Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - athanasiad

Σελίδες: 1234
1
Με βαση αυτα που ακουω απο τον ευρυτερο κοινωνικο μου περιγυρο (γνωστοι που εχουν μεγαλυτερα απο τα δικα μου παιδια), εχω σχηματισει την αισθηση οτι ενα σημαντικο προβλημα ειναι οτι εχει διαρραγει η εμπιστοσυνη πολλων ανθρωπων απεναντι στο δημοσιο σχολειο, με αποτελεσμα να θεωρει δεδομενο εξαρχης οτι "ειναι αχρηστο και χασιμο χρονου". Αυτες οι προσχηματισμενες αντιληψεις (στην ουσια ειναι στερεοτυπα), περνουν και στα παιδια φυσικα (χωρις να ειναι κιολας αναγκη να τους το πουν λεκτικα). Το αποτελεσμα, ειναι αναμενομενο. Οταν καποιος (ειδικα κιολας παιδι) εχει σχηματισει την εντυπωση οτι "χανει τον χρονο του", λογικο και αναμενομενο δεν ειναι να αδιαφορει στην καλυτερη των περιπτωσεων?
Βεβαια το θεμα στην πραγματικοτητα, ειναι πολυ πιο βαθυ και καποιες πτυχες του εχουν αναδειχθει εδω απο αρκετα μελη: ρολο παιζει η συγχρονη τεχνολογια, η γενικοτερη απαξιωση των σπουδων, και οι γενικοτερες αξιες που υιοθετουνται.
Αλλα νομιζω οτι ειναι καλο να εξετασει η εκπαιδευτικη κοινοτητα την σημαντικη (κατα τη γνωμη μου) πτυχη που προανεφερα.

2
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Ιουνίου 12, 2025, 07:31:10 pm »
Οι πελατειακες πρακτικες, ειναι γνωστες και καταδικαστεες.
Και ειναι ξεκαθαρο οτι ο εκαστοτε εργαζομενος, δεν φταιει, τουλαχιστον για την εγκατασταση αυτων των συνηθειων και πρακτικων (ατομικα μπορει να φταιει επειδη "βαζει μεσον", αλλα κακα τα ψεματα: ο εργαζομενος την βρηκε ετοιμη αυτη την κατασταση).
Ωστοσο, νομιζω οτι το ζητημα βρισκεται αλλου:
Δεν μπορει να καλυπτονται οι διοικητικες αναγκες της εκπαιδευσης με αποσπασεις εκπαιδευτικων. Ειναι απαραδεκτο, ανηθικο και μη πρακτικο.
Οι διοικητικες θεσεις πρεπει να καλυπτονται με διοικητικο προσωπικο που θα προσλαμβανεται εξαρχης γι αυτο το εργο.
Δεν μπορω με τιποτα να καταλαβω απο που και ως που θα πρεπει να προσληφθει ενας εκπαιδευτικος παραπανω για να καλυψει τελικα διοικητικη αναγκη, αντι να προσληφθει ενας εκπαιδευτικος λιγοτερος, προκειμενου να καλυφθει η διοικητικη αναγκη. Μετραει περισσοτερο η αναγκη του υποψηφιου εκπαιδευτικου που ψαχνει για δουλεια, εναντι της αναγκης ενος υποψηφιου διοικητικου υπαλληλου που ψαχνει για δουλεια?
Για να γινω περισσοτερο κατανοητη, φερνω ενα απλο παραδειγμα: υπαρχουν ας πουμε 1000 θεσεις για εκπαιδευτικους, και 10 για διοικητικους. Γιατι να παρουμε 1010 εκπαιδευτικους ωστε να καλυφθουν οι αναγκες της εκπαιδευσης και να αποσπασουμε και τους 10 για την διοικηση, και να μην παρουμε 1000 εκπαιδευτικους καλυπτοντας τις αναγκες, και ξεχωριστα 10 διοικητικους?
Νομιζω οτι απλα ειναι απολυτως απαραδεκτο ως διαδικασια (και φυσικα -αν και το ξεκαθαρισα: απαραδεκτη ειναι η διαδικασια, οχι οι υπαλληλοι- το επισημαινω: δεν φταινε οι υπαλληλοι για την διαδικασια αυτη. Φταινε φυσικα, απο το σημειο περαν του οποιου το υποστηριζουν παρ οτι ειναι καταφανως απαραδεκτο, ισως επειδη τους βολευει. Παντως για τη θεσμοθετηση του, δεν φταινε).
Ακριβως το ιδιο, ισχυει και φια αποσπασεις σε αλλους φορεις εκτος ταξης.
Οποιος θελει να αλλαξει αντικειμενο, διεκδικει νεα θεση ("στα ισα" ονως με καθε αλλο υποψηφιο εντος η εκτος δημοσιου), και αν την παρει ετσι ("στα ισα" και οχι "στο μεταξυ μας"), ναι να αλλαξει θεση. Το δικαιουται.
Ακριβως το ιδιο, ισχυει και για τις μεταταξεις, με την ιδια ακριβως λογικη.
Υπαρχουν μονιμες αναγκες καπου?
"Στα ισα" διεκδικηση απο ολους (εντος και εκτος δημοσιου), και οποιος παρει τη θεση, την πηρε.


