Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Elstam

Σελίδες: 123 ... 7
1
Ειδική Αγωγή / Απ: Παράλληλη στήριξη
« στις: Οκτωβρίου 15, 2025, 02:04:44 pm »
Οι εγκύκλιοι δεν είναι πάνω από τους νόμους, κανονικά.

Συγγνώμη όμως, οι εκπαιδευτικοί της ειδικής αγωγής δεν είναι ειδική κατηγορία εκπαιδευτικού και επιμένουν και οι ίδιοι σε αυτό άρα δεν χρειάζεται ειδική αναφορά στο αν κάνουν εφημερίες. Επίσης για χρόνια διαμαρτύρονται αν αναμένεται από αυτούς στα διαλείμματα ο ρόλος του μόνιμου ατομικού φύλακα. Έρχεται μια διευκρίνιση ότι αν δεν έχουν στόχους που αφορούν κοινωνικοποίηση στα διαλείμματα, δεν χρειάζεται να κάνουν κάτι με τα παιδιά αλλά αντιμετωπίζονται όπως όλοι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου συμμετέχοντας κανονικά στο πρόγραμμα εφημεριών. Ούτε με αυτό είναι ευχαριστημένοι κάποιοι;


Το θέμα είναι ότι υπάρχει αντίφαση και όχι αν είμαστε ευχαριστημένοι ή όχι.

2
Ειδική Αγωγή / Απ: Παράλληλη στήριξη
« στις: Οκτωβρίου 15, 2025, 01:47:34 pm »
Στο παρακάτω αρχείο:
https://blogs.sch.gr/4gymkory/files/2024/09%CE%95%CE%A6%CE%97%CE%9C%CE%95%CE%A1%CE%99%CE%95%CE%A3-%CE%95%CE%9A%CE%A0%CE%91%CE%99%CE%94%CE%95%CE%A5%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%A9%CE%9D.pdf

αναφέρει:

Σε ό, τι αφορά τους εκπαιδευτικούς που προσλαμβάνονται για την παράλληλη στήριξη
μαθητών, τα καθήκοντά τους ορίζονται από την Υ.Α. με ΦΕΚ 449/3-4-2007 όπου
αναφέρεται ότι «Υλοποιούν το εξατομικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα μέσα και έξω
από την τάξη και είναι συνολικά υπεύθυνοι για όλες τις δραστηριότητες της σχολικής
ζωής (διαλείμματα, επισκέψεις, εκδηλώσεις κ.λπ.) στις οποίες συμμετέχει ο μαθητής.»
Είναι σαφές ότι δεν προκύπτει η ανάθεση εφημερίας σε αυτούς, κάτι που, αν συμβεί,
παρακωλύει την άσκηση των καθηκόντων τους.

Άρα δεν κάνουν εφημερίες. Εκτος καιαν έχει αλλάξεικάτι που δεν ξέρω.



Ο διευθυντής στηρίζεται σε κάποιο έγγραφο με θέμα «Διευκρινιστικές οδηγίες του ν. 3699/2008 (Α΄199) όπως τροποποιήθηκε και ισχύει" που με ημερομηνία 1/10/2025 και αναφέρει: "Οι εκπαιδευτικοί παράλληλης στήριξης-συνεκπαίδευσης κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων
καλούνται να εφαρμόζουν στόχους που έχουν προβλεφθεί στο ΕΠΕ των υποστηριζόμενων
μαθητών/τριών. Στην περίπτωση εκείνη όπου δεν υφίστανται συγκεκριμένοι στόχοι στο ΕΠΕ,
μετέχουν κανονικά στο πρόγραμμα των εφημεριών."
Όντως έχει σταλεί αυτό το έγγραφο, όμως δεν έχω καταλάβει αν έχει προαιρετικό ή δεσμευτικό χαρακτήρα διότι στους νόμους που έχουν ψηφιστεί για την ειδική αγωγή δεν αναφέρει κάτι για εφημερίες.

