Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - barbarosa

Σελίδες: 123 ... 15
1
Είχα κάνει, αλλά στο μητρώο το μόνο που με αφήνει είναι να δω και να κατεβάσω την αίτηση, τίποτε άλλο - ούτε προσθήκη προσόντων, ούτε τροποποίησή τους, ούτε γενικώς επικαιροποίηση στοιχείων.
Στην αρχική σελίδα λέει πω θα πρέπει να δηλωθούν και περιφέρειες. Αυτές δεν εμφανίζονται πουθενά για να δηλωθούν όμως προς στιγμής. ΓΙ' αυτό ρωτώ να είναι να γίνουν σε δεύτερο χρόνο κι αν τώρα για όσους έχουν κάνει ήδη αίτηση μπορούν να κάνουν κάτι άλλο εκτός από ένσταση.

2
Καλησπέρα.
Έχει κάνει κάποιος τα χαρτιά του για ένταξη σε πίνακες ΣΔΕ;
Από σήμερα στις 11.00 μέχρι μεθαύριο στις 16.00 λέει πως είναι ανοιχτό το σύστημα - εν τω μεταξύ στη σελίδα του ΙΝΕΔΙΒΙΜ λέει πως οι υποψήφιοι θα πρέπει να δηλώσουν περιφέρεια και μέχρι έξι μονάδες εντός αυτών.
Ο σύνδεσμος παραπέμπει στο μητρώο ενώ οι δηλώσεις που γίνονται με ανακατεύθυνση από το gov, δεν έχουν πουθενά την ενεργή πρόσκληση.
Πόσο ετεροχρονισμένα γίνονται και πόσο η μία πλατφόρμα (μητρώου) επικοινωνεί με την άλλη (δηλώσεων);
Ποια η ένδειξη και οι οθόνες που εμφανίζονται στη φάση επιλογής περιφερειών και μονάδων ΣΔΕ;

3
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Α Φάση αναπληρωτών 2025-2026
« στις: Σεπτεμβρίου 04, 2025, 12:00:28 pm »
Και να αυξηθούν σε πολλές ειδικότητες δε θα βρουν να καλύψουν κενά, λόγω των πολλών παραιτήσεων πέρυσι, τις οποίες πλέον το σύστημα ανιχνεύει - μέχρι πέρυσι δεν ανιχνεύονταν από τον αλγόριθμο και δεν αποκλειόσουν πραγματικά από το σύστημα, όπως ανίχνευσε και την προϋπηρεσία του καθενός.
Στην ανάγκη μπορεί να καταφύγουν πάλι σε ειδικές προσκλήσεις μέσα στη χρονιά.

5
Εγώ πάντως ξέρω 2 άτομα πέρυσι που ο ένας παραιτήθηκε και η μία δεν έκανε καν ανάληψη μετά από κλήση και φέτος δουλεύουν κανονικά.Δεν ξέρω δηλαδή αν όντως ισχύουν οι ποινές...
Σε ειδικότητες που υπάρχει έλλειψη προσωπικού ή γενικότερα προσφορά χαμηλότερη από τη ζήτηση και μένουν κενά καθ' όλο το έτος, και ειδικά όταν δεν προβλέπεται και β' ανάθεση στην ειδικότητα, τότε κατά το Άρθρο 25 παρ. 1 περί αναλογικότητας του Συντάγματος η ποινή αποκλεισμού καθίσταται κενό γράμμα. Επίσης το Άρθρο 16 κατοχυρώνει το δικαίωμα στην εκπαίδευση και αν η ποινή στερεί τα σχολεία από αναγκαίο εκπαιδευτικό προσωπικό, οφείλει να εφαρμόζεται τόσο - όσο, όχι εις βάρος του εκπαιδευτικού έργου της μονάδας και γενικώς των σχολείων. Εφόσον το Σύνταγμα είναι η ανώτατη νομοθετική διάταξη και πάνω σε αυτήν στηρίζονται οι άλλες απ' όπου και απορρέουν οι λειτουργίες και οι ποινές τους, αυτές δεν μπορούν να προσκρούουν στις αρχές του, δηλαδή η εφαρμογή ποινής για την ποινή ερήμην των αντικειμενικών συνθηκών, αντιβαίνει στις αρχές του Κράτους Δικαίου (υποβαθμίζοντάς το σε νευρωτικό δικομανές) και κρίνεται αντισυνταγματική, ενώ η διάταξη που προβλέπει την εφαρμογή ποινής χωρίς άλλες διατυπώσεις εξαίρεσης (ΚΥΑ, ΥΑ, ΦΕΚ), εντάσσεται στα πλαίσια του "γράφειν παρανόμως" εκ των υστέρων, εφόσον εφαρμοστεί.

