Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Perceptron

Σελίδες: 12
1
Εργασιακά / Απ: Υπεύθυνος Εργαστηρίου
« στις: Νοεμβρίου 05, 2024, 10:09:20 pm »
Υπάρχουν διευθύνσεις που εφαρμόζουν τη μείωση ωραρίου;

Δεν είναι "μείωση ωραρίου", είναι το προβλεπόμενο ωράριο "καταρχήν", του υπευθύνου εργαστηρίου: " καταρχήν προβλέπεται διδακτικό ωράριο 20 ωρών". Το 18 δεν γίνεται 15, παραμένει 18. Σ' αυτό πατάνε για να μην το εφαρμόζουν, θέλουν προσοχή οι διατυπώσεις: "το δεν προβλέπεται μείωση ωραρίου" και το "ωράριο (κατά το μέγιστο) 20 ωρών" δεν αντιφάσκουν. Απλά κάποιοι κρατάνε μόνο το "δεν προβλέπεται μείωση ωραρίου", παραλείποντας τα συμφραζόμενα (διδακτικό ωράριο καταρχήν 20 ώρες). Διαβάστε προσεκτικά την εγκύκλιο: https://www.esos.gr/sites/default/files/articles-2023/65%CE%94%CE%9746%CE%9D%CE%9A%CE%A0%CE%94-3%CE%9A%CE%99.pdf

2
Εργασιακά / Απ: Υπεύθυνος Εργαστηρίου
« στις: Νοεμβρίου 03, 2024, 12:14:20 am »
Υπάρχει κάποια καινούργιας διευκρίνηση . Υπεύθυνος Εργαστήριου Φυσικών επισήμων με 23 ώρες πόσες ώρες κάνει ?

Με βάση την εγκύκλιο https://www.esos.gr/arthra/90136/dieykriniseis-gia-didaktiko-orario-ypeythynon-ergastirion-kai-sholikon-bibliothikon (και βασικά τον νόμο στον οποίο βασίζεται) πρέπει να κάνει 20.

3
Εργασιακά / Απ: Υπεύθυνος Εργαστηρίου
« στις: Οκτωβρίου 05, 2024, 01:16:32 pm »
Τα πράγματα είναι απλά. Έχουμε μια επίσημη εγκύκλιο του Υπουργείου που λέει ξεκάθαρα ότι το ωράριο του υπεύθυνου εργαστηρίου στην β'/βάθμια ξεκινάει από τις 20 ώρες (maximum). Ζητάμε την εφαρμογή της. Δεν έχει δικαίωμα καμία ΔΔΕ να μην την εφαρμόσει. Αν είναι δυνατόν!

4
Εργασιακά / Απ: Υπεύθυνος Εργαστηρίου
« στις: Οκτωβρίου 05, 2024, 12:44:49 am »
Υπάρχει κάποια ΔΔΕ που να δέχεται ότι στα ΓΕΛ το ωράριο των υπεύθυνων εργαστηρίων είναι το μέγιστο 20 ώρες, όπως λέει η εγκύκλιος?

Υπάρχει κάποια ΔΔΕ που είναι στο χέρι της να εφαρμόσει ή όχι τις εγκυκλίους του Υπουργείου Παιδείας;

5
Εργασιακά / Απ: Υπεύθυνος Εργαστηρίου
« στις: Οκτωβρίου 03, 2024, 10:50:27 pm »
Πιθανώς η σύγχυση προέρχεται από το ό,τι κάποιοι θεωρούν ότι το μέγιστο των 20 ωρών συνιστά "μείωση ωραρίου", επομένως θεωρούν ότι η "κατάργηση" της μείωσης ωραρίου σημαίνει και κατάργηση του μεγίστου των 20 ωρών. Ωστόσο, το μέγιστο των 20 ωρών δεν είναι "μείωση ωραρίου" με την γενική σημασία, παρά μόνο για ωράριο >20, ενώ οι 18 ώρες παραμένουν 18. Επομένως, η γνωστή "κατάργηση της μείωσης του ωραρίου" αφορά αυτή τη γενική σημασία και όχι το μέγιστο των 20 ωρών. Και αυτός ακριβώς είναι και ο λόγος που στάλθηκε η "διευκρινιστική" εγκύκλιος. Σε άλλο φόρουμ συναδέλφισσα μας είπε ότι η διευθύντρια, σε εφαρμογή της εγκυκλίου, της έδωσε 20 διδακτικές ώρες (αντί 23). Πρόκειται για επίσημο έγγραφο και μπορούμε να ζητάμε την εφαρμογή του. Όταν και αν ανακληθεί βλέπουμε. Αλλά γιατί αυτή η δυσπιστία από μας τους ίδιους; Αν έλεγε η εγκύκλιος ότι μας κάνουν το διδακτικό ωράριο 100 ώρες, θα σκύβαμε το κεφάλι. 