3
Ειδική Αγωγή / Απ: Παράλληλη στήριξη
« στις: Οκτωβρίου 15, 2025, 11:07:53 am »
Καλημέρα!! Μας είπε ο διευθυντής ότι ως παράλληλη στήριξη μπαίνουμε κανονικά σε εφημερίες σύμφωνα με τις καινούργιες οδηγίες. Ισχύει;

4
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Β Φάση αναπληρωτών 2025-2026
« στις: Σεπτεμβρίου 19, 2025, 02:22:37 pm »
Μια άσχετη-σχετική ερώτηση. Τα κενά που βγάζουν οι εκάστοτε πρωτοβάθμιες στις παράλληλες στηρίξεις οι αριθμοί είναι σε επίπεδο μαθητών ή τμημάτων;

5
Μεταθέσεις / Απ: Βελτίωση θέσης
« στις: Σεπτεμβρίου 14, 2025, 09:54:29 am »
γεια σας, είμαι παράλληλη αναπληρώτρια σε ένα σχολείο κοντά σχετικά στην πόλη μου ( 80 χιλιόμετρα πήγαινε- έλα), κάνω 35 λεπτά περίπου να φτιάσω, λόγω ενός προβλήματος υγείας στην οικογένεια υπάρχει χαρτί αναπηρίας πάνω απο 75/100, άρα πιθανόν να μου δεχτούν την αίτηση βελτίωσης για να έρθω στη πόλη μου αν βγάλει κενό. Το έχει κάνει κάποιος? δηλαδή ρωτάω να το κάνω ή παλι χαρτια για ανάληψη σε νέο σχολείο, νέος σύλλογος και διαδικασίες?

Καλημέρα!! Είναι θέμα πρωτοβάθμιας/δευτεροβάθμιας. Δηλαδή άλλες δέχονται και άλλες όχι. Καλύτερα να μιλήσεις με την υπηρεσία σου. Απλά τη διαδικασία πρέπει να την κάνεις πριν τη β φάση ώστε να έρθει ο αναπληρωτής της β φάσης να καλύψει τη θέση σου σε περίπτωση που στη δεχτούνε.

6
8-10/9 θα είναι! Έχει χιλιοειπωθεί!

Πού ακριβώς έχει χιλιοειπωθει; 8 δηλωση σχολείων έλεγαν και 10 και 11 ανάληψη υπηρεσίας.

7
Ο ΠΑΣΑΝ λέει ότι η ανάληψη θα γίνει στις 8/9 για την Α φάση. Ισχύει;

8
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Αυγούστου 09, 2025, 01:19:53 pm »
Επίσης οι πίνακες της Ειδικής αναμένονται να εκδοθούν μέχρι Πέμπτη 14/8 .. άρα δεν πιστεύω ότι θα αργήσει και πολύ να τρέξει η Α φάση αναπληρωτών ..

Teachermania, αυτό το διάβασες κάπου; Ο,τι έχω δει λένε για μετά τις 20/8..

9
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Αυγούστου 04, 2025, 05:32:00 pm »
Έτσι φαίνεται (και προσωπικά δεν νομίζω να ανανεωθεί στο μέλλον). Το πρόγραμμα μάλιστα δεν ήταν μόνο για το ολοήμερο, αλλά κάλυπτε και θέσεις του πρωινού, καθώς τόσο τα οργανικά, όσο και τα λειτουργικά κενά υπολογίζονται ενιαία.

Πιθανολογώ βέβαια πως από εδώ και πέρα θα διαχωρίζονται τα κενά αναπληρωτών σε πρωινού και ολοημέρου, διότι δεν θα έχουν τη δυνατότητα να τα καλύπτουν όλα. Αυτό όμως ενδέχεται να δημιουργήσει μια κατάσταση όπου σε κάποιες περιοχές θα λειτουργούν όλα τα ολοήμερα (εκεί όπου οι μόνιμοι θα επαρκούν για όλα τα λειτουργικά κενά), ενώ σε άλλες τα ολοήμερα θα υπολειτουργούν εντελώς γιατί οι λιγοστοί αναπληρωτές θα στελεχώνουν κατά προτεραιότητα τα πρωινά. Αυτά βέβαια είναι υποθέσεις μέχρι να δούμε τι θα συμβεί στην πράξη.

Ναι το ξέρω ότι έπαιρναν κόσμο και στο πρωινό μέσω αυτού του προγράμματος (είχα προσληφθεί και εγώ έτσι μια χρονιά). Απλά είχα απορία για τα ΖΕΠ γιατί φέτος αυτά δεν έχουν ακουστεί καθόλου.
Φαίνεται ότι ξεκινάει μια περίεργη (ίσως και δύσκολη) χρονιά.

