Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Μενέλαος

Σελίδες: 123
1
Αναπληρωτές / Απ:
« στις: Σεπτεμβρίου 02, 2024, 07:26:28 pm »
Ασκούνται πιέσεις για συγχωνεύσεις τμημάτων σε ευρεία κλίμακα... Προβλέπεται οι μόνιμοι σταδιακά να μετατρέπονται σε εκπαιδευτικούς -λάστιχο προκειμένου να συμπληρώσουν ωράριο, δυστυχώς...

Ισχύει ... Ρίξτε μια ματιά στις τοποθετήσεις που κάνει η κάθε δδε ανα την Ελλάδα και θα το διαπιστώσετε. Μόνιμοι εκπαιδευτικοί που ήταν μόνο σε ένα σχολείο και συμπλήρωναν ωράριο με ανάθεση διοικητικού έργου, πλέον οφείλουν να πάνε σε 2 και 3 σχολεία. Είναι προφανώς άνωθεν εντολή στις διευθύνσεις να ,,συμμαζέψουν,, τα πράγματα με αυτόν τον τρόπο. Οι παλαιοί καλοί καιροί έχουν παρέλθει ανεπιστρεπτί. Φαίνεται ότι οι μόνιμοι θα γίνουν οι καινούργιοι αναπληρωτές, αφού, εξαλείφοντας τους τελευταίους, θα αναλάβουν τα δύσκολα και ανθυγιεινά οι μόνιμοι, που παναπεί εξάντληση του διδακτικού ωραρίου σε περισσότερα τους ενός σχολεία ... Οψόμεθα ...

2
Μενέλαος, από πού προκύπτει αυτό ότι το 5% των νέων πτυχιούχων θα διορίζονται με τον γραπτό κ το υπόλοιπο 95% ότι θα είναι οι μεγαλύτεροι σε ηλικία;

3
Όσοι, νέοι κυρίως πτυχιούχοι, είναι υπέρ του γραπτού δεν πρέπει να παραβλέψουν τα εξής: συμμετοχή σε ένα γραπτό διαγωνισμό δεν θα έχει μόνο ο 25άρης που μόλις τέλειωσε, πιστεύει στις δυνάμεις του (και καλώς κάνει), αλλά και ο 40άρης με προϋπηρεσία και ίσως διδακτορικό. Και σίγουρα και σε έναν γραπτό θα πριμοδοτούνται (έστω και στοιχειωδώς) και τα όποια επιπλέον προσόντα, πράγμα καθόλα δίκαιο, που παναπεί ότι πάλι ο έχων μόνο το πτυχίο του θα βρἰσκεται σε μειονεκτική θέση. Το αν ἐνα ποσοστό 5 τοις εκατό νέων πτυχιούχων καταφέρουν και διοριστούν, δεν λύνει το πρόβλημα, αν και δημιουργεί κάποια ελπίδα που ο νέος εξάπαντος χρειάζεται, πράγμα καθόλα κατανοητό.

Και για να επαυξήσω τη σωστἠ λογική του viktor123, ας πούμε ότι πρόκειται να διοριστούν 10 άτομα και κάποιος έρχεται 11ος στη βαθμολογία και δεν διορίζεται, και παρά το γεγονός ότι έχει λιώσει στο διάβασμα, τι θα του πούμε; Ότι δεν αξίζει; Στις πνευματικές άλλωστε επιστήμες ή ειδικότητες και στις ανοιχτού τύπου ερωτήσεις ενός πιθανού γραπτού διαγωνισμού η καλή ή όχι βαθμολογία έγκειται και σε ποιον βαθμολογητή θα πέσεις. Εδώ και μία   λιγότερο ή περισσότερο μονάδα κάνει όντως τη διαφορά... επομένως να περί απολύτου αντικειμενικότητας και αξιοκρατίας του γραπτού πρέπει να αναθεωρηθούν.

Πολλοί από εμάς ήμασταν κάποτε σαν εκείνους τους τωρινούς 25άρηδες που βλέπαμε τον γραπτό ΑΣΕΠ θετικά. Στρωθήκαμε και διαβάσαμε, περάσαμε και μάλιστα με υψηλή βαθμολογία, αλλά επειδή οι διορισμοί ήταν μετρημένα κουκιά, δεν διοριστήκαμε (και μάλιστα για λίγες θέσεις και παρἀ την υψηλή μας γραπτή βαθμολογία).

