Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - KwstasH

Σελίδες: 12
1
Εξαρτάται από τη θέση σου στον πίνακα Γ και φυσικά από τις ανάγκες.
...και όχι μόνο...

2
Από το Forum της έδρας
ο χρήστης kgiann έδωσε την παρακάτω εξήγηση για την ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΑ.
Παράθεση
Α.ΠΩΣ ΟΡΙΖΕΤΑΙ Η ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΑ
Τα γραφεία, μετά από την ανακοίνωση των μεταθέσεων, καταγράφουν τις ώρες ανά ειδικότητα που λείπουν ή πλεονάζουν σε κάθε σχολική μονάδα για καθορισμό κενών-πλεονασμάτων.

Στις ειδικότητες που πλεονάζουν 11 ώρες και πάνω (δηλαδή η σχολική μονάδα δεν μπορεί να καλύψει τις υποχρεωτικές διδακτικές ώρες συγκεκριμένου κλάδου ή ειδικότητας) υφίσταται υπεράριθμα. Είναι προφανές ότι στη διαδικασία αυτή υπολογίζονται μόνο οι υπηρετούντες με οργανική θέση της συγκεκριμένης ειδικότητας στη σχολική μονάδα.
π.χ. Αν το σύνολο των φιλολογικών ωρών α ανάθεσης ενός σχολείου σε 64 διδακτικές ώρες και υπάρχουν 4 φιλόλογοι με ωράριο 19 ώρες τότε πλεονάζει ένας φιλόλογος κατά 12 ώρες (υπάρχουν μόνο 64 ώρες ενώ χρειάζονται 76 για να καλύψουν ωράριο οι 4 φιλόλογοι 4*19=76. Επομένως υπάρχει μια υπεραριθμία, καθώς υπάρχει πλεόνασμα πάνω από 11 ώρες στη συγκεκριμένη ειδικότητα.

Β. ΠΩΣ ΟΡΊΖΕΤΑΙ Ο ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΌΣ

1) Καλούνται όλοι οι εκπαιδευτικοί του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας που ανήκουν οργανικά στη συγκεκριμένη σχολική μονάδα να δηλώσουν εντός τριών (3) εργάσιμών ημερών αν επιθυμούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθμοι. Δεν υπάρχει αναγκαστική άρση υπεραριθμίας.

I. Το Π.Υ.Σ.Δ.Ε χαρακτηρίζει ονομαστικά τους υπεράριθμους κατά σχολική μονάδα έχοντας υπόψη τα παρακάτω:

1) Αν υποβληθούν περισσότερες από μία αιτήσεις υπεράριθμος θεωρείται αυτός που έχει το μεγαλύτερο αριθμό μονάδων μετάθεσης.
2) Αν κανείς δεν επιθυμεί να κριθεί ως υπεράριθμος χαρακτηρίζεται ως υπεράριθμος εκείνος που τοποθετήθηκε οργανικά τελευταίος στη σχολική μονάδα.


ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Ι)Οι εκπαιδευτικοί που μετατέθηκαν ή τοποθετήθηκαν στη σχολική μονάδα το ίδιο σχολικό έτος θεωρείται ότι τοποθετήθηκαν ταυτόχρονα. Τότε, σε περίπτωση ταυτόχρονης τοποθέτησης υπεράριθμος χαρακτηρίζεται ο εκπαιδευτικός που έχει το μικρότερο αριθμό μονάδων μετάθεσης.

Προσοχή. Σε αυτή μόνο τη συγκεκριμένη περίπτωση, της ταυτόχρονης τοποθέτησης, αν υπάρχει εκπαιδευτικός που τοποθετήθηκε ως υπεράριθμος (με αίτηση άρσης υπεραριθμίας) το ίδιο σχολικό έτος αυτός σε καμία περίπτωση δε χαρακτηρίζεται υπεράριθμος.
π.χ Σε σχολική μονάδα τοποθετούνται το ίδιο σχολικό έτος 3 Μαθηματικοί από τους οποίους 2 (δύο) με μετάθεση ή βελτίωση και 1(ένας) με άρση υπεραριθμίας. Αν στη σχολική μονάδα προκύψει μια υπεραριθμία στους μαθηματικούς και αυτοί οι 3 είναι οι τελευταίοι τοποθετηθέντες και δεν θέλει κανείς να κριθεί ως υπεράριθμος, τότε σε καμία περίπτωση δε χαρακτηρίζεται υπεράριθμος αυτός που τοποθετήθηκε με άρση υπεραριθμίας αλλά αυτός από τους υπόλοιπους δύο που έχει το μικρότερο αριθμό μονάδων μετάθεσης.αρτάται δηλαδή αυτός που πήρε οργανική θέση την ίδια σχολική χρονιά με άρση υπεραριθμίας )


Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι σύμφωνα με τα παραπάνω καλούνται από το ΠΥΣΔΕ να υποβάλουν δήλωση (αν θέλουν) τοποθέτησης σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες στις οποίες υφίστανται τα οργανικά κενά εντός 10 (δέκα) ημερών.



