Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - KwstasH

Σελίδες: 12
1
Εξαρτάται από τη θέση σου στον πίνακα Γ και φυσικά από τις ανάγκες.
...και όχι μόνο...

2
Από το Forum της έδρας
ο χρήστης kgiann έδωσε την παρακάτω εξήγηση για την ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΑ.
Παράθεση
Α.ΠΩΣ ΟΡΙΖΕΤΑΙ Η ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΑ
Τα γραφεία, μετά από την ανακοίνωση των μεταθέσεων, καταγράφουν τις ώρες ανά ειδικότητα που λείπουν ή πλεονάζουν σε κάθε σχολική μονάδα για καθορισμό κενών-πλεονασμάτων.

Στις ειδικότητες που πλεονάζουν 11 ώρες και πάνω (δηλαδή η σχολική μονάδα δεν μπορεί να καλύψει τις υποχρεωτικές διδακτικές ώρες συγκεκριμένου κλάδου ή ειδικότητας) υφίσταται υπεράριθμα. Είναι προφανές ότι στη διαδικασία αυτή υπολογίζονται μόνο οι υπηρετούντες με οργανική θέση της συγκεκριμένης ειδικότητας στη σχολική μονάδα.
π.χ. Αν το σύνολο των φιλολογικών ωρών α ανάθεσης ενός σχολείου σε 64 διδακτικές ώρες και υπάρχουν 4 φιλόλογοι με ωράριο 19 ώρες τότε πλεονάζει ένας φιλόλογος κατά 12 ώρες (υπάρχουν μόνο 64 ώρες ενώ χρειάζονται 76 για να καλύψουν ωράριο οι 4 φιλόλογοι 4*19=76. Επομένως υπάρχει μια υπεραριθμία, καθώς υπάρχει πλεόνασμα πάνω από 11 ώρες στη συγκεκριμένη ειδικότητα.


3
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μια προσωπική ιστορία
« στις: Αυγούστου 10, 2006, 06:52:42 pm »
Όπως είχα ξαναγράψει:
Ευχαριστώ για τις τοποθετήσεις σας.

Με το μήνυμά μου ήθελα να εστιάσω αλλού την προσοχή σας και όχι στην "προσωπική" μου επιλογή.
Θα ήταν τουλάχιστον αφελές εκ μέρους μου, να στηρίξω μια τόσο σημαντική απόφαση σε ένα μήνυμα ενός Forum.
Ο τίτλος του μηνύματός μου, επιλέχθηκε σκόπιμα ως "προσωπική" ιστορία, θέλοντας να αναδείξω ένα πρόβλημα/αδικία η οποία πιστεύω συμβαίνει στον χώρο της εκπαίδευσης χωρίς κανένας να μπορεί να την ελέγξει.

Οι πίνακες των αναπληρωτών συντάσσονται κάθε χρόνο με απόλυτο κριτήριο την ημερομηνία κτήσης του πτυχίου και τον βαθμό.
Υποτίθεται οτι οι υποψήφιοι αναπληρωτές/ωρομίσθιοι επιλέγονται με βάση αυτούς τους πίνακες.
Τα τελευταία τρία χρόνια δεν κλήθηκαν από το Υπουργείο πάνω από 20 άτομα ως αναπληρωτές στον κλάδο ΠΕ19 όπου και ανήκω.
Τα όποια κενά που προέκυπταν, καλύφθηκαν με ωρομίσθιους.
Όταν καλούνται ανπληρωτές, δημοσιεύονται τα ονόματά τους από το Υπουργείο και έτσι μπορεί να υπάρξει κάποιος στοιχειώδης έλεγχος.
Με τους ωρομίσθιους αυτό δεν συμβαίνει!
Τα ονόματά τους δεν ανακοινώνονται πουθενά και η επιλογή τους γίνεται σαφέστατα με αδιαφανή κριτήρια.
Έτσι πολλοί "συνάδελφοι" παρ' όλο που βρίσκονται πολύ πίσω στους εκάστοτε πίνακες, προτιμούνται έναντι άλλων.
Εργάζονται ως ωρομίσθιοι και τελικά διορίζονται με κριτήριο την προυπηρεσία την οποία στέρησαν/έκλεψαν από κάποιον άλλο συνάδελφο που θα έπρεπε να επιλεχθεί αντί αυτών..

Όπως είχα γράψει και ξανά:
Τους κανόνες του παιχνιδιού τους ήξερα.
Έπαιξα με αυτούς και έχασα.
Για κάποιους όμως δεν ισχύουν καθόλου κανόνες ...

