Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - vrouvy

Σελίδες: 1
1
ναι.. αν εφυγαν 3-4 σημαινει οτι ειχε +5 εως +6 περσι
απλά μου είπαν από τη διέυθυνση ότι τα κενά αυτών που αποχώρησαν εκτάκτως θα υπολογιστούν του χρόνου....

2
Έχει οργανικό πλεόνασμα +2....οπότε το ξεχνάω κι ας πήρε 4 αναπληρωτές κι ας
 συνταξιοδοτήθηκαν 3-4 φέτος

3
Συνάδελφοι θα θέσω ένα  ερώτημα που με απασχολεί. Τι γίνεται στην περίπτωση που μια περιοχή έχει 2 οργανικά πλεονάσματα αλλά παίρνει 4 αναπληρωτες σε μια ειδικότητα ?  Υπάρχει ενδεχόμενο να διοριστεί κάποιος εκεί?

4
/ Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Δευτεροβάθμιας 2016-17
« στις: Οκτωβρίου 14, 2016, 12:10:08 pm »
Μάλλον διαφωνούμε και ίσως ζούμε σε παράλληλες πραγματικότητες και σίγουρα δε κατάλαβες τι είπα.....ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή
Είμαι μαθηματικός και δουλεύω για όγδοη χρονιά ειδική αγωγή και σχεδόν σε όλα τα σχολεία δούλευα με κυλιόμενο.
Κατά μέσο όρο δούλευα σε γυμνάσια με 13-15 τμήματα με κάθε τμήμα να έχει τουλάχιστον 1 μαθητή με γνωμάτευση. Το θέμα έχει δύο διαστάσεις. Πρώτα τη πρακτική πράγμα που σημαίνει αν ακολουθούσα μόνο τα μαθηματικά και με δεδομένο ότι υπάρχουν και επικαλύψεις στο μάθημα, δε μπορείς να αφιερώσεις περισσότερο από μία ώρα, δηλαδή η υποστήριξη είναι υποτυπώδης. Οπότε αναγκαστικά ομαδοποιείς από διαφορετικά τμήματα και αναγκαστικά παίρνεις κι από άλλα μαθήματα. Ποτέ όμως από μονόωρα, γυμναστική, καλλιτεχνικά κλπ
Πάμε στο ηθικό κομμάτι. Οι περισσότεροι μαθητές μου έχουν τουλάχιστον μέτρια δυσλεξία και μετά από τη δεύτερη ώρα αφού ο πίνακας έχει σβηστεί και ξαναγραφεί 4 φορές κοιτάνε το ταβάνι, άλλοι κάνουν φασαρία, άλλοι απλά υποφέρουν. Γι αυτούς τους μαθητές τι είναι εποικοδομητικότερο, να βλέπουν το ταβάνι η να κάνουν μαθηματικά ένταξη?
Κι επειδή πάνω από όλα μετράει η γνώμη τους, σας γνωστοποιώ ότι με κυνηγάνε για
κάνουμε μάθημα...
Προφανώς ζούμε σε παράλληλα σύμπαντα...
Και άλλαξε και λίγο το ύφος σου όταν συνδιαλέγεσαι με αγνώστους.....καταλαβαίνεις τι λες και τα λοιπά..
Λες τη γνώμη σου με επιχειρήματα...λέω τη δικιά μου και τέλος  απλά....αυτά τα ολίγα...


5
/ Απ: Αναπληρωτές Ε.Α. Δευτεροβάθμιας 2016-17
« στις: Οκτωβρίου 13, 2016, 12:08:46 pm »
Παιδιά πρέπει να επιμείνουμε να παίρνουμε τους μαθητές από όλα τα μαθήματα κι όχι  μόνο από το μάθημα της ειδικότητας μας πχ μόνο από τα μαθηματικά αν είμαστε μαθηματικοί...γιατί αν δε γίνει έτσι δε θα μπορούμε να υποστηρίξουμε επαρκώς τους μαθητές κι εμείς θα πρέπει να τρέχουμε σε 3 σχολεία για να συμπληρώσουμε πρόγραμμα...αυτό είναι το ηθικό. Δε γνωρίζω όμως αν είναι νόμιμο. Πάντως ο σχολικός συμβουλος μας έλεγε να παίρνουμε τους μαθητές από όλα τα μαθήματα εκτός από μονόωρα γυμναστική καλλιτεχνικά μουσική κλπ

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182682
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 681
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 569
Σύνολο: 582

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.045 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.