Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - patokos

Σελίδες: 1
1

οι άνθρωποι της λαχαναγοράς είναι άλλη β΄ κατηγορίας άνθρωποι;;;;;; ή το επάγγελμά τους τους χαρακτηρίζει κάπως;



Όχι. Αλλά συνήθως άνθρωποι διαφορετικών κοινωνικών και επαγγελματικών ομάδων εκφράζονται διαφορετικά και με συγκεκριμένους τρόπους. Το λέει και η κοινωνιογλωσσολογία, χρήσιμο αντικείμενο. Όπως δεν κάνεις εσύ μέσα σε ένα εκπαιδευτικό φόρουμ.

2
δεν υπαρχουν παθητικοί καπνιστές...
υπάρχουν ΑΝΤΙπαθητικοί ΑΝΤΙκαπνιστές...

Αυτό πες το στους 700 μη καπνιστές που πεθαίνουν κάθε χρόνο από το παθητικό κάπνισμα, ή μάλλον στις οικογένειες τους!
Όσο για τους ΑΝΤΙπαθητικότατους, τα πράγματα είναι μάλλον οφθαλμοφανή...
 

εσυ...που λατρευεις την εκπαίδευση...
για να σου φύγει η ξινίλα...
ένα είναι το μυστικό...
1 τσιγάρο το πρωί... 2 το μεσημέρι και άλλα δύο (τουλάχιστον) το βράδυ...



Σύνελθε λίγο και κατάλαβε ότι είσαι σε φόρουμ για εκπαιδευτικούς και όχι στη λαχαναγορά!

3
δεν υπαρχουν παθητικοί καπνιστές...
υπάρχουν ΑΝΤΙπαθητικοί ΑΝΤΙκαπνιστές...

Αυτό πες το στους 700 μη καπνιστές που πεθαίνουν κάθε χρόνο από το παθητικό κάπνισμα, ή μάλλον στις οικογένειες τους!
Όσο για τους ΑΝΤΙπαθητικότατους, τα πράγματα είναι μάλλον οφθαλμοφανή...
 

4
Θα συμφωνήσω με την elbono. Τα 30 κλασικά μαθήματα δεν ισοδυναμούν με τα 3, ούτε τα 20 Ν.Ε. με τα 2. Ούτε τα δικά μου 4 μαθήματα ιστορίας ισοδυναμούν με τα 48! Και κατά την κοινή ομολογία όλων όσοι ονομάζονται "φιλόλογοι", εγώ δε θεωρούμαι ιστορικός, και δίκαια φυσικά! 
Και το φιλόλογος - ιστορικός τι ακριβώς σημαίνει;  Όλοι έχουν μια διπλή (?) ιδιότητα, φιλολογος -  ιστορικός, φιλόλογος - αρχαιολόγος, φιλόλογος - φιλόσοφος κ.ο.κ. Εγώ δηλαδή που τελείωσα φιλολογικό θεωρούμαι φιλόλογος -  φιλόλογος; Κατά το καρέτα - καρέτα; Και αν επιτέλους όλοι στο πανεπιστήμιο έχουμε λάβει τις γνώσεις για να διδάξουμε, τότε μάλλον θα πρέπει, αν μη τι άλλο, να υπάρχει διάκριση ανάμεσα στο "παιρνουμε" και το "περνουμε", άτονα πάντα...

