Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Slayer

Σελίδες: 123 ... 6
1
Η απάντηση είναι απλή, ψάξε να μάθεις τι υποχρεώσεις υποστήριξης έχεις απέναντι στο τμήμα (για να σε βοηθήσω είναι σχετικές με τον μαθητή σου κατά κύριο λόγο αλλά και σε όσους έχουν από κεδασυ αξιολόγηση για τμήμα ένταξης που ίσως χρειάζονται υποστήριξη έλλειψη καθηγητή τμήματος ένταξης). Μη πνιγόμαστε σε μια κουταλιά νερό. Το τονίζει με bold ότι δεν αναπληρώνεις. Πρέπει να είσαι ή βαθιά ηλίθιος να το ερμηνεύεις αλλιώς ή δε θες να φανεί ότι το σχολείο σου έχει κενά από καθηγητές και δε θες να απαιτήσεις από τη δδε σου για καθηγητές καθώς κοστίζει, δηλαδή είσαι νεοδημοκρατης και σε νοιάζει το κόμμα και η θεσουλα σου. Απλά είναι τα πράγματα.

2
Ειδική Αγωγή / Απ: Παράλληλη στήριξη
« στις: Σεπτεμβρίου 21, 2025, 11:08:09 pm »
@Slayer
εκτιμώ τη νηφαλιότητα με την οποία απαντάς και την πρόθεσή σου να συγκρατήσεις τον τόνο, παρότι η ένταση του θέματος προσφέρεται για εύκολες πόλωσεις. Θα σταθώ όμως σε μια φράση σου που με αιφνιδίασε περισσότερο από οποιοδήποτε επιχείρημα:αυτό το "νόμιζα" κρύβει μέσα του όλη την παρεξήγηση, όχι μόνο της συγκεκριμένης περίπτωσης, αλλά και της γενικότερης θεώρησης της ειδικής αγωγής στον χώρο της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Ειλικρινά αναρωτιέμαι: Πώς είναι δυνατόν να θεωρείται ευνοϊκό για έναν μαθητή με σοβαρές γνωστικές ή επικοινωνιακές δυσκολίες, ένα πρόγραμμα που εξαντλεί ακόμη και μαθητές υψηλού γνωστικού δυναμικού; Ποια επιστημονική τεκμηρίωση θα μπορούσε να στηρίξει μια τέτοια θέση; Είμαι βέβαιη πως το χρησιμοποίησες ανθρώπινα. Αλλά όταν πρόκειται για τις ζωές και τις ανάγκες παιδιών, ειδικά ευάλωτων, δεν μπορούμε να λειτουργούμε στη βάση του τι νομίζαμε.
Πάντως, ειλικρινά, χαίρομαι που αναφέρθηκες στη διάκριση μεταξύ ένταξης και συμπερίληψης γιατί είναι ουσιώδης. Όμως η πραγματική διαφορά τους, πέρα από τις θεωρητικές αποχρώσεις, δεν είναι γλωσσολογική αλλά λειτουργική:
Η ένταξη γίνεται για να μπει κάποιος σε ένα σύστημα και η συμπερίληψη απαιτεί το σύστημα να αλλάξει και να επαναπροσδιορίσει τις λειτουργίες του. Αν δεν έχουμε τη θεσμική τόλμη και τα μέσα να αλλάξουμε το σύστημα, τότε η χρήση του όρου "συμπερίληψη" είναι απλώς μια καλοπροαίρετη αυταπάτη. Το ζήτημα της παράλληλης στήριξης σε ΓΕΛ δεν είναι τεχνικό ή προγραμματιστικό, είναι οντολογικό. Τι σημαίνει να συμμετέχεις σε κάτι που δεν μπορείς να αφομοιώσεις και τι σημαίνει να έχεις γύρω σου ένα προσωπικό υποστήριξης που, ακόμη κι αν έχει τις καλύτερες προθέσεις, λειτουργεί εκτός κλίματος ως προς τις απαιτήσεις του χώρου;

Δεν με απασχολεί να καταλογίσω προθέσεις, όμως με απασχολεί έντονα να μην ολισθαίνουμε σε ένα σύστημα ηθικής επίδειξης,  να φαίνεται δηλαδή ότι όλα γίνονται για το παιδί, όταν στην πράξη κυριαρχεί ένας ελιγμός εξυπηρετήσεων, είτε σε επίπεδο ωραρίου είτε σε επίπεδο διοικητικής ευκολίας. Κλείνω με την ελπίδα ότι η διαφωνία μας είναι δημιουργική, γιατί είναι φανερό πως και οι δύο αγαπάμε τη δουλειά μας, που σημαίνει πως αγαπάμε τους νέους.


