Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - thouvou000

Σελίδες: 123 ... 11
1
Θα έχουμε γιατί 1ον θα βάλουν την ιδιωτική προϋπηρεσία 2ον άτομα που δουλεύουν χρόνια στην Γενική και δεν διορίστηκαν και θέλουν να είναι σπίτι έκαναν ΜΠΣ 2ο στην ειδική, οπότε ο αριθμός θα φτάσει άνετα τις 7.500-8.500!
Κομματάκι δύσκολο αυτό που λες όταν ο συνολικός αριθμός των ιδιωτικών εκπαιδευτικών είναι γύρω στις 10.000 συνολικά, και στις 2 βαθμίδες. Δηλαδή, έχουμε δασκάλους, νηπιαγωγούς και μετά οι ειδικότητες που πιάνουν και τις 2 βαθμίδες. Πες ότι οι μισοί είναι στην πρωτοβάθμια και οι υπόλοιποι στην δευτεροβάθμια. Στην πρωτοβάθμια η αναλογία δασκάλων προς νηπιαγωγούς πρέπει να είναι 3/2 ή 3.5/1.5 . Τώρα στην δευτεροβάθμια που οι ειδικότητες είναι πολλές, εκεί αυτοί οι 5000 δεν ξέρω πώς μοιράζονται αλλά υποθέτω ότι μαθηματικοί και φιλόλογοι έχουν πιο μεγάλα ποσοστά από άλλες ειδικότητες. Πες, πες λέω ότι είναι 1000 οι φιλόλογοι. Απ'αυτούς όλοι θα έχουν πολλά χρόνια στην ιδιωτική εκπαίδευση; Δεν υπάρχουν νέοι άνθρωποι; Να τονίσω εδώ ότι σύμφωνα και κάποια άρθρα, στελέχη του κλάδου έκαναν λόγο για περίπου 5000 αιτήσεις ιδιωτικών εκπαιδευτικών για τους νέους πίνακες ΑΣΕΠ. Ε, σκεφτείτε τώρα ότι ήδη δεν ισχύουν τα παραπάνω που έγραψα γιατί μιλάμε για  το 50% από όσους υπολόγισα. Από 2.500 λοιπόν , πες, και στις 2 βαθμίδες. Αθμια πες 1500 ΠΕ70 και 1000 πε60 και στην βθμια , πες, 500 φιλόλογοι ή λίγο παραπάνω ίσως, αν και ας μην ξεχνάμε ότι τα νούμερα που δίνω είναι για τους πίνακες της γενικής. Λάθος αυτό γιατί αυτό το 5000 που διάβασα αφορούσαν τους νέους πίνακες της ειδικής, οπότε τα νούμερα παίζουν λιγάκι , καθώς φιλόλογοι και μαθηματικοί ειδικής είναι πολύ περισσότεροι στην ειδική σε σχέση με τις αντίστοιχες ειδικότητες στη γενική. Επίσης, δε γνωρίζουμε πόσοι που θα κάνουν αιτήσεις φέτος θα είναι παλιοί, γιατί αν ο άλλος έχει 10-15 χρόνια στην ιδιωτική εκπαίδευση, και είναι τίποτα παντρεμένος/η με παιδιά στην πόλη του, θα φύγει για 2 χρόνια για αναπληρωτής εκτός της πόλης του και μετά για διορισμό; Χμμμ, πολλοί οι παράγοντες. Πάντως ένα είναι το σίγουρο, ότι τα νούμερα που ανέφερα, δηλαδή 2.500  στην μια βαθμίδα και 2.500 στην άλλη, πρέπει να είναι αρκετά κοντά με την παγματικότητα

2
Το IQ αυτών των συναδέλφων είναι όντως 4.
Αν δεν ήταν 4, δε θα πήγαιναν να αξιολογηθούν με τα 4 και στα τέσσερα!