6

ΓΕΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ (26 έως 29):
26. Κυρώσεις λόγω μη ανάληψης υπηρεσίας ή παραίτησης προσληφθέντος:
α) Σύμφωνα με την παρ.5Α του άρθρου 63 του ν. 4589/2019: «Εκπαιδευτικοί και μέλη Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π., οι οποίοι
προσλαμβάνονται στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ως προσωρινοί αναπληρωτές ή
ωρομίσθιοι με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου και για οποιονδήποτε λόγο δεν
αναλαμβάνουν υπηρεσία εντός πέντε (5) ημερών από την ημερομηνία που ορίζεται στην ανακοίνωση της
πρόσληψης ή αναλαμβάνουν υπηρεσία και στη συνέχεια παραιτούνται, αποκλείονται από τις προσλήψεις κατά
το σχολικό έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση της πρόσληψης, καθώς και κατά το επόμενο σχολικό έτος.
Αν το δεύτερο έτος αποκλεισμού συμπίπτει με το πρώτο έτος ισχύος νέων πινάκων κατάταξης, τα πρόσωπα που
αποκλείονται μπορούν να προσληφθούν μόνο κατά το δεύτερο έτος ισχύος των νέων πινάκων. Οι διατάξεις των
προηγούμενων εδαφίων δεν εφαρμόζονται για τους εκπαιδευτικούς και τα μέλη Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π., που
προσλαμβάνονται με πλήρες ή μειωμένο ωράριο για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων που λειτουργούν σε
καταστήματα κράτησης.», 
β) Σύμφωνα με την παρ.4 του άρθρου 86 του ν. 4547/2018: «Εκπαιδευτικός ή μέλος Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π., που
προσλαμβάνεται ως αναπληρωτής σε κενό με την ειδική πρόσκληση, ύστερα από την αίτηση-δήλωση συμμετοχής
του, και για οποιονδήποτε λόγο δεν αναλαμβάνει υπηρεσία εντός πέντε (5) ημερών από την ημερομηνία που
ορίζεται στην ανακοίνωση της πρόσληψης ή αναλαμβάνει υπηρεσία και στη συνέχεια παραιτείται, αποκλείεται
από τις προσλήψεις κατά το σχολικό έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση της πρόσληψης, καθώς και κατά
τα δύο επόμενα σχολικά έτη. Αν το τρίτο έτος αποκλεισμού συμπίπτει με το πρώτο έτος ισχύος νέων πινάκων
κατάταξης, το πρόσωπο που αποκλείεται μπορεί να προσληφθεί μόνο κατά το δεύτερο έτος ισχύος των νέων
πινάκων.»
Σύμφωνα με την παρ.11α του άρθρου 5 της υπ’ αριθμ.. 104627/ΓΔ5/10-8-2020 υ.α. (Β΄ 3344) η προθεσμία των
πέντε (5) ημερών για ανάληψη υπηρεσίας των ανωτέρω περιπτώσεων α) και β) εκκινεί από την επομένη της
ημερομηνίας τοποθέτησής τους, 
Οι ανωτέρω αναφερόμενες κυρώσεις, περί αποκλεισμού από τις προσλήψεις, ισχύουν τόσο για τις δομές
Γενικής όσο και για τις δομές Ε.Α.Ε. στις οποίες είναι υποψήφιος ο εκπαιδευτικός, ανεξάρτητα από τον κλάδο
της πρόσληψης.
Υπό το πρίσμα αυτό, αποκλείονται από τις προσλήψεις (αναπληρωτών/ ωρομισθίων) όσοι ήδη εμπίπτουν στις
κυρώσεις των ως άνω διατάξεων : α) της παρ.5Α του άρθρ. 63 του ν.4589/2019, β) της παρ. 4 του αρθρ. 86 του
ν. 4547/2018, λόγω προηγούμενης μη ανάληψης υπηρεσίας ή παραίτησης.
Υπενθυμίζεται, ακόμα, ότι αποκλείονται από τις προσλήψεις οι εκπαιδευτικοί που εμπίπτουν στις κυρώσεις της
παρ.5Α του άρθρου 62 του ν.4589/2019, που ορίζουν ότι: «5Α. Εκπαιδευτικοί και μέλη Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π., οι οποίοι
έχουν διοριστεί ή διορίζονται στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σύμφωνα με το
παρόν, ανεξαρτήτως του αν έχουν αναλάβει ή αναλαμβάνουν υπηρεσία ή όχι, αποκλείονται από νέο διορισμό ή
πρόσληψη στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση για (3) έτη από την ημερομηνία δημοσίευσης της
απόφασης διορισμού τους στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Αν το τρίτο έτος αποκλεισμού συμπίπτει με το
πρώτο έτος ισχύος νέων πινάκων κατάταξης, τα πρόσωπα που αποκλείονται μπορούν να διοριστούν ή
προσληφθούν μόνο κατά το δεύτερο έτος ισχύος των νέων πινάκων. […]»