@Έσπερος.
Συμφωνώ απόλυτα!

Όπως είπα δεν είναι μόνο για το γνωστικό το σχολείο. Η υποστήριξη γίνεται και για κοινωνικό συναισθηματικούς λόγους στα παιδιά, για αυτό αναφέρθηκα ότι ίσως διευκολύνεται με το ένα έχει αρκετές ώρες κάποιο άτομο κοντά του, όχι για το γνωστικό στο οποίο συμφωνώ όπως είπα.

Σχετικά με τις επιλογές που έχει ένα παιδί μόλις ολοκληρώσει το γυμνάσιο είναι τα ΓΕΛ, ΕΠΑΛ ενεεγυλ, εεεεκ. Είχα μαθητές που πήγαν ΕΠΑΛ και δέχθηκαν τέτοιο εκφοβισμό που αναγκάστηκαν και έφυγαν. Σας κάνει εντύπωση; Δε ξέρουμε τι γίνεται στα ΕΠΑΛ; Ενεεγυλ είναι μια λύση στην οποία αν κρίνεται ότι το παιδί έχει ικανότητες δεν αξίζει γιατί θα επηρεαστεί αρνητικά. Για τα εεεεκ δε το συζητώ καν. Άρα δεν μένουν πολλές επιλογές στους γονείς παρά να συνεχίσουν σε ΓΕΛ παρά τον ρόλο του όπως σωστά αναφέρετε. Με τη λογική ότι πώς αν θα κάνεις παρέα με καλούς μαθητές θα επηρεαστείς θετικά και θα διαβάζεις, έτσι και οι γονείς τα στέλνουν στα ΓΕΛ. Επίσης είναι βοηθητικό να υπάρχουν στη τάξη μαθητές με αναπηρίες και για τους μαθητές γενικής. Είπαμε συμπερίληψη και όχι μόνο γνωστικός ο ρόλος του σχολείου. Οι άνθρωποι με αναπηρίες στη χώρα μας τους κρύβουμε και θεωρουμε ότι δεν υπάρχουν. Οι πιο πολλοί από εμάς έχουμε άγνοια για τις δυσκολίες που υπάρχουν. Δεν είναι κακό να υπάρχουν και ένα δύο μαθητές στη τάξη του ΓΕΛ που οκ ναι να δεν μπορούν να ακολουθήσουν το γνωστικό αντικείμενο του.

Επίσης, δε μπορώ να δεχθώ ότι όσοι φοιτούν στα ΓΕΛ τόσα χρόνια μπορούν να αντεπεξέλθουν στο γνωστικό του κομμάτι και παίρνουν απολυτήριο με την αξία τους. Ότι μας συμφέρει επικαλουμαστε. Λες και ζούμε κάτω από πέτρες και δε ξέρουμε τι συμβαίνει. Αντί να κοιτάμε να κάνουμε το κόσμο καλύτερο κοιτάμε πώς να απομονώσουμε αυτούς τους μαθητές με παιδαγωγική των 60ς.
Τεσπά δεν είμαι και ο ειδικότερος για να συνεχίσω την κουβέντα να σας πείσω. Ελπίζω να βγάλετε άκρη με το σχολείο σας.

3
Ειδική Αγωγή / Απ: Παράλληλη στήριξη
« στις: Σεπτεμβρίου 21, 2025, 07:26:41 pm »
Δεν θυμώνω. Απλά αναφέρθηκες και σε αυτό

"Και ενώ οφείλουμε να εξασφαλίσουμε το δικαίωμα στη στήριξη, είναι εύλογο να αναρωτηθούμε πότε αποφασίστηκε πως αυτό το δικαίωμα υπερτερεί εκείνου των υπολοίπων μαθητών στη στοιχειώδη παιδαγωγική ισορροπία. Αν η συμπερίληψη σημαίνει την απόλυτη προσαρμογή όλων στις ανάγκες του ενός, τότε δεν μιλάμε πια για ένταξη αλλά για προνομιούχα εξαίρεση."

