Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - lg

Σελίδες: 123 ... 15
1
Αν κάποιος εκπαιδευτικος οριστεί ως αναπληρωτής διευθυντής σε σχ. μονάδα που δε διαθέτει υποδιευθυντή (διευθυντή εννοείται έχει...), παίρνει διοικητικά μόρια;;;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων...

3
Εμένα πάντως η ένσταση έγινε δεκτή αλλά η μοριοδοτηση δεν διορθώθηκε και ο πίνακας είναι ο προσωρινός...
Συμβαίνει και με άλλον αυτό;;;;

4
8. Επειδή όπως προκύπτει από τα εκτεθέντα ανωτέρω, οι μνημονευθείσες ρυθμίσεις του άρθρου 16 παρ. 1 του ν. 3699/2008 υπαγορεύθηκαν από την εκτίμηση του νομοθέτη, η οποία δεν ελέγχεται δικαστικώς ως προς την ουσιαστική ορθότητά της, ότι ο επιστημονικά ενδεδειγμένος  τρόπος  οργανώσεως  του  εκπαιδευτικού  συστήματος επιβάλλει οι δομές της Ειδικής Αγωγής να αποτελούν αναπόσπαστο μέρος ενός ολοκληρωμένου  και ενιαίου εκπαιδευτικού  συστήματος,  στο πλαίσιο του οποίου πρέπει να κατοχυρώνεται η δυνατότητα των εκπαιδευτικών με βασικούς  τίτλους γενικής εκπαιδεύσεως  των κλάδων ΠΕ60 Νηπιαγωγών και  ΠΕ70  Δασκάλων,  οι  οποίοι  διαθέτουν  αυξημένα  ειδικά  προσόντα σχετικά με την Ειδική Αγωγή (εξειδικευμένες μεταπτυχιακές σπουδές, μακρόχρονη προϋπηρεσία), να υπηρετούν σε δομές ΕΑΕ ισότιμα με εκπαιδευτικούς-κατόχους  βασικών  τίτλων  σπουδών  ΕΑΕ,  λαμβανομένου μάλιστα υπόψη ότι οι εν λόγω εξειδικευμένοι  εκπαιδευτικοί  (των κλάδων ΠΕ60 και ΠΕ70) στελέχωναν τις δομές της Ειδικής Αγωγής διαχρονικώς και συνέβαλαν ουσιωδώς στην εδραίωση και εξέλιξή της στη χώρα. Περαιτέρω, κατά την επίσης ανέλεγκτη ουσιαστική  εκτίμηση του νομοθέτη,  τα απαιτούμενα αυξημένα επιστημονικά ή επαγγελματικά προσόντα Ειδικής Αγωγής, τα οποία πρέπει να διαθέτουν οι εκπαιδευτικοί με βασικό τίτλο γενικής εκπαιδεύσεως, τους παρέχουν τη δυνατότητα να ανταποκρίνονται επαρκώς στις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών, τα προσόντα δε αυτά, έχοντας χαρακτήρα ακαδημαϊκό και επαγγελματικό (διδακτορικοί, μεταπτυχιακοί τίτλοι, τίτλοι ειδικής μετεκπαιδεύσεως, ειδική εμπειρία στην ΕΑΕ), συνιστούν γενικά και αντικειμενικά κριτήρια, τα οποία τελούν σε συνάφεια προς το αντικείμενο των σχετικών ρυθμίσεων.

5
...."Συγκεκριμένα, η προωθούμενη ρύθμιση επαναπροσδιορίζει την ΕΑΕ ως αναπόσπαστο μέρος του εκπαιδευτικού συστήματος και όχι ως ένα αυτόνομο παράλληλο σύστημα δομών, το οποίο στερείται της απαιτούμενης επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης με τις αντίστοιχες  δομές της γενικής και επαγγελματικής  εκπαίδευσης.  Τονίζεται ότι το προτεινόμενο σύστημα εξυπηρετεί και προάγει τις αρχές της συνεκπαίδευσης   και   του   σχολείου   για   όλους,   οι   οποίες   συνιστούν θεμελιώδη χαρακτηριστικά των σύγχρονων εκπαιδευτικών συστημάτων. Ειδικότερα, με την προτεινόμενη ρύθμιση καθορίζονται με σαφήνεια και ομοιομορφία για όλους τους κλάδους πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης οι όροι και οι προϋποθέσεις, βάσει των οποίων αποδεικνύεται η εξειδίκευση  στην ΕΑΕ. Επίσης καταργούνται  διατάξεις  που διαχώριζαν τους  εκπαιδευτικούς,  με  τη  δημιουργία  διαφορετικών  κλάδων..... "......