10
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2025
« στις: Αυγούστου 04, 2025, 05:06:18 pm »
Επειδή μου διαφεύγει στην πρωτοβάθμια γενική τι έχει γίνει; Έχει ολοκληρωθεί το πρόγραμμα μέσω του οποίου προσλάμβαναν στο ολοήμερο και δε θα υπάρξει άλλο; Επίσης αυτό επηρεάζει και τα Ζεπ; Σας ευχαριστώ!!

11
Ειδική Αγωγή / Απ: Τμήματα Ένταξης
« στις: Αυγούστου 02, 2025, 01:41:14 pm »
Πολλές περιπτώσεις παράλληλης είναι Τ.Ε και εγκρίνουν παράλληλες! Αρκετά είναι τα ΚΕΔΑΣΥ που έχουν συστάσεις να το σταματήσουν αυτό με τις παράλληλες! Δεν λέω ούτε ότι είναι ηθικό ούτε σωστό αλλά μέρος των παράλληλων πρέπει να μετατραπεί σε Τ.Ε.!
Και γιατί να το κάνουν; Τίποτα δεν "πρέπει" από τη στιγμή που δε λειτουργεί προς όφελος των παιδιών. Αν το οποιοδήποτε παιδί έχει ανάγκη παράλληλη στήριξη πρέπει να πάρει παράλληλη στήριξη και όχι ένταξη.

12
Ειδική Αγωγή / Απ: Τμήματα Ένταξης
« στις: Αυγούστου 02, 2025, 01:19:49 pm »
Να είμαστε λίγο ρεαλιστές; Μεγάλο μέρος των παράλληλων αυτών ΔΕΝ είναι για παράλληλες, αλλά για Τ.Ε. Ποτέ δεν είπε το ΥΠΑΙΘΑ ότι θα καταργηθούν οι παράλληλες, ωστόσο είναι λογικό ότι σε πρώτη φάση στην Πρωτοβάθμια φέτος θα δούμε μειωμένες παράλληλες σε σχέση με τα 2-3 προηγούμενα χρόνια. Δεν σημαίνει ότι δεν θα δούμε και στην Δευτεροβάθμια, ωστόσο εκεί έτσι και αλλιώς πιο δύσκολα έδιναν παράλληλες. Το Ν/Σ έχει και θετικά όπως οι ΠΕ04 ωστόσο συνεχίζουν όλοι να επιμένουν ότι έρχεται ταφόπλακα στην Π.Ξ. Επίσης, επειδή αναφέρθηκε από συνάδερφο παραπάνω, το ΕΣΠΑ ολοκληρώνεται το καλοκαίρι του 2027, οπότε το όποιο πρόβλημα θα υπάρχει του χρόνου κάπου ανάμεσα στη 2η και 3η φάση όταν και θα πρέπει να ενεργοποιηθεί το καινούριο το Σεπτέμβριο του 2027, όπως ακριβώς έγινε και το 2020-2021. Ο Πατρέας πάντως τον Μάιο ανέφερε σε τι θα υπάρχει πρόβλημα φέτος και όπως είπε είναι το ολοήμερο Νηπιαγωγείο και Δημοτικό, γι' αυτό και η έμφαση εκεί. Ωστόσο εγώ προσωπικά βλέπω έμφαση στην ΕΑΕ φέτος και όχι στη Γενική Παιδεία. Ακόμα και οι οργανικές των νηπιαγωγών στη γενική δε μπορώ να πω ότι μας έπεισαν για έμφαση, καθώς ούτε καν 1.000 δεν είναι
Συγγνώμη αλλά δεν το καταλαβαίνω αυτό που λέτε για τις παράλληλες, ότι δεν είναι για παράλληλη αλλά για ένταξη. Έχετε δουλέψει  σε κάποιο Κεδασυ πρωτοβάθμιας και γνωρίζετε κάποια πράγματα εκ των έσω;
Προσωπικά να χρειάζεται το παιδί παράλληλη και το Κεδασυ να μην την εγκρίνει, το έχω δει. Να μην έχει ανάγκη παράλληλης και να την εγκρίνουν, δεν έχω δει.