Από το οποίο κατάλαβα εν μέρει ότι ο μαθητής διευκολύνεται με αυτό το πρόγραμμα που έχει όλη μέρα τους εκπαιδευτικούς της παράλληλης. Δείχνει δηλαδή προσαρμογή στις ανάγκες του μαθητή όπως κατάλαβα και ναι οφείλει να έχει προτεραιότητα αν τον βόλευε ένα τέτοιο πρόγραμμα σε σχέση με τα άλλα παιδιά. Δείτε τους νόμους για την ειδική αγωγή. Άκομψο δηλαδή το προνομιούχα εξαίρεση.

Εφόσον ούτε τον ίδιο βολεύει τότε παιδαγωγικά και για τα άλλα παιδιά έχεις απόλυτο δίκιο ότι δεν είναι σωστό να έχουν όλα αυτά τα μαθήματα μαζεμένα.
Απλά επειδή η κουβέντα περιστρέφεται γύρω απ' το βολεμα της παράλληλης και επειδή τα έχω ζήσει ας μη το κάνουμε τόσο μεγάλο θέμα. Όλοι ξέρουμε τι εστί εκπαιδευτικός παλιά καραβάνα που έχει ένα στάνταρ πρόγραμμα 3η 7η πχ 10 χρόνια και αν του το αλλάξεις θα σκουξει και δε τον νοιάζει αν ο άλλος πάει σε 5 σχολεία. Που πρήζει προγραμματιστή μη του αλλάξει πρόγραμμα, που βάζουν εκπαιδευτικούς παράλληλης οι διευθυντές να μπαίνουν και σε μαθήματα μη ανάθεσης τους για να μην αλλάξει το πρόγραμμα τους λες και είναι εβπ. Χωσε και την γενικότερη απαξίωση μέσα λόγω έλλειψης γνώσης τι εστί ειδική αγωγή. Ε εντάξει αυτά τα παραδείγματα αν κάνουμε ένα γκάλοπ είναι πολύ περισσότερα πιστεύω οπότε ας μην επεκταθουμε.

Πάντως δεν κατηγορώ ούτε θυμώνω με συναδέλφους, έτσι όπως έχει γιγαντωθεί η ειδική αγωγή θα όφειλε το υπουργείο να επιμορφωνει τόσο τους εκπαιδευτικούς γενικής όσο και της ειδικής σε θέματα συνεκπαιδευσης κλπ που οι πιο πολλοί έχουν άγνοια. Πχ μια διαφορά της ένταξης με τη συμπερίληψη είναι αυτή. Το ότι έχει κάνει τόσες προσλήψεις χωρίς να επιμορφωνει και να δίνει ξεκάθαρες κατευθυντήριες οδηγίες είναι ένταξη και όχι συμπερίληψη κάτι που είναι λογικό να δημιουργεί εντάσεις.

4
Ειδική Αγωγή / Απ: Παράλληλη στήριξη
« στις: Σεπτεμβρίου 21, 2025, 01:32:47 pm »
Οι εκπαιδευτικοί παράλληλης στήριξης είναι αναπληρωτές με πιθανότητες να τοποθετηθούν την επόμενη χρονιά στο ίδιο σχολείο απειροελάχιστες. Δε γίνεται να ενισχύσει η παράλληλη στήριξη τη συνέχιση των μαθητών με σκοπό να "βολευτούν" αφού όπως είπαμε είναι ελάχιστες οι πιθανότητες. Το μόνο που αναφέρεται στις τελικές αξιολογήσεις είναι αν προτείνεται να συνεχιστεί η παράλληλη στήριξη την οποία όμως οι μαθητές ήδη την έχουν και για επόμενα χρόνια απ' τις αξιολογήσεις τους στα κεδασυ. Επίσης, οι γονείς αποφασίζουν αν το παιδί τους θα πάει σε ΓΕΛ ενεεγυλ κλπ.

Το προφίλ του μαθητή δε το γνωρίζουμε και δε μπορούμε να κρίνουμε τι τον βοηθάει καλύτερα. Μπορεί να χρειάζεται υποστήριξη όλη μέρα μπορεί μόνο κάποιες ώρες μέσα στη μέρα. Σκοπός είναι η εξατομικευμένη υποστήριξη του και να συμπεριληφθεί στο σχολικό πλαίσιο είτε εντός είτε εκτός τάξης. Μπορεί να μην μπορεί να παρακολουθήσει κάποια μαθήματα αλλά με την υποστήριξη της παράλληλης να μπορεί ενταχθεί σε παρέες στα διαλείμματα. Σκοπός είναι η ισότιμη πρόσβαση.