3
Είναι υπό συζήτηση το ενδεχόμενο να δοθούν 1000 ευρώ ως αφορολόγητο επίδομα σε όσους μόνιμους βαθμολογούνται με άριστα (4) στην αξιολόγηση. Και αυτό με το σκεπτικό ότι είναι μόλις το 19%! Μάλιστα, θα ισχύσει αναδρομικά. Πόσο πιθανό είναι κάτι τέτοιο και πόσο ηθικό; Τι γίνεται εάν δεν έχεις οικείες σχέσεις με κάποιον από τους αξιολογητές σου;
Αυτό ήταν πρωταπριλιάτικο. Σοβαρά τώρα, το πίστεψες;

4
σίγουρα το υποψιαζόμασταν αλλά είναι αλλιώς να το λέει ένας από τους ανθρώπους που διαμορφώνουν την ατζέντα του μέλλοντος

(https://www.nbclosangeles.com/news/business/money-report/bill-gates-within-10-years-ai-will-replace-many-doctors-and-teachers-humans-wont-be-needed-for-most-things/3662953/?os=vb_73kqvpgiFno_journeystrue&ref=app)
σιγά μην παρουμε στα σοβαρά τον μλκα τον gates, τον άνθρωπο των εμβολιων

5
Σχολική ζώνη / Απ: Απεργία 28/2
« στις: Μαρτίου 03, 2025, 02:11:19 pm »
Ρε παιδιά, η απεργία τελείωσε, ό,τι έγινε έγινε και όσοι στήριξαν, στήριξαν. Ο καθένας έκανε τις επιλογές του. Τέλος. Τι το συζητάτε και το ξανασυζητάτε. Μπήκατε στην περίοδο της Μεγάλης Σαρακοστής. Ηρεμήστε λίγο και μάθετε να συγχωρείτε τα λάθη των άλλων. Όλοι θα κριθούμε από τον Θεό στο τέλος αλλά και οι λάθος επιλογές πληρώνονται στη ζωή. Αυτά. Το νήμα θα έπρεπε να είχε κλείσει κανονικά . Όλο φαγωμάρα είστε και όλο επιρρίπτετε ευθύνες ο ένας στον άλλον

6
Σχολική ζώνη / Απ: Απεργία 28/2
« στις: Φεβρουαρίου 25, 2025, 11:32:03 am »
Αν δεν είναι αυτό φασιστικό τότε τι.....?!
Στη δημοκρατία αγαπητέ ότι θέλει κανει ο καθε ενας διχως να παραβιαζει την ελευθερία του άλλου. Δεν ειμαι γαλάζιος, ούτε ΚΚΕ. Ειναι αναφαίρετο ΔΙΚΑΙΩΜΑ μου να μην απεργήσω. Τους χαρακτηρισμούς σου αν επιθυμείς, επώνυμα..... Γιατί όσοι κρύβεστε πίσω από ανώνυμα account, αναρωτιέμαι γιατί οι διαχειριστές σας αφήνουν να γράφετε ότι σας κατέβει.
Ένα τελευταίο. Μια μη συμμετοχή σε απεργία, δε σημαίνει πως ξεχνάμε τα θύματα είτε στο Μάτι είτε στα Τέμπη είτε αλλού.....
προφανως και είναι δικαίωμα σου να μην απεργησεις. Όταν έρθει όμως η ώρα να ζητήσεις εσυ βοήθεια για κάτι, μην περιμενεις στήριξη από αυτους που δεν στήριξες. Εσυ παει στη δημοκρατία, γιατί βλέπεις μιλαμε για δημοκρατία οπότε μας συμφέρει, έτσι; όσο για την ανωνυμία που λες αυτό γίνεται γιατί κάτι γαλαζια τσιρακια καραδοκουν στο διαδίκτυο

7
Σχολική ζώνη / Απ: Απεργία 28/2
« στις: Φεβρουαρίου 24, 2025, 09:46:03 pm »

Εμαθα το απογευμα για σχολειο της Αθηνα που την Παρασκευη θα παει εκδρομη….
Χωρις ντροπη!
Αυτοί δεν ψήφισαν Άδωνι; Μην τα ξεχνάμε αυτά. Οπότε πού το περίεργο; Δεν υπάρχει καμία ντροπή εκεί κάτω