Συναδελφικά,
Κώστας

Συνάδελφοι:
ΔΕΝ ξεκίνησα αυτό το θέμα για να συγκρίνω ιδιωτικό τομέα με δημόσιο, αλλά ούτε και για να κλαυτώ.
Την απόφαση ,την έχω πάρει και όλα καλά.
Είμαι σίγουρος όμως οτι υπάρχουν συνάδελφοι οι οποίοι δεν είναι το ίδιο τυχεροί με μένα και έχουν αδικιθεί!
Έτσι θέλησα, να αναδείξω την τραγική κατάσταση που επικρατεί με το σύστημα των ωρομίσθιων(όχι των αναπληρωτών!) που έιναι  πέρα για πέρα το αποκορύφωμα της αναξιοκρατίας σε αυτόν τον τόπο.

Αναρωτιέμαι .. δεν μπορεί να το αντιληφθεί κανείς;

Υ.Γ.: Θα μου πείτε: "Ρε μεγάλε, ας ξεκινούσες τότε ένα Θέμα με τίτλο "Το ύπουλο σύστημα των ωρομισθίων"..................

4
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μια προσωπική ιστορία
« στις: Αυγούστου 10, 2006, 03:42:13 pm »
Μόλις πρόσθεσα την δυνατότητα ψηφοφορίας.
Όποιος θέλει ας συμμετάσχει.
Πιστεύω οτι μπορούν να βγούν χρήσιμα συμπεράσματα,παρ'όλο που το δείγμα είναι μικρό.


Συναδελφικά,
Κώστας

5
@gspy
Αν και Άρης ;), συμφωνώ μαζί σου!!! >:(

6
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μια προσωπική ιστορία
« στις: Αυγούστου 07, 2006, 10:58:22 am »
Ευχαριστώ για τις τοποθετήσεις σας.

Με το μήνυμά μου ήθελα να εστιάσω αλλού την προσοχή σας και όχι στην "προσωπική" μου επιλογή.
Θα ήταν τουλάχιστον αφελές εκ μέρους μου, να στηρίξω μια τόσο σημαντική απόφαση σε ένα μήνυμα ενός Forum.
Ο τίτλος του μηνύματός μου, επιλέχθηκε σκόπιμα ως "προσωπική" ιστορία, θέλοντας να αναδείξω ένα πρόβλημα/αδικία η οποία πιστεύω συμβαίνει στον χώρο της εκπαίδευσης χωρίς κανένας να μπορεί να την ελέγξει.

Οι πίνακες των αναπληρωτών συντάσσονται κάθε χρόνο με απόλυτο κριτήριο την ημερομηνία κτήσης του πτυχίου και τον βαθμό.
Υποτίθεται οτι οι υποψήφιοι αναπληρωτές/ωρομίσθιοι επιλέγονται με βάση αυτούς τους πίνακες.
Τα τελευταία τρία χρόνια δεν κλήθηκαν από το Υπουργείο πάνω από 20 άτομα ως αναπληρωτές στον κλάδο ΠΕ19 όπου και ανήκω.
Τα όποια κενά που προέκυπταν, καλύφθηκαν με ωρομίσθιους.
Όταν καλούνται ανπληρωτές, δημοσιεύονται τα ονόματά τους από το Υπουργείο και έτσι μπορεί να υπάρξει κάποιος στοιχειώδης έλεγχος.
Με τους ωρομίσθιους αυτό δεν συμβαίνει!
Τα ονόματά τους δεν ανακοινώνονται πουθενά και η επιλογή τους γίνεται σαφέστατα με αδιαφανή κριτήρια.
Έτσι πολλοί "συνάδελφοι" παρ' όλο που βρίσκονται πολύ πίσω στους εκάστοτε πίνακες, προτιμούνται έναντι άλλων.
Εργάζονται ως ωρομίσθιοι και τελικά διορίζονται με κριτήριο την προυπηρεσία την οποία στέρησαν/έκλεψαν από κάποιον άλλο συνάδελφο που θα έπρεπε να επιλεχθεί αντί αυτών..

Όπως είχα γράψει και ξανά:
Τους κανόνες του παιχνιδιού τους ήξερα.
Έπαιξα με αυτούς και έχασα.
Για κάποιους όμως δεν ισχύουν καθόλου κανόνες ...

Συναδελφικά,
Κώστας

7
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μια προσωπική ιστορία
« στις: Αυγούστου 06, 2006, 10:04:01 pm »
Σε ευχαριστώ για την συμβουλή σου!

Αυτό που με κάνει να τσατίζομαι είναι αυτό που λέμε "το γαμώτο" της υπόθεσης.
Δεν υπάρχει αξιοκρατία στην Ελλάδα..Αυτό με τρομάζει!