Από εδώ https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2023/20240809_91796_Ε1_ΠΡΟΣΚΛ._ΑΝΑΠΛ.-ΩΡΟΜ._2024-2025_6Λ5046ΝΚΠΔ-ΤΑ0.pdf

7
Ως συμπλήρωμα στο νήμα, για την παραίτηση προβλέπονται τα εξής:
ΓΕΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ (26 έως 29):
26. Κυρώσεις λόγω μη ανάληψης υπηρεσίας ή παραίτησης προσληφθέντος:
α) Σύμφωνα με την παρ.5Α του άρθρου 63 του ν. 4589/2019: «Εκπαιδευτικοί και μέλη Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π., οι οποίοι
προσλαμβάνονται στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ως προσωρινοί αναπληρωτές ή
ωρομίσθιοι με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου και για οποιονδήποτε λόγο δεν
αναλαμβάνουν υπηρεσία εντός πέντε (5) ημερών από την ημερομηνία που ορίζεται στην ανακοίνωση της
πρόσληψης ή αναλαμβάνουν υπηρεσία και στη συνέχεια παραιτούνται, αποκλείονται από τις προσλήψεις κατά
το σχολικό έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση της πρόσληψης, καθώς και κατά το επόμενο σχολικό έτος.
Αν το δεύτερο έτος αποκλεισμού συμπίπτει με το πρώτο έτος ισχύος νέων πινάκων κατάταξης, τα πρόσωπα που
αποκλείονται μπορούν να προσληφθούν μόνο κατά το δεύτερο έτος ισχύος των νέων πινάκων. Οι διατάξεις των
προηγούμενων εδαφίων δεν εφαρμόζονται για τους εκπαιδευτικούς και τα μέλη Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π., που
προσλαμβάνονται με πλήρες ή μειωμένο ωράριο για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων που λειτουργούν σε
καταστήματα κράτησης.», 
β) Σύμφωνα με την παρ.4 του άρθρου 86 του ν. 4547/2018: «Εκπαιδευτικός ή μέλος Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π., που
προσλαμβάνεται ως αναπληρωτής σε κενό με την ειδική πρόσκληση, ύστερα από την αίτηση-δήλωση συμμετοχής
του, και για οποιονδήποτε λόγο δεν αναλαμβάνει υπηρεσία εντός πέντε (5) ημερών από την ημερομηνία που
ορίζεται στην ανακοίνωση της πρόσληψης ή αναλαμβάνει υπηρεσία και στη συνέχεια παραιτείται, αποκλείεται
από τις προσλήψεις κατά το σχολικό έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση της πρόσληψης, καθώς και κατά
τα δύο επόμενα σχολικά έτη. Αν το τρίτο έτος αποκλεισμού συμπίπτει με το πρώτο έτος ισχύος νέων πινάκων
κατάταξης, το πρόσωπο που αποκλείεται μπορεί να προσληφθεί μόνο κατά το δεύτερο έτος ισχύος των νέων
πινάκων.»
Σύμφωνα με την παρ.11α του άρθρου 5 της υπ’ αριθμ.. 104627/ΓΔ5/10-8-2020 υ.α. (Β΄ 3344) η προθεσμία των
πέντε (5) ημερών για ανάληψη υπηρεσίας των ανωτέρω περιπτώσεων α) και β) εκκινεί από την επομένη της
ημερομηνίας τοποθέτησής τους, 
Οι ανωτέρω αναφερόμενες κυρώσεις, περί αποκλεισμού από τις προσλήψεις, ισχύουν τόσο για τις δομές
Γενικής όσο και για τις δομές Ε.Α.Ε. στις οποίες είναι υποψήφιος ο εκπαιδευτικός, ανεξάρτητα από τον κλάδο
της πρόσληψης.
Υπό το πρίσμα αυτό, αποκλείονται από τις προσλήψεις (αναπληρωτών/ ωρομισθίων) όσοι ήδη εμπίπτουν στις
κυρώσεις των ως άνω διατάξεων : α) της παρ.5Α του άρθρ. 63 του ν.4589/2019, β) της παρ. 4 του αρθρ. 86 του
ν. 4547/2018, λόγω προηγούμενης μη ανάληψης υπηρεσίας ή παραίτησης.
Υπενθυμίζεται, ακόμα, ότι αποκλείονται από τις προσλήψεις οι εκπαιδευτικοί που εμπίπτουν στις κυρώσεις της
παρ.5Α του άρθρου 62 του ν.4589/2019, που ορίζουν ότι: «5Α. Εκπαιδευτικοί και μέλη Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π., οι οποίοι
έχουν διοριστεί ή διορίζονται στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σύμφωνα με το
παρόν, ανεξαρτήτως του αν έχουν αναλάβει ή αναλαμβάνουν υπηρεσία ή όχι, αποκλείονται από νέο διορισμό ή
πρόσληψη στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση για (3) έτη από την ημερομηνία δημοσίευσης της
απόφασης διορισμού τους στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Αν το τρίτο έτος αποκλεισμού συμπίπτει με το
πρώτο έτος ισχύος νέων πινάκων κατάταξης, τα πρόσωπα που αποκλείονται μπορούν να διοριστούν ή
προσληφθούν μόνο κατά το δεύτερο έτος ισχύος των νέων πινάκων. […]»
 
