1
Άδειες / Απ: Εκπαιδευτική άδεια για διδακτορικό
« στις: Οκτωβρίου 04, 2007, 12:14:53 am »Γεια σας.
Μερικές ερωτησούλες θα ήθελα να θέσω, μπας και μέσα από αυτή τη συζήτηση βγω σοφότερος/η...
Μπα δε θα σου χρειαστεί αφού από ότι φαίνεται είσαι στο σούπερ ντούπερ μεταπτυχιακό, είσαι αρκετά σοφός/ή, αλήθεια γιατί γράφεις σοφότερος/η και δεν επιλέγεις ένα από τα δύο φύλα? Ανήκεις και στα δυό

Παράθεση
@tonedin: Θα ήθελα να σε ρωτήσω (καθώς και τον margot που σωστά τονίζει για την αξία μίας ορθής και ευστήρικτης επιχειρηματολογίας) κατά πόσο θεωρείς ως λογικά ευσταθή, επιχειρήματα όπως τα παρακάτω:
1).Δημιουργείται ένα μεταπτυχιακό αμφιβόλου ποιότητας και αντικειμένου, μέσα στο οποίο υπάρχει ακόμα και μάθημα για Μεταφυσική!!!
Η Μεταφυσική ως γνωστόν, αποτελεί κλάδο της φιλοσοφίας. Διδάσκεται δε και στο MIT στο τμήμα Linguistics and Philosophy
(http://ocw.mit.edu/OcwWeb/Linguistics-and-Philosophy/index.htm)
σε δύο μαθήματα, τα οποία είναι τα ακόλουθα:
-Metaphysics (http://ocw.mit.edu/OcwWeb/Linguistics-and-Philosophy/24-221Fall-2005/CourseHome/index.htm)
-Metaphysics: Free Will (http://ocw.mit.edu/OcwWeb/Linguistics-and-Philosophy/24-221Fall-2004/CourseHome/index.htm)
Εάν και στο ΜΙΤ διδάσκουν μαθήματα που παραπέμπουν σε μία αμφίβολη ποιότητα και αντικείμενο, καλό θα ήταν να επικοινωνήσουμε μαζί τους να τους ειδοποιήσουμε, ώστε να διορθώσουν το λάθος τους - κρίμα δεν είναι να τους αφήσουμε στην άγνοια;
Ε άμα διδάσκουν στο ΜΙΤ Μεταφυσική να κάνουμε και εμείς ρε, τι καθόμαστε. Να σου πω στους μαθητές σου μεταφυσική τους διδάσκεις? Τελικά αυτό το μεταπτυχιακό σε ποια επιστήμη είναι? στην φιλοσοφία, στις εκπαιδευτικές επιστήμες, στην πληροφορική? Για πες μας , ή τα κάνετε όλα και συμφέρει? Μήπως είναι ένας αχταρμάς λίγο από όλα?
Παράθεση
3).Δηλαδή τα μεταπτυχιακά των παιδαγωγικών τμημάτων τι είναι?
Σου είχα γράψει, από λογικό συμπερασμό δεν τα πας και πολύ καλά, ε;
Εάν κάτι αποδεικνύεται ότι είναι πιο σχετικό ως προς κάτι, από ότι είναι κάτι άλλο, δεν αποτελεί αυτό επιχείρημα ότι αυτό το κάτι άλλο που είναι λιγότερο σχετικό από το πρώτο, παύει να είναι σχετικό επειδή έρχεται δεύτερο στη σχετικότητα.
Έχεις δίκιο από λογικό συμπερασμό δεν τα πάω καλά, ενώ εσύ που τα πας ε? Διάβασε παραπάνω τι έγραψες και αν βγάζεις συμπέρασμα έλα πες μου. Καλά μιλάμε για πολύ λογικό συμπερασμό ε? Που τα μαθαίνετε αυτά? στο μάθημα της μεταφυσικής?
Παράθεση
Ομοίως θα έλεγα: αν είναι όποιος έχει διοριστεί ως εκπαιδευτικός να τον βαφτίζουμε και ως κατ' ουσίαν εκπαιδευτικό, τότε θα... βρισκόμασταν στον κόσμο του σήμερα (γιατί αυτό γίνεται και οι αποδείξεις είναι αμέτρητες).
Μη μου πεις, είσαι μια από αυτές?
Παράθεση
Σταματάω εδώ για την ώρα, γιατί μου τελείωσε ο χρόνος.
Tonedin, προσπάθησε να τιθασεύσεις τον κακό εαυτό σου. Να γνωρίσεις την έννοια του συναγωνισμού και να γυρίσεις την πλάτη στον ανταγωνισμό. Αξίζει τον κόπο να το κάνεις αυτό. Ίσως και μόνο επειδή είσαι εκπαιδευτικός και ως εκπαιδευτικοί έχουμε χρέος να προσπαθούμε πρώτα για τον εαυτός μας να γίνει καλύτερος, ώστε να μεταδώσουμε το παράδειγμα και στους άλλους.
Έχεις δίκιο θα προσπαθήσω να τιθασεύσω τον εαυτό μου. Λοιπόν συνάδελφοι εκπαιδευτικοί ακούστε: Μεταδώστε όλοι το παράδειγμα του Urakan στους άλλους για να περάσετε μια καλύτερη χρόνια, ψάξτε από τώρα για