Γ. ΤΙ ΜΠΟΡΕΙΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΣ


1) Να μην κάνει τίποτα, επειδή δε θέλει να χάσει την οργανική του θέση στη συγκεκριμένη σχολική μονάδα. Η οργανική του θέση δε χάνεται όσο υφίσταται η συγκεκριμένη σχολική μονάδα και για όσο χρονικό διάστημα επιθυμεί ίδιος. Δεν προβλέπεται βάση του υφισταμένου νομικού πλαισίου αναγκαστική άρση υπεραριθμίας. Έτσι ο υπεράριθμος το Σεπτέμβριο: α)θα παραμείνει στην ίδια σχολική μονάδα αν προκύψουν νέα λειτουργικά κενά από αποστάσεις, παραιτήσεις, εκπαιδευτικές άδειες, γονικές μακροχρόνιες άδειες κ.τ.λ. Για αυτά τα λειτουργικά κενά προηγούνται για τοποθέτηση οι υπεράριθμοι. β) διατίθεται ή αποσπάτου χωρίς αίτηση του εξ ολοκλήρου σε άλλη σχολική μονάδα της ίδιας περιοχής μετάθεσης κατ’αρχάς όποτε λαμβάνει «τις μονάδες μετάθεσης για δυσμενές συνθήκες που αντιστοιχούν στη σχολική μονάδα της διάθεσης εκτός αν οι μονάδες μετάθεσης για δυσμενές συνθήκες της οργανικής του θέσης είναι περισσότερες οπότε και λαμβάνει αυτές». Αν δεν υπάρχουν κενά στην ίδια περιοχή μετάθεσης (πράγμα σπάνιο) τότε διατίθεται σε άλλη περιοχή μετάθεσης του ίδιου Π.Υ.Σ.Δ.Ε. γ) διατίθεται για συμπλήρωση του υποχρεοτικού του ωραρίου και λαμβάνει αναλογικά «με βάση την εβδομάδα των πέντε ημερών τις μονάδες μετάθεσης για δυσμενείς συνθήκες που αντιστοιχούν στις σχολικές μονάδες της διάθεσης εκτός αν οι μονάδες μετάθεσης για δυσμενείς συνθήκες της οργανικής τους θέσης είναι περισσότερες οπότε και λαμβάνουν αυτές»


2) Να κάνει δήλωση άρσης υπεραριθμίας γιατί θέλει να φύγει από τη συγκεκριμένη σχολική μονάδα και τον ενδιαφέρουν οι κενές οργανικές θέσεις που υπάρχουν στην ίδια ομάδα σχολείων με το δικό του ή στην όμορη ομάδα Τότε: οι υπεράριθμοι τοποθετούνται κατά απόλυτη προτεραιότητα (πριν από τις τοποθετήσεις των μετατιθέμενων-αιτούντων βελτίωση) συγκεκριμένοι μόνο μεταξύ τους με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης και τις δηλώσεις προτίμησης τους
ό ) σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας και
ό ) όπου αυτό δεν είναι δυνατό, τότε μόνο σε κενές θέσεις όμορης ομάδας σχολείων της ίδιας περιοχής μετάθεσης.

Προσοχή: Αν υπάρχει κενό στην ίδια ομάδα σχολείων, δεν μπορεί να τοποθετηθεί σε σχολείο της όμορης ομάδας.

3) Όποιος εκπαιδευτικός δεν επιθυμεί να τοποθετηθεί σύμφωνα με την παραπάνω διαδικασία (ίδια ομάδα-όμορη)τότε κάνει δήλωση για τοποθέτηση-βελτίωση θέσης (αν δεν έκανε τον Νοέμβριο) και συνεξετάζεται ενιαία με όλους όσους ζητούν βελτίωση θέσης ή τοποθέτηση λόγω μετάθεσης στη βάση των αριθμών μονάδων μετάθεσης (εδώ δε χρειάζεται να έχει υπηρετήσει την οργανική του θέση).