27. Δεν επιτρέπεται η ύπαρξη δύο συμβάσεων εκπαιδευτικού ή μέλους Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π. στο πλαίσιο αρμοδιότητας
της ίδιας ή διαφορετικής υπηρεσίας του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. Το κώλυμα του ανωτέρω εδαφίου αίρεται στην περίπτωση
αποδεδειγμένης έλλειψης υποψηφίων εκπαιδευτικών και εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις που τάσσονται
από τις κατά περίπτωση ισχύουσες διατάξεις.
 
28. Αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί δύνανται να ασκούν ιδιωτικό έργο ή εργασία με αμοιβή [π.χ. ως
ωρομίσθιοι σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ)], εφόσον προηγουμένως έχουν λάβει την απαιτούμενη,
σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 31 του ν.3528/2007 (Α΄ 26), άδεια από το εκάστοτε αρμόδιο Υπηρεσιακό
Συμβούλιο.
 
29. Προς ενημέρωση των υποψηφίων, αναφέρεται ότι σύμφωνα με το ισχύον πλαίσιο, για τον υπολογισμό των
μονάδων εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας στους πίνακες κατάταξης των υποψηφίων που καταρτίζονται από το
Α.Σ.Ε.Π. λαμβάνεται υπόψη η συνολική διάρκεια της πραγματικής εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας προσωρινού
αναπληρωτή [διατάξεις της παρ. 34 του άρθρου 6 του ν.3027/2002 (Α΄ 152), της παρ. 4 του άρθρου 41 του ν.
3762/2009 (Α΄ 75) και της παρ. 4 του άρθρου 23, σε συνδυασμό με την παρ. 2 του άρθρου 6 και την παρ. 1β του
άρθρου 17 του ν. 3699/2008], που έχει πραγματοποιηθεί στον κλάδο για τον οποίο τίθεται η υποψηφιότητα
ανεξάρτητα από την εκπαιδευτική δομή, στην οποία πραγματοποιήθηκε (παρ. 4 περ. στ του άρθρου 61 του ν.
4589/2019, όπως ισχύει).
Σύμφωνα με το άρθρο 42 «Διπλή μοριοδότηση εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας» του ν. 4692/2020 (Α΄ 111), με το
οποίο αντικαταστάθηκε η υποπερ. ββ΄ της περ. β΄ του άρθρου 57 του ν. 4589/2019, η πραγματική εκπαιδευτική
προϋπηρεσία σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, όπως