3
Σχολική ζώνη / Απ: Άρση Μονιμότητος
« στις: Ιουνίου 12, 2025, 06:00:49 pm »
Η εκτεταμένη χρήση του β' πληθυντικού από μέρους σας, τι ακριβώς δηλώνει; Ότι δεν έχετε καμιά σχέση με τον κόσμο των εκπαιδευτικών ή ότι θέλετε να αποστασιοποιηθείτε, ώστε να βλέπετε τα πράγματα υπό ένα πιο ευρύ πρίσμα;

Τα "πετυχατε" και τα δυο: δεν ειμαι εκπαιδευτικος, και θελω να βλεπω τα πραγματα υπο ευρυ πρισμα.

4
Σχολική ζώνη / Απ: Άρση Μονιμότητος
« στις: Ιουνίου 12, 2025, 03:40:27 pm »
Ευκαιρία λοιπόν να βγούμε από αυτόν τον εγκλωβισμό, να επαναπροσδιορίσουμε μερικούς ρόλους και μαζί με τον απλό κόσμο να υπερασπιστούμε συλλογικά αυτά που συνταγματικά δικαιούμαστε. Οταν χρειάζεται ενωνόμαστε, κι όταν ενωνόμαστε πολλά μπορούμε να καταφέρουμε.

Συμφωνω απολυτα, και μακαρι να καταστει εφικτο κατι τετοιο.
Προσωπικα, το ευχομαι.

5
Σχολική ζώνη / Απ: Άρση Μονιμότητος
« στις: Ιουνίου 12, 2025, 02:32:10 pm »
Μια επισήμανση. Εμείς, ως εκπαιδευτικοί και δημόσιοι υπάλληλοι, μέσω σωματείων και ο, τι άλλο χρειαστεί να επιστρατευτεί, μπορούμε και να πιέσουμε και να επηρεάσουμε το αποτέλεσμα. Και θα το κάνουμε. Ορκιστήκαμε να υπηρετούμε το δημόσιο σχολείο όχι μόνο για το συμφέρον μας αλλά για το συμφέρον του συνόλου όλων των παιδιών και η άρση της μονιμότητας θα πλήξει μεν κι εμάς αλλά κυρίως τους μαθητές, και ιδιαίτερα αυτούς στα νησιά και τις απομακρυσμένες και υποβαθμισμένες περιοχές. Σε οποιονδήποτε φορέα θα συμβεί αυτό. Ο ιδιωτικός τομέας θα πληγεί ακόμα περισσότερο. Δεν συμφέρει κανέναν πολίτη, εκτός από αυτούς που κυβερνάνε και τους ιδιώτες φίλους τους που θα αναλάβουν την εργολαβία. Το Σύνταγμα δεν ανήκει σε καμία κυβέρνηση όμως, σε κανένα κόμμα, σε κανέναν μεγαλοιδιώτη, ανήκει στον λαό, υποτίθεται ότι προστατεύει τον λαό και αυτό θα το θυμίσουμε ξανά σε όποιον δείχνει να το έχει ξεχάσει.