ΠΡΟΣΟΧΗ. Αν κάποιος υπεράριθμος τοποθετήθηκε με τη διαδικασία άρσης της υπεραριθμίας μετά από αίτηση του σε οργανικό κενό σχολικής μονάδας τότε μπορεί αν θέλει εκ νέου αμέσως μετά ,εφόσον έκανε αίτηση το Νοέμβριο για βελτίωση θέσης, να διεκδικήσει νέα τοποθέτηση-βελτίωση θέσης συνεξεταζόμενος ενιαία με όλους όσους ζητούν βελτίωση θέσης ή τοποθέτησης λόγω μετάθεσης. Δηλαδή έχει «δύο» ευκαιρίες…



ΧΡΗΣΙΜΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ


Οι συνάδελφοι πρέπει να γνωρίζουν οπωσδήποτε τις ομάδες των σχολείων και τις αντίστοιχες όμορες περιοχές τους.


ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΘΕΣΗΣ


Όσοι συνάδελφοι κάνατε αίτηση βελτίωσης θέσης, όταν θα υποβάλλετε δήλωση με σειρά προτίμησης μέχρι 20 σχολικές μονάδες για τοποθέτηση, πρέπει να έχετε υπόψη:

1) Πέρα από τα κενά οργανικών θέσεων που θα αναρτηθούν στον πίνακα ανακοινώσεων της Δ\νσης θα πρέπει να λάβετε υπόψη στις επιλογές σας και τα δυνητικά (ενδεχόμενα) κενά που θα προκύψουν από τις οργανικές θέσεις άλλων συναδέλφων που ζητάνε βελτίωση π.χ Δε βγαίνει οργανικό κενό Μαθηματικού στο 3ο Γυμνάσιο Αμπελοκήπων, όμως ένας Μαθηματικός από το συγκεκριμένο σχολείο ζητάει βελτίωση για άλλο σχολείο. Αν αυτός ο Μαθηματικός πάει σε αυτό το σχολείο επιλογής του τότε αμέσως δημιουργείται κενό Μαθηματικού στο 3ο Γυμνάσιο Αμπελοκήπων (δυνητικό κενό).
Επομένως κάποιος-α που ενδιαφέρεται γι’ αυτό το σχολείο πρέπει να το δηλώσει έστω και αν δεν υπάρχει κενό στον πίνακα ανακοινώσεων .

Απο τους αιρετούς του Π.Υ.Σ.Δ.Ε Δ. Θες\νίκη
Λυκίδης Ισαάκ
Πιτσιάβας Δημήτριος

3
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μια προσωπική ιστορία
« στις: Αύγουστος 10, 2006, 06:52:42 μμ »
Όπως είχα ξαναγράψει:
Ευχαριστώ για τις τοποθετήσεις σας.

Με το μήνυμά μου ήθελα να εστιάσω αλλού την προσοχή σας και όχι στην "προσωπική" μου επιλογή.
Θα ήταν τουλάχιστον αφελές εκ μέρους μου, να στηρίξω μια τόσο σημαντική απόφαση σε ένα μήνυμα ενός Forum.
Ο τίτλος του μηνύματός μου, επιλέχθηκε σκόπιμα ως "προσωπική" ιστορία, θέλοντας να αναδείξω ένα πρόβλημα/αδικία η οποία πιστεύω συμβαίνει στον χώρο της εκπαίδευσης χωρίς κανένας να μπορεί να την ελέγξει.

Οι πίνακες των αναπληρωτών συντάσσονται κάθε χρόνο με απόλυτο κριτήριο την ημερομηνία κτήσης του πτυχίου και τον βαθμό.
Υποτίθεται οτι οι υποψήφιοι αναπληρωτές/ωρομίσθιοι επιλέγονται με βάση αυτούς τους πίνακες.
Τα τελευταία τρία χρόνια δεν κλήθηκαν από το Υπουργείο πάνω από 20 άτομα ως αναπληρωτές στον κλάδο ΠΕ19 όπου και ανήκω.
Τα όποια κενά που προέκυπταν, καλύφθηκαν με ωρομίσθιους.
Όταν καλούνται ανπληρωτές, δημοσιεύονται τα ονόματά τους από το Υπουργείο και έτσι μπορεί να υπάρξει κάποιος στοιχειώδης έλεγχος.
Με τους ωρομίσθιους αυτό δεν συμβαίνει!
Τα ονόματά τους δεν ανακοινώνονται πουθενά και η επιλογή τους γίνεται σαφέστατα με αδιαφανή κριτήρια.
Έτσι πολλοί "συνάδελφοι" παρ' όλο που βρίσκονται πολύ πίσω στους εκάστοτε πίνακες, προτιμούνται έναντι άλλων.
Εργάζονται ως ωρομίσθιοι και τελικά διορίζονται με κριτήριο την προυπηρεσία την οποία στέρησαν/έκλεψαν από κάποιον άλλο συνάδελφο που θα έπρεπε να επιλεχθεί αντί αυτών..

