Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Oliver

Σελίδες: 123 ... 61
1
Σε εγκύκλιο που έστειλε το ΥΠΑΙΘΑ αναφέρεται:

"Τα Υπηρεσιακά Συμβούλια καθώς και τα Συμβούλια Επιλογής αποτελούν συλλογικά όργανα διοίκησης και λειτουργούν σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, ασκώντας τις αρμοδιότητές τους ανεξάρτητα, με βάση την προσωπική κρίση των μελών τους. Οι αποφάσεις τους δεν υπόκεινται σε ιεραρχικό έλεγχο, ούτε σε αξιολογική κρίση από άλλες διοικητικές μονάδες."

Αυτό τι σημαίνει; Οτι αν κάνει καταγγελία κάποιος προς το ΥΠΑΙΘΑ για τις ενέργειες ενός Υπηρεσιακού Συμβουλίου ή ενός Συμβουλίου Επιλογής το ΥΠΑΙΘΑ δεν είναι αρμόδιο να ασχοληθεί;

2
Τις τελευταίες μέρες μου έχει δημιουργηθεί η εξής απορία: Πρόβλεπεται σε κάποιες ιδιαίτερες περιπτώσεις να παρακαμφθεί η νομοθεσία για τις ανάγκες της υπηρεσίας; Π.χ. Θα μπορούσε σε ένα μικρό νησάκι το μάθημα της Μουσικής να ανατεθεί σε εκπαιδευτικό που δεν το έχει ανάθεση γιατί είναι πολύ λίγες ώρες το κενό Μουσικής οπότε είναι αδύνατο να έρθει μουσικός;

3
Α/θμια / Απ: ΟΠΕΚΕΠΕ και στην Παράλληλη Στήριξη;
« στις: Οκτωβρίου 02, 2025, 02:45:46 pm »
Στο θέμα του υπολογισμού των κενών, συμφωνώ ότι κάποιοι το έχουν κάνει φάμπρικα με τη μη ομαδοποίηση (έχοντας φυσικά την αναγκαία πολιτική κάλυψη από πίσω). Δεν τους ψέγω όμως γιατί αυτό είναι προς το συμφέρον των παιδιών. Απλά τα τυχερά παιδιά είναι αυτά της Κρήτης και όχι της υπόλοιπης Ελλάδας. Αυτό είναι το ζήτημα. Οπότε δέχομαι τους προβληματισμούς σου ως προς αυτό.

Αυτό στο οποίο δεν συμφωνώ, είναι το να εμπλέκουμε και τα ΚΕΔΑΣΥ στην υπόθεση αυτή, ουσιαστικά μιλώντας για βιομηχανία πλαστών γνωματεύσεων. Να επισημάνω για όσους δεν το γνωρίζουν πως για να λάβει ένας μαθητής Π.Σ., θα πρέπει να έχει και γνωμάτευση από Ψυχίατρο για το είδος της δυσκολίας του (συνήθως ΔΕΠΥ ή φάσμα αυτισμού). Επομένως όλες οι εγκρίσεις για Π.Σ. στην Κρήτη (και την υπόλοιπη χώρα) έχουν από πίσω τους αναλυτική τεκμηρίωση για την αναγκαιότητα της χορήγησης Π.Σ. και δεν δίνονται τόσο εύκολα όσο πιστεύουν πολλοί.