Κρατω επιφυλαξη για την δυνατοτητα σας να επηρεασετε το αποτελεσμα ( κυριως επειδη παρατηρω οτι ως συνολο δεν μπορειτε να εκπροσωπηθειτε προς τα εξω- δεν ξερω που οφειλεται αυτο, αν και υποψιαζομαι καποια πραγματα: δεν ειναι ανικανοτητα, αλλα εγκλωβισμος).
Ωστοσο συμφωνω με αυτα που επισημανατε. Ναι, τον απλο κοσμο θα πληξει η καταργηση της μονιμοτητας.

6
Σχολική ζώνη / Απ: Άρση Μονιμότητος
« στις: Ιουνίου 12, 2025, 01:44:16 pm »
Δεν είσαι δημόσιος υπάλληλος, δεν είσαι υπέρ της άρσης της μονιμότητας αλλά πιστεύεις απόλυτα τις δημοσκοπήσεις, ξέρεις τι θα ψηφίσουν κόμματα και βουλευτές που δεν εκφράστηκαν δημόσια ακόμα και είσαι σίγουρη ότι αυτό θα περάσει, ενώ δεν είναι καν σίγουροι αυτοί που κυβερνάνε και γλείφουν από δω και από κει για να μαζέψουν ψήφους και στήριξη. Ποιος ο ρόλος σου άρα εδώ μέσα; Να μας προειδοποίησεις, να μας προετοιμάσεις, να επηρεάσεις προς το κυβερνητικά επιθυμητό αποτέλεσμα; Ποιος ακριβώς είναι; Σε αδύναμο κρίκο μας κατατάσσεις εσύ με τα λόγια σου, πίσω από αυτά που γράφεις, και τους εκπαιδευτικούς και όλους τους πολίτες. Ότι είναι όλα προτετελεσμενα, ότι δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα. Κι όμως. Θα βρούμε τρόπο. Αυτός ο αδύναμος κρίκος προς το παρόν αντιστέκεται και θα συνεχίσει να το κάνει ακόμα πιο δυναμικά.

Ναι, εκτιμω οτι η κυβερνηση θα περασει την καταργηση της μονιμοτητας. Κυριως, επειδη βλεπω εδω και καιρο τις "πονηρες κοινοβουλευτικες διεργασιες" που γινοται προς αυτη την κατευθυνση, αλλα και γιατι η πλειοψηφια του κοσμου δειχνει να το υποστηριζει (για τους λογους που αναφερατε νομιζω κι εσεις).
Και να σας επισημανω οτι δεν μπορω να επηρρεασω το αποτελεσμα των κυβερνητικων ενεργειων-προτασεων", οπως δεν μπορειτε κι εσεις (περαν της καταθεσης των αποψεων μας βεβαια οπου βρισκομαστε και μπορουμε να το κανουμε).
Ποιος ο ρολος μου εδω: ερωτημα που δεν με ειχε απασχολησει ιδιατερα, αλλα τωρα που το θεσατε με απασχολησε.
Απλα συμμετεχω στο forum, εκφραζοντας την ταπεινη μου αποψη (στις οποιες συμπεριλαμβανονται και εκτιμησεις μου για καποια θεματα).
Γιατι: γιατι το ζητημα της εκπαιδευσης με αφορα ως πολιτη.


