1
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Αν με καλέσουν, ΠΩΣ θα με καλέσουν;
« στις: Αύγουστος 16, 2006, 05:58:47 μμ »Εξαρτάται από τη θέση σου στον πίνακα Γ και φυσικά από τις ανάγκες....και όχι μόνο...
Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.
Σελίδες: 12
1
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Αν με καλέσουν, ΠΩΣ θα με καλέσουν;« στις: Αύγουστος 16, 2006, 05:58:47 μμ »Εξαρτάται από τη θέση σου στον πίνακα Γ και φυσικά από τις ανάγκες....και όχι μόνο... 2
Εργασιακά / Απ: Απορίες/Οδηγός Δημοσίου, Εκπαιδευτικών και των νόμων που το διέπουν« στις: Αύγουστος 11, 2006, 10:27:00 πμ »
Από το Forum της έδρας
ο χρήστης kgiann έδωσε την παρακάτω εξήγηση για την ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΑ. Παράθεση Α.ΠΩΣ ΟΡΙΖΕΤΑΙ Η ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΑ 3
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μια προσωπική ιστορία« στις: Αύγουστος 10, 2006, 06:52:42 μμ »
Όπως είχα ξαναγράψει:
Ευχαριστώ για τις τοποθετήσεις σας. Συνάδελφοι: ΔΕΝ ξεκίνησα αυτό το θέμα για να συγκρίνω ιδιωτικό τομέα με δημόσιο, αλλά ούτε και για να κλαυτώ. Την απόφαση ,την έχω πάρει και όλα καλά. Είμαι σίγουρος όμως οτι υπάρχουν συνάδελφοι οι οποίοι δεν είναι το ίδιο τυχεροί με μένα και έχουν αδικιθεί! Έτσι θέλησα, να αναδείξω την τραγική κατάσταση που επικρατεί με το σύστημα των ωρομίσθιων(όχι των αναπληρωτών!) που έιναι πέρα για πέρα το αποκορύφωμα της αναξιοκρατίας σε αυτόν τον τόπο. Αναρωτιέμαι .. δεν μπορεί να το αντιληφθεί κανείς; Υ.Γ.: Θα μου πείτε: "Ρε μεγάλε, ας ξεκινούσες τότε ένα Θέμα με τίτλο "Το ύπουλο σύστημα των ωρομισθίων".................. 4
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μια προσωπική ιστορία« στις: Αύγουστος 10, 2006, 03:42:13 μμ »
Μόλις πρόσθεσα την δυνατότητα ψηφοφορίας.
Όποιος θέλει ας συμμετάσχει. Πιστεύω οτι μπορούν να βγούν χρήσιμα συμπεράσματα,παρ'όλο που το δείγμα είναι μικρό. Συναδελφικά, Κώστας 5
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Μειωμένες οι θέσεις καθηγητών πληροφορικής στον νέο ΑΣΕΠ« στις: Αύγουστος 10, 2006, 02:02:19 μμ »
@gspy
Αν και Άρης , συμφωνώ μαζί σου!!! 6
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μια προσωπική ιστορία« στις: Αύγουστος 07, 2006, 10:58:22 πμ »
Ευχαριστώ για τις τοποθετήσεις σας.
Με το μήνυμά μου ήθελα να εστιάσω αλλού την προσοχή σας και όχι στην "προσωπική" μου επιλογή. Θα ήταν τουλάχιστον αφελές εκ μέρους μου, να στηρίξω μια τόσο σημαντική απόφαση σε ένα μήνυμα ενός Forum. Ο τίτλος του μηνύματός μου, επιλέχθηκε σκόπιμα ως "προσωπική" ιστορία, θέλοντας να αναδείξω ένα πρόβλημα/αδικία η οποία πιστεύω συμβαίνει στον χώρο της εκπαίδευσης χωρίς κανένας να μπορεί να την ελέγξει. Οι πίνακες των αναπληρωτών συντάσσονται κάθε χρόνο με απόλυτο κριτήριο την ημερομηνία κτήσης του πτυχίου και τον βαθμό. Υποτίθεται οτι οι υποψήφιοι αναπληρωτές/ωρομίσθιοι επιλέγονται με βάση αυτούς τους πίνακες. Τα τελευταία τρία χρόνια δεν κλήθηκαν από το Υπουργείο πάνω από 20 άτομα ως αναπληρωτές στον κλάδο ΠΕ19 όπου και ανήκω. Τα όποια κενά που προέκυπταν, καλύφθηκαν με ωρομίσθιους. Όταν καλούνται ανπληρωτές, δημοσιεύονται τα ονόματά τους από το Υπουργείο και έτσι μπορεί να υπάρξει κάποιος στοιχειώδης έλεγχος. Με τους ωρομίσθιους αυτό δεν συμβαίνει! Τα ονόματά τους δεν ανακοινώνονται πουθενά και η επιλογή τους γίνεται σαφέστατα με αδιαφανή κριτήρια. Έτσι πολλοί "συνάδελφοι" παρ' όλο που βρίσκονται πολύ πίσω στους εκάστοτε πίνακες, προτιμούνται έναντι άλλων. Εργάζονται ως ωρομίσθιοι και τελικά διορίζονται με κριτήριο την προυπηρεσία την οποία στέρησαν/έκλεψαν από κάποιον άλλο συνάδελφο που θα έπρεπε να επιλεχθεί αντί αυτών.. Όπως είχα γράψει και ξανά: Τους κανόνες του παιχνιδιού τους ήξερα. Έπαιξα με αυτούς και έχασα. Για κάποιους όμως δεν ισχύουν καθόλου κανόνες ... Συναδελφικά, Κώστας 7
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μια προσωπική ιστορία« στις: Αύγουστος 06, 2006, 10:04:01 μμ »
Σε ευχαριστώ για την συμβουλή σου!
