Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - IoannisA

Σελίδες: 1
1
Δυστηχως αυτοί που πρότειναν αλλαγή σχολείου τελικά είχαν δίκιο. Η διευθύντρια έχει φωνάξει τη συντονίστρια και το αποτέλεσμα είναι το εξής:

1. Συμβόλαιο τάξης
2. Η διευθύντρια θα μπαίνει για κάποιες ώρες στο μάθημα με τη δασκάλα
3. Ούτε λόγος για τα κενά στη παιδιά που χρειάζονται παράλληλη στήριξη
4. Ούτε λόγος για την απουσία ψυχολόγου και κοινωνικού λειτουργού
5. Οι ευθύνες στη δασκάλα που δεν κάνει καλά τη δουλειά της
6. Και φυσικά η συντονίστρια κατηγόρησε και τη γυναίκα μου σε τηλεφωνική επικοινωνία όταν δεν χειρίζεται σωστά τη κόρη μας. Είναι δικό της αποτέλεσμα (της γυναίκας μου) που δεν θέλει η κόρη μας να πάει σχολείο (παιδί Πέμπτης δημοτικού)
7. Ούτε λόγος για αποκλεισμό του τμήματος από ομαδικές δραστηριότητες (διαγωνισμός Γαλλικών) καθώς δεν μπορούν να ελέγξουν το τμήμα.

Αυτά. Τι να πω δεν ξέρω. Ίσως έπεσα στη περίπτωση. Το Δημοτικό είναι το 22ο Περιστεριού.

Απο εκεί και πέρα επειδή είμαστε σχεδόν στη μέση της χρονιάς και η μικρή δεν θέλει να χάσει τις παρέες της από το άλλο τμήμα υπομονή και αλλαγή του χρόνου.

Σας ευχαριστώ όλους για τα μηνύματα σας προσωπικά και στο φόρουμ.

2
Να αναφέρω εδώ ότι στη δασκάλα ανάθεσαν το τμήμα μετά από κλήρωση, τουλάχιστον αυτό μας είπαν. Να αναφέρω ότι η δασκάλα (24 ετών) είναι νέοδιόριστη και έχει τη διάθεση να βοηθήσει αλλά δεν τις έγινε ούτε καν παράδοση του τμήματος με ενημέρωση των ιδιαιτεροτήτων που υπάρχουν και τις μαθησιακές δυσκολίες των παιδιών. Όπως ανέφερε μόνο καρτέλες τις έδωσαν για να γράψει τα ονόματα των παιδιών και όχι προηγούμενους φακέλους.

Η δασκάλα σε ενημέρωση γονέων που έγινε τη Τρίτη ανέφερε τα προβλήματα παρουσία όλων των γονέων αλλά οι γονείς των παιδιών που δημιουργούν το πρόβλημα δεν κινητοποιήθηκαν.

Το αποτέλεσμα τη Παρασκευή η κατάσταση εντός της τάξης να ξεφύγει. Η δασκάλα να φωνάζει προς τους «άτακτους» μαθητές, να φωνάξει τη διευθύντρια καθώς δεν μπορούσε να το ελέγξει, οι άτακτοι να αντιμιλούν ακόμα και προς τη διευθύντρια. Η κατάσταση ήταν τόσο τεταμένη που από τις φωνές δυο κορίτσια ξεκίνησαν να κλαίνε και να ζαλίζονται ενώ και η δική μου κόρη ζήτησαν να περάσουν εκτός αίθουσας για να ηρεμίσουν.

Πραγματικά πίστευα πως δεν θα τα αντιμετώπιζα αυτά στο δημοτικό.

3
Εγώ προσωπικά θα απευθυνόμουν πρώτα στη συντονίστρια. Η συντονίστρια θα πάει στο σχολείο και αυτό δεν θα αρέσει στο σχολείο, αλλά σκασίλα του ανθρώπου. Το παιδί του θέλει να προστατεύσει. Να βρει αυτή τη λύση, και αν η λύση είναι η αλλαγή περιβάλλοντος για τα ήσυχα παιδιά, να το προτείνει και η ίδια η σύμβουλος, γιατί όχι; Οι γονείς θα πρέπει να μαζέψουν υπογραφές, να μη διστάζουν, κακώς διστάζουν. Και ο σύλλογος γονέων είναι ανύπαρκτος;

@erietta Τι μπορεί να κάνει ο σύλλογος γονέων; Ρωτάω γιατί η γυναίκα μου είναι στο σύλλογο και ένας άλλος πατέρας που είναι στο σύλλογο η κόρη του είναι μαζί με τη δική μου και έχει και αυτή πρόβλημα.

Η διευθύντρια έχει αναφέρει πάρα πολλές φορές ότι ο σύλλογος γονέων δεν μπορεί να εμπλακεί στο εκπαιδευτικό έργο και έτσι περιορίζεται μόνο σε δραστηριότητες.

4
Όσο θα προετοιμάζετε το παιδί σας να αλλάξει σχολείο, έχετε υποχρέωση στον εαυτό σας και στην κοινωνία να επικοινωνήσετε με τον Συντονιστή Εκπαιδευτικού έργου (έπρεπε να το είχε κάνει η διευθύντρια) και μετά από την εμπλοκή του και αν δεν γίνει τίποτα, να κάνετε αναφορά στην Πρωτοβάθμια με κοινοποίηση σε Περιφέρεια και Υπουργείο για όλα αυτά. Η δασκάλα δεν έχει καθόλου δεμένα τα χέρια και δεν πρέπει να μείνει στο απυρόβλητο, απλά δεν θέλει να κάνει αναφορά. Κανένας δεν θέλει να κάνει αναφορά για να μην ενοχλήσει.Ενοχλείστε τους εσείς αν δεν θέλετε να είστε και εσείς μέρος του προβλήματος. Καθαρά και σταράτα, σιχάθηκα την ευθυνοφοβία όλων

Εμείς πραγματικά το έχουμε αναφέρει προφορικά αρκετές φορές στη διευθύντρια και τη Δευτέρα η γυναίκα μου θα είναι πάλι εκεί, ενώ ταυτόχρονα ετοιμάζουμε όλες τις ανάλογες επώνυμες και έγγραφες ενέργειες. Συμφωνώ απόλυτα ότι έχουμε ευθύνη σαν πολίτες να προβούμε σε έγγραφες αναφορές από τη στιγμή που οι προφορικές μας παρεκλήσεις δεν έχουν ανταπόκριση.