6
Σε απλα ελληνικα για αυτους που δεν ειναι καλοι στα νομικα ανελεγκτη η κριση του νομοθετη για ενιαια εκπαιδευση λεει το στε. Μονο συνταγματικα το εξεταζει.
Κανει μια εμμεση μονο αξιολογικη κριση οταν εξεταζει τη συνταγματικη αρχη της αξιοκρατιας και σε απλα ελληνικα λεει στους πε71 δεν παραβιαζεται η αξιοκρατια αφου σας δινει παραπανω.
Το ΣΤΕ αναφέρει ότι δεν υπάρχει κλάδος έαε. Ένας είναι ο κλάδος για κάθε ΠΕ... Γι'αυτό μόνον με εξειδίκευση μεταφέρεται και η προϋπηρεσία και εννοείται όχι με απλό σεμινάριο...

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/269342_apofasi-katapeltis-apo-ste-epikyrothike-i-isotimia-stoys-pinakes-eidikis-agogis

7
Οι τις Ειδικής θα διοριστούν στην Ειδική.

Και θα έχουν πλεονέκτημα λόγω Μεταπτυχιακού ( Κύπρο -

8
Μη ξεχνάτε ότι έχουν προσμετρηθεί και προϋπηρεσίες από ΣΔΕ που οι προσλήψεις εκεί δεν γίνονται από τον πίνακα αναπληρωτών και έχουν και διαφορετικά κριτήρια μοριοδότησης...

9
ενημερωνω οτι θα βγει την επομενη εβδομαδα κατι για τους διορισμους αυτους με τις ανακατανομες....Για τους νεους διορισμους αναμενεται μεσα στον Ιουνιο ...το πολυ Ιουλιο....
ΟΛΑ τα παραπανω με πασα επιφυλαξη .. μην με κυνηγατε κιολας...καλη σας μερα.

Η μεταβατική παρατάθηκε ή θα εξαντλήσουν τους αδιόριστους 60-40;;;;

10
Πρόσληψη στις 02/04 σε ΕΑΕΠ Δημοτικά 4 ΠΕ19 και 1 ΠΕ20.
Δεν είναι κάποιος τρίτεκνος. Πώς εξηγείται η διαφορετική αναλογία από το 60-40;
Εξηγείται με το ότι εχθές 1/4/2014 έγιναν προσλήψεις σε Δ/θμια 3ΠΕ20 και 1ΠΕ19...
Η αναλογία ισχύει στο σύνολο...

11
και υποτροφία ΙΚΥ.... Αυτά είναι... :)

12
Ειδική Αγωγή / Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής 2013 - 14
« στις: Σεπτεμβρίου 25, 2013, 08:29:31 am »
ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ Α΄ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ Υ.ΠΑΙ.Θ

ΕΝΣΤΑΣΗ
   Του Παπαδόπουλου Ιωάννη, Φυσικού ΠΕ 04.50, κατοίκου Κατερίνης, οδός .Αγίου Ιωάννη 39
ΚΑΤΑ
   Των προσωρινών πινάκων αναπληρωτων ΕΑΕ διδακτικού έτους 2013-2014.
Κατερίνη., 24/09/2013