Για τις διαφορές τώρα που υπάρχουν ανάμεσα στους μαθητές και τις ιδιαιτερότητές τους ανά την χώρα, πολλές φορές και εμείς οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί δεν γνωρίζουμε πολλά (εξάλλου δεν υπάρχουν σχετικές έρευνες). Για να δείξω όμως ότι υπάρχουν χαοτικές διαφορές ανάμεσα στα προφίλ των μαθητών που ζουν σε διαφορετικές περιοχές, ας φέρω ένα (εξίσου ακραίο με αυτά που έφερε ο Patreas), παράδειγμα:

Έχουμε τη Λήμνο στο Βόρειο Αιγαίο και τη Λέρο στο Νότιο. Η Λήμνος έχει πληθυσμό περίπου 16.000 κατοίκους, ενώ η Λέρος περίπου 8.000 (τον μισό δηλαδή). Για τις ανάγκες της αξιολόγησης των δυσκολιών των μαθητών η Λήμνος έχει το δικό της ΚΕΔΑΣΥ, ενώ η Λέρος εξυπηρετείται από το ΚΕΔΑΣΥ της γειτονικής Καλύμνου (άρα είναι πιο εύκολο να πάει ένας μαθητής της Λήμνου για αξιολόγηση, παρά ένας μαθητής της Λέρου).

Στη Λήμνο στην Α' φάση αναπληρωτών προσλήφθησαν 7 αναπληρωτές Π.Σ. για 16 κενά (σε νηπιαγωγεία και δημοτικά). Πόσα από αυτά να έχουν προκύψει κατόπιν ομαδοποίησης (γνωματεύσεις μαθητών ίδιου τμήματος) ; Τα μισά; Άντε λοιπόν οι γνωματεύσεις να ήταν το πολύ 25.
Θέλετε να μάθετε πόσοι προσλήφθησαν στη Λέρο; 17 ! Και πόσες ήταν οι γνωματεύσεις; Κρατηθείτε: 52 (και νομίζω πως λείπουν και κάποια νηπιαγωγεία από τον πίνακα του αιρετού).

Πώς λοιπόν εξηγείται αυτή η χαοτική διαφορά ανάμεσα σε 2 νησιωτικές περιοχές της Ελλάδας με παρόμοια πληθυσμιακή σύσταση και (φαντάζομαι) παρόμοιους δημογραφικούς δείκτες; Είναι απλά 2 ΚΕΔΑΣΥ που αποφάσισαν με εντελώς διαφορετικά κριτήρια αξιόγησης των μαθητών; Υπάρχουν παράγοντες τύπου ΟΠΕΚΕΠΕ και στη Λέρο; Ή είναι άλλοι λόγοι στη μέση; Και ναι δεν επέλεξα τα συγκεκριμένα νησιά στην τύχη και το παραδέχομαι.

Υπάρχει συγκεκριμένη νομοθεσία που ορίζει πότε θα προταθεί παράλληλη και πότε όχι;

4
Οι Διευθύνσεις και κατά συνέπεια τα κενά που βγάζουν ελέγχονται από τις Περιφερειακές Διευθύνσεις που έχουν τον τελευταίο λόγο, ειδικά για τα κενά μεταθεσεων

Για διάβασε τι λέει η εγκύκλιος κενών και πλεονασμάτων για τις μεταθέσεις. Γράφει: "Οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης θα καταχωρίσουν την πρότασή τους στη στήλη του eDataCenter «Πρόταση Περιφερειακού Διευθυντή Ελλείμματα(-)/Πλεονάσματα(+)», με το ανάλογο πρόσημο,
καθώς η στήλη είναι ενιαία και το έλλειμμα ή πλεόνασμα φαίνεται από το πρόσημο του αριθμού.
". Οπότε ποιος μας λέει ότι δεν μπορούν να μαγειρετούν τα κενά για κάποιον που έχει βύσμα στην ΠΔΕ;

5
Αν η διεύθυνση αυτή δεν δέχεται καθόλου αυτό που λέμε "βελτίωση θέσης", τότε ναι, μπορεί. Αλλά δεν θεωρώ πως είναι συχνό φαινόμενο στους αναπληρωτές, γιατί κανένας δεν εγγυάται πως το "βύσμα" θα προσληφθεί στην επόμενη φάση στην εν λόγω περιοχή. Το ότι δίνονται τα πιο δύσκολα κενά στην Α' φάση γίνεται γιατί πρέπει να καλυφθούν πάση θυσία, με την προοπτική πως μπορεί να μην ακολουθήσουν καθόλου νέες προσλήψεις.

