Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - panos92

Σελίδες: 12
1
Κλάδος ΠΕ70 Δασκάλων / Απ: Διορισμοί ΠΕ70 2025
« στις: Απριλίου 03, 2025, 09:03:46 am »
Ο διευθυντής μου έλεγε ότι σε πολλά σχολεία της Αθήνας δεν θα σχηματιστούν 2 τμήματα πρώτης δημοτικού. Δυστυχώς έρχεται καταστροφή τόσο από το 25αρι του τμήματος όσο και από την έλλειψη παιδιών.

2
Οικονομικά / Απ: Μισθοδοσία Μονίμων
« στις: Μαρτίου 30, 2025, 04:41:28 pm »
Αύριο ανακοινώνονται ίδιες αυξήσεις και στους υπόλοιπους ένστολους. Εμείς ας συνεχίσουμε την αυτοκριτική μας.

3
Οικονομικά / Απ: Μισθοδοσία Μονίμων
« στις: Μαρτίου 30, 2025, 03:31:03 pm »
Είναι πολύ θλιβερή πάντως η κακή αυτοεικόνα που έχουμε για το επάγγελμά μας. Ποτέ δεν έχω δει στρατιωτικούς να επιδίδονται τόσο φανερά και απροκάλυπτα σε αυτοκριτική για το επάγγελμά τους όπως κάνουμε εμείς. Δυστυχώς έχουμε εσωτερικεύσει τον κοινωνικό αυτοματισμό που έχουν καλλιεργήσει συστηματικά τα μμε για εμάς.

Αν μιλήσεις κατ' ιδίαν με αστυνομία ή στρατιωτικό ή αν έχεις συγγενή το 90% θα σου πουν πόσο χαλαρό είναι το επάγγελμά τους πολλές φορές. Αλλά προφανώς αυτά θα τα πουν σε ιδιωτικές συζητήσεις. Εμείς πραγματικά συμπεριφερόμαστε λες και έπρεπε να μας μαστιγώσουν για να δικαιούμαστε κάτι παραπάνω. Γι' αυτό φτάσαμε στο σημείο να χρειαζόμαστε διδακτορικό για να διοριστούμε.

Λίγη περισσότερη περηφάνεια και αναγνώριση για το επάγγελμά μας δεν θα έβλαπτε. Αν οι ίδιοι δεν το αναγνωρίζουμε δεν θα μας το αναγνωρίσει ποτέ κανείς. Προσωπικά θεωρώ ότι στο δημόσιο είμαστε από τους πιο σκληρά εργαζόμενους, τουλάχιστον οι κλάδοι των βασικών γνωστικών μαθημάτων Δάσκαλοι, νηπιαγωγοί, ξενόγλωσσοι, φιλόλογοι, μαθηματικοί κτλ. Μπορεί να μην έχουμε οκτάωρο αλλά τις ώρες που εργαζόμαστε, δεν παίρνουμε ανάσα. Αν νομίζετε ότι στον υπόλοιπο δημόσιο τομέα δουλεύουν αγόγγυστα το οκτάωρο τους είστε γελασμένοι.

Και ειδικά στρατιωτικοί/αστυνομικοί. Υπάρχει απίστευτα πολύ καθισιό. Το ότι δεν καλλιεργείται κοινωνικός αυτοματισμός προς αυτές τις ομάδες δεν έχει να κάνει καθόλου με το τι προσφέρουν στο κοινωνικό σύνολο αλλά με τον ρόλο τους ως εξουσία καθώς και με τους ιδεολογικούς συσχετισμούς της κυβέρνησης. Οπότε μπορεί να καθίσουμε εδώ ώρες ατελείωτες να επιχειρηματολογούμε και να ψάχνουμε εξηγήσεις γιατί μας έχουν χεσμένους και να προσπαθούμε να δικαιολογήσουμε αυτές τις συμπεριφορές αλλά η αλήθεια είναι μία : απλά δεν τους είμαστε τόσο χρήσιμοι.

Είναι ξαναλέω εξαιρετικά θλιβερό να βλέπω εκπαιδευτικούς να υπεραμύνονται των αποφάσεων της κυβέρνησης για την ενίσχυση των ενστόλων και να δικαιολογούν εν μέρει την καθίζηση των μισθών των εκπαιδευτικών (αγγίζει τα όρια του cuckolding). Καλά ας μην μιλήσω για τις συζύγους ενστόλων (κύρία υποδιοικητού παρακαλώ) που προτιμούν να παίρνει αυξήσεις ο αντρούλης τους παρά οι ίδιες (αντίστοιχα και άντρες φυσικά, απλά είναι λιγότεροι). Ο ορισμός της κακομοιριάς.