7
Σχολική ζώνη / Απ: Άρση Μονιμότητος
« στις: Ιουνίου 12, 2025, 12:52:17 pm »
Συμφωνω με τα αμεσως προηγουμενα σχολια-τοποθετησεις. Προσωπικα μαλιστα, ειμαι εναντια στην καραργηση της μονιμοτητας γενικα, για δυο απλους λογους:
1. Προστατευει τους υπαλληλους του δημοσιου απο την παρεμβατικοτητα του εκαστοτε κυβερνωντος κομματος, ενισχυοντας την ανεξαρτητη (απο την κυβερνηση) λειτουργια της δημοσιας διοικησης και
2. Δεν εμποδιζει σε τιποτα την απομακρυνση επιορκων η ανεπαρκων υπαλληλων, μια και προβλεπονται ξεκαθαρα (και νομοθετικα ρυθμιζομενες) διαδικασιες απομακρυνσης τους.
Καταργηση της μονιμοτητας, σημαινει ενα μονο πραγμα:
οτι το εκαστοτε κυβερνων κομμα (τουλαχιστον) θα μπορει να απομακρυνει (απολυει δηλαδη) οποιον θελει, οποτε θελει, χωρις να χρειαζεται να αιτιολογησει οτιδηποτε. Δεν σημαινει φυσικα απομακρυνση των "ανικανων", των "επιορκων" κλπ, μια και διαδικασιες απομακρυνσης αυτων, υπαρχουν κανονικοτατα τωρα που ισχυει η μονιμοτητα. Και αν δεν εφαρμοζονται, αυτο οφειλεται στο οτι τα κυβερνωντα κομματα δεν θελαν να εφαρμοζονται, και οχι στο οτι ισχυει η μονιμοτητα.
Σημειωστε, οτι εγω δεν ειμαι δημοσια υπαλληλος, κκαι αυτη την αποψη δεν την εχω προκειμενου να "διασωσω" την μονιμοτητα μου, αλλα για τους λογους που προανεφερα (δεν βοηθα κανεναν αν διογκωθει η κομματοκρατια και καταλαβει τα παντα).
Απο τις εξαιρετικες τοποθετησεις που εγιναν παραπανω, ξεχωριζω αυτο που αφορα τον διαχρονικο ρολο της ακροδεξιας στο εκαστοτε πολιτικο σκηνικο.
Ομως αυτα, ειναι οι προσωπικες μου αποψεις-"τα θελω μου" ως πολιτη.
Αλλο ειναι αυτο ομως, και αλλο η εκτιμηση σχετικα με το αν η καταργηση της μονιμοτητας θα "περασει" η οχι.
Αντιπολιτευτικη φωνη δεν υπαρχει ( γιατι αραγε; δεν εχει τι να πει; ή απλα "αποσυρθηκε" αθορυβα και βολικα;), η κυβερνηση διαθετει ευκολα 180 βουλευτες για την σχετικη αλλαγη (με προθυμους αλλων κομματων, ανεξαρτητους βουλευτες και εναπομειναντες των σπαρτιατων), και η πλειοψηφια του κοσμου στις ερευνες, φαινεται οτι υποστηριζει αναφανδον τις σχετικες ενεργειες (με τη λογικη που πολυ γλαφυρα περιγραψατε παραπανω).
Σε ολο αυτο το σκηνικο, οι εκπαιδευτικοι ειστε "ο αδυναμος κρικος" διοτι συνολικα η εκπαιδευση επιδιωκεται να ιδιωτικοποιηθει πληρως, αλλα και γιατι επι πολλα χρονια καλλιεργηθηκε η αντιληψη οτι "οι εκπαιδευτικοι ειναι τεμπεληδες, αναποτελεσματικοι" και διαφορα αλλα σχετικα, που αν δεν ηταν τοσο επικινδυνα ως προς την στοχευση τους, θα τα χαρακτηριζα φαιδρα.
Οπως και να εχει, να σας πω οτι η εκτιμηση μου ειναι πως η καταργηση της μονιμοτητας θα γινει διοτι ειναι καταλληλοι οι συσχετισμοι, και μακαρι (για τους λογους που προανεφερα) να κανω λαθος.
Τελις, να συμπληρωσω οτι δυστυχως, ως εκπαιδευτικοι, δεν εχετε συνδικαλισμο που να μπορει να σας εκπροσωπησει πρις τα εξω (εκτος των εντινων προσπαθειων ελεγχου της ροης των ειδησεων που στο κατω κατω παντα υπηρχε).
Πρεπει να αποκτησετε.
Και δεν ξερω αν προλαβαινετε.

8
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Ιουνίου 11, 2025, 04:16:01 pm »
Ας πω κι εγώ την άποψη μου. Με τις αποσπάσεις εκτός τάξης διαφωνώ κι εγώ. Αν είναι πραγματικά προσωρινή κάποια ανάγκη, ας πάρει συμβασιούχο.

