Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - marmo

Σελίδες: 123 ... 7
1
Σ΄ό,τι αφορά το χαρακτηρισμό δυσπρόσιτων σίγουρα σχύουν τα ίδια στην Πρωτοβάθμια με τη Δευτεροβάθμια;
Γιατί όταν ο Μπράτης βγαίνει και δίνει διευκρινίσεις, νομίζω ότι αναφέρεται μόνο στους δικούς τους αναπληρωτές...
Στη Δευτεροβάθμια δυσπρόσιτα είναι και αυτά με 9-10 μόρια, οπότε ενεργοποίησε ο κύριος Υπουργός κάτι εντελώς βισματικό προ Διαμαντοπούλου εποχής...Εύγε!
Τώρα τυχαίνει να είμαι τοποθετημένη ως μόνιμη σε σχολείο με 10 μόρια, οπότε ανησυχώ...Έχω δει να μετακινούν κόσμο χωρίς λόγο από τέτοια σχολεία προκειμένου να εξυπηρετήσουν δκά τους άτομα...
Θα έπρεπε να ντρέπονται που μας γυρίζουν πίσω χωρίς να σέβονται τον κόπο κανενός μας, τόσες οικογένειες κρέμονται από τα χείλη τους και κάνουν συνέχεια αλλαγές τελευταία στιγμή;
Έχω διοριστεί με τον 3ο μου ΑΣΕΠ, αλλά ξέρω πώς είναι να είσαι και αναπληρωτής... 

2
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2014
« στις: Ιούλιος 24, 2014, 10:17:43 μμ »
ναι,να μην μας κανει ποδαρικο
Μα ακριβώς αυτοί που έχουν αναποδιές στη δική τους ζωή, είναι οι καλύτεροι για ποδαρικό στους άλλους...το αντίθετο, δες τον "Δρακουμέλ"...  ;D
Κάνω αυτή την ερώτηση, γιατί ίσως υπάρχει τρόπος να αλλάξει κάτι στον υπολογισμό των μορίων της και να γίνει αποδεκτός...το άλλο, να ζητήσει επανεξέταση των μορίων των τελευταίων που μετατέθηκαν το θεωρείτε αντισυναδελφικό;

3
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2014
« στις: Ιούλιος 24, 2014, 10:03:24 μμ »
Συνάδελφοι, να ξαναρωτήσω: μπορεί κάποιος που δεν πήρε μετάθεση για 0,01 να κάνει κάτι;

4
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2014
« στις: Ιούλιος 23, 2014, 11:52:20 μμ »
Το γιατί μετατέθηκαν κάποιοι χωρίς την ύπαρξη -όπως φαίνεται- τόσων οργανικών κενών, δεν έχει τόση μεγάλη σημασία όση το παραμύθι που μας πούλησαν ότι όποιος δεν συμπληρώνει ωράριο εντός της περιφέρειάς του θα περιφέρεται σε γειτονική περιφέρεια ή θα περιοδεύει σε όλη τη χώρα...εδώ βέβαια θα μπορούσε να πει κάποιος ότι δεν πρόκειται για παραμύθι και ίσως γίνει και αυτό (εγώ πραγματικά το απεύχομαι), γιατί είναι και η αξιολόγηση που θα μπορούσε στο μέλλον να χρησιμοποιηθεί για να μας πετάξει κάπου...
Και σ' ότι αφορά τον κλάδο μου, δε μου αρέσει που η Β΄Θεσσαλονίκης δεν έχει ανοίξει καθόλου για τους φιλολόγους τα τελευταία χρόνια...Δηλαδή όλοι συνταξιοδοτούνται από την Α΄Θεσσαλονίκης και στη Β΄ είναι τόσοι στη διάθεση;
Μια ακόμη ερώτηση, συνάδελφος δεν πήρε μετάθεση για 0,01.Μπορεί να κάνει κάτι;

5
Ευχαριστώ για την απάντηση...λάθος μου, γιατί θεώρησα ότι θα μπορούσαν να τα ζητήσουν και από τους υπόλοιπους διοριστέους για την προτεραιότητα τοποθέτησής τους στις περιοχές που θα κληθούν.
Το μυαλό φαντάζεται διάφορα...
Δεν είναι μόνο τα πολιτικά παιχνίδια είναι και οι φιλίες ή οι έχθρες που αναπτύσσονται στους χώρους εργασίας... 

6
Και κάτι ακόμη...όσοι διοριστούν φέτος θα προσκομίσουν πτυχία γνώσης υπολογιστή και ξένων γλωσσών;
Δεν ξέρω αν αναφέρθηκε ξανά, αλλά εγώ τώρα πρόσεξα την εγκύκλιο του Ιουλίου για τους εκπαιδευτικούς ειδικής κατηγορίας..