Για τους συναδέλφους που πάνε σε πολλά σχολεία και ταλαιπωρούνται καθημερινώς έχω ενσυναίσθηση και θα ήθελα να μη ταλαιπωρούνται. Αν μου ανέφεραν το πρόβλημα τους αυτό, φυσικά και θα τους έπαιρνα στα σοβαρά και αν είχα θέση ευθύνης θα προσπαθούσα να τους διευκολύνω όπως αρμόζει στη λογική τη δική μου. Τη λογική ότι επειδή ταλαιπωρούνται κάποιοι ήδη θα πρέπει να ταλαιπωρηθουν κι άλλοι δε ξέρω πώς να τη χαρακτηρίσω, πάντως δεν είναι λογική λύσης προβλήματος. Πολλά σχολεία κλείνουν, μαθητές μειώνονται, όλοι κάποια στιγμή ίσως μετακινηθούμε. Εύχομαι τότε να μη συμπεριφερθούν σε κανέναν μας ανάλογα με τέτοιες απόψεις.

5
Ειδική Αγωγή / Απ: Παράλληλη στήριξη
« στις: Σεπτεμβρίου 20, 2025, 09:44:22 am »
Εγώ στο παρελθόν έχω βρεθεί ως παράλληλη και σε 5 σχολεία και μόνιμα ήμουν σε 4 τις άλλες χρονιές. Καλά τα λέτε αλλά αν ο εκπαιδευτικός διαλύεται να πηγαίνει σαν μπαλάκι μέσα στην ίδια μέρα κάθε μέρα σε 2 και 3 σχολεία είναι φυσιολογικό να μη κάνει καλά τη δουλειά του απ' τη κούραση και μόνο και το άγχος να τρέξει να προλάβει. Με τα κενά του να μην είναι για να πάει τουαλέτα και να φάει αλλά να μετακινηθεί. Αν αυτό είναι καλύτερο παιδαγωγικα για τα παιδιά με αναπηρίες τι να πω... Τα παιδιά της γενικής θα έχουν μια μέρα μαζεμένα τα φιλολογικά και θετικά και τις άλλες μέρες θα είναι πιο ήρεμα να διαβάσουν να χαλαρώσουν δε καταλαβαίνω το πρόβλημα.

6
Νεοδιόριστοι / Απ: Τοποθετήσεις νεοδιόριστων
« στις: Αυγούστου 25, 2025, 11:11:42 am »
Καλησπέρα ψάχνω να δω πώς γίνεται η μοριοδοτηση για τους νεοδιοριστους και λέει ότι δίνει μόρια για γάμο. Σε άγαμους με γονική μέριμνα και διαζευγμένους δε τα δίνει; Στις μεταθέσεις αυτά δίνονται.(Τα παιδιά είναι έξτρα)

7
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Αυγούστου 25, 2025, 11:07:16 am »
Το μπορεί να γίνεται και σημαίνει ότι δεν απαγορεύεται αλλά δεν είναι ο κανόνας.

Εν παση περιπτώσει, ξέρω ότι την προηγούμενη χρόνια κάποια σχολεία εναρμονίστηκαν με τις οδηγίες και κάποια όχι, οπότε κάτι παρόμοιο θα γίνει και φέτος φαντάζομαι.

Εγω όπως έχω πει βρίσκω κάποια θετικα σε αυτό αλλά συνολικά δεν θεωρώ ότι αυτό το σύστημα είναι πάντα αποτελεσματικό, όπως δεν θεωρούσα πλήρως αποτελεσματική την υποστήριξη εκτός τάξης, όπως δεν θεωρώ και αποτελεσματική τη γενική εκπαίδευση σε τμήματα άνω των 15 παιδιών.

Το σχόλιο μου πήγαινε προς την προσδοκία ότι όπου υπάρχουν πολλές γνωματεύσεις μπορεί να ιδρυθεί 2ο τμήμα ένταξης. Φέτος κατέστη σαφές, όταν ζητήθηκαν προτάσεις ίδρυσης, ότι δεν προβλεπόταν να κατατεθούν αιτήματα για 2ο ΤΕ σε σχολεία με ήδη λειτουργούντα.

Δε διαφωνώ καθόλου. Εγώ απλά στέκομαι στο ότι δε χρειάζεται αίθουσα.  Έγινε πολύ ντόρος φέτος ενώ ίσχυε πάντα. Η πιο λογική εξήγηση για το ότι παραφραζονταν ο νόμος και τότε και τώρα είναι ότι παλιά δε θέλανε να ιδρύσουν τ.ε και έλεγαν αναγκαστικά πρέπει να υπάρχει αίθουσα, ενώ τώρα που ήθελαν να ιδρύσουν έλεγαν δεν είναι απαραίτητο.