Για τις μόνιμες ανάγκες, (όπως νομίζω ότι προβλέπεται πλέον) να βγαίνει προκήρυξη στην οποία θα έχουν δικαίωμα να κάνουν αίτηση όλοι οι ενδιαφερόμενοι, χωρίς αποκλεισμούς. Η μετάταξη εντός υπηρεσίας αποκλείει τους μη δημοσίους υπαλλήλους.

Με λίγα λόγια. Όχι στις αποσπάσεις δημοσίων υπαλλήλων σε άλλες υπηρεσίες, ναι στο δικαίωμα τους στο να διεκδικούν (μαζί με όποιον άλλον ενδιαφέρεται) διορισμό σε πάγιες ανάγκες (με αυτοδίκαιη παραίτηση αν επιλέγει κάποιος ήδη μόνιμος).

Συμφωνω 100%.
Η καλυψη των αναγκων τριτοβαθμιας πχ με αποσπασμενους ή μετατασσομενους εκπαιδευτικους, μειωνει τις θεσεις, αφαιρωντας την ευκαιρια διεκδικησης τους απο αλλους εκτος δημοσιου.
Το ιδιο ακριβως, και για αποσπασεις-μεταταξεις σε διοικητικες θεσεις.
Φυσικα, καθε μια απο αυτες τις θεσεις θα πρεπει να μπορουν να τις διεκδικησουν και οι εκπαιδευτικοι (αλλιως μιλαμε για απαραδεκτο αποκλεισμο σε ευκαιρια).
Ομως η καλυψη τους με αποσπασεις-μεταταξεις ειναι απολυτως απαραδεκτη, διοτι ετσι αποκλειονται στην ουσια οι εκτος δημοσιου.
Καμια αποσπαση-μεταταξη εκπαιδευτικου εκτος ταξης λοιπον, και ανοιχτες προκηρυξεις για ολους (εντος ή εκτος δημοσιου).

9
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Ιουνίου 11, 2025, 12:39:10 pm »
Θα συμφωνούσα, αγαπητέ μόνο όταν μιλάμε για "υγιή' ιδιωτικό τομέα και όχι τη γαλέρα που ισχύει εδώ και χρόνια στην Ελλάδα. Δυστυχώς δεν είμαστε όπως στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες κι ευτυχώς δεν είμαστε στις ΗΠΑ.

Το οτι δεν υπαρχουν θεσεις "της προκοπης" (οχι πολλες τουλαχιστον), δεν σημαινει οτι οι οποιες αναγκες πρεπςι να καλυπτοντααι με αποσπασεις και μεταταξεις δασκαλων.
Οπου υπαρχουν αναγκες για προσληψη καπου, να προκηρυσσονται θεσεις και να τις παιρνει οποιος εχει τις αντιστοιχες δεξιοτητες. Και φευγοντας απο την παλια δουλεια του φυσικα.
Πιστευω οτι οι αποσπασεις και οι μεταταξεις απο την εκπαιδευση εκτις ταξης της βαθ.ιδας για την οποια προσεληφθη καποιος, πρεπει να μειωθουν σε ποσοστο 100%.

10
Οσο διαβαζω τα σχολια εδω, καταλαβαινω οτι η εκπαιδευση ειναι γεματη με ανθρωπους αξιολογους, γεματους με προβληματισμους και μερακι για τη δουλεια τους(ελαχιστες οι εξαιρεσεις).Προσωπικα δεν ειμαι εκπαιδευτικος, ομως ενδιαφερομαι για τον χωρο για λογους κυριως αξιακους (αλλα και οικογενειακους μια και εχω παιδια).
Πραγματικα χαιρομαι γι αυτο που ειδα ειδικα σε αυτο το νημα, και ευχομαι ολοψυχα να μπορεσει καποτε η πολιτεια να αναγνωρισει το εργο σας και να μην βαζει "τρικλοποδιες" μεσω των ασκουμενων πολιτικων.
Μακαρι να γινει εγκαιρως αντιληπτο αυτο (γιατι εχει γινει σοβαρη ζημια τα τελευταια αρκετα χρονια).
Και να ειστε σε εγρηγορση.
Να χτισετε υγιη συνδικαλισμο που θα μπορει να σας εκπροσωπει στην κοινωνια επαξια.
Γιατι δεν εχετε και ειναι κριμα με βαση αυτα που βλεπω εδω.