Αυτό που με κάνει να τσατίζομαι είναι αυτό που λέμε "το γαμώτο" της υπόθεσης. Δεν υπάρχει αξιοκρατία στην Ελλάδα..Αυτό με τρομάζει! 8
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μια προσωπική ιστορία« στις: Αύγουστος 06, 2006, 09:23:06 μμ »
Απ' οτι βλέπω, έως τώρα το μήνυμά μου το έχουν διαβάσει περίπου 70-80 άτομα και μόνο ένας απάντησε......
9
Η Κοινότητα του PDE / Μια προσωπική ιστορία« στις: Αύγουστος 05, 2006, 02:32:23 μμ »
Γειά σε όλους,
με πτυχίο και απολυτήριο Στρατού στα χέρια, κατέθεσα τα χαρτιά μου για αναπληρωτής και ωρομίσθιος τον Σεπτέμβρη του 2003. Αποτέλεσμα ήταν στον πίνακα μηδενικής προΰπηρεσίας (πίνακας Γ του 2004/2005 ), να είμαι περίπου στην θέση 500. Βεβαίως δεν κλήθηκα να πάω πουθενά, ούτε ως αναπληρωτής, ούτε ως ωρομίσθιος. Περίμενα μάταια, τηλεφωνούσα παντού υπουργεία/δευτεροβάθμιες/πρωτοβάθμιες αλλά τίποτα. Απογοητευμένος μάζεψα τα μπογαλάκια μου και πήγα στο εξωτερικό όπου και εργάζομαι ως τώρα. Την άνοιξη του 2005 συμμετείχα στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και επέτυχα. Τον Σεπτέμβρη του 2005 όταν έγιναν οι πρώτοι διορισμοί δεν κατέθεσα καν αίτηση προκειμένου να παραμείνω άλλο ένα έτος στο εξωτερικό. Όλο τον χειμώνα 2005/2006 δεχόμουν τηλέφωνα από όλη την Ελλάδά για ωρομίσθιος(τώρα με θέλανε αφού ανέβηκα λόγω των μορίων του διαγωνισμού). Βεβαίως δεν δέχτηκα αφού ήξερα οτι διορίζομαι την επόμενη σχ. χρονιά. Κάθησα λοιπόν και περίμενα την εγκύκλιο για τους φετινούς διορισμούς όπου κατέθεσα την αίτησή μου και διορίστηκα, αλλά όχι στις πρώτες επιλογές μου. Ψάχνοντας να βρω ποιοί συνάδελφοι μου "πήραν" τις πρώτες επιλογές, μου βρήκα πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία. Καταρχάς η πρώτη επιλογή μου καλύφθηκε αποκλειστικά από ωρομίσθιους. Οι συνάδελφοι "αναπληρωτές" έχουν όλοι τους πτυχίο 2003 και μετά, με αποτέλεσμα να έχουν οι πιο πολλοί,πραγματική προΰπηρεσία ως ωρομίσθιοι ένα με δύο έτη(3.6 - 6.5 μόρια) χωρίς παιδαγωγική κατάρτιση. Όλοι τους, εκτός μιας περίπτωσης με πτυχίο 2005, συμμετείχαν και αυτοί στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ όπου και απέτυχαν. Αρκετοί από αυτούς, στον πίνακα μηδενικής προΰπηρεσίας (πίνακας Γ του 2004/2005 ), ήταν αρκετά πίσω από εμένα, αλλά παρόλα αυτά περιέργως κλήθηκαν να εργαστουν ως ωρομίσθιοι και συγκέντρωναν μόρια(σχ.χρονιά 2004/2005), ενώ εγώ αναγκαζόμουν να "παραθερίζω" στο εξωτερικό. Έτσι "χάθηκε" η ευκαιρία για καλή τοποθέτηση. Τους κανόνες του παιχνιδιού τους ήξερα. Έπαιξα με αυτούς και έχασα. Για κάποιους όμως ισχύουν άλλοι κανόνες... Δουλεύω ακόμη σε ιδιωτικό τομέα στο εξωτερικό και το σκέφτομαι αν αξίζει να τον αφήσω. Καλή σταδιοδρομία σε όλους. Συναδελφικά, Κώστας 10
