρα βέβαια με το μνημόνιο έχει αλλάξει μεγάλο μέρος της εργατικής νομοθεσίας, και δεν ξέρω αν ακόμα ισχύει κάτι τέτοιο ή αν το έχει αλλάξει ο σοιμπλε με κάποιο αστερίσκο στο 900 σελιδο μνημόνιο του.

2
Σύμφωνα με την απόφαση ενώ το   Δίπλωμα Ηλεκτρολόγου Μηχανικού και Μηχανικού Η/Υ του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, που κατείχε, είχε ήδη ακυρωθεί το 2001 με απόφαση της Συγκλήτου του οικείου ιδρύματος, εν γνώσει του και για ίδιο όφελος, χρησιμοποίησε για ένταξή του στον οικείο πίνακα αναπληρωτών  προγενέστερο πιστοποιητικό του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Η/Υ του Ε.Μ.Π.

Πως είναι δυνατόν να ακυρωθεί δίπλωμα που κατέχει κάποιος;
Αυτό πρώτη φορά το ακούω. Τι μπορεί να συνέβει;

Α, το βρήκα.

3
Είναι πολύ σημαντικό επίσης να αποκαλυφθεί και ποιός ήταν αυτός που υποστήριξε ότι "κεντρική επιλογή του Υπουργείου αποτελεί να υπάρχει μόνο «ΕΝΑΣ ΔΡΟΜΟΣ» για την εισαγωγή στα Πανεπιστήμια", εφόσον είναι γνωστό ότι οι ΔΑΣΚΑΛΟΙ  ΚΑΙ ΟΙ ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ (με το νέο σύστημα που ισχύει αυτή την στιγμή) εισάγονται στα πανεπιστήμια ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ.

Σε αυτή την περίπτωση δεν μιλάμε δηλαδή για προσωπική γνώμη, αλλά για κάτι χειρότερο, για ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ. Εκτός και αν η επίσημη θέση του υπουργείου είναι να καταργήσει το σύστημα Μπαλτά-Κουράκη και να επαναφέρει τόσο τους δασκάλους όσο και τους νοσηλευτές στον ΕΝΑ ΔΡΟΜΟ για την εισαγωγή στα πανεπιστήμια. Ώστε να μην εισάγονται από 6 μεριές αυτοί οι δύο ευνοημένοι κλάδοι, και να μην συμβαίνει το εντελώς παράλογο και παρανοικό, να συγκρίνονται μεταξύ τους μαθητές που έχουν δώσει εντελώς διαφορετικό μάθημα, και να εισάγεται τελικά ως δάσκαλος κάποιος που έγραψε 18 ιστορία-παπαγαλία και από την άλλη να μένει εκτός κάποιος άλλος επειδή έγραψε 17.5 μαθηματικά. 

Αν τελικά το υπουργείο αποφάσισε να δώσει ένα τέλος στον παραλογισμό των πολλαπλών δρόμων του Μπαλτά-Κουράκη , τότε αυτό είναι μια ακόμα χρήσιμη πληροφορία που θα πρέπει να εξεταστεί και να συνυπολογιστεί για τις περαιτέρω δράσεις.

4
.Δευτερον ο κυριος κουφοπουλος πριν 4 μηνες ηταν διευθυντης δημοτικου σχολειου στην αθηνα....καλος και χρυσος ο ανθρωπος...αλλα δεν μπορει απο την θεση που κατεχει στο υπουργειο ...και ενω ακομη δεν υπαρχει κατι συγκεκριμενο οσον αφορα την λειτουργια του νεου σχολειου οπως μας λεει ο κυριος υπουργος...ο κυριος κουφοπουλος να προδικαζει και το ρολο της πληροφορικης στο δημοτικο σχολειο....αυτο μου φερνει στη μνημη κατι αναφορες των πε 70...που γινονται κατα καιρους...Τωρα αν πιστευει ο κυριος κουφοπουλος οτι το μαθημα πληροφορικης μπορει να το κανει δασκαλος...τοτε τι να πω????μαλλον μιλαει για εποχες οπου ο δασκαλος εκανε λιγα απο ολα....ξενη γλωσσα-γυμναστικη-μουσικη-χειροτεχνια κτλ και κατι τελευταιο αν ο συντροφος κυριος υπουργος πραγματικα οραματιζεται ενα τετοιο δημοτικο σχολειο..πολυ φοβουμαι οτι εχει καταλαβει λαθος....αν πιστευει το αντιθετο οφειλει να βαλει στην θεση του τον κυριο κουφοπουλο...

Ακριβώς έτσι.

Πρέπει να τεθεί θέμα για τον συγκεκριμένο κύριο, την στιγμή που επιλέγει να εκφράζει έτσι αβασάνιστα τις συγκεκριμένες απόψεις. Ταυτίζεται η θέση του με την θέση του υπουργείου;; Αν ναι, καλά έκανε και τις είπε, και θα πρέπει ο κλάδος της πληροφορικής να τον ευχαριστήσει γιατί αποκάλυψε τα σχέδια του υπουργείου.

Αν όμως δεν ταυτίζεται η θέση του με την θέση του υπουργείου, τότε θα πρέπει ο συγκεκριμένος κύριος, σεβόμενος τον ΘΕΣΜΙΚΟ ρόλο που υπηρετεί, να κρατήσει τις απόψεις του για τον εαυτό του και για τα blogs του. Και όταν τυγχάνει να συναντιέται με επιστημονικές ενώσεις ή με άλλους θεσμούς, να φροντίζει να κρατάει το στόμα του κλειστό.