11
Αν φτάσουμε στο σημείο να θεωρούμε αυτό ως σημαντικό κίνητρο, ζήτω που καήκαμε.

Θεωρώ παραγωγικότερο, και κυρίως θεωρώ ότι είναι προς ενδυνάμωση του παιδιού (ψυχική, νοητική, συναισθηματική) να έχει προσλαμβάνουσες από όλη την κοινωνική διαστρωμάτωση. Και κυρίως θεωρώ ευθύνη του γονιού να το έχει θωρακίσει "από κούνια" με ερεθίσματα, αρχές και αξίες τέτοια, που να του δίνουν την κριτική ικανότητα να επιλέξει με ποιους θα κάνει περισσότερη παρέα, χωρίς να είναι ούτε φτερό στον άνεμο των επιδράσεων από τα σόσιαλ, ούτε κλεισμένο σε μια γυάλα υπερβαρικού οξυγόνου.

Διαφορετικά, στο τέλος της ημέρας θα εκφυλιστεί αυτή η επιλογή σε "stock option" μελλοντικής συμμετοχής στους συλλόγους αποφοίτων του τάδε προτύπου / πειραματικού / ακριβού ιδιωτικού, οι οποίοι έχουν λειτουργία και χαρακτηριστικά "κάστας". Αυτό θα θέλατε για το παιδί σας;

Παρα πολυ σωστα.
Ο εγκλωβισμος σε λογικες καστας, δεν βοηθαει.
Ειδικα οταν η γενικη κοινωνικη και οικονομικη κατασταση της οικογενειας, δεν μπορει να υποστηριξει την παραμονη σε αυτη την καστα.
Χρειαζονται αυτα που ειπατε.

12
Κατα τη γνωμη μου, το ζητημα ειναι βαθια αξιακο: οι πολλοι απαξιωνουν την εκπαιδευτικη διαδικασια προτασσοντας αλλες αξιες (ποιος "κονομαει περισσοτερο", "ποιος ειναι πιο καπατσος" κ.α.), και οι λιγοι δεν την απαξιωνουν.
Οι δευτεροι επιδιωκουν προτυπα σχολεια (αν μπορουν να περασουν), ή ιδιωτικα σχολεια που κανουν καλα τμηματα (αν μπορουν να πληρωσουν).
Οι υπολοποι, πανε στο κοινο δημοσιο σχολειο.
Και αυτο ειναι εξελιξη των τελευταιων ετων, κατι το οποιο αποτελει ηττα του δημοσιου σχολειου.
Προκειται για δομικου χαρακτηρα μεταβολη, που θα οδηγησει συντομα σε πολυ δυσαρεστες εξελιξεις.

13
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Ιουνίου 11, 2025, 11:10:02 am »
Άρα σε όλο το δημόσιο αλλά ακόμα και στον ιδιωτικό τομέα κάποιος που θέλει να αλλάξει θέση, να πάει σε άλλο τμήμα - τομέα να μπορεί να το κάνει χωρίς να χρειαστεί να παραιτηθεί και να κάνει άλλη δουλειά αλλά εμείς μεταξύ μας να λέμε ότι αν θέλουμε να φύγουμε από το σχολείο αλλά να παραμείνουμε εντός του Υπουργείου Παιδείας να πρέπει να παραιτηθούμε. Μπράβο καλά μας κάνουν και μας στραγγαλίζουν. Μόνοι μας τα καλλιεργούμε και τα προκαλούμε όλα.