Όπως είχα γράψει και ξανά:
Τους κανόνες του παιχνιδιού τους ήξερα.
Έπαιξα με αυτούς και έχασα.
Για κάποιους όμως δεν ισχύουν καθόλου κανόνες ...

Συναδελφικά,
Κώστας

Συνάδελφοι:
ΔΕΝ ξεκίνησα αυτό το θέμα για να συγκρίνω ιδιωτικό τομέα με δημόσιο, αλλά ούτε και για να κλαυτώ.
Την απόφαση ,την έχω πάρει και όλα καλά.
Είμαι σίγουρος όμως οτι υπάρχουν συνάδελφοι οι οποίοι δεν είναι το ίδιο τυχεροί με μένα και έχουν αδικιθεί!
Έτσι θέλησα, να αναδείξω την τραγική κατάσταση που επικρατεί με το σύστημα των ωρομίσθιων(όχι των αναπληρωτών!) που έιναι  πέρα για πέρα το αποκορύφωμα της αναξιοκρατίας σε αυτόν τον τόπο.

Αναρωτιέμαι .. δεν μπορεί να το αντιληφθεί κανείς;

Υ.Γ.: Θα μου πείτε: "Ρε μεγάλε, ας ξεκινούσες τότε ένα Θέμα με τίτλο "Το ύπουλο σύστημα των ωρομισθίων"..................

4
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μια προσωπική ιστορία
« στις: Αύγουστος 10, 2006, 03:42:13 μμ »
Μόλις πρόσθεσα την δυνατότητα ψηφοφορίας.
Όποιος θέλει ας συμμετάσχει.
Πιστεύω οτι μπορούν να βγούν χρήσιμα συμπεράσματα,παρ'όλο που το δείγμα είναι μικρό.


Συναδελφικά,
Κώστας

5
@gspy
Αν και Άρης ;), συμφωνώ μαζί σου!!! >:(

6
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μια προσωπική ιστορία
« στις: Αύγουστος 07, 2006, 10:58:22 πμ »
Ευχαριστώ για τις τοποθετήσεις σας.

Με το μήνυμά μου ήθελα να εστιάσω αλλού την προσοχή σας και όχι στην "προσωπική" μου επιλογή.
Θα ήταν τουλάχιστον αφελές εκ μέρους μου, να στηρίξω μια τόσο σημαντική απόφαση σε ένα μήνυμα ενός Forum.
Ο τίτλος του μηνύματός μου, επιλέχθηκε σκόπιμα ως "προσωπική" ιστορία, θέλοντας να αναδείξω ένα πρόβλημα/αδικία η οποία πιστεύω συμβαίνει στον χώρο της εκπαίδευσης χωρίς κανένας να μπορεί να την ελέγξει.

Οι πίνακες των αναπληρωτών συντάσσονται κάθε χρόνο με απόλυτο κριτήριο την ημερομηνία κτήσης του πτυχίου και τον βαθμό.
Υποτίθεται οτι οι υποψήφιοι αναπληρωτές/ωρομίσθιοι επιλέγονται με βάση αυτούς τους πίνακες.
Τα τελευταία τρία χρόνια δεν κλήθηκαν από το Υπουργείο πάνω από 20 άτομα ως αναπληρωτές στον κλάδο ΠΕ19 όπου και ανήκω.
Τα όποια κενά που προέκυπταν, καλύφθηκαν με ωρομίσθιους.
Όταν καλούνται ανπληρωτές, δημοσιεύονται τα ονόματά τους από το Υπουργείο και έτσι μπορεί να υπάρξει κάποιος στοιχειώδης έλεγχος.
Με τους ωρομίσθιους αυτό δεν συμβαίνει!
Τα ονόματά τους δεν ανακοινώνονται πουθενά και η επιλογή τους γίνεται σαφέστατα με αδιαφανή κριτήρια.
Έτσι πολλοί "συνάδελφοι" παρ' όλο που βρίσκονται πολύ πίσω στους εκάστοτε πίνακες, προτιμούνται έναντι άλλων.
Εργάζονται ως ωρομίσθιοι και τελικά διορίζονται με κριτήριο την προυπηρεσία την οποία στέρησαν/έκλεψαν από κάποιον άλλο συνάδελφο που θα έπρεπε να επιλεχθεί αντί αυτών..