7
Αυτό επειδή δεν το έχω καταλάβει...του χρόνου θα πάρει αναπληρωτές με τον καινούριο τρόπο προσαύξησης μορίων; Διαφορετικά σε τι χρησιμεύει αυτό το χαρτί;Αφού και το μεταπτυχιακό τώρα δεν παίζει ρόλο στα μόρια των αναπληρωτών.

8
Καλησπέρα! Μια μικρή διόρθωση στον εκκαθαρισμένο πίνακα:
οι συνάδελφοι με αριθμό 75, 145, 501, 585, 1097 και 1809 πρέπει να αφαιρεθούν, γιατί είναι διοριστέοι Α.Σ.Ε.Π. της πρώτης φουρνιάς που δεν αποδέχτηκαν διορισμό πέρσι (οπότε διορίζονται φέτος).

9
κάτσε ρε πασχάλη γιατί ειρωνεύεσαι την marmo  που προτείνει να δούμε όλοι τον συναδελφικό τρόπο για να διοριστεί αυτή?
Δηλαδή είναι συναδελφικό αυτό που κάνεις όχι πες ...είναι?

Παρεξήγησες...εγώ δεν αντιμετωπίζω πρόβλημα διορισμού.
Έχω υπάρξει άλλωστε επιτυχούσα σε τρεις Α.Σ.Ε.Π. και είμαι διοριστέα από πίνακα Α.Σ.Ε.Π. (ενώ η προυπηρεσία από αναπλήρωση δε με βοήθησε καθόλου). Επίσης, φέτος βρίσκομαι σε δυσπρόσιτο...χωρίς λόγο ουσιαστικά πλέον...

10
Πιστεύω ότι η πιο συναδελφική λύση είναι να διοριστούν το 2010 όσοι δεν μπορούν υπό άλλες συνθήκες να δουλέψουν φέτος στο δημόσιο σχολείο.
Βασικά, στην κατηγορία αυτή ανήκουν οι επιτυχόντες του Α.Σ.Ε.Π., καθώς σχεδόν όλοι (υπάρχουν ίσως και 2 εξαιρέσεις) δεν έχουν τη δυνατότητα να εργαστούν ούτε ως αναπληρωτές για το 2010!!!
Επίσης, και από άποψη ηλικίας 3-4 είναι οι μικροί για διδασκαλία (μικροί, όπως έχουν καταντήσει τα πράγματα)...οι υπόλοιποι μια χαρά ηλικία έχουν (για να μην πω καμιά άλλη βαριά κουβέντα) για να δουλέψουν.
Η ένωση αναπληρωτών ας δει και αυτήν την παράμετρο...γιατί την άλλη, να διαλέγει πρώτα το 40% τις θέσεις διορισμού το αφήσανε χρόνια έτσι όλοι οι "έξυπνοι" του Α.Σ.Ε.Π.

11
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Α' Φάση Αναπληρωτών ΠΕ02 2009
« στις: Αύγουστος 27, 2009, 08:46:22 μμ »
οι τριτεκνοι που ειναι μπροστα μας στον πινακα δεν διοριζονται?


Ως μόνιμοι άμεσα όχι, καλούνται όμως αναπληρωτές με το 20% (στους 400 π.χ. που θα καλέσουν οι 80 θα είναι τρίτεκνοι, ανεξάρτητα από τη θέση τους στον πίνακα) και με την προϋπηρεσία τους αργότερα διορίζονται...

12
Για τα άτομα της πρώτης φουρνιάς υπάρχει τουλάχιστον η δυνατότητα να κάνουν αίτηση και του χρόνου.Έτσι, αν μπορεί κάποιος να δουλέψει φέτος π.χ. ως αναπληρωτής πιο κοντά στο σπίτι του, το ξανασκέφτεται...
Γιατί το τελευταίο νομίζω ότι ισχύει, δηλαδή διαγράφονται από τον πίνακα των αναπληρωτών όσοι από τους διοριστέους έχουν αποποιηθεί διορισμό και όχι όσοι δε δηλώνουν όλα τα κενά.Αν κάνω λάθος, διορθώστε με.

13
Τις λοιπές περιοχές και τα δυσπρόσιτα επεξεργάζονται μάλλον αλφαβητικά (αν κάποιος δηλαδή έχει δηλώσει το κουτάκι "πάω παντού"). Διαφορετικά πηγαίνεις στις επιλογές σου ανάλογα με τη σειρά που τις δήλωσες...δηλαδή στην Κόρινθο (εφόσον δίνονται κάποια κενά).
Αν επιθυμούν τώρα να πάρουν ένα δικό τους άτομο και αυτό π.χ. στην Κόρινθο, ενώ βρίσκεται σε σειρά πιο κάτω από εσένα και χωρίς ουσιαστικά να υπάρχει άλλο κενό, τότε δημιουργούν...έναν υπεράριθμο ή και δύο (αν δηλαδή από την αρχή δεν υπήρχαν καθόλου κενά και προκειμένου να καλέσουν αυτόν, καλούν αναγκαστικά και εσένα).

