Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - sinisteel

Σελίδες: 1
1
Πανελλήνιες / Απ: Θέματα ΟΕΦΕ
« στις: Απριλίου 25, 2017, 03:02:24 am »
Στο γνωστό έπεσε η ενότητα 6 του Πρωταγόρα με παράλληλο από την ενότητα 7.Οι ερμηνευτικές ήταν τρεις:η πρώτη ζητούσε τις σημασίες της λέξης "λόγος" και την ανάλυση της έλλογης και άλογης τιμωρίας,η δεύτερη τον σχολιασμό της τελευταίας φράσης του αποσπάσματος("σου έχει αποδειχτεί Σωκράτη..."),και η τρίτη,σε συνδιασμό με το παράλληλο,ζητούσε να αναφερθούμε στην αντίφαση που προκύπτει ανάμεσα στην 6η και την 7η ενότητα όσον αφορά το χαρακτήρα της ποινής.Όσον αφορά την εισαγωγή,έπεσε σωστό λάθος και εύκολα λεξιλογικά.
Στο άγνωστο έπεσε απόσπασμα από το Κατά Τιμάρχου του Αισχύνη,εύκολες γραμματικές και συντακτικές παρατηρήσεις και το τελευταίο θέμα αφορούσε μετατροπή ευθέος λόγου σε πλάγιο με εξάρτηση από ρήμα λεκτικό.Γενικότερα,τα θέματα ήταν αρκετά εύκολα.

2
Καλησπέρα!Είμαι μαθήτρια της τρίτης λυκείου,και αναζητώ μια θεματογραφία αγνώστων κειμένων για εξάσκηση.Θα προτιμούσα κάποια με πολλά απαιτητικά κείμενα,πλήρη συντακτική αναγνώριση του κάθε κειμένου,ποικιλία συντακτικών ασκήσεων(μαζί με τις λύσεις),και(δευτερευόντως)με κάποιες ασκήσεις γραμματικής.Η θεωρία γραμματικής και συντακτικού δεν με απασχολεί ιδιαίτερα,μιας και με καλύπτουν τα βιβλία που ήδη έχω.Αν έχετε κάτι υπόψιν σας,θα ήθελα να ακούσω τις προτάσεις σας.Ευχαριστώ πολύ.

3
Καλημέρα σε όλους!Ευχαριστώ θερμά για την άμεση ανταπόκριση και ιδιαίτερα για όλες τις πληροφορίες που μου δώσατε.
Να διευκρινίσω ορισμένα πράγματα,που ίδιως δεν ήταν αρκετά σαφή από το πρώτο post μου:
Όσον αφορά τη Νομική,μου άρεσε από το γυμνάσιο.