Όπως είχα γράψει και ξανά:
Τους κανόνες του παιχνιδιού τους ήξερα.
Έπαιξα με αυτούς και έχασα.
Για κάποιους όμως δεν ισχύουν καθόλου κανόνες ...

Συναδελφικά,
Κώστας

7
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μια προσωπική ιστορία
« στις: Αύγουστος 06, 2006, 10:04:01 μμ »
Σε ευχαριστώ για την συμβουλή σου!

Αυτό που με κάνει να τσατίζομαι είναι αυτό που λέμε "το γαμώτο" της υπόθεσης.
Δεν υπάρχει αξιοκρατία στην Ελλάδα..Αυτό με τρομάζει!

8
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μια προσωπική ιστορία
« στις: Αύγουστος 06, 2006, 09:23:06 μμ »
Απ' οτι βλέπω, έως τώρα το μήνυμά μου το έχουν διαβάσει περίπου 70-80 άτομα και μόνο ένας απάντησε......

9
Η Κοινότητα του PDE / Μια προσωπική ιστορία
« στις: Αύγουστος 05, 2006, 02:32:23 μμ »
Γειά σε όλους,

με πτυχίο και απολυτήριο Στρατού στα χέρια, κατέθεσα τα χαρτιά μου για αναπληρωτής και ωρομίσθιος τον Σεπτέμβρη του 2003.
Αποτέλεσμα ήταν στον πίνακα μηδενικής προΰπηρεσίας (πίνακας Γ του 2004/2005 ),
να είμαι περίπου στην θέση 500.
Βεβαίως δεν κλήθηκα να πάω πουθενά, ούτε ως αναπληρωτής, ούτε ως ωρομίσθιος.
Περίμενα μάταια, τηλεφωνούσα παντού υπουργεία/δευτεροβάθμιες/πρωτοβάθμιες αλλά τίποτα.
Απογοητευμένος μάζεψα τα μπογαλάκια μου και πήγα στο εξωτερικό όπου και εργάζομαι ως τώρα.
Την άνοιξη του 2005 συμμετείχα στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και επέτυχα.
Τον Σεπτέμβρη του 2005 όταν έγιναν οι πρώτοι διορισμοί δεν κατέθεσα καν αίτηση προκειμένου να παραμείνω άλλο ένα έτος στο εξωτερικό.
Όλο τον χειμώνα 2005/2006 δεχόμουν τηλέφωνα από όλη την Ελλάδά για ωρομίσθιος(τώρα με θέλανε αφού ανέβηκα λόγω των μορίων του διαγωνισμού).
Βεβαίως δεν δέχτηκα αφού ήξερα οτι διορίζομαι την επόμενη σχ. χρονιά.
Κάθησα λοιπόν και περίμενα την εγκύκλιο για τους φετινούς διορισμούς όπου κατέθεσα την αίτησή μου και διορίστηκα, αλλά όχι στις πρώτες επιλογές μου.

Ψάχνοντας να βρω ποιοί συνάδελφοι μου "πήραν" τις πρώτες επιλογές, μου βρήκα πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία.
Καταρχάς η πρώτη επιλογή μου καλύφθηκε αποκλειστικά από ωρομίσθιους.
Οι συνάδελφοι "αναπληρωτές" έχουν όλοι τους πτυχίο 2003 και μετά, με αποτέλεσμα να έχουν οι πιο πολλοί,πραγματική προΰπηρεσία ως ωρομίσθιοι
ένα με δύο έτη(3.6 - 6.5 μόρια) χωρίς παιδαγωγική κατάρτιση.
Όλοι τους, εκτός μιας περίπτωσης με πτυχίο 2005, συμμετείχαν και αυτοί στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ όπου και απέτυχαν.
Αρκετοί από αυτούς, στον πίνακα μηδενικής προΰπηρεσίας (πίνακας Γ του 2004/2005 ),
ήταν αρκετά πίσω από εμένα, αλλά παρόλα αυτά περιέργως κλήθηκαν να εργαστουν ως ωρομίσθιοι και συγκέντρωναν μόρια(σχ.χρονιά 2004/2005),
ενώ εγώ αναγκαζόμουν να "παραθερίζω" στο εξωτερικό.