4
Οικονομικά / Απ: Μισθοδοσία Μονίμων
« στις: Μαρτίου 29, 2025, 12:49:05 pm »
@panos92
Είμαι γυναίκα και δεν έχω συγγενή στρατιωτικό, για να υποστηρίζω κάποιον (γνωρίζεις βέβαια πως οι του κλάδου μας παντρεύονται στρατιωτικούς γιατί είμαστε στην ίδια μοίρα). Ούτε έχω την καλύτερη γνώμη για τους στρατιωτικούς, αλλά έχω την καλύτερη γνώμη για την αλήθεια. Επέλεξες να διαφωνήσεις για το φανταριλίκι στηριζόμενος σε κάτι ασήμαντο που έγραψα σχετικά με το ότι οι στρατιωτικοί δέχονται διαταγές και το ξέρετε από τη θητεία σας. Να σε ενημερώσω πως διαφωνώ με τη θητεία, διαφωνώ με το διαχωρισμό των γυναικών και των αντρών σε αυτή και υποστηρίζω μισθοφορικό στρατό. Δεν ήταν ο σκοπός μου να μιλήσω για την αδικία της ύπαρξης θητείας, ήθελα να τονίσω πως οι ελεύθεροι άνθρωποι δεν μπορούν να διατάζονται από κάποιον που είναι απλά μεγαλύτερος σε ηλικία. Δεν μίλησα καν για το βίσμα που στο στρατό είναι σήμα κατατεθέν, πολύ περισσότερο από ότι σε μας.

Και πάμε στην δεύτερη αγενέστατη παρατήρησή σου: "καλά ότι διοικητής με 30 χρόνια υπηρεσία παίρνει μόνο 1600 ευρώ καθαρά , οκ αν το πιστεύεις είσαι παντελώς αφελής ειδάλλως απλά πετάς ανοησίες σοτν αέρα και όποιον πάρει ο χάρος"
Με τους όρους που θέτεις, εσύ είσαι αυτός που συγκεντρώνει τα παραπάνω γνωρίσματα. Εγώ γράφω μόνο όταν ξέρω πολύ καλά τι λέω. Ο καθένας μας πριν μιλήσει πρέπει να γνωρίζει. Δες λοιπόν επίσημα έναν ανώτερο αξιωματικό, όχι υπαξιωματικό (που είναι οι περισσότεροι) με 20 χρόνια υπηρεσίας και δυο παιδιά τι παίρνει:
Κατά τη γνώμη μου όποιος καταφεύγει σε ad hominem επιθέσεις, έχει ήδη ξεμείνει από λογικά επιχειρήματα.

Επέλεξες να ειρωνευτείς τον μέσο άνδρα πολίτη ότι περνά μερικούς μήνες (μερικοί είναι οι 12, μάλιστα) και το θυμάται μια ζωή. Όταν σου απάντησα με επιχειρήματα ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Τι άλλο σημαντικό είπες για το φανταριλίκι που επέλεξα να αγνοήσω και εστίασα στο ασήμαντο; Αφού αυτό ήταν όλο σου το επιχείρημα. Το ότι αναγνωρίζεις την αδικία που υφίστανται οι άντρες σε τιμά (πολλές γυναίκες δεν το κάνουν) ωστόσο με το να χρησιμοποιείς ειρωνικά το επειχείρημα "έλα μωρέ, μυξοκλαίτε για μερικούς μήνες στρατού" μάλλον φανερώνει τις αληθινές σου απόψεις.

Όσον αφορά για τον διοικητή μονάδας αντιγράφω από παράδειγμα που δόθηκε από τον ίδιο τον υπουργό :
Παράδειγμα 3
Αντισυνταγματάρχης και αντίστοιχοι με 29 έτη υπηρεσίας και καθήκοντα Διοικητή Μονάδας, Κυβερνήτη Πλοίου ή Διοικητή Μοίρας, θα λαμβάνει Επίδομα Διοίκησης 200 €. Με το ισχύον μισθολόγιο λαμβάνει ακαθάριστες αποδοχές ποσού 2.952 € ενώ με το νέο μισθολόγιο θα λαμβάνει 3.441 €.