8
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μια προσωπική ιστορία
« στις: Αυγούστου 06, 2006, 09:23:06 pm »
Απ' οτι βλέπω, έως τώρα το μήνυμά μου το έχουν διαβάσει περίπου 70-80 άτομα και μόνο ένας απάντησε......

9
Η Κοινότητα του PDE / Μια προσωπική ιστορία
« στις: Αυγούστου 05, 2006, 02:32:23 pm »
Γειά σε όλους,

με πτυχίο και απολυτήριο Στρατού στα χέρια, κατέθεσα τα χαρτιά μου για αναπληρωτής και ωρομίσθιος τον Σεπτέμβρη του 2003.
Αποτέλεσμα ήταν στον πίνακα μηδενικής προΰπηρεσίας (πίνακας Γ του 2004/2005 ),
να είμαι περίπου στην θέση 500.

10
Ας ξεκινήσουμε με τα ΠΕΚ:

Σύμφωνα με το Υπουργείο Παιδείας  Επιμόρφωση Καθηγητών στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση,
τα ΠΕΚ είναι Περιφερειακά Επιμορφωτικά Κέντρα με σκόπο την υλοποίηση επιμορφωτικών προγραμμάτων που αφορούν την ενημέρωση των εκπαιδευτικών.

11
Γειά σας,
πολλές φορές ως άσχετος με το δημόσιο αναρωτιέμαι τι σημαίνουν όλα αυτά τα εύηχα ακρωνύμια όπως ΠΥΣΔΕ,ΚΥΣΔΕ,ΠΕΚ
Ξέρει κανείς να μας διαφωτίσει;

Το μόνο που βρήκα είναι οτι ΠΥΣΔΕ σημαίνει Περιφ. Υπηρεσιακό Συμβ. Δευτ. Εκπ. και το ΚΥΣΔΕ αντίστοιχα το Κεντρικό.
Ωραία ως εδώ,
 αλλά ποιά η λειτουργεία αυτών των συμβουλίων;Τι σημαίνει να είσαι στην διάθεση του εκάστοτε ΠΥΣΔΕ;Από ποιούς απαρτίζεται,πώς;Τι δικαιοδοσία έχει ???
Για τα ΠΕΚ; ???
Ποιά η διαφορά μεταξύ λειτουργικής και οργανικής θέσης; ???
Τι είναι..... ???

όποιος θέλει ας συμπληρώσει απορίες/απαντήσεις προκειμένου να δημιουργηθεί έτσι σιγά σιγά ένας οδηγός των βασικών εννοιών που μας βομβαρδίζουν καθημερινά..







12
Συγγνώμη για την ανααστάτωση!
ΜΚ σημαίνει Μισθολογικό Κλιμάκιο.
Κάθε Δημόσιος Υπάλληλος στην Ελλάδα αμοίβεται σύμφωνα με το ΜΚ του.Όσο πιο χαμηλό τόσο καλύτερες αποδοχές.
Οι εκπαιδευτικοί ξεκινούν από το ΜΚ+18 και μετά από καμιά 30αριά χρόνια υπηρεσίας φτάνουν στο ΜΚ + 1.Κατεβάινουν δηλαδή με τα χρόνια.

Γι' αυτό λέω οτι εσύ θα πρέπει να είσαι ήδη στο ΜΚ - 18 δηλαδή συνολικά 36 βαθμίδες πάνω από τον εισαγωγικό μισθό ενός Δημ. Υπαλλήλου.

13
Δουλεύω τρία χρόνια τώρα σε ιδιωτικό τομέα και το σκέφτομαι αν αξίζει να τον αφήσω.
Να γίνω εκπαιδευτικός ο οποίος αντί να διδάσκει θα βρίσκεται απεσπασμένος σε ένα γραφείο και θα συμπληρώνει λίστες σε EXCEL;
@youla:
Φαντάζομαι 11 χρόνια στον τομέα μας μισθολογικά θα είσαι κάπου στο ΜΚ -18 :D

Γνώμες;

14
Υπάρχει κάποιος συνάδελφος που λόγω υπεραριθμίας αποσπάστηκε σε κάποιο γραφείο ή αλλού να μας πεί τις εντυπώσεις του;
-Ποιό ήτν/είναι το περιέχόμενο της δουλειάς του;
-Τι σημαίνει να είναι κανείς στην διάθεση;

Με όλα αυτά το σκέφτομαι αν αξίζει τον κόπο...



Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32935
  • Τελευταία: trubis
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1185979
  • Σύνολο θεμάτων: 19498
  • Σε σύνδεση σήμερα: 780
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 34
Επισκέπτες: 539
Σύνολο: 573

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.045 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.