Έτσι "χάθηκε" η ευκαιρία για καλή τοποθέτηση.

Τους κανόνες του παιχνιδιού τους ήξερα.
Έπαιξα με αυτούς και έχασα.
Για κάποιους όμως ισχύουν άλλοι κανόνες...

Δουλεύω ακόμη σε ιδιωτικό τομέα στο εξωτερικό και το σκέφτομαι αν αξίζει να τον αφήσω.

Καλή σταδιοδρομία σε όλους.
Συναδελφικά,
Κώστας

10
Ας ξεκινήσουμε με τα ΠΕΚ:

Σύμφωνα με το Υπουργείο Παιδείας  Επιμόρφωση Καθηγητών στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση,
τα ΠΕΚ είναι Περιφερειακά Επιμορφωτικά Κέντρα με σκόπο την υλοποίηση επιμορφωτικών προγραμμάτων που αφορούν την ενημέρωση των εκπαιδευτικών.

11
Γειά σας,
πολλές φορές ως άσχετος με το δημόσιο αναρωτιέμαι τι σημαίνουν όλα αυτά τα εύηχα ακρωνύμια όπως ΠΥΣΔΕ,ΚΥΣΔΕ,ΠΕΚ
Ξέρει κανείς να μας διαφωτίσει;

Το μόνο που βρήκα είναι οτι ΠΥΣΔΕ σημαίνει Περιφ. Υπηρεσιακό Συμβ. Δευτ. Εκπ. και το ΚΥΣΔΕ αντίστοιχα το Κεντρικό.
Ωραία ως εδώ,
 αλλά ποιά η λειτουργεία αυτών των συμβουλίων;Τι σημαίνει να είσαι στην διάθεση του εκάστοτε ΠΥΣΔΕ;Από ποιούς απαρτίζεται,πώς;Τι δικαιοδοσία έχει ???
Για τα ΠΕΚ; ???
Ποιά η διαφορά μεταξύ λειτουργικής και οργανικής θέσης; ???
Τι είναι..... ???

όποιος θέλει ας συμπληρώσει απορίες/απαντήσεις προκειμένου να δημιουργηθεί έτσι σιγά σιγά ένας οδηγός των βασικών εννοιών που μας βομβαρδίζουν καθημερινά..







12
Συγγνώμη για την ανααστάτωση!
ΜΚ σημαίνει Μισθολογικό Κλιμάκιο.
Κάθε Δημόσιος Υπάλληλος στην Ελλάδα αμοίβεται σύμφωνα με το ΜΚ του.Όσο πιο χαμηλό τόσο καλύτερες αποδοχές.
Οι εκπαιδευτικοί ξεκινούν από το ΜΚ+18 και μετά από καμιά 30αριά χρόνια υπηρεσίας φτάνουν στο ΜΚ + 1.Κατεβάινουν δηλαδή με τα χρόνια.

Γι' αυτό λέω οτι εσύ θα πρέπει να είσαι ήδη στο ΜΚ - 18 δηλαδή συνολικά 36 βαθμίδες πάνω από τον εισαγωγικό μισθό ενός Δημ. Υπαλλήλου.

13
Δουλεύω τρία χρόνια τώρα σε ιδιωτικό τομέα και το σκέφτομαι αν αξίζει να τον αφήσω.
Να γίνω εκπαιδευτικός ο οποίος αντί να διδάσκει θα βρίσκεται απεσπασμένος σε ένα γραφείο και θα συμπληρώνει λίστες σε EXCEL;
@youla:
Φαντάζομαι 11 χρόνια στον τομέα μας μισθολογικά θα είσαι κάπου στο ΜΚ -18 :D

Γνώμες;

14
Υπάρχει κάποιος συνάδελφος που λόγω υπεραριθμίας αποσπάστηκε σε κάποιο γραφείο ή αλλού να μας πεί τις εντυπώσεις του;
-Ποιό ήτν/είναι το περιέχόμενο της δουλειάς του;
-Τι σημαίνει να είναι κανείς στην διάθεση;

Με όλα αυτά το σκέφτομαι αν αξίζει τον κόπο...



Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162164
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 670
Σύνολο: 676

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.105 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.