*

Αποστολέας Θέμα: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.  (Αναγνώστηκε 426014 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2639
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #952 στις: Μαρτίου 09, 2016, 08:33:10 pm »
Από τη μία παντού εξαπλώνεται το μοντέλο της εξ' αποστάσεως εκπαίδευσης σε σεμινάρια, e-learning, πανεπιστήμια κλπ και από την άλλη θέλουν να βγάλουν την πληροφορική έξω από τα δημοτικά; Σοβαρολογούν;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:25:18 »

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2600
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #953 στις: Μαρτίου 09, 2016, 08:41:59 pm »
Ας τη βγαλουν.....θα γελασει κ το παρδαλο κατσικι!!!
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος founes

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #954 στις: Μαρτίου 09, 2016, 09:32:42 pm »
Δυστυχώς όλα  δείχνουν ότι η Πληροφορική εκδιώχνεται από τις περισσότερες
βαθμίδες εκπαίδευσης. (βλ. νέο πρόγραμμα σπουδών για ΕΠΑΛ και δημοτικά,
δηλώσεις Φίλη, σχέδιο REN, κατάργηση ειδικοτήτων στη

Αποσυνδεδεμένος gioas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #955 στις: Μαρτίου 09, 2016, 09:43:12 pm »
Το παραμύθι της παιδαγωγικής επάρκειας στο δημοτικό πρέπει να σταματήσει. Αν επικρατήσει η ρητορική αυτή, η οποία είναι βούτυρο στο στόμα των δασκάλων, τότε το μέλλον δεν θα είναι μόνο δυσοίωνο αλλά απλά θα αποτελεί παρελθόν.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:25:18 »

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #956 στις: Μαρτίου 10, 2016, 12:58:36 am »
Το παραμύθι της παιδαγωγικής επάρκειας στο δημοτικό πρέπει να σταματήσει. Αν επικρατήσει η ρητορική αυτή, η οποία είναι βούτυρο στο στόμα των δασκάλων, τότε το μέλλον δεν θα είναι μόνο δυσοίωνο αλλά απλά θα αποτελεί παρελθόν.

Αποσυνδεδεμένος tsampig

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #957 στις: Μαρτίου 10, 2016, 03:34:14 am »
Όμως ο κ. Ι. Κουφόπουλος, μίλησε για Τ.Π.Ε. και για το «ολιστικό μοντέλο» εισαγωγής τους στην εκπαίδευση. Δηλαδή η ενσωμάτωση των Τ.Π.Ε. γίνεται σταδιακά σε όλα τα γνωστικά αντικείμενα και η Πληροφορική δεν είναι αυτόνομο αντικείμενο αλλά διαχέεται σε όλα τα μαθήματα και τις σχολικές δραστηριότητες.
Η διδασκαλία των Τ.Π.Ε. όπως χαρακτηριστικά τόνισε, δεν είναι απαραίτητο να γίνεται από εκπαιδευτικό Πληροφορικής, όπως π.χ. τα Μαθηματικά δε διδάσκονται από Μαθηματικό στο Δημοτικό  αλλά  από  Δάσκαλο,  προκαλώντας  την  έντονη  αντίδραση  των  εκπροσώπων  της Π.Ε.ΚΑ.Π.

Το σημαντικό είναι να εντοπιστεί ποιός είναι αυτός ο κ. Κουφόπουλος, και να του ζητηθεί να υποδείξει μελέτες και έρευνες που συνηγορούν υπερ του ολιστικού μοντέλου. Καθώς επίσης να του ζητηθεί να παραθέσει και μελέτες και έρευνες που να αποδεικνύουν ότι οι δάσκαλοι είναι σε θέση να διδάξουν το αντικείμενο.

Το μάθημα δεν είναι σαν τα Μαθηματικά, δεν είναι ένα απλό θεωρητικό μάθημα. Υπάρχει και ο υπολογιστής στην μέση ως αντικείμενο, κάτι που απαιτεί όχι μόνο θεωρητικές, αλλά και τεχνικές γνώσεις για να μπορεί κάποιος να το διδάξει.
 
Και φυσικά θα πρέπει να ερευνηθεί επίσης αν οι απόψεις του κ. Κουφόπουλου εκφράζουν την πλειοψηφία των δασκάλων.