Ουσιαστικά θέλω να πω πως κακώς δαιμονοποιούμε τις "βελτιώσεις θέσεων" και τις διευθύνσεις που τις κάνουν. Δεν είναι τόσο δύσκολο πριν από κάθε νέα φάση αναπληρωτών, αντί να δηλώσουν κατευθείαν τα εναπομείναντα κενά στο ΟΠΣΥΔ, να μετακινήσουν τους ήδη υπάρχοντες αναπληρωτές που ζήτησαν να τοποθετηθούν σε αυτά και να δηλώσουν τελικά στο ΟΠΣΥΔ τα σχολεία των αναπληρωτών των προηγούμενων φάσεων που μετακινήθηκαν. Έτσι προασπίζονται τα συμφέροντα των συναδέλφων και δεν καταστρατηγείται η σειρά του πίνακα. Απλά με το υπάρχον πλαίσιο, αυτό γίνεται με απλές αιτήσεις των ενδιαφερομένων εκπαιδευτικών και όχι με την εκ νέου δήλωση όλων όσων προσλήφθηκαν στις προηγούμενες φάσεις στα επικαιροποιημένα κενά (εδώ είναι που οι έχοντες την πληροφορία μπορεί να έχουν κάποιο προβάδισμα).

Δηλαδή τα βύσματα δρουν μόνο όταν υπάρχουν εγγυήσεις;

6
Δεν μπορώ να καταλάβω πώς "δίνεται χώρος στο βύσμα", όταν οποιοσδήποτε μόνιμος ή αναπληρωτής μπορεί να κάνει αίτηση βελτίωσης (τροποποίησης τοποθέτησης για την ακρίβεια) και με βάση τα μόριά του (μόρια απόσπασης για τους μόνιμους και σειρά πίνακα για τους αναπληρωτές) να "βελτιώσει" την τοποθέτησή του.

Αν υπάρχει κάποιο ζήτημα, αυτό είναι η έλλειψη πληροφόρησης όλων των ενδιαφερόμενων εκπαιδευτικών για τα υφιστάμενα κενά (ούτως ώστε να δηλώσουν τα "σωστά" σχολεία). Ακόμα και έτσι όμως κανένας δεν σε εμποδίζει μετά από μια μη επιθυμητή τοποθέτηση να καταθέσεις μια γενική αίτηση προς τη ΔΠΕ/ΔΔΕ σου όπου να ζητάς να τροποποιηθεί η τοποθέτησή σου υποδεικνύοντας τις σχολικές μονάδες που θα προτιμούσες να τοποθετηθείς. Αν έχεις περισσότερα μόρια από το "βύσμα", τότε σε καμία περίπτωση δεν θα τοποθετηθεί σε σχολείο που επιθυμείς αναπληρωτής με λιγότερα μόρια από εσένα (εφόσον φυσικά η διεύθυνση μπει στον κόπο να κάνει τροποποιήσεις τοποθέτησεων του ήδη υπάρχοντος προσωπικού πριν από τις νέες προσλήψεις).

Δεν μπορεί μια διεύθυνση να δώσει σε αναπληρωτή για τοποθέτηση ένα απομακρυσμένο κενό με σκοπό αν έρθει το βύσμα μετά σε επόμενη φάση να του δώσει ένα κοντινό; Δεν μπορεί να αποκρύψει ή να φουσκώσει τα οργανικά και τα λειτουργικά κενά των μόνιμων, για να βολευτεί το βύσμα; Δεν μπορεί να δώσει οργανικό κενό για τοποθέτηση χωρίς να υπάρχει για να βολευτεί το βύσμα; Για την αίτηση τροποποίησης τοποθέτησης καλά τα λες αλλά η συγκεκριμένη διαδικασία στους αναπληρωτές είναι κάτι που είναι στην ευχέρεια της διεύθυνσης αν θα τη δεχτεί γιατί βάσει του νομικού πλαισίου ούτε απαγορεύεται αλλά ούτε επιτρέπεται.