8
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Αναγνώριση Προϋπηρεσίας
« στις: Φεβρουαρίου 24, 2025, 04:48:10 pm »
Αγαπητέ thouvou000...
To τι σχολεία είναι αυτά που παρκάρουν οι αριστοκράτε ςκαι οι βουλευτές τα κακομαθημένα τέκνα τους και τι μεταχείριση έχουν και το πως αριστεύουν στις πανελλήνιες γιατι είναι παιδιά βουλευτών και πρωθυπουργων.... δεν θα το συζητήσω ... Προσπάθησε να κάνεις την σχετική αφαίρεση και να αναλογιστείς αν και οι εργαζόμενοι σε φροντιστήρια προσέφεραν στην εκπαίδευση όσο και η άλλοι  εκπαιδευτικοί ... Προσωπικά πιστεύω οτι περισσότερα προσέφερα τα ουκ ολίγα χρόνια που δούλευα σε φροντιστήρια παρα σαν αναπληρωτης ή μόνιμος. Οι ειδικότητες που δεν είναι σε φροντηστήρια ασφαλώς και έχουν μειονέκτημα έναντι των βυσμάτων των ιδιωτικών για αυτό τον λόγο και γίνεται σφαγή για το ποιός θα δουλέψει σε ιδιωυκό. Με συγχωρείς αλλα κατα τα άλλα δεν καταλαβα αν είσαι υπέρ η κατά του να μετράει η προυπηρεσία των ιδιωτικών . Αυτό που λέω είναι αν μετράει των ιδιωτικών (ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΧΟΛΕΙΑ ειναι ειδικές καταστάσεις για προνομιούχους γαι να μπορούν να παρακάμψουν το σύστημα και να είναι μαζί με ρομά και αλβανούς που θεωρουν κατώτερους σαν ρατσιστές που είναι ) τότε πρέπει να μετράει και για τους απλούς πολίτες που εργάζονται σε άλλο μετερίζι της εκπαίδευσης... Είναι δικαίωμα σου βέβαια να διαφωνείς σε αυτό ...
Είτε μας αρέσει είτε όχι, τα ιδιωτικά σχολεία υπάγονται στο Υπουργείο Παιδείας και λειτουργούν ως αυτό που αναφέρει το όνομά τους. Τα φροντιστήρια από την άλλη δεν είναι σχολεία. Δεν με ενδιαφέρει πώς τα αντιλαμβάνεστε και πώς νιώθει ο καθένας ότι προσφέρει περισσότερα. Προφανώς και θα προσφέρεις περισσότερα στο φροντιστήριο γιατί κάνεις τη δουλειά σου όπως ακριβώς θες στο χρόνο που θες χωρίς να κάνεις αυτά και μόνο που σου ζητάει το ΑΠ στον περιορισμένο χρόνο του σχολείου και με 25 μαθητές ανά τάξη. Το ζήτημα εδώ είναι ότι νομικώς τα φροντιστήρια και πολύ λογικώς δεν είναι σχολεία. Το ίδιο ισχύει και στο εξωτερικό. Υπάρχουν ιδιωτικά και δημόσια σχολεία. Σε όσες χώρες υπάρχουν παρόμοιες καταστάσεις, δηλαδή φροντιστήρια , αυτά δεν νοούνται φυσικά ως σχολεία. Και όπως είπα και πιο πάνω, αν είναι έτσι, να αρχίσουν και όσοι κάνουν ιδιαίτερα να ζητάνε κι εκείνοι να μετρηθεί ο κόπος τους. Τι, όχι; Γιατί; Ποια η διαφορά; Κατάλαβες τώρα γιατί αυτό που πολύ λένε χωρίς να σκέφτονται δεν μπορεί να ισχύσει, δηλαδή να μετρείται και η προυπηρεσία στα φροντιστήρια; Απλό είναι, πολυ απλό. Φροντιστήρια, ιδιαίτερα κλπ υπάγονται σε άλλο νομικό καθεστώς