Παράθεση
Για τη δυνατότητα επιλογής του μαθήματος Πληροφορικής ως εξεταζόμενου μαθήματος από τους υποψήφιους της Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών για την εισαγωγή τους στα Τμήματα Πληροφορικής και στα συναφή τους, δόθηκε η απάντηση ότι κεντρική επιλογή του Υπουργείου αποτελεί να υπάρχει μόνο «ένας δρόμος» για την εισαγωγή στα Πανεπιστήμια.

Από ποιόν δόθηκε αυτή η απάντηση; Ποιός είναι αυτός που γνωρίζει την "κεντρική επιλογή του Υπουργείου"; Πως και με ποιά ιδιότητα αυτός (ή αυτή) γνωρίζει την κεντρική επιλογή του "ενός δρόμου", την στιγμή που υποτίθεται ότι τρέχει ΕΘΝΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ; Τι σόι εθνικός διάλογος είναι αυτός, την στιγμή που έχει προ-αποφασιστεί ότι θα υπάρχει μόνο «ένας δρόμος»;;;

Να τονίσουμε επίσης σε αυτό το σημείο ότι αυτός που υποστήριξε ότι "κεντρική επιλογή του Υπουργείου αποτελεί να υπάρχει μόνο «ΕΝΑΣ ΔΡΟΜΟΣ» για την εισαγωγή στα Πανεπιστήμια" ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΕΙ, αφού είναι γνωστό ότι οι ΔΑΣΚΑΛΟΙ  ΚΑΙ ΟΙ ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ με το νέο σύστημα εισάγονται στα πανεπιστήμια ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ.

Πως λοιπόν κάποιος (τον οποίο δεν θέλησαν να μας αποκαλύψουν ποιός είναι) τολμά να υποστηρίζει , την ίδια στιγμή που διάφορες ειδικότητες μπαίνουν στην σχολή τους από διάφορες ομάδες προσανατολισμών, ότι η κεντρική επιλογή είναι ο "ένας δρόμος";;

Παραπάνω ο δασκαλος μίλησε για το ολιστικό μοντέλο εισαγωγής της πληροφορική στην εκπαίδευση. Αν πράγματι το μοντέλο πρέπει να είναι το ολιστικό, αυτό σημαίνει ότι η πληροφορική διαχέει όλες τις επιστήμες, άρα ο "ένας δρόμος" για την πληροφορική είναι εντελώς λάθος. Από όλους τους δρόμους πρέπει να περνάει η πληροφορική για την είσοδο προς στα πανεπιστήμια, όπως ακριβώς γίνεται και με τους δασκάλους ή τους νοσηλευτές.

Εν ολίγης με απαράδεκτο τρόπο οι άνθρωποι του υπουργείου εφαρμόζουν δύο μέτρα και δυο σταθμά στην επιχειρηματολογία τους για την πληροφορική. Όταν τους συμφέρει (στο δημοτικό) η πληροφορική πρέπει να ακολουθά το ολιστικό μοντέλο.  Και όταν τους συμφέρει (στο λύκειο) η πληροφορική πρέπει να είναι του ενός δρόμου.  Αυτό που συμβαίνει στην πραγματικότητα λοιπόν είναι ότι ΟΙ ΣΥΝΤΕΧΝΙΕΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ έχουν καταλάβει θέσεις κλειδιά στο υπουργείο, και ΜΕ ΤΗΝ ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ.
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 10, 2016, 05:33:55 am από tsampig »

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1763
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #958 στις: Μαρτίου 10, 2016, 09:09:03 am »
Δυστυχώς όλα  δείχνουν ότι η Πληροφορική εκδιώχνεται από τις περισσότερες
βαθμίδες εκπαίδευσης. (βλ. νέο πρόγραμμα σπουδών για ΕΠΑΛ και δημοτικά,
δηλώσεις Φίλη, σχέδιο REN, κατάργηση ειδικοτήτων στη

Αποσυνδεδεμένος gioas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #959 στις: Μαρτίου 10, 2016, 10:42:52 am »
Ολιστικό μοντέλο δεν σημαίνει ότι οι δάσκαλοι παίρνουν