14
Βέβαια, η διάκριση αυτή δίνεται μόνο στο βιβλίο της Β΄Γυμνασίου (συγκεκριμένα στο βιβλίο του καθηγητή).Στο βιβλίο της Α΄Γυμνασίου (το οποίο και έχει γράψει άλλη συγγραφική ομάδα από αυτή της Β΄Γυμνασίου) παραγωγή έχουμε με όλες τις προθέσεις και σύνθεση μόνο με την ένωση δύο μορφημάτων-λέξεων (π.χ. ασπρόμαυρο, τρεμοπαίζει).

Πράγματι η διάκριση (προθέσεις αρχαίας-νέας ελληνικής) γίνεται μόνο στη Β΄Γυμνασίου, αν και στο βιβλίο καθηγητή της Α΄αναφέρεται ότι τα προσφύματα κατά κανόνα δεν απαντούν μόνα τους στο λόγο. Δεν είναι ξεκάθαρο τι γίνεται με τις προθέσεις της Ν.Ε. (που απαντούν μόνες τους στο λόγο), δηλ. αν στην περίπτωση αυτή έχουμε σύνθεση ή έχουμε παραγωγή με εξαίρεση του κανόνα... Κι εγώ δυσκολεύομαι στη διδασκαλία, ειδικά στη Β΄Γυμν., γιατί τα παιδιά κάνουν και Αρχαία κι εκεί μαθαίνουν ότι με τις προθέσεις έχουμε σύνθεση...  :-\


Και εγώ που κάνω Β΄Γυμνασίου, έχω το ίδιο πρόβλημα με τα παιδιά επειδή μαθαίνουν διαφορετικά τη σύνθεση στα Αρχαία. Βέβαια, από κοινού έχουμε αποφασίσει να θεωρούμε παράγωγες όλες τις λέξεις που έχουν πρόθεση, για να μην μπερδευόμαστε. Άλλωστε, στα παραδείγματα που χρησιμοποιούν οι συγγραφείς και των δύο βιβλίων (Α΄και Β΄Γυμνασίου) δε γίνεται πουθενά λόγος για σύνθετη με κάποια πρόθεση.
Δηλαδή, και τη λέξη κατακόκκινος (γιατί την πρόθεση κατά μπορούμε να τη βρούμε στα νεοελληνικά να λειτουργεί ως ανεξάρτητη, π.χ. κατά τη διάρκεια) στο βιβλίο της Α΄Γυμνασίου την έχουν στον πίνακα με τις παράγωγες.

Πάντως, το όλο σκεπτικό της σύγχρονης γλωσσολογίας στο θέμα αυτό ακυρώνει τη θέση ότι η νέα ελληνική είναι η ίδια γλώσσα με την αρχαία και το λέω αυτό γιατί οι υπέρμαχοι της παραπάνω καινοτομίας (βλέπε Μπαμπινιώτη) υποτίθεται ότι αφιέρωσαν όλη τους τη ζωή για να αποδείξουν -όπως οι ίδιοι ισχυρίζονται- ότι η νεα ελληνική δεν αποτελεί κάποια "κόρη" της αρχαίας ελληνικής.
Πολλές λέξεις της αρχαίας ελληνικής που είναι σύνθετες πέρασαν αυτούσιες στο λεξιλόγιο της κοινής νεοελληνικής (π.χ. ανάγωγος). Για ποιο λόγο να τις θεωρήσουμε τώρα παράγωγες; Έπειδή το λέει ένας Μπαμπινιώτης; Γιατί είναι ο ίδιος που σε άλλα θέματα (όπως στη χρήση της λέξης αφορά, που πρέπει να χρησιμοποιούμε -κατά τα λεγόμενά του και βάσει της αρχαἰας ελληνικής σημασίας της λέξης- τη σύνταξη με την πρόθεση σε) έδωσε μάχες για να αποδείξει βλακείες, ενώ εδώ το θέμα είναι σοβαρό και δε θα έπρεπε να αφορά καθόλου τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση <ή μήπως να το διορθώσω;...δε θα έπρεπε να αφορά καθόλου στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση;>

Σελίδες: 123 ... 7

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32313
  • Τελευταία: anikologr3
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161200
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 747
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 572
Σύνολο: 574

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.101 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.