Πρόκειται για μηνιαία αύξηση ύψους 489 €, ποσοστού 17 % περίπου. Ετήσια αύξηση ποσού 5.868 €.

Θες να μου πεις ότι οι ακαθάριστες αποδοχές 2952 δίνουν καθαρές αποδοχές 1600 ευρώ; Και πρόσεξε δεν περιλαμβάνει μέσα τα διάφορα επιδόματα που παίρνουν. Μιλάμε μόνο για τον βασικό μισθό. Επειδή εγώ έχω συγγενείς ένστολους και στρατιωτικούς και αστυνομικούς, σε διαβεβαιώνω ότι η διαφορά στους μισθούς είναι ήδη χαοτική και με τις νέες αυξήσεις είναι απλά άπιαστη.

Μακάρι να υπήρχε περιθώριο να παίρνουν όλοι αυξήσεις και κανείς δεν θα "γκρίνιαζε". Ωστόσο ο προυπολογισμός είναι περιορισμένος. Όταν επιλέγουν (πάλι) να δώσουν αυξήσεις στους ένστολους ενώ εμάς ο πληθωρισμός έχει εκμηδενίσει τον μισθό μας, ε καταντά ολίγον τι προκλητικό. Ειδικά όταν δίνουν τις αυξήσεις οριζόντια είτε ο άλλος είναι στην ενεργό δράση είτε σαπίζει σε ένα γραφείο αραχτός.

Δώσανε επίδομα επικινδυνότητας σε όλους είτε είσαι γραφιάς σε μια υπηρεσία του στρατού είε είσαι στην παραμεθόριο. Αν αυτό δεν είναι εξωφρενικό και καταφανέστατα εξυπηρέτηση εκλογικής βάσης, δεν ξέρω τι είναι.


5
Οικονομικά / Απ: Μισθοδοσία Μονίμων
« στις: Μαρτίου 29, 2025, 11:29:56 am »
Μπερδεύετε τον στρατό με την αστυνομία.
Για την αστυνομία (που συνδικαλίζεται) είναι ολοφάνερο πως χρειάζεται χρήματα κάποιος για να είναι κάποιος η ντροπή της κοινωνίας και να συνεργάζεται με το παρακράτος αρμονικά.
Ο στρατός, η αεροπορία και το ναυτικό (που δεν έχουν δικαίωμα να συνδικαλιστούν, παρά μόνο αφού αποστρατευτούν), είναι άλλη ιστορία. Πέρα από το ότι η ύπαρξή τους είναι για καιρό πολέμου (και τώρα έχουμε καιρό ειρήνης ακόμη, χάρη και στην ύπαρξή τους) είναι νομάδες που βρίσκονται συνέχεια σε διαταγές κάποιου ανωτέρου. Ένα στρατιωτικό μηνών κάνει ένας πολίτης και το φέρνει βαρέως σε όλη του τη ζωή, λόγω αυτών των διαταγών. Οι μισθοί τους δεν είναι αυτοί που αναφέρονται εδώ μέσα, μιας και ο διοικητής (30 χρόνια δηλαδή υπηρεσία) σε κάθε μονάδα δεν ξεπερνάει τα 1.600 το μήνα (τρέχον μισθολόγιο). Έχουν κάποια προνόμια, με σημαντικότερο την πρόωρη αποχώρηση, αλλά έχουν και άπειρες μεταθέσεις και άπειρες απλήρωτες υπηρεσίες (και ΣΚ συχνά μέσα). Δεν μπαίνουν με το βαθμό του 9 οι φιλόλογοι και το βαθμό του 10 οι δάσκαλοι. Όποιος ήθελε μπορούσε να δηλώσει, δεν τον κρατούσε κανείς.
Οι δάσκαλοι και οι καθηγητές, που στην πλειοψηφία πιστεύουμε πως όλοι πρέπει να σπουδάζουν στα πανεπιστήμια και όχι σε τεχνικές σχολές, ντουβάρια ή όχι, λουζόμαστε την ανθρωπιστική μας σκέψη. Όλοι οι τελευταίοι στις κατευθύνσεις δηλώνουν δάσκαλοι. Τόσο που πλέον το επίπεδο έφτασε πολύ χαμηλά, η προσφορά είναι τεράστια και η ζήτηση λίγη και έτσι μας έχουν για πέταμα και πειράματα.