καθορίζονται στην περ. Β΄ της υπ' αρ. 133529/ΓΔ4/7-8-2018 (Β΄ 3941) απόφασης του Υπουργού Παιδείας,
Έρευνας και Θρησκευμάτων, καθώς και σε σχολικές μονάδες που λειτουργούν σε Σωφρονιστικά Καταστήματα,
υπολογίζεται με δύο (2) μονάδες ανά μήνα, με ανώτατο όριο τους εξήντα (60) μήνες. Με το άρθρο 138 του ίδιου
νόμου ορίζεται ότι η ισχύς της εν λόγω διάταξης αρχίζει από το σχολικό έτος 2020-2021.


Από εδώ: https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2023/20240809_91796_%CE%951_%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%A3%CE%9A%CE%9B._%CE%91%CE%9D%CE%91%CE%A0%CE%9B.-%CE%A9%CE%A1%CE%9F%CE%9C._2024-2025_6%CE%9B5046%CE%9D%CE%9A%CE%A0%CE%94-%CE%A4%CE%910.pdf (σελ. 15 - 16 μέσα στο πλαίσιο)
Ο Νόμος 4589/2019 ολόκληρος εδώ: https://www.kodiko.gr/nomothesia/document/488386/nomos-4589-2019 και το σημείο που αφορά το ανωτέρω είναι το άρθρο 63 παράγραφος 5α

8
Για τους αναπληρωτές προβλέπεται φέτος το παράβολο για συμμετοχή στους πίνακες να είναι 15€ από 3€ που ήταν μέχρι πρότινος και το παράβολο ένστασης 50€ από 20€.
Πού το πάει το υπουργείο αν ισχύσει; Μέχρι στιγμής όσο έψαξα δεν έχω δει ΦΕΚ ή ΚΥΑ να αναφέρεται στο ποσό, παρά μόνο εκπαιδευτικά σάιτ όπως αυτό:

https://www.esos.gr/arthra/93143/pinakes-ekpaideytikon-eidikis-agogis-ayxisan-parabolo-symmetohis-apo-3-se-15-eyro-kai

Πού το πάει το υπουργείο;
Έχω τέσσερις υποθέσεις εργασίας:
✅ Υπερπλεόνασμα από τους εκπαιδευτικούς που σκόπιμα λάθη θα τους εξαναγκάσουν σε παράβολο ένστασης 
✅ Τιμωρία στον κλάδο για τους μονίμους, που αρνούνται την αξιολόγηση, μέσω των αναπληρωτών
✅ Αποθάρρυνση από τη συμμετοχή για να οδηγηθεί σε κλείσιμο η δημόσια εκπαίδευση
✅ Εισαγωγή νέου συστήματος διορισμών από τις αστοχίες που δρομολογημένως θα προκύψουν από αυτό που αναφέρεται στο πρώτο ✅ και την υπερφόρτωση του συστήματος λόγω του καθυστερημένου ανοίγματος με τον πενιχρό χρόνο μέχρι το Σεπτέμβρη που ο ΑΣΕΠ θα ερμηνεύσει σκόπιμα ως ανεπάρκεια των εκπαιδευτικών και άρα καλώς να γίνονται διαγωνισμοί τους οποίους θα προωθήσει.

