1
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Διαχείριση γονέα
« στις: Φεβρουαρίου 01, 2022, 08:37:18 am »
Καλημέρα σας,
είχα χθες μια απίστευτη εμπειρία παρεμβατικής μητέρας που πραγματικά δε ξέρω πως να διαχειριστώ. Το κοριτσάκι της πηγαίνει Πέμπτη δημοτικού( b senior) , το καλοκαίρι κάναμε μαθήματα ώστε να βγει η ύλη της a senior ( μια και λόγω τηλεκπαίδευσης η ίδια θεώρησε πως ήταν χάσιμο χρημάτων στο φροντιστήριο που πήγαινε το παιδάκι και την σταμάτησε),είναι ένα παιδί με άριστο λεξιλόγιο, πολύ καλή στα προφορικά όμως όπως είναι λογικό θέλει δουλειά στη γραμματική και έκθεση.( όπως κάθε παιδι σε αυτή την τάξη, απλά το λεξιλόγιο της είναι ίσως πάνω από το μέσο όρο των παιδιών της ηλικίας της) Τα αναφέρω όλα αυτά γιατί πριν 1 μήνα η μαμα μου ανέφερε πως θέλει να δοκιμάσουμε να δώσει lower στην α γυμνασίου, της είπα πως κάτι τέτοιο είναι δύσκολο γιατι ναι μεν το λεξιλόγιο και το προφορικό είναι άριστο αλλά το παιδί ειναι Πέμπτη b senior , και πόσο πια διάβασμα μπορεί να κάνει ώστε να βγουν οι επόμενες τάξεις. Να αναφέρω επίσης ότι γενικά ακυρώνονται μαθήματα συνέχεια χωρίς να υπάρχει απο τη μεριά της μαμάς διάθεση αναπλήρωσης τους. οπότε η ύλη δεν προχωρά όπως θα ήθελα. Οταν αναφερθώ στο ότι είμαστε πίσω λγω των ακυρώσεων η απάντηση έιναι ''δε σας φοβαμαι εσας έιστε φοβερες θα βγει η ύλη).
Χθες λοιπόν μου είπε πως πρέπει να την πιέσω κι άλλο γιατί δε διαβάζει σπίτι η μικρή καθόλου, εγώ της είπα πως ποτέ δεν εχει ερθει αδιάβαστο το παιδί ( το παιδι να φωναζει οτι διαβάζει)____Οποτε το συμπέρασμα της μαμάς ηταν οτι αμα είναι τόσο καλή δες μηπως δωσει lower έκτη δημοτικού, άμα είναι τοσο καλή χωρις διαβασμα γιατι να καθυστερούμε!!! Οποιος μπορεί να μου πει μια γνώμη, για το πως να το χειριστώ γιατί δεν έχω λόγια .....Δε ξέρω τι άλλο να πω...Ευχαριστώ πολύ
είχα χθες μια απίστευτη εμπειρία παρεμβατικής μητέρας που πραγματικά δε ξέρω πως να διαχειριστώ. Το κοριτσάκι της πηγαίνει Πέμπτη δημοτικού( b senior) , το καλοκαίρι κάναμε μαθήματα ώστε να βγει η ύλη της a senior ( μια και λόγω τηλεκπαίδευσης η ίδια θεώρησε πως ήταν χάσιμο χρημάτων στο φροντιστήριο που πήγαινε το παιδάκι και την σταμάτησε),είναι ένα παιδί με άριστο λεξιλόγιο, πολύ καλή στα προφορικά όμως όπως είναι λογικό θέλει δουλειά στη γραμματική και έκθεση.( όπως κάθε παιδι σε αυτή την τάξη, απλά το λεξιλόγιο της είναι ίσως πάνω από το μέσο όρο των παιδιών της ηλικίας της) Τα αναφέρω όλα αυτά γιατί πριν 1 μήνα η μαμα μου ανέφερε πως θέλει να δοκιμάσουμε να δώσει lower στην α γυμνασίου, της είπα πως κάτι τέτοιο είναι δύσκολο γιατι ναι μεν το λεξιλόγιο και το προφορικό είναι άριστο αλλά το παιδί ειναι Πέμπτη b senior , και πόσο πια διάβασμα μπορεί να κάνει ώστε να βγουν οι επόμενες τάξεις. Να αναφέρω επίσης ότι γενικά ακυρώνονται μαθήματα συνέχεια χωρίς να υπάρχει απο τη μεριά της μαμάς διάθεση αναπλήρωσης τους. οπότε η ύλη δεν προχωρά όπως θα ήθελα. Οταν αναφερθώ στο ότι είμαστε πίσω λγω των ακυρώσεων η απάντηση έιναι ''δε σας φοβαμαι εσας έιστε φοβερες θα βγει η ύλη).
Χθες λοιπόν μου είπε πως πρέπει να την πιέσω κι άλλο γιατί δε διαβάζει σπίτι η μικρή καθόλου, εγώ της είπα πως ποτέ δεν εχει ερθει αδιάβαστο το παιδί ( το παιδι να φωναζει οτι διαβάζει)____Οποτε το συμπέρασμα της μαμάς ηταν οτι αμα είναι τόσο καλή δες μηπως δωσει lower έκτη δημοτικού, άμα είναι τοσο καλή χωρις διαβασμα γιατι να καθυστερούμε!!! Οποιος μπορεί να μου πει μια γνώμη, για το πως να το χειριστώ γιατί δεν έχω λόγια .....Δε ξέρω τι άλλο να πω...Ευχαριστώ πολύ