1
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Αντιμετώπιση μαθητή με ΔΕΠΥ
« στις: Οκτωβρίου 03, 2022, 05:54:59 pm »
Στις πανελλαδικές εξέτασα μαθητή με ασπεργκερ . Το παιδί χρειαζότανε να κινείται κατά την διάρκεια της εξέτασης και κάποιες φορές να σηκώνεται και να περπατάει πάνω κάτω. Τον βοηθούσε.
Κάθε περίπτωση είναι βέβαια διαφορετική αλλά το ότι κινείται συνέχεια δεν σημαίνει απαραιτήτως ότι κουράστηκε ούτε σημαίνει ότι χρειάζεται διάλειμμα. Είναι πιθανό, αυτό να βοηθάει στην συγκέντρωσή του.
Πρέπει να βρεις τρόπους έτσι ώστε αυτό να μην σου προκαλεί ενόχληση, πχ εγώ θα προσπαθούσα να το διασκεδάσω το πράγμα στο μυαλό μου και θα σκεφτόμουν ότι έχει και λίγο πλάκα που το παιδί κουνιέται συνέχεια σαν σβούρα. Το βρίσκω, μ' έναν τρόπο, ταυτόχρονα πολύ γλυκιά και πολύ ενδιαφέρουσα εικόνα να βλέπω ένα παιδί που το μυαλό του δουλεύει διαφορετικά απ' ότι δουλεύει το μυαλό των υπολοίπων (των νευροτυπικών)
Κάθε περίπτωση είναι βέβαια διαφορετική αλλά το ότι κινείται συνέχεια δεν σημαίνει απαραιτήτως ότι κουράστηκε ούτε σημαίνει ότι χρειάζεται διάλειμμα. Είναι πιθανό, αυτό να βοηθάει στην συγκέντρωσή του.
Πρέπει να βρεις τρόπους έτσι ώστε αυτό να μην σου προκαλεί ενόχληση, πχ εγώ θα προσπαθούσα να το διασκεδάσω το πράγμα στο μυαλό μου και θα σκεφτόμουν ότι έχει και λίγο πλάκα που το παιδί κουνιέται συνέχεια σαν σβούρα. Το βρίσκω, μ' έναν τρόπο, ταυτόχρονα πολύ γλυκιά και πολύ ενδιαφέρουσα εικόνα να βλέπω ένα παιδί που το μυαλό του δουλεύει διαφορετικά απ' ότι δουλεύει το μυαλό των υπολοίπων (των νευροτυπικών)