9
«Η νεανική παραβατικότητα  και  βία όμως έχει ανεβεί σε άλλη πίστα. Δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί με τετοια. Τα παιδιά που έχουν σουγιάδες στο σχολείο δεν μπορείς να τα εξημερώσεις με το να ποτίζουν
παρτέρια. Στην
Ε και Στ Δημοτικού θα έπρεπε ήδη να υπάρχουν αποβολές για να αναλάβουν οι γονείς τις ευθύνες τους».
Έχω πει πολλές φορές ότι η Πέμπτη και η έκτη δημοτικού πρέπει να αντιμετωπίζονται ως προγυμνάσιο - στη Γαλλία η έκτη ήδη ανήκει στο γυμνάσιο και μπορεί και η Πέμπτη. Μπορεί να αποτελούν ακόμη οργανική συνέχεια του δημοτικού κατά το δικό μας εκπαιδευτικό σύστημα οργανωτικά, αλλά η σωματική και ορμονική ανάπτυξη συμβαίνει όλο και πιο πρόωρα με αποτέλεσμα τα ηλικιακά όρια να συμπιέζονται προς τα κάτω και η εφηβεία να ξεκινά νωρίτερα - πλέον στα 11 υπάρχουν έφηβοι στην αρχή της εφηβείας, όχι προ έφηβοι, με ο,τι αυτό συνεπάγεται για το κλίμα του σχολείου και όπως αυτό διαμορφώνεται από άτομα με σωματικά ή/ και συμπεριφορική χαρακτηριστικά σχεδόν ενήλικα ή και πλήρως ενήλικα στην υπερβολικά πρόωρη ανάπτυξη.
Πρέπει να λειτουργούν με ρυθμισεις και καταστατικό γυμνασίου αυτές οι δύο τάξεις και με ξεχωριστό διευθυντή - τομεάρχη. (Όπως τα γυμνάσια με λυκειακές τάξεις, έτσι αντίστοιχα ως δημοτικά με προγυμνασιακές τάξεις ξαι αντιστοίχιση ως Ε Δημοτικού - Α προγυμνασίου, Στ Δημοτικού - Β προγυμνασίου).
Το πρόβλημα οπμως παραμένει διότι σε αυτές τις δύο τάξεις η αναπτυξιακές καμπύλες είναι χαώδεις - τι πρέπει να γίνει με τα υπερβολικά ανεπτυγμένα παιδιά της έκτης ειδικά; Μήπως να πήγαιναν γυμνάσιο αμέσως παρακάμπτοντας την έκτη για να μπουν στο σύστημα οργάνωσής του και με τη βαρύτητα των ποινών του;
Θεωρώ πως όλα είναι μια τρύπα στο κενό αν αφήσουνε ανεξέλεγκτο το δικαιωματισμό και με τις δράσεις που εστιάζουν στα δικαιώματα του παιδιού αντί να εστιάζουν ταυτόχρονα και στις υποχρεώσεις του.

10
Οικονομικά / Απ: Δεύτερη εργασία
« στις: Απριλίου 13, 2025, 09:30:05 pm »
Δεν τίθεται θέμα χρονικού περιορισμού παρά μόνο εξέταση για την παρεμπόδιση των εκπαιδευτικών καθηκόντων του ενδιαφερόμενου σύμφωνα με το υπ’ αριθμ. 63880/Ε1/23-04-2015 έγγραφο (απάντηση του υπουργείου σε ερώτημα του ΠΥΣΠΕ Α΄ Αθήνας)

Για τα υπόλοιπα ερωτήματα (και αυτό) βλπ  έγγραφο του ΥΠ.Π.Ε.Θ. με Α.Π. 77045/Ε1/13-05-2016 - Ενημέρωση για άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή
 https://www.takisroumpis.gr/wp-content/uploads/2015/01/%CE%95%CE%9D%CE%97%CE%9C%CE%95%CE%A1%CE%A9%CE%A3%CE%97-%CE%A5%CE%A0.%CE%A0.%CE%95.%CE%98.-%CE%93%CE%99%CE%91-%CE%91%CE%94%CE%95%CE%99%CE%91-%CE%91%CE%A3%CE%9A%CE%97%CE%A3%CE%97%CE%A3-%CE%99%CE%94%CE%99%CE%A9%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%9F%CE%A5-%CE%95%CE%A1%CE%93%CE%9F%CE%A5-%CE%9C%CE%95-%CE%91%CE%9C%CE%9F%CE%99%CE%92%CE%97.pdf
Ισχύει και για αναπληρωτές; Που είναι ιδιωτικού δικαίου; Γιατί μέχρι στιγμής αυτό που κυκλοφορεί είναι το μέχρι ώρες την εβδομάδα και όχι από θέση επιτηδευματία ή σε πόστο σχετικό με αυτό του σχολικού ωραρίου (άσκηση εκπαιδευτικού έργου).