8
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Αυγούστου 25, 2025, 09:06:43 am »
Δεν «μπαίνουν» τα παιδιά σε ΤΕ με την έννοια ότι διδάσκονται ταυτόχρονα. Ο καθηγητής ΤΕ μπαίνει στην τάξη πλέον κ τα υποστηρίζει εκεί. Εμείς έχουμε τουλάχιστον 50 γνωματεύσεις ετησίως και λειτουργούμε χρόνια με ένα ΤΕ στην
καλύτερη με 1 φιλόλογο και 1 μαθηματικό.

Επειδή το έψαχνα τις προάλλες ο νόμος ναι μεν άλλαξε αλλά και στον παλαιότερο δεν επέβαλε την ύπαρξη ειδικής αίθουσας για την ύπαρξη τ.ε. άλλαξε η φρασεολογία αλλά ότι ίσχυε ισχύει ακόμα. Δε θεωρώ ότι θα δούμε συντριπτικές αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας τους, εκτός αν βρίσκω κάτι λάθος στους νομούς. Αν κάτι έχω καταλάβει λάθος διορθώστε με!

Ο παλιός νόμος
 «Ο εκπαιδευτικός του ΤΕ υποστηρίζει τους μαθητές εντός του περιβάλλοντος της τάξης τους, σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς των τάξεων, με στόχο τη διαφοροποίηση των δραστηριοτήτων και των διδακτικών πρακτικών, καθώς και την κατάλληλη προσαρμογή του εκπαιδευτικού υλικού και του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος. Η υποστήριξη σε ιδιαίτερο χώρο υλοποιείται εφόσον το επιβάλλουν οι ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών, με απώτερο στόχο τη δυνατότητα μελλοντικής υποστήριξης αυτών εντός του περιβάλλοντος της τάξης τους.»

Ο νέος νόμος
«Σε Τμήματα Ένταξης (Τ.Ε.) εντός σχολείων γενικής ή επαγγελματικής εκπαίδευσης, με στόχο την πλήρη ενταξιακή υποστήριξη. Ο εκπαιδευτικός του Τ.Ε. συνεργάζεται με τους εκπαιδευτικούς των τάξεων για προσαρμογή δραστηριοτήτων, διδακτικών πρακτικών και υλικού. Η υποστήριξη μπορεί να γίνεται και σε ιδιαίτερο χώρο, αν το απαιτούν οι ανάγκες των μαθητών.»

9
Ειδική Αγωγή / Απ: Τμήματα ένταξης
« στις: Αυγούστου 18, 2025, 04:23:25 pm »
Στη δδε που διορίστηκα κριθήκαμε ενιαία όλοι οι ΠΕ04 ΕΑΕ. Την πρώτη χρονιά με τα κριτήρια που ισχύουν για τους νεοδιόριστους, την επόμενη η κατάταξη έγινε με βάση τα μόρια που ισχύουν για τις μεταθέσεις.

Ξέρουμε ποια είναι αυτά τα κριτήρια;
Πάντως στις συμπληρωματικές μεταθέσεις που έγιναν που κάποιες διευθύνσεις έδιναν τα κενά. Ήταν ξεχωριστα οι πε04.01 απ' τους 02, 04 05. Δεν ίσχυε ότι όλοι οι πε04 είναι μαζί

10
Ειδική Αγωγή / Απ: Τμήματα ένταξης
« στις: Αυγούστου 18, 2025, 02:51:02 pm »
:στις λειτουργικές τοποθετήσεις όλων των εκπαιδευτικών, αλλά και στις οργανικές τοποθετήσεις μετράει αδιαμφισβήτητα η Α ανάθεση. Το ίδιο ισχύει κ για τους νεοδιοριστους απλά αυτοί, ως γνωστό τοποθετούνται με τα κοινων (χοντρικά) κριτήρια κ στις οργανικές με τα μόρια μετάθεσης. Άρα θα συγκριθούν μεταξύ τους οι φυσικοί κ.ο.κ ( οποίος όμως καταλάβει κενο με μαθήματα α ανάθεσης εάν αυτά δεν αρκούν για να κλείσει ωράριο θα του δώσουν και β ανάθεση στο σχολείο αυτο).Μόνο στις οργαν και λειτουργ υπεράριθμιες τηρείται η ενιαία αντιμετώπιση, αλλά οι νεοδιοριστους προφανώς δεν εμπλέκονται την πρώτη τους χρόνια σε αυτες