1ον : Είσαι άντρας ή γυναίκα; Έχεις υπηρετήσει; Οι άντρες δεν φέρνουν βαρέως ότι δέχονται διαταγές στη θητεία τους, αλλά ότι καλούνται να αφιερώσουν 12 ολόκληρους μήνες από τη ζωή τους όπου όχι απλά δεν πληρώνονται αλλά πίστεψέ με, ξοδεύουν αρκετά χρήματα από την τσέπη τους. Και αν τολμήσουν να παραπονεθούν, τους λένε ότι δεν είναι πατριώτες ή τους ειρωνεύονται. Και ερωτώ : Γιατί έχουμε την απαίτηση από τους απλούς πολίτες να αφιερώσουν αφιλοκερδώς ένα χρόνο από τη ζωή τους χωρίς να παίρνουν μία αλλά στους στρατιωτικούς όσο σπουδάζουν στις στρατιωτικές σχολές τους παρέχουμε στέγη, τροφή (πολύ καλύτερη από των φαντάρων) συν 600 ευρώ το μήνα; Αυτοί γιατί δεν αφιερώνουν 1-2 χρόνια από τη ζωή τους να υπηρετήσουν δωρεάν αφού μετά θα λαμβάνουν ζεστό κρατικό χρήμα χωρίς να βιώσουν ΠΟΤΕ ανεργία; Που είναι ο δικός τους πατριωτισμός; Και πως να έχω εμπιστοσύνη σε στελέχη που σκέφτονται μόνο την καλοπέραση και πως θα βγάλουν χρήμα ότι θα μείνουν να πολεμήσουν σε περίοδο πολέμου.

Γιατί δεν δίνουν ένα μισθό και στους φαντάρους όσο κάνουν την θητεία τους;Συν ένσημα;

Αυτά ενοχλούν τον μέσο άντρα (κι ας ντρέπεται να το παραδεχτεί) και όχι ότι θα εκτελέσει διαταγές.

Όσον αφορά την προφορά ζήτηση στο επάγγελμα του εκπαιδευτικού, αυτή οφείλεται στον τεράστιο αριθμό εισακτέων που δέχονται κάθε χρόνο οι παιδαγωγικές/καθηγητικές σχολές. Αν έπαιρναν έναν αριθμό όπως των στρατιωτικών, τότε θα υπήρχε μεγάλη έλλειψη σε εκπαιδευτικούς. Αλλά για διάφορους λόγους που εξυπηρετούν πολλές διαφορετικές πλευρές, έχουμε μια τεράστια δεξαμενή εκπαιδευτικών με αποτέλεσμα να μην υπάρχει κίνητρο βελτίωσης του κύρους του εκπαιδευτικού αφού οταν έχει δεκάδες χιλιάδες να περιμένουν, προφανώς θα υπάρχουν πρόθυμοι απελπισμένοι.

Οσο για τις άπειρες μεταθέσεις καλά μην παίρνεις και όρκο ότι παίρνουν τόσες μεταθέσεις συν ότι λαμβάνουν αρκετά χρήματα επιπλέον για κάθε μετάθεση συν διάφορα επιδόματα για το κάθε τι που σχεδόν διπλασιάζουν το μισθό τους. (καλά ότι διοικητής με 30 χρόνια υπηρεσία παίρνει μόνο 1600 ευρώ καθαρά , οκ αν το πιστεύεις είσαι παντελώς αφελής ειδάλλως απλά πετάς ανοησίες σοτν αέρα και όποιον πάρει ο χάρος.

Γενικά οι ένστολοι είναι εξουσία και ως εξουσία απολαμβάνουν διαφόρων παροχών που δεν θα δούμε στα πιο τρελά όνειρά μας. Με τα κρυφά χρήματα που παίρνουν μέσω επιδομάτων κτλ, φτάνουν το διπλάσιο μισθό από έναν εκπαιδευτικό χωρίς να έχουν αφιερώσει 5-6 χρόνια να μαζεύουν πτυχία μεταπτυχιακά ξένες γλώσσες κτλ. Το θέμα είναι να ξυπνήσει όλος ο εκπαιδευτικός κλάδος και να ψηφίσει με γνώμονα το συμφέρον του κλάδου.