5
Οικονομικά / Απ: Νέο
« στις: Μαρτίου 10, 2016, 06:02:29 pm »
Συμφωνώ με αυτά που γράφεις, εγώ υπέθεσα ότι ο συνάδελφος που ρώτησε εργάζονταν με σχέση εξαρτημένης εργασίας στο ΙΝΕΔΕ

6
Όμως ο κ. Ι. Κουφόπουλος, μίλησε για Τ.Π.Ε. και για το «ολιστικό μοντέλο» εισαγωγής τους στην εκπαίδευση. Δηλαδή η ενσωμάτωση των Τ.Π.Ε. γίνεται σταδιακά σε όλα τα γνωστικά αντικείμενα και η Πληροφορική δεν είναι αυτόνομο αντικείμενο αλλά διαχέεται σε όλα τα μαθήματα και τις σχολικές δραστηριότητες.
Η διδασκαλία των Τ.Π.Ε. όπως χαρακτηριστικά τόνισε, δεν είναι απαραίτητο να γίνεται από εκπαιδευτικό Πληροφορικής, όπως π.χ. τα Μαθηματικά δε διδάσκονται από Μαθηματικό στο Δημοτικό  αλλά  από  Δάσκαλο,  προκαλώντας  την  έντονη  αντίδραση  των  εκπροσώπων  της Π.Ε.ΚΑ.Π.

Το σημαντικό είναι να εντοπιστεί ποιός είναι αυτός ο κ. Κουφόπουλος, και να του ζητηθεί να υποδείξει μελέτες και έρευνες που συνηγορούν υπερ του ολιστικού μοντέλου. Καθώς επίσης να του ζητηθεί να παραθέσει και μελέτες και έρευνες που να αποδεικνύουν ότι οι δάσκαλοι είναι σε θέση να διδάξουν το αντικείμενο.

Το μάθημα δεν είναι σαν τα Μαθηματικά, δεν είναι ένα απλό θεωρητικό μάθημα. Υπάρχει και ο υπολογιστής στην μέση ως αντικείμενο, κάτι που απαιτεί όχι μόνο θεωρητικές, αλλά και τεχνικές γνώσεις για να μπορεί κάποιος να το διδάξει.
 
Και φυσικά θα πρέπει να ερευνηθεί επίσης αν οι απόψεις του κ. Κουφόπουλου εκφράζουν την πλειοψηφία των δασκάλων.

Παράθεση
Για τη δυνατότητα επιλογής του μαθήματος Πληροφορικής ως εξεταζόμενου μαθήματος από τους υποψήφιους της Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών για την εισαγωγή τους στα Τμήματα Πληροφορικής και στα συναφή τους, δόθηκε η απάντηση ότι κεντρική επιλογή του Υπουργείου αποτελεί να υπάρχει μόνο «ένας δρόμος» για την εισαγωγή στα Πανεπιστήμια.

Από ποιόν δόθηκε αυτή η απάντηση; Ποιός είναι αυτός που γνωρίζει την "κεντρική επιλογή του Υπουργείου"; Πως και με ποιά ιδιότητα αυτός (ή αυτή) γνωρίζει την κεντρική επιλογή του "ενός δρόμου", την στιγμή που υποτίθεται ότι τρέχει ΕΘΝΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ; Τι σόι εθνικός διάλογος είναι αυτός, την στιγμή που έχει προ-αποφασιστεί ότι θα υπάρχει μόνο «ένας δρόμος»;;;

Να τονίσουμε επίσης σε αυτό το σημείο ότι αυτός που υποστήριξε ότι "κεντρική επιλογή του Υπουργείου αποτελεί να υπάρχει μόνο «ΕΝΑΣ ΔΡΟΜΟΣ» για την εισαγωγή στα Πανεπιστήμια" ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΕΙ, αφού είναι γνωστό ότι οι ΔΑΣΚΑΛΟΙ  ΚΑΙ ΟΙ ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ με το νέο σύστημα εισάγονται στα πανεπιστήμια ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ.

Πως λοιπόν κάποιος (τον οποίο δεν θέλησαν να μας αποκαλύψουν ποιός είναι) τολμά να υποστηρίζει , την ίδια στιγμή που διάφορες ειδικότητες μπαίνουν στην σχολή τους από διάφορες ομάδες προσανατολισμών, ότι η κεντρική επιλογή είναι ο "ένας δρόμος";;

Παραπάνω ο δασκαλος μίλησε για το ολιστικό μοντέλο εισαγωγής της πληροφορική στην εκπαίδευση. Αν πράγματι το μοντέλο πρέπει να είναι το ολιστικό, αυτό σημαίνει ότι η πληροφορική διαχέει όλες τις επιστήμες, άρα ο "ένας δρόμος" για την πληροφορική είναι εντελώς λάθος. Από όλους τους δρόμους πρέπει να περνάει η πληροφορική για την είσοδο προς στα πανεπιστήμια, όπως ακριβώς γίνεται και με τους δασκάλους ή τους νοσηλευτές.

Εν ολίγης με απαράδεκτο τρόπο οι άνθρωποι του υπουργείου εφαρμόζουν δύο μέτρα και δυο σταθμά στην επιχειρηματολογία τους για την πληροφορική. Όταν τους συμφέρει (στο δημοτικό) η πληροφορική πρέπει να ακολουθά το ολιστικό μοντέλο.  Και όταν τους συμφέρει (στο λύκειο) η πληροφορική πρέπει να είναι του ενός δρόμου.  Αυτό που συμβαίνει στην πραγματικότητα λοιπόν είναι ότι ΟΙ ΣΥΝΤΕΧΝΙΕΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ έχουν καταλάβει θέσεις κλειδιά στο υπουργείο, και ΜΕ ΤΗΝ ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ.

7
Οικονομικά / Απ: Νέο
« στις: Μαρτίου 10, 2016, 02:41:27 am »

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182827
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 802
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 597
Σύνολο: 609

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.046 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.