   Ενίσταμαι κατά των αναρτημένων κατά την 24η Σεπτεμβρίου 2013 πινάκων αναπληρωτών καθηγητών ΕΑΕ για το διδακτικό έτος 2013 -2014 ως λανθασμένων για τους κάτωθι αναλυτικά αναφερόμενους λόγους:
   1. Σύμφωνα με το άρθρο 28 του Ν. 4186/2013 – ΦΕΚ 193/17-09-2013, το οποίο ισχύει από της δημοσιεύσεως του, οι προσλήψεις, διορισμοί, μεταθέσεις, αποσπάσεις και τοποθετήσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς και οι τομείς, οι ειδικότητες, οι κλάδοι, οι  αναθέσεις μαθημάτων, οι υπεύθυνοι εργαστηρίων, η πρακτική άσκηση, οι σχολικοί συνεταιρισμοί, τα προγράμματα σπουδών και τα ωρολόγια προγράμματα στην Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση, πραγματοποιούνται κατά τα ισχύοντα στη Γενική Εκπαίδευση και για την Ειδική Αγωγή. Ενώ επιμέρους διαφοροποιήσεις όλων των παραπάνω, λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών στην Ειδική Αγωγή, θα καθορίζονται με υπουργικές αποφάσεις που θα εκδίδονται κατόπιν εισήγησης της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
   Οι πίνακες για τις προσλήψεις των αναπληρωτών καθηγητών ειδικής αγωγής του τρέχοντος σχολικού έτους καταρτίσθηκαν και αναρτήθηκαν στην επίσημη ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων στις 24 Σεπτεμβρίου του 2013, ήτοι σε κατοπινό χρόνο της δημοσιεύσεως του ανωτέρω νόμου (μάλιστα 7 ημέρες μετά). Ως εκ τούτου, η κατάταξη στους ανωτέρω πίνακες, η οποία θα οδηγήσει και στις προσλήψεις των αναπληρωτών καθηγητών και θα καθορίσει αυτές, θα έπρεπε να πραγματοποιηθεί κατά τα οριζόμενα στην Γενική Εκπαίδευση. Άλλωστε κάτι διαφορετικό λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών στην Ειδική Αγωγή δεν καθορίστηκε με υπουργική απόφαση, όπως το ως άνω άρθρο του νόμου ορίζει.
   Συγκεκριμένα, στην Γενική Εκπαίδευση οι προσλήψεις των αναπληρωτών καθηγητών γίνονται βάσει των πινάκων κατάταξης, οι οποίοι σύμφωνα με την υπ' αρ.πρωτ. 111192/Δ1/09-08-2013/ΥΠΑΙΘ Εγκύκλιο  Αναπληρωτών Ωρωμισθίων Σχολικού Έτους 2013 -2014 του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων  (ΜΕΡΟΣ Γ
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΠΙΝΑΚΩΝ, ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α'  - ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ) καταρτίζονται ως εξής:
“1. Οι υποψήφιοι, αναπληρωτές και ωρομίσθιοι, κατατάσσονται κατά σειρά που εξαρτάται από το σύνολο των μορίων:
α. ένα μόριο για κάθε μήνα προϋπηρεσίας προσωρινού αναπληρωτή ή ωρομίσθιου εκπαιδευτικού μέχρι και τις 30-06-2010. Η προϋπηρεσία, που έχει προσφερθεί σε δυσπρόσιτα σχολεία μέχρι και τις 30-06-2010, υπολογίζεται στο διπλάσιο μόνον για πρόσληψη ως αναπληρωτών και ωρομισθίων.
β. ένα μόριο για κάθε βαθμολογική μονάδα πάνω από τη βαθμολογική βάση από τον τελευταίο, προ της συντάξεως του πίνακα, διαγωνισμό του Α.Σ.Ε.Π.
γ. μισό μόριο για κάθε βαθμολογική μονάδα, πάνω από τη βαθμολογική βάση από τον αντίστοιχο προτελευταίο διαγωνισμό του Α.Σ.Ε.Π.
Όσοι υπάγονται σε περισσότερες της μιας από τις ανωτέρω περιπτώσεις λαμβάνουν αθροιστικά τα μόρια αυτών.
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Σε περίπτωση ισοβαθμίας λαμβάνεται υπόψη η ημεροχρονολογία κτήσης του πτυχίου και εφόσον ο χρόνος αυτός συμπίπτει για περισσότερους υποψηφίους, λαμβάνονται υπόψη διαδοχικά ο βαθμός του πτυχίου και η βαθμολογία τους σε διαγωνισμό του Α.Σ.Ε.Π.. Σε περίπτωση σύμπτωσης σε όλα τα ανωτέρω κριτήρια, η κατάταξη γίνεται τυχαία από το σύστημα Σε κάθε περίπτωση προτάσσονται όσοι απέκτησαν πτυχίο της ΑΣΠΑΙΤΕ (πρώην ΣΕΛΕΤΕ) ή πτυχίο, που αντικαθιστά αυτό κατά τις ισχύουσες διατάξεις.
2. Ανά πίνακα, προτάσσονται με τη σειρά που αναφέρονται κάτωθι:
α. Οι υποψήφιοι, που είναι πολύτεκνοι εξ ιδίας οικογενείας (ή είναι γονείς δύο ανάπηρων τέκνων με ποσοστό αναπηρίας 67%) (βλέπε ΜΕΡΟΣ Α΄- Κεφ. Α΄- Ενότ. 2 και ΜΕΡΟΣ

13
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2013
« στις: Σεπτεμβρίου 09, 2013, 04:54:49 pm »
Αποσπάσεις σε εκκλησιαστικά...

http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%9B9%CE%A19-2%CE%998

14
Με αφορμή τις μετατάξεις έχω να κάνω μερικές παρατηρήσεις όσον αφορά στα κενά για τα δημοτικά σχολεία:
1)Περιφέρεια Ανατολική Μακεδονία και Θράκη: Τα ΕΑΕΠ είναι 63, τα κενά 25 άρα έχουμε ένα πρόσημο (-38)
2)Περιφέρεια αττικής: Τα ΕΑΕΠ είναι 500, τα κενά 515 και το πλεονάζον 492, άρα είμαστε στο (-23)
3)

Σελίδες: 123 ... 15

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182834
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 704
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 615
Σύνολο: 616

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.046 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.