11
Επίσης έχω μία απορία. Γνωρίζω άτομα με προυπηρεσία στα ιδιωτικά πάνω από 10 χρόνια που ετοιμάζονται να πάνε στην δημόσια εκπαίδευση 
Τώρα λέγεται ότι θα έχουν μία μοριοδότηση με 0,9 μόρια ανά μήνα,
όμως αυτοί στα ιδιωτικά είχαν προϋπηρεσία 12 μήνες ανά έτος οπότε για κάθε χρόνο θα πάρουν 10,8 μόρια
...τώρα ο αναπληρωτής έβγαζε την χρονιά μέσα στην αβεβαιότητα με προϋπηρεσία 5 ή 7,8 ή 10 μήνες και ανάλογη μοριοδότηση,
αυτό κρίνεται δίκαιο;;
και αποδίδει δικαιοσύνη και ίσες ευκαιρίες για όλους;;
Λειτουργεί εξισορροπητικά για τους αναπληρωτές που δεν έχουν την ασφάλεια της σύμβασης αορίστου χρόνου που μπορεί να έχει κάποιος μόνο στο ιδιωτικό. Οι αναπληρωτές είναι αμιγώς ορισμένου και χωρίς να γνωρίζουν πού θα βρεθούν κάποια χρονιά ή και μέσα στην ίδια τη χρονιά στην περίπτωση που καλύπτουν κάποιο βραχυπρόθεσμο κενό ή κάποιο που η άδεια του μόνιμου λήγει στα μέσα της χρονιάς, ή ακόμη χειρότερα και αν βρεθούν γενικώς κάπου και δε μείνουν εκτός λόγω επιλογής ή και ζήτησης κάποιας περιοχής.

12
Γιατί δηλώνατε ένα μέρος τέτοιο που, κατά τη γνώμη σας, έπρεπε να κηρυχθεί προ πολλού ακατάλληλο για κατοίκηση;
Σέβομαι τον ανθρώπινο φόβο, αλλά μην προκαλούμε με τέτοιες κουβέντες.
Δεν προκαλούν κουβέντες, αλλά οι πράξεις που γίνονται ή - μάλλον - δε γίνονται.
Αυτό είναι το θέμα ότι υπάρχει ελλιπής πληροφόρηση γύρω από το κτηριακά.
Προσωπικά τα λαμβάνω πάντα υπόψη, αλλά πάντα πιθανολογικά διότι δεν έχω πρόσβαση σε συγκεκριμένα δεδομένα. Στην Αττική εργάζομαι. Το νήμα το ξεκίνησα διότι θεωρώ αδιανόητο μια σύμβαση να μην έχει προβλέψει μια τέτοια διάταξη με τέτοια γήρανση κτιριακών εγκαταστάσεων σε όλη τη χώρα, που είναι η άγνωστη από δω και στο εξής η ανθεκτικότητα τους στους σεισμούς. Και η Αττική έχει πρόβλημα διότι πάρα πολύ μεγάλο μέρος των κτηρίων της είναι παλιό και χτισμένο με μπετόν το οποίο έχει περιορισμένη διάρκεια ζωής - αντισεισμικής εγγύησης και προστασίας. Τα σχόλια στα οποία βρισκόμαστε οι περισσότεροι ανήκουν σε αυτή την κατηγορία.