Αποφασίσαμε λοιπόν να αποκτήσουμε επιπλέον προσόντα, πρωτίστως λόγω της αγάπης για την επιστήμη μας αλλά και του όποιου οφέλους θα μας απέφεραν συν τω χρόνω. Και με τον νόμο Γαβρόγλου, εμείς οι παλαιοί επιτυχόντες και αδιόριστοι του ΑΣΕΠ βρεθήκαμε πάλι ψηλά στον πίνακα, γιατί δεν επαναπαυθήκαμε στο πτυχίο μας (όσοι συμφοιτητές μας το έκαναν είναι δυστυχώς ανύπαρκτοι), αλλά εργαστήκαμε και αποκτήσαμε επιπλέον προσόντα με αίμα και πολλές στερήσεις. Δεν πρέπει λοιπόν να υποτιμάτε αυτούς που είναι ψηλά στον πίνακα του προσοντολογίου. Πίσω από κάθε προσόν κρύβεται αγώνας, διάβασμα, στερήσεις, ενίοτε και επιτυχία σε γραπτό διαγωνισμό, αλλά και χρόνος που δεν γυρνάει πίσω.

Αλλά είναι και κάτι άλλο που συνειδητοποίησα προϊόντος του χρόνου: Ότι παρά την πλειάδα των νἐων 25άρηδων πτυχιούχων, υπάρχει μία μεγάλη μερίδα αδιόριστων εκπαιδευτικών που βρίσκεται ηλικιακά μεταξύ 40 και 60 χρονών και που πίσω από τον καθένα τους κρύβεται ένας προσωπικός γολγοθάς ετεροαπασχόλησης, αμείλικτων οικογενειακών υποχρεώσεων, αναπλήρωσης μακρυά από οικογένεια και παιδιά για χρόνια πολλά κλπ. κλπ. Άραγε, σκέφθηκα, ποιος δικαιούται από τη φύση ή τον Θεό, αν θέλετε, την αποκατάσταση; Σίγουρα αυτοί, απάντησα, γιατί θεώρησα ότι σε αυτούς το χρωστἀει πρωτίστως η κοσμική δικαιοσύνη. Αλλωστε ώριμο δεν σε κάνουν μόνο τα πτυχία, αλλά κυρίως η πείρα και οι δυσκολίες της ζωής. Και τα παιδιά που διδάσκουμε φαίνεται να χρειάζονται πιο πολύ την πείρα ζωής που έχουμε και λιγότερο την καλή γνώση του αντικειμένου διδασκαλίας. Το τελευταίο εξάλλου πιστοποιείται (θεωρητικά τουλάχιστον) μέσω του πτυχίου.

Αναρωτήθηκε, τέλος, κανείς, γιατί έχουμε μεγάλους ηλικιακά εκπαιδευτικούς; Τυχαίο; Μήπως η κοσμική δικαιοσύνη θεωρεί αυτούς καταλληλότερους από τους 25άρηδες; Όσοι είστε πάνω από 40 ετών και έχετε περάσει αναγκαστικά τις ανάλογες δυσκολίες στη ζωή σίγουρα θα με καταλάβατε, οι μικρότεροι θα καταλάβετε συν τω χρόνω...

Θέλω να πω κλεινοντας ότι και γραπτός να γίνει πάλι οι ίδιοι θα διορίζονται... αυτό επιβεβαιώνεται άλλωστε και με μία στατιστική έρευνα...

4
Απορία: όλοι οι παραπάνω που διορίστηκαν χωρίς ώρες, όπως διαβάζω, τι θα κάνουν; Θα είναι με μειωμένο; Θα βγαίνουν συνεχώς υπεράριθμοι;

Θα αναλάβουν διοικητικό έργο... :) άλλωστε η εκπαίδευση έγινε διοικητικό-διεκπεραιωτικό πράγμα πλεόν...

5
Με τον γραπτό θα δουλεύουν μόνο τα φροντιστήρια.
Με το προσοντολόγιο δουλεύει όλη η κοινωνία (πανεπιστήμια για χορήγηση μεταπτυχιακών και διδακτορικών, φροντιστήρια ξένων γλωσσών και υπολογιστών, παπάδες και δήμαρχοι για σύναψη γάμων με σκοπό την τεκνοποίηση, γυναικολόγοι και μαιευτήρια μιας και κάθε παιδί είναι 3 μόρια, συν τα όποια μόρια θα λαμβάνει ο εκπαιδευτικός στο μέλλον για μεταθέσεις κλπ., το κάθε παιδί συμβάλλει ταυτόχρονα στη μείωση της υπογεννητικότητας και στην αύξηση της ζήτησης για εκπαιδευτικούς. Οι εκπαιδευτικοί δεν θα επαναπαύονται στο ένα πτυχίο αλλά θα μορφώνονται ες αεί κ.ο.κ.).

Οπότε αντιλαμβάνεται κανείς εύκολα τι συμφέρει γενικά...