5
Κατά τη γνώμη μου, αλλάξτε σχολείο. Και φροντίστε να πάει και σε γυμνάσιο που δε θα παν τα εν λόγω παιδιά.

Ομολογώ ότι είμαι προς αυτή τη κατεύθυνση.

6
Καλησπέρα σε όλους σ’ αυτό το φόρουμ. Καταρχήν θα ήθελα να αναφέρω από την αρχή ότι δεν είμαι εκπαιδευτικός αλλά γονέας μαθήτριας πέμπτης δημοτικού σε δημοτικό σχολείο του Περιστερίου. Τα πλήρη στοιχεία μου είναι στη διάθεση οποιοδήποτε τα ζητήσει.

Χρειάζομαι τη βοήθεια σας καθώς πραγματικά έχω απογοητευθεί και δεν ξέρουμε με τι γυναίκα μου τι πρέπει πλέον να κάνουμε σαν γονείς.

Υπάρχει σοβαρό πρόβλημα αποκλίνουσας συμπεριφοράς παιδιών στη τάξη της κόρης μου από παρέα 6-8 αγοριών σε τάξη 24 παιδιών στο σύνολο. Το πρόβλημα υπήρχε από την πρώτη δημοτικού αλλά φέτος σχεδόν δεν γίνεται καθόλου μάθημα. Η ομάδα των παιδιών:
•   Παρεμποδίζει το μάθημα σχεδόν όλη την ώρα
•   Πετάνε πράγματα μεταξύ τους κατά την ώρα του μαθήματος
•   Αφήνουν σεξουαλικά υπονοούμενα προς τη δασκάλα και τις συμμαθήτριες τους
•   Τσακώνονται μεταξύ τους
•   Τσακώνονται με τη δασκάλα η οποία εν συνεχεία εν μέσω φωνών φωνάζει τη διευθύντρια
•   Τσακώνονται με τη διευθύντρια του δημοτικού σχολείου
•   Έχουν φτάσει στο σημείο να χτυπήσουν τη γυμνάστρια (σπρώξιμο) εν ώρα διαλείμματος που τσακωνόντουσαν μεταξύ τους και άλλοι δάσκαλοι απλά παρακολουθούσαν

Πραγματικά δεν θέλω να φτάσω στα άκρα τα οποία και δεν ξέρω ποια είναι αλλά πλέον η κόρη μου καθώς και άλλοι μαθητές έχουν αρχίσει να επηρεάζονται ψυχολογικά και να μην θέλουν να πάνε στο σχολείο.

Η δασκάλα του τμήματος είναι μια καινούργια δασκάλα 24 ετών με πολύ όρεξη για δουλειά αλλά δυστυχώς δεν έχει την ανάλογη υποστήριξη από τη σύλλογο διδασκόντων αλλά και από τους γονείς των προβληματικών παιδιών. Να τονίσω εδώ ότι αναγνωρίζω ότι τα παιδιά της συγκεκριμένης ομάδας με προβληματική συμπεριφορά μπορεί να έχουν προβλήματα στο σπίτι αλλά πραγματικά δεν νομίζω ότι είναι δική μου ευθύνη να το αντιμετωπίσω.

Η διευθύντρια απαξιοί να κάνει το οτιδήποτε ή τουλάχιστον σαν γονείς δεν βλέπουμε κάποιο αποτέλεσμα. Η επιλογή της δασκάλας για το τμήμα έγινε με κλήρωση ενώ γνώριζε ότι είναι πολύ δύσκολη η τάξη και υπάρχουν προβληματικές συμπεριφορές.  Δεν υπάρχει ψυχολόγος και κοινωνικός λειτουργός. Επιπλέον ο άντρας της διευθύντριας είναι υπεύθυνος στη πρωτοβάθμια για την περιοχή μας κάτι που μας αποτρέπει ακόμα περισσότερο σαν γονείς να κάνουμε κάτι παραπάνω. Όχι ότι θα θέλαμε να φτάσουμε εκεί αλλά από τη στιγμή που δεν υπάρχει συνεργασία δεν ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε.

Δεν θα επιθυμούσα να φτάσουμε σε διαδικασία καταγγελιών προς την πρωτοβάθμια αλλά όλες οι προφορικές μας εκλύσεις προς τη διευθύντρια του σχολείου δεν έχουν καμία ανταπόκριση και από εβδομάδα σε εβδομάδα το πρόβλημα γίνεται χειρότερο.

Είμαστε πραγματικά με τη γυναίκα μου ένα βήμα πριν την αλλαγή σχολείου για τη κόρη μας με ότι αυτό συνεπάγεται. Υπάρχει κάποιος τρόπος με τον οποίο πραγματικά μπορούμε να βοηθήσουμε να βρεθεί λύση;

ΥΓ. Έχω πιάσει τον εαυτό μου να διαβάζω το νομοθετικό πλαίσιο της πρωτοβάθμιας αλλά πραγματικά δεν νομίζω

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162200
  • Σύνολο θεμάτων: 19243
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 352
Σύνολο: 361

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.078 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.