13
Από φοβίες είναι κατανοητές και σεβαστές. Όμως ένας εργαζόμενος και μάλιστα σε επάγγελμα που απευθύνεται άμεσα στο κοινωνικό σύνολο, δεν μπορεί να θεωρεί ότι ανά πάσα στιγμή θα εγκαταλείπει την εργασία του χωρίς καμία συνέπεια, ενώ ο ίδιος έχει δηλώσει ότι επιθυμεί να πάει. Όταν πας κάπου αναλαμβάνεις και την ευθύνη ότι πας με επίγνωση των συνθηκών, και την επίγνωση ότι απρόβλεπτα ζητήματα μπορεί να προκύψουν, γιατί και ο σεισμός είναι κάτι απρόβλεπτο, σε οποιοδήποτε μέρος μιας σεισμγενούς χώρας μπορεί ανά πάσα στιγμή να γίνει ένας μεγάλος σεισμός με θύματα, όπως είναι μια πλημμύρα, όπως είναι μια πυρκαγιά. Αλίμονο αν οι εργαζόμενοι σε κρίσιμες θέσεις του κράτους έφευγαν έτσι απλα επειδή σ αυτό το μέρος προέκυπτε μια φυσική καταστροφή.
δεν υπάρχει γνώση για την κατάσταση των κτιρίων σ επίπεδο δόμησης από τους αρμόδιους φορείς - άρα ι εκπαιδευτικός δεν έχει επίγνωση.
Ο σεισμός δεν προβλέπεται - αν υπάρχουν κτήρια που πληρούν τις προδιαγραφές, έχει καλώς - και πάλι οι προδιαγραφές αφορούν μέχρι σεισμούς 6,5 Ρίχτερ. Τα γερασμένα κτήρια της Αττικής μετά βίας επιβιώνουν από 5 Ρίχτερ ως πράσινα, αν ο μη γένοιτο συμβεί.
Για να μη λέμε όμως το ο μη γένοιτο, εδώ υπάρχει η ιδιομορφία και της ηφαιστειογένειας. Από αυτήν την άποψη η Σαντορίνη έπρεπε να έχει κηρυχθεί προ.πολλού ως ακατάλληλο για κατοίκηση. Το ότι λόγω πολιτικών συμφερόντων και εθνικής κυριαρχίας δεν έχει ανακηρυχθεί, δε σημαίνει πως είναι κατάλληλο για κατοίκηση και πως όσοι ζουν εκεί δεν παίζουν στα ζάρια τη ζωή τους.
Μπορεί όλη η Ελλάδα να είναι στην ουσία σέικερ, αλλά υπάρχουν περιοχές υψηλότερου κινδύνου που τον αυξάνουν οι διαχρονική ελληνική αντιδραστικότητα, διχόνοια, βεντετισμός, ανενσυναισθησία, έλλειψη κοινωνικής νοημοσύνης, προοπτικής και πρόνοιας.
Όλη η Ελληνική επικράτεια είναι επικίνδυνη, αλλά η Σαντορίνη τα τελευταία εικοσιτετράωρα με τα τριγύρω νησιά που συδονούνται είναι επικίνδυνη στο τετράγωνο γιατί δεν εξαιρείται από την κτηριακή επικινδυνότητα μέσα σε όλα τ' άλλα που την απειλούν.

14
Επειδή με αγγίζει το θέμα είμαι σε νησί κοντά στην Σαντορίνη και κουνιόμαστε τακτικά...Θέλω να πω ότι ο βηματοδότης έχει απολυτό δίκιο...
Όπως επίσης  κάθε άνθρωπος διαχειρίζεται διαφορετικά τις φοβίες του...Προσέξτε αυτό το τελευταίο...
Νά ' σαι καλά, αυτόματο.Ρο θέμα είναι ότι ο εκπαιδευτικός παίζει με το νευρικό του σύστημα,.όπως ο ηθοποιός για να φέρει εις πέρας της διδασκαλία. Δεν είναι επάγγελμα υψηλής τυποποίησης που ανεξάρτητα από την κατάσταση του εργαζόμενου, έρχεται εις πέρας όπως και νά'χει. Η ανασφάλεια μπορεί να ρίξει το επίπεδο απόδοσης και ποιότητας αφού πρόκειται για μετάδοση λόγου εκ πρώτης και συμπεριφοράς.
Αυτό το νήμα είναι σχετικό κατ' επέκταση και με ζητήματα καταλληλότητας και στατικότητας κτιρίων. Τα κτήρια που πληρούν προδιαγραφές για σχολεία στην πραγματικότητα είναι λίγα από άποψης γήρανσης των υλικών δόμησης - αν η απειλή είναι μόνο ο σεισμός.
Αν είναι όμως και το ηφαίστειο εν προκειμένω, τότε δε σε σώζει τίποτε, μόνο η μετεγκατάσταση αν γίνει έγκαιρα.

Σελίδες: 123 ... 15

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 33112
  • Τελευταία: kallp.
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1193484
  • Σύνολο θεμάτων: 19564
  • Σε σύνδεση σήμερα: 850
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 652
Σύνολο: 661

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.