6
Οικονομικά / Απ: Μισθοδοσία Μονίμων
« στις: Μαρτίου 28, 2025, 04:04:36 pm »
Μπορεί να ακούγεται πολύ απλό ως εξήγηση, αλλά ο πραγματικός λόγος που διαχρονικά οι κυβερνήσεις έχουν τους εκπαιδευτικούς στη χειρότερη μοίρα μισθολογικά είναι το γεγονός ότι έχουμε τρεις μήνες διακοπών. Όλες οι κυβερνήσεις (όπως και όλη η κοινωνία) θεωρούν ότι ένα επάγγελμα που κατά το 1/4 του έτους δεν εργάζεται, δεν δικαιούται κάποια ιδιαίτερη μισθολογική αναβάθμιση ή μεταχείριση. Και φυσικά σε αυτή την εικόνα συμβάλλει και το γεγονός ότι έχουμε ένα ομολογουμένως ευέλικτο ωράριο καθημερινής εργασίας και όχι ένα τυπικό αυστηρό 8ωρο. Προφανως και δεν μπαίνουν στον κόπο να σκεφτούν πόσο εξαντλητική είναι η δουλειά του εκπαιδευτικού είτε στο σχολείο είτε και μετά το σχολείο,  ακόμη και με αυτά τα κενά χρονικά διαστήματα, και προφανώς δεν υπονοώ ότι θα έπρεπε κάτι να αλλάξει στις διακοπές μας ή στα καθημερινά μας ωράρια. Αν όμως απορείτε γιατί δεν μας δίνουν κάτι παραπάνω και είμαστε η τελευταία τρύπα του ζουρνα, να ξέρετε ότι όλα τα παραπάνω είναι οι πραγματικοί λόγοι. Πολίτες και πολιτικοί θεωρούν ότι είναι αρκετά αυτά που παίρνουμε με βάση τους μήνες και τις ώρες της εργασίας μας. Αυτή είναι η πραγματική εξήγηση. Και είναι κάτι που ποτέ δεν θα το χωνέψει η υπόλοιπη κοινωνία ούτε θα μας το συγχωρήσει (το ότι έχουμε τόσες διακοπές εννοώ).


Συμφωνώ μαζί σου 100% ΑΛΛΑ να πούμε την αλήθεια, πίστεψέ με ένα μεγάλο ποσοστό των στρατιωτικών και των αστυνομικών δουλεύουν πολύ λιγότερο από τους εκπαιδευτικούς. Και αυτό το ξέρουν και στην πολιτική ηγεσία.

Απλά κατ' εμέ ο λόγος που ευνοούνται πάντοτε οι ένστολοι είναι γιατί η πολιτική τους κατεύθυνση είναι συνήθως προς τα συμφέροντά τους και παραδοσιακά δεξιά και 2ον γενικότερα όσο πιο κοντά είσαι στην εξουσία (ή την προστατεύεις) τόσο περισσότερο ανταμοίβεσαι. Οι εκπαιδευτικοί δεν έχουν την ελάχιστην εξουσία πια.

Εγώ αναρωτιέμαι το άλλο : Πως να πείσεις πια τους μαθητές για την αξία της μόρφωσης όταν βλέπουν ότι οι εκπαιδευτικοί είναι εξαθλιωμένοι, ακόμη και οι γιατροί περνάνε τα πάνδεινα και από την άλλη αγράμματοι ΕΠΟΠ πληρώνονται καλύτερα στα 20+ από ότι ένας 35αρης εκπαιδευτικός ;

Γιατί να θέλει κάποιος να μορφωθεί σε αυτή την χώρα; Καλά τώρα και με την τεχνητή νοημοσύνη θα υποβαθμιστεί παντελώς η αξία της μόρφωσης. Λυπάμαι αλλά αυτή η χώρα υπάρχει μόνο για τους ένστολους. Για κανέναν άλλο...