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1763
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #960 στις: Μαρτίου 10, 2016, 11:49:00 am »

Γνωρίζω τι είναι το ολιστικό μοντέλο γι' αυτό και έγραψα δίπλα παιδαγωγικό. Του χρόνου πάμε για ενός τύπου Δημοτικό σχολείο. Που πάει να πει ότι το Δημοτικό σε ένα χωριό των 200 κατοίκων θα λειτουργεί παρόμοια με ένα στην Α΄Αθήνας. Άρα ΕΑΕΠ με την μορφή που το ξέραμε πάει. Αποκλείεται να γίνουν όλα ΕΑΕΠ αφού τα λεφτά είναι πολλά που πρέπει να δαπανηθούν. Το υπουργείο έχει δεσμευτεί για σύσταση οργανικών των μεταταγμένων (εγώ είμαι ένας από αυτούς). Δεν νομίζω πως είναι στην πρόθεση της παρούσας κυβέρνησης να καταργηθεί το μάθημα των ΤΠΕ και να αφήσει τους μεταταγμένους ξεκρέμαστους. Όμως, από την άλλη όπως ειπώθηκε θέσεις κλειδιά καταλαμβάνουν αυτή τη στιγμή οι δάσκαλοι που αν μπορούσαν να κάνουν και γυμναστική και μουσική, μια χαρά θα το ήθελαν. Άρα η λογική λέει πως θα πάνε να μας φορέσουν ένα ενδιάμεσο μοντέλο. Παίρνουμε την καραμέλα της παιδαγωγικής επάρκειας που τα παιδιά στο Δημοτικό είναι ευαίσθητα, μικρά κλπ και το προσαρμόζουμε κατά το δοκούν. Δε γίνεται το παιδί να έχει πολλές ειδικότητες, στην Α,

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2600
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #961 στις: Μαρτίου 10, 2016, 04:01:28 pm »
Και κατι ακομη πριν απο λιγο συναδελφος ειχε γραψει ενα θεμα<πρεπει οι πε19-20 να δινουν συμβουλες σε θεματα που αφορουν το μαθημα της πληροφορικης στη ταξη σε συναδελφους αλλων κλαδων> τοτε ειχα γραψει ναι....τωρα πιστευω οτι ειναι λαθος....αν πιστευουν οι αλλοι συναδελφοι των αλλων κλαδων  οτι μπορει να διδαξουν το μαθημα της πληροφορικης ..στην πραξη να το δειξουν..αλλα κανοντας μαθημα...οχι παραμυθια....

+++++++++++++++++++++++++
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος tsampig

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #962 στις: Μαρτίου 10, 2016, 06:21:32 pm »
.Δευτερον ο κυριος κουφοπουλος πριν 4 μηνες ηταν διευθυντης δημοτικου σχολειου στην αθηνα....καλος και χρυσος ο ανθρωπος...αλλα δεν μπορει απο την θεση που κατεχει στο υπουργειο ...και ενω ακομη δεν υπαρχει κατι συγκεκριμενο οσον αφορα την λειτουργια του νεου σχολειου οπως μας λεει ο κυριος υπουργος...ο κυριος κουφοπουλος να προδικαζει και το ρολο της πληροφορικης στο δημοτικο σχολειο....αυτο μου φερνει στη μνημη κατι αναφορες των πε 70...που γινονται κατα καιρους...Τωρα αν πιστευει ο κυριος κουφοπουλος οτι το μαθημα πληροφορικης μπορει να το κανει δασκαλος...τοτε τι να πω????μαλλον μιλαει για εποχες οπου ο δασκαλος εκανε λιγα απο ολα....ξενη γλωσσα-γυμναστικη-μουσικη-χειροτεχνια κτλ και κατι τελευταιο αν ο συντροφος κυριος υπουργος πραγματικα οραματιζεται ενα τετοιο δημοτικο σχολειο..πολυ φοβουμαι οτι εχει καταλαβει λαθος....αν πιστευει το αντιθετο οφειλει να βαλει στην θεση του τον κυριο κουφοπουλο...

Ακριβώς έτσι.