9
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Αναγνώριση Προϋπηρεσίας
« στις: Φεβρουαρίου 22, 2025, 11:06:42 am »
Αδικία είναι να διοριστουν αυτοί απο τα τα ιδιωτικά καθως όπως ξέρουμε οσοι επιχειρήσαμε να δουλέψουμε στα ιδιωτικά προσλαμβάνονται βυσματα με τηλεφωνηματα και αδιαφανή κριτήρια. Όποιον γουστάρει το αφεντικό ή όποιον του έχουν υποδείξει. Όσο για περι ικανότητας και αξίας .... Τρ'ιχες κατσαρές ... στον ίδιο κουβά είναι απλώς έχουν ¨διαπιστευτήρια". Άλλος ένας τρόπος να καταργήσουμε τον πίνακα και να ανοίξουμε παραθυράκια για τους δικούς μας.... Στο γενικό ξήλωμα της δημόσιας παιδείας προσθέσαμε άλλο ένα λιθαράκι.... Και για να μαθαίνουν οι νεότεροι , η ιδιωτική προυπηρεσία βάσει νόμου δν μετρούσε ... τον αλλάξανε για να προλάβουν να διοριστούν κάποια καλά βύσματα Γιατι οι καυμένοι απολύθηκαν απο το διπλανο στο σπίτι τους ιδιωτικό ενώ άλλοι τρέχανε στα νησιά να μαζεψουν μόρια και ακόμα περιμένου...ΚΑΘΟΛΟΥ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΓΙΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. Και τέλος δεν μπορω να καταλάβω γιατι πρέπει να μετραει η δική τους προυπηρεσία και όχι των παιδιών που δουλευουν σε φροντηστήρια ... αυτοί στο πηγάδι κατούρησαν ;Διορισμένος πλέον τα βλέπω και αηδιάζω ... Αισχος ...
Ρε συνάδελφε, μας δουλεύεις τώρα; Είναι σχολεία τα φροντιστήρια; Και μην ακούσω τίποτα περί ενισχυτικής διδασκαλίας στα σχολεία και ότι είναι το ίδιο πράγμα και άρα θα έπρεπε να μετράει. Δηλαδή επειδή η ΟΙΕΛΕ και το επαίσχυντο υπουργείο μαζί με το ΣΤΕ αποφασίσανε να μετράει η ιδιωτική προϋπηρεσία στο δημόσιο σημαίνει ότι πρέπει να απογίνει το κακό; Σε λίγο θα μας πεις να μετράνε και τα ιδιαίτερα ως προϋπηρεσία. Η προϋπηρεσία σε ιδιωτικά σχολεία μετρούσε μετρούσε και πιο παλιά με διαφορετικά κριτήρια βέβαια γιατί δεν παύουν να είναι σχολεία, ακολουθούσαν το αναλυτικό πρόγραμμα και γενικά είναι ΣΧΟΛΕΙΑ. Είναι τα φροντιστήρια σχολεία; Δηλαδή η ενισχυτική διδασκαλία αποτελεί φροντιστήριο; Και να ρωτήσω και το εξής άλλο: Πες ότι τα φροντιστήρια τα μετράνε.Τι θα συνέβαινε με τους καθηγητές που διδάσκουν μαθήματα που δεν περιλαμβάνονται στα φροντιστήρια, π.χ κοινωνιολογία ή θρησκευτικά; Δε θα αδικούνταν αυτοί οι άνθρωποι; Κατάλαβες τώρα ότι και μόνο που ξεστομίζετε κάποιοι τη λέξη φροντιστήρια και πάτε να την εξισώσετε με το σχολείο είναι ντροπή; Δηλαδή επειδή η γελοία κυβέρνηση  κάνει ένα λάθος, να αναγνωρίσει την προϋπηρεσία στα ιδιωτικά και με τέτοιο μεγάλο συντελεστή, θα πρέπει να το ξεφτιλίσουμε τελείως το πράγμα; Α και μην πεις τίποτα του τύπου " μα στα φροντιστήρια παίρνουν άξιους ανθρώπους τουλάχιστον ενώ στα ιδιωτικά σχολεία παίζει βύσμα", γιατί ξέρω εγώ να σου πω περιπτώσεις που διδάσκουν σε φροντιστήρια χωρίς καν τα τυπικά προσόντα

10
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Αναγνώριση Προϋπηρεσίας
« στις: Φεβρουαρίου 22, 2025, 10:53:54 am »
Δεν ισχυει αυτο για ολους τους αναπληρωτες. Υπαρχουν αρκετα ατομα που δουλευαν χρονια αναπληρωτες στον νομο τους και η μονη τους μετακινηση ηταν οταν πρωτοδιοριστηκαν που πηγαν σε διπλανο νομό ή νησι.
Μιλάς για τους λίγους και τυχερούς που ήταν από νησιά; Α καλά οκ. Αν είναι να λένε άρες μάρες κουκουνάρες οκ. Αλλά ξέρεις ποιο είναι το αστείο; Ότι και αυτοί οι συνάδελφοι που ήταν αναπληρωτές στον τόπο τους μπορεί να χρειάζονταν 1 ώρα και να περνάνε μέσα από βουνά για να πάνε στα σχολεία τους σε μικρά χωριά ας πούμε. Ποιο ιδιωτικό σχολείο είναι στα βουνά;