4
Καλησπέρα σε όλους.Παρακολουθώ εδώ και καιρό τις συζητήσεις που διεξάγονται στο forum με μεγάλο ενδιαφέρον,και σκέφτηκα πως ίσως θα μπορουσα να απευθυνθώ σε εσάς για το δίλημμα που με προβληματίζει.Είμαι μαθήτρια της 3ης Λυκείου και προετοιμάζομαι για τις Πανελλαδικές εξετάσεις στα μαθήματα της θεωρητικής κατεύθυνσης.Το επίπεδό μου(σύμφωνα με τους ισχυρισμούς των καθηγητών μου,τη πρόοδο που σημειώνω,τους βαθμούς των διαγωνισμάτων κλπ)φαίνεται πως είναι αρκετά υψηλό,με αποτέλεσμα να θέσω ως στόχο,ήδη από το καλοκαίρι,τη Νομική,απορρίπτοντας τη Φιλολογία μετά από συμβουλές γονιών και καθηγητών.Ωστόσο,ανέκαθεν αγαπούσα με πάθος τα Αρχαία και την Ιστορία,ενώ φέτος λάτρεψα και τα Λατινικά.Έτσι,μέσα από τη τριβή μου με τα φιλολογικά μαθήματα διαπίστωσα πως η ευχαρίστηση που αντλώ μέσα από την ενασχόληση με αυτά είναι απερίγραπτη.Η φετινή χρονιά είναι ιδιαίτερα πιεστική για μένα,από την άλλη όμως λατρεύω τα αδίδακτα κείμενα,την ανάλυση των ιστορικών πηγών,τα διάφορα συντακτικά φαινόμενα,τη διαδικασία προσέγγισης της αρχαίας σκέψης...Τα παραπάνω δεν αποτελούν για μένα "διάβασμα",με την παραδοσιακή έννοια,αλλά μια ασχολία που,παρά την κούραση,με γεμίζει χαρά και αυτοπεποίθηση,μου φτιάχνει τη διάθεση και με ωθεί στην αναζήτηση περισσότερων πληροφοριών για ένα αντίκειμενο,που προσωπικά το βρίσκω απίστευτα ενδιαφέρον.Νομίζω ότι έχω βρεί αυτό που μου ταιριάζει πραγματικά,αλλά ο βασικός μου προβληματισμός έχει να κάνει με το μείζον θέμα της επαγγελματικής αποκατάστασης.Οι καθηγητές μου σχεδόν με ικετεύουν να διαβάσω όσο περισσότερο γίνεται και να δηλώσω Νομική δίχως δεύτερη σκέψη,ισχυριζόμενοι πως το μέλλον της Φιλολογίας προβλέπεται ζοφερό.Κι έχουν δίκιο.Αναρίθμητοι φιλόλογοι,μικρή ζήτηση,μηδενικοί διορισμοί,μισθοί "πείνας" και άλλα πολλά,τα οποία γνωρίζω και σκέφτομαι συνεχώς.Το ερώτημά μου,επομένως,είναι το εξής:Εσείς,ως έμπειροι(ή και άπειροι)καθηγητές,θα συμβουλεύατε ένα παιδί να ακολουθήσει την καριέρα του φιλολόγου την εποχή της κρίσης?Είναι όντως τόσο άσχημα τα πράγματα?Θεωρείτε πως αποτελεί επάγγελμα,που,έστω και στο μέλλον,θα μπορούσε να προσφέρει μια ζωή αξιοπρεπή,ή δεν αξίζει ο χρόνος και η προσπάθεια?Να σημειώσω εδώ πως οι γονείς μου είναι ιδιωτικοί υπάλληλοι,ουδεμία σχέση έχουν με καθηγητές ή δικηγόρους,επομένως όποιο δρόμο κι αν διαλέξω,θα ξεκινήσω από το μηδέν και θα είμαι ουσιαστικά μόνη μου...Φυσικά,κανένας δεν μπορεί να μου εγγυηθεί ότι θα πλησιάσω κάποια από τις δυο σχολές,ωστόσο αναρωτιέμαι αν θα ήταν καλύτερο για μένα να βγάλω από το μυαλό μου τη Φιλολογία και να αφοσιωθώ στην επίτευξη του στόχου της Νομικής.

5
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Σύνταξη
« στις: Σεπτεμβρίου 07, 2016, 05:58:03 pm »
Παράθεση
Μπορείς να χρησιμοποιήσεις όποια δεικτική αντωνυμία θέλεις πριν από την αναφορική αντωνυμία "ος/η/ο".
Αν έχεις σκοπό να χρησιμοποιήσεις το "όστις", δεν είναι απαραίτητο να προηγηθεί δεικτική αντωνυμία.

Άρα η ανάλυση μου είναι,να υποθέσω,σωστή?
Σας ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση!

6
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Σύνταξη
« στις: Σεπτεμβρίου 07, 2016, 12:47:41 pm »
Καλησπέρα!Νέο μέλος,μαθήτρια της Γ' Λυκείου,με ορισμένες απορίες....

δοκοῦσί μοι οἱ ἑκόντες ἐξαμαρτάνοντες περί τι βελτίους εἶναι τῶν ἀκόντων.

Η ανάλυση της αναφορικής μετοχής είναι σωστή?

δοκοῦσί μοι περί τι βελτίους εἶναι τῶν ἀκόντων ούτοι,οίτινες ἑκόντες ἐξαμαρτάνουσιν.

Η αναφορική μετοχή μπορεί να αναλύθεί με τη χρήση της αναφορικής αντωνυμίας "οστις/ητις/ο,τι" ή μόνο με την αναφορική αντωνυμία "ος/ή/ο" ?Κάπου διάβασα ότι ή δεικτική μπορεί να αντικατασταθεί από την "εκείνος/η/ο",οπως και η "ος/η/ο" από την "όστις".Ωστόσο δεν είμαι σίγουρη,και επειδή την έχω γράψει σε διαγώνισμα,θα ήθελα μια μικρή διευκρίνιση!

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182529
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 585
Σύνολο: 600

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.044 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.