Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Oliver

Σελίδες: 123 ... 54
1
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Απριλίου 30, 2025, 02:02:30 am »
Εννοείται ότι είτε θα γίνει πριν την κατανομή, είτε μετά αλλά θα έχει συνυπολογιστεί σα να έχει ήδη γίνει.

Δεν είναι θέμα νεοδιόριστων μόνο οι συμπληρωματικές μεταθέσεις. Είναι γενικά όσων ζητάνε μετάθεση. Όσοι πήραν μετάθεση τώρα σε άλλη επιλογή εκτός από την πρώτη τους, θα αποκλειστούν από τις συμπληρωματικές μεταθέσεις.

Το σωστό είναι να τρέξει εκ νέου μεταθέσεις για ΟΛΟΥΣ με τις νέες οργανικές μέσα!

2
Αυτά πάντα καθορίζονται σε εσωτερική επικοινωνία να είναι στην ώρα τους και για αυτό έέγεα ότι είναι άχρηστη συζήτηση το πότε θα δώσει "σήμα" το υπουργείο στο ΑΣΕΠ για την κατάρτιση της προκήρυξης. Το Μάη θα έχουμε τις αιτήσεις και το καλοκαίρι θα έχουμε τους νέους προσωρινούς πίνακες. Αυτό είναι το μόνο σίγουρο.
.

3
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Απριλίου 17, 2025, 04:23:03 am »
Πάντως είναι τρελό το ότι μόνο η Βθμια λειτουργεί με τελείως άλλης λογικής υπολογισμό στα κενά των μεταθέσεων από την Αθμια και τους ΕΕΠ και ΕΒΠ. Θα ήθελα και την άποψη του Patreas γιατί συμβαίνει αυτό.

4
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Απριλίου 16, 2025, 11:12:00 am »
Συνεχίζεις να αγνοείς ότι αυτό είναι προβληματικό, ιδίως από τη στιγμή που δεν γίνεται επί ίσοις όροις, αναμασώντας την καραμέλα "έτσι μειώνονται οι αναπληρωτές και αυτός είναι ο στόχος". Βέβαια για αυτόν τον στόχο που τον έχεις κάνει σημαία, πριν λίγα μηνύματα αναρωτιόσουν τη σημασία του.

Επίσης,

Αυτοί έχουν πει ότι είναι στόχος τους.

5
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Απριλίου 16, 2025, 12:04:39 am »
Ναι αλλά έτσι προκύπτουν άλλα ζητήματα τις συνέπειες των οποίων τις είδαμε στις μεταθέσεις. Για δευτεροβάθμια μιλάω πάντα.
Επίσης η πρακτική αυτή είναι αμφιβόλου ηθικής για διάφορους λόγους.
Άλλωστε κι αυτό δεν αποτελεί ορθολογική αντιμετώπιση για να γίνονται διορισμοί καθώς αν αυτά είναι λίγα τότε πόσο πάνω να διορίσει; Πριν μερικά χρόνια, των φιλολόγων ήταν 128 αν θυμάμαι καλά. Δηλαδή αν διορίσει παραπάνω, ας πούμε 390 φιλόλογους, λύθηκε το πρόβλημα;
Μπορούν να γίνουν αθρόες προσλήψεις με άλλους τρόπους π.χ. επαναφορά του αρχικού ωραρίου δεδομένων μάλιστα των αυξημένων καθηκόντων των εκπαιδευτικών, τύπου ολοήμερο με ενισχυτική στη δευτεροβάθμια, επαναφορά των ωρών που περικόπηκαν, μείωση του μέγιστου αριθμού μαθητών ανά τμήμα κλπ

Το πρόβλημα με τις μεταθέσεις της Βθμιας είναι ο αλγόριθμος υπολογισμού των κενών μεταθέσεων. Τα άλλα που αναφέρεις θα αυξήσουν τα κενά. Σου έχουν δώσει την εντύπωση ότι θέλουν να αυξήσουν τα κενά; Αυτό που λένε είναι ότι θέλουν να μειώσουν τους αναπληρωτές. Οι διορισμοί πάνω από τα κενά μετατάξεων τους μειώνουν. Φάνηκε φέτος αυτό.

6
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Απριλίου 15, 2025, 12:11:45 pm »
Οι αναπληρωτές δε μειώνονται με τους διορισμούς. Αλλά με την κατάργηση των αποσπάσεων σε φορείς.

Γιατί δε μειώνονται με τους διορισμούς; Φέτος μειώθηκαν. Αν διορίζεις πάνω από τα κενά των μετατάξεων μειώνονται.

7
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Απριλίου 15, 2025, 02:04:01 am »
Αν δεν κάνουν διορισμούς πάνω από τα κενά των μετατάξεων οι αναπληρωτές θα πάρουν την ανιούσα. Σκοπός τους είναι να ρίξουν τους αναπληρωτές.