7
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024
« στις: Ιουλίου 04, 2024, 04:40:43 pm »
Και η πρωτοβαθμια έχει ατυπα δευτερες αναθέσεις εφοσον επιτρεπει να αναλαμβάνουν οι δάσκαλοι μαθηματα κάποιων ειδικοτητων αν δεν εμφανιστεί αναπληρωτης (εικαστικα, μουσική...) Απο την άλλη οι γαλλικων, αγγλικων, γερμανικών που θεωρούνται ικανοι να διδάσκουν ιστορία στο γυμνάσιο, δεν μπορούν να χρησιμοποιησουν αυτό το μαθημα για να συμπληρώσουν ωράριο στο δημοτικό. Πιο παλια είχε δοθει μεγάλος αγώνας για να συμπληρώνουμε με την ευέλικτη ζώνη και τώρα με τις δεξιοτητες, ωρες τις οποιες ο πε70 τις θέλει πολλές φορές για να κάνει μαθηματικά ή γλώσσα και οχι δεξιοτητες... Αν θέλετε να μιλήσουμε για στρεβλώσεις του συστήματος,υπρχουν πάμπολλες!

Καλά και εγώ έχω δει πάμπολους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων να μην κάνουν τίποτα σε αυτές τις αναθέσεις, μη σου πω να μην κάνουν τίποτα ούτε στο βασικό τους μάθημα. Αυτά περί "στρεβλώσεων"...

8
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024
« στις: Απριλίου 20, 2024, 06:21:51 pm »
Ναι, έτσι είναι. Είναι βέβαιο πως κατάφεραν να χάσουμε την στήριξη του κόσμου. Την ίδια στιγμή όμως που αυτός ο κόσμος (οι γονείς των μαθητών μας δηλαδή) διδάχθηκε και πέτυχε στη ζωή του από εκπαιδευτικους (άλλης γενιάς βέβαια). Στους δασκάλους μας οφείλουμε πολλά. Είναι ελάχιστοι οι γονείς που το πιστεύουν αυτό.

9
Νεοδιόριστοι / Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« στις: Μαρτίου 26, 2024, 07:58:16 pm »
Άτομα που αξιολογούν καθημερινά τους μαθητές τους... Φοβούνται την αξιολόγηση και κοιτάνε πως θα την σκαπουλάρουν...Λυπηρότατο...

Αν είσαι συνάδελφος όντως.....έλα τώρα μεταξύ μας; Θες να μιλήσουμε για την ποιότητα των "αξιολογητών"; Από που προέρχονται; Πόση σχέση έχουν με την τάξη τα τελευταία χρόνια;

Η αξιολόγηση είναι απλά η θεσμοποίηση του ρουσφετιού και του ραγιαδισμού. Όποιος γλύφει καλά, θα επιβιώνει. Είναι δεδομένο.

10
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μαρτίου 10, 2024, 10:57:31 am »

11
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μαρτίου 10, 2024, 10:42:06 am »
Χωρίς να είμαι σίγουρος, δεν έχει πάλι παρατήρηση.


12
Ειδική Αγωγή / Απ: Παράλληλη στήριξη
« στις: Μαρτίου 10, 2024, 10:39:55 am »

Panos  92 είναι και που το παιδάκι δεν έχει θέματα συμπεριφοράς. Εάν είχες ένα παιδάκι υπερκινητικό, ή που έχει εκρήξεις θυμού δεν νομίζω να μην σου δημιουργούσε θέμα να κοιτάζει το κινητό και να γίνεται μπαχαλο η τάξη και αυτή να ειναι αδιάφορη. Γιατί καμιά φορά και τα υπολοιπα παιδιά παρασύρονται από όλα αυτό. Ένα παιδάκι που σηκώνεται όποτε θέλει μέσα στην τάξη και τρέχει και η δασκάλα του εξακολουθεί να ειναι αδιάφορη ξεσηκώνει την τάξη. Και στην τελική γιατί να βαριέται, δεν έχει κάτι να κάνει με το παιδί της; Και ναι, θα είχε την ευκαιρία αν ήθελε να κάνει μαθήματα, να μαθαίνει κιόλας, γιατί δεν έχει καμία σχέση η θεωρία με την πράξη. Επίσης παρατηρώντας έναν πιο έμπειρο μαθαίνεις πολλά. Αλλά από εκεί φαίνεται ότι οι νέοι συνάδελφοι με αυτήν τη συμπεριφορά πως θα είναι αργότερα.