6
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ:
« στις: Μαΐου 05, 2018, 09:46:41 pm »
Οι κύριοι που αποφασίζουν τις αναθέσεις γνωρίζουν την ποσότητα και την ποιότητα των μαθηματικών αντικειμένων που διδάσκονται στο υποχρεωτικό πρόγραμμα σπουδών, πολλά από αυτά μάλιστα κατά αποκλειστικότητα (!), στις σχολές Πληροφορικής; Γνωρίζουν τι είναι ο Προτασιακός Λογισμός, ο Κατηγορηματικός Λογισμός, η Γραμμική Άλγεβρα, η Θεωρία Πιθανοτήτων, η Θεωρία των Γράφων, η Θεωρία Υπολογισιμότητας, η Θεωρία Πολυπλοκότητας, η Θεωρία Αυτομάτων και Τυπικών Γλωσσών, η Θεωρία Πληροφορίας, η Αριθμητική Peano, η Άλγεβρα Μπουλ; Ή νομίζουν ότι Μαθηματικά είναι μόνο η Ανάλυση (η οποία επίσης διδάσκεται στα τμήματα Πληροφορικής υπέρ του δέοντος); Πόσα από αυτά τα αντικείμενα διδάσκονται στο υποχρεωτικό πρόγραμμα σπουδών των τμημάτων Φυσικής; Και πόσα μαθηματικά αντικείμενα γενικά διδάσκονται στο υποχρεωτικό πρόγραμμα σπουδών ενός τμήματος Φυσικής; Επιπλέον, σε ποια τμήματα Μαθηματικών διδάσκεται ως υποχρεωτικό μάθημα ο Προτασιακός και ο Κατηγορηματικός Λογισμός;

7
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: Πληρωμές Ωρομισθίων ΣΔΕ
« στις: Μαρτίου 29, 2018, 12:37:37 pm »
Πρακτικα αδυνατον..   οι προϋπηρεσίες εκδιδονται μετα την ολοκληρωση του σχολικου ετους..  οι περσινες μαλιστα εκδόθηκαν μολις πριν απο 2 εβδομαδες!!!
Οσο για ενσημα και πληρωμες..   πονεμενη ιστορια...

8
Συγγνώμη κιόλας αλλά τι κάθεστε και συζητάτε? το αυτονόητο?
Αν μπορεί να μπει στο Μαθηματικό κάποιος που έχει δώσει Μαθηματικά Κατεύθυνσης???
...
Ήμαρτον ποια με τις συντεχνίες.

Δυστυχώς, η τελευταία αυτή λέξη που είπες μας εξαναγκάζει να εξηγούμε το αυτονόητο. Πρέπει να το κάνουμε.

9
Δεν μπορεί να μπει κάποιος στο μαθηματικό και να μην έχει ιδέα από φυσική

Στην πράξη  κάποιος μπορεί να μπει στο μαθηματικό και να το τελειώσει χωρίς να δώσει φυσική η πληροφορική στις πανελλήνιες .

Χωρίς μαθηματική λογική; Με βάση την αρχή της έκρηξης (principle of explosion) ό,τι και να πεις ισχύει.

10
Δεν αμφισβητώ τη συνάφεια Αλγορίθμων-Μαθηματικών αλλά από το "representing Computable Functions in Peano Arithmetic" μέχρι το "οι Αλγόριθμοι είναι κομμάτι της πρωτοβάθμιας αριθμητικής Peano"  υπάρχει μεγάλη απόσταση. Το ένα δηλώνει ότι η αριθμ. Peano χρησιμοποιείται ως εργαλείο, το άλλο δηλώνει κάτι άλλο.

Μια τυπική θεωρία είναι ένα σύνολο από προτάσεις (βλ. τη διάλεξη στην οποία παραπέμπω παραπάνω), δηλαδή οι προτάσεις είναι τα δομικά στοιχεία μιας τυπικής θεωρίας. Οι συναρτήσεις με την σειρά τους είναι δομικά στοιχεία των προτάσεων, αρκεί να είναι αναπαραστάσιμες μέσα στην θεωρία. Μ' αυτήν την έννοια λοιπόν οι μ-Αναδρομικές συναρτήσεις είναι "κομμάτι" της αριθμητικής Peano και όχι...εργαλείο. Παράδειγμα:

Έστω το σύνηθες κατηγορηματικό σύμβολο “<” (μικρότερο). Ένα κατηγόρημα μπορεί να θεωρηθεί μια συνάρτηση η οποία παίρνει μόνο δύο τιμές, πχ 0 αν το κατηγόρημα είναι ψευδές και 1 όταν είναι αληθές. Χρησιμοποιώντας αυτήν την συνάρτηση μπορούμε να κατασκευάσουμε την ακόλουθη, για παράδειγμα, πρόταση:

∀x∀y(x < y  →  x' < y')  (1)

(Για κάθε ζεύγος φυσικών αριθμών (x,y), αν ο x είναι μικρότερος του y, τότε και ο επόμενος του x είναι μικρότερος του επόμενου του y )