8
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Απριλίου 14, 2025, 11:21:22 pm »
Λοιπόν προσπαθώ να καταλάβω τι τους έπιασε και θέλουν να ρίξουν τον αριθμό των αναπληρωτών μέσω 30.000 διορισμών μέχρι το 2027. Εικάζω ότι μπορεί τα ευρωπαϊκά κονδύλια για προσλήψεις αναπληρωτών να μειωθούν, οπότε θα πρέπει να τα αντικαταστήσουν με κρατικά κονδύλια. Αλλά γιατί τα κρατικά κονδύλια να πάνε σε επιπλέον διορισμούς και όχι σε προσλήψεις αναπληρωτών, εφόσον ένας μόνιμος κοστίζει περισσότερο από έναν αναπληρωτή;

9
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Μαρτίου 26, 2025, 08:02:27 am »
Γιατί ένα μεγάλο ποσοστό της χρηματοδότησης των προσλήψεων προέρχεται από πόρους που δεν θα έπρεπε να προορίζονται για προσλήψεις. Κάποτε θα τελειώσει αυτό το πάρτι. Πρέπει να είμαστε παγκόσμιο φαινόμενο όπου χρήματα για δημόσιες επενδύσεις να μεταφέρονται και να μετατρέπονται σε προσλήψεις αναπληρωτών. Τα ίδια και από το ΕΣΠΑ (ειδικά αθμια). Βάζουμε τίτλους που πουλάνε και δημιουργούμε Εργα-Πράξεις, πείθουμε τους κουτόφραγκους και έρχεται το χρήμα.
Μόνιμοι διορισμοί πρέπει να γίνονται αλλά στοχευμένα μόνο σε περιοχές με πραγματικά και πολλά κενά.

Δηλαδή οι αναπληρωτές τακτικού προϋπολογισμού δε θα μειωθούν; Θα μειωθούν μόνο όπου παίρνει με κοινοτικά κονδύλια;

10
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Μαρτίου 26, 2025, 02:13:59 am »
Εγώ γενικά θα ήθελα να ήξερα και θέλω και την άποψη του Patreas σε αυτό τι τους έπιασε και θέλουν να μειώσουν δραματικά τους αναπληρωτές.

11
Κανονικά όχι. Το καλοκαίρι του '24, όμως, βγάλανε. Οπότε...

Την έχεις τη διάταξη που το αναφέρει αυτό;

12
Τώρα τι νόημα έχει; κοντός ψαλμός...

Για τις μεταθέσεις κανένα. Για τους διορισμούς όμως φυσικά και έχει. Είναι προφανές ότι 10.000 διορισμοί δε βγαίνουν στα κενά των μετατάξεων.

13
Πού είναι εκείνος ο Patreas ρε παιδιά να μας παραθέσει αριθμούς αιτήσεων παραίτησης 2025 μετά τις ανακλήσεις; :-\

14
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2025
« στις: Μαρτίου 16, 2025, 10:57:41 pm »
Δεν είναι εικονικά κενά, διότι υπάρχουν οι ανάγκες. Οι υπεράριθμοι δάσκαλοι καλύπτουν μερικά από τα χιλιάδες λειτουργικά κενά (όπως γίνεται και στη δευτεροβάθμια μετά τους πλεονασματικούς διορισμούς και γινόταν ευρέως και στο παρελθόν). Εδώ έχουμε φτάσει να βγαίνουν Μάρτιο μήνα τοπικές προσκλήσεις (χωρίς αποτέλεσμα) και συζητάμε για εικονικά κενά;

Μπορεί ο τρόπος υπολογισμού των κενών της πρωτοβάθμιας να φαντάζει ευνοϊκότερος αυτή τη στιγμή σε σχέση με της δευτεροβάθμιας, αλλά αυτό δεν είναι αλήθεια. Διότι όταν αυξάνονται οι ανάγκες σε εκπαιδευτικούς στην πρωτοβάθμια (π.χ. αύξηση τμημάτων), δεν αυξάνονται αυτόματα και οι οργανικές θέσεις, λόγω της προαπαιτούμενης διαδικασίας των σχολικών μεταβολών που προανέφερα (ενώ στη δευτεροβάθμια η αύξηση των τμημάτων φαίνεται αμέσως στα οργανικά κενά λόγω του αλγορίθμου).

Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι ΠΕ60 που ενώ έχουν πλέον πάνω απο 5.000 τμήματα ολοημέρου, οι αντίστοιχες οργανικες μένουν καθηλωμένες στις 3.000. Αντίστοιχα, όταν στα μέσα της δεκαετίας του 2010 άρχισε να αυξάνεται ο μαθητικός πληθυσμός στα δημοτικά (και άρα και τα τμήματα), οι οργανικές θέσεις ΠΕ70 δεν αυξήθηκαν και η λειτουργικότητα έφτασε να ξεπερνάει κατά χιλιάδες την οργανικότητα (μέχρι και το 2021 το σύνολο της λειτουργικότητας στους ΠΕ70 ήταν μεγαλύτερο από εκείνο της οργανικότητας σε πανελλαδικό επίπεδο, όσο και αν σας κάνει εντύπωση). Γι' αυτό και καταργήθηκε ο υπεύθυνος του ολοημέρου, ώστε να αποδεσμευτεί προσωπικό από το ολοήμερο και να στελεχώσει τα συνεχώς αυξανόμενα πρωινά τμήματα.

Δεν υπάρχει επομένως καμία εύνοια της πρωτοβάθμιας, αλλά μια δύσκολη συγκυρία όπου πλέον λόγω της υπογεννητικότητας υπάρχει συρρίκνωση των λειτουργικών αναγκών. Αν δεν υπάρξει κάποια αλλαγή πολιτικής ώστε να σταματήσει το κύμα συγχωνεύσεων τμημάτων και υποβιβασμών σχολείων, τότε αυτές οι οργανικές δεν θα υπάρχουν για πολύ ακόμα (ήδη ξεκίνησε η αποψίλωση σε κάποια ΠΥΣΠΕ).

Αυτή τη στιγμή λόγω υπογεννητικότητας ο τρόπος υπολογισμού της Αθμιας είναι ευνοϊκότερος.

Σελίδες: 123 ... 54

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182508
  • Σύνολο θεμάτων: 19472
  • Σε σύνδεση σήμερα: 654
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 493
Σύνολο: 494

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.056 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.