Στο σχολείο των παιδιών μου έρχονται και φοιτητές. Θυμάμαι στο σχόλασμα οι φοιτητές έφταναν πρώτοι στην πόρτα και δεν περίμεναν να χτυπήσει το κουδούνι (για 5 λεπτά μιλάμε) ώστε να έρθει ένας δάσκαλος αλλά χτυπούσαν επιτακτικά το θυρωτηλέφωνο μία και δυο φορές ώστε ο διεθυντής να τους ανοίξει την πόρτα. Υπήρχε και ένας όμως που όταν πλησίασα το παιδί του αδελφού μου και του μίλησα λίγο πριν χτυπήσει το κουδούνι ήρθε αμέσως και το πήρε στην άκρη και τον ρώτησε με ποιον μιλάει. Ήταν και στην πόρτα μέχρι να αποχωρήσουν οι μαθητές! Οπότε επιμένω ότι ειναι και νοοτροπία και πόσο αγαπάς αυτό που κάνεις.

Το παιδί της έχει άτυπο αυτισμό και έιχε πολλά ξεσπάσματα θυμού. Δεν με βοήθησε ποτέ μαζί του γιατί όποτε τον πλησίαζε την έδιωχνε. Και πως να μην τη διώχνει όταν δεν έκανε ΚΑΜΙΑ προσπάθεια να δεθεί μαζί του. Στις αρχές όταν θύμωνε άνοιγε την πόρτα και έφευγε από την τάξη. Και εκείνη ειλικρινά σου λέω, καθόταν στο θρανίο ατάραχη δεν έτρεχε πίσω του. Την υπόλοιπη τάξη την είχα υπό τον έλεγχό μου, δεν υπήρχαν θέματα.

Πέρασα κυριολεκτικά πάρα πολλά διαλείμματα να κατεβαίνω στο προαύλιο και να προσέχω το παιδί και αφιέρωσα πολύ χρόνο να δεθώ μαζί του ώστε να με ακούει και να με εμπιστεύεται . Εφάρμοσα και ένα σύστημα ανταμοιβών που έπιασε  αφού έμαθα πρώτα τα ενδιαφέροντά του. Τώρα μέσα στην τάξη είναι άψογος. Και στα διαλείμματα σπάνια κάνει φασαρίες.

Το ξέρω ότι φαίνεται απίστευτο (και εγώ αν δεν το ζούσα δεν θα το πίστευα) αλλά η ίδια ήταν αμέτοχη. Κυριολεκτικά έχει μια πολύ παθητική στάση. Δεν είναι κακή κοπέλα και μιλάμε γενικά και κάνουμε και παρέα. Απλά δεν το έχει με την εκπαίδευση. βασικά μου το έχει πει ότι δεν της αρέσει η εκπαίδευση και ήθελε να σπουδάσει κάτι άλλο αλλά δεν έπιασε τα μόρια.

Πολλοί μου λένε να της μιλήσω πιο ξεκάθαρα αλλά δεν νομίζω ότι δεν καταλαβαίνει. Απλά δεν ενδιαφέρεται. Παίρνει το χιλιαρικάκι και γεια σας. Εγώ είμαι πολύ υπέρ του θεσμού της παράλληλης και έχω κάνει και εγώ 3 χρόνια. ΑΛΛΑ πραγματικά πάντα βοηθούσα με ό,τι ήθελε ο δάσκαλος/α και δεν το έβλεπα υποτιμητικά. Ίσα ίσα που συχνά προσφερόμουν μόνος μου να οβηθήσω αν είχα παιδί που δεν έχει μεγάλο θέμα.

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι πρέπει να ξεκαθαριστούν οι ρόλοι και οι αρμοδιότητες. Το "συνεργάζονται' οι δύο εκπαιδευτικοί είναι πολύ αόριστο. Καλώς ή κακώς, για να υπάρξει συνεργασία πρέπει να έχουν και οι δυο πλευρές όρεξη.

13
Ειδική Αγωγή / Απ: Παράλληλη στήριξη
« στις: Μαρτίου 09, 2024, 10:39:06 pm »
αχ αυτό με το κινητό...


Δεν πιστεύω οτι  ειναι το νεαρό της ηλικίας.

προσωπικά δεν με ενοχλεί να κοιτάξει το κινητό της. Κατανοώ ότι όταν κάθεσαι κάτω παρατηρητής, θα βαρεθείς.

Ωστόσο κυριολεκτικά δεν θέλει να κάνει τπτ, σε σημείο που απορώ "δεν βαριέται;". Γιατί πραγματικά πολλές φορές προσπάθησα να της προτείνω να συνεργαστούμε για συνδιδασκαλία. Και όταν λέω συνδιδασκαλία, δεν εννοώ, εγώ να λέω και εκείνη να εκτελεί. Εννοώ να κάνει εκείνη μάθημα όπως οτ θέλει και να βοηθάω πχ εγώ τα παιδιά.