Για την περίπτωση που αντιλαμβάνεσαι τη σχέση “μικρότερο” εξωτερική της πρωτοβάθμιας αριθμητικής Peano ή "εργαλείο", μπορούμε να αντικαταστήσουμε αυτόν το συμβολισμό αμιγώς με στοιχεία της θεωρίας - αυτό σημαίνει άλλωστε για μια συνάρτηση να είναι "αναπαραστάσιμη" (representable) σε μια θεωρία:

Αυτό το κατηγόρημα (ή συνάρτηση όπως είπαμε) αναπαριστάνεται, λοιπόν, στην αριθμητική Peano ως εξής:

x < y  ≡  ∃ w(x + w + 0' = y)
       
Οπότε, η πρόταση (1) γράφεται:

∀x∀y(∃w(x + w + 0' = y)  →  ∃w(x' + w + 0' = y'))

Αυτό ακριβώς που κάναμε με την συνάρτηση "μικρότερο", μπορούμε να το κάνουμε και με κάθε συνάρτηση στην Java, στην Γλώσσα της ΑΕΠΠ, ή σε οποιαδήποτε άλλη Turing-πλήρη γλώσσα προγραμματισμού. Να την αναπαραστήσουμε δηλαδή στην πρωτοβάθμια αριθμητική Peano. Είναι αυτές οι γλώσσες "κομμάτι" της αριθμητικής Peano, όσο είναι και η συνάρτηση "μικρότερο".

11
Μπορείς να δώσεις κάποιες πηγές γι αυτό?

Όσον αφορά τoν ορισμό των αλγορίθμων (με δεδομένη την θέση Church-Turing ένας αλγόριθμος είναι μια μηχανή Turing ή μια μ-Αναδρομική συνάρτηση) μέσα στην πρωτοβάθμια αριθμητική Peano, η απόδειξη είναι κομμάτι της απόδειξης των θεωρημάτων μη-πληρότητας του Gödel. Μια συνοπτική απόδειξη υπάρχει στην παρακάτω διάλεξη:

http://www.cs.cornell.edu/courses/cs4860/2009sp/lec-22.pdf

12
Δεν μπορεί να μπει κάποιος στο μαθηματικό και να μην έχει ιδέα από φυσική . Δεν γίνεται να την αντικαταστήσεις με ΑΟΘ.

Η Φυσική χρησιμοποιεί ένα κομμάτι των Μαθηματικών ως εργαλείο, όπως και οι Οικονομικές Επιστήμες. Δεν έχει καμία δομική-εγγενή σχέση με τα Μαθηματικά, ακόμα κι αν ταυτίσει  κανείς τα Μαθηματικά - πράγμα μαθηματικά ασυνεπές - με την Ανάλυση. Τα Μαθηματικά έχουν αυτόνομη ύπαρξη, συνεπώς, φυσικά και γίνεται να μπει κανείς Μαθηματικό χωρίς να έχει ιδέα από Φυσική. Οι Αλγόριθμοι, από την άλλη πλευρά, για παράδειγμα, είναι κομμάτι της πρωτοβάθμιας αριθμητικής Peano, υπάρχει δηλαδή δομική-εγγενής συνάφεια με τα Μαθηματικά.

13
Ειλικρινά απορώ γιατί τα τμήματα Μαθηματικών σιωπούν σχετικά με αυτό το ζήτημα.

14
Οι υποψήφιοι/ες του πεδίου Επιστημών Οικονομίας και Πληροφορικής εξετάζονται στα ίδια ακριβώς θέματα με τους υποψήφιους/ες του πεδίου Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών για το μάθημα των Μαθηματικών, ενώ εξετάζονται και στο μάθημα της Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον, το οποίο έχει ισχυρή δομική συνάφεια με επιπλέον τρία (!) μαθηματικά αντικείμενα:

   1. Αλγόριθμοι (υπενθυμίζω ορίζονται στην πρωτοβάθμια αριθμητική Peano)
   2. Δίτιμη Άλγεβρα Boole («λογικές εφράσεις» της Γλώσσας της ΑΕΠΠ )
   3. Προτασιακή Λογική (η συνάφεια με την  δίτιμη άλγεβρα Boole είναι προφανής)

Επομένως, οι υποψήφιοι/ες του πεδίου Επιστημών Οικονομίας και Πληροφορικής εξετάζονται πρακτικά σε συνάφεια με τέσσερα (!) μαθηματικά αντικείμενα, και όχι μόνο στην Ανάλυση, όπως συμβαίνει με τους υποψήφιους/ες του πεδίου Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών. Παρόλ’ αυτά, οι υποψήφιοι/ες του πεδίου Επιστημών Οικονομίας και Πληροφορικής δεν έχουν πρόσβαση στα τμήματα Μαθηματικών;

Γιώργος Μπουγιούκας

πηγή: https://gbougioukas.wordpress.com/2017/09/05/math_access/

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182529
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 617
Σύνολο: 634

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.071 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.