7
Θεωρητικά συμβαίνει και αυτό αλλά δεν υπάρχει κανιά εγγύηση στους αναπληρωτές ότι το βύσμα θα προσληφθεί σε συγκεκριμένη φάση σε συγκεκριμένη περιοχή. Το βασικό είναι η μη πρόσληψη του αναγκαίου προσωπικού.

Γιατί; Τα βύσματα λειτουργούν μόνο με εγγυήσεις;

Και το πλαίσιο λειτουργίας που αφήνει χώρο για βυσματικές προσλήψεις και τοποθετήσεις εξίσου σημαντικό είναι. Έτερον εκάτερον.

8
προς @Oliver:
Τα υπηρεσιακά συμβούλια δεν έχουν καμία αρμοδιότητα στον προσδιορισμό των κενών για προσλήψεις αναπληρωτών. Αυτό είναι αποκλειστική αρμοδιότητα του Διευθυντή Εκπαίδευσης.
Οπότε η εγκύκλιος που αναφέρεις δεν έχει σχέση με το θέμα.

Γιατί; Γράφτηκε κάπου ότι το θέμα αφορά μόνο σε κενά αναπληρωτών;

9
Και λέμε για τα λειτουργικά κενά εδώ. Το έχετε σκεφτεί ότι με την ίδια ευκολία μπορούν να αποκρύψουν και οργανικά κενά και να σου στοιχίσουν διορισμό ή μετάθεση;

10
εννοειται! το υπουργειο πεταει το μπαλακι στα πυσδε τα οποία κατα το δοκουν επιλέγουν ημετερους. Άρα πλήρης αδιαφάνεια...εξαρτάται από την αντικειμενικότητα του κάθε πυσδε

Γενικώς αφήνεται χώρος για να γίνει του βύσματος...

11
δεν μπορεί να βάλει περισσότερα επειδή έχει "προγραμματιστεί" έτσι ώστε να μην μπορεί να βάλει περισσότερα. και αυτό κομμάτι της πολιτικής επιλογής να μην καλύπτονται τα κενά είναι. ή να αφήνονται για ημέτερους σε επόμενη φάση

το πυσδε της περιοχής που προσλήφθηκα τώρα εγώ έδωσε τα πιο μακρινά κενά και άφησε ακάλυπτα τα πιο κοντινά, τα οποία γνώριζα ότι υπάρχουν

Δυστυχώς είναι κάτι που βάση του πλαισίου τοποθέτησης αναπληρωτών ορίζεται να γίνει έτσι. Με αυτόν τον τρόπο όμως δίνεται χώρος στο βύσμα. Π.χ. Να δοθεί ένα μακρινό κενό στον Α και μετά ο Β σε επόμενη φάση να τοποθετηθεί στην πόλη/χωριό του, όντας σε χαμηλότερη θέση από το Β. Και δυστυχώς κάποιες ΔΔΕ δεν επιτρέπουν την τροποποίηση τοποθέτησης σε αναπληρωτές.

12
Εντάξει. Στους αναπληρωτές βάζουν τόσα όσοι και οι προσληφθέντες κάνοντας επιλογή. Στους μόνιμους που πρέπει να τα βγάλουν όλα ποιος μας λέει ότι τα βγάζουν όλα; Και αν δεν τα βγάλουν όλα, πώς μπορεί να αποδειχτεί ότι δεν τα έβγαλαν όλα; Για ρίξτε και μια ματιά σε αυτό που αναγράφει η εγκύκλιος του υπουργείου που πόσταρα πριν σε αυτό το νήμα.