13
Ειδική Αγωγή / Απ: Τμήματα Ένταξης
« στις: Αυγούστου 02, 2025, 12:50:15 pm »
Οι προϋποθέσεις για τις θέσεις στα ΤΕ φαίνονται πιο γενναιόδωρες (ως προς τον αριθμό μαθητών/σχολείο και τις θέσεις που προβλέπονται).
Φαίνονται πιο γενναιόδωρες σε σχέση με πριν, αλλά εξακολουθούν να είναι ελλιπείς.
Είναι θετικό βήμα για τη βθμια η πρόβλεψη για ΠΕ04.ΕΑΕ στους 250 μαθητές και όχι τους 300. Όμως έτσι φαίνεται ακόμα περισσότερο η ανεπάρκεια της πρόβλεψης για τα Φιλολογικά. Σε ένα Γυμνάσιο πχ οι ώρες των φιλολογικών/τάξη είναι 10 και γι αυτές προβλέπεται 1 φιλόλογος -που ουσιαστικά θα υποστηρίζει τον μαθητή στην καλύτερη στο 1/3 αυτών των ωρών και πολύ λέω. Ενώ στα θετικά μαθήματα, για 4 ώρες μαθηματικά προβλέπεται 1 μαθηματικός και 4-5 ώρες φυσικών επιστημών (που μάλιστα δεν είναι όλα εξεταζόμενα) προβλέπεται 1 ΠΕ04. Δεν έχει λογική αυτό.

Φέρνω ένα πρακτικό παράδειγμα από το σχολείο μου. Γυμνάσιο με 12 τμήματα. Τουλάχιστον 10 από αυτά έχουν μαθητές ΤΕ (2-3 ή και παραπάνω). Όταν η υποστήριξη γινόταν εκτός τάξης σε μικτά γκρουπ, αναλογούσαν περισσότερες ώρες στον καθένα μεν, οι μαθητές όμως έφευγαν από διαφορετικά μαθήματα ο καθένας και έκαναν κάτι άλλο, έχαναν το μάθημα της τάξης που δεν μπορούσε να γίνει εκείνη την΄ωρα στο ΤΕ αφού ο ένας θα είχε Οδύσσεια, ο άλλος Ιστορία, ο παράλλος κάτι άσχετο. Με την υποστήριξη εντός τάξης, σε ένα σχολείο με τόσα τμήματα, οι 23 ώρες του εκπαιδευτικού (που κάποια στιγμή θα μειωθούν κιόλας) επαρκούσαν ουσιαστικά για 2 ώρες/εβδομάδα ανά τμήμα, από τις 10 ώρες φιλολογικών. Η αναλογία στα θετικά μαθήματα είναι σαφώς καλύτερη. Κανονικά λοιπόν στους 250 μαθητές έπρεπε να υπάρχουν 2 φιλόλογοι ΕΑΕ....

@elstam η ερμηνεία που κυκλοφορεί γενικά είναι ότι η ύπαρξη ΤΕ θα μπλοκάρει την έγκριση κάποιων παράλληλων στηρίξεων οπότε θα εξαλείψει την ανάγκη σε αναπληρωτές (αφού τα ΤΕ μπορούν να στελεχωθούν από μονίμους).

Θα υπάρχει κάποια μείωση λογικά επειδή έχει κατέβει το όριο σε κάποια σχολεία αλλά εδώ στις ομάδες όλοι έχουν πανικοβληθεί ότι πάμε για κατάργηση της παράλληλης επειδή σε μερικά σχολεία θα μπει ένας εκπαιδευτικός ένταξης.
Και εγώ φοβάμαι που τελειώνει η χρηματοδότηση από ΕΣΠΑ αλλά δεν θεωρώ ότι πχ ίδρυση τμημάτων ένταξης= κατάργηση παράλληλης.

14
Ειδική Αγωγή / Απ: Τμήματα Ένταξης
« στις: Αυγούστου 02, 2025, 12:22:17 pm »
Και κάπως έτσι εξαφανίζεται ο θεσμός της παράλληλες και οι τόσες πολλές προσλήψεις...

Εγώ δεν βλέπω βρε παιδιά τις τρομερές αλλαγές σε σχέση με τον προηγούμενο. Πχ στα δημοτικά κάτω των 200 παιδιών θα συνεχίσουν να έχουν ένα δάσκαλο ένταξης. Ας μην απελπιζόμαστε.

Σελίδες: 123 ... 7

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 33111
  • Τελευταία: Zbbt
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1193436
  • Σύνολο θεμάτων: 19562
  • Σε σύνδεση σήμερα: 681
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 561
Σύνολο: 564

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.047 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.