6
Θα πρέπει βέβαια να διευκρινιστεί αν όσοι έχουν ήδη επιτύχει σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών πρέπει να ξαναδώσουν. Υποθέτω ότι όσοι έχουν ήδη επιτύχει, έχουν δηλ. πιάσει τη βάση, καθώς και όσοι πρόκειται μελλοντικά να την πιάσουν, θα πιστώνονται ες αεί αυτή την επιτυχία και ότι δεν θα πρέπει κάθε φορά να ξαναδίνουν...

7
Το ερώτημα είναι: εφόσον δεν διορίζουν από τους γραπτούς, γιατί τους κάνουν;

Μάλλον η ιστορία θα επαναληφθεί. Από τον τελευταίο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών διόρισε ελάχιστους, ενώ εν τω μεταξύ διόριζε αντισυνταγματικά μέσω προϋπηρεσίας.... Κι επειδή όσοι εχουν προϋπηρεσία και προσόντα είναι περισσότεροι, ο όποιος διαγωνισμός θα έχει περιορισμένη ισχύ και εφαρμογή. Ετσι λειτουργεί το σύστημα στην Ελλάδα...

8
Προβλέπω ότι από τους οριστικούς πίνακες γενικής αγωγής που αναμένονται το καλοκαίρι θα διορίσει, όπως φαίνεται, τρεις χρονιές: το 2024, το 2025 και το 2026. Ετσι έγινε και με τους προηγούμενους πίνακες. Αλλωστε ο ΑΣΕΠ αρχές του 2025 προγραμματίζει 2ο πανελλήνιο διαγωνισμό για διορισμούς στην ευρύτερη δημόσια διοίκηση που σημαίνει ότι και ο όποιος προγραμματισμός για γραπτό διαγωνισμό εκπαιδευτικών πηγαίνει για 2026. Προβλέπω να δίνουν παράταση και στους πίνακες της γενικής αγωγής...

9
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024
« στις: Δεκεμβρίου 11, 2023, 03:08:32 pm »
Ο ορθος επανυπολογισμός οργανικών με τις συνενώσεις- καταργήσεις σχολικών μονάδων  και ο διαρκώς συρρικνούμενος μαθητικός πληθυσμός μάλλον θα δημιουργήσει υπεραριθμίες παρά θα δημιουργήσει νέες οργανικές σε όλες τις βαθμίδες και ειδικότητες

Τότε πῶς προκὐπτει ὁ τόσο μεγάλος ἀριθμὸς τῶν ἀναπληρωτῶν (50.000 καί ...);

10
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024
« στις: Σεπτεμβρίου 16, 2023, 10:42:29 am »
Μέχρι τον Ιούλιο του 2024 θα έχουν βγει και οι οριστικοί της Γενικής, οπότε απ΄ αυτούς και οι διορισμοί του 2024.

11
Σύμφωνα με το alfavita τα ονόματα θα ανακοινωθούν σήμερα πριν τις 1μμ.

12
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024
« στις: Αυγούστου 26, 2023, 12:24:01 pm »
Εδὠ δεν καλύπτουν τις ήδη υπάρχουσες οργανικές με μόνιμο προσωπικό θα συστήσουν νέες;
Αλλωστε και οι διορισμοί που πρόκειται να γίνουν τα επόμενα χρόνια θα είναι πάνω κάτω στο ύψος
των συνταξιοδοτήσεων, δηλ. ούτε τα οργανικά κενά των ήδη υπαρχουσών θέσεων δεν πρόκειται να καλυφθούν.

13
Καλησπέρα σε όλη την ομάδα.
Είμαι ΠΕ02 και η θέση μου στον πίνακα της γενικής είναι στο 4100. Με δηλωμένη όλη την Ελλάδα πιστεύετε ότι έχω πιθανότητες να προσληφθώ ως αναπληρώτρια σε κάποια φάση;

Εκτιμώ ότι, αν πάμε σε γενναίο αριθμό προσλήψεων, ίσως υπάρχουν κάποιες πιθανότητες στη γ φἀση. Χρειάζεσαι όμως πολλή τύχη.
Του χρόνου θα έχεις εννοείται καλύτερες πιθανότητες, εφόσον βέβαια μεσολαβήσει και ένας γενναίος αριθμός διορισμών στον κλάδο σου.
Παραθέτω τη σειρά του τελευταίου προσληφθέντα αναπληρωτή στην ειδικότητα ΠΕ02 το 2020 και στην α φάση του 2021.

α φάση 2020: σειρά τελευταίου προσληφθέντος 2408
β φάση 2020: σειρά τελευταίου προσληφθέντος 2940
γ φἀση 2020: σειρά τελευταίου προσληφθέντος 3689

α φάση 2021: σειρά τελευταίου προσληφθέντος 4068

14
Ξέρουμε μήπως πόσες θέσεις ανά ειδικότητα θα δὠσει στην πρώτη φάση; Θα είναι τόσο γενναία όσο η περσινἠ;

Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182528
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 564
Σύνολο: 578

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.044 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.