Οποιος θελει να αλλαξει εργασια γιατι πλεον δεν τον εκφραζει, δεν του αρεσει ή αισθανεται οτι δεν του αντιστοιχει, φευγει απο την παλια του εργασια, και πηγαινει στην αλλη.
Δεν εγκλωβιζεται, δεν στενοχωριεται.
Φευγει και παει σε νεα που του αρεσει, τον εκφραζει και του αντιστοιχει.
Αυτος ο προβληματισμος βεβαια, εκτιμω οτι δεν θα κρατησει για πολυ διοτι εχει ηδη δρομολογηθει η καταργηση της μονιμοτητας των εκπαιδευτικων. Οποτε αμεσως μετα, δεν θα τιθενται τετοια ζητηματα εκ των πραγματων (οι ωρομισθιοι δεν μετατασσονται και δεν αποσπωνται).

14
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Ιουνίου 11, 2025, 11:02:58 am »
Αρχικά, μιλάμε, αν δεν κάνω λάθος, για τα πανεπιστήμια οπότε δεν καταλαβαίνω πως ο εκπαιδευτικός αφήνει την τάξη ή παύει πλέον να τον ενδιαφέρει η τάξη οπότε ας παραίτηθεί να υποστεί τις συνέπειες. Σε τάξη πάλι θέλει να πάει. Κι εκεί θα διδάξει. Ποιο το πρόβλημα λοιπον που οδηγεί σε αφοριστικές παραινέσεις περι παραίτησης; Επειδή στο διάστημα από το διορισμό του και μετά, εξελίχθηκε; Να τιμωρηθεί λοιπόν γι αυτό; Στην τελική, το ίδιο το υπουργείο δίνει τη δυνατότητα αξιοποίησης των εκπαιδευτικών σε πανεπιστήμια ακόμα κι αν αυτό γίνεται με εντελώς λανθασμενο τρόπο. Να θεσπιστούν αυστηρότερα κριτήρια στις αποσπάσεις; Ναι, σαφώς. Να υπάρξει κάποιου είδους μοριοδότηση; Επίσης, ναι. Αλλά οι εκπαιδευτικοί που μπορούν να προσφέρουν στα πανεπιστήμια, θα πρέπει να έχουν μια ευκαιρία. Και αυτό δεν είναι ούτε αγνωμοσύνη, ούτε προσπάθεια αποφυγής της τάξης. Είναι το δικαίωμα κάθε εργαζομένου ανα τον κόσμο στην εξελιξη του εαυτού του και της επιστήμης του.
Επίσης, γνωρίζετε πολλούς εργαζομένους σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα που παραιτούνται από μια δουλειά πριν εξασφαλίσουν την επόμενη; Πως επιμένετε σε αυτή την προτροπή τόσο ελαφρα τη καρδία;
Κάνετε λόγο για "θεσμοθετημένη και βολική μετακίνηση από μια θέση μονιμότητας σε άλλη". Πώς γίνεται αυτό πια; Έχει κλείσει ο δρόμος για τις μετατάξεις. Δεν μιλάμε για βολική μετακίνηση. Τιπότα από όσα συζητάμε αυτή τη στιγμή δεν είναι βολικό. Και σίγουρα δεν είναι βολικό να έχει κάποιος όλα τα προσοντα για την απόσπαση και πάλι να εξαρτάται απο πολιτικά γραφεία.
Πάνω απ' όλα είμαστε εκπαιδευτικοί όλοι εδώ μέσα, άρα συνάδελφοι. Μπορούμε να συμφωνήσουμε ότι διαφωνούμε όμως η ενσυναίσθηση δεν πρέπει να λείπει από το λόγο μας, προφορικό ή γραπτό.

Κατα τη γνωμη μου, ο καθε ανθρωπος θα πρεπει να εχει την ευκαιρια για εξελιξη.
Και νομιζω οτι την εχει: αφου προσεληφθη  ως δασκαλος πρωτοβαθμιας η δευτεροβαθμιας, οποτε θελει και μπορει, παραιτειται και προσλαμβανεται οπου αλλου θελει.
Λογικο, εντιμο και ξεκαθαρο.
Ουε μεταταξεις, ουτε αποσπασεις, ουτε πολιτικα γραφεια, και ο δασκαλος εγκαιρως στην ταξη του.

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32937
  • Τελευταία: alex06
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1186013
  • Σύνολο θεμάτων: 19500
  • Σε σύνδεση σήμερα: 725
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 23
Επισκέπτες: 615
Σύνολο: 638

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.045 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.