11
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Αναγνώριση Προϋπηρεσίας
« στις: Φεβρουαρίου 22, 2025, 12:11:48 am »
Είναι σωστό να μην υπάρχει διαχωρισμός, γιατί η αλήθεια είναι οτι είναι ικανότατοι και καταξιωμένοι...ίσως και περισσότερο από τους αναπληρωτές του δημοσίου, αλλά θα ήταν πιο δίκαιο να γίνει πιο σταδιακά ή να έχουν δεύτερο πίνακα και να διορίζει 50%, 50%.
τι ειναι λέει; μπορεί να είναι πιο καταξιωμένοι από τους αναπληρωτές δημοσίου; από που προκύπτει αυτό; Το θέμα εδώ όμως δεν είναι τα όποια προσόντα. Δεν τίθεται θέμα προσόντων και προφανώς δεν έχει να κάνει αν δουλεύεις στο δημόσιο ή στον ιδιωτικό τομέα. Είναι κοινωνικό το ζήτημα. Δε μπορείς να εξισώνεις προϋπηρεσία σε ιδιωτικά σχολεία που ο άλλος είναι σπίτι του, ούτε ενοίκια ούτε τίποτα με όσα τραβάνε οι αναπληρωτές. Απλά δε γίνεται. Στα ιδιωτικά δουλεύεις από τις αρχές της χρονιάς, φουλ προυπηρεσία, ούτε άγχος για το πότε θα τρέξει φάση, ούτε πότε θα σε πάρουν, ούτε αν έχεις αυτοκίνητο να πας στου βοδιού το κέρατο, ούτε τίποτε από τα γνωστά προβλήματα. Και αποφασίσανε εν μία νυκτί, τα σαϊνια του ΣΤΕ και τα μεγαλύτερα σαϊνια στο Υπουργείο ότι εφόσον δεν ήταν δίκαιο το προηγούμενο σύστημα για τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς να κάνουν ένα σύστημα ακόμη πιο άδικο, γιατί το σύστημα αυτό για ακόμη μία φορά αδιαφορεί για την μεγάλη μερίδα των εκπαιδευτικών, οι οποίοι είναι στο δημόσιο, και οι οποίοι έχουν στηρίξει τα δημόσια σχολεία τόσα χρόνια. Δηλαδή τι ειπανε; Α ωραία. Δε μας νοιάζει που οι αναπληρωτές ξεσκίστηκαν τόσα χρόνια να γυρνάνε όλη τη χώρα και να ξοδεύουν πόσα χρήματα και να αφήνουν πίσω οικογένειες κλπ. Εμάς μας νοιάζουν οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί γιατί οι καημένοι είναι κρίμα που δουλεύουν στην πόλη τους, χωρίς να πληρώνουν ενοίκια γιατί μένουν στα σπίτια τους. Ναι πράγματι μεγάλη αδικία. Μπράβο και πάλι μπράβο

12
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Αναγνώριση Προϋπηρεσίας
« στις: Φεβρουαρίου 21, 2025, 08:48:07 am »
Στους πίνακες της γενικής του χρόνου πιστεύω θα φανεί ακράδαντα και όχι τόσο φέτος
αφου οι συνδικαλιστές μας είναι μόνο για την εικόνα και όχι για την ουσία, αυτά συμβαίνουν. Τόσους μήνες μετά και δεν ακους καμια ενέργεια. Τίποτα. Μουγκα στη στρουγκα.