Αλλά τίποτα. Εδώ και το παιδί που έχει ως παράλληλη δεν της μιλάει καθόλου. Σε πολλά διαλείμματα έχει έρθει να με βρει γιατί μάλωσε με άλλο παιδί και όταν το ρωτάω που είναι η κυρία τάδε, μου λέει δεν ξέρω ή μιλάει με τις άλλες κυρίες (τις άλλες παράλληλες).

Πιστεύω ότι είναι στον άνθρωπο. Αλλά παράλληλα πιστεύω ότι η έλλειψη ενός ξεκάθαρου καθηκοντολογιου τις κάνει να το εκμεταλλεύονται. Πέρυσι που είχα πάλι παράλληλη, είχαμε συνεργαστεί άψογα.
Και φέτος δεν έχω κάποια προστριβή μαζί της ούτε θα της κάνω παρατήρηση καθώς δεν είμαι το αφεντικό της. Αλλά σίγουρα με κουράζει και με απογοητεύει που είναι κυριολεκτικά άχρηστη.

14
Ειδική Αγωγή / Απ: Παράλληλη στήριξη
« στις: Μαρτίου 09, 2024, 09:54:43 pm »
Θα έπρεπε να διατυπωθούν ξεκάθαρα οι υποχρεώσεις της παράλληλης στήριξης. Γιατί αυτή τη στιγμή ο καθένας ερμηνεύει τις αρμοδιότητες της παράλληλης όπως τον συμφέρει.

Δυστυχώς επιβεβαιώνω και εγώ πως πολλές παράλληλες βαριούνται που ζουν και βολεύονται στο καθισιό. Έχω φέτος παράλληλη, 24 ετών, που κυριολεκτικά δεν κάνει τπτ.

Της είπα αν θέλει να κάνει μάθημα (όποιο μάθημα θέλει 1-2 ώρες την εβδομάδα), αρνήθηκε ευγενικά.

Ο μαθητής της έχει άτυπο αυτισμό, δεν χρειάζεται τόσο βοήθεια στην τάξη ωστόσο έχει ξεσπάσματα θυμού. Έχουν περάσει τόσοι μήνες από το Σεπτέμβρη και δεν έχει δεθεί καθόλου μαζί του γιατί δεν κάνει την οποιαδήποτε προσπάεθαι. Ο μαθητής όταν έχει πρόβλημα έρχεται και βρίσκει εμένα καθώς δεν την αισθάνεται κοντά του.

Δεν θέλω να κάνει κάτι πέρα από τη δουλειά της αλλά ούτε αυτό δεν κάνει.
Καλά ούτε λόγος να κρατήσει τμήμα αν απουσιάσω. Εδώ μια φορά με χρειάστηκε ο διευθυντής για μια δουλειά και της είπα να ξεκινήσουν μαθηματικά να λύσουν κάτι ασκήσεις και όταν ανέβηκα μετά από ένα τέταρτο, δεν είχαν κάνει τπτ, αυτή στο θρανίο της να κοιτάει το κινητό της.

Έχω κάνει 3 χρόνια παράλληλη στήριξη οπότε ξέρω πως είναι. Και ναι έχει πολλές φορές αχαριστία ή αυταρχικότητα από τη μεριά του δασκάλου γενικής. Ωστόσο, μην κοροιδευόμαστε, πολλές παράλληλες ξύνονται και τους βολεύει αυτό.

Υπάρχουν βέβαια και πολλές παράλληλες που βοηθάνε γενικά στην τάξη κτλ.
Κατά τη γνώμη μου φταίει και το νεαρό της ηλικίας. Πλέον έρχονται κορίτσια 23-24 ετών, χωρίς μεταπτυχιακό που δεν ξέρουν που παν τα 4. Και δεν έχουν και καμία διάθεση να μάθουν. Δεν έζησαν τις εποχές που περίμενες 5-6 χρόνια για να σε πάρουν μετά τη σχολή και νομίζουν ότι πέφτει εύκολα το χιλιάρικο!


Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32937
  • Τελευταία: alex06
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1186013
  • Σύνολο θεμάτων: 19500
  • Σε σύνδεση σήμερα: 725
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 23
Επισκέπτες: 623
Σύνολο: 646

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.