Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - RGΠΕ70

Σελίδες: 1
1
Κλάδος ΠΕ70 Δασκάλων / Απ: Πε70-Διορισμοί 2024
« στις: Ιουλίου 23, 2024, 10:45:34 am »
Να δούμε μέχρι πότε. Κυβέρνηση που έχει χάσει την εμπιστοσύνη του κόσμου, που έχει αποδείξει το μαγείρεμα αριθμών – βλέπε το 41% των τελευταίων εθνικών εκλογών – με τις εκλογές τις οποίες δεν μπορεί να επέμβει για να επηρεάσει το αποτέλεσμα – ευρωεκλογές, 29%, δεν είναι να την εμπιστεύεσαι. Κανείς δε μας εγγυάται ότι δεν έχουνε δρομολογηθεί γεγονότα τα οποία δεν θα εφαρμοστούν άμεσα, αλλά σε βάθος χρόνου - και που καμιά κατοπινή δεν θα αναιρέσει γιατί δεν θα την βολέψει, δεν την ενδιαφέρει κ.λπ..
Επίσης έχει μπει ως επιλεγόμενο μάθημα η εκπαίδευση ενηλίκων στο παιδαγωγικό του ΕΚΠΑ – που είναι χρήσιμο με την προοπτική ότι έχει και ένα σκέλος που αφορά στην διαχείριση των γονέων των μαθητών, αλλά δεν είναι η βασική επιδίωξη του μαθήματος, διότι είναι αυτή που δηλώνει ο τίτλος του - και έχει συζητηθεί χωρίς ωστόσο να έχει προχωρήσει λόγω της έλλειψης κονδυλίων και της ευρύτερης συρρίκνωσης του τμήματος από άποψη προσωπικού οι δάσκαλοι να κάνουν μαθήματα γλωσσολογίας, όπως ακριβώς γίνονται τις φιλολογίες, με το βαθύ θεωρητικό υπόβαθρο το οποίο παρουσιάζεται εκεί σε αντίθεση με τον πιο πραγματολογικό - πραγματιστικό χαρακτήρα και εστιασμένο στην ελληνική γλώσσα που έχουν αυτά τα λίγα μαθήματα στο παιδαγωγικό.
Υπάρχει ένας μετεωρισμός γενικώς με το τι θα απογίνουν οι δάσκαλοι.
Όσο αυξανόταν η δυσκολία της ύλης και οι διδακτικές απαιτήσεις τα παιδαγωγικά από διετείς ακαδημίες αναβαθμίστηκαν σε πανεπιστημιακά τμήματα τετραετή. Το μόνο που απομένει προς τα πάνω πλέον είναι να αποκτήσουν και πέμπτο έτος ειδίκευσης σε κάποιον γνωστικό τομέα. Δεν ξέρω πώς αλλιώς θα μπορούσε να οργανωθεί ο οδηγός σπουδών τους για να μην τίθενται καν θέματα συζήτησης – άσχετα από το αν εφαρμόζονται ή όχι, αλλά δημιουργούν εντυπώσεις – αντικατάστασής τους - κάτι που πρέπει να το διεκδικήσει ο ίδιος ο κλάδος για να μπορεί να θέσει και τους όρους του και να μην έρθει ως έξωθεν ανεξέλεγκτη  παρέμβαση (πριν του ορίσουν άλλοι τους όρους).


Αυτό που η δευτεροβάθμια έχει άποψη για την πρωτοβάθμια, ενώ το αντίθετο δε βλέπω να συμβαίνει, με ξεπερνάει!
Επίσης, όσοι καθηγητές έχουν βλέψεις για πρωτοβάθμια, γιατί πολύ απλά δε δίνουν κατατακτήριες στο παιδαγωγικό να τελειώνουμε με αυτή την ιστορία;
Με την ίδια λογική, κάποιος δάσκαλος απόφοιτος του ΠΤΔΕ Ιωαννίνων (αναφέρω αυτό γιατί μόνο αυτή την περίπτωση γνωρίζω) με τον παλιό οδηγό σπουδών ο οποίος είχε κατευθύνσεις, γιατί να μη διδάξει τα θετικά ή τα φιλολογικά μαθήματα αντίστοιχα, έστω στο γυμνάσιο; Όχι βέβαια! Δε γίνονται αυτά συνάδελφε.
Καλό θα ήταν, λοιπόν, να μην μπαίνει ο ένας στα ''χωράφια'' του άλλου γιατί ανοίγουν επικίνδυνοι δρόμοι.