13
Συνάδελφοι καλησπέρα.Τι γίνεται στην περίπτωση που διαπιστώνουμε ότι δεν έχουν δοθεί όλα τα λειτουργικά κενά;

Πώς μπορεί να αποδειχθεί αυτό; Επίσης, τα λειτουργικά κενά αλλάζουν συνεχώς, οπότε η εικόνα που μπορεί να έχεις σήμερα αύριο μπορεί να είναι αλλιώς. Ενδιαφέρον έχει να δεις και εδώ εκεί που αναφέρει ότι: "3. Τα Υπηρεσιακά Συμβούλια καθώς και τα Συμβούλια Επιλογής αποτελούν συλλογικά όργανα διοίκησης και λειτουργούν σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, ασκώντας τις αρμοδιότητές τους ανεξάρτητα, με βάση την προσωπική κρίση των μελών τους. Οι αποφάσεις τους δεν υπόκεινται σε ιεραρχικό έλεγχο, ούτε σε αξιολογική κρίση από άλλες διοικητικές μονάδες. "

14
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Β Φάση αναπληρωτών 2025-2026
« στις: Σεπτεμβρίου 12, 2025, 08:17:43 pm »
Καταγραφή λειτουργικών κενών για πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών

"Επισημαίνεται ότι το ΟΠΣΥΔ θα είναι διαθέσιμο για την καταχώριση των σχετικών στοιχείων από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης από την Δευτέρα 15/9/2025 έως και την Τετάρτη 17/9/2025, προκειμένου στη συνέχεια οι οικείες αυτών Περιφερειακές Διευθύνσεις να ολοκληρώσουν τη σχετική διαδικασία απαρέγκλιτα μέχρι και την Παρασκευή 19/9/2025.

Στην παρούσα φάση δεν καταχωρίζονται λειτουργικά κενά των Τάξεων Υποδοχής (Τ.Υ.) Ι και ΙΙ Ζ.Ε.Π. της Β/θμιας Εκπ/σης, καθώς και του Έτους Μαθητείας των ΕΠΑ.Λ.."

Άρα μέσα τα ΖΕΠ της Α/θμιας, αλλά όχι της Β/θμιας.

"Οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και οι Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης κατά την καταληκτική ημερομηνία καταχώρισης κενών στο ΟΠΣΥΔ θα πρέπει να πραγματοποιήσουν και επιβεβαίωση δεδομένων στο Π.Σ. myschool, τα στοιχεία του οποίου θα ληφθούν υπόψη για την κάλυψη των κενών (βλ. υπ’ αριθμ. 109601/ΓΔ4/10-9-2025 Εγκύκλιος με θέμα «Καταχώριση στοιχείων στο Π.Σ. myschool για το σχολικό έτος 2025-26»)."

Εεε, πού να τρέχει τώρα ο Γ.Γ. από Διεύθυνση σε Διεύθυνση...


Καταγραφή λειτουργικών κενών για πρόσληψη αναπληρωτών μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ (2η φάση προσλήψεων)

"Για τα κενά σε ΣΜΕΑΕ, ΣΔΕΥ και ΚΕΔΑΣΥ θα πρέπει να ληφθεί υπόψη και το υπ΄αρ. πρωτ. 110106/Ε3/10-9-2025 έγγραφο που αφορά στην «Καταχώριση αδειών ανατροφής τέκνου με αποδοχές και αδειών άνευ αποδοχών νεοδιόριστων εκπαιδευτικών και των μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ στο Π.Σ. myschool»."

Τι εννοείς με το να τρέχει ο Γ.Γ. από Διεύθυνση σε Διεύθυνση; Ρωτώ λίγο για να μπορέσω να καταλάβω το διαδικαστικό της δήλωσης κενών αναπληρωτών.

Σελίδες: 123 ... 61

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 33115
  • Τελευταία: Vickypes
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1193703
  • Σύνολο θεμάτων: 19567
  • Σε σύνδεση σήμερα: 1177
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 874
Σύνολο: 885

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.