Εργασιακά / Απ: Απορίες/Οδηγός Δημοσίου, Εκπαιδευτικών και των νόμων που το διέπουν« στις: Αύγουστος 03, 2006, 12:37:09 πμ »
Ας ξεκινήσουμε με τα ΠΕΚ:
Σύμφωνα με το Υπουργείο Παιδείας Επιμόρφωση Καθηγητών στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, τα ΠΕΚ είναι Περιφερειακά Επιμορφωτικά Κέντρα με σκόπο την υλοποίηση επιμορφωτικών προγραμμάτων που αφορούν την ενημέρωση των εκπαιδευτικών. 11
Εργασιακά / Απορίες/Οδηγός Δημοσίου, Εκπαιδευτικών και των νόμων που το διέπουν« στις: Αύγουστος 02, 2006, 06:50:01 μμ »
Γειά σας,
πολλές φορές ως άσχετος με το δημόσιο αναρωτιέμαι τι σημαίνουν όλα αυτά τα εύηχα ακρωνύμια όπως ΠΥΣΔΕ,ΚΥΣΔΕ,ΠΕΚ Ξέρει κανείς να μας διαφωτίσει; Το μόνο που βρήκα είναι οτι ΠΥΣΔΕ σημαίνει Περιφ. Υπηρεσιακό Συμβ. Δευτ. Εκπ. και το ΚΥΣΔΕ αντίστοιχα το Κεντρικό. Ωραία ως εδώ, αλλά ποιά η λειτουργεία αυτών των συμβουλίων;Τι σημαίνει να είσαι στην διάθεση του εκάστοτε ΠΥΣΔΕ;Από ποιούς απαρτίζεται,πώς;Τι δικαιοδοσία έχει Για τα ΠΕΚ; Ποιά η διαφορά μεταξύ λειτουργικής και οργανικής θέσης; Τι είναι..... όποιος θέλει ας συμπληρώσει απορίες/απαντήσεις προκειμένου να δημιουργηθεί έτσι σιγά σιγά ένας οδηγός των βασικών εννοιών που μας βομβαρδίζουν καθημερινά.. 12
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Μειωμένες οι θέσεις καθηγητών πληροφορικής στον νέο ΑΣΕΠ« στις: Αύγουστος 02, 2006, 11:33:40 πμ »
Συγγνώμη για την ανααστάτωση!
ΜΚ σημαίνει Μισθολογικό Κλιμάκιο. Κάθε Δημόσιος Υπάλληλος στην Ελλάδα αμοίβεται σύμφωνα με το ΜΚ του.Όσο πιο χαμηλό τόσο καλύτερες αποδοχές. Οι εκπαιδευτικοί ξεκινούν από το ΜΚ+18 και μετά από καμιά 30αριά χρόνια υπηρεσίας φτάνουν στο ΜΚ + 1.Κατεβάινουν δηλαδή με τα χρόνια. Γι' αυτό λέω οτι εσύ θα πρέπει να είσαι ήδη στο ΜΚ - 18 δηλαδή συνολικά 36 βαθμίδες πάνω από τον εισαγωγικό μισθό ενός Δημ. Υπαλλήλου. 13
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Μειωμένες οι θέσεις καθηγητών πληροφορικής στον νέο ΑΣΕΠ« στις: Αύγουστος 01, 2006, 06:16:14 μμ »
Δουλεύω τρία χρόνια τώρα σε ιδιωτικό τομέα και το σκέφτομαι αν αξίζει να τον αφήσω.
Να γίνω εκπαιδευτικός ο οποίος αντί να διδάσκει θα βρίσκεται απεσπασμένος σε ένα γραφείο και θα συμπληρώνει λίστες σε EXCEL; @youla: Φαντάζομαι 11 χρόνια στον τομέα μας μισθολογικά θα είσαι κάπου στο ΜΚ -18 Γνώμες; 14
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Είναι όντως υπεράριθμοι οι καθηγητες πληροφορικής;« στις: Αύγουστος 01, 2006, 04:29:00 μμ »
Υπάρχει κάποιος συνάδελφος που λόγω υπεραριθμίας αποσπάστηκε σε κάποιο γραφείο ή αλλού να μας πεί τις εντυπώσεις του;
-Ποιό ήτν/είναι το περιέχόμενο της δουλειάς του; -Τι σημαίνει να είναι κανείς στην διάθεση; Με όλα αυτά το σκέφτομαι αν αξίζει τον κόπο...
Σελίδες: 12
|