Πρέπει να τεθεί θέμα για τον συγκεκριμένο κύριο, την στιγμή που επιλέγει να εκφράζει έτσι αβασάνιστα τις συγκεκριμένες απόψεις. Ταυτίζεται η θέση του με την θέση του υπουργείου;; Αν ναι, καλά έκανε και τις είπε, και θα πρέπει ο κλάδος της πληροφορικής να τον ευχαριστήσει γιατί αποκάλυψε τα σχέδια του υπουργείου.

Αν όμως δεν ταυτίζεται η θέση του με την θέση του υπουργείου, τότε θα πρέπει ο συγκεκριμένος κύριος, σεβόμενος τον ΘΕΣΜΙΚΟ ρόλο που υπηρετεί, να κρατήσει τις απόψεις του για τον εαυτό του και για τα blogs του. Και όταν τυγχάνει να συναντιέται με επιστημονικές ενώσεις ή με άλλους θεσμούς, να φροντίζει να κρατάει το στόμα του κλειστό.
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 10, 2016, 08:24:48 pm από tsampig »

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1763
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #963 στις: Μαρτίου 10, 2016, 06:33:43 pm »
+++++++++++++++++++++++++
Όπως ορίζει απόφαση του Υπουργού Παιδείας διαγράφεται εκπαιδευτικός , κλάδου ΠΕ19 Πληροφορικής, από τον ενιαίο πίνακα προσωρινών αναπληρωτών των σχολικών ετών 2002-2003 και 2003-2004 και ανακελέιται  η πρόσληψή του  με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου , στην περιοχή

Αποσυνδεδεμένος tsampig

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #964 στις: Μαρτίου 10, 2016, 06:51:15 pm »
Είναι πολύ σημαντικό επίσης να αποκαλυφθεί και ποιός ήταν αυτός που υποστήριξε ότι "κεντρική επιλογή του Υπουργείου αποτελεί να υπάρχει μόνο «ΕΝΑΣ ΔΡΟΜΟΣ» για την εισαγωγή στα Πανεπιστήμια", εφόσον είναι γνωστό ότι οι ΔΑΣΚΑΛΟΙ  ΚΑΙ ΟΙ ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ (με το νέο σύστημα που ισχύει αυτή την στιγμή) εισάγονται στα πανεπιστήμια ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ.

Σε αυτή την περίπτωση δεν μιλάμε δηλαδή για προσωπική γνώμη, αλλά για κάτι χειρότερο, για ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ. Εκτός και αν η επίσημη θέση του υπουργείου είναι να καταργήσει το σύστημα Μπαλτά-Κουράκη και να επαναφέρει τόσο τους δασκάλους όσο και τους νοσηλευτές στον ΕΝΑ ΔΡΟΜΟ για την εισαγωγή στα πανεπιστήμια. Ώστε να μην εισάγονται από 6 μεριές αυτοί οι δύο ευνοημένοι κλάδοι, και να μην συμβαίνει το εντελώς παράλογο και παρανοικό, να συγκρίνονται μεταξύ τους μαθητές που έχουν δώσει εντελώς διαφορετικό μάθημα, και να εισάγεται τελικά ως δάσκαλος κάποιος που έγραψε 18 ιστορία-παπαγαλία και από την άλλη να μένει εκτός κάποιος άλλος επειδή έγραψε 17.5 μαθηματικά. 

Αν τελικά το υπουργείο αποφάσισε να δώσει ένα τέλος στον παραλογισμό των πολλαπλών δρόμων του Μπαλτά-Κουράκη , τότε αυτό είναι μια ακόμα χρήσιμη πληροφορία που θα πρέπει να εξεταστεί και να συνυπολογιστεί για τις περαιτέρω δράσεις.
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 10, 2016, 06:53:24 pm από tsampig »

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2600
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Το Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ.
« Απάντηση #965 στις: Μαρτίου 10, 2016, 06:54:30 pm »
Όπως ορίζει απόφαση του Υπουργού Παιδείας διαγράφεται εκπαιδευτικός , κλάδου ΠΕ19 Πληροφορικής, από τον ενιαίο πίνακα προσωρινών αναπληρωτών των σχολικών ετών 2002-2003 και 2003-2004 και ανακελέιται  η πρόσληψή του  με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου , στην περιοχή
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182546
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 411
Σύνολο: 425

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.