5
Πέρα από τη μείωση των εισακτέων στις φιλολογικές σχολές θα είχα να προτείνω (αν και ίσως προκληθούν αντιδράσεις) ότι θα έπρεπε να δίνεται έμφαση στους πτυχιούχους καθαρά φιλολογικών τμημάτων. Πώς είναι δυνατόν να συναγωνίζομαι ένα απόφοιτο του ΦΠΨ, που στην τελική δεν έχει ιδέα από όσα διδάχτηκα εγώ στο πανεπιστήμιο;; Ή επέλεξε μόνο 5 μαθήματα από το φιλολογικό. Και όχι μόνο αυτό...αλλό τον συναγωνίζομαι με ένα πολύ βασικό υστέρημα...τον μικρότερο βαθμό πτυχίου. Για να βγάλω το ΜΝΕΦ Θεσσαλονίκης με έναν αξιοπρεπή βαθμό το πάλεψα πολύ, αλλά και πάλι δεν πιάνω τα 9 που έχουν πολύ απόφοιτοι του ΦΠΨ(ειδικά Θεσσαλονίκης). Δε θα ήταν λοιπόν σωστό και πρέπον να διαχωριστούν  τα μαθήματα και ο κάθε κλάδος να δίνει τα δικά του;
Ας υποθέσουμε ότι χωρίζουν το ΠΕ02 σε φιλολογικό, ιστορικό και φπψ. Τότε εσύ θα συναγωνιστείς μόνο τους "καλούς" του τομέα σου (εκτός και αν τους θεωρείς κατώτερούς σου και αυτούς) πολύ πιθανόν για το 1/3 των θέσεων. Θα συναγωνίζεσαι άλλους μόνο καλούς σαν και σένα. Τότε οι πιθανότητές σου να πετύχεις μειώνονται ή κάνω λάθος; Τί προτιμάς λοιπόν: να συναγωνίζεσαι για 860 θέσεις με άλλους 860, από τους οποίους οι 580 είναι κατώτεροί σου, ή να συναγωνιστείς για 290 θέσεις με 290 ίσους προς εσένα ή και καλύτερούς σου; Αν τελικά γίνει αυτό που υποθέσαμε, μετά θα ζητήσεις να χωριστεί το φιλολογικό σε κλασικό, ΜΝΕΦ και γλωσσολογικό;  ;D ;D ;D 
Αν και έχω παραθέσει τις απόψεις μου για το θέμα και δε θέλω να γίνομαι κουραστικός, φαντάζομαι ότι αν γινόταν ο διαχωρισμός τότε μάλλον η marinachris δε θα συναγωνιζόταν για το 1/3 των θέσεων, αλλά για τα 8/10 των θέσεων, αν λάβουμε την αντιστοιχία μαθημάτων!!! :
αρχαία ελληνικά/λατινικά = φιλολογικό
νέα ελληνικά = φιλολογικό
έκθεση = φιλολογικό
ιστορία = ιστορικό
φιλοσοφία = Φ.Π.Ψ.
Οπότε καλό το σόφισμα, αλλά επιτέλους δεχτείτε και τις απόψεις αυτών που δεν πιστεύουν το ίδιο με σας! Στην τελική δεν είναι τυχαίο ότι σχεδόν το 50% των ψηφισάντων έχει επιλέξει το διαχωρισμό!
Παρεμπιπτόντως, marinachris είναι αυτονόητο ότι όλοι, ως εκπαιδευτικοί, πρέπει να εξεταζόμαστε σε παιδαγωγικά και διδακτική.