13
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Αναγνώριση Προϋπηρεσίας
« στις: Φεβρουαρίου 20, 2025, 10:00:38 pm »
Καλησπέρα η προσμέτρηση προυπηρεσίας στα ιδιωτικά σχολεία από πότε θα έχει ισχύ; θα ισχύει και η παλαιά ή αυτή που θα αποκτηθεί απο την ψήφιση του νόμου και μετά;
Προφανώς και θα μετρήσει και η προυπηρεσία των προηγούμενων ετών. Τώρα που θα ανοίξουν οι πίνακες της ειδικής θα το διαπιστώσεις. Απορώ που δεν έχουν ξεσηκωθεί οι "καλοί" μας οι συνδικαλιστές ενάντια σε αυτό το πράγμα. Πού είναι όταν τους χρειάζεσαι, οέο;

14
@manos84
Παρόλο που δεν μίλησα για μονιμότητα, αλλά για δημόσιο τομέα σαν της Ελλάδας, σε παρακαλώ να μου πεις μια χώρα με πολλαπλάσιους πτυχιούχους από όσους μπορούν να απασχοληθούν στο δημόσιο, που τους προσλαμβάνει όλους ή με επετηρίδα ή με προσοντολόγιο ή με προϋπηρεσία και ισχύει η μονιμότητα. Με τον Πιερ και το γραπτό του μην με ανακατεύεις, δεν έχω καμία απολύτως σχέση. ΚΑΜΙΑ