2
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024
« στις: Ιουλίου 04, 2024, 11:36:50 am »
Αυτό νομίζω πως θα το σκεφτείτε πολλοί την άνοιξη που θα έχουν τελειώσει οι πίνακες των ΠΕ70 πάλι (γιατί φέτος τελείωσαν). Δωδεκάνησα, Κυκλάδες και Δυτική Αττική δεν πηγαίνουν αναπληρωτές για 3-4 μήνες και πολύ καλά κάνουν! Αλλά δε θα μείνει το δικό σου παιδί χωρίς δάσκαλο ε; Οπότε γιατί να σε νοιάξει;

3
Κλάδος ΠΕ70 Δασκάλων / Απ: Πε70-Διορισμοί 2024
« στις: Ιουλίου 03, 2024, 11:23:51 pm »
Συμφωνούμε trust!
Το post στοχεύει στο αλληλοφάγωμα, ενώ δε φταίει κανείς μας.

4
Κλάδος ΠΕ70 Δασκάλων / Απ: Πε70-Διορισμοί 2024
« στις: Ιουλίου 03, 2024, 11:07:54 pm »
Διαβάζω τόσες μέρες τα posts και λυπάμαι πολύ! Να ψοφίσει η κατσίκα του γείτονα λοιπόν.. Τραγικοί!
Το θέμα, συνάδελφοι (γιατί συνάδελφοι είμαστε όλοι), είναι πόσοι χρειάζονται από κάθε ειδικότητα. Οι φιλόλογοι, οι φυσικοί, οι μαθηματικοί και άλλοι πολλοί ακολούθησαν το συγκεκριμένο επάγγελμα γνωρίζοντας τις δυσκολίες. Δε μας υποχρέωσε κανείς να τριγυρνάμε ανά την Ελλάδα μαζεύοντας μόρια, ούτε να αφήσουμε πίσω οικογένειες, ούτε η ηλικία παίζει ρόλο. Επιλογές είναι όλα στη ζωή.
Ως αναπληρώτρια ΠΕ70, έχω υποστεί όλες τις αδικίες της τελευταίας δεκαετίας. Δεν μπορώ να διαβάζω, λοιπόν, οτι οι δάσκαλοι παίρνουν πάντα τη μερίδα του λέοντος κι οτι τώρα ήρθε η ώρα των ειδικοτήτων. Εσείς που το υποστηρίζετε, αναρωτηθήκατε γιατί συμβαίνει αυτό; Γιατί οι δάσκαλοι παίρνουν συνήθως το 30% περίπου των διορισμών; Η απάντηση είναι η εξής μια βασική: Σχολείο χωρίς δάσκαλο δε λειτουργεί! Αυτό ισχύει κυρίως για τα ολιγοθέσια (δεν υπάρχουν μόνο τα πολυθέσια στις πόλεις και τα υπόλοιπα στον Καιάδα..). Επίσης, χρειάζεται 1 δάσκαλος για κάθε τμήμα και μία ειδικότητα για π.χ. 12 τμήματα. Λογικό δεν είναι, λοιπόν, να χρειάζονται περισσότεροι δάσκαλοι;
Και για να μην παρεξηγηθώ.. Θεωρώ όλες τις ειδικότητες ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ από 1η Σεπτέμβρη μέχρι και στο τελευταίο μονοθέσιο στην άκρη θεού. Έχω βρεθεί σε 3θέσιο χωρίς θεατρολόγο, μουσικό και εικαστικό γιατί πολύ απλά ΄΄εδώ δε στέλνουν ποτέ αυτές τις ειδικότητες΄΄. Πόσο λυπηρό αυτό για τους μαθητές μας!
Δυστυχώς, όμως, δεν είμαστε εμείς αυτοί που αποφασίζουν και είμαστε απλώς αριθμοί που ΄΄δεσμεύουμε΄΄ Χ ποσό κάθε σχολικό έτος. Κάποιοι μάλιστα τους κοστίζουμε και πολλά (μεταπτυχιακό, παιδιά, μεγάλο ΜΚ λόγω προϋπηρεσίας). Θα κοιτάξουν να κόψουν απ' όπου μπορούν.
Την επόμενη φορά που θα σχολιάσεις κατά κάποιας ειδικότητας, συνάδελφε,σκέψου το δικό σου παιδί χωρίς δάσκαλο για 3-4 μήνες (πάει η μισή χρονιά) ή όπως έγραψα παραπάνω χωρίς μουσικό, θεατρολόγο και εικαστικό επί 6 χρόνια.

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182821
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 773
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 695
Σύνολο: 706

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.043 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.