6
Οι απόψεις περί διαχωρισμού του κλάδου θεωρώ ότι είναι ιδιαίτερα επικίνδυνες. Είναι δυνατό την αδιοριστία που το ίδιο το κράτος διαιωνίζει να προσπαθούμε να την επιλύσουμε με διάσπαση γνωστικών αντικειμένων; 1. Επιστημονικά δε στέκει. Φιλόλογοι άνθρωποι και πιστεύουμε πως τα αντικείμενά μας δε σχετίζονται μεταξύ τους; 2. Από πότε η ποσότητα των μαθημάτων που κάναμε στη σχολή ορίζει και την ποιότητα που μπορούμε να τα διδάξουμε; Εγώ καλύτερα νομίζω ότι θα μπορούσα να διδάξω αρχαία όταν τελείωσα το σχολείο παρά όταν στη Φιλοσοφική έκανα αρχαία με κάτι τύπους σαν τον Ξυδά και τον Γεωργατζόγλου. Και ας μου πει κάποιος πώς τον βοήθησε η σχολή να διδάξει έκθεση ή λογοτεχνία...
Αρχικά, το γεγονός ότι τα αντικείμενα σχετίζονται δε σημαίνει ότι ταυτίζονται! Η ποσότητα των μαθημάτων ορίζει και το επίπεδο και το βάθος των γνώσεων!!! Το πανεπιστήμιο δηλαδή δεν προσφέρει επιστημονική κατάρτιση ή αυτή δεν έχει σημασία;; Αν είναι έτσι τότε φατάζομαι ότι στη δουλειά μας θα μπορούσαν να μας αντικαταστήσουν οι απόφοιτοι λυκείου που ήταν καλοί μαθητές! Ας γυρίσουμε στην εποχή του Όθωνα τότε. Σε ό,τι αφορά την ανθρωπιστική παιδεία, για να καταλάβω, έχει κατοχυρωθεί ότι όσοι από εμάς κατέχουμε το γνωστικό αντικείμενο έχουμε ως στόχο τη μετάδοση στείρας γνώσης, ενώ όσοι κατέχουν κάτι άλλο έχουν κατανοήσει και μεταλαμπαδεύουν την ουσία της παιδείας; Τι είναι αυτό, θέατρο του παραλόγου; Η σε βάθος γνώση είναι τουλάχιστον προαπαιτούμενο!!! Επίσης νομίζω ότι οι απόφοιτοι του νεοελληνικού ξέρουν αρκετά καλά σε τι τους βοήθησε η σχολή για να διδάξουν, όπως επίσης και οι γλωσσολόγοι ξέρουν καλύτερα απ' όλους το πώς να διδάξουν έκθεση (κειμενογλωσσολογία λέγεται το μάθημα κλειδί για την έκθεση, προσωπικά ήμουν αρκετά τυχερός και το διδάχτηκα)
Αναφορικά με την άποψη της libera για τη "βάπτιση" φιλολόγων θα συμφωνήσω μαζί της. Το ότι αναγνωρίζονται ως φιλόλογοι από ένα άναρχο κράτος δε σημαίνει ότι είναι κιόλας. Προσωπικά έμεινα εμβρόντητος όταν συνειδητοποίησα ότι συνάδερφος στο φροντιστήριο δεν είχε καταλάβει τους κανόνες τονισμού της αρχαίας ελληνικής!!! Ή όταν άλλη συνάδερφος δεν ήξερε γραμματική αρχαίων σε βαθμό να την παίρνουν χαμπάρι παιδιά πρώτης λυκείου! Όταν κάνουν συνολικά 10 φιλολογικά μαθήματα στο πανεπιστήμιο είναι φυσικό κι ακόλουθο. Και μια τέτοια εικόνα υποβαθμίζει τον κλάδο μας γενικά.

7
Μου φαινεται πως μερικοι πανω στην μεγαλη τους επιθυμια για γρηγορο διορισμο σκεπτονται πραγματα εκ των πραγματων αδύνατα και πρωτογνωρα!!!
διαχωρισμος. τι θα πει διαχωρισμος? μη τρελενομαστε τωρα.
απο ιδρυση της η φιλοσοφικη (ενιαία τοτε-πριν 1984) ειχε τις κατευθυνσεις που και τωρα εχει. αραγε δεν ετυχε σε σας ο/η καθηγητης/τρια που σας εκανε αρχαια να σας κανει και ιστορια? και στη τελικη αντι να ασχολουμασται με το τι θα μπορουσε να γινει,
καλυτερα να ανοιγουμε σιγα-σιγα κανενα βιβλιο γιατι οταν βγει η υλη θα αρχισουμε να τρεχουμε και δεν θα φτανουμε...
(αφηνω δε το αλλο, οτι δηλ οπως αποδειχτηκε οι του φπψ γραφουν και καλυτερα και πετυχαινουν σε υψηλο ποσοστο. τι ειδους ρατσισμος ειναι αυτος? ειλικρινα δεν καταλαβαινω.
ο καθένας παίρνει θέση πάνω σε αυτό το θέμα ανάλογα με τα συμφέροντα του. Για μένα που τελείωσα κλασικό ο διαχωρισμός θα έπρεπε να είναι αυτονόητος. Ούτε και θεωρώ ότι οι τρεις βασικές "φιλολογικές" σχολές είναι ισοδύναμες. Και φυσικά δε μπορούμε να καταργούμε την ίδια τη διαδικασία της μάθησης στο πανεπιστήμιο. Ένα πτυχίο με 50 φιλολογικά μαθήματα δεν ισοδυναμεί με μια θεωρητική σχολή με παρεμπιπτόντως 10 - 15 φιλολογικά μαθήματα. Αν εγώ στο πανεπιστήμιο έκανα 10 μαθήματα κοινωνιολογίας θα θεωρούμουν κατάλληλος να γίνω κοινωνιολόγος; Γιατί η συνάφεια ανάμεσα στα αντικείμενα είναι αυτή ακριβώς. Και φυσικά η συμβολή του πανεπιστημίου στη γνώση και τη μάθηση δεν αντικαθίσταται από το "προσωπικό διάβασμα"!  Η κατάσταση έτσι όπως είναι τώρα είναι σαν να καταργεί το ίδιο το τμήμα της φιλολογίας, αφού όλοι αναγνωρίζονται ως το ίδιο πράγμα. Και το γεγονός ότι είχα καθηγητές που δίδασκαν όλα τα μαθήματα δε σημαίνει ότι κάνανε και καλά τη δουλειά τους. Για μένα ένα μεγάλο μέρος της σημερινής κατάστασης της δημόσιας εκπαίδευσης έχει να κάνει με ότι διδάσκουν ακατάρτιστοι καθηγητές. Και δεν έχω κανένα πρόβλημα να μου πει κάποιος ότι δε μπορώ να διδάξω καλά ιστορία. Αυτονόητο είναι!!! Σε ότι αφορά τα ποσοστά επιτυχίας των Φ.Π.Ψ. μάλλον οι ίδιες οι στατιστικές στο forum δεν επιβεβαιώνουν κάτι τέτοιο. Όσοι γράφουν καλύτερα γραφυν καλύτερα σε παιδαγωγικά και διδακτική κατά κανόνα. Κι αυτό γιατί τα αντίστοιχα γνωστικά πεδία διδάσκονται αναλυτικά στο Φ.Π.Ψ. (και όχι στους φιλολόγους !!!), χωρίς να διδάσκεται το ίδιο το γνωστικό αντικείμενο! Σε ό,τι αφορά τα περί μετάδοσης "στείρας γνώσης" και μόνο στους μαθητες, αν μη τι άλλο η γνώση και η κατοχή του γνωστικού αντικειμένου είναι αυτονόητο προαπαιτούμενο! Η δημιουργική διδασκαλία και μετάδοση προϋποθέτουν τουλάχιστον τη γνώση κατι παραπάνω απ' όσα διδάσκουν τα σχολικά βιβλία και μπορούν να μάθουν όλοι οι διδάσκοντες! Και δεν τίθεται θέμα ρατσισμού!! Απλά πρόκειται για διαφορετικά αντικείμενα, τι να κάνουμε;;   