Στα τμήματα ένταξης δε νομίζω εύκολα να γίνεται αυτό με την α ανάθεση. Θεωρητικά κάπως μοιράζουν τα κενά με βάση την αναλογία 42% φυσικούς 20% χημικούς 20% βιολόγους 18% γεωλόγους και όποιον πάρει σε κάθε σχολείο με τ.ε κάνει όλα τα μαθήματα ανάθεσης των πε04. Απλά δεν έχω καταλάβει αν τα σχολεία με τα τμήματα ένταξης τα μοιράζει τυχαία ή αν μετράει μοριοδοτηση. Λίγο έχω μπερδευτεί

11
Ειδική Αγωγή / Απ: Τμήματα ένταξης
« στις: Αυγούστου 18, 2025, 02:17:59 pm »
Καταρχήν αν μια δδε έχει 6 κενά, σε ΤΕ, και τα δίνει για διορισμό με τον τρόπο που λες τότε παρανομεί.

Παράδειγμα έδινα, πχ β Αθήνας δίνει 4 ΠΕ04.01 1 ΠΕ04.02 2 ΠΕ04.05. αυτα τα 7 κενά για πε04 τα μοιράζει με βάση τη μοριοδοτηση που ισχύει στις τοποθετήσεις;  Ή τα μοιράζει ανά ειδικότητα και μετά ισχύουν τα μόρια των τοποθετήσεων για τους φυσικούς μεταξύ τους και για τους γεωλόγους; Ο χημικός ειναι ένας οπότε δε θα χρειαστεί να μπλέξει με μόρια τοποθετήσεων. Τι ισχύει ξέρουμε;

12
Ειδική Αγωγή / Απ: Τμήματα ένταξης
« στις: Αυγούστου 17, 2025, 09:23:57 pm »
Έχω μια ερώτηση και εγώ σχετικά με τις τοποθετήσεις όσον αφορά τους πε04. Αν μια δδε έχει 6 κενά και διορίζει τώρα 2 πε04.01 2 πε04.02 και 2 πε04.04. αυτοί όλοι μεταξύ τους θα κριθούν με βάση τα μόρια που ισχύουν για τις τοποθετήσεις που λέτε; Ή θα ξεχωρίσει πρώτα αυθαίρετα η δδε ποια θα δώσει στους πε04.01 πε04 02 και πε04.04 αντίστοιχα και μετά μεταξύ τους η κάθε μία ειδικότητα θα κρίνουν τα μόρια τους για τις τοποθετήσεις;

13
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Αυγούστου 16, 2025, 05:43:31 pm »
Δε νομίζω ότι πηγαίνει έτσι το πράγμα. Αφού ανακοίνωσε ήδη 10.000 διορισμούς, θα τους κάνει, είτε γίνουν εκλογές, είτε όχι!

Δεν υπάρχει λόγος να γίνουν νωρίτερα εκλογές και όποτε και να γίνουν αυτοί θα βγουν. Οπότε δεν αλλάζει κάτι στα σχέδια τους. Όλο αυτό το λέω με μεγάλη λύπη.

14
Ειδική Αγωγή / Απ: Τμήματα ένταξης
« στις: Αυγούστου 15, 2025, 11:53:35 pm »
Αν θεωρείτε ότι οι τόσοι διορισμοί θα δημιουργήσουν πρόβλημα στους πολιτικούς, τότε μάλλον οι προσεγγίσεις μας κινούνται σε επίπεδα τα οποία είναι ασύμβατα μεταξύ τους.

Έχετε δίκιο.  Το "διορίσαμε 48.653(+20000 που έρχονται) εκπαιδευτικούς" υπερισχύει του αρνητικού αντίκτυπου "γκρινιάζουν οι εκπαιδευτικοί ότι δε μπορούν να πάρουν μετάθεση και μετακινούνται κάθε χρόνο σε άλλο σχολείο γιατί κρίνονται συνεχώς υπεράριθμοι" σαν πολιτική κίνηση.

Σελίδες: 123 ... 6

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 33111
  • Τελευταία: Zbbt
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1193406
  • Σύνολο θεμάτων: 19562
  • Σε σύνδεση σήμερα: 967
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 662
Σύνολο: 671

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.