@thouvou000
Το πρόβλημα που δεν αναγνωρίζεις είναι πως είμαστε πολλοί και περισσεύουμε. Με δεδομένο αυτό, κάπως πρέπει να γίνει επιλογή. Όταν δεν περισσεύαμε τόσος λαός, η επετηρίδα ήταν το δικαιότερο σύστημα. Όλοι με τη σειρά, όλα τα πτυχία ισότιμα, όλα τα πανεπιστήμια ισότιμα, όλοι οι βαθμοί ισότιμοι, όλα τα επιπλέον προσόντα ισότιμα, όλες οι προϋπηρεσίες ισότιμες, αφού όλοι θα μπορούσαν να απορροφηθούν. Πάει αυτό όμως, δεν γίνεται πια. Ψάχνουμε το δικαιότερο σύστημα για την προβληματική κατάσταση που ζούμε τώρα. Λες πως τα πτυχία μας αποδεικνύουν ότι είμαστε ικανοί για το επάγγελμα μας. Μα οι εξετάσεις τύπου ΑΣΕΠ δεν καταργούν το πτυχίο σε περίπτωση αποτυχίας. Θα συνεχίζεις και είσαι φιλόλογος ή μαθηματικός. Επιλέξιμος για το δημόσιο δεν θα είσαι. Λες για όσους έχουν 10+ χρόνια προϋπηρεσίας και δέχτηκα πως αυτούς τους ανθρώπους που τους ξεγέλασες έτσι ως κράτος έχεις υποχρέωση να τους αποκαταστήσεις με μεταβατικό σύστημα. Λες για μεταπτυχιακά και σου λέω πως τα περισσότερα είναι της πλάκας αγορασμένα, αλλά και πάλι δέχομαι μεταβατικότητα. Και εκεί ξεγέλασε το κράτος, αν και προσπάθησαν και αυτοί να ξεγελάσουν. Τα λέω όλα αυτά ενώ μπήκα με μόρια νομικής στη φιλολογία, τελείωσα με άριστα, έκανα με υποτροφία μεταπτυχιακό και διδακτορικό και δεν θα δίδασκα με όλα αυτά χωρίς εξετάσεις στην κάτω ραχούλα που διδάσκω.
Καταλαβαίνω να έχεις ενστάσεις για το πώς θα λειτουργήσει ο διαγωνισμός, αλλά όχι να θες να πάμε με την σειρά τα έτη αποφοίτησης. Όπως θα σου κακοφαινόταν εσένα αν έλεγα εγώ να διορίζονται όσοι έχουν πτυχίο πάνω από 8. Που δεν το λέω γιατί ξέρω καλύτερους από εμένα με πτυχίο 5-6.
Μάλλον εσύ δεν θες να καταλάβεις αυτά που λέω, γιατί εγώ σου έχω χιλιοαπαντήσει σε αυτά που λες.Λοιπόν, 1ον: πάντα περισσεύαμε. Δεν είναι κριτήριο αυτό. Τι σχέση έχει ο αριθμός των εκπαιδευτικών με το σύστημα διορισμού; Είτε με το ένα σύστημα είτε με το άλλο ο αριθμός των εκπαιδευτικών δεν αλλάζει ούτε ο αριθμός όσων διοριστούν. Σύστημα και αριθμός εκπαιδευτικών είναι δύο άσχετοι μεταξύ τους παράγοντες. Δεν ξέρω καν γιατί το αναφέρεις σαν κριτήριο για να υποστηρίξεις τον γραπτό ΑΣΕΠ. Με ή χωρίς γραπτό υπάρχει σειρά διορισμού. Άκυρο λοιπόν αυτό που λες. 2ον: λες ότι δεν ισχύει ότι ο γραπτός καταργεί το πτυχίο. Μα φυσικά και το καταργεί. Όταν σου λέει ότι πρέπει να δώσεις ξανά εξετάσεις για να αποδείξεις για 1000η φορά ότι άξιζε που πήρες το πτυχίο, αυτό τι είναι αν όχι έμμεση απαξίωση του πτυχίου; Ο γραπτός ΑΣΕΠ δεν είναι το καλύτερο σύστημα διορισμού. Ο λόγος που το έχουν να συζητιέται και θα το φέρουν κάποτε δεν είναι για καμία δικαιοσύνη αλλά για να γίνουν όπως παλιά οικονομικές ρεμούλες και να κερδίζουν λεφτουδάκια τα φροντιστήρια. Ειδικά αν ισχύσουν τα όσα ακούγονται περί αποκλεισμού όσων δεν πιάσουν τη βάση, αυτό κι αν πόσο απαξιώνει το πτυχίο και τα όποια προσόντα όχι χ1 φορές αλλά χ100. Και κάτι επιπλέον αν και δεν είσαι σχετικό με τον γραπτό ΑΣΕΠ. Αναφέρεσαι σε μεταπτυχιακά που πολλά είναι της πλάκας κλπ. 9/10 εκπαιδευτικούς που εγώ γνωρίζω είτε προσωπικά είτε από ομάδες, από τότε που ήρθε το σύστημα Γαβρόγλου και μετά, γιατί πριν ήταν διαφορετικά κάπως τα πράγματα, φτύσαμε αίμα για να τελειώσουμε τα μεταπτυχιακά. Προφανώς υπάρχει μια ελάχιστη μερίδα που βρήκε την τρύπα και πήρε έτοιμα μεταπτυχιακά αγορασμένα κλπ. Κάποτε αυτοί μπορεί και να τους πιάσουν και τότε θα πέσουν καμπάνες αλλά το θέμα δεν είναι εκεί. Το θέμα είναι ότι πρέπει να σταματήσει αυτή η πιπίλα γύρω από τα μεταπτυχιακά που τα περισσότερα τα κάναμε στην Κύπρο και όχι εύκολα δεν ήταν αλλά πολύ απαιτητικά, ειδικά για όσους έμπαιναν στα παιδαγωγικά με 15 και 16 χιλιάδες μόρια. Αναφέρεις τα προσόντα σου και δεν καταλαβαίνω καν τον λόγο να σου πω την αλήθεια. Κι εγώ και πολλοί άλλοι όταν τα παιδαγωγικά ήταν στο Θεό και χρειαζόσουν βαθμούς αντάξιους της ιατρικής για να περάσεις στο παιδαγωγικό Θεσσαλονίκης γράψαμε τόσο και μεταπτυχιακά τελειώσαμε με άριστα και διδακτορικά αν θέλαμε θα συνεχίζαμε , και , και , και, και,.... Και να σου πω ότι ναι και μετά από όλα τα χαρτιά που πήραμε τόσα χρόνια και να γυρνούσαμε τώρα στην επετηρίδα, όχι δε θα το θεωρούσα άδικο σύστημα. Ακόμη κι έτσι αν είναι να γυρίσουμε κάπου μόνο η επετηρίδα είναι το δικαιότερο μεταξύ αυτής και του γραπτού ΑΣΕΠ γιατί όπως είπα για 1 εκατομμύριο φορές, μεταξύ αυτού και του γραπτού, είναι αυτό που δεν σου απαξιώνει άμεσα ή έμμεσα το πτυχίο. Αν θες να καταλάβεις ότι σου λέω έχει καλώς αν όχι πάλι έχει καλώς, απλά αν είναι να μου απαντήσεις καμιά "εξυπνάδα πάλι", μην το κάνεις, γιατί βαριέμαι να σου αντιπαραβάλω τα αυτονόητα. Απάντα σε κανέναν άλλον

Σελίδες: 123 ... 11

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182529
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 571
Σύνολο: 585

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.055 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.