8
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Σεπτεμβρίου 11, 2007, 04:35:24 pm »
Γεια σε όλους σας.
Σας παρακολουθώ και σας συμβουλεύομαι καιρό τώρα, αλλά είναι η πρώτη φορά που παίρνω μέρος σε συζήτηση. Είμαι επιτυχών και μη διοριστέος και με έχετε βοηθήσει πολύ για να σχεδιάσω το διάβασμά μου, να πάρω βιβλία κλπ για την επόμενη φορά. Έδωσα φέτος για πρώτη φορά στα σοβαρά (σχετικά σοβαρά) ΑΣΕΠ, χωρίς να έχω διαβάσει για πάρα πολύ καιρό, και τα πήγα σχετικά καλά. Πιστεύω ότι αν προσπαθήσω την επόμενη φορά θα τα καταφέρω. Δεν πιστεύω πως ο διαγωνισμός είναι "απαράδεκτος", και το γεγονός ότι κάποια (και όχι όλα) τα θέματα ήταν βλακώδη, δεν κάνει όλο το θεσμό άχρηστο. Απλά θα πρέπει να εξεταζόμαστε με καλύτερο τρόπο. Και δεν πιστεύω ότι όλο το διάβασμα περιορίζεται στο να απομνημονεύουμε άχρηστες λετομέρεις. Ούτε και πάει χαμένο. Είμαστε σε ένα αντικείμενο που ζητά μόνιμα διάβασμα. Και σίγουρα αυτοί που διορίζονται δεν είναι οι καλύτεροι παπαγάλοι απλά, και καλά θα κάνουμε να μην τους υποβιβάζουμε σ' αυτό. Όλοι μας δουλεύουμε πολλές ώρες, σε συνθήκες χειρότερες απ' αυτές που θα θέλαμε. Σ'αυτούς που έχουν το κουράγιο να διαβάσουν τόσο αξίζουν τα εύσημα. Όλοι οι άλλοι θα πρέπει να προσπαθήσουμε το ίδιο και περισσότερο.

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182792
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